نوشته شده توسط : malih

رنگ ترافیکی دو جزئی

به رنگ هایی که در جاده ها، پارکینگ ها و فرودگاه ها برای ایجاد هشدار و راهنمایی رانندگان و عابران پیاده به کار می‌روند رنگ ترافیکی می گویند. قیمت رنگ های ترافیکی با توجه به نوع آن متفاوت است. خرید رنگ ترافیکی به صورت اینترنتی امکان پذیر است. فروشگاه ایمن ترافیک کالا عرضه کننده انواع رنگ ترافیکی با کیفیت بالا می باشد. این فروشگاه فروش رنگ ترافیکی را به صورت اینترنتی عرضه می کند. با توجه به عبور تعداد زیادی ماشین در لحظه از روی این رنگ ها، رنگ ترافیکی باید در مقابل سایش مقاوم بوده و در شرایط جوی مختلف استحکام خود را حفظ کند.

رنگ ترافیکی دو جزئی از دو جزء متفاوت تشکیل شده است. زمانی که این دو جزء با هم مخلوط شوند، خاصیت خود را نشان می‌دهند. برای مخلوط کردن ابتدا باید جزء اول به خوبی هم زده شود، سپس جزء دوم به آن اضافه شود و این بار دو جزء در کنار هم مخلوط شوند. پس از هم زدن زمانی که مخلوط به صورت یک نواخت در آمد زمان رنگ آمیزی فرا می رسد.

از رنگ ترافیکی دو جزئی سرد در هشدار پارکینگ، خطوط عابر پیاده، خطوط داخل شهری، محل های پرتردد داخل شهر، تابلوهای ترافیکی، جاده های کوهستانی، اتوبان ها و بزرگراه ها، خطوط محوری خیابان ها و فرودگاه ها می توان استفاده کرد. رنگ ترافیکی دو جزئی سفید و مسی جزء رنگ های اکریلیک شناخته می شود. رنگ های ترافیکی دو جزئی پس از مخلوط شدن با یک واکنش گرما دهنده سفت و خشک می گردند. جرم و کثیفی را در روی خود نگه نمی دارد.

رنگهای ترافیکی دو جزئی ظرف مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به صورت سطحی خشک می شوند. خشک شوندگی کامل این نوع از رنگ ها حداکثر ۳۰ دقیقه طول می کشد. استفاده از رنگ دو جزئی ترافیکی در محل هایی که پر تردد هستند، توصیه می شود چرا که سریعا خشک می شوند و باعث اختلال در تردد خودرو ها نمی شوند.

این رنگ ها چسبندگی بسیار خوبی روی بتن و آسفالت دارند. اگر به دنبال رنگی هستید که در اثر فشار زیاد وسایل نقلیه کنده نشود بهتر است از انواع رنگ ترافیکی دو جزئی که توسط تجهیز ترافیک  ایران به فروش می رسد، خریداری کنید و در پارکینگ خود استفاده نمایید. در زمان خط کشی پارکینگ خودرو با رنگ ترافیکی دو جزئی سفید باید توجه داشته باشید که سطح کار رطوبت نداشته باشد. نحوه خط کشی پارکینگ ساختمان با رنگ ترافیکی دو جزئی زرد به این صورت است که جزء اول به خوبی هم زده شود و سپس جزء دوم به آن اضافه شود و دوباره به صورت کامل هم زده شود. قیمت رنگ ترافیکی زرد وابسته به شفافیت آن متغیر است.

این رنگ نسبت به سایش استحکام بالایی دارد و برای هشدار پارکینگ، رنگ ستون پارکینگ و رنگ آمیزی کف پارکینگ مناسب می‌باشد. مقاومت زیاد این رنگ در مقابل سایش موجب شده انتخاب مناسبی برای استفاده در خطوط داخل شهری و خطوط عابر پیاده باشد.

رنگ ترافیکی سه جزئی

رنگ ترافیکی سه جزئی زرد جزء رنگ های پارکینگ با مقاومت شیمیایی و مکانیکی بالا بوده و پیوند محکمی با سطح آسفالت برقرار می کند. خط کشی پارکینگ آپارتمان با رنگ ترافیکی سه جزئی سفید و مسی برای شما سطح رنگی با دوام بالا ایجاد می کند. رنگ ترافیکی سه جزئی جهت استفاده در رنگ کف پارکینگ، خط کشی پارکینگ، بزرگراه ها، اتوبان ها و محل های با تردد زیاد و شماره گذاری روی سطوح بتنی و آسفالتی مناسب می‌باشد و در شرایط جوی مختلف ویژگی های خود را حفظ می کند.

برای استفاده از رنگ ترافیکی سه جزئی زرد در مرحله اول جزء A را خوب به هم بزنید، مقدار مشخص شده جزء B را اضافه کنید مخلوط را کاملا به هم بزنید و جزء C که وظیفه سفت کنندگی دارد را در مرحله آخر اضافه کنید و آنقدر مخلوط سه جزئی را به هم بزنید تا رنگ یکنواخت شود. دقت داشته باشید که بعد از مخلوط کردن جزء B تا ۲ ساعت و پس از افزودن جزء C تا ۵ دقیقه باید رنگ آمیزی صورت بگیرد.

رنگ گرم ترافیکی

رنگ ترافیکی گرم برای استفاده در رنگ پارکینگ ها نیازمند مذاب شدن است، برای این کار باید رنگ ترافیکی سفید را به دمایی که روی بسته بندی آن ذکر شده برسانید، تا حالت مذاب به خود بگیرد. در مرحله بعد آن را به ماشین رنگ کاری انتقال دهید. برای خط کشی پارکینگ با استفاده از رنگ های ترافیکی گرم باید محل مورد رنگ کاری را از وجود هر گونه چربی، گرد و غبار و هر آلودگی دیگری تمیز کنید.

تینر ترافیکی

تینر ترافیکی به منظور رقیق کردن رنگ ترافیک تک جزئی به کار می رود. در زمانه استفاده از رنگ هایی که با استفاده از تینر به کار می روند، مانند رنگ سفید ترافیک، باید از عینک و ماسک استفاده کنید تا تینر بخار شده آسیبی به شما نرساند.

خط کشی پارکینگ

خط کشی پارکینگ ساختمان نیاز به افراد با تجربه ای دارد که با ویژگی رنگ های مختلف آشنایی کامل داشته باشند و بتوانند از این رنگ ها در خط کشی پارکینگ منزل شما به درستی استفاده کنند. استخدام افراد با تجربه می‌تواند قیمت خط کشی پارکینگ و هزینه صرف شده برای آن را کاهش دهد. قیمت خط کشی ترافیکی به متغیرهای زیادی چون نوع رنگ های پارکینگی مورد استفاده، تجربه فرد رنگ کار، حجم فضای رنگ کاری شده وابسته است. برای مثال قیمت خط کشی زمین فوتبال با توجه به سطح وسیع آن بیشتر خواهد بود.

خرید رنگ ترافیکی

اگر علاقه مند به خرید این محصول یا کالاهای مشابه آن هستید ، می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و از قیمت رنگ ترافیکی مطلع شوید.

رنگ ترافیکی



:: برچسب‌ها: رنگ ترافیکی , خرید رنگ ترافیکی , قیمت رنگ ترافیکی , رنگ پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

معرفی برخی از انواع چراغ های‌ پلیسی

چراغ گردان پلیسی عامل مهمی در ایجاد امنیت جاده‌ای محسوب می‌شود، قیمت چراغ پلیسی با توجه به نوع آن متفاوت است. خرید چراغ پلیسی به صورت اینترنتی امکان پذیر است. فروشگاه ایمن ترافیک کالا عرضه کننده انواع چراغ پلیسی با کیفیت بالا می باشد. این فروشگاه فروش چراغ پلیسی را به صورت اینترنتی عرضه می کند. این چراغ‌ها هشدارهای لازم را از طریق بصری به رانندگان می‌رسانند و باعث کنترل تردد و ترافیک جاده‌ای می‌شوند. چراغ های پلیسی جزء آن دسته از تجهیزات پلیس هستند که به عنوان تجهیزات ترافیکی به کار برده می‌شوند. این گروه از تجهیزات پلیسی در کنترل ترافیک و هدایت وسایل نقلیه کاربرد فراوان دارند. فلاشر پلیسی و چراغ گردان پلیسی به خودروهای پلیس نصب می‌شود و به رانندگان مجاور با ایجاد نور هشدار می‌دهد که راه را برای خودرو پلیس یا خودرو امداد باز کنند.

آژیر پلیس با ایجاد صدای زیاد همین پیام را از طریق حس شنوایی به رانندگان می‌رساند و رانندگان راه را باز می‌کنند تا پلیس و نیروهای امدادی بتوانند به موقع در محل مأموریت خود حاضر شوند و بروز اتفاقی ناگوار جلوگیری کنند. از پلیس مجازی به منظور کنترل سرعت رانندگان در مکان‌های پرخطر جاده‌ها استفاده می‌شود. وجود پلیس مجازی در جاده‌ها باعث می‌شود رانندگان توجه بیشتری به قوانین رانندگی داشته باشند و کمتر برای دیگران ایجاد خطر نمایند.

انواع مختلف تجهیزات پلیسی که در کنترل در کنترل ترافیک از آن استفاده می‌شود عبارت‌اند از:

• چراغ های پلیسی

• چراغ گردان پلیسی

• آژیر پلیسی

• پلیس مجازی

با مطالعه این مقاله شما می‌توانید اطلاعات کاملی از مشخصات، روش استفاده و دیگر جزئیات این سری از تجهیزات ترافیکی را به دست بیاورید و با قیمت انواع آزیر پلیس، روش خرید پستی آژیر پلیس، خرید اینترنتی آژیر پلیس و قیمت چراغ پلیسی آشنا شوید.

چراغ چشمک زن دو قلو مگنتی

برای استفاده از چراغ چشمک زن پلیسی باید چراغی انتخاب شود که حجم نور تولیدی آن زیاد باشد در حدی که رانندگان اطراف متوجه حضور پلیس شده و برای عبور خودرو راه باز کنند.

چشمک زن پلیسی آبی قرمز که قابل نصب روی شیشه عقب و جلوی ماشین پلیس است یک سیم فنری دارد که به فندکی خودرو وصل می‌شود و انرژی الکتریکی مورد نیاز دیلایت پلیسی را تأمین می‌کند.

چراغ خطر LED تک جهت پشت کامیون

استفاده از چراغ‌خطر مناسب در پشت کامیون‌ها برای کاستن از خطرات ضرورتی انکارناپذیر است. چراغ‌ خطر LED در شب رانندگان عقب ماشین را از وجود کامیون با خبر می‌کند و آن‌ها را راهنمایی می‌کند که از به کامیون برخورد نکند.

چراغ خطر LED عقب کامیون

چراغ های پلیسی برای ماشین در زمان خرابی قابل استفاده است و در اتوبان‌ها و محل‌های پرتردد به خودروهای دیگر هشدار می‌دهد تا مواظب باشند و به خودرو شما برخورد نکنند. بی‌گمان قیمت چراغ پلیسی ماشین آن‌قدر زیاد نیست که شما بی‌خیال خرید و استفاده از آن در چنین مواقع خطرناکی شوید. چراغ خطر پشت کامیون با چند رنگ مختلف حواس رانندگان پشتی را جمع می‌کند تا با کامیون شما برخورد نکنند. این چراغ با نور زیاد می‌تواند مانع خوبی برای حواس پرتی رانندگان دیگر باشد.

چراغ فلاشر پلیسی آفتاب گیر

چراغ پلیسی ماشین از به وجود آمدن برخی نزاع‌های احتمالی جلوگیری می‌کند و به افراد هشدار می‌دهد که پلیس نزدیک است. چراغ های ال ای دی پلیسی دو رنگ آبی و قرمز به منظور هشدار به رانندگان جهت باز کردن راه خودروی پلیس به کار می‌رود. نور زیاد این چراغ قابلیت رؤیت از فاصله دور را دارد. این چراغ پلیسی می‌تواند در به موقع رسیدن مأموران پلیس به محل مأموریت نقش خوبی ایفا کند.

چراغ فلاشر پلیسی جلو موتوری

انواع چراغ های پلیسی شامل چراغ پلیسی موتور، چراغ پلیسی ماشین اسپرت، چراغ فدرال، فلاشر پلیسی جلو پنجره و فلاشر پلیسی داشبوردی به دلیل استفاده از آن در کنترل ترافیک در بین تجهیزات ترافیکی به فروش می‌رسند.

جنس قاب نگهدارندِ فلاشر پلیسی جلو موتوری باید به گونه‌ای ساخته شود که در مقابل نور خورشید ماندگاری لازم را داشته باشد و رنگ آن کنده نشود.

چراغ خطر ال ای دی دو جهت پشت کامیون

وجود چراغ خطر در پشت کامیون‌ها که جزء وسایل سنگین هستند علاوه برای اینکه خطرات احتمالی را برای رانندگان پشتی کاهش می‌دهد زیبایی کامیون را نیز افزایش می‌دهد. چراغ خطر ال ای دی دو جهت پشت کامیون از نظر طرح خاصی که برای ساخت آن به کار رفته بر زیبایی و کارایی چراغ‌های پشت کامیون افزوده است.

چراغ های پلیسی باید در مقابل نفوذ آب باران مقاوم باشند و رطوبت نتواند به درون چراغ‌ها راه یابد و باعث خرابی قسمت‌های الکترونیک آن شود ساخت چراغ های پلیسی باید به گونه‌ای صورت گیرد که قابلیت نصب آسان و سریع روی پنجره و قسمت‌های ماشین را داشته باشد به گونه‌ای که آسیبی به خودرو وارد نکند.

فلاشر جلو داشبوردی

فلاشر جلو داشبوردی برای هشدار به رانندگان جلویی جهت عبور خودرو پلیس استفاده می‌شود. کاربرد این نوع از فلاشر پلیسی باعث شده است نیروهای پلیس در سر وقت مأموریت‌های خود را به اتمام رسانند. خرید چراغ پلیسی جلو پنجره نیاز به مجوز خاصی ندارد، ولی برای استفاده از این وسیله در خیابان باید مجوز داشته باشید. در صورت استفاده بدون مجوز و رؤیت شدن توسط پلیس باید جریمه چراغ پلیسی پرداخت کنید.

انتقال سریع بیماران و مصدومین توسط نیروهای امدادی در حفظ جان آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خرید چراغ پلیسی جلو پنجره مناسب می‌تواند باعث شود تا رانندگان راه را برای خودروهای اورژانس باز کنند و این ماشین‌ها سریع‌تر بالای سر بیماران حاضر شوند.

فلاشر جلو داشبوردی پاور LED

قیمت چراغ های پلیسی متناسب با کاربرد آن متغیر است، قیمت چراغ پلیسی اسپرت از چراغ قوه های پلیسی بیشتر است. شما بدون داشتن مجوز می‌توانید تعداد کمی از فلاشر پلیسی و چراغ های پلیسی برای ماشین را سفارش دهید ولی برای خرید تعداد بالای این لوازم باید نامه رسمی از ارگان‌های مربوطه داشته باشید.

چراغ های پلیسی به منظور هشدار دادن به رانندگان دیگر توسط پلیس، آتش نشانی، نیروهای امدادی و بعضی خودروهای شهرداری استفاده می‌شود.

خرید انواع فلاشر پلیسی

بهتر است قبل از خرید عکس چراغ پلیسی در انواع مختلف آن مانند چراغ پلیسی اسپرت را در سایت ایمن ترافیک کالا مشاهده کنید و سپس اقدام به انتخاب و خرید چراغ چشمک زن پلیسی نمایید.

قیمت چراغ پلیسی جلو پنجره متناسب با ماندگاری و حجم نوری که تولید می‌کند تعیین می‌شود، با افزایش تعداد لامپ ال ای دی قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.



:: برچسب‌ها: چراغ گردان امداد , چراغ گردان پلیس , خرید چراغ گردان پلیس , قیمت چراغ گردان پلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

شهری ایمن با خدمات ایمن ترافیک کالا

امروزه شرکت های خدماتی برای ارائه تجهیزات کاربردی و مناسب برای زندگی شهری ساده تر بیشتر از قبل ظهور کرده اند، شرکت ایمن ترافیک کالا با خدمات متنوع و باکیفیت خود، یکی از گزینه‌های مطمئن برای تامین امنیت در این تغییر جدید محسوب می‌شود.

همانطور که می دانید بافت و زندگی شهری نیز دستخوش تغییر قرار گرفته‌ است دلیلاین امر گسترش روزافزون تغییرات در سبک زندگی ما است. ساخته شدن ساختمان ‌های عظیم، افزایش تعداد زیاد خودروها و ترافیک ‌های فشرده در شهرهای توسعه یافته، ظهور مراکز خرید وسیع، همه و همه زندگی شهری فعلی را تشکیل داده‌اند و به همین دلیل است که تجهیز و ایمن‌ سازی خیابان‌ ها بیش از پیش شهرها، دستخوش تحولات بزرگ شده اند.

در این مطلب سعی داریم که اهمیت توجه به تجهیزات شهری را بررسی کنیم.

زندگی مدرن و دغدغه‌های پیش‌رو آن

امروز در شهرهای بزرگ تجهیزات ایمنی و مبلمان شهریبا هدف ارتقا رضایت شهروندان و ایجاد رفاه بیشتر در زندگی شهری طراحی می شوند.  این است که شهروندان به راحتی و با خاطری آسوده در سطح شهر رفت و امد می کنند.

شرکت های زیاد تلاش دارند با کیفیت‌ترین  خدمات خود را به صورت آنلاین و بر خط و از طریق وبسایت‌های خود در اختیار مشتریان قرار دهند امروز  خیلی راحت فاصله شما با هر آنچه که در نظرتان است  از غذای مورد علاقه ، اقلام مصرفی روزانه ، خدمات کارواش اتومبیل تنها یک کلیک است. شما می‌توانید با یک کلیک سفارش کالا را ثبت و آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید ، چرا این امکان را برای خرید مبلمان شهری و تجهیزات ترافیکی تصور نکنیم؟ باورکردنی نیست اما حقیقت دارد!

فشاهای عمومی نقش مهمی در  تعادل بین بهبود امکانات شهرنشینی،  تامین خدمات رفاهی و ایجاد امنیت کامل بازی می کنند. از مثال‌ های ملموس برای بررسی این موضوع می‌توان به تجهیزات مرتبط با خیابان ‌ها و جاده ‌ها برای کنترل ترافیک و پیشگیری از حوادث احتمالی با استفاده از علائم راهنمایی ، معماری پیاده‌رو ‌ها و ایجاد مسیر های راحت برای عابرین اشاره کرد.

در صورت تمایل به مطالعه ادامه مقاله که درباره مبلمان شهری، تجهیزات ترافیکی و تجهیزات ایمنی شخصی صحبت شده است اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تجهیزات ایمنی , مبلمان شهری , ایمن سازی , خرید مبلمان شهری , تجهیزات ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

رنگ پارکینگ رنگ ترافیکی تک جزئی

انواع رنگ ترافیکی

به رنگ هایی که در جاده ها، پارکینگ ها و فرودگاه ها برای ایجاد هشدار و راهنمایی رانندگان و عابران پیاده به کار می‌روند رنگ ترافیکی می گویند. قیمت رنگ ترافیکی با توجه به نوع آن متفاوت است. خرید رنگ ترافیکی به صورت اینترنتی امکان پذیر است. فروشگاه ایمن ترافیک کالا عرضه کننده انواع رنگ ترافیکی با کیفیت بالا می باشد. این فروشگاه فروش رنگ ترافیکی را به صورت اینترنتی عرضه می کند. با توجه به عبور تعداد زیادی ماشین در لحظه از روی این رنگ ها، رنگ ترافیکی باید در مقابل سایش مقاوم بوده و در شرایط جوی مختلف استحکام خود را حفظ کند.

به طور کلی رنگ ماده‌ای شیمیایی یا طبیعی است که لایه ‌ای روی سطح ایجاد می کند و رنگ اصلی آن را تغییر می دهد. رنگ می تواند سطح زیرین خود را از خوردگی و زنگ زدگی محافظت کند. رنگ زدن یک سطح تاثیر زیادی روی زیبایی آن دارد. از رنگ ها می توان برای رساندن مفهومی مانند هشدار به رانندگان جهت رانندگی در مسیر مشخص استفاده کرد.

با توجه به اینکه فضای کف پارکینگ در معرض عبور مداوم وسایل نقلیه می‌باشد و این رفت و آمد باعث آسیب دیدن رنگ های معمولی، پوسته پوسته شدن و کثیفی آن می شود. دود حاصل از خودروها همچنین سبب می‌شود، که رنگ های معمولی روی دیواره های پارکینگ و کف آن شفافیت خود را از دست بدهند. بنابراین رنگ های ترافیکی که در مقابل سایش و پوسته پوسته شدن مقاومت خوبی دارند و به این راحتی کثیف نمی‌شوند، ساخته شده اند.

انواع رنگ ترافیکی عبارتند از:

– رنگ ترافیکی تک جزئی

– رنگ ترافیکی دو جزئی

– رنگ ترافیکی سه جزئی

– رنگ ترافیکی گرم

سایر مواد مورد استفاده در رنگ آمیزی پارکینگ:

– تینر ترافیکی

– چسب چشم گربه ای

در ادامه به معرفی این رنگ ها و مواد می پردازیم.

رنگ ترافیکی تک جزئی

رنگ ترافیکی تک جزئی برای سطوح سیمانی، آسفالت و سطح بتنی قابل استفاده می باشد. اگر می‌خواهید روی این سطوح را رنگ آمیزی کنید و یا علائمی برای راهنمایی رانندگانی که وارد پارکینگ شما می‌شوند، قرار دهید، با خرید یک از انواع رنگ ترافیکی تک جزئی می‌توانید، مطمئن باشید که سطح شما در مقابل سایش مقاوم خواهد بود و هر چقدر که اصطکاک تایر ماشین ها بخواهد، باعث سایش این رنگ شود این رنگ ساییده نمی‌شود.

رنگ های تک جزئی از موادی با پایه های رزین آکریلیک ترموپلاست تولید می‌شوند. این نوع از رنگ ها روی آسفالت و انواع بتن چسبندگی بالایی دارند. سریع جذب آسفالت می‌شوند و امکان کنده شدن ندارند. با استفاده از این رنگ می‌توانید مطمئن باشید، که رنگ روی سطح مورد نظر شما به خوبی می‌چسبد و کنده نمی‌شود.

رنگ ترافیکی برای شرایط آب و هوایی داخل ایران کاملا مناسب می باشد، و برای استفاده در این شرایط جوی تولید شده است. این رنگ می‌تواند روی آسفالت های مورد استفاده داخل ایران سطحی کاملا یک نواخت را ایجاد کند. رنگ ترافیکی تک جزئی مورد فروش در این شرکت پس از رنگ آمیزی سریعا خشک می شود. این ویژگی باعث می شود، که پس از رنگ آمیزی با عبور ماشین از روی رنگ، رنگ به تایر ماشین نچسبد و همه جا پخش نشود. رنگ ترافیکی تک جزئی از چسبندگی بالایی رویی سطح آسفالت برخوردار است. این محصول در زمان خط کشی پارکینگ مسکونی در زمان کوتاهی خشک می شود.

تولید کننده رنگ ترافیکی زرد  که متخصصان با تجربه ای را جهت تولید این نوع از رنگ به کار گرفته است و توانسته اند رنگی با ماندگاری بالا تولید کنند. رنگ ترافیکی اکریلیک سازگاری خوبی با محیط زیست دارند. این رنگ ها بر پایه حلال آب ساخته می شوند. این رنگ های قابلیت شستشو توسط آب را دارند و رطوبت باعث پوسته پوسته شدن آن نمی شود.

رنگ ترافیکی سرد شفافیت خوبی دارد و از داخل ماشین به خوبی قابل رویت است. شفافیت این رنگ نوعی زیبایی خاصی به آن بخشیده است. رنگ ترافیکی تک جزئی با استفاده از ابزارهای متعددی چون اسپری، قلم مو و غلطک برای خط کشی پارکینگ ها قابل استفاده می باشد.

در زمان اجرای خط کشی پارکینگ خودرو دقت کنید که باید تا ۲۴ ساعت آینده باران نبارد و رطوبت هوا کمتر از هشتاد درصد باشد. برای خط کشی پارکینگ منزل، رنگ آمیزی سقف پارکینگ، رنگ آمیزی دیوار پارکینگ و سایر کاربرد ها این رنگ دارای حلال است. رنگ ترافیکی آلکید کلرو کائوچو از پایه رزین آلکید و کائوچو با بهترین مواد اولیه انجام می گیرد. برای نگهداری رنگ های تک جزئی باید درب آن را محکم ببندید و در محلی خشک و خنک و به دور از نور مستقیم آفتاب انبار شود. این رنگ در شرایط جوی گرم و مرطوب در حد زیادی استفاده می‌شود. دارای حلال است و در زمان اجرا دمای محیط باید بالاتر از ۱۰ درجه سلسیوس باشد.

در صورتی که دمای هوا ۲۵ درجه و ضخامت کار ۱۰۰ میکرون باشد، ظرف مدت ۲ ساعت به صورت سطحی و در ۸ ساعت به طور کامل خشک می‌شود.

این رنگ کاربری پارکینگ باید با حلال به کار گرفته شود و به همین خاطر حداکثر در ۷۰۰ میکرون قابل اجرا است. در مدت دو ساعت بعد از رنگ زدن خشک شدن سطحی اتفاق می افتد و حداکثر ۸ ساعت بعد رنگ به طور کامل خشک می‌شود. رنگ ترافیکی تک جزئی به صورت پودری تولید می‌شود، بر پایه ترموپلاست ساخته شده است. این رنگ به صورت مذاب قابل استفاده است. این رنگ در خطوط هشدار دهنده، سرعت گیر ها و خطوط ممتد جدا کننده به کار می رود.

در این رنگ پیوند حرارتی بین آسفالت و مواد ترموپلاست تشکیل می‌شود. روش استفاده از این رنگ می‌تواند به صورت استروژن، اسپری و اسکرید باشد.

خرید رنگ ترافیکی

اگر علاقه مند به خرید این محصول یا کالاهای مشابه آن هستید ، می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و از قیمت رنگ ترافیکی مطلع شوید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: رنگ ترافیکی , خرید رنگ ترافیکی , قیمت رنگ ترافیکی , رنگ پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

رنگ ترافیکی و حلال رنگ

ورود خودرو به جوامع بشری موجب شد تا نیاز به شبکه‌ای مناسب جهت تردد این وسیله نقلیه احساس شود. یکی از مهمترین ابزارها برای برقراری ایمنی در راه‌، استفاده از رنگ‌ های ترافیکی می‌باشد. قیمت رنگ ترافیمی با توجه به نوع آن متفاوت است. خرید رنگ ترافیکی به صورت اینترنتی امکان پذیر است. انواع رنگ‌های ترافیکی به جهت تعیین محدوده‌‌های خاص تردد برای استفاده‌کنندگان از راه‌ و همچنین کاهش مخاطرات ناشی از حوادث رانندگی، جایگاه ویژه‌ای در میان انواع رنگ‌ها پیدا کرده‌اند.این خط کشی‌ها زمانی موثرند که:

حلال رنگ ترافیکی چیست ؟

در بحث رنگ های ترافیکی که معمولا رنگ های خط کشی سرد  و رنگ های چند جزئی و رنگ های الکیدی کلرو کائوچو از تینر مخصوص رنگ ترافیکی استفاده می شود.مرجع اینکه چه تینری با چه رنگی استفاده شود شرکت های سازنده رنگ است.و ضمن این که مجاز به استفاده ازتینر یک سیستم پوششی برای سیستم پوششی دیگر نیستیم.باید این را هم عرض کنیم که تینر رنگ ترافیکی خیلی متفاوت تر از رنگ های جدولی یا ساختمانی است و قدرت فراری بالاتری دارد.

تینر رنگ ترافیکی و نحوه استفاده ان

نمی توان تینر رنگ ترموپلاست که با فرمول مشخصی تولید شده است را برای رنگ ترافیکی کلرو کائوچو استفاده کنیم.به چندین دلایل مستند علمی میتوان یاد اور شد که حتی نمی توان تینر رنگ ترافیکی مشخص یه سیستم دریک شرکت سازنده را با تینر رنگ ترافیکی همان سیستم رنگ امیزی جایگزین کرد. معمولا ۸ و ۱۰ در صد وزنی رنگ را از تینر یا رقیق کننده استفاده می کنند.و معمولا تا پنج دقیقه بعد از اختلاط باید عملیات خط کشی انجام گیرد.

ایا تینر رنگ ترافیکی متفاوت استفاده کنیم؟

به دلایلی مثل هم ناهم خوانی قطبیت یا غیر قطبیت اجزا – جذب انتخابی حلال روی سایر اجزا و بحث قدرت تبخیر وقدرت ماندگاری در فیلم رنگ حتی مجاز به تینر اپوکسی یه شرکت برای رنگ اپوکسی شرکت دیگر نیستیم.و اگر کسانی میفرمایند که این کار را انجام میدهند پاسخ این است که اشتباه میکنند.و اصلا نمی دانند حلال رنگ ترافیکی چیست که بهترین استفاده را از ان ببرند.

نکات نحوه استفاده از تینر یا حلال رنگ ترافیکی

قبل از ابن که بدانیم حلال رنگ ترافیکی چیست باید فهمید که برای هر رنگ تینر مخصوص به خود ان وجود دارد.

برای رنگ روغنی تینر روغنی و برای رنگ پایه حلال تینر مخصوص به خود ان وجود دارد.

باید از تینر به اندازه مشخص استفاده شود. تینر زیادی رنگ را خراب می کند.

اگر از پیستوله رنگ پاش استفاده می کنید تا حد کافی رقیق کنید.

از وسایل حفاظتی هنگام کار با تینر استفاده کنید.

مخلوط کردن را به ارامی انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید تینر مخلوط شده است.

مشکلات رنگ ترافیکی در استفاده از حلال نامناسب

خیلی از مشکلاتی که در کوتاه مدت و بلند مدت بر سر فیلم رنگ ترافیکی می اید غیر از فرمولاسیون نا مناسب و اجرای نامناسب از همین تینر غیر معمول است.متاسفانه به خاطر کم کردن هزینه های اجرا بعضی از پیمانکاران تینر غیر مرتبط استفاده می کنند که کارایی رنگ خط کشی کاهش می یابد.هرچند بدلیل این که تولید رنگ ترافیکی از سخت ترین تولیدات است.هم رزین ساز و رنگ ساز و مجری رنگ خط کشی باید کار را اصولی انجام دهند تا به یک رنگ مورد دلخواه رسید. هرچند استاندارد ثابتی برای رنگ ترافیکی هنوز وجود ندارد.

خرید رنگ ترافیکی

اگر علاقه مند به خرید این محصول یا کالاهای مشابه آن هستید ، می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و از قیمت رنگ ترافیکی مطلع شوید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: رنگ ترافیکی , خرید رنگ ترافیکی , قیمت رنگ ترافیکی , رنگ پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

رنگ ترافیکی و انواع آن

ورود خودرو به جوامع بشری موجب شد تا نیاز به شبکه‌ای مناسب جهت تردد این وسیله نقلیه احساس شود. یکی از مهمترین ابزارها برای برقراری ایمنی در راه‌، استفاده از رنگ‌  ترافیکی می‌باشد. قیمت رنگ ترافیمی با توجه به نوع آن متفاوت است. خرید رنگ ترافیکی به صورت اینترنتی امکان پذیر است. انواع رنگ‌های ترافیکی به جهت تعیین محدوده‌‌های خاص تردد برای استفاده‌کنندگان از راه‌ و همچنین کاهش مخاطرات ناشی از حوادث رانندگی، جایگاه ویژه‌ای در میان انواع رنگ‌ها پیدا کرده‌اند.این خط کشی‌ها زمانی موثرند که:

به راحتی قابل دیدن باشند.

فام و درخشش آن‌ها در طول روز تغییر نکند و به خوبی حدود راه را مشخص نمایند.

بازتاب خوبی در شب‌ها داشته باشد.

برای خرید و استعلام قیمت رنگ ترافیکی کلیک کنید.

عوامل موثر بر عملکرد و ماندگاری رنگ‌های ترافیک

کیفیت رنگ (داشتن تاییدیه‌ها و استانداردها):

رنگ‌ها برای این‌که دوام و ماندگاری خوب داشته باشند لازم است تا از کیفیت مناسبی برخوردار باشند.

کیفیت گلاسبید(دانه‌های شیشه‌ای):

دانه‌های شیشه‌ای باعث می‌شوند تا نور تابیده شده به رنگ بازتاب شود.از این‌رو باید کیفیت مناسب داشته باشند تا با گذشت زمان دچار افت در نور بازتابی نشوند.

وضعیت ترافیک(رفت و آمد):

گاهی وضعیت تردد دارای ترافیک پر حجم خواهد بود.هرچه ترافیک بیشتر باشد باعث کاهش ماندگاری رنگ می‌شود.

ویژگی‌های رنگ ترافیکی

داشتن مقاومت سایشی بالا

داشتن مقاومت خوب در برابر آب و هوا

داشتن دانه‌بندی مناسب در رنگ

چسبندگی عالی به آسفالت و بتن

عدم تغییر فام با تابش نور آفتاب

سرعت خشک شدن بالا

انواع رنگ‌های ترافیکی

به طور کلی رنگ‌های ترافیکی به دو دسته زیر تقسیم می‌شوند:

رنگ ترافیکی سرد

منظور از رنگ ترافیکی سرد این است که جهت اختلاط اجزای رنگ و اعمال آن بر روی زیرآیند نیاز به دماهای بالا نیست.

رنگ ترافیکی گرم

در رنگ ترافیکی گرم به جهت اختلاط و تشکیل فیلم رنگ ابتدا باید دمای آن را تا میزان مشخصی افزایش داد و سپس آن را بر روی آسفالت اعمال کرد.

انواع رنگ ترافیک سرد

رنگ سرد اکریلیک ترموپلاست : این رنگ بر پایه رزین‌های آکریلیک ترموپلاست پایه حلالی و هم‌چنین  پایه آب بوده و خواص فیزیکی-مکانیکی خوبی را بدست می‌دهد. از این رنگ برای خط‌کشی جاده‌های داخل و خارج شهر و خطوط ممتد و منقطع استفاده می‌شود.

رنگ سرد کلروکائوچو: این رنگ بر پایه رزین‌های آلکیدی(شورت اویل) اصلاح شده با کلروکائوچو بوده و خواص مطلوبی را دارد.از این نوع رنگ در خط‌کشی‌های ممتد و منقطع داخل و خارج شهرها استفاده می‌گردد.

رنگ ترافیکی چند جزئی: این رنگ بر پایه رزین‌های آکریلیک ترموست بوده و به وسیله هاردنرهای پراکساید پخت می‌گردد.در هنگام اختلاط اجزاء در زمان اعمال، به دلیل واکنش‌های شیمیایی دما افزایش می‌یابد.از این نوع رنگ برای خط‌کشی خطوط عابر پیاده و کانال‌های عبور و مرور،خطوط حاشیه بزرگراه‌ها و هم‌چنین علائم هشدار برای سرعتکاه‌ها با ضخامت حدودا 2 میل استفاده می‌شود.

رنگ ترافیک گرم: این رنگ برپایه رزین‌های هیدروکربنی(پترورزین‌هایی همچون C5) و آلکیدی که به شکل پودر هستند،می‌باشد.رنگ ترافیک گرم برای آزادراه‌ها و مسیرهای پرحجم مناسب می‌باشد،زیرا سرعت خشک شدن این نوع از رنگ‌ها بالاست.از ویژگی‌های این رنگ چسبندگی زیاد و خواص مکانیکی_فیزیکی خوب است و می‌تواند در ضخامت‌های نسبتا بالا(500 تا 3000 میکرون) اجرا شود.

روش‌های اجرای رنگ‌های ترافیکی

دستی

یکی از روش‌های سنتی و مرسوم در اعمال رنگ‌های ترافیکی،روش دستی است.عموما از غلطک یا کاردک برای اجرا به روش دستی در رنگ‌های آکریلیک چند جزئی استفاده می‌گردد.

اسپری

یکی از پرکاربردترین روش‌ها در اعمال رنگ‌های ترافیکی،روش اسپری است.در این روش با استفاده از ماشین‌آلات خاص رنگ را بر روی سطح اسپری می‌کنند.ضخامت رنگ اعمالی در این روش خیلی بالا نیست.

اسکرید

در این روش رنگ مخلوط مذاب بر روی سطح به طور یکنواخت اعمال می‌شود.زمان خشک شدن در این روش کوتاه بوده و علاوه بر چسبندگی خوب به زیرآیند،قابلیت اعمال با ضخامت‌های بالا را نیز دارد.

اکستروژن

در این روش نیز رنگ مخلوط شده در پیش گرم‌کن‌هایی حرارت داده می‌شوند تا به دمای مذاب برسند.سپس به وسیله ماشین‌های مخصوص بر روی زیرآیند پرایمرخورده برای خطوط منقطع حاشیه راه اعمال می‌گردد.

رنگ ترافیکی جداول

از رنگ ترافیکی برای جداول به منظور نمایان شدن بهتر برای استفاده‌کنندگان از راه و هم‌چنین جلوه‌های بصری استفاده می‌شود.

رنگ جداول عبارتند از:

رنگ ترافیکی آلکیدی

این نوع از رنگ،بر پایه رزین آلکیدی لانگ اویل خشک شونده با هوا بوده و دارای چسبندگی و جلای خوب است.برای اعمال این نوع رنگ می توان از قلم مو یا غلطک استفاده کرد.

رنگ ترافیکی آکریلیکی

این نوع از رنگ‌ها بر پایه رزین‌های آکریلیکی واتربیس بوده و چسبندگی خوبی به سطوح بتنی دارد.هم‌چنین به دلیل سازگاری با محیط زیست و نداشتن ترکیبات آلی فرار بسیار مطلوب هستند.

رنگ ترافیکی پلی یورتان

رنگ‌های پلی یورتان چسبندگی بسیار خوبی به زیرآیند داشته و در برابر عوامل آب و هوایی و نور خورشید هم مقاومت زیادی دارد.رنگ‌های پلی یورتان از رزین پلی اُل و هاردنرهای ایزوسیاناتی تشکیل می‌شوند و از دسته رنگ‌های چندجزئی به شمار می‌آیند.

آماده‌سازی سطح

یکی از مهمترین عوامل در رنگ‌های ترافیکی،آماده سازی سطح می‌باشد.آماده سازی سطح باعث می‌شود تا رنگ ترافیک چسندگی مطلوب را با زیرایند داشته باشد و دوام آن افزایش یابد.برای آماده‌سازی سطح لازم است تا نکات زیر را مدنظر قرار داد:

خشک بودن سطح:اساسا برای این‌که فیلم رنگ بتواند بر روی سطح اعمال شود لازم است تا عاری از هرگونه رطوبت باشد.در غیراینصورت چسبندگی بین رنگ و آسفالت به وجود نخواهد آمد.

تمیز بودن سطح:هم‌چنین زیرآیند باید عاری از هرگونه گرد و خاک و کثیفی باشد.بدین منظور عموما قبل از هرگونه خط‌کشی،سطوح را به وسیله باد پرفشار تمیز می‌کنند.

زدودن سایر مواد شیمیایی:وجود هر گونه مواد شیمیایی مانند قیر،روغن،بنزین و … باعث می‌شود تا رنگ ترافیکی دچار کاهش در خواص ماندگاری خود بشوند.

پرکردن خلل و فرج:در برخی معابر ترک‌ها و ناهمواری در سطح وجود دارد که علاوه بر افزایش مصرف رنگ باعث کاهش چسبندگی و ایجاد ترک در فیلم رنگ خواهد شد.لذا حتی الامکان می‌بایست این خلل و فرج را برطرف نمود.

استفاده از پرایمر:به منظور افزایش چسبندگی رنگ‌های ترافیک از پرایمرهای خاص استفاده می‌کنند.این پرایمرها ماندگاری رنگ ترافیکی را افزایش می‌دهند.

خرید رنگ ترافیکی

اگر علاقه مند به خرید این محصول یا کالاهای مشابه آن هستید ، می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و از قیمت رنگ ترافیکی مطلع شوید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: رنگ ترافیکی , خرید رنگ ترافیکی , قیمت رنگ ترافیکی , رنگ پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

موانع جاده ایی

نیوجرسی پلاستیکی ( جداول ترافیکی یا راه بند پلاستیکی، بشکه ترافیکی )

برای خرید نیوجرسی پلاستیکی راه‌های متفاوتی وجود دارد. قیمت بشکه ترافیکی با توجه به نوع آن متفاوت است. فروش بشکه ترافیکی هم به صورت اینترنتی و هم حضوری امکان پذیر است.

مواد اولیه تجهیزات ترافیکی از قبیل مانع ترافیکی یا نیوجرسی و بشکه ایمنی یا راه بند های پلاستیکی جاده ایی از پلی اتیلن سنگین با گرید ۳۸۴۰ یا MDPE  تولید شده است. فود گرید  (food grade)یا گرید مناسب برای نگهداری مواد غذایی و مورد تایید اداره کل بهداشت و محیط زیست میباشند.

انواع نیوجرسی پلاستیکی یا موانع ترافیکی و بشکه های ترافیکی

این محصولات را می توان از آب یا خاک پر کرد تا از خسارات بیشتر در تصادفات جلوگیری کرد. انواع دیگر محصولات جدا ککنده ترافیکی مخزن های سه جداره ضد جلبک می باشند. انواع  نیوجرسی پلی اتیلنی , موانع جاده ایی و بشکه ترافیکی پلی اتیلن در سایز های متنوع تولید میشوند. مخازن عمودی نیز در انواع  یک جداره دو جداره و سه جداره و ابعاد متنوع از ۳۰ الی ۲۰ هزار لیتر تولید و عرضه میگردند.

سریع ترین راه تهیه بشکه های ایمنی در کشور مراجعه به سایت های فروش این محصولات می باشد. در این سایت ها علاوه بر معرفی انواع محصولات ترافیکی، قیمت های به روز این‌ محصولات را نیز در اختیار خریداران‌ قرار می دهند. بشکه ترافیکی دست دوم نیز علاوه بر محصولات تولید شده جدید، در مراکز فروش ارائه می گردند.

خریداران بشکه ایمنی در ایران عموما راهنمایی و رانندگی و شهرداری ها می باشد که برای جداسازی راه و پیچ ها مورد استفاده قرار می گیرند. تولید کنندگان و توزیع کنندگان نیوجرسی ترافیکی برای فروش آنلاین عموما فروشگاه های اینترنتی را دایر می کنند تا شرایط دسترسی به قیمت بشکه پلاستیکی ترافیکی و خریدی آسان را برای خریداران‌شهرستانی ایجاد نمایند. این امر یک‌امتیاز مثبت برای خریداران شهرستانی می باشد مرا که بدون اتلاف در وقت و هزینه می توان به این سایت ها مراجعه و در صورت یافتن اطمینان از فروش تضمینی، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند‌.

تفاوت های انواع بشکه ایمنی

بشكه ايمني ترافيكي از جنس پلاستیک و پلیمر ساخته می شوند و دارای ضخامت بسیاری هستند. این بشکه ها در طول های متفاوت و حجم های گوناگون برای استفاده در خیابان و جاده ها تولید می گردند. تفاوت های انواع بشکه ایمنی، در ابعاد و حجم و ضخامت ان ها می باشد که تحمل ضربه های بیشتر را داشته و باعث افزایش ایمنی رانندگان و سر نشینان خودرو شوند. بیشتر این بشکه ها دارای رگه های زرد و سفید می باشند که عموما شبرنگ و در شب دید عالی را دارا می باشند‌.

بشکه های ایمنی در ظاهر و سایز تفاوت هایی با هم دارند. از مشخصات فنی بشکه ایمنی می توان به نوع کاربری آن اشاره کرد، که توسط علائم روی آن مشخص شده است، جاده هایی که به صورت موقتی دوطرفه، یکطرفه  و یا بسته می شوند را با این بشکه ها مشخص می کنند و یا در هنگام جاده سازی و تعمیرات و تصادفات از این علائم برای هشدار استفاده می گردد.

از دیگر تفاوت های این بشکه ها علاوه بر اندازه و علائم روی آن ها، رنگ ها متفاوت آن هاست، اکثر بشکه های تولید داخل ایران به رنگ زرد است اما تولیدات خارجی به رنگ نارنجی می باشد.

خرید نیوجرسی و بشکه ترافیکی

اگر علاقه مند به خرید این محصول یا کالاهای مشابه آن هستید ، می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و از قیمت نیوجرسی و بشکه ترافیکی مطلع شوید.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: بشکه ترافیکی،بشکه ایمنی، قیمت بشکه ایمنی،خرید بشکه ایمنی، خرید بشکه ترافیکی، قیمت بشکه ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

بشکه و نیوجرسی ترافیکی

استفاده از بشکه ترافیکی و نیوجرسی ترافیکی در سطح شهرها و خیابان های شهری به عنوان تجهیزات مورد نیاز و اصولی برای کنترل ترافیک می باشد. برای خرید نیوجرسی پلاستیکی راه‌های متفاوتی وجود دارد. قیمت بشکه ترافیکی با توجه به نوع آن متفاوت است. فروش بشکه ترافیکی هم به صورت اینترنتی و هم حضوری امکان پذیر است. به طور مثال استفاده از انواع بشکه ترافیکی پلاستیکی و نیو جرسی ترافیکی با داشتن مقاومت لازم و مرغوبیت بالا به عنوان تجهیزات کنترل ترافیک و ایجاد ایمنی کاربرد بسیار زیادی داشته و به ایجاد نظم و قوانین لازم در خیابان ها و شهرها کمک می نماید. استفاده از تجهیزات ترافیکی می تواند در کنترل عبور و مرور خودروها و کاهش آسیب ها و تصادفات احتمالی نقش به سزایی داشته باشد. 

نیوجرسی پلاستیکی مرغوب با توجه به انواع مختلفی که دارد از قیمت های متفاوتی دارا می باشد. قیمت نیوجرسی پلاستیکی مناسب بوده و همه افراد می توانند به راحتی آن را خریداری کنند. نوع فروشگاه فروش، نوع کاربرد، کیفیت، سایز و… باعث شده که در تعیین قیمت این محصول تفاوت ایجاد کند.

لیست قیمت مانع پلاستیکی

از طرف تولیدکنندگان و شرکت های تولید کننده تنظیم می شود و از تمامی مراکز فروش مستقیم و غیرمستقیم در دسترس می باشد. تغییرات به وجود آمده در بازار بورس جهانی و قیمت دلار در تعیین قیمت آن در سراسر ایران بسیار موثر می باشد.

تفاوت های انواع نیوجرسی پلاستیکی مرغوب

تفاوت های انواع نیوجرسی پلاستیکی مرغوب ، در اندازه و نوع کاربرد و رنگ بندی آن می باشد. همچنین مدل های گوناگونی برای این محصول طراحی شده است. از این محصول برای جلوگیری از انحرافات رانندگان و ممانعت از تصادفات استفاده می شود.

از انواع این محصول می توان به نیوجرسی شهرداری اشاره نمود که برای ترافیک کمتر در خیابان ها استفاده می شود. مواد اولیه مرغوب و تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته و مدرن از مهم ترین عواملی هستند که نیوجرسی پلاستیکی باکیفیت را تولید می کنند.

بلوک جداکننده نیوجرسی به عنوان محافظی برای عابران پیاده، محافظی برای کارگران پروژه‌های عمرانی در مقابل اتومبیل‌ها، موانع موقت و موانع امنیتی ضد تروریستی و همچنین به عنوان ابزار سیل‌ بند، هدایت مسیر آب رودخانه ها، ابزار جلوگیری از انتشار آتش در جنگل و چند باند کردن جاده ها هم استفاده می شود.سالانه تعداد بسیاری از هموطنانمان در حوادث جاده ای جان خود را از دست می دهند درصد نسبتا بالایی از این تعداد مرگ و میر مربوط به کیفیت خودرو و عدم رعایت نکات ایمنی می باشد اما تعداد زیادی نیز به علت ایمن نبودن جاده ها و راه ها و همچنین بی کیفیت بودن تجهیزات ترافیکی موجود جان خود را از دست می دهند به عنوان مثال تجهیزات ترافیکی درجه یک  و با کیفیت ، یک تابلو با شبرنگ با بازتابش بالا و استاندارد می تواند راننده را از وجود یک پیچ خطرناک مطلع نموده و باعث حفظ جان راننده و سرنشینان شود . یک بشکه ترافیکی با کیفیت بالا و یا یک نیوجرسی با کیفیت میتواند مانع از سقوط ماشین به ته دره شده و باعث نجات جان هموطنانمان شود.

خرید نیوجرسی و بشکه ترافیکی

اگر علاقه مند به خرید این محصول یا کالاهای مشابه آن هستید ، می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و  از قیمت نیوجرسی و بشکه ترافیکی مطلع شوید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: بشکه ترافیکی , بشکه ایمنی , قیمت بشکه ایمنی , خرید بشکه ایمنی , خرید بشکه ترافیکی , قیمت بشکه ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

تولید کننده نیوجرسی پلاستیکی

استفاده از بشکه ترافیکی و نیوجرسی ترافیکی در سطح شهرها و خیابان های شهری به عنوان تجهیزات مورد نیاز و اصولی برای کنترل ترافیک می باشد. برای خرید نیوجرسی پلاستیکی راه‌های متفاوتی وجود دارد. قیمت بشکه ترافیکی با توجه به نوع آن متفاوت است. فروش نیوجرسی ترافیکی هم به صورت اینترنتی و هم حضوری امکان پذیر است. تجهیزات ترافیکی هر کدام با توجه به نوع و مدلی که طراحی می شوند دارای کاربردهای فراوانی بوده و به آسانی باعث ایجاد نظم شده و ترافیک را به راحتی کنترل می کنند. یکی از این تجهیزات قابل استفاده در جاده ها می باشد که جهت بستن راه ها و جلوگیری از انحراف خودرو در سطح شهر می باشد که به یکدیگر متصل شده و مانع از انحراف خودرو می شود . این محصول در رنگهای مختلف و بر وزن معین بر اساس سفارش مشتری تولید میشوند. قطعات نیوجرسی به منظور ايمن سازي سطح معابر و جدا سازي در دوربرگردانها، کنار جاده های فرعی و نیز وسط خیابان های اصلی مورد استفاده قرار می گیرد.

نیوجرسی های پلاستیکی، قطعات مدولاری هستند که به منظور جداکردن مسیرهای ترافیکی از یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند. نیوجرسی ساخته شده از با کیفیت ترین مواد پلی اتیلنی بوده که از آن به منظور جداسازی موقت دوربرگردان ها از مسیر اصلی، جلوگیری از انحراف خودروها، محافظت از کارگران پروژه های راهسازی در مقابل خودروها، موانع امنیتی ضد تروریستی، سیل بند، ایمن سازی برخی نقاط حساس خیابان و کنارگذر جاده های فرعی استفاده می گردد. همچنین از نیوجرسی برای تفکیک موقت جاده ها، خیابان ها و نشانه گذاری ابتدا و انتهای بلوارها استفاده می گردد. از آنجاییکه برای اولین بار طراحی و تولید این محصول در دهه پنجاه میلادی توسط موسسه تکنولوژی استیونس وابسته به اداره ایالتی بزرگراه های نیوجرسی صورت پذیرفت این نوع خاص از تجهیزات ترافیکی به نیوجرسی معروف گشته اند.

کاربرد نیوجرسی

 این جدا کننده‌ ها هنگام برخورد کناره‌ی خودرو، به علت زاویه کم لبه های خود به عنوان هدایتگرِ برگردان عمل می‌کند و موجب کاهش خسارت در تصادفات جاده‌ای می‌شود. این قطعات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در صورت برخورد خودرو، آسیب کمتری به آن وارد شود و در عین حال، مانع عبور خودرو به مسیر روبه‌رو و تصادف از روبه ‌رو شوند. دیگر کاربردهای نیوجرسی میتوان به جلوگیری از دور زدنها و خلاف رانندگان متخلف و جلوگیری از اتفاقات ناگوار و تصادفات، همچنین در بعضی موارد ورود و خروج، هدایت ترافیک و جلوگیری از نور چراغهای روبرو اشاره کرد. نیوجرسی جاده ای برای مسدودسازی معابر یا جاده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نیوجرسی پلاستیکی

بلوک جداکننده نیوجرسی به عنوان محافظی برای عابران پیاده، محافظی برای کارگران پروژه‌های عمرانی در مقابل اتومبیل‌ها، موانع موقت و موانع امنیتی ضد تروریستی و همچنین به عنوان ابزار سیل‌بند، هدایت مسیر آب رودخانه ها، ابزار جلوگیری از انتشار آتش در جنگل و چند بانده کردن جاده ها هم استفاده می شود.

استفاده از نیوجرسی های قابل حمل در حین انجام پروژه های عمرانی روش خوبی برای هدایت کردن ترافیک به یک مسیر موقت می باشد. نیوجرسی های فوق دارای قابلیت اتصال به یکدیگر (اتصال نر و ماده) و تشکیل دیوار ترافیکی را نیز دارا می باشند. برخلاف تجهیزات ترافیکی بتنی این محصول به آسانی قابل حمل بوده و قابلیت پرشدن با آب را نیز دارا می باشد. مقاومت بالا در برابر گرما و سرمای شدید، ساخته شده از مواد آنتی استاتیک و Anti UV و برخورداری از دریچه های ورودی و خروجی آب از دیگر ویژگی های این محصول به حساب می آید.

ویژگی های نیو جرسی تولید شده در شرکت ایمن ترافیک کالا

حمل و نقل آسان

استحکام بسیار بالا

قابلیت اتصال به یکدیگر

ساخته شده از پلی اتیلن

دریچه های ورودی و خروجی آب

مقاومت بالا در برابر شرایط سخت جوی

ساخته شده از مواد آنتی استاتیک و Anti UV

جایگزین بسیار مناسب برای تجهیزات ترافیکی بتنی

نیوجرسی یکی از علائم ترافیکی کاربردی در جاده ها و شهرهاست که برای تغییر مسیر ، مسدودسازی موقت ، عملیات عمرانی و غیره کاربرد دارند . دلیل نام گذاری این قطعات به نیوجرسی این است که طراحی آنها در دهه پنجاه میلادی توسط اداره بزرگراه های ایالتی نیوجرسی امریکا طراحی و تولید گردید . قطعات نیوجرسی به گونه ای طراحی شده اند که در برخورد خودرو کمترین آسیب را وارد کرده و در عین حال مانع عبور خودرو شوند . نیوجرسی مدل های مختلف و جنس های متفاوتی دارد که بسته به قالب تولیدی متفاوت است . نیوجرسی پلی اتیلن ، نیوجرسی بتنی و نیوجرسی پلاستیکی سه جنس رایج در تولید این محصولات می باشد . نوع پلاستیکی و پلی اتیلن آن به دلیل سهولت حمل و زیبایی پرکاربردتر بوده و قیمت ارزان ترین نیز دارند . جداکننده نیوجرسی(New Jersey barrier)  یا دیوار نیوجرسی (New Jersey wall) ، قطعات ساخته شده از بتن یا پلاستیک هستند که در ارتفاع مختلف از قبیل یک، دو  و سه متری ساخته می شود. کاربرد اصلی آنها جدا سازی و تفکیک مسیرهای رفت و برگشت در ترافیک جاده‌ها می باشد.

خرید نیوجرسی و بشکه ترافیکی

اگر علاقه مند به خرید این محصول یا کالاهای مشابه آن هستید ، می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و  از قیمت نیوجرسی و بشکه ترافیکی مطلع شوید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: بشکه ترافیکی , بشکه ایمنی , قیمت بشکه ایمنی , خرید بشکه ایمنی , خرید بشکه ترافیکی , قیمت بشکه ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

جدا کننده های ترافیکی و بشکه   

استفاده از بشکه ترافیکی و نیوجرسی ترافیکی در سطح شهرها و خیابان های شهری به عنوان تجهیزات مورد نیاز و اصولی برای کنترل ترافیک می باشد. برای خرید نیوجرسی پلاستیکی راه‌های متفاوتی وجود دارد. قیمت بشکه ترافیکی با توجه به نوع آن متفاوت است. فروش بشکه ترافیکی هم به صورت اینترنتی و هم حضوری امکان پذیر است. به طور مثال استفاده از انواع بشکه ترافیکی پلاستیکی و نیو جرسی ترافیکی با داشتن مقاومت لازم و مرغوبیت بالا به عنوان تجهیزات کنترل ترافیک و ایجاد ایمنی کاربرد بسیار زیادی داشته و به ایجاد نظم و قوانین لازم در خیابان ها و شهرها کمک می نماید. استفاده از تجهیزات ترافیکی می تواند در کنترل عبور و مرور خودروها و کاهش آسیب ها و تصادفات احتمالی نقش به سزایی داشته باشد. 

قیمت موانع پلاستیکی ترافیکی

ایجاد نظم و برقراری آن در سطح شهر و خارج از آن از اهمیت بسیاری برخوردار است. بسیاری از حوادث و تصادفات دلخراش در اثر عدم دسترسی به تجهیزات ایمنی، جدا کننده های ترافیکی و علائم راهنمایی و رانندگی اتفاق افتاده است. از این رو توجه به مسائل ایمنی و رعایت مقررات لازم می تواند بسیاری از مشکلات را کاهش دهد. بزرگترین حوادث معمولا درشرایط خطرآفرینی مانند دور برگردان ها، مناطقی که نور کمی دارند و محل های در دست احداث صورت می پذیرند. وجود جدا کننده های ترافیکی استاندارد می تواند از وارد آمدن آسیب های جدی به خودرو و سرنشینان را به حداقل رسانده و بروز خطرات را کاهش دهند. جدا کننده های ترافیکی بر حسب نیاز انواع مختلفی دارند، که در ادامه این مقاله به معرفی هر یک و بر شمردن مزایای استفاده از آن خواهیم پرداخت.

کاربرد جداکننده خیابان

جداکننده خیابان نه تنها برای تفکیک دو خیابان از یکدیگر بلکه میتواند برا جدا سازی خیابان از پیاده رو نیز وسیله بسیار مناسبی محسوب شود. جداکننده خیابان در حفظ امنیت خودروها و هر گونه آسیب رسیدن به انها نقش بسیار مهمی را ایفا میکند. خودروهای عبوری با مشاهده جداکننده خیابان دیگر به سمت خیابان دیگر منحرف نخواهند شد و حد مشخص شده رانندگی خواهند کرد. جداکننده خیابان برای جداسازی در پارکینگ ها نیز مورد استفاده قرار میگیرد و میتواند به عنوان نوعی نظم دهنده عمل کند. تفاوتی ندارد که از جداکننده خیابان برای فضاهای باز استفاده یا فضاهای بسته زیرا جنس این جدا کننده ها به  حدی محکم هستند که میتوانند دمای بالا و پایین را به راحتی تحمل کنند و  دچار افت کیفیت نشوند. جداکننده خیابان از قابلیت تعمیر و نگهداری آسان برخوردار هستند و در صورتی که یک بخش از آن دچار مشکل شود میتوان قطعه معیوب را با قطعه نو تعویض نمود. بر روی جداکننده های ترافیکی میتوان شبرنگ هایی را به منظور اطلاع رسانی به رانندگان نصب نمود.

قیمت انواع جدا کننده ترافیکی

 این جدا کننده‌ها هنگام برخورد کناره‌ی خودرو، به علت زاویه کم لبه های خود به عنوان هدایتگر برگردان عمل می‌کند و موجب کاهش خسارت در تصادفات جاده‌ای می‌شود. این قطعات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در صورت برخورد خودرو، آسیب کمتری به آن وارد شود و در عین حال، مانع عبور خودرو به مسیر روبه‌رو و تصادف از روبه ‌رو شوند. از دیگر کاربردهای نیوجرسی میتوان به جلوگیری از دور زدن ها و خلاف رانندگان متخلف و جلوگیری از اتفاقات ناگوار و تصادفات، همچنین در بعضی موارد ورود و خروج، هدایت ترافیک و جلوگیری از نور چراغهای روبرو اشاره کرد. نیوجرسی جاده ای برای مسدودسازی معابر یا جاده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لیست قیمت نیو جرسی

بلوک جداکننده نیوجرسی به عنوان محافظی برای عابران پیاده، محافظی برای کارگران پروژه‌های عمرانی در مقابل اتومبیل‌ها، موانع موقت و موانع امنیتی ضد تروریستی و همچنین به عنوان ابزار سیل‌ بند، هدایت مسیر آب رودخانه ها، ابزار جلوگیری از انتشار آتش در جنگل و چند باند کردن جاده ها هم استفاده می شود.سالانه تعداد بسیاری از هموطنانمان در حوادث جاده ای جان خود را از دست می دهند درصد نسبتا بالایی از این تعداد مرگ و میر مربوط به کیفیت خودرو و عدم رعایت نکات ایمنی می باشد اما تعداد زیادی نیز به علت ایمن نبودن جاده ها و راه ها و همچنین بی کیفیت بودن تجهیزات ترافیکی موجود جان خود را از دست می دهند به عنوان مثال تجهیزات ترافیکی درجه یک  و با کیفیت ، یک تابلو با شبرنگ با بازتابش بالا و استاندارد می تواند راننده را از وجود یک پیچ خطرناک مطلع نموده و باعث حفظ جان راننده و سرنشینان شود . یک بشکه ترافیکی با کیفیت بالا و یا یک نیوجرسی با کیفیت میتواند مانع از سقوط ماشین به ته دره شده و باعث نجات جان هموطنانمان شود.

خرید نیوجرسی و بشکه ترافیکی

اگر علاقه مند به خرید این محصول یا کالاهای مشابه آن هستید ، می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و  از قیمت نیوجرسی و بشکه ترافیکی مطلع شوید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: بشکه ترافیکی , بشکه ایمنی , قیمت بشکه ایمنی , خرید بشکه ایمنی , خرید بشکه ترافیکی , قیمت بشکه ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

نیوجرسی پلاستیکی

نیوجرسی برای اولین بار در ایالت نیوجرسی امریکا تولید شد و به بازار عرضه گردید و از آنجا نام نیوجرسی را به خود گرفت. نیوجرسی انواع مختلفی دارد که نیوجرسی بتنی و نیوجرسی پلاستیکی دو نوع آن می باشد. برای نیوجرسی پلاستیکی راه‌های متفاوتی وجود دارد و خرید اینترنتی آن با قیمت مناسب خیال شما را از انتخاب کالای با کیفیت راحت می‌کند. قیمت نیوجرسی پلاستیکی با توجه به نوع آن متفاوت است. فروش نیوجرسی ترافیکی هم به صورت اینترنتی و هم حضوری امکان پذیر استاحتمالا بارها قطعه پلاستیکی بزرگی که در کنار خیابانها و جاده‌ها قرار دارند را دیده باشید، ولی  به نوع کاربرد و دلایل استفاده از آنها دقت نکرده باشید. از کاربردهای این بلوک‌ها می‌توان به، جداسازی مسیرها و راهها و مسدود کردن جاده ها اشاره کرد ، این کالا هم یکی از همین بلوک‌ها میباشد که با نام «نیوجرسی» شناخته شده است. جنس این نیوجرسی ها از پلاستیک سخت و مقاوم تشکیل شده است و در ابعاد مختلف و رنگهای متنوعی تولید میشود ، که در زیر به آن اشاره شده است . برای مثال از رنگ قرمز این نیوجرسی ، می‌توان به‌عنوان علامت بازدارنده استفاده کرد . از مهمترین ویژگی این محصول قابلیت پر کردن آب داخل آن جهت بالا رفتن  وزن میباشد که آن را از یک پلاستیک 9.4 کیلویی به یک بلوک فوق العاده سنگین بدل می‌کند بعد از استفاده و برای حمل آن به‌راحتی می‌توان درپوشی که روی آن ایجاد شده را برداشت و آب داخل آن را خالی نمود. این جدا کننده های برای ترافیک های سبک و سنگین در جاده ها ، خیابانها ، پارکینگها و مکانهایی که نیاز به پارتیشن بندی محوطه دارد استفاده می شود .نیوجرسی ها طوری ساخته شده اند که خسارت وسایل نقلیه را در برخورد به حداقل می رسانند. نیوجرسی های ترافیکی با ایجاد دیواری طولانی مسیرهای جاده ها و راه ها را از هم جدا کرده و یا در مواردی که تعمیرات جاده ای و عمرانی وجود دارد با ایجاد دیواری مسیر اصلی را از قسمتی که کارگران مشغول کار میباشند جدا کرده و باعث ایمنی بیشتر هم برای کارگران و هم برای رانندگان می شوند.

کاربرد و مزیت های نیوجرسی پلاستیکی :  جابجایی راحت به دلیل سبک بودن  قابلیت پر شدن با آب و ماسه  داشتن ورودی و خروجی آب و ماسه  تنوع در تولید در رنگهای مختلف  جایگزینی برای قطعات بتنی  قابلیت بازیافت در صورت شکسته شدن  داشتن اتصال نری و مادگی برای استفاده در مسیرهای طولانی  کمترین امکان آسیب پذیری به افرادی که آنها را جابجا می کنند.جدول پلاستیکی ترافیکی ( نیوجرسی ) جهت ایمن سازی حاشیه راه یا خیابان در دست عملیات عمرانی طراحی و ساخته شده است.این جداول از مواد درجه 1 تولید شده و مقاومت بالایی در برابر ضربات و نور خورشید دارد.این جداول را میتوان با آب و شن و ماسه پر کرد.

نیوجرسی پلاستیکی ۱ متری

جنس : پلی اتیلن

رنگ : زرد و قرمز

وزن : ۸۸۰۰ گرم

ابعاد : ۱۰۰*۷۰* ۳۹ سانتی متر

کاربرد : جداکردن و هدایت مسیر عبوری

نیوجرسی پلاستیکی معمولا برای جداکردن مسیر به صورت موقت در خیابان های اصلی و جاده ها استفاده می شود.همچنین بر سر دوربرگردان ها نیز میتوان از نیوجرسی پلاستیکی استفاده کرد. میتوان برای سنگین کردن نیوجرسی پلاستیکی از آب یا ماسه استفاده کرد.جنس نیوجرسی پلاستیکی ۱ متری از نوع پلی اتیلن می باشد که در مقابل تغییرات محیطی و همچنین تابش مستقیم نور خورشید بسیار مقاوم بوده و همچنین قابلیت تحمل فشار و ضربه های زیاد را دارا می باشد.یکی دیگر از کاربردهای نیوجرسی پلاستیکی بستن مسیر عبوری و همچنین هدایت مسیر اتومبیل ها می باشد. از آنجا که در نیوجرسی پلاستیکی از طرفین محل هایی به صورت نری و مادگی وجود دارد ، آنها به راحتی به یکدیگر متصل شده و برای هدایت و بستن مسیر نیز می توان از نیوجرسی پلاستیکی استفاده کرد.وزن کم نیوجرسی پلاستیکی ۱ متری موجب شده است که به راحتی قابل حمل بوده و برای مسیرهایی طولانی را با سرعت بالا از یکدیگر جدا کرد.جنس و رنگ نیوجرسی پلاستیکی موجب می گردد که نور تابیده شده در شب را به خوبی بازتاب کنند و به راحتی قابل رویت باشند، تا رانندگان بتوانند به راحتی از مسیر حرکتی خود مطلع شوند.

نیوجرسی ۲ متری

نیوجرسی پلاستیکی ۲۰۰ سانتیمتری قطعات مدولاری هستند که به منظور جداکردن مسیرهای ترافیکی از یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند. نیوجرسی 2 متری ساخته شده از با کیفیت ترین مواد پلی اتیلنی بوده که از آن به منظور جداسازی موقت دوربرگردان ها از مسیر اصلی، جلوگیری از انحراف خودروها، محافظت از کارگران پروژه های راهسازی در مقابل خودروها، موانع امنیتی ضد تروریستی، سیل بند، ایمن سازی برخی نقاط حساس خیابان و کنارگذر جاده های فرعی استفاده می گردد. همچنین از نیوجرسی برای تفکیک موقت جاده ها، خیابان ها و نشانه گذاری ابتدا و انتهای بلوارها استفاده می گردد. از آنجاییکه برای اولین بار طراحی و تولید این محصول در دهه پنجاه میلادی توسط موسسه تکنولوژی استیونس وابسته به اداره ایالتی بزرگراه های نیوجرسی صورت پذیرفت این نوع خاص از تجهیزات ترافیکی به نیوجرسی معروف گشته اند.استفاده از نیوجرسی های قابل حمل در حین انجام پروژه های عمرانی روش خوبی برای هدایت کردن ترافیک به یک مسیر موقت می باشد. برخلاف تجهیزات ترافیکی بتنی این محصول به آسانی قابل حمل بوده و قابلیت پرشدن با آب را نیز دارا می باشد. مقاومت بالا در برابر گرما و سرمای شدید، ساخته شده از مواد آنتی استاتیک و Anti UV و برخورداری از دریچه های ورودی و خروجی آب از دیگر ویژگی های این محصول به حساب می آید.

مشخصات فنی

طول                    ۲۰۰ سانتیمتر

عرض                   ۷۰ سانتیمتر

ارتفاع                  ۱۰۰ سانتیمتر

ویژگی ها:

حمل و نقل آسان

استحکام بسیار بالا

قابلیت اتصال به یکدیگر

ساخته شده از پلی اتیلن

دریچه های ورودی و خروجی آب

مقاومت بالا در برابر شرایط سخت جوی

ساخته شده از مواد آنتی استاتیک و Anti UV

جایگزین بسیار مناسب برای تجهیزات ترافیکی بتنی

خرید نیوجرسی پلاستیکی

اگر علاقه مند به خرید این محصول یا کالاهای مشابه آن هستید ، می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و  از قیمت نیوجرسی و بشکه ترافیکی مطلع شوید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: بشکه ترافیکی , بشکه ایمنی , قیمت بشکه ایمنی , خرید بشکه ایمنی , خرید بشکه ترافیکی , نیوجرسی ترافیکی , خرید نیوجرسی ترافیکی , قیمت نیوجرسی ترافیکی , قیمت بشکه ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

چشم گربه ای ترافیکی چیست؟

یکی از راه‌های کمک به رانندگان در افزایش دید استفاده از چشم گربه ای ترافیکی است .این محصول یکی از ابزارها و تجهیزات ایمنی است که جهت کمک به رانندگان، افزایش دید آنها در شب و افزایش ایمنی در شرایط جوی نامناسب مثل هوای مه آلود یا بارانی استفاده میشود. برای خرید گل میخ پارکینگ راه‌های متفاوتی وجود دارد و خرید اینترنتی آن با قیمت مناسب خیال شما را از انتخاب کالای با کیفیت راحت می‌کند. چشم گربه ای همچنین به نام های چشم گربه ای جاده ای ، میخ چشم گربه ای ، گل میخ چشم گربه ای ، گل میخ ترافیکی یا نشانگرهای روسازی شده بازتابی نیز شناخته می شود. قیمت چشم گربه ای با توجه به نوع آن متفاوت است. فروش گل میخ ترافیکی هم به صورت اینترنتی و هم حضوری امکان پذیر است.

چشم گربه ای ترافیکی مانند بسیاری از تجهیزات ترافیکی در جهت کمک به ترافیک روان و جلوگیری از تصادفات صورت می پذیرد و یکی ازبهترین و ساده ترین نوع از تجهیزات ترافیکی میباشد .این چشم گربه ای ها با دارا بودن چراغ های ریزی که روی آن ها وجود دارد و یا شبرنگ هایی که روی آن ها کشیده شده است در تاریکی راه را به رانندگان نشان می دهند . چشم گربه ای ترافیکی از خواب آلودگی رانندگان جلوگیری می نماید زیرا در صورتی که راننده از مسیر منحرف شود و به روی این تجهیزات برود برخورد این محصول به لاستیک خودرو صدایی ایجاد می نماید که باعث میشود راننده هوشیار شود . چشم گربه ای ترافیکی در انواع مختلفی ساخته خواهد شد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت

چشم گربه ای یک طرفه

چشم گربه ای ترافیکی یک طرفه معمولا در حاشیه خیابان ها استفاده می شود . و به همین خاطر بصورت یکطرفه نور را منعکس می کند. بدنه چشم گربه ای یک طرفه پلاستیکی و از جنس ABS نشکن است که مقاومت بسیار بالایی در برابر وزن انواع وسایل نقلیه از خود نشان میدهد. این تجهیزات ترافیکی در شب نقش بسیار مهمی را در پیدا کردن مسیر در فضاهایی که نور وجود ندارد ایفا می نماید . نصب آن نیز بسیار ساده و سریع انجام می شود  .به طوری که با کمک چسب اپوکسی دو جزئی به زمین متصل می شود .

چشم گربه ای دو طرفه

چشم گربه ای دو طرفه نوع دیگری از چشم گربه ای های ترافیکی می باشد که قابل استفاده در قسمت میانی خیابان ها می باشد تا در صورت دو طرفه بودن مسیر به تفکیک جاده کمک نماید . همچنین در صورت یک طرفه بودن نیز از تغییر لاین حرکتی خودرو ها که خود باعث تصادفات و افزایش ترافیک می شود تا حدی جلوگیری می نماید . چشم گربه ای ترافیکی دو طرفه در دو جنس فلزی و پلاستیکی عرضه می شود و دارای اندازه ها و قیمت های متفاوتی می باشد .

چشم گربه ای ترافیکی سولار

چشم گربه ای سولار به نوعی از چشم گربه ای هایی گفته می شود که با نور خورشید شارژ می شود و برای تامین نور نیازی به انرژی برق ندارد . این نوع از چشم گربه ای ها در طول روز نور خورشید را در یافت می کند در باتری خود ذخیره می نماید و در صورت نیازنور را تامین می نماید . استفاده از هریک از چشم گربه ای ترافیکی بستگی به شرایط آب و هوایی منطقه دارد. این چراغ ها به دلیل مصرف بسیار پایین انرژی و دوام بالایی که دارند و مهم تر از همه این موارد عدم نیاز به برق بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید چشم گربه ای و گل میخ ترافیکی

اگر علاقه مند به خرید این محصول یا کالاهای مشابه آن هستید ، می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و  از قیمت چشم گربه ای ترافیکی جاده ای و گل میخ ترافیکی مطلع شوید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چشم گربه ای جاده ای , میخ چشم گربه ای , گل میخ چشم گربه ای , گل میخ ترافیکی , خرید چشم گربه ای , قیمت چشم گربه ای , قیمت گل میخ ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

انواع رنگ های چشم گربه ای ترافیکی

چشم گربه ای جاده در چهار رنگ اصلی وجود دارند: قرمز ، سبز ، سفید و کهربایی. رایج ترین چراغ هایی که مشاهده خواهید کرد سفید و زرد استاندارد است. زیرا این رنگها، خطوط یا وسط یک جاده را علامت گذاری می کنند. برای خرید گل میخ جاده ای راه‌های متفاوتی وجود دارد و خرید اینترنتی آن با قیمت مناسب خیال شما را از انتخاب کالای با کیفیت راحت می‌کند. قیمت چشم گربه ای با توجه به نوع آن متفاوت است. فروش گل میخ ترافیکی هم به صورت اینترنتی و هم حضوری امکان پذیر است.

اینکه هر کدام از این رنگ ها در کجا و به چه منظور استفاده می شوند، در کشورهای مختلف، متفاوت است. برای مثال در کشور انگلستان و هنگ کنگ: گل میخ چشم گربه ای سفید برای مرکز جاده در بسیاری از جاده ها که فاقد روشنایی خیابان هستند استفاده می شود. گل میخ چشم گربه ای قرمز در امتداد شانه بزرگراهها (لبه سمت چپ یک بزرگراه) و همچنین شانه های جاده های اصلی قرار دارد. گل میخ چشم گربه ای ترافیکی کهربایی در امتداد لبه رزرو مرکزی (میانه) قرار می گیرد.

گل میخ چشم گربه ای سبز نشانگر پیوستن یا ترک جاده های لغزنده در محل های اتصال است و برای هشدار دادن رانندگان نسبت به اتصالات بعدی استفاده می شود.

گل میخ چشم گربه ای آبی تقریباً به طور انحصاری برای تردد وسایل نقلیه اضطراری و جاده های لغزنده استفاده می شود. مانند رمپ های کنار جاده ای که اتومبیل های پلیس در بزرگراه ها برای نظارت بر ترافیک استفاده می کنند.

در کشور ما ایران، عمدتا از گل میخ های زرد رنگ به عنوان جدا کننده در آزادراه ها استفاده می شود.

انواع چشم گربه ای ترافیکی

چشم گربه ای جاده انواع متفاوتی دارد. مانند چشم گربه ای پلاستیکی، چشم گربه ای چدنی، چشم گربه ای آلومینیومی، چشم گربه ای سرامیکی، چشم گربه ای یک طرفه و چشم گربه ای دو طرفه و … هر کدام از این میخ های زرد رنگ چشم گربه ای می توانند به خوبی نور را بازتاب دهند.

گل میخ ترافیکی پلاستیکی از پلاستیک های فشرده واحد های بسیار قوی ساخته شده است. تا در برابر آسیب وارد شده، هنگام عبور وسایل نقلیه از روی گل میخ ترافیکی جلوگیری کند.جنس مواد اولیه این چشم گربه ای ترافیکی جاده ای از پلی اتیلن می باشد. همچنین جنس نگین های آن از پلی کربنات می باشد که درخشندگی بالایی دارند. مواد اولیه به کار رفته در گل میخ ترافیکی چدنی از جنس چدن بوده و به روش ریخته گری تهیه می شود. گل میخ ترافیکی چدنی، دارای پایه کوتاه جهت نصب است، که به طور کلی با استفاده از چسپ اپوکسی یا قیر در جای خود نگهداری می شود.

گل میخ ترافیکی آلومینیومی یکی از تجهیزات ترافیکی است که با بازتاب نور در شب مرزهای جاده را نشان می دهد و وسیله نقلیه را نیز راهنمایی می کند. گل میخ ترافیکی آلومینیومی از مقاومت بالایی در برابر ضربه ، آسیب و اصطکاک برخوردار است و نصب آن به گونه ای است که محکم به زمین می چسبد. همچنین در برابر هوای گرم و هوای بسیار سرد ، بارندگی و رطوبت بالا مقاوم است. گل میخ ترافیکی سرامیکی ترافیکی جهت جدا سازی و ساماندهی معابر دوطرفه استفاده می شود. گل میخ ترافیکی سرامیکی دارای استحکام فشاری عالی و دارای مقاومت خوبی نسبت به ضربه می باشد.

این در حالی است که نمونه های مشابه این پارامترها را ندارند و نسبت به نمونه سرامیکی استحکام خیلی ضعیفی دارند. نمونه های سرامیکی به سادگی توسط چسب نصب می شود، در صورتی که در نمونه های چدنی و پلاستیکی ابتدا می بایست آسفالت توسط دریل سوراخ شود، سپس با دستگاه میخ پرچ صورت گیرد.

در چشم گربه ای ترافیکی دو طرفه، در دو طرف آن نگین‌هایی از جنس پلی کربنات تعبیه‌شده است که در شب به خوبی قابل رویت می باشند. در چشم گربه ای جاده ای یک طرفه نیز نگین‌های پلی کربنات فقط در یک سمت آن تعبیه‌شده است.

آیا استفاده از چشم گربه ای ترافیکی خطری هم دارد؟

بعضی کاربران جاده ای ، به ویژه دوچرخه سواران و موتورسواران ، میخ چشم گربه ای را به عنوان یک خط یا مشخص کننده موقعیت غیر ضروری و ضافی می دانند. چشم گربه به دلیل شکل برجسته و لغزنده آن خصوصاً در زمان خیس بودن خطرناک می شوند. از نظر دوچرخه سواران و موتورسواران، چشم گربه ای ترافیکی تهدیدی برای ایمنی محسوب می شود و می تواند موجب آسیب گردد.

آیا هنوز از چشم گربه ها در جاده ها استفاده می شود؟

قرار است چشم گربه ای جاده در جاده های انگلیس با چراغ های جدید LED خورشیدی جایگزین شود.

خرید چشم گربه ای ترافیکی

اگر علاقه مند به خرید این محصول یا کالاهای مشابه آن هستید ، می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و  از قیمت چشم گربه ای ترافیکی جاده ای و گل میخ ترافیکی مطلع شوید

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چشم گربه ای جاده ای , میخ چشم گربه ای , گل میخ چشم گربه ای , گل میخ ترافیکی , خرید چشم گربه ای , قیمت چشم گربه ای , قیمت گل میخ ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

گل میخ و چشم گربه ای ترافیکی

چشم گربه ای ترافیکی یک وسیله ایمنی بازتابنده است. برای خرید گل میخ پارکینگ راه‌های متفاوتی وجود دارد و خرید اینترنتی آن با قیمت مناسب خیال شما را از انتخاب کالای با کیفیت راحت می‌کند. چشم گربه ای همچنین به نام های چشم گربه ای جاده ای ، میخ چشم گربه ای ، گل میخ چشم گربه ای ، گل میخ ترافیکی یا نشانگرهای روسازی شده بازتابی نیز شناخته می شود. قیمت چشک گربه ای با توجه به نوع آن متفاوت است. فروش گل میخ ترافیکی هم به صورت اینترنتی و هم حضوری امکان پذیر است.

گل میخ آلومینیومی

به دلیل برخورد مداوم تایر خودروهای عبوری از جاده با گل‌میخ‌های ترافیکی احتمال شکسته شدن این گل‌میخ‌ها وجود دارد. استفاده از گل میخ ترافیکی آلومینیومی به دلیل مقاومت زیاد این فلز می‌تواند از رسیدن آسیب به گل میخ در اثر تردد زیاد خودروها جلوگیری نماید.

نصب چشم گربه ای ترافیکی آلومینیومی با پایه‌ای که دارد باعث می‌شود در اثر فشار حاصل از تایر اتومبیل‌ها این گل میخ از زمین کنده نشود. اغلب دیده می‌شود که استفاده از چسب نامناسب باعث کنده شدن گل میخ از جاده می‌شود که با استفاده از گل میخ آلومینیومی امکان به وجود آمدن چنین مشکلی کاهش پیدا می‌کند.

چشم گربه ای تجهیزات ترافیکی است که برای مشخص کردن مسیر عبوری ماشین‌ها استفاده می‌شود و علاوه بر اینکه حس بینایی رانندگان را درگیر می‌کند با ایجاد یک سطح ناهمتراز باعث تکان خودرو شده و راننده را از وجود خطر احتمالی آگاه می‌کند.

این نوع گل میخ ترافیکی به دلیل وجود نگین‌های شیشه‌ای روی سطح خود مانند یک رفلکتور عمل می‌کند و نور چراغ خودروها را به درون اتاقک خودرو بازتاب می‌دهد.

چشم ببری ترافیکی

چشم ببری ترافیکی چیست و چه کاربردی دارد؟ یکی از تجهیزات ترافیکی که جدیداً وارد بازار شده است چشم ببری ترافیکی است که برای اعلام هشدار به رانندگان برای کم کردن سرعت و حرکت در خط مخصوص می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

چشم گربه ای سولار

خرید چشم ببری سیگ لایت به دلیل ظاهر زیبایی که در پارکینگ و جاده‌ها ایجاد می‌کند در حال افزایش است. این محصول علاوه بر کاربردهایی که دارد باعث ایجاد یک نمای مدرن به پارکینگ می‌شود.

انواع مختلفی از تجهیزات ترافیکی چشم گربه طی این سال‌ها به بازار محصولات پارکینگی معرفی شده‌اند که در پارکینگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و تردد اتومبیل‌ها را کنترل می‌نمایند.

گل میخ سولار پلاستیکی یک طرفه

گل میخ ترافیکی در جاده‌ها به منظور هشدار به صورت لرزشی برای رانندگان به کار می‌رود. گل میخ سولار پلاستیکی یک طرفه مجهز به سلول‌هایی برای ذخیره نور خورشید در روز است این سلول‌ها نور ذخیره شده را در طول شب به فضای بیرون می‌تابانند و رانندگان را از خارج شدن از محدوده مجاز آگاه می‌کنند.

معمولاً در جاده‌هایی که امکان خطر زیاد است از انواع گل میخ ترافیکی استفاده می‌کنند. در پارکینگ‌های خصوصی از چشم گربه ای ترافیکی به منظور مشخص نمودن مسیر حرکت خودروها استفاده می‌شود.

با استفاده از گل میخ سولار پلاستیکی در پارکینگ در تاریکی شب بدون وجود چراغ می‌توانید مطمئن باشید که رانندگان راه خود را گم نمی‌روند و به جای پیش بینی شده می‌رسند.

ماده مورد استفاده برای تولید این نوع از گل میخ ترافیکی پلاستیک با کیفیت می‌باشد که در برابر نور خورشید خاصیت خود را از دست نمی‌دهد و رنگ خاص آن باعث جلب توجه رانندگان شده و آن‌ها را از خطرهای احتمالی آگاه می‌نماید.

گل میخ رفلکتور دار به منظور بازتاب نور تابیده از چراغ خودروها در شب استفاده می‌گردد و دارای نگین‌هایی از شیشه است که مانند آینه عمل می‌کنند و با بازتاب نور چشمان راننده را تحریک می‌کنند.

گل میخ سولار پلاستیکی دو طرفه

ذخیره نور خورشید در طول روز و تاباندن آن در طول شب فناوری جدیدی است که در چشم گربه ای سولار پلاستیکی مورد استفاده قرار گرفته است. استفاده از فناوری‌های جدید همیشه حلال مشکلاتی بوده است که تابه‌حال می‌شد راه حلی برای آن وجود ندارد. قیمت چشم گربه ای سولار به دلیل استفاده و کاربردهایی که دارد ارزان به نظر می‌رسد این گل میخ در تاریکی شب بدون اینکه ماشین‌ها چراغی داشته باشند راه را به آنان نشان می‌دهد.

گل میخ سولار به دلیل داشتن استحکام و مقاومت بالا قابلیت استفاده در پارکینگ‌ها و جاده‌های متفاوت را دارد و جزء آن دسته از انواع چشم گربه ای ترافیکی است که علاوه بر کارایی از زیبایی خاصی نیز برخوردار است.

گل میخ سولار آلومینیومی یک طرفه

گل میخ رفلکتور دار پارکینگ چیست؟ گل‌میخ‌هایی که نور تابیده شده از چراغ خودروهای عبوری را بازتاب می‌کنند را گل میخ رفلکتور دار می‌گویند. گل‌میخ‌های سولار علاوه بر بازتاب نور حاصل از چراغ ماشین‌ها از طریق ذخیره انرژی خورشید در طول روز به تولید نور در شب می‌پردازند.

نور به وجود آمده از طریق گل میخ ترافیکی باعث می‌شود رانندگان از طریق دیدن این نور مسیر عبوری را تشخیص دهند و از جاده منحرف نشوند. وجود چشم گربه ای در جاده از خطرات زیادی که می‌تواند جان مسافران را به مخاطره بیندازد جلوگیری می‌نماید.

قیمت گل میخ ترافیکی با توجه به ویژگی‌های آن از قبیل تولید نور و مقاومت در برابر سایش تعیین می‌گردد. بدنه این نوع از گل میخ از آلومینیم مقاوم ساخته شده است و در برابر ضربه و سایش مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. در بین انواع چشم گربه ای ترافیکی، گل میخ سولار آلومینیومی یک طرفه از ویژگی‌های متمایزی برخوردار است و برای پارکینگ‌های پر رفت و آمد بسیار مناسب می‌باشد.

گل میخ سولار دوطرفه

سلول‌های سیلیکونی موجود در داخل گل میخ سولار با ذخیره نور خورشید در روز، این امکان را فراهم می‌کنند که رانندگان بتوانند در شب به دیوار یا ستون پارکینگ شما برخورد نکنند. جنس آلومینیوم در بین فلزات برای محل‌های مرطوب نیز به کار می‌رود و علاوه بر اینکه مقاومت در برابر سایش دارد در شرایط آب و هوایی مختلف زنگ نمی‌زند. چشم گربه ای ترافیکی قیمت مناسبی در مقایسه با کارایی‌های خود دارد.

گل میخ سولار آلومینیومی دو طرفه

چشم گربه ای سولار به وسیله سلول‌های خورشیدی که در قسمت بالایی آن تعبیه شده است با تابش نور خورشید شروع به تولید الکتریسیته می‌نماید این الکتریسیته ذخیره شده و در طول شب به صورت نور به بیرون منتشر می‌شود.

استفاده از این ایده خلاقانه در چشم گربه ای ترافیکی باعث شده است که دیدن آن در طول شب به راحتی انجم گیرد و رانندگان با دیدن چراغ چشم گربه ای سولار متوجه می‌شوند که نباید از خط مستقیم خارج شوند و یا باید از سرعت خود بکاهند.

سلول‌های خورشیدی موجود روی گل میخ ترافیکی چند طرفه قابلیت نگه‌داری انرژی الکتریکی را تا ۱۲۰ ساعت دارا می‌باشد و یک نوع باتری خورشیدی نیز محسوب می‌گردد.

تولید کننده چشم گربه ای سولار آن را برای شرایطی پرتردد طراحی کرده است و مقاومت این گل میخ در برابر سایش زیاد است و بدنه آن از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است.

خرید چشم گربه ای و گل میخ ترافیکی

اگر علاقه مند به خرید این محصول یا کالاهای مشابه آن هستید ، می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و  از قیمت چشم گربه ای ترافیکی جاده ای و گل میخ ترافیکی مطلع شوید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چشم گربه ای جاده ای , میخ چشم گربه ای , گل میخ چشم گربه ای , گل میخ ترافیکی , خرید چشم گربه ای , قیمت چشم گربه ای , قیمت گل میخ ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

انواع چشم گربه ای و گل مخ ترافیکی

چشم گربه ای ترافیکی یک وسیله ایمنی بازتابنده است. برای خرید گل میخ پارکینگ راه‌های متفاوتی وجود دارد و خرید اینترنتی آن با قیمت مناسب خیال شما را از انتخاب کالای با کیفیت راحت می‌کند. چشم گربه ای همچنین به نام های چشم گربه ای جاده ای ، میخ چشم گربه ای ، گل میخ چشم گربه ای ، گل میخ ترافیکی یا نشانگرهای روسازی شده بازتابی نیز شناخته می شود. قیمت چشک گربه ای با توجه به نوع آن متفاوت است. فروش گل میخ ترافیکی هم به صورت اینترنتی و هم حضوری امکان پذیر است.

چشم گربه ای پلاستیکی یک طرفه

گل میخ ترافیکی یک طرفه چیست همراه با کاربرد آن؟ در جاده‌های یک طرفه از این نوع گل میخ استفاده می‌گردد. گل میخ ترافیکی یک طرفه با داشتن چراغ‌های شیشه‌ای در یک سمت خود با ایجاد نور برای خودروهایی که از یک سمت می‌آیند آن‌ها را در مسیر مشخص هدایت می‌کنند.

استفاده از چشم گربه ای ترافیکی یک طرفه از حرکت خودروها در مسیر غلط جلوگیری می‌کند و مانع از آن می‌شود که مسیر حرکت خودروها مسدود شود. هر گل‌ میخ ترافیکی استفاده مخصوص به خود را دارد که باش مطالعه این مقاله می‌توانید کاربرد آن را بشناسید و در جای خود استفاده نمایید. برای چسباندن چشم گربه ای ترافیکی یک طرفه می‌توانید از چسب چشم گربه ای یک طرفه استفاده کنید. این محصول از قدرت چسبانندگی بالایی برخوردار است و ضربه‌های وارده باعث جدا شدن آن از سطح کناری خیابان نمی‌شود.

چشم گربه ای پلاستیکی دو طرفه

به منظور هشدار دادن به رانندگان جهت خارج نشدن از مسیر از چشم گربه ای ترافیکی دو طرفه استفاده می‌شود. در دو طرف این نوع گل میخ نگین‌هایی جهت انعکاس نور به طرف ماشین‌هایی که عبور می‌کنند تعبیه شده است.

از چشم گربه ای ترافیکی پلاستیکی می‌توان به صورت دو طرف استفاده نمود، بدین معنی که آن را در وسط جاده دو طرفه قرار داد و از هر دو طرف چشم گربه ای برای بازتاب نور به خودروهایی که در دو جهت عکس حرکت می‌کنند استفاده کرد.

چراغ چشم گربه ای پارکینگ برای نوردهی نیاز به هیچ گونه باتری یا انرژی الکتریکی ندارد و از نور چراغ خودروها به منظور دادن آگاهی به رانندگان بهره می‌برد.

جنس گل میخ پارکینگ به‌گونه‌ای انتخاب شده است که در برابر سایش مقاوم بوده و در رنگ‌های مختلف به پارکینگ داران ارائه می‌گردد. قیمت چشم گربه ای دو طرفه فرق زیادی با نوع یک طرفه ندارد در عوض می‌توان از آن به جای دو ردیف استفاده کرد.

فاصله انواع چشم گربه ای ترافیکی از هم باید به گونه‌ای انتخاب شود که ایجاد یک خط ممتد نماید و آن‌قدر زیاد نباشد که رانندگان ارتباط بین دو گل میخ را نفهمند. گل میخ رفلکتور دار پارکینگ با چسبندگی زیادی که دارد به کف جاده می‌چسبد و با عبور خودروهای سنگین کنده نمی‌شود. این گل میخ با وزن سبکی که دارد برای نشانه گذاری خطوط جاده‌ها و پارکینگ‌ها مناسب است و با گارانتی و تضمین کیفیت به فروش می‌رسد.

چشم گربه ای طلق دار

به منظور هدایت رانندگان در مسیرهای معین استفاده از چشم گربه ای ترافیکی طلق دار امر ضروری می‌باشد. رنگ خاص این گل میخ باعث جلب توجه رانندگان شده و آن‌ها را از خطر برخورد با گارد ریل جاده و سایر خطرها آگاه می‌کند. در صورتی که رانندگان هوشیاری لازم را در جاده نداشته باشند گل میخ ترافیکی با ایجاد تکان‌هایی باعث هوشیار شدن رانندگان می‌گردد.

برای نصب چشم گربه ای ترافیکی طلق دار می‌توان از چسب اپوکسی دو جزئی چشم گربه ای استفاده نمود. مأموران راهنمایی و رانندگی همیشه به دنبال راه‌هایی هستند که کمترین خطر متوجه رانندگان گردد. استفاده از گل میخ پارکینگ یکی از روش‌های ابداعی بوده است که علاوه بر بینایی باعث به وجود آمدن حس لرزش در رانندگان می‌گردد و از خطرات احتمال می‌کاهد.

چشم گربه ای ترافیکی قیمت بالایی ندارد و برای استفاده در پارکینگ به منظور راهنمایی رانندگان به محل‌های مربوطه مناسب می‌باشد. این کالا قابلیت نصب سریع و آسان دارد و شما را قادر می‌سازد تا با زحمتی کم پارکینگ خود را به محلی امن تبدیل نمایید. شما برای نصب این نوع از گل میخ نیازی به شکستن آسفالت و یا جایی که می‌خواهید آن را نصب کنید ندارید و با استفاده از چسب مایع می‌توانید آن به آسفالت بچسبانید.

چشم گربه ای پلاستیکی

برای کنترل تردد خودروها و حفظ ایمنی جاده‌ها مأمورین راهنمایی و رانندگی از گل میخ ترافیکی پلاستیکی رفلکتور دار استفاده می‌کنند. این محصول با استفاده از انواع چسب چشم گربه ای ترافیکی به کناره‌های جاده‌ها می‌چسبد و از منحرف شده خودروها جلوگیری می‌کند.

از گل میخ ترافیکی به منظوری کاهش سرعت خودروها نیز استفاده شده و مانند سرعت‌گیر در جاده‌ها نصب می‌گردد. چشم گربه ترافیکی از دور شبیه عکس میخ های قرمز رنگ دیده می‌شود و با ایجاد این حس که ممکن است خودرو پنچر شود باعث می‌شود که سرعت خودروها کاهش پیدا کند.

گل میخ شبرنگ علاوه بر اینکه با ایجاد حالت ویبره داخل ماشین به راننده هشدار می‌دهد که در مسیر درست رانندگی کند و از جاده خارج نشود با ارسال نور در شب به راننده خود را نشان می‌دهد و این پیام را به خودروها می‌رساند که نباید روی گل میخ حرکت کنند.

خرید چشم گربه ای و گل میخ ترافیکی

اگر علاقه مند به خرید این محصول یا کالاهای مشابه آن هستید ، می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و  از قیمت چشم گربه ای ترافیکی جاده ای و گل میخ ترافیکی مطلع شوید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چشم گربه ای جاده ای , میخ چشم گربه ای , گل میخ چشم گربه ای , گل میخ ترافیکی , خرید چشم گربه ای , قیمت چشم گربه ای , قیمت گل میخ ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

چشم گربه ای ترافیکی گل میخ ترافیکی

چشم گربه ای ترافیکی یک وسیله ایمنی بازتابنده است. خرید چشم گربه ای ترافیکی برای علامت گذاری جاده ها استفاده می شود و اولین مورد از علامت های روسازی شده برای آسفالت می باشد. چشم گربه ای همچنین به نام های چشم گربه ای جاده ای ، میخ چشم گربه ای ، گل میخ چشم گربه ای ، گل میخ ترافیکی یا نشانگرهای روسازی شده بازتابی نیز شناخته می شود. قیمت چشک گربه ای با توجه به نوع آن متفاوت است. فروش گل میخ ترافیکی هم به صورت اینترنتی و هم حضوری امکان پذیر است. در ادامه به تاریخچه مختصری در مورد چشم گربه ای ترافیکی و گل میخ پارکینگ می‌پردازیم و نیز توضیحات در ادامه ما را همراهی کنید.

چشم گربه ای پارکینگ

گل میخ پارکینگ چیست؟ گل میخ پارکینگ یا چشم گربه ای پارکینگ یکی از تجهیزات ترافیکی است که در کناره جاده‌ها به منظور هشدار دادن به رانندگان نصب می‌گردد. این وسیله به رانندگان هشدار می‌دهد که از مسیر خود خارج نشوند. کارکرد چشم گربه‌ای ترافیکی بدین صورت است که با عبور لاستیک خودرو از روی آن باعث تکان خودرو می‌شود و راننده را از خطر خارج شدن از خط آگاه می‌نماید.

چشم گربه ای پارکینگ علاوه بر ایجاد لرزش در خودرو به دلیل وجود رنگ‌ها و طرح‌های مختلف با چشم نیز توسط راننده دیده می‌شود و به او هشدار می‌دهد که خودرو را از منطقه خطر دور نگه دارد.

چشم گربه ای پارکینگ به عنوان سرعت‌گیر نیز استفاده می‌شود، با کاشتن چند ردیف از این محصول روی جاده هنگام عبور خودروها یک حالت ویبره مانندی رخ می‌دهد و باعث می‌شود رانندگان از سرعت خود بکاهند. انواع چشم گربه ای پارکینگ برای استفاده در شرایط مختلف تولید می‌شوند که عبارت‌اند از:

• گل میخ پلاستیکی

• گل میخ چدنی

• چشم گربه ای پلاستیکی یک طرفه

• چشم گربه ای پلاستیکی دو طرفه

• چشم گربه ای طلق دار

• چشم گربه ای پلاستیکی

• گل میخ آلومینیومی

• چشم ببری ترافیکی

• گل میخ سولار پلاستیکی یک طرفه

• گل میخ سولار پلاستیکی دو طرفه

• گل میخ سولار آلومینیومی یک طرفه

• گل میخ سولار آلومینیومی دو طرفه

در ادامه این متن به معرفی برخی از انواع گل میخ های ترافیکی می پردازیم.

گل میخ پلاستیکی

گل میخ پلاستیکی در سطح بازار مشتریان خاص خود را دارا می‌باشد. این محصول در سطح بازار کاربردهای خاصی دارد که مصرف‌کنندگان این محصول را برای برطرف کردن همین نیازهای خود خریداری می‌نمایند. مشتریان عزیز در سطح کشور همیشه به دنبال خرید کالاهای با کیفیت هستند و انتظار دارند در قبال هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند، محصول با کیفیت به دست آورده باشد.

گل میخ پلاستیکی در برابر نور خورشید مقاومت خوبی را از خود نشان می‌دهد. چشم گربه ای پلاستیکی نیز نوع دیگری از محصولات کنترل ترافیک در سطح کشور بوده است که شرکت‌های دخیل در این زمینه از آن استفاده می‌کنند. گل میخ پارکینگ در سطح بازار کاربرد خاص خود را دارا می‌باشد و مشتریان آن برای برآوردن نیازهای خود آن را از فروشندگان سفارش می‌دهند. چسب چشم گربه ای چند طرفه در کنترل ترافیک در سطح شهرها مورد استفاده مأموران راهنمایی رانندگی قرار می‌گیرد. همه این محصولات از طول عمر بالایی نیز برخوردار هستند. گل میخ ترافیکی نگین شیشه در سطح بازار توسط نمایندگی‌های فروش به دست مشتریان خود می‌رسد. همه این تجهیزات در سطح شهرها برای کاهش سرعت وسایل نقلیه و ایمنی بالای جاده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گل میخ ساده پارکینگ یکی دیگر از تجهیزات کنترل ترافیک در سطح شهرها بوده است که کاربرد خاص خود را دارا می‌باشد. این محصول در برابر رطوبت و شرایط جوی نامساعد مقاوم است و کارایی خود را در هیچ شرایط از دست نمی‌دهد. تجهیزات ترافیک برای کنترل کردن و جلوگیری از بروز حادثه در سطح کشور به کار برده می‌شوند؛ و هدف از استفاده این وسایل هم همین بوده است.

مدل گل میخ پلاستیکی نیز یکی دیگر از تجهیزات ترافیکی در سطح کشور بوده است که نقش خود را به خوبی ایفا می‌کند. کارکرد این محصول به این صورت است که به دلیل برجستگی‌هایی که دارد در کرانه‌های جاده‌ها به کار برده شده تا زمانی که راننده بر اثر خواب آلودگی از جاده منحرف می‌شود راننده را از انحراف از مسیر خود با خبر می‌کند. اندازه این محصول به صورت ۱۵ سانتی‌متر طول و ۱۴ سانتی‌متر عرض و ارتفاع ۱۴ سانتی‌متر بوده است که توسط شرکت‌های تولیدی تولید شده و به بازار داده می‌شود.

گل میخ چدنی

در طول سالیان اخیر گل‌میخ‌های مختلفی با مصارف متفاوت به بازار تجهیزات ترافیکی راه یافته‌اند. گل میخ چدنی پارکینگ به دلیل بدنه چدنی آن در برابر سایش فوق العاده مقاوم است. از فلز چدن برای مکان‌هایی استفاده می‌شود که حرکت و سایش در آن زیاد باشد به طور مثال برای سر سیلندر موتور از چدن استفاده می‌گردد.

استفاده از گل میخ چدنی برای مسیرها و پارکینگ‌های پرتردد توصیه می‌گردد. قیمت گل میخ چدنی ترافیکی یکی از معیارهایی است که خریداران معمولاً به آن توجه ویژه‌ای دارند. شرکت تجهیزات ترافیک نارون همیشه سعی کرده است محصولات خود را با ارزان‌ترین قیمت و با کیفیت بالا در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

با توجه به مقاومت خوب گل میخ چدنی در برابر سایش و فرسودگی استفاده از این گل میخ به عنوان سرعت‌گیر هم انجام می‌گیرد. معمولاً گل‌میخ‌هایی که به عنوان سرعت‌گیر استفاده می‌شوند در معرض آسیب بیشتری نسبت گل‌میخ‌هایی که به عنوان راهنمای مسیر هستند قرار دارند. استفاده از چشم گربه ای جاده را امن‌تر نموده و از پرت شدن ماشین‌ها به دره در مناطق کوهستانی جلوگیری می‌نماید. گل میخ عرشه فولادی پارکینگ با کمک چسب چشم گربه ای ترافیکی به سطح پارکینگ چسبانده می‌شود و رفت و آمد خودروها را در داخل پارکینگ کنترل می‌کند.

خرید چشم گربه ای ای ترافیکی

اگر علاقه مند به خرید این محصول یا کالاهای مشابه آن هستید ، می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و  از قیمت چشم گربه ای ترافیکی جاده ای و گل میخ ترافیکی مطلع شوید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چشم گربه ای جاده ای , میخ چشم گربه ای , گل میخ چشم گربه ای , گل میخ ترافیکی , خرید چشم گربه ای , قیمت چشم گربه ای , قیمت گل میخ ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

چشم گربه ای ترافیکی چیست؟

چشم گربه ای ترافیکی یک وسیله ایمنی بازتابنده است. خرید چشم گربه ای ترافیکی برای علامت گذاری جاده ها استفاده می شود و اولین مورد از علامت های روسازی شده برای آسفالت می باشد. چشم گربه ای همچنین به نام های چشم گربه ای جاده ای ، میخ چشم گربه ای ، گل میخ چشم گربه ای ، گل میخ ترافیکی یا نشانگرهای روسازی شده بازتابی نیز شناخته می شود. قیمت چشک گربه ای با توجه به نوع آن متفاوت است. فروش گل میخ ترافیکی هم به صورت اینترنتی و هم حضوری امکان پذیر است.

پرسی شاو ، )آوریل ۱۸۹۰ – ۱ سپتامبر ۱۹۷۶) یک مخترع و تاجر انگلیسی بود. وی در سال ۱۹۳۴  چشم گربه ای بازتابنده جاده یا “چشم گربه” را ثبت کرد و شرکتی را برای تولید اختراع خود در سال ۱۹۳۵ تأسیس کرد. او از انعکاس چراغ های اتومبیل خود در چشمان حیوان خانگی خود الهام گرفت .

فرم اصلی شامل دو جفت کره شیشه ای بازتابی بود که در یک گنبد لاستیکی سفید قرار گرفته بودند ، که در یک محفظه چدن نصب شده بود . یکی از ویژگیهای مهم چشم گربه ای ترافیکی ، گنبد لاستیکی انعطاف پذیری است که گاه با عبور و مرور از آن تغییر شکل می یابد.

کاربرد چشم گربه ای جاده

برای ایجاد علامت های مختلف، محدود کردن و تفکیک مسیرها و موارد مشابه دیگر، تنها استفاده از خط کشی های روی سطح خیابان و جاده کافی نیست. به همین جهت متخصصان و کارشناسان با استفاده از قواعد فیزیک، تجهیزاتی طراحی کرده اند که می توانند به رانندگان کمک کند.

میخ چشم گربه ای نور را به چشم رانندگان بازتاب می دهند. همین امر باعث افزایش دید رانندگان  و بالا رفتن سطح ایمنی جاده و خیابان ها می شود. از آنها در جاده ها و بزرگراه ها در سراسر کشور استفاده می شود و یک وسیله مهم برای رانندگان هنگام رانندگی در شب و یا در شرایط جوی نامساعد مانند هوای بارانی و یا مه است.

انواع رنگ های چشم گربه ای ترافیکی

چشم گربه ای جاده در چهار رنگ اصلی وجود دارند: قرمز ، سبز ، سفید و کهربایی. رایج ترین چراغ هایی که مشاهده خواهید کرد سفید و زرد استاندارد است. زیرا این رنگها، خطوط یا وسط یک جاده را علامت گذاری می کنند. اینکه هر کدام از این رنگ ها در کجا و به چه منظور استفاده می شوند، در کشورهای مختلف، متفاوت است. برای مثال در کشور انگلستان و هنگ کنگ گل میخ چشم گربه ای سفید برای مرکز جاده در بسیاری از جاده ها که فاقد روشنایی خیابان هستند استفاده می شود.

گل میخ چشم گربه ای قرمز در امتداد شانه بزرگراهها (لبه سمت چپ یک بزرگراه) و همچنین شانه های جاده های اصلی قرار دارد. گل میخ چشم گربه ای ترافیکی کهربایی در امتداد لبه رزرو مرکزی (میانه) قرار می گیرد. گل میخ چشم گربه ای سبز نشانگر پیوستن یا ترک جاده های لغزنده در محل های اتصال است و برای هشدار دادن رانندگان نسبت به اتصالات بعدی استفاده می شود.

گل میخ چشم گربه ای آبی تقریباً به طور انحصاری برای تردد وسایل نقلیه اضطراری و جاده های لغزنده استفاده می شود. مانند رمپ های کنار جاده ای که اتومبیل های پلیس در بزرگراه ها برای نظارت بر ترافیک استفاده می کنند. در کشور ما ایران، عمدتا از گل میخ های زرد رنگ به عنوان جداکننده در آزادراه ها استفاده می شود.

انواع چشم گربه ای ترافیکی

چشم گربه ای جاده انواع متفاوتی دارد. مانند چشم گربه ای پلاستیکی، چشم گربه ای چدنی، چشم گربه ای آلومینیومی، چشم گربه ای سرامیکی، چشم گربه ای یک طرفه و چشم گربه ای دو طرفه و … هر کدام از این میخ های زرد رنگ چشم گربه ای می توانند به خوبی نور را بازتاب دهند.

گل میخ ترافیکی پلاستیکی از پلاستیک های فشرده واحد های بسیار قوی ساخته شده است. تا در برابر آسیب وارد شده، هنگام عبور وسایل نقلیه از روی گل میخ ترافیکی جلوگیری کند. جنس مواد اولیه این چشم گربه ای ترافیکی جاده ای از پلی اتیلن می باشد. همچنین جنس نگین های آن از پلی کربنات می باشد که درخشندگی بالایی دارند. مواد اولیه به کار رفته در گل میخ ترافیکی چدنی از جنس چدن بوده و به روش ریخته گری تهیه می شود. گل میخ ترافیکی چدنی، دارای پایه کوتاه جهت نصب است، که به طور کلی با استفاده از چسپ اپوکسی یا قیر در جای خود نگهداری می شود.

گل میخ ترافیکی آلومینیومی یکی از تجهیزات ترافیکی است که با بازتاب نور در شب مرزهای جاده را نشان می دهد و وسیله نقلیه را نیز راهنمایی می کند. گل میخ ترافیکی آلومینیومی از مقاومت بالایی در برابر ضربه ، آسیب و اصطکاک برخوردار است و نصب آن به گونه ای است که محکم به زمین می چسبد. همچنین در برابر هوای گرم و هوای بسیار سرد ، بارندگی و رطوبت بالا مقاوم است.

گل میخ ترافیکی سرامیکی ترافیکی جهت جدا سازی و ساماندهی معابر دوطرفه استفاده می شود. گل میخ ترافیکی سرامیکی دارای استحکام فشاری عالی و دارای مقاومت خوبی نسبت به ضربه می باشد. این در حالی است که نمونه های مشابه این پارامترها را ندارند و نسبت به نمونه سرامیکی استحکام خیلی ضعیفی دارند.

 نمونه های سرامیکی به سادگی توسط چسب نصب می شود، در صورتی که در نمونه های چدنی و پلاستیکی ابتدا می بایست آسفالت توسط دریل سوراخ شود، سپس با دستگاه میخ پرچ صورت گیرد. در چشم گربه ای ترافیکی دو طرفه، در دو طرف آن نگین‌هایی از جنس پلی کربنات تعبیه‌شده است که در شب به خوبی قابل رویت می باشند. در چشم گربه ای جاده ای یک طرفه نیز نگین‌های پلی کربنات فقط در یک سمت آن تعبیه‌شده است.

آیا استفاده از چشم گربه ای ترافیکی خطری هم دارد؟

بعضی کاربران جاده ای ، به ویژه دوچرخه سواران و موتورسواران ، میخ چشم گربه ای را به عنوان یک خط یا مشخص کننده موقعیت غیر ضروری و اضافی می دانند. چشم گربه به دلیل شکل برجسته و لغزنده آن خصوصاً در زمان خیس بودن خطرناک می شوند. از نظر دوچرخه سواران و موتورسواران، چشم گربه ای ترافیکی تهدیدی برای ایمنی محسوب می شود و می تواند موجب آسیب گردد.

آیا هنوز از چشم گربه ها در جاده ها استفاده می شود؟

قرار است چشم گربه ای جاده در جاده های انگلیس با چراغ های جدید LED خورشیدی جایگزین شود.

خرید چشم گربه ای  ترافیکی

اگر علاقه مند به خرید این محصول یا کالاهای مشابه آن هستید ، می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و  از قیمت چشم گربه ای ترافیکی جاده ای مطلع شوید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چشم گربه ای جاده ای , میخ چشم گربه ای , گل میخ چشم گربه ای , گل میخ ترافیکی , خرید چشم گربه ای , قیمت چشم گربه ای , قیمت گل میخ , خرید گل میخ ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

نصب چراغ راهنمایی

خرید چراغ راهنمایی و قرار دادن آن در معابر پر رفت و آمد از مهم ترین نیاز های هر شهر می باشد تا به بهترین نحو ترافیک کنترل شود و از اتفاقات ناگوار جلوگیری شود. قیمت چراغ راهنمایی با توجه به نوع آن متفاوت است. فروش چراغ راهنمایی هم به صورت اینترنتی و هم حضوری امکان پذیر است. در این مطلب با انواع چراغ راهنمایی رانندگی آشنا خواهید شد.

رنگ سبزآبی در چراغ های راهنمایی ژاپن

اگر روزی در ژاپن پشت چراغ قرمز منتظر بودید تا سبز شود، به همان آبی قناعت کنید؛ چرا که سبزتر نمی‌شود!

خیابان‌های ژاپن آنقدر زرق و برق و جاهای دیدنی دارد که باید چشم تیزبینی داشته باشید تا متوجه چیزی غیرمعمول در چراغ‌های راهنمایی‌شان شوید. رنگ سبز چراغ‌ های راهنمایی‌ شان رگه‌ ی آبی دارد، به طوری که راهنماهای ایمنی جاده از رنگ سبزآبی استفاده می‌کنند. باور کنید این توهم یا خطای دید نیست! نشانه‌ی راهنمای و رانندگی آبی و سبز (ترکیبی که با «سبزآبی» شناخته می‌شود) در ژاپن نتیجه‌ی عوامل مختلفی نظیر ریشه‌ های زبان‌ شناختی، قوانین جهانی و تأثیر رفتار محافظه ‌کارانه‌ی دولت ژاپن است.

رنگ سبز به معنای حرکت و رنگ قرمز به معنای توقف، تقریبا روالی جهانی هنگام رانندگی است. آنقدر بنیادی‌ است که در قرارداد جهانی وین درباره‌ ی نشان ‌ها و علامات جاده ‌ای به صورت قانون درآمده و ۷۴ کشور هم آن را تصویب کرده‌اند. پس چرا ژاپن (که البته آن قرارداد را امضا نکرده) به نظر می‌رسد با نشانه ‌های سبزآبی‌اش به این قانون بی‌اعتنا است؟

از لحاظ تاریخی، در زبان ژاپنی نوعی هم‌پوشانی میان دو رنگ سبز (midori) و آبی (ao) وجود دارد. رنگ آبی به همراه قرمز و سیاه و سفید چهار رنگی هستند که به طور سنتی ابتدا در ژاپن شناخته شدند. از این رو آن‌ ها آنچه در فرهنگ ‌های دیگر سبز دانسته می‌شد را با آبی توصیف می‌کردند. اصطلاح «سبزآبی» (grue) را نخستین ‌بار نلسن گودمن (Nelson Goodman) در سال ۱۹۵۵ ساخت. البته به کارگیری واژه ‌ای متمایز برای رنگ سبز در ژاپن امری متاخر است؛ تازه در دوره‌ی هیان (۷۹۴-۱۱۸۵) بود که این واژه ساخته شد و به صورت‌ های مختلف در زبان ژاپنی ظاهر شد.

مانند خیلی از زبان‌های دیگر، «سبز» در زبان ژاپنی نیز برای اشاره به چیزی جدید و خام به کار می‌رود. مثل زبان فارسی که وقتی پسری تازه به سن بلوغ می‌رسد، می‌گویند «پشت لبش سبز شده». یا در زبان انگلیسی به کارگر تازه‌ کار عنوان «سبز» می‌دهند؛ لقبی که در ژاپنی نیز aonisai، به معنی «آبی دوساله»، خوانده می‌شود. همچنین گردشگری که در ژاپن نا امیدانه به دنبال سیب سبز است، ممکن است بخواهد از ترکیب عجیب و غریب «سیب آبی» (ao-ringo) استفاده کند. نمونه ‌های بسیار دیگری در ارتباط با طبیعت، غذا و حیوانات وجود دارد.

 آن‌ها درباره‌ی چراغ‌های راهنمایی نیز همین تصور را اعمال کرده‌اند. در ادبیات رسمی و مکالمات‌شان، به چراغ سبز راهنما به جای آن که midori، به معنای سبز، بگویند ao می‌گویند. حتی زمانی که در دهه‌ی ۱۹۳۰ میلادی تازه چراغ راهنمایی وارد ژاپن شد، با آن که رنگ چراغ مشخصا سبز بود باز به آن آبی می‌گفتند. حتی امروزه در قوانین راهنمایی و رانندگی ژاپن، کسی که می‌ خواهد گواهی‌ نامه بگیرد، باید بتواند رنگ‌های قرمز، زرد و آبی را از هم تشخیص دهد.

در طول این سال‌ها، آبی خواندن چراغ سبز راهنمایی دولت ژاپن را در موقعیت دشواری قرار داده است. استفاده‌ ی مکرر آبی به جای سبز برای زبان‌ شناسان مسئله شده و کشور هم در قبال تطبیق با قوانین جهانی راهنمایی و رانندگی تحت فشار قرار گرفته است.

سرانجام در سال ۱۹۷۳ راه حل جدیدی اعمال شد: دولت طی فرمانی آبی ‌ترین طیف رنگ سبز را برای چراغ‌ های راهنمایی به کار برد تا هم از لحاظ فنی سبز باشد و هم اگر همچنان آبی نامیده شد، اشکالی به وجود نیاید. با آنکه ژاپنی ‌های مدرن تفاوتی آشکار میان آبی و سبز قائل هستند، اما همچنان هم‌ پوشانی دو رنگ آبی و سبز در فرهنگ و زبان ژاپنی ریشه دارد.

رنگ سبزآبی چراغ راهنمایی چیزی معمول در شهرهای ژاپن است. با آن که بعضی چراغ‌ های راهنمایی جدیدتر مجهز به چراغ ال‌ای‌دی (LED) سبز روشن هستند، اما باز هم آبی خوانده می‌شوند. چراغ‌ های سبزآبی سنتی همچنان به راحتی پیدا می‌شوند که نشانگر تکامل زبان ژاپنی است.

هم‌پوشانی رنگ سبز و آبی چیزی نیست که مختص فرهنگ ژاپنی باشد. در فرهنگ ایرانی نیز این موضوع امری سابقه‌ دار است. امروزه تاجیک‌ ها، برخلاف ما که هنگام استفاده از واژه‌ی «کبود» رنگ آبی را منظور داریم، کبود را برای اشاره به رنگ سبز به کار می‌برند.

خرید چراغ راهنمایی

برای مشاهده انواع چراغ راهنمایی و خرید اینترنتی می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نموده و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 



:: برچسب‌ها: چراغ راهنمایی , تولید کننده چراغ راهنمایی , قیمت چراغ راهنمایی رانندگی , چراغ راهنمایی چشمک زن ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

نصب چراغ راهنمایی

خرید چراغ راهنمایی رانندگی  و قرار دادن آن در معابر پر رفت و آمد از مهم ترین نیاز های هر شهر می باشد تا به بهترین نحو ترافیک کنترل شود و از اتفاقات ناگوار جلوگیری شود. قیمت چراغ راهنمایی با توجه به نوع آن متفاوت است. فروش چراغ راهنمایی هم به صورت اینترنتی و هم حضوری امکان پذیر است. در این مطلب با انواع چراغ راهنمایی رانندگی آشنا خواهید شد.

دلایل استفاده از چراغ راهنمایی

۱- افزایش ایمنی: بر اساس مطالعات و تحقیقات انجام شده و با مقایسه تقاطع‌های با چراغ راهنمایی و بدون چراغ راهنمایی برآورد شده است که در صورت استفاده از چراغ راهنمایی در تقاطع‌ها میزان تصادفات تا ۴۰% کاهش خواهد یافت. علت افزایش ایمنی با استفاده از چراغ راهنمایی این است که در مقایسه با تقاطع‌های بدون چراغ نقاط احتمالی برخورد وسایل نقلیه و تصادفات بسیار کاهش می‌یابد.

۲- کاهش میزان تاخیر وسایل نقلیه: در تقاطعاتی که تردد کم است استفاده از چراغ راهنمایی تاخیر را نه تنها کاهش نمی‌دهد، بلکه بسیار افزایش می‌دهد. اما تحقیقات نشاده داده است که در تقاطع‌هایی که تراکم ترافیکی بالا دارد، در صورت استفاده از چراغ راهنمایی و رانندگی به دلایل مختلف از جمله کاهش شلوغی، تجمع و بی نظمی وسایل نقلیه، میزان متوسط تاخیر وارده بر آن‌ها به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

۳- افزایش ظرفیت تقاطع: بررسی‌های انجام شده حاکی از آن است که در تقاطع‌های مجهز به چراغ راهنمایی و رانندگی ظرفیت تردد در تقاطع نسبت به زمانی که فاقد چراغ راهنمایی است بالا خواهد رفت.

اجزای چراغ راهنمایی

هر چراغ راهنمایی و رانندگی اجزا و قطعات گوناگونی دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها پرداخته‌ایم:

پایه چراغ راهنمایی

از جمله مهمترین قطعات تشکیل دهنده چراغ راهنمایی پایه آن است. پایه چراغ راهنمایی باید متناسب با ارتفاع و عرض چراغ انتخاب شود. ارتفاع معمول پایه‌های چراغ راهنمایی بین ۳ تا ۶ متر است. این پایه‌ها به وسیله ورق و سپس آبکاری گالوانیزه گرم یا رنگ‌های هوا خشک (آپوکسی) پوشش داده می‌شوند. نسبت به گوشش‌های گالوانیزه گرم، رنگ‌های اپوکسی به لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر هستند. پایه چراغ راهنمایی می‌تواند به صورت لوله‌ای یا چند وجهی تولید شود و فضای نصب و قرارگیری چراغ راهنمایی را ایده‌آل سازد.

ماژول چراغ راهنمایی

ماژول‌های مورد استفاده در اکثر چراغ‌های راهنمایی از جنس آلومینیوم یا پلی کربنات تولید می‌شوند. از جمله مزایای این ماژول‌ها این است که برد نور را افزایش می‌دهند و دید رانندگان را بهبود می‌بخشند. همچنین در صورت آسیب‌ دیدن هر ماژول نیازی به تعویض کل چراغ نیست و می‌توان تنها چراغی را که آسیب‌ دیده است تعویض نمود، بدین جهت استفاده از این ماژول‌ها با صرفه اقتصادی بسیار بالایی همراه است. گروه تجهیزات ترافیک نارون از جمله گروه‌های تولیدکننده تجهیزات ترافیکی هستند که با رعایت استانداردهای جهانی محصولات خود را تولید و عرضه می‌کنند. از جمله محصولات تولیدی توسط این برند چراغ راهنمایی و رنندگی را می‌توان نام برد. تعدادی از این محصولات در این مطلب مورد بررسی قرار گرفته‌اند:

چراغ راهنمایی تک خانه سولار

چراغ راهنمایی تک خانه سولار در قسمت بالایی خود یک صفحه خورشیدی دارد که در معرض نور خورشید قرار می‌گیرد. صفحه خورشیدی موجب دریافت مقادیر بسیار بالای نور در روز و ذخیره آن برای استفاده در شب می‌شود. جنس بدنه چراغ راهنمایی سولار تک خانه صد در صد از پلی کربنات درجه ۱ است. طول عمر مفید تخمین‌زده شده برای این چراغ راهنمایی سولار ۱۰۰٫۰۰۰ ساعت است. بدنه این محصول از جنس پلی کربنات مقاوم در برابر Uv است که موجب سبکی وزن محصول می‌شود. لازم به ذکر است که قطعات چراغ راهنمایی ۳ خانه برقی قابل تعویض هستند. این محصول پرتاب نور بسیار بالایی دارد و چراغ‌های استفاده شده در آن کم مصرف هستند.

چراغ راهنمایی ۳ خانه لامپی

این نوع چراغ راهنمایی و رانندگی از پلی کربنات درجه یک ساخته شده و وزن بسیار سبکی دارد، در برابر رطوبت، گرما و سرما مقاوم است. لامپ‌های ان قابل تعویض، ضد آب و دارای طول عمر بالایی هستند. مزیت دیگر این چراغ راهنمایی، مصرف پایین انرژی و برق است. چراغ راهنمایی تک خانه از جمله تجهیزاتی است که به منظور تعیین مسیر و هشدار دادن به رانندگان یا حق تقدم در چهار راه‌ها استفاده می‌شود. این چراغ در دو رنگ زرد و قرمز ارائه می‌شود که متناسب با موقعیت می‌توان رنگ را تغییر داد.

چراغ راهنمایی تک خانه لامپی

هزینه نگهداری اغلب چراغ راهنمایی رانندگی  چشمک زن پایین بوده و به همین علت این چراغ‌ها جایگزین مناسبی برای چراغ‌های راهنمایی LED هستند. بدنه چراغ راهنمایی تک خانه لامپی از پلی کربنات مرغوب ساخته شده، وزن آن پایین بوده، نصب آن آسان است و خاصیت ضد آب دارد. چراغ راهنمایی تک خانه لامپی از دو رنگ قرمز و زرد پشتیبانی می‌کند و مشتری می‌تواند بنا به شرایط از یکی از این رنگ‌ها استفاده نماید. مقاومت این چراغ راهنمایی و رانندگی در برابر دمای بسیار بالا و بسیار پایین هوا بالا است و مصرف برق بسیار پایینی دارد. تعویض لامپ در چراغ راهنمایی تک خانه لامپی آسان است.

چراغ راهنمایی دو خانه برقی

این چراغ راهنمایی چشمک زن که اغلب به عنوان هشداردهنده استفاده می‌شود از پلی کربنات مقاوم ساخته شده و ضد آب است. این چراغ عمر بالایی دارد و به علت قیمت مناسبش همواره یکی از گزینه‌های خریداران است. نصب و حمل و نقل این چراغ به علت وزن پایینی که دارد آسان است. گفتنیست که طراحی بدنه و لنز آن جدید است.

چراغ راهنمایی دو خانه لامپی

این چراغ عمر بالایی دارد، طراحی بدنه آن ویژه و مناسب است، وزن آن کمک بوده و در حدود ۶ کیلوگرم است و همین مسئله نصب آن را آسان نموده است. لامپ‌های آن قابل تعویض و ضد آب هستند. چراغ راهنمایی دو خانه لامپی از جنس پلی کربنات ساخته شده و در شرایط مختلف جوی مقاومت بالایی دارد. رنگ‌های ارائه شده در این چراغ زرد و قرمز می‌باشند و کاربر می‌تواند با توجه به موقعیت خود یکی از این رنگ‌ها را انتخاب کند.

چراغ راهنمایی ریپیتری

این چراغ راهنمایی و رانندگی یکی از انواع چراغ راهنمایی چشمک زن است که معمولا در پایین بدنه چراغ راهنمایی نصب می‌شود. بدنه این چراغ از پلی کربنات محکم و سبک ساخته شده است. به دلیل وزن کمی که دارد (۲ کیلوگرم) حمل و نقل و نصب آن آسان است. مصرف برق این چراغ به علت استفاده از لامپ‌های ال ای دی بسیار پایین است.

چراغ راهنمایی سولار ۳ خانه

در بالای چراغ راهنمایی سولار ۳ خانه، یک صفحه خورشیدی جهت دریافت نور خورشید و تبدیل آن به انرژی الکتریسیته قرار گرفته است، این چراغ انرژی الکتریسیته را در باتری خود ذخیره می‌نماید و با یک‌ بار شارژ کامل باتری به مدت ۷ شبانه روز یا ۱۴ روز ابری می‌توان از آن استفاده نمود. چراغ راهنمایی سولار ۳ خانه، بر اساس تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته شده و می‌تواند با توجه به شدت نور دریافتی توسط خورشید شدت نور خود را به صورت خودکار کم و زیاد کند. چراغ راهنمایی و رانندگی چشمک زن، عمر بالایی در حدود ۱۰ سال دارد و استفاده از آن نیاز به سیم‌کشی ندارد و همچنین هزینه تعمیرات و نصب آن بسیار پایین است.

بدنه آن از جنس پلی کربنات درجه یک ساخته شده و بسیار سبک است. در برابر شرایط مختلف جوی مثل مه، باد و باران و همچنین دمای بسیار بالا و بسیار پایین مقاوم است. چراغ راهنمایی چشمک زن از سه چراغ، که دو رنگ نارنجی به نشانه احتیاط و یک رنگ قرمز به معنای اخطار دارند تشکیل شده است. بنابر شرایطی که از این چراغ استفاده می‌کنید می‌توانید ترتیب رنگ‌ها را انتخاب نمایید.

چراغ راهنمایی سولار ال ای دی دو خانه

مشابه با سایر چراغ ‌های راهنمایی سولار، جزء اصلی ساختمان آن‌ها صفحه خورشیدی است که در بالای چراغ نصب می‌شود. از آن جایی که چراغ راهنمایی سولار دو خانه از LEDهای کم مصرف ساخته شده است، انرژی دریافتی از خورشید می‌تواند تا مدت زمان طولانی انرژی مورد نیاز آن‌ها را تامین کند. LEDها نسبت به لامپ‌های معمولی نور بیشتری را تولید می‌کنند. مقاومت چراغ راهنمایی سولار ال ای دی دو خانه در برابر دمای بسیار بالا و بسیار پایین هوا بالا است. شایان ذکر است که قیمت چراغ راهنمایی سولار ال ای دی دو خانه با توجه به مزایای بسیاری که دارد و وضعیت رقابتی بازار بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است.

چراغ عابر پیاده متحرک

چراغ عابر پیاده که به منظور راهنمایی عابرین پیاده در عبور از عرض خیابان در تقاطع‌ها تعبیه می‌شوند از جمله پرکاربردترین محصولات ترافیکی هستند. از آن‌جایی که در آن از LEDهای کوچک جهت روشنایی استفاده شده است مصرف برق پایینی دارد. از جمله مزایای این چراغ عابر پیاده می‌توان افزایش زاویه دید تا ۱۶۰ درجه را نام برد. لازم به ذکر است که تمامی قطعات این چراغ راهنمایی به راحتی قابل تعویض هستند.

چراغ راهنمایی معکوس شمار

این محصول قابلیت کنترل از راه دور دارد، در مقابل سرما و گرمای زیاد مقاوم است و با توجه به جنس بدنه آن که پلی کربنات مقاوم است، وزن سبکی دارد. از دیگر ویژگی‌های مثبت آن می‌توان پرتاب نور بالا و مصرف انرژی پایین و همچنین طول عمر زیاد را نام برد.

خرید چراغ راهنمایی

برای مشاهده انواع چراغ راهنمایی و خرید اینترنتی می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نموده و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 



:: برچسب‌ها: چراغ راهنمایی , تولید کننده چراغ راهنمایی , قیمت چراغ راهنمایی رانندگی , چراغ راهنمایی چشمک زن ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

اهمیت چراغ راهنمایی

خرید چراغ راهنمایی و قرار دادن آن در معابر پر رفت و آمد از مهم ترین نیاز های هر شهر می باشد تا به بهترین نحو ترافیک کنترل شود و از اتفاقات ناگوار جلوگیری شود. قیمت چراغ راهنمایی با توجه به نوع آن متفاوت است. فروش چراغ راهنمایی هم به صورت اینترنتی و هم حضوری امکان پذیر است. در این مطلب با انواع چراغ راهنمایی رانندگی  آشنا خواهید شد.

چراغ عابر پیاده

عبور عابرین پیاده در تقاطع‌های کنترل شده توسط چراغ راهنمایی از عرض خیابان توسط همان چراغ‌های راهنمایی کنترل می‌شود و به وضعیت فاز آن‌ها بستگی دارد. به این صورت که همزمان با فاز قرمز چراغ راهنمایی یک مسیر چراغ عابر پیاده به رنگ سبز درآمده و عبور آن‌ها آزاد می‌شود. همین مسئله در زمان فاز سبز چراغ راهنمایی به صورت برعکس اتفاق می‌افتد. به طوری که با سبز شدن چراغ راهنمایی، چراغ عابر پیاده قرمز می‌شود. استفاده از این چراغ موجب می‌شود تا عبور عابرین پیاده با ایمنی بالا صورت گیرد. لازم به ذکر است که چراغ عابر پیاده در زمانی استفاده می‌شود که حجم چرخش به چپ و راست مسیرهای تقاطع پایین باشد، در صورت بالا بودن حجم چرخش به راست و چپ در تقاطع به علت کاهش ایمنی عابرین پیاده از مسیرهای دیگری برای عبور آن‌ها استفاده خواهد شد. در تقاطع‌هایی که از چراغ عابر پیاده استفاده می‌شود تاخیر بیشتری وسایل نقلیه اتفاق خواهد افتاد.

انواع چراغ‌ عابر پیاده در دو رنگ سبز و قرمز وجود دارند.

تنظیم فاز چراغ عابر پیاده به دو صورت زیر امکان‌پذیر است:

۱- تنظیم دستی فاز عابرین پیاده، با استفاده از دستگاهی که مجهز به دکمه است انجام می‌شود. پس از فشردن دکمه، با سپری شدن مدت زمانی معین، چراغ به رنگ سبز درخواهد آمد.

۲- در تنظیم خودکار فاز عابر پیاده فاز سبز چراغ در مواقع معینی و یک بار در هر دور ظاهر می‌شود. در صورتی که تردد عابرین پیاده در یک زمان کمتر از مواقع دیگر باشد به صورت دستی می‌توان چراغ عابر پیاده را تنظیم کرده و تاخیر بی مورد وسایل نقلیه را حذف کرد.

علاوه بر انواعی که در بالا گفته شد در دسته‌بندی‌های دیگری چراغ‌ راهنمایی انواع مختلفی خواهد داشت، این دسته بندی‌ها نام به خصوصی ندارند و انواع به طور کلی و جامع بدین صورت است:

چراغ راهنمایی و رانندگی LED

از جمله فراگیرترین انواع چراغ راهنمایی و رانندگی، چراغ راهنمایی LED است که مصرف برق پایینی داشته و در افزایش ایمنی و کنترل ترافیک بسیار موثر است. از آن‌جایی که این نوع چراغ راهنمایی پرتاب نور بسیار بالایی دارد استفاده از آن در مناطق دارای شرایط نامساعد جوی مثل باران، مه و یا باد زیاد، بهترین گزینه است. شایان ذکر است که چراغ راهنمایی LED عمر بسیار بالایی دارد و نیاز به تعویض و تعمیر مداوم آن نیست. از دیگر مزایای این نوع چراغ راهنمایی می‌توان قدرت واکنش سریع آن را ذکر نمود، در هنگام تغییر رنگ بسیار سریع عمل می‌کند و سوانح رانندگی را کاهش می‌دهد.

این چراغ‌ها به علت عمر بالا و مقرون به صرفه بودنشان توجه بسیاری از خریداران را ب خود جلب نموده‌اند .سایر ویژگی‌های چراغ‌های ال ای دی ارائه شده توسط شرکت تجهیزات ترافیک نارون  در ادامه مطلب آورده شده است.

چراغ راهنمایی خورشیدی

یکی از انواع چراغ راهنمایی، چراغ راهنمایی سولار یا خورشیدی است که در جهت مصرف صحیح و مبتنی بر استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر توانسته به خوبی در میان تجهیزات ترافیکی خود را جا کند. این چراغ‌ها می‌توانند بدون هرگونه نیازی به منابع برقی و تنها به وسیله نور خورشید، انرژی لازم را جهت ارائه روشنایی دریافت کنند.

این نوع چراغ‌ها که با توجه به صرفه‌جویی بالایی که در مصرف انرژی دارند در سطح وسیعی کاربرد دارند، در انواع مختلفی تولید می‌شوند:

چراغ چشمک زن خورشیدی تک خانه، دو خانه و سه خانه و چراغ راهنمایی سولار تک خانه، دوخانه و سه خانه از انواع این چراغ‌ها هستند. از دیگر مزایای این نوع چراغ‌ها می‌توان به نصب و تعمیر آسان آن‌ها، وزن کم، عدم نیاز به کابل، و عدم اشغال فضای بالا اشاره نمود. با توجه به این مسئله که قیمت چراغ راهنمای خورشیدی در مقایسه با قیمت سایر چراغ های راهنمایی بالاتر است، خرید چراغ راهنمایی خورشیدی و استفاده از آن در سطح اغلب شهرها، علی الخصوص شهرهای کوچک و کم جمعیت بسیار کمتر انجام می‌شود؛ لازم به تذکر است که استفاده این چراغ‌ها در دراز مدت بسیار سودمند خواهد بود.

چراغ راهنمایی خورشیدی ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که در ادامه به توضیح آن‌ها پرداخته شده‌ایم، از جمله این خصوصیات می‌توان جنس آن‌ها (پلی کربنات درجه ۱) که در برابر سرما، گرما، گرد و خاک و … مقاوم است را ذکر کرد. تعمیر و تعویض صفحه سولار آن‌ها آسان است، وزن کمی داشته و حمل و نقل آن‌ها مشکل نیست، چراغ‌های استفاده شده در آن‌ها ال ای دی بوده و همین پرتاب و وضوح نور بالای این چراغ‌ها شده است. سایر خصوصیات در انتهای پست به تفصیل بررسی شد‌ه‌اند.

چراغ راهنمایی چشمک زن

چراغ چشمک زن با کاربرد اخطار به منظور جلوگیری از سرعت بیش از حد خودروها در معابر شهری استفاده می‌شوند. این نوع چراغ راهنمایی به راحتی نصب شده و بلافاصله می‌توان از آن‌ها استفاده نمود. شرکت تجهیزات ترافیک نارون چراغ‌ راهنمایی و رانندگی چشمک‌ زن خود را در انواع مختلف تک خانه، دو خانه و سه خانه با تکنولوژی سولار، برقی و یا لامپی ارائه می‌کند. این چراغ‌ها عمر بالایی داشته و رنگ چشمک زن آن‌ها قابل تغییر است؛ همچنین با توجه به این مسئله که از جنس پلی‌کربنات ساخته می‌شوند، در مقابل نور خورشید و شرایط مختلف جوی مقاوم هستند. در ادامه این پست انواع مختلف چراغ‌های چشمک‌ زن به تفصیل توضیح داده شده‌اند.

چراغ راهنمایی ثانیه شمار

بر اساس عقیده طراح چراغ‌ راهنمایی و رانندگی ثانیه شمار، رانندگان می‌توانند در هنگامی که منتظر سبز شدن چراغ راهنمایی هستند اتومبیل خود را خاموش کنند و این امر تنها در حالتی ممکن است که چراغ راهنمایی مجهز به ثانیه شمار باشد و آن‌ها از زمان دقیق تغییر رنگ چراغ مطلع باشند. خاموش نمودن ماشین در هنگام توقف پشت چراغ راهنمایی می‌تواند به صرفه‌جویی انرژی کمک شایانی کند.

چراغ‌های ترافیکی مناسب برای افراد کور رنگ از آن‌جایی که برخی از افراد ممکن است در دیدن و تشخیص دادن رنگ‌ها مشکل داشته باشند چراغ راهنمایی می‌تواند مشکل‌ساز باشد. بنابراین می‌تواند متناسب با این افراد از چراغ‌هایی استفاده نمود که علاوه بر داشتن رنگ‌های متفاوت از اشکال متفاوتی نیز در درون آن‌ها استفاده شده باشد. این نوع چراغ راهنمایی از جمله چراغ‌های کاربردی برای افراد کور رنگ است.

چراغ راهنمایی Luxofor در این نوع چراغ‌ها که طراحی آن‌ها در روسیه انجام شده است، از نوعی نور استفاده می‌شود که در طول روز که نور طبیعی زیاد است و دید رانندگان کم، شدت رنگ‌ها را بالا می‌برد، به طوری که به راحتی قابل مشاهده باشند. چراغ راهنمایی و رانندگی ساعت شنی این نوع چراغ‌ راهنمایی نشان‌دهنده مدت زمانی است که طول می‌کشد رنگ‌ها تغییر کنند. لازم به ذکر است که استفاده از این چراغ‌ها برای افراد کور رنگ بسیار مشکل ساز است.

خرید چراغ راهنمایی

برای مشاهده انواع چراغ راهنمایی و خرید اینترنتی می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نموده و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ راهنمایی , تولید کننده چراغ راهنمایی , قیمت چراغ راهنمایی رانندگی , چراغ راهنمایی چشمک زن ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

مقاله ای برای علاقمندان به چراغ راهنمایی و رانندگی

خرید چراغ راهنمایی رانندگی  و قرار دادن آن در معابر پر رفت و آمد از مهم ترین نیاز های هر شهر می باشد تا به بهترین نحو ترافیک کنترل شود و از اتفاقات ناگوار جلوگیری شود. قیمت چراغ راهنمایی با توجه به نوع آن متفاوت است. فروش چراغ راهنمایی هم به صورت اینترنتی و هم حضوری امکان پذیر است. از جمله وسایل کنترل عبور و مرور وسایل نقلیه و تنظیم ترافیک که معروف‌ترین‌ آن‌ها نیز است چراغ راهنمایی و رانندگی یا Traffic Light و یا Traffic Signalرا می‌توان نام برد. باید گفت که در حقیقت بزرگ‌ترین نقش حفظ ایمنی در عبور و مرور را چراغ راهنمایی بر عهده دارد و بر خلاف این که اغلب افراد تصور می‌کنند که چراغ راهنمایی موجب تاخیر در رفت‌و آمد می‌شود باید گفت که در صورت محاسبه درست زمان‌بندی در واقع استفاده از چراغ راهنمایی متوسط تاخیر وسایل نقلیه را کمتر می‌کند.

به طور کلی چراغ‌های راهنمایی به صورت جداگانه و مستقل عمل کرده و عبور و مرور تقاطع‌ها را کنترل می‌کنند، اما امروزه می‌توان با استفاده از روش‌های مختلف کامپیوتری برای افزایش بازدهی چراغ های راهنمایی و رانندگی چندین تقاطع را به همدیگر متصل و مرتبط کرد. با استفاده از این روش می‌توان چراغ‌ های راهنمایی یک منطقه از شهر یا تمام شهر را به یکدیگر متصل نمود. به این روش کنترل منطقه‌ای ترافیک می‌گویند. این فرآیند هزینه‌بر بوده و نیاز به تکنولوژی‌های پیشرفته دارد.

تاریخچه چراغ راهنمایی

پیش از اختراع اتومبیل، در دورانی که تنها چهارپایان، واگن‌ها و کالسکه‌ها و عابرین پیاده تشکیل‌دهنده ترافیک بودند، اولین طراح چراغ راهنمایی در سال ۱۸۶۸ توسط “J P Knight” اولین چراغ راهنمایی را اختراع و در لندن نصب نمود. اولین چراغ راهنمایی از دو فانوس گازی دو رنگ ساخته شده بود، که رنگ قرمز آن به معنای توقف و رنگ سبز آن به معنای احتیاط بود. پس از یک سال، یعنی در سال ژانویه ۱۸۶۹ مامور پلیسی در حین روشن نمودن چراغ راهنمایی گازی به علت انفجاری که در آن رخ داد به شدت مجروح شد. پس از این چراغ راهنمایی گازی، اولین چراغ راهنمایی که آغازکننده راه چراغ راهنمایی امروزی بوده، پس از اختراع اتومبیل، در تاریخ ۵ آگوست ۱۹۱۴ با تلاش یک مامور پلیس راهنمایی و رانندگی اختراع شد. اولین مکان نصب و استفاده از آن شهر کلیولند ایالت اوهایو و تقاطع خیابان‌های ۱۰۵ و اوکلید بود.

چراغ راهنمایی و رانندگی جدید کار نیروهای پلیسی را که همه روز مجبور به هدایت خودروها و واگن‌های اسب بودند بسیار ساده نمود. مامور پلیس مخترع چراغ راهنمایی، ایده ساخت این وسیله را با الهام از چراغ کنترل خط ریل راه آهن طراحی کرد. این چراغ از سه فانوس قرمز، نارنجی و سبز تشکیل می‌شد. پس از این اختراع طراحی، ساخت و کنترل چراغ های راهنمایی به مرور زمان پیشرفت کرد، تا به امروز که به عنوان مهمترین ابزار کنترل و مدیریت تقاطع شناخته می‌شوند.

در کشور ایران، اولین چراغ های راهنمایی در سال‌های دهه ۳۰ در تقاطع‌های سپه، ولی عصر، پل امیر بهادر، دروازه شمیران، گمرک، امیریه و باغ ملی نصب شدند. پیش از این نوع چراغ راهنمایی، چراغ‌های راهنمایی به صورت کوله پشتی دارای دو چراغ سبز و قرمز که بر پشت مامور پلیس قرار می‌گرفت بودند، این چراغ‌ها کلیدی داشتند که روی سینه سمت چپ قرار می‌گرفت و برای خاموش و روشن کردن چراغ راهنمایی به کار می‌رفت. به مرور زمان در سال‌های دهه ۳۰ و ۴۰ تقاطع‌های شهر تهران به چراغ‌های راهنمایی نوین تجهیز شدند.

از جمله خیابان‌هایی که برای اولین بار مجهز به چراغ راهنمایی نسل جدید شد، خیابان لاله زار بود. اولین نسل چراغ های راهنمایی استفاده شده در شهر تهران، از فانوس‌های لامپی کوچکی ساخته شدند که در طول روز به علت نور شدید خورشید دید خوبی نداشتند. همچنین به علت عدم برق‌رسانی مناسب به این چراغ‌ها بروز اختلال در آن‌ها بسیار محتمل بود و در تقاطعات مکررا خاموش می‌شدند.

با توجه به لزوم توسعه چراغ راهنمایی و رانندگی در سال ۱۳۷۱، تقاطع‌های شهر تهران به چراغ ‌های راهنمایی که بر اساس استانداردهای روز و با بهره گیری از تکنولوژی‌های نوین و سازماندهی نظام‌مند در زمینه نصب و راه‌اندازی و بهره‌برداری از چراغ‌های راهنمایی، از آن پس طراحی، نصب و راه‌اندازی چراغ های راهنمایی کل شهر تهران توسط شهرداری تهران انجام گرفت.

اجزای چراغ راهنمایی و رانندگی

چراغ راهنمایی از توالی سه رنگ قرمز، سبز و زرد تشکیل شده است.

مفهوم رنگ های چراغ راهنمایی

سوالی که اغلب پیش می‌آید این است که چرا الگوی استاندارد چراغ راهنمایی به صورت رنگ قرمز در بالا، زرد در وسط و سبز در پایین است؟ در فلسفه و مفهوم رنگ های چراغ راهنمایی می‌توان گفت که علت این امر به نخستین روزهای سفر با قطار و نیاز به هشدار به قطار جهت جلوگیری از خطرات پیش رو برمی‌گردد.

آن‌ها در ابتدا از رنگ قرمز به معنای ایست استفاده نمودند، قرمز کنایه از خون است. رنگ سبز به معنای احتیاط و رنگ سفید یا بی رنگ به معنای موقعیت ایمن به کار می‌رفت. مشکلی که در آن زمان پیش آمد این بود که لوکوموتیوران‌ها رنگ ماه و ستارگان را با رنگ سفید اشتباه گرفته و تصور داشتند که تمام مسیر ایمن است و در پس آن خطرات جدی و بسیاری اتفاق می‌افتاد.

خرید چراغ راهنمایی

برای مشاهده انواع چراغ راهنمایی و خرید اینترنتی می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نموده و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ راهنمایی , تولید کننده چراغ راهنمایی , قیمت چراغ راهنمایی رانندگی , چراغ راهنمایی چشمک زن ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

تولید چراغ راهنمایی هوشمند برای تشخیص حرکات عابران پیاده

خرید چراغ راهنمایی رانندگی و قرار دادن آن در معابر پر رفت و آمد از مهم ترین نیاز های هر شهر می باشد تا به بهترین نحو ترافیک کنترل شود و از اتفاقات ناگوار جلوگیری شود. قیمت چراغ راهنمایی با توجه به نوع آن متفاوت است. فروش چراغ راهنمایی هم به صورت اینترنتی و هم حضوری امکان پذیر است.

محققان اتریشی سیستمی هوشمند برای چراغ راهنمایی ارائه کرده‌اند که با تشخیص رفتار عابران پیاده در کنار خیابان، به آن‌ها اجازه عبور می‌دهد.

عملکرد چراغ راهنمایی در سراسر جهان تقریباً یکسان است. برخی چراغ‌های راهنمایی دارای دکمه‌هایی هستند که عابران پیاده می‌توانند آن‌ها در زمانی‌ عبور از خیابان، فشار دهند. سیستم جدید چراغ راهنمایی، زمان تصمیم‌گیری عابران پیاده برای عبوراز خیابان را تشخیص داده و به‌طور خودکار چراغ را به رنگ سبز تغییر می‌دهد.

هدف این سیستم، کاهش زمان انتظار و بهبود بخشیدن به جریان ترافیک است. چراغ‌های راهنمایی که دارای دکمه‌های برای فشار دادن و تنظیم مدت زمان انتظار هستند، باعث می‌شوند تا عابران پیاده اغلب از ایستادن خسته شوند و درحالی‌که چراغ قرمز است، از تقاطع عبور کنند. در نتیجه سرعت تردد خودروها کاهش می‌یابد و باعث ایجاد ترافیک می‌شود، زیرا رانندگان مجبور هستند سرعت خود را کاهش دهند. سیستم دوربین همچنین امکان تمدید زمان سبز بودن چراغ را برای گروه بزرگی از عابران پیاده فراهم می‌کند تا آن‌ها بتوانند به آسانی از خیابان عبور کنند.

دوربین‌های جدید دارای زمینه ویدئویی با پوشش هشت در پنج متر هستند، که بهتر از نمونه‌های صنعتی استاندارد دو در سه متر کنونی عمل می‌کنند. سیستم تشخیص می‌دهد که چه زمانی عابران پیاده قصد دارند از خیابان عبور کنند و به‌طور خودکار به رنگ سبز تغییر می‌کند؛ انتظار می‌رود این سیستم، جایگزین نمونه دکمه‌ای امروزی شود.

محققان اتریشی چراغ راهنمایی هوشمندی تولید کرده‌اند که رفتار عابران پیاده را تجزیه ‌و تحلیل می‌کند. برای افرادی که قصد عبور از خیابان دارند، چراغ راهنمایی بدون نیاز به فشار دکمه و صبر کردن عمل خواهد کرد و اجازه عبور به آن‌ها خواهد داد.

سیستم چراغ راهنمایی هوشمند که از سال آینده وارد خیابان‌های وین خواهد شد، از دوربین‌های باکیفیتی استفاده می‌کند. سیستم به کمک دوربین، حرکات افراد نزدیک جاده را که قصد عبور دارند، نظارت می‌کند و در عرض یک ثانیه قصد آن‌ها را تشخیص می‌دهد.

هورست پوسگر، از مؤسسه گرافیک کامپیوتر وین که این سیستم را ایجاد کرده است، می‌گوید:

سیستم پس از دو ثانیه برآورد، قابل اعتماد خواهد بود. اگر گروه بزرگی از مردم قصد عبور داشته باشند، چراغ راهنمایی می‌تواند ترافیک را برای مدت طولانی‌تری نگه دارد تا همه افراد بتوانند به سمت دیگر بروند. طرح چراغ راهنمایی هوشمند می‌تواند به افراد دارای صندلی چرخ‌دار و کالسکه بچه که به زمان زیادتری نیاز دارند، کمک کند.

ممکن است برخی با ایده‌ی وجود دوربین در خیابان‌های عمومی و پایش تمام حرکات افراد که کارهای آن‌ها را پیش‌بینی می‌کند، موافق نباشند؛ اما پوسگر و تیم او مشتاق هستند اشاره کنند که تمام نظارت و محاسبات در داخل چراغ راهنمایی اتفاق می‌افتد و هیچ اطلاعاتی به سرورهای خارجی منتقل نمی‌شود. همچنین، سیستم ویژگی‌های فردی مانند چهره افراد را انتخاب نمی‌کند؛ بلکه از داده‌های هندسی برای تشخیص حرکات بهره می‌برد.

چراغ راهنمایی هوشمند دارای سیستمی برای گزارش عیب به‌صورت خودکار نیز است؛ بنابراین اگر دوربینی از کار افتاده باشد، عابران پیاده درکنار جاده سرگردان نمی‌مانند. پوسگر در این زمینه می‌گوید: سیستم یک حفاظ دوگانه است و طوری طراحی شده که می‌تواند حتی در محیط نامطلوب و خسته‌کننده کار کند و همچنین می‌تواند با نوسانات ولتاژ سازگاری داشته باشد.

اگر این طرح موفقیت‌آمیز باشد، ما می‌توانیم چراغ‌های راهنمایی هوشمند را در کشورهای دیگر نیز ببینیم؛ جایی که آن‌ها می‌توانند ترافیک خودرو خودران در جاده‌ها را کنترل کنند.

خرید چراغ راهنمایی

برای مشاهده انواع چراغ راهنمایی و خرید اینترنتی می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نموده و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ راهنمایی , خرید چراغ راهنمایی , چراغ راهنمایی ال ای دی , چراغ راهنمایی رانندگی خورشیدی , قیمت چراغ راهنمایی ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

آشنایی با انواع چراغ راهنمایی و بررسی زمان بندی آن ها

خرید چراغ راهنمایی رانندگی و قرار دادن آن در معابر پر رفت و آمد از مهم ترین نیاز های هر شهر می باشد تا به بهترین نحو ترافیک کنترل شود و از اتفاقات ناگوار جلوگیری شود. قیمت چراغ راهنمایی با توجه به نوع آن متفاوت است. فروش چراغ راهنمایی هم به صورت اینترنتی و هم حضوری امکان پذیر است.

در این نوشتار تصمیم داریم شما را با انواع چراغ راهنمایی آشنا سازیم.

چراغ راهنمایی که به انگلیسی به آن Traffic Light و یا Traffic Signal می گویند، ​بی تردید از آشنا‌ترین و مهم‌ترین وسایل کنترل ترافیک و تنظیم عبور و مرور وسایل نقلیه و افزایش ایمنی در تقاطعات ​می‌باشد. اگرچه چراغ راهنمایی از حرکت پیوسته ​وسایل نقلیه در مسیرهای مختلف یک تقاطع جلوگیری ​می‌کند و موجب بروز تاخیر ​می‌شود، اما بطور کلی در صورت محاسبه درست​ زمان بندی آن، متوسط تاخیر ​وسایل نقلیه کمتر از زمانی خواهد بود که تقاطع بدون چراغ راهنمایی باشد.

معمولاً چراغ راهنمایی را بطور مستقل و جداگانه برای کنترل تقاطعات بکار ​می‌برند، اما گاهی برحسب ضرورت و برای بازدهی بهتر ممکن است چراغ های راهنمایی چند تقاطع یا کلیه تقاطعات یک مسیر را به طریقی به هم ارتباط داد و هماهنگ کرد. امروزه به کمک روش های کامپیوتری می‌توان ​چراغ های راهنمایی تقاطعات قسمتی از شهر یا تمام شبکه ترافیک شهر را بهم ارتباط داد و هماهنگ نمود. این روش که کنترل ​منطقه ای ترافیک نامیده ​ می‌شود، مستلزم مطالعات وسیع، دسترسی به تکنولوژی پیشرفته و صرف هزینه بالا ​می‌باشد.

توالی چراغ های راهنمایی بصورت قرمز، سبز و زرد ​می‌باشد. هر دور کامل توالی چراغ راهنمایی را یک چرخه و مجموع زمان یک چرخه را مدت چرخه​ می‌نامند.

فاز

یک یا چند جریان ترافیکی که در مدت زمان یک چرخه، همزمان فرمان علامتی یکسان را دریافت ​می‌کنند، اصطلاح فاز بکار می‌رود.

زمان بین دو سبز

فاصله زمانی از انتهای زمان سبز یک فاز تا شروع زمان سبز فاز بعدی را زمان بین دو سبز​ می‌گویند. ‌‌

زمان تمام قرمز

زمانی که همه فاز‌ها با هم قرمز هستند، اصطلاحاً زمان تمام قرمز می‌نامند. زمان تمام قرمز را معمولاً در مواقعی که عبور و مرور ​پیاده‌ها زیاد باشد، جهت تسهیل در امر عبور و مرور آن‌ها از عرض خیابان‌ها در نظر می‌گیرند.

انواع چراغ راهنمایی

معمولاً سه نوع چراغ راهنمایی مورد استفاده قرار می‌گیرند، که عبارتند از:

چراغ راهنمایی با زمان ثابت

چراغ راهنمایی متغیر

چراغ راهنمایی نیمه متغیر

چراغ راهنمایی با زمان ثابت

زمان بندی این چراغ که براساس وضعیت ترافیک محل در ساعت طرح، محاسبه و اعمال می‌شود، ثابت است و تغییرات تردد ​وسایل نقلیه در زمان های مختلف اثری بر زمان بندی چراغ ندارد. به عبارت دیگر، هر تغییری در ​زمان بندی چراغ راهنمایی با زمان ثابت جز از طریق تنظیم مجدد یا با دست مقدور نیست. از آنجاییکه معمولاً میزان ترددی که زمان بندی چراغ بر اساس آن محاسبه و تنظیم شده است، تغییر می‌کند و این چراغ‌ها حساسیتی نسبت به تغییرات تردد ندارند، غالباً لازم است که در ساعات معینی از روز​ زمان بندی چراغ را با دست تغییر داد. این عمل را عمدتاً پلیس راهنمایی انجام ​می‌دهد.

همچنین در ساعاتی که تردد وسایل نقلیه از مسیرهای مختلف تقاطع بسیار سبک است، چراغ را بصورت ​ چشمک زن در می‌آورند تا از تاخیرهای نسبتاً زیاد و ​بی مورد وسایل نقلیه جلوگیری شود. در این حالت چراغ راهنمایی عملاً نقش احتیاط را بازی می‌کند.

مزایای چراغ راهنمایی با زمان ثابت

چراغ راهنمایی با زمان ثابت از نظر قیمت اولیه و هزینه نگهداری نسبت به چراغ های متغیر ارزان ترند.

معایب چراغ راهنمایی با زمان ثابت

عدم حساسیت این چراغ‌ها نسبت به تغییرات تردد از جمله معایب چراغ راهنمایی با زمان ثابت می‌باشد. یعنی ​ زمان بندی این چراغ‌ها صرفاً برای ساعت طرح می‌باشد.

چراغ راهنمایی متغیر

این نوع چراغ های راهنمایی نسبت به تغییرات تردد حساسند و دامنه زمان سبز هر فاز که قبلاً تنظیم شده است، به میزان تردد در مسیرهای آن فاز بستگی دارد. تنظیم زمان سبز با نصب شاخص هایی در فواصل معین از خط توقف و در تمام مسیرهای منتهی به تقاطع انجام ​می‌گیرد.

در تنظیم ​زمان بندی این چراغ‌ها سه نوع زمان در نظر گرفته می‌شود:

الف) حداقل زمان عبور

این زمان حداقل زمانی است که ​ می‌توان به هر فاز از چراغ راهنمایی اختصاص داد تا وسایل نقلیه ای که بین خط توقف مسیرهای مربوط به آن فاز و شاخص‌ها متوقف شده اند، امکان عبور از تقاطع را داشته باشند. در دستگاه های جدید این زمان ثابت نیست و معمولاً بین ۷ تا ۱۳ ثانیه تنظیم ​می‌شود. این دامنه تنظیم باعث ​می‌شود که وقتی در یک مسیر ​وسیله​ نقلیه ای وجود ندارد یا تردد​ وسایل نقلیه در آن مسیر کم است، زمان سبز آن فاز تا حداقل ۷ ثانیه کاهش پیدا کند و برای عبور وسایل نقلیه در جهات دیگر فرصت بیشتری به وجود آید.

ب) زمان تمدید

در چراغ متغیر، اگر عبور وسایل نقلیه در مسیر یا مسیرهای مربوط به آن فاز ادامه داشته باشد، می‌توان زمان سبز آن فاز را تا حدودی معینی تمدید کرد. به عبارت دیگر، وقتی ​وسیله نقلیه ای در مسیری که چراغ مربوط به آن سبز است به محل نصب شاخص‌ها می‌رسد، دستگاه زمان سبز چراغ راهنمایی را به اندازه ای تمدید می‌کند که برای عبور آن وسیله کافی باشد. در چراغ های متغیر قدیمی این زمان ثابت بود، اما در انواع جدید مدت آن به سرعت وسیله نقلیه بستگی دارد.

پ) حداکثر زمان سبز

از آنجایی که امکان عبور پیوسته ​وسایل نقلیه در یک مسیر از تقاطعی، موجب تاخیر فراوان بر​ وسایل نقلیه دیگر مسیر‌ها می‌شود، لذا برای جلوگیری از این تاخیر فراوان، لازم است زمان سبز هر فاز به میزان معینی تمدید شود. به عبارت دیگر، باید برای زمان سبز هر فاز حداکثری در نظر گرفت که پس از اتمام آن (حتی اگر تردد ​وسایل نقلیه در مسیرهای آن فاز ادامه داشته باشد) زمان سبز آن فاز تمام شود و زمان سبز فاز بعدی شروع شود.

اگر تردد ​وسایل نقلیه در تمام جهات تقاطع زیاد باشد (ساعت اوج)، چراغ راهنمایی متغیر همانند چراغ راهنمایی با زمان ثابت عمل ​می‌کند.

چراغ راهنمایی نیمه متغیر

چراغ های راهنمایی نیمه متغیر ساختاری نظیر چراغ های راهنمایی متغیر دارند و بوسیله شاخص کنترل می‌شوند و در موارد خاص بکار ​می‌روند. این ​چراغ‌ها معمولاً در مواقعی که تردد ​وسایل نقلیه در یک جاده فرعی نسبت به جاده اصلی بسیار کم باشد، ممکن است بکار روند. در این حالت، شاخص‌ها در جاده فرعی نصب شده و تا زمانی که ​وسیله نقلیه ای از جاده فرعی نگذرد، چراغ مربوط به آن مسیر قرمز می‌ماند و عبور در جاده اصلی آزاد است. زمان سبز فاز مربوط به جاده فرعی را طوری تنظیم ​می‌کنند که اگر احیاناً تردد وسایل نقلیه در جاده فرعی نسبتاً زیاد شود، زمان سبز فقط برای مدت معین یا حداکثر تمدید شود.

چراغ مخصوص عابرپیاده

در تقاطعاتی که با چراغ راهنمایی کنترل ​می‌شوند، عبور پباده از عرض مسیر‌ها نیز به وضعیت فازهای چراغ راهنمایی بستگی دارد. همراه با فاز قرمز چراغ راهنمایی مسیر، چراغ مخصوص پیاده سبز شده و به عابر پیاده اجازه عبور داده ​می‌شود و برعکس، زمانی که فاز آن مسیر سبز باشد، با قرمز شدن چراغ مخصوص عابرپیاده عبور ممنوع ​می‌شود. این روش معمولاً در مواقعی بکار می‌رود، که حجم گردش به راست و چپ وسایل نقلیه کم باشد و امکان عبور ایمن ​عابرین پیاده وجود داشته باشد. در غیر اینصورت، فاز جداگانه ای برای ​عابرین پیاده اختصاص داده ​می‌شود. در این حالت، زمانی که عابرین پیاده اجازه عبور دارند، ​وسایل نقلیه اجازه عبور ندارند و در نتیجه امکان عبور عابرین پیاده با ایمنی کامل فراهم ​می‌شود. در این روش به دلیل اختصاص فاز جداگانه ای برای ​ عابرین پیاده و توقف وسایل نقلیه در تمام جهات تاخیر بیشتری بر وسایل نقلیه وارد می‌شود.

چراغ مخصوص ​عابرین پیاده تنها دو رنگ سبز و قرمز دارد، که دو بصورت ممکن است ظاهر شود:

• قرمز، بصورت تصویر شخصی ایستاده به رنگ قرمز در زمینه سیاه یا با روشن شدن کلمه قرمز رنگ ایست.

• سبز، بصورت تصویر شخصی در حال حرکت به رنگ سبز در زمینه سیاه یا با روشن شدن کلمه سبز رنگ عبور.

خرید چراغ راهنمایی

برای مشاهده انواع چراغ راهنمایی و خرید اینترنتی می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نموده و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 



:: برچسب‌ها: چراغ راهنمایی , تولید کننده چراغ راهنمایی , قیمت چراغ راهنمایی رانندگی , چراغ راهنمایی چشمک زن ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

انواع سرعت گیر

سرعت گیرها انواع مختلفی دارند. سرعت گیر پلاستیکی، سرعت گیر لاستیکی، سرعت گیر پارکینگ، سرعت گیر جاده. قیمت سرعت گیر هم با توجه به مواد سازنده متفاوت است. خرید سرعت گیر برای هر شهر و روستایی نیاز است تا از شر دست اندازهای آسفالتی راحت شویم. فروش سرعت گیر پارکینگ به صورت اینترنتی از سایت های  معتبر امکان پذیر است.

ساخت سرعت‌گیر با قابلیت تولید انرژی و افزایش ایمنی سطح جاده‌ها

پژوهشگران دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سرعت‌گیری را به منظور تولید انرژی الکتریکی از چندین منبع انرژی تجدیدپذیر به صورت همزمان و با هدف افزایش سطح ایمنی جاده‌ها عرضه کردند که به گفته آنها در بدنه این سرعت‌گیر از پنل‌های خورشیدی و صفحات پیزوالکتریک جهت تولید انرژی الکتریکی استفاده شده است.

به گزارش ایسنا امیرکاظمی‌فرد، مجری طرح با اشاره به بحران انرژی و کمبود منابع انرژی تجدیدپذیر در دنیا، گفت: حرکت به سوی استفاده از مواد جدید هوشمند که دارای توانایی تبدیل انواع مختلف انرژی به یکدیگر هستند و همچنین، تمایل به کاربرد انرژی‌های تجدیدپذیر به شکل چشمگیری افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در زمینه تولید انرژی از زیرساخت‌های حمل‌ونقل در دنیا تحقیقات زیادی انجام نگرفته است، افزود: نیاز است تا با شناخت چالش‌های موجود در این زمینه، آن‌ها را مرتفع کرد و راهکارهای جدیدی را در حوزه تولید انرژی از زیرساخت‌های حمل‌ونقلی ارائه داد.

کاظمی ‌فرد، شاخص فعلی ایمنی در ترافیک و سیستم حمل‌ونقل، هزینه‌های مرتبط با تعمیر و نگهداری معابر و روسازی ‌ها و مشکلات مرتبط با امر انتقال انرژی الکتریکی جهت استفاده در صنعت حمل ‌و نقل را از جمله چالش ‌های موجود در این زمینه دانست و یادآور شد: بر این اساس، طرحی را با عنوان "طراحی و ساخت نسل جدید سرعت‌گیر مولد انرژی هیبریدی HEGSB" در دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر اجرایی کردیم.

وی اضافه کرد: بدنه سرعت‌گیر مولد انرژی هیبریدی از جنس پلکسی آکریلیک شفاف ساخته شده که درون آن پنل ‌های بزرگ خورشیدی با راندمان بالا قرار داده شده است. علاوه بر پنل‌های خورشیدی، به طور همزمان از المان پیزوالکتریک نیز جهت تولید انرژی الکتریکی در سرعت‌گیر بهره بردیم.

مجری طرح، طراحی این سرعت‌گیرها را با هدف کاربرد در نقاط پرخطر و بحرانی جاده به منظور بالابردن سطح ایمنی راه‌ها دانست و یادآور شد: علاوه بر موارد ذکر شده، برخی از مناطق قابل بهره‌برداری از این سرعت‌گیر شامل بنادر، گمرکات، فرودگاه‌ها، مناطق مه‌گیر و دور از تاسیسات برقی و الکتریکی هستند.

این محقق اضافه کرد: با توجه به چالش‌های موجود، به منظور تامین انرژی الکتریکی از جاده‌ها، افزایش کیفیت روسازی آسفالت با هدف کاهش هزینه‌ های تعمیر و نگهداری و افزایش شاخص ایمنی ترافیک و حمل ‌و نقل با هدف کاهش ریسک هزینه‌ ها و خسارات ناشی از خطرات بالقوه موجود در شبکه تقاطع ‌ها و نقاط پر خطر و بحرانی، در این طرح تلاش شد تا با استفاده ترکیبی از توان بالقوه موجود در انرژی تابشی خورشید و انرژی جنبشی و گرانشی موجود در وسایل نقلیه در حال حرکت، جهت تولید انرژی از جاده‌ها برای تجهیزات الکتریکی اطراف جاده بهره ببریم.

وی به بیان جزئیات این طرح پرداخت و با بیان اینکه سرعت‌گیر HEGSB از دو قسمت اصلی "بخش سازه سرعت‌گیر" و "بخش الکتریکی و الکترونیکی سرعت گیر" تشکیل شده است،‌ ادامه داد: سرعت‌ گیر شفاف خورشیدی در سطح فوقانی سازه، صفحه لاستیکی در قسمت میانی سازه، لایه آسفالتی جهت تحمل بار وارده از سطح، پنل‌های خورشیدی، بورد الکترونیکی برداشت کننده و ذخیره کننده هیبریدی انرژی‌های تجدیدپذیر HRESBB و LED های پر نور چشمک‌زن از جمله زیر بخش‌های این سرعت‌گیر هستند.

کاظمی‌فرد، با تاکید بر اینکه در این طرح، تمامی مراحل توسط تیم متخصص داخلی طراحی شده است، ادامه داد: پس از ساخت نمونه اولیه، سرعت‌گیر هیبریدی مورد ارزیابی‌های دستگاهی و میدانی قرار گرفت.

وی یافتن المان مناسب برای بخش فوقانی سرعت‌گیر با قابلیت گذردهی بالای نور و استحکام لازم جهت عبور خودروها از روی آن، شکل‌دهی و قالب‌گیری صفحات پلکسی با استفاده از برش لیزر و دستگاه CNC و جمع‌آوری جریان‌های فوق‌العاده ضعیف تولیدشده توسط صفحات پیزوالکتریک را از چالش‌های طراحی و ساخت این ابزار دانست.

مجری طرح قابلیت تبدیل همزمان انرژی‌های تجدیدپذیر و پاک تابشی خورشید به همراه انرژی گرانشی حاصل از حرکت وسایل نقلیه به انرژی الکتریکی و ذخیره سازی آن در جهت تامین انرژی لازم جهت روشنایی معابر، تجهیزات کنترل ترافیک، چراغ‌های راهنمایی، تابلوهای VMS و حسگرها را از جمله مزایای این طرح نام برد و یادآور شد: حفظ و ذخیره سازی سوخت‌های فسیلی برای نسل‌های آینده با امکان بهره‌برداری بهتر از آن، کاهش

اثرات زیست محیطی نظیر افزایش گرمای زمین و گازهای گلخانه‌ای، کاهش هزینه تولید و انتقال نیروی الکتریکی (برق) به روش‌های مرسوم و کاهش هزینه نگهداری راه‌ها از دیگر مزایای سرعت‌گیر طراحی شده است.

وی با بیان اینکه این سرعت‌گیر با هدف کاربرد در نقاط پرخطر و بحرانی جاده نظیر ورودی تونل‌ها، پیچ‌های تند در مناطق سردسیر طراحی شده است، اظهار کرد: کاربرد مهم دیگر آن تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز تجهیزات اطراف جاده مانند افشانه‌های زمستانی یا فعال‌سازی علایم اخباری و هشداری بوده است.

کاظمی‌فرد، تمرکز بر روی افزایش راندمان تولید و ذخیره‌سازی انرژی به خصوص در بخش دریافت انرژی از وزن خودروها و تلاش برای تولید نیمه‌صنعتی این دستگاه را از فازهای توسعه‌ای این طرح نام برد.

این طرح در قالب پایان‌نامه کارشناسی ارشد از سوی امیرکاظمی‌ فرد و با راهنمایی دکتر فریدون مقدس نژاد (استاد راهنما) و دکتر شعله‌ کاظمی ‌فرد (مشاور صنعتی) در دانشگاه صنعتی امیرکبیر اجرایی شده است.

تولید کننده انواع سرعت گیر

ایمن ترافیک کالا عرضه کننده انواع تجهیزات ترافیکی از جمله سرعتگیر هستند. این برند علاوه بر تولید نصب و تعمیر محصولات را نیز عهده دار می شود. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی درباره قیمت و نوع سرعت گیر مناسب دریافت نمایید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: سرعت گیر , سرعت گیر ترافیکی , سرعت گیر لاستیکی , سرعت گیر پلاستیکی , سرعت گیر پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

انواع سرعت گیر

سرعت گیرها انواع مختلفی دارند. سرعت گیر پلاستیکی، سرعت گیر لاستیکی، سرعت گیر پارکینگ، سرعت گیر جاده. قیمت سرعت گیر هم با توجه به مواد سازنده متفاوت است. خرید سرعت گیر برای هر شهر و روستایی نیاز است تا از شر دست اندازهای آسفالتی راحت شویم. فروش سرعت گیر به صورت اینترنتی از سایت های  معتبر امکان پذیر است. حالا با یک ازمایش ببینیم در صورت عبور از سرعت گیر با سرعت بالا چه اتفاقی می افتد؟

وقتی با سرعت بالا از یک سرعت گیر عبور می کنید چه اتفاقی می افتد؟

از جمله کارهایی که کانال یوتیوبی Warped Perception انجام می‌دهد بدترین شکنجه ‌های قابل ‌تحمل توسط یک مرسدس بنز E کلاس است. پس از عبور این سدان آلمانی از برخی از بدترین دست ‌اندازها در شیکاگو، این بار شاهد روبرو شدن سیستم تعلیق این خودرو با سرعت‌گیرهای مختلف خواهیم بود. به‌منظور فهم بهتر، دوربین ‌های کار گذاشته شده بصورت حرکت آهسته اقدام به فیلم‌برداری کرده‌اند.

پس از ذکر برخی جزئیات که به نظر می‌رسد برای خودرویی فاقد درب یا بدنه خیلی فایده ندارد، شکنجه‌های مرسدس شروع می‌شود. اولین چالش انجام شده سرعت‌گیری از جنس آسفالت است. در شهرهای کشورمان به کرات با این نوع سرعت‌گیرها روبرو شده‌ایم اما Warped Perception برخی نقاط ضعف این طراحی را نشان می‌دهد. اگر فردی در بالای سرعت‌گیر ترمز کند و البته سرعت خوبی داشته باشد بخش جلوی خودرو می‌تواند با شدت تحت‌فشار قرار گیرد؛ اما افزایش سرعت در بالای سرعت‌گیر هم باعث می‌شود سیستم تعلیق بصورت شناور از روی آن عبور کند و در واقع میزان تکان‌های سیستم تعلیق کاهش یابد.

ما انتقاداتی درباره تست بعدی داریم. معمولاً Warped Perception تست‌های خود را در مکان‌های خلوت یا حداقل در محل‌ هایی که ترافیک کمی وجود دارد انجام می‌دهد اما این بار شاهد انجام تست در پارکینگی شلوغ هستیم. مشکلی با وجود کمی هیجان در ویدئو نداریم اما نباید ایمنی افراد دیگر را به خطر انداخت. بررسی سرعت‌گی رهای کوچک در پارکینگ ‌های بزرگ هم خسته‌کننده‌ ترین بخش تست‌ها به نظر می‌رسد.

نهایتاً هم نوبت به بررسی سرعت ‌گیر های بزرگی می‌رسد که در آن کاهش شدید سرعت بدون تأثیر قابل‌توجه روی وضعیت سرنشینان نشان داده می‌شود. علیرغم تست‌های پرفشاری که مرسدس پشت سر می‌گذارد، این E کلاس هنوز هم قابل راندن بوده و این امر میزان استحکام بالای E کلاس قدیمی را نشان می‌دهد.

ضمن اینکه در برخورد با هر ناهمواری هرچقدر که کمک ها موفق به دفع تکانه ناگهانی خودرو بشوند، مشکل کمتری پیش می آید. بطور خاص یعنی هرچقدر که خود ماشین در گذر از سرعت گیر یا ناهمواری، بالا و پایین شود، نشانه تلاش کمک ها برای دفع ضربه است. اما هرجا به خاطر سرعت بالا یا ترمزهای ناگهانی، کمک ها موفق به مهار ناهمواری نشوند، ضربه به خودرو منتقل میشود.

پیشنهاد می شود در سرعت گیرهای آسفالتی مخصوصا، ترمز نگرفتن را به ترمز لحظه آخری ترجیح دهید. اما در هر ۲ صورت حداقل رینگ و لاستیک شما بخاطر ضربه ناگهانی دچارمشکل میشوند که بستگی به کیفیت رینگ و لاستیک می تواند شکا را به دردسر بیندازد.

خصوصا در مورد سرعت گیرهای ‌پلاستیکی که لاستیک خودرو در لحظه برخورد در سرعت بالا تا روی رینگ جمع میشود و به رینگ هم ضربه محکمی میزند. یعنی علاوه بر اینکه خود بنز با وجود رانندگی پرفشار از پسش برآمد، از دست رینگهای مرسدس نیز بر می آید.

قیمت انواع سرعت گیر

ایمن ترافیک کالا عرضه کننده انواع تجهیزات ترافیکی از جمله سرعتگیر هستند. این برند علاوه بر تولید نصب و تعمیر محصولات را نیز عهده دار می شود. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی درباره قیمت و نوع سرعتگیر مناسب دریافت نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 



:: برچسب‌ها: سرعت گیر , سرعت گیر ترافیکی , سرعت گیر لاستیکی , سرعت گیر پلاستیکی , سرعت گیر پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

انواع سرعت گیر 

فارسی را پاس بداریم ..... دست انداز

سرعت گیرها انواع مختلفی دارند. سرعت گیر پلاستیکی، سرعت گیر لاستیکی، سرعت گیر پارکینگ، سرعت گیر جاده. قیمت سرعت گیر هم با توجه به مواد سازنده متفاوت است. خرید سرعت گیر برای هر شهر و روستایی نیاز است تا از شر دست اندازهای آسفالتی راحت شویم. فروش سرعت گیر پارکینگ به صورت اینترنتی از سایت های  معتبر امکان پذیر است. اما قصه دست اندازها در ایران:

کاش در ایران برای این سرعت گیرها ها فکر اساسی شود و از این شلم شلوبا نجات پیدا کنیم . و یک استاندارد یورو  هم به جای سوخت برای این سرعت گیرها  نا خواسته  پیدا شود.

قصه سرعت گیرها مثل بازی مار پله است . قد قواره و جای این مار رنگی مشخص نیست .

اما در کل  سرعت گیرها چند مدل کلی در ایران دارند.

1-  سرعت گیر کف گیر ..............

ارتفاع این سرعت گیرها انقدر زیاد است که اتومبیل های استاندارد هم با سرنشین گیر می کنند . و اتومبیلها   یوری رد می کنند .

مدل ویبره ....................و لرزه

این سرعت گیرها  که درواقع  رنگ چاپ شده اند . با لرزش به راننده هشدار می دهند ............اما در مدل لرزه  که در جاده ها  و نزدیکی عوارضی ها می کارند در واقع آسفالت را  با رنده گاز گرفتند . و بعید است اتومبیلی خیر ببیند . معمولا این روش رنده ای باعث ایجاد سرو صدا در خودرو شده و فیش ها و  فیوز ها را لق می کند و بروز اشکلات اساسی می کند .

3-مدل دایناسوری .............18 چرخها

در جاده های ترانزیت و کمربندیهای شهرها .... این سوپر دست اندازها که قطعا رکورد گینس را صد سال عقب می کشند . دیده می شوند وقتی باسواری بروی این تپه می روید انگار اتومبیل 1/5 متر بالا می آید.

- علت اصلی این شگفتی معماری در شهرهای بین راهی احتمالا رفاقت شورای شهر با آسفالت کار است .

- یا آسفالت کار  قبلا در کار ساختن سد خاکی بوده است .

4-مدل انزجار ........

وای از صد تا فحش بدتره داری جاده را می ری همه جا چاله چولست  همه جا وصله پینست اتومبیل مثل زلزله 8 ریشتری داره می لرزه !!!!

یکهو می رسی به یک سرعت گیر تر و تمیز  .......................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سرعت گیر یا همان دست انداز سابق! (طنز!)

چند وقتی هست که قصد کردم مطالبی راجع به دست انداز یا سرعتگیر بنویسم و یه کم لبخند بزنیم. البته قصد ما مطرح کردن مشکلات ترافیکی نیست. اما دلیل اصلی نوشتن این مطلب به خاطر افتادن در مسیر دست اندازهای زیادی بوده که طی این چند ماه در جلوی راه مان خواسته و ناخواسته سبز شده است! قصد ما در مرحله اول آموزش راننده های کم تجربه مثل خودم می باشد و هرگونه کاشت، داشت و برداشت سیاسی، نظامی، انتظامی، اقتصادی راهنمایی و رانندگی و غیره با یک لبخند مجاز است.

من نمی دونم فلسفه درست کردن سرعتگیر چی بوده اما از اسمش پیداست که می خواستن سرعت رو باهاش کم کنند! ( عجب کشفی کردیما)

اونطور که دیدیم سرعت گیر یک مانعی هست از جنس آسفالت و یا پلاستیک که برآمدگی از سطح جاده درست می کند که برای عبور سلامت از آن باید سرعت ماشین رو خلاف میل باطنی کم کرد!

اما اینم بگم دلتون رو در کشور ما به این تعریف خوش نکنید چرا که سرعتگیر های دیگری هم وجود دارند که باید خودتون بفهمید که مثل بچه آدم باید سرعتتون رو کم کنید. در غیر این صورت به خودتون یا دیگری آسیب وارد می کنید. برای مثال ما سرعت گیر انسانی و حیوانی هم داریم!!؟ چطور ممکن هست؟ این طوری که در اتوبان ها وقتی می خوان یه تیکه ای رو آسفالت کنن یا مرمت نمایند از چند نفر انسان! استفاده می کنند که با یک پرچم قرمز نشان می دهند که باید سرعت رو کم کرد! حالا فکرشو بکنید یکی تو حال خودش نباشه و از روی این سرعت گیر رد بشه!!

بنده همین چند روز پیش یک نمونه جالب از این نوع سرعتگیر های انسانی رو دیدم که البته کاملا باید خودم می فهمیدم که باید سرعت رو کم کنم! وسط جاده بیرون شهری بودم که کنار جاده یه ماشین پارک کرده بود و یه نقشه برداری با دوربینش داشت وسط جاده رو نگاه می کرد. 50 یا 60 متر بعدش درست وسط جاده!!! دو نفر هم کارش میله مخصوص نقشه برداری رو نگاه داشته بودند!!! فکرشو بکنید منم سرعتم بالاتر از حد مجاز و نزدیک بود با سرعت 100کیلومتر از روشون رد بشم!!

یا مثلا یکی از دوستان می گفت توی اتوبان با سرعت 120کیلومتر داشته حرکت می کرده که یهو یه الاغ (گلاب به روتون) رو می بینه که در غفلت چوپان آمده بوده روی پیست قدم زدن! فکر شو بکنید!؟ طبق قانون باید اتوبان در دوسمتش حصار داشته باشه تا حیوانات وارد اون نشن. حالا فکرشو بکنید این دوست ما یه لحظه حواس پرت می شده و می زده به اون حیون هم خودش از بین می رفت هم اون بی چاره. البته دوست ما که با این اوضاع کارمندی هوش و حواس درست و حسابی نداره که! می گفت دیدم وسط اتوبان مثل این فیلم ها ماشین ها دارن ترمز می کنند و می کشن این و و اون ور بعدا که سرعتش رو کم کرده دیده که بله...

خلاصه به تعریف ابتدایی که عرض کردم زیاد توجه نکنید ( البته در کشور خودمون)

به طور کلی کار برد سرعتگیر به داخل شهر و خارج از شهر تقسیم بندی می شود که ابتدا موارد داخل شهر بررسی می شود.

اون طور که در کشور خودمون دیدم معمولا در موارد زیر سرعت گیر در داخل شهر به کار برده می شود:

1- وقتی به مدرسه ای نزدیک می شویم اغلب سرعتگیر وجود خواهد داشت.

که البته برای بعضی ها خوش آیند هست و بعضی ها نه. چطور؟ به این خاطر که بسته به نوع مدرسه دارد. دخترانه یا پسرانه؟! حالا بازم بسته به روحیات آقای راننده و سرنشینان خودرو دیگه خیلی مسایلی پیش میاد که از گفتن آن معذوریم!

برای حل مشکلات اجتماعی و حال گیری این دست افراد به شهرداری پیشنهاد می کنیم نزدیک این قبیل مدرسه ها از همون سرعت گیرای مخوص بزارن که تابلو قبلش هم نداره! سرعتگیر رو هم با ارتفاع زیاد و سطح قاعده کم درست کنن و روش رو هم نقاشی نکنند که راننده عمق فاجعه رو احساس کنند. بعد وقتی جماعت جک و جون با سرعت از روش رد می شند بنده تضمین می کند سر راننده و سرنشیناش چنان به سقف اصابت کنه کانه خورده به همون سنگ معروف که مسن تر ها به جوونا می گن. کلی هم سبب خنده حضار خواهد شد. جلوبندی ماشین هم پایین میاد و باباهه دیگه ماشین رو به این اراذل نخواد داد.

2- وقتی که به بیمارستان نزدیک می شویم

اینجا هم چون ما نمی فهمیم که باید سرعت رو کم کرد چرا که یک نفر مریض و کل خانواده اون بنده خدا به خاطر بیمه توپی که دارند اسیر بیمارستان شدند و اونقدر باید برن و بیان و خودشون سرنگ و آمپول رو از مراکز کاملا مجاز مثل ناصر خسرو و غیره تهیه کنند و کلی پول از جاهای مختلف میز به اون ور میز بفرستند تا مریضشون رو نکشند! که دیگه اصلا بی چاره ها متوجه نمی شد از وسط خیابون دارن رد می شن یا پارک لاله! بنابر این در این مکان ها هم قبل از رسیدن یادتون باشه که سرعتگیر وجود خواهد داشت. البته ممکن هست!

3- وقتی به یک بریدگی در وسط بلوار می رسیم

اینجا هم از سرعتگیر استفاده کاملا عقلانی شده است و کسی هم مسول این نیست که وقتی با سرعت 80 کیلومتر (البته سرعت بالاتر از این حرفاست) راننده عزیز به این دست انداز می رسه چه اتفاقی ممکن هست برای جلوبندی ماشینش بوجود بیاد! دقت کنید که به احتمال بالا قبل از هر بریدگی یک دست انداز خفن وجود خواهد داشت.

4- وقتی به میدان نزدیک می شویم!

طبق مشاهدات بنده در بعضی جاها وقتی به میدان نزدیک می شویم ممکن هست با دست انداز مواجه شویم! خب حتما شاید در اونجاها دیده شده که راننده ها گاها با سرعت 100 کیلومتر وارد میدون می شوند که این تصمیم گرفته شده. خب حق دارند بی چاره ها، آخه وسط خیابون که میدون درست نمی کنند!

5- قبل از رسیدن به خط عابر پیاده!

این جاهم خیلی مایه خداوکیلی تاسف هست که سرعت گیر می زارن! چون حتما خیلی ها نمی دونن وقتی به خط عابر می رسیم باید سرعت رو کم کنیم. معمولا سرعت گیر این جا خیلی خفن می باشد.

در خارج از شهرها هم کاربردهای بسیار زیادی دارد.

1- وقتی به پلیس راه نزدیک می شویم.

معمولا وقتی به پلیس راه نزدیک می شویم دست اندازه هایی وجود دارد که البته شاید زیاد هم لازم نباشد چون معمولا وقتی به این نوع مکان ها نزدیک می شویم همه راننده های خوبی می شوند و سرعت خود به خود و به طور خود جوش به حد استاندارد تنزل پیدا می کند.

2- وقتی به یک روستا نزدیک می شویم

معمولا نزدیک روستا سرعت گیر درنظر گرفته می شود. البته گاهی این سرعتگیرها بدست با کفایت روستاییان درست می شود و چون بسیار کارشناسی شده می باشد در برخی مواقع جهت ایمنی بیشتر به فاصله هر 50متر یک سرعت گیر و به تعداد زیاد ساخته می شود. بنده در یکی از روستاهای اطراف قم تا دوازده عدد از این سرعتگیرها رو تجربه کردم که به فاصله کمتر از50 متر بوسیله اهالی روستا ساخته شده بود!!! و جالب تر اینکه مثل دوربین مخفی اهالی به راننده ها که در دست اندازها گیر می افتادند نگاه می کردند و کلی از خنده روبر می شدند! جالب اینجاست که راننده ها پلتیک زده بودند و چون دیدند سرعتشون این همه کم می شه گفتن خب از توی خاکی بغل جاده می ریم که لا اقل کمک فنرها خراب نشه. روستاییان محترم اونجا برای این سیاست راننده ها هم ضد پلتیک زدند و از دو سمت سرعتگیرهای ابدایی خودشون بعضاً تا فاصله بیست متر با سنگ و خاک ادامه سرعتگیر داخل جاده رو ادامه دادن!!! معلوم می شه هدفشون بیشتر تفریح بوده تا حل مشکلات ترافیکی!

مزایای سرعتگیر ها!

شاید براتون جالب باشه بدونید خیلی ها از کنار همین سرعتگیرها نون در میارن!!؟ چطوری؟ این طوری!

سرعتگیر ها علاوه بر مزایای ترافیکی! که دارند خوبی های دیگه ای هم دارند. مثلا برادران میوه فروش می دونند شما وقتی به سرعتگیر می رسی باید سرعتت رو کم کنی. پس بهترین مکان برای فروش میوه های درجه سوم به قیمت درجه یک وسط بلوارهای بین شهری! نزدیک همون دست اندازهاست! برای مردم هم بد نیست یه قیمتی می پرسند وقتی سرعت ماشینشون از 80 یهو به صفر می رسه! البته باید دوباره مواظب باشید از پشت کسی بهتون نزنه!

گاهی هم برای خندیدن و ترساندن دوستان کاربرد دارد. البته اگه ماشین ماله خودتون نباشه! می تونید توی یه مسیری که دست انداز داره ولی علامت نداره! برید و باسرعت همون حدود 40 نه بیشتر از روش رد بشید. خواهید دید که کل رفقا به غیر از شما با سر می رن توی سقف! کلی خواهید خندید! ( مزاح می کنیم هر کسی انجام بده اتفاقی بیافته نویسنده مسولیت قبول نخواهد کرد. شاید من بگم شما بپر تو چاه باید این کار رو بکنی؟J ) من خودم یه تجربه بدجور از این نوع استفاده ها دارم!

نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد:

در 90% موارد بدون هیچ دلیلی وسط جاده با سرعتگیر مواجه خواهید شد! البته در شهر گاها! علامت سرعتگیر 50 متر مانده به مانع نصب می شود ولی عدم! توجه به این علامت ها باعث حفظ سلامت ماشین و خود شما خواهد بود! چطور؟

اولا فکر کنید با سرعت 90 کیلومتر در بلواری در حرکت هستید. بعد یهو یک علامت سرعتگیر ببنید تا فرمان به بغز و دستور به پا و فشار به پدال و اینا انجام بشه شما با سرعت حد اقل 40 کیلومتر از روی سرعتگیر رد شدید که اگر سرتان به اتاق ماشین نچسبیده باشد باید خیلی نگارنده را دعا کنید.

البته باز هم نمی شه بگید خب از 50 متری که تابلو رو دیدم سرعت رو کم می کنم بعد که رسیدم به مانع سرعت زیر 20 رسیده و مشکلی ندارم چون ممکن هست از عقب راننده کم حواس به شما بزنه!

گاهی هم تابلو سرعتگیر وجود داره اما وقتی از اون رد می شید می بینید که اصلا مانعی وجود ندارد! علامت مال قبلا بوده و الان نیست!

بنده بازم تجربه ای این چنین در شهریار دارم. در خیابان جنب رودخانه و قبرستان آن چندتا سرعت گیر خفن بود که بعد از بار اولی که به شدت در تور اونا گیر کردم یاد گرفتم که دفعات بعدی با دقت بیشتری عبور کنم. البته تابلو هم داشت. چند روز بعد که از همانجا عبور کردیم آسفالت جدید کرده بودند و دست اندازها برداشته شده بود. حدود یک ماه به همین منوال بود و مردم با سرعت 90 تقریبا با آرامش خیال از آنجا عبور می کردند. ولی یک شب که با همان سرعت از اون منطقه عبور می کردم سرم نزدیک بود به سقف ماشین بخوره چون بدون اطلاع و نصب تابلو اخطار و اینا دوباره سرعتگیرهای مردونه ای درست کرده بودند!

بنابر این هرگاه در مسیرتون سرعت گیر بود بعدش نبود بدونید که بزودی بهترشو همونجا درست می کنند.

طبق قانون باید سرعت گیر رو به شکل های هندسی رنگ آمیزی کرد تا راننده از دور متوجه بشه و شدت برآمدگی اونو تخمین بزنه و سرعت ماشین رو متناسب با اون کاهش بده. مثلا سرعتگیری که مثلث تیز باشه یعنی خیلی باید سرعت رو کم کرد و اگر مستطیل باشه یعنی ملایم تر هست و اینا! اما شما باز هم به این اشکال و رنگ آمیزی ها توجه نکنید و همیشه فکر کنید بدترین نوع سرعتگیر مقابلتون هست. بنده چندین بار به این اشکال اعتماد کردم اما مستطیل ملایم از مثل بدتر بود و یا مثلت ملایم تر از مستطیل!

وقتی به سرعتگیر رسیدید و ماشین جلوی شما از این ماشین های بنز کامیون آلمانی که از زمان هیتلر تا الان داره در کشور ما با افتخار تولید می شه بود (خود آلمان از اینکه این ماشین مال اون بوده اعلام برائت کرده –پشت یکی شون نوشته بود نازنینی از دیار برلین!!) آگاه باشید که تا سرعتشون به صفر نرسیده و وانستادن از روی سرعتگیر عبور نمی کنن! یعنی شما هم باید سرعتتون به صقر برسه. مواظب باشید یه وقت فکر نکنید که این ها مثل کامیون های هوو معروف هستند که اینجا ترمز کنی 100 متر اون طرف تر وامیسته! ممکن هست از پشت بزنید به این نوع کامیون ها.

خلاصه همه اینها گفته شد تا برسیم سر اصل مطلب. چه کاریه بخواهید سرعت گیرها را دستکاری کنید یا بلند و کوتاه بسازید؟؟؟ بهترین و با کیفیت ترین ها را می توانید در سایت ایمن ترافیک کالا پیدا کنید. انواع سرعت گیر جاده ای، سرعت گیر پارکینگ، سرعت گیر پلاستیکی و سرعت گیر لاستیکی را می توانید سفارش بدهید و اگه سوالی داشتید با ما در میان بذارید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: سرعت گیر , سرعت گیر ترافیکی , سرعت گیر لاستیکی , سرعت گیر پلاستیکی , سرعت گیر پارکینگ , خرید سرعت گیر , قیمت سرعت گیر ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

سرعت گیر (Bump) و سرعت کاه (Hump)

دست انداز یا سرعت گیر اسمی رایج برای وسایلی است که از انحنایی عمودی برای کم کردن سرعت وسایل نقلیه‌ی موتور دار به منظور بهبود شرایط ایمنی استفاده می‌کنند. قیمت سرعت گیر نیز با توجه به مواد سازنده آن تعیین می شود. خرید سرعت گیر به منظور احتیاط برای خیابان های فرعی الزامی است. تولیدکنندگان کمی فروش سرعت گیر لاستیکی را به صورت مستقیم و بی واسطه انجام می دهند.   

تاریخچه

گزارشات متعددی در مورد اولین سرعتگیر وجود دارد که قدیمی ترین این گزارشات توسط New York Times و در تاریخ ۷ ژوئن سال ۱۹۰۶ منتشر شده است. طبق این گزارش اولین سرعتگیر دنیا در Chatham واقع در New Jersey  نصب شده است. این سرعتگیر در نزدیکی محل عبور عابرین پیاده نصب شد و در حدود ۵ اینچ(۱۲ تا ۱۳ سانتیمتر) ارتفاع داشت. البته در آن زمان میانگین حداکثر سرعت اتومبیل ها ۳۰ mph(50kmph) بود. طبق گزارش انجمن مهندسین حمل ونقل(ITE), اولین سرعتگیر در اروپا در سال ۱۹۷۰و در شهر Delft هلند ساخته شد.

تعاریف, تفاوتها و شباهتها

در واقع تفاوتهای اساسی و برخی تشابهات میان Bump و Hump وجود دارد که ارائه تعریف برای هر یک از این دو وسیله به آشکار شدن این تفاوتها و تشابهات کمک میکند.

سرعت گیر(Bump):

ابزاری برای کنترل سرعت وسایل نقلیه است. طبق استانداردهای موجود ارتفاع بلند ترین نقطه یک سرعت گیر باید ۳ تا ۴ اینچ(۷تا ۱۰cm), حداکثر طول آن ۱ فوت(۳۰cm) وعرض آن به اندازه عرض محل نصب باشد.

استفاده از Bump در اماکنی توصیه میشود که حداکثر سرعت وسایل نقلیه از ۵تا ۱۰ مایل(۱۵km) تجاوز نمیکند. پارکینگها یا مراکز خرید به عنوان بهترین اماکن برای نصب این وسیله میباشد. نصب این وسیله در اماکن و معابری که محل رفت و آمد عمومی هستند مناسب نیست و معمولا باعث ایجاد مشکل برای وسایل نقلیه میشود.

 سرعت کاه(Hump):

از این ابزار با نام سرعتگیر ملایم(Gentle Bump) نیز یاد میکنند. ارتفاع سرعت کاه به ۳تا ۴ اینچ(۷تا ۱۰cm) میرسد, عرض آن به اندازه عرض خیابان محل نصب است و طولی ما بین ۱۲تا ۱۴ فوت(۳٫۵تا ۴٫۲ متر) دارد. طول سرعت کاه ممکن است به ۲۲ فوت(۶٫۷ متر) نیز برسد, در چنین مواقعی به آن Speed Table نیز میگویند.

 امروزه استفاده از سرعت کاه(نه سرعت گیر) در مناطق و معابر مسکونی و همچنین مناطقی که مسیر اصلی اتوبوس, آمبولانس و اتومبیلهای اورژانسی دیگر نیستند متداول است که سرعت عبور از آنها نباید از ۱۰ تا ۲۰ مایل(۱۵تا ۳۰km) تجاوز کند. بر خلاف Bump, Humpها معمولا به صورت سری چند تایی با فاصله معین در طول یک مسیر نصب شوند تا سرعت وسایل نقلیه قبل و بعد از هر Hump کنترل شود.

 وسعت کاربری

در مورد کاربرد این ابزار در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که نصب سرعتگیر(Bump) در کلیه معابر به غیر از پارکینگها مخالف قانون است ولی سرعتکاه(Hump) میتواند با رعایت شرایط و ضوابطی خاص نصب شود.

سرعتکاه در برخی شهرها مورد استفاده قرار میگیرد و در بعضی شهرهای دیگر نیز یا استفاده نمیشود(از دید شهرداری منع قانونی دارد) یا نصب آنها مستلزم رعایت قوانین و شرایطی است که محل نصب و خود سرعتکاه باید حائز این شرایط باشند. در همین مقاله شرایطی که محل نصب باید داشته باشد و همچنین مواردی که در ساخت و نصب خود سرعتکاه باید در نظر گرفته شوند آورده شده که مطالعه این موارد آشنایی کاملتری با استفاده اصولی از سرعتکاه ایجاد میکند.

این ابزار در برخی شهرهای آمریکا و انگلیس برای کنترل سرعت مورد استفاده قرار میگیرد اما مساله قابل توجه میزان استفاده از آنها در سطح شهر هاست. تحقیقات نشان میدهد سرعتکاه در مناطقی خاص مثل خیابانهایی که در آنها یک یا چند مدرسه وجود دارد, یا مناطق مسکونی که میزان جمعیت و میزان عبور و مرور وسایل نقلیه در حدی است که نیاز به وجود سرعتکاه را ایجاد میکند نصب میگردند. با مطالعه و بررسی موارد مربوط به شرایط محل نصب میتوان به این نتیجه رسید که حتی در شهرهایی که منع قانونی برای نصب سرعتکاه ندارند, فقط محلها و مناطق مخصوصی که طبیعتا تعدادشان هم زیاد نیست به این ابزار مجهز میشوند. سرعتکاه به صورت و حجمی که ما در کشور خود شاهد آن هستیم معمول و پر استفاده نیست.

به طور کلی میتوان گفت مهمترین عیب وارده به سرعتکاه توسط اکثر مخالفین تاثیر مثبت این ابزار در کند کردن سرویس دهی ارگانهای سرویس رسان مثل آتش نشانی یا آمبولانس است, به شکلی که موارد متعددی از فوت در اثر دیر رسیدن آتش نشانی و یا آمبولانس بدلیل وجود موانع فیزیکی کنترل سرعت مثل سرعتکاه گزارش شده اند.

موافقین سرعتکاه بر این عقیده اند که استاده از این وسیله اثری مثبت دارد و در حل مشکل سرعت زیاد رانندگان که در برخی مواقع باعث آسیب رسیدن به شهروندان میشود موثر است.

در کانادا استفاده از این ابزار متداول است. طبق گزارش شهرداری کینگستون برخی شهرهای کانادا که سرعتکاه با موفقیت در آنها نصب شده اند عبارتند از: تورنتو, اوتاوا, پیکرینگ, برنتفورد, شربروک, هالیفکس, فردریکتون, ونکوور, ویکتوریا, ادمونتون و وینپگپ

مزایا و معایب

مزایا:

تخقیقات نشان داده این روش یکی از آسان ترین راه ها برای کنترل سرعت وسایل نقلیه است.

نصب سرعتکاه در مناطق مسکونی امنیتی نسبی برای ساکنین و به خصوص کودکان فراهم میکند..

نصب آنها آسان و تقریبا ارزان است.

طبق تحقیقات استفاده از سرعتکاه حجم ترافیک را به میزان۱۸% و حجم تصادفات را به میزان ۱۳% کاهش میدهد.

از مکان نصب سرعتکاه میتوان به عنوان محلی مناسب و راحت برای عبور عابرین پیاده استفاده کرد. 

این ابزار در صورتی که طبق ظوابط ساخته شوند, باعث کاهش حجم ترافیک در معابر محلی و انتقال بخشی ازحجم آنها به معابر رده بالاتر یعنی معابر جمع و پخش کننده و شریانی میشوند.

معایب:

سرعتکاه ها بدلیل مجبور کردن رانندگان به ترمزهای ناگهانی و امکان برخورد اتومبیل پشتی, در برخی مواقع معابر را برای اتومبیلها بیشتر خطرناک میکند تا امن.

باعث ایجاد خسارت در وسایل نقلیه میشود.

باعث تاخیر در سرویس دهی وسایل نقلیه اورژانسی مثل آمبولانس, آتش نشانی یا پلیس میشود. طبق تحقیقات این تاخیر ۳ تا ۵ ثانیه برای آتش نشانی و حدود ۱۰ ثانیه برای آمبولانس به ازای هر سرعتکاه میباشد. این مورد مهمترین عیب این ابزار دانسته میشود.

اگر سرعتکاه به صورت سری نصب نشود رانندگانی که تمایل به راندن با سرعت بالا دارند پس از عبور از آن دوباره سرعت خود را افزایش میدهند.

خطر جدی برای راکبین موتورسیکلت و دوچرخه به حساب می آید.

از آنجایی که رانندگان تمایلی به عبور از سرعتکاه ندارند, بنابر این ممکن است حجم ترافیک به خیابانهای مسکونی مجاور که فاقد این ابزار هستند منتقل شود.

کم کردن سرعت وسیله نقلیه و شتابگیری مجدد آن علاوه بر بالا بردن مصرف سوخت,  آلودگی صوتی نیز ایجاد میکند.

از دیگر معایب این ابزار افزایش میزان “ذرات آزبست” ناشی از ترمزهای وسایل نقلیه در محدوده پیرامون محل نصب آنها می باشد.

این ابزار نمیتواند در کم کردن سرعت SUV ها اثر زیادی داشته باشد.

نصب سرعتکاه بخش جدیدی را به وظایف شهرداری اضافه میکند که نگهداری و تعمیر این ابزار(به خصوص در مواقع بارش برف) است.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا عرضه کننده انواع تجهیزات ترافیکی از جمله سرعتگیر می باشد. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی درباره قیمت و نوع سرعتگیر مناسب دریافت نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: سرعت گیر , سرعت گیر ترافیکی , سرعت گیر لاستیکی , سرعت گیر پلاستیکی , سرعت گیر پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

همه چیز درباره دست انداز و سرعت‌ گیر؛ تاریخچه، معایب، مزایا

دست انداز یا سرعت گیر اسمی رایج برای وسایلی است که از انحنایی عمودی برای کم کردن سرعت وسایل نقلیه‌ی موتور دار به منظور بهبود شرایط ایمنی استفاده می‌کنند. قیمت سرعت گیر نیز با توجه به مواد سازنده آن تعیین می شود. خرید سرعت گیر به منظور احتیاط برای خیابان های فرعی الزامی است. تولیدکنندگان کمی فروش سرعت گیر را به صورت مستقیم و بی واسطه انجام می دهند. دست انداز‌ها در سراسر دنیا استفاده می‌شوند و اکثرا برای ایجاد سرعتی پایین، یعنی حدود 40 کیلومتر بر ساعت یا کم‌تر ایجاد می‌شوند.

اگر چه دست انداز‌ها برای کاهش سرعت اتومبیل‌ها بسیار موثر هستند، اما استفاده از آنها گاهی بحث برانگیز است چرا که می‌توانند باعث افزایش صدای ترافیک شوند، باعث صدمه به وسایل نقلیه شوند و یا منجر به کند شدن سرعت خودرو‌های امدادی. بعضی دست انداز‌ها که به صورت غیر استاندارد تهیه شده و مثلا ارتفاعشان زیاد است یا زوایای تیز دارند می‌توانند برای رانندگان به عنوان حواس پرتی تلقی شوند چرا که نمایش آنها، خصوصا برای ماشین‌هایی که خیلی به زمین نزدیک هستند و یا اصطلاحا اسپورت هستند خیلی دشوار است. همچنین دست اندازها اگر به خوبی دیده نشوند می‌توانند برای دوچرخه‌ها و موتور‌ها هم خطرناک و تهدید کننده باشند. دست انداز‌ها هزینه‌ای 50 تا 200 دلاری برداشته و ممکن است در طی زمان نیاز به تعویض یا تعمیر داشته باشند.

 انواع دست انداز  یا سرعت گیر

1. Speed bump یا Speed hump ( دست انداز‌های مخصوصی که به صورت نواری عرضی در جاده هستند که در ایران از آسفالت برای ساخت این مدل استفاده می‌شود.)

2. Speed Cushion (به صورت چند صفحه‌ی عریض در جاده هستند)

3. Speed table ( به حالت صفحه‌ای عریض و یک پارچه در وسط جاده هستند)دست انداز و سرعت‌ گیر

ترکیبات

هر کدام از این وسایل ممکن است از متریال‌های مختلفی از جمله آسفالت، بتن، پلاستیک بازیافت شده، فلز و یا لاستیک ولکانیزه ساخته شده باشند؛ اما اکثرا دست انداز‌ها به دلیل دوام و استحکام و افزایش پایداری از آسفالت و بتن ساخته می‌شوند اما با این حال شکل دهی و در آوردن ابعاد مناسب برای آنها دشوار است.

محصولات لاستیکی از قبل مطابق اندازه‌های استاندارد شکل دهی شده‌اند. این گونه دست انداز‌ها معمولا پیچی هستند و نصب و برداشتن آنها راحت‌تر است. می‌توان از نصب و راه اندازی موقت آنها برای تست کردن استفاده‌ی آنها در پروژه‌های بزرگ‌تر استفاده کرد. دست انداز‌هایی که قابل جدا کردن هستند یا در واقع پیچی هستند برای زمستان بسیار مناسب‌اند، چرا که در زمستان برف روی آنها را می‌پوشاند یا ممکن است توسط ماشین‌های برف روب آسیب ببینند.

تاریخچه دست انداز و سرعت‌ گیر

در 7 ژوئن سال 1906، روزنامه‌ی نییورک تایمز خبر از پیاده سازی اولیه‌ی آنچه ممکن است همان دست انداز باشد در چتم نیوجرسی داد که قرار بود قسمتی که اشغال می‌کرد را 5 اینچ بالاتر از سطح جاده بیاورد.

« این طرح اولیه‌ی کاهش سرعت اتومبیل‌ها توسط شهرداری‌های مختلف مورد بحث قرار گرفته است، اما شهرداری چتم اولین جایی است که این موضوع را عملی می‌کند»

سرعت متوسط خودرو‌ها در آن زمان حدود 48 کیلومتر بر ساعت بود.

Arthur Holly Compton فیزیکدانی بود که در سال 1927 برای کشفیاتش که منجر به تغییرات عمده در نظریه‌ی الکترومغناطیس شد جایزه‌ی نوبل را از آن خودش کرد. او بیشتر به خاطر کارش بر روی اثر کامپتون با اشعه‌های ایکس شناخته شده است. او همچنین مخترع دست انداز‌های اولیه در سال 1953 می‌باشد. او با توجه به سرعت رانندگانی که از نزدیکی دانشگاه واشنگتن که وی در آنجا رئیس دانشگاه بود گذر می‌کردند، فکر طراحی دست انداز به سرش زد.

آزمایشگاه تحقیقات جاده و حمل و نقل بریتانیا در سال 1973 گزارشی جامع از نحوه‌ی عملکرد وسایل نقلیه بر مبنای انواع مختلف دست انداز‌ها منتشر کرد. در آن زمان دست انداز ‌ها فقط در جاده‌های خصوصی استفاده می‌شدند و اجازه‌ی نصب در جاده‌های عمومی وجود نداشت .

طبق اعلام نشریه‌ای که توسط موسسه‌ی مهندسین حمل و نقل منتشر شده، اولین دست اندازها در اروپا در سال 1970 و در شهر دلفت هلنداستفاده شدند.

سرعت گیر‌ ها یا دست انداز‌ها در انگلیسی بریتانیایی، انگلیسی مالتی و انگلیسی کاریبایی تحت عنوان پلیس خواب، در نیوزلند تحت عنوان مانع مرتعش کننده و در کرواسی، اسلوونی و روسیه تحت عنوان پلیس در حال استراحت یا پلیس دراز کشیده شناخته می‌شوند. دست انداز‌های معمولی ارتفاعی به اندازه‌ی ۷.۶ تا ۱۰.۲  سانتی متر داشته و فاصله‌ی گذر از آنها یا همان عرضشان حدود 30 سانتی متر و برای جاده‌های عریض‌تر حدود 3 تا ۴.۳ متر می‌باشد.

طول دست انداز‌ها هم متفاوت است و معمولا میان خود دست انداز‌ها و لبه‌های جاده‌هایی که بسته‌اند( یعنی از کنارشان جویی رد شده یا جدول کشی است)، فاصله می‌باشد که هم آب جمع نشود و هم خودرو‌های امدادی مسیری راحت‌تر برای عبور داشته باشند که البته اثر بخشی این موضوع به نوع خودرو و طراحی خاص جاده بستگی دارد.

معایب دست انداز و سرعت‌ گیر ها

شهر مودستو در کالیفرنیا طی بررسی‌ای که انجام داده معایب زیر را برای دست انداز‌ها اعلام کرده است:

کند کردن زمان پاسخگویی و رسیدن خودرو‌های امدادی

می‌تواند ترافیک را به خیابان‌های مسکونی موازی هدایت کند و برای ساکنین آن منطقه آلودگی هوا و آلودگی صوتی بهمراه داشته باشد.

شهر ایست‌لی انگلستان هم معایب زیر را عنوان کرده:

می‌تواند موجب آسیب رسانی به برخی وسایل حمل و نقلی شود

می‌تواند منجر به افزایش آلودگی صوتی شود مخصوصا زمانیکه وسایل حمل و نقل با کالا‌ها یا بار‌های بزرگ عبور می‌کنند

می‌توانند برای رانندگان و عابران ناراحتی ایجاد کنند

می‌تواند برای اتوبوس‌ها و سرویس‌های امدادی مشکل درست کند

منابع دیگر هم معایب زیر را اعلام کرده‌اند:

حواس رانندگان را از خطرات دیگری همچون کودکان پرت می‌کند

آلودگی را افزایش می‌دهد چرا که حرکت با دنده‌ی پایین سوخت بیشتری می‌برد

باعث سر و صدا از طریق اصطحکاک لاستیک با دست انداز شده

و موجب آسیب به ستون فقرات و کمر درد می‌شود.

در سال 2003 رئیس خدمات آمبولانس لندن Sigurd Reinton ادعا کرد که تاخیرات ناشی از کاهش سرعت متوسط سرعت گیر‌ها باعث 500 مرگ قابل پیشگیری ناشی از گرفتگی و حملات قبلی می‌شوند. او بعد‌تر این بیانیه‌ی خود را رد کرد.

هر چیز به اقتضای خود دارای مزایا و معایبی است که ما در این مطلب معایب استفاده از دست انداز‌ها یا سرعت گیر‌ها را برایتان بیان کردیم و همینطور عنوان کردیم که آنها در سراسر دنیا به طور گسترده استفاده می‌شوند که این یعنی با تمام معایبش احتمالا کفه‌ی مزایایش سنگین‌تر بوده که این چنین گسترده استفاده می‌شود.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا عرضه کننده انواع تجهیزات ترافیکی از جمله سرعتگیر می باشد. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی درباره قیمت و نوع سرعتگیر مناسب دریافت نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: سرعت گیر , سرعت گیر ترافیکی , سرعت گیر لاستیکی , سرعت گیر پلاستیکی , سرعت گیر پارکینگ , خرید سرعت گیر , قیمت سرعت گیر ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

استوانه ترافیکی

از جمله تجهیزات ترافیکی و جاده‌ای که در اغلب معابر دیده می‌شود می‌توان استوانه ترافیکی یا بولارد ترافیکی را نام برد که با نام استوانه پارکینگی نیز شناخته می‌شود. خرید استوانه ترافیکی، به منظور محدود و تقسیم کردن مسیر، انجام می شود. فروشگاههای معتبر اینترنتی، فروش استوانه ترافیکی را با کیفیت مناسب و قیمت مطلوب انجام می دهند. به علت مواد به کار رفته در ساخت این محصول قیمت استوانه پارکینگی مناسب است. این نوع از تجهیزات محدوده معابر را مشخص می‌کند و ایمنی را بالا می‌برد.

تاریخچه و ضرورت استفاده از استوانه پارکینگی

واژه بولارد خود اشاره به میله‌های قطور عمودی استفاده شده در اسکله‌ها دارد که به منظور پهلوگرفتن کشتی‌ها و قایق‌ها استفاده می‌شوند. بولارد یا استوانه ترافیکی مشتق شده از این واژه است و اشاره به محصولاتی دارد که از جنس پلاستیک بوده و در کنار جاده‌ها به منظور جلوگیری از خروج خودروها از مسیر و یا در کنار جزایر و بلوارها نصب می‌شوند.

برداشت می‌شود که ریشه این واژه کلمه Bole به معنای تنه درخت باشد. با توجه به منابع اولین بولاردهای دریایی در سال ۱۸۴۴ و بر اساس برخی منابع در سال ۱۸۱۷ استفاده شده‌اند. در قرن هیجدهم، پست‌های چوبی را به منظور مدیریت ترافیک استفاده می‌کردند. همچنین منابع موجود بیانگر این هستند که در انگلیسی‌ها در مسیرهای خود، در سال ۱۷۲۱ جهت جلوگیری از آسیب به چرخ دستی و درشکه‌ها از چوب‌های بلوطی که به صورت عمودی بر روی زمین نصب می‌شدند استفاده می‌کردند. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی انواع استوانه پارکینگی در جنس‌های مختلف پلاستیکی و لاستیکی و با مزایای بالاتری نسبت به استوانه‌های قدیمی ساخته شدند.

کاربردها و موارد استفاده از استوانه ترافیکی

استوانه ترافیکی که با نام‌های استوانه پارکینگی و بولارد ترافیکی نیز شناخته می‌شود به عنوان یکی از جداکننده‌های ترافیکی کاربردهای بسیاری دارد. استوانه پارکینگی همچنین در بازار با نام‌های باتومی، سیلندر ترافیکی و استوانه ایمنی نیز شناخته می‌شود.

همانطور که پیش از این نیز گفته شد با توجه به توسعه و افزایش روز افزون معابر، وسایل نقلیه و خودروها خطرات استفاده از آن‌ها نیز افزایش یافته است. به منظور کاهش این خطرات و افزایش ایمنی افراد و وسایل نقلیه می‌توان از انواع تجهیزات ترافیکی و پارکینگی استفاده نمود. یکی از این تجهیزات استوانه پارکینگی است.

این وسیله عموما در مسیرهای خروجی بزرگراه‌ها و مسیرهای اصلی کاربرد دارد و به صورت مثلثی جهت جلوگیری از برخورد وسایل نقلیه با گاردریل‌ها نصب می‌‌گردند. همچنین استوانه پارکینگی را می‌توان در انواع معابر، پارکینگ‌های عمومی و خصوصی نصب و استفاده نمود. استوانه پارکینگی را می‌توان به منظور هدایت ترافیک و تفکیک آن استفاده نمود. مسیر تردد را مشخص نمود، مرز جاده را تعیین نمود و از آن طریق از خروج وسایل نقلیه جلوگیری کرد، سرعت خودروها را کنترل و همچنین از پارک خودروهای مزاحم جلوگیری نمود. لازم به ذکر است که در پارکینگ‌ها از این ابزار جهت تعیین مسیر استفاده می‌شود.

در صورت برخورد وسایل نقلیه با استوانه های ترافیکی به علت انعطاف‌پذیری بالایی که دارند آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌شود. به طور کلی می‌توان گفت که استوانه های ترافیکی به منظور افزایش ایمنی تردد در بزرگراه‌ها، خیابان‌ها، پارکینگ‌ها، بیمارستان‌ها و امثال آن‌ها استفاده می‌شود. جهت بالا بردن دید در شب آن‌ها بر روی انواع استوانه‌ پارکینگی شبرنگ‌هایی نصب می‌شود تا توسط رانندگان قابل مشاهده باشند.

جنس و انواع مختلف استوانه ترافیکی

استوانه های پارکینگی اغلب از جنس پلاستیک یا لاستیک ساخته می‌شوند هر چند که استفاده از PVC برای ساختن آن‌ها بهتر است. در تولید و ساخت استوانه های ترافیکی می‌توان از پلی اورتان استفاده نمود، این ماده نرم بوده و خواص انعطافی بالایی دارد. پلی اورتان در شرایط جوی مختلف پایدار است و در برابر تابش نور مستقیم نور خورشید دوام بالایی دارد، به طوری که تا ۵ سال قابل استفاده است.  استوانه پارکینگی به علت نوع و جنس بدنه‌ای که دارد در برابر برخوردهای وارده از سوی وسایل نقلیه نه خود دچار آسیب می‌شود و نه به وسیله نقلیه آسیب وارد می‌کند.

در بسیاری از استوانه های پارکینگی علاوه بر موارد یاد شده، آنتی UV، آنتی اکسیدانت و آنتی استاتیک نیز استفاده می‌گردد. مواد ذکر شده نرمی و انعطاف‌پذیری استوانه پارکینگی را افزایش داده و از شکسته شدن آن‌ جلوگیری می‌کنند. مواد آنتی UV همچنین مقاومت استوانه پارکینگی را در برابر نور خورشید و شرایط جوی مختلف افزایش می‌دهند.

لازم به ذکر است که در استوانه‌ های ترافیکی جهت افزایش دید آن‌ها در شب از شبرنگ‌های مختلفی از جمله شبرنگ‌های به جنس پارچه‌ای، کره‌ای چینی و لانه زنبوری استفاده می‌گردد.

انواع استوانه پارکینگی به لحاظ تفاوت در نحوه نصب و اندازه: نحوه نصب انواع استوانه پارکینگی می‌تواند متناسب با کاربردی که دارد متفاوت باشد:

استوانه ترافیکی دائمی: استوانه های پارکینگی را می‌توان به صورت دائمی در کناره جاه‌های پرتردد و تراکم بالا نصب نمود تا از خروج وسایل نقلیه سنگین از محدوده جاده جلوگیری نماید. این تجهیزات جهت بالا بردن امنیت در دراز مدت استفاده می‌شوند. استوانه های ترافیکی ثابت را می‌توان با استفاده مته و رول پلاک و با استفاده از پیچ‌های مخصوصی در زمین ثابت و محکم نمود. شایان ذکر است که استوانه پارکینگی دائمی را همچنین در مکان‌های کم تراکم جهت هشدار و یا در داخل پارکینگ‌ها به منظور تفکیک فضاها استفاده می‌کنند.

یکی از انواع استوانه پارکینگی که به صورت دائمی نصب و استفاده می‌شود، استوانه پارکینگی استیل است که اغلب به منظور جلوگیری از عبور خودروها از پیاده‌روها و امثال آن به کار می‌رود. این نوع استوانه پارکینگی وزن بالایی داشته و معمولا از طریق جوشکاری برای استفاده طولانی مدت به زمین متصل می‌شود.

نوع دیگری از استوانه پارکینگی، استوانه ترافیکی فنری است، این استوانه‌ها مشابه با استوانه پلی اورتان ساخته شده و تنها تفاوتی که دارند در قسمت ساقه نزدیک به پایه استوانه، فنر به کار رفته است و به همین علت فشاری که در هنگام ضربه خوردن استوانه متحمل خواهد شد بسیار کاهش می‌یابد. این نوع استوانه در مکان‌های حساس که برخوردها و ضربات بیشتری ممکن است به آن وارد شود استفاده می‌شود.

استوانه های ترافیکی از لحاظ ارتفاع و اندازه نیز انواع مختلفی دارند:

استوانه ترافیکی ۴۵ سانتی متری، استوانه ترافیکی ۷۵ سانتی متری و استوانه ترافیکی ۱۰۰ سانتی متری از انواع آن هستند. اندازه پاشنه این استوانه‌ها ۲۱ سانتی متر و اندازه تاج آن‌ها ۷٫۵ سانتی متر است.

ویژگی‌ها، مزایا و مشخصات انواع استوانه ترافیکی

در هنگام خرید استوانه ترافیکی توجه فرمایید که تجهیزات مورد نظر شما دارای ویژگی‌ها و مشخصات زیر باشند:

جنس آن‌ها پلی اورتان با کیفیت و با دوام باشد.

به تناسب جنسی که دارند، انعطاف‌پذیری و مقاومت آن‌ها در برابر شرایط مختلف جوی و اشعه ماوراء بنفش خورشیدی بالا باشد.

مقاومت آن‌ها در برابر ضربه بالا باشد و در صورت برخورد وسایل نقلیه با آن‌ها بلافاصله به حالت عمودی بازگردند.

ماندگاری بالایی داشته باشند.

در ساخت آن‌ها از شبرنگ‌های با کیفیتی استفاده شده باشد تا انعکاس نور را به خوبی انجام داده، دوام بالایی داشته و به راحتی از بین نروند و به سختی از استوانه جدا شوند.

نصب، نگهداری و جا به جایی آن‌ها آسان باشد.

در دمای بالا و پایین کارایی آن‌ها کاهش نیابد.

امکان چیدمان و نصب آن‌ها در حالات مختلف وجود داشته باشید.

ضربه‌پذیری آن‌ها بالا باشد.

تولیدکننده استوانه ترافیکی

ایمن ترافیک کالا از جمله گروه‌های تولید کننده و ارائه‌دهنده‌های برتر تجهیزات ترافیکی هستند که در زمینه نصب و اجرا نیز فعالیت دارند. این شرکت مطابق با استانداردهای جهانی انواع استوانه ترافیکی را تولید نموده و محصولاتی پر کیفیت را ارائه می‌دهند. این برند به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان در ساخت استوانه ترافیکی از مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده نموده و محصولات خود را با کیفیت، دوام و مقاومت بالایی به مشتریان عرضه می‌کنند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 

 

 



:: برچسب‌ها: استوانه ترافیکی , استوانه ایمنی , قیمت استوانه ترافیکی , قیمت استوانه ایمنی , خرید استوانه ترافیکی , خرید استوانه ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

قیمت و خرید کله قندی ترافیکی

برای خرید مخروط ترافیکی و داشتن انتخابی عالی، باید ملاک های استاندارد داشته باشید. فروشگاه های معتبر اینترنتی وجود دارند که فروش کله قندی ترافیکی را با قیمت مناسب انجام می دهند. به علت مواد به کار رفته در ساخت کله قندی ترافیکی قیمت مخروط ترافیکی مناسب است.

کله قندی ترافیکی

مخروط ترافیکی سطح مقطعی بزرگ و پایه‌ای مستحکم در بخش پایینی خود دارد، این ویژگی موجب شده است تا کله قندی پارکینگی به راحتی بر روی سطوح شیب‌دار قابل استفاده باشد. وجود پیچ و رول پلاک الزامی نبوده و استفاده از آن‌ها بدون آن‌ها نیز ممکن است.

تاریخچه و ضرورت استفاده از کله قندی ترافیکی

ایده ساخت کله قندی پارکینگی اولین بار در سال ۱۹۴۳ به ذهن چالز D. اسکانلون در حینی که نقاشی شهر لوس انجلس را می‌کشید، رسید. با این حال استفاده از آن تا سال‌ها به تاخیر افتاد و اولین بار در سال ۱۹۵۸ به جای استفاده از مشعل‌های پارافینی و فانوس‌ای قرمز انگلستانی‌ها تصمیم گرفتند تا از مخروط‌ ترافیکی برای هشدار و اعلام خطر به رانندگان استفاده کنند.

دیوید مورگان از برفورد ادعا دارد که اولین بار وی در سال ۱۹۶۱، مخروط ترافیکی پلاستیکی را ساخته و استفاده نموده است چرا که پیش از آن مخروط‌ های ترافیکی از جنس چوب ساخته می‌شدند.

با همه این‌ها استفاده از مخروط ترافیکی در امریکا اولین بار در سال ۱۹۵۹ انجام شد، جنس این مخروط‌ها بتنی بوده و شرکت پاسفیک الکتریک واقع در اوکلند کالیفرنیا، برای افزایش دید و ایمنی کامیون‌های خود از این مخروط‌ها استفاده نمود. استفاده از مخروط ترافیکی در امریکا به پیشنهاد یک کارمند انجام شد که وی بعدها به همین علت برنده یک جایزه ۴۵ دلاری گردید. با گذشت زمان و برای افزایش ایمنی (به علت برخورد برخی وسایل نقلیه با مخروط‌های بتنی و احتمال آسیب‌دیدگی‌ آن‌ها) ساخت مخروط‌ های ترافیکی با استفاده از لاستیک‌های مختلفی انجام شد. امروزه این تجهیزات ترافیکی را با استفاده از PVC و یا از طریق بازیافت بطری‌های پلاستیکی می‌سازند.

کاربردها و موارد استفاده از کله قندی پارکینگی

کله قندی ترافیکی، کله قندی پارکینگی، مخروط ترافیکی و مخروط پارکینگی همگی نام‌های یکی از انواع جداکننده‌های ترافیکی هستند که به نام مانع کله قندی نیز شناخته می‌شوند.

توسعه حمل و نقل و وسایل نقلیه، معابر و خیابان‌ها و افزایش تردد در آن‌ها موجب شده است تا احساس نیاز به افزایش امنیت و استفاده از تجهیزات ترافیکی همچون کله قندی ترافیکی نیز افزایش یابد.

کله قندی پارکینگی یکی از پراستفاده‌ترین تجهیزات ترافیکی است که می‌تواند به صورت موقت استفاده شود. با استفاده از مخروط ترافیکی می‌توان عبور و مرور وسایل نقلیه را با استفاده از محدود نمودن و هدایت تردد خیابان‌ها، بزرگراه‌ها و جاده‌ها کنترل کرد. می‌توان مسیرهای مختلف را با یکدیگر ادغام نمود و یا راه‌های گوناگون را از هم جدا کرد و برخی مسیرها را علامت‌گذاری نمود. با استفاده از کله قندی پارکینگی می‌توان محدوده فعالیت کارگران را اعلام داشت، به رانندگان اخطار داد و بر ترافیک نظارت داشت. همچنین از این ابزار در محدوده‌های مطلقا ممنوع که رفت و آمد در آن‌ها به صورت بازه‌ای و کوتاه مدت انجام می‌شود جهت ایمن‌سازی و محافظت از خودروها استفاده می‌شود. در برخی موارد هم با توجه به این مسئله که بسیاری از رانندگان به تابلوی پاک ممنوع اعتنایی ندارد از این ابزار برای مشخص کردن حریم شخصی نیز استفاده می‌شود. همچنین در پیچ‌های خطرناک و پیاده‌روها از کله قندی ترافیکی استفاده می‎گردد. محوطه‌های تجاری یا مسکونی را گاهی اوقات با استفاده از مخروط ترافیکی تفکیک می‌کنند.

کله قندی پارکینگی را می‌توان در اماکن باز و بسته برای مثال محیط‌های عمومی و خصوصی چون پارکینگ‌های عمومی، نمایشگاه‌های خودرو، مقابل درب‌ ساختمان‌ها و امثال این‌ها استفاده نمود. این تجهیزات ترافیکی در انواع شبرنگ خود و یا مجهز به چراغ چشمک‌زن برای بهتر دیده شدن در شب قابل استفاده هستند.

کله قندی ترافیکی پارکینگ

از جمله تجهیزات ایمنی مورد استفاده در پارکینگ‌ها می‌توان کله قندی پارکینگ را نام برد. کله قندی پارکینگ در انواع و سایزهای مختلفی تولید شده و در مدت‌های طولانی در پارکینگ‌های خصوصی و عمومی جهت افزایش ایمنی می‌توان از آن‌ها استفاده نمود. حمل و نقل این دسته از تجهیزات آسان بوده، قابلیت نصب دائم ندارند و به صورت متحرک استفاده می‌شوند.

جنس و انواع مخروط ترافیکی

همانطور که پیش از این نیز گفته شد به مرور زمان مخروط های ترافیکی از جنس‌های مختلف پلاستیک و لاستیک نظیر PVC، پلی اورتان، پلی اتیلن، پلاستیک و … ساخته و تولید شدند. به علاوه افزودن مواد دیگری

به ترکیب این مخروط‌ها موجب شده است تا خاصیت‌های آنتی استاتیک، آنتی UV و آنتی اکسیدانی آن‌ها بالا بوده و مقاومت و انعطاف‌پذیری بالایی داشته باشند.

لازم به ذکر است که استفاده از تجهیزات لاستیکی نسبت به تجهیزات الکترونیکی بسیار ساده‌تر بوده، در اغلب اماکن قابل استفاده هستند و قیمت پایین‌تری دارند، به همین علت توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده‌اند.

مخروط های ترافیکی را می‌توان در انواع و سایزهای گوناگونی تولید نمود، از جمله انواع مختلف این تجهیزات می‌توان موارد زیر را نام برد:

کله قندی ترافیکی PE: جنس این نوع کله قندی پارکینگی از پلی اتیلن است، پلی اتیلن در مقایسه با PVC مقاومت در برابر شرایط جوی کمتری داشته و راحت‌تر تحت تاثیر محیط قرار می‌گیرد. همچنین انعطاف‌پذیری آن نسبت به کله قندی های ترافیکی از جنس PVC کمتر است.

کله قندی ترافیکی PVC: این نوع از کله قندی پارکینگی به دلیل جنس منحصر به فردش، در برابر فشار و ضربه، استحکام مورد نیاز را دارد، انعطاف‌پذیری بالایی دارد و همچنین در مقابل شرایط جوی پایدارتر است.

کله قندی ترافیکی ژله‌ای

مطابق با استانداردهای جهانی، مخروط ژله‌‌ای از جنس مواد پلیمری انعطاف‌پذیر (PVC) و لاستیک مرغوب است که انعطاف‌پذیری و مقاومت بالایی دارند.

انواع مختلف مخروط ترافیکی بر اساس اندازه

مخروط های پارکینگی را می‌توان در ارتفاع‌های مختلف تولید و عرضه نمود از جمله این اندازه‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

کله قندی ۱ متری، کله قندی ۷۵ سانتی متری، کله قندی ۶۵ سانتی متری، کله قندی ۵۵ سانتی متری و کله قندی ۴۵ سانتی‌متری.  لازم به ذکر است که هر کدام از این کله قندی های ترافیکی با توجه به ارتفاعی که دارند می‌توانند در اندازه‌های مختلف پاشنه تولید و عرضه شوند. در خرید کله قندی پارکینگ باید به ویژگی‌های فنی و ساختاری آن‌ها توجه نمود، از جمله این ویژگی‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

نصب و حمل و نقل آن‌ها آسان باشد.

مقاومت آن‌ها در برابر شرایط جوی و رطوبت بالا باشد و دچار فرسایش، رنگ پریدگی و پوسیدگی نشوند.

آسیبی به محیط زیست نرسانند.

جاذب آلودگی‌ها نباشند.

خواص شبرنگ آن‌ها مناسب و قوی و رنگ هشداردهنده آن‌ها نیز مناسب باشد.

در برابر ضربه و فشار مقاومت باشند، به طوری که برخورد وسایل نقلیه با آن‌ها نه به مخروط ترافیکی آسیب برساند نه به خودرو.

ساخت آن‌ها با استفاده از مواد پرکیفیت انجام شده باشد.

فضای زیادی را اشغال نکنند.

بتوان از آن‌ها در محیطهای باز و بسته استفاده نمود. و …

رنگ انواع مخروط ترافیکی اغلب در طیف رنگی قرمز و نارنجی قرار گرفته است. نصب شبرنگ بر روی این تجهیزات موجب شده است تا رانندگان به راحتی آن‌ها در تاریکی تشخیص دهند. شبرنگ‌های نصب شده بر روی کله قندی ترافیکی می‌توانند پارچه‌ای، چینی، کره‌ای و لانه زنبوری باشند.

کله قندی کف لاستیکی ۱ متری: این محصول ۵ کیلوگرم وزن داشته و با داشتن کفی مربع شکل جرمی مناسب در معابر پر تردد و شلوغ می‌توان به راحتی از آن استفاده نمود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان آنتی اکسیدان، آنتی استاتیک و آنتی UV بودن آن را ذکر نمود.

کله قندی ژله‌ ای: کله قندی ژله ای از مواد پلیمری PVC و لاستیک مرغوب ساخته شده و با مکمل‌های آنتی UV، آنتی اکسیدانت و آنتی استاتیک عرضه می‌شود. به همین علت در برابر شرایط جوی مقاومت بوده و تغییر رنگ و پوسیدگی در آن صورت نمی‌گیرید.

تولیدکننده مخروط ترافیکی

گروه ایمن ترافیک کالا از جمله گروه‌های تولید کننده و ارائه‌دهنده‌های برتر تجهیزات ترافیکی است که در زمینه نصب و اجرا نیز فعالیت دارد. این شرکت مخروط های ترافیکی را مطابق با استانداردهای جهانی تولید نموده و محصولاتی پر کیفیت را ارائه می‌دهند. جهت خرید این محصولات می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کله قندی ترافیکی , مخروط ترافیکی , خریدکله قندی ترافیکی , قیمت کله قندی ترافیکی , خرید مخروط ترافیکی , قیمت مخروط ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

مخروط ایمنی

مخروط‌ ترافیکی نمونه‌ای از تجهیزات ترافیکی هستند که وظیفه ی هشدار و برقراری ایمنی در مکان های مختلف عمومی و خصوصی را بر عهده دارند. قیمت کله قندی ترافیکی بسیار مقرون به صرفه می باشد. برای خرید مخروط ترافیکی داشتن انتخابی عالی، باید ملاک های استاندارد داشته باشید. فروشگاههای معتبر اینترنتی وجود دارند که فروش کله قندی ترافیکی را با قیمن مناسب انجام می دهند. مخروط ایمنی یا مخروط ترافیکی برای نشان دادن محدوده ممنوع کوتاه مدت تردد در جاده ها و بزرگراه ها به کار می رود و ایمنی منطقه را حفظ می نماید ، همچنین بازتاب بالای شبرنگ های موجود بر روی مخروط ترافیکی موجب می شود از مسافتهای دور براحتی قابل مشاهده باشند. وسیله ای است با وظیفه‌ی هشدار و آگاه‌سازی رانندگان از محدودیت های جاده ای که تردد را در مسیرهای ایمن راهنمایی و جهت دهی می نماید .

کله قندی ترافیکی به دلیل کاربردهای گسترده ای که دارد ، یکی از پر مصرف ترین تجهیزات ترافیکی به شمار می آید . این محصول در انواع مختلفی تولید می گردد . مانع ترافیکی کله قندی ( مخروط ترافیکی ) به منظور محدود کردن تردد ، علامت گذاری مسیر ، تفکیک راه ، هشدار به رانندگان ، علامت گذاری محدوده ی فعالیت کارگران و بسیاری موارد بی شمار دیگر کاربرد دارد .

انواع مخروط ترافیکی باید رنگی هشدار دهنده و جالب توجه داشته باشند. برای برقراری و افزایش ایمنی راه و جاده ها از انواع وسایل هشدار دهنده‌ استفاده می‌شود . مخروط‌ های ترافیکی نمونه‌ای از تجهیزات ترافیکی هستند که وظیفه ی هشدار و برقراری ایمنی در مکان های مختلف عمومی و خصوصی را بر عهده دارند .

مخروط ایمنی پارکینگ

مخروط ترافیکی در میان کاربران به نام های گوناگونی شناخته می شود. از جمله : کله قندی ترافیکی یا پلاستیکی ، مانع کله قندی ، قندیل ، مخروط ایمنی و ...

همان‌طور که از نام مخروط‌ مشخص است ، این محصول ظاهری مخروطی شکل دارد . مخروط‌ ها دارای سطح مقطع بزرگ و پایه ای محکم در قسمت پایینی هستند، که قابلیت ایستایی مناسبی به آن‌ها می‌بخشد و کاربر را قادر می‌سازد بر روی سطوح شیب ‌دار نیز از آن‌ها استفاده کند .

مخروط های ترافیکی حتی بدون استفاده از پیچ و رول پلاک هم قابل استفاده بوده و بر روی سطح زمین قرار می گیرند. کله قندی ترافیکی به دلیل کاربردهای گسترده ای که دارد ، یکی از پر مصرف ترین تجهیزات ترافیکی به شمار می آید . این تجهیزات ترافیکی و ایمنی را می توان به صورت موقتی در معابر و جاده ها قرار داد .

از جمله کاربرد های آن می توان به این موارد اشاره کرد :

محدود کردن و هدایت تردد در خیابان ها و بزرگراه ها

 ادغام مسیرهای مختلف به یکدیگر و یا جدا سازی راه ها و علامت گذاری مسیر

کمک به کاهش حجم ترافیک، هشدار به رانندگان

علامت گذاری محدوده فعالیت کارگران و بسیاری از موارد بی شمار دیگر

 مخروط ترافیکی ایمنی

استفاده از تمام تجهیزات ترافیکی در جهت حفظ ایمنی در مکان های مختلف ، هم برای رانندگان و سرنشینان و هم برای امنیت و هشدار به عابران پیاده لازم و ضروری است . همچنین به دلیل بی توجهی بعضی از شهروندان به وجود تابلو پارک ممنوع و برای مشخص کردن حریم شخصی ، استفاده از مخروط ایمنی امری اجتناب ناپذیر است .

کله قندی ترافیکی را می توان در محیط های باز و بسته نظیر اماکن عمومی و خصوصی ، همچون پارکینگ های عمومی ، مقابل درب ساختمان ها ، نمایشگاه های خودرو  و ... استفاده کرد .

  به دلیل نوع کاربرد کله قندی ترافیکی به آن مانع کله قندی نیز می گویند و همانطور که می دانید کله قندی ترافیکی از دسته تجهیزات ترافیکی و از نوع جدا کننده ها به شمار می آید .

مخروط ترافیکی جاده ای

تولید مخروط های ترافیکی مطابق با استاندارد های جهانی صورت گرفته تا محصولی با بهترین کیفیت ارائه گردد . مخروط ترافیکی تهیه شده از مواد پلیمری  پی وی سی  بوده که دارای آنتی یو وی ، آنتی اکسیدانت و آنتی استاتیک است ، که این مواد خاصیت انعطاف پذیری و مقاومت مخروط را چندین برابر نموده است .

ساختار پلاستیکی نرم و قابل انعطاف‌ نکته‌ای مثبت برای مخروط‌ ها محسوب می‌شود  ، زیرا ممکن است مورد اصابت وسایل نقلیه قرار گیرند و این ویژگی آسیب دیدن آن‌ها و وسایل نقلیه را به حداقل می‌رساند . مواد پلی یورتان و ثابت کننده های uv  به کار رفته در تولید مخروط های ترافیکی باعث می شود تا رنگ ، کیفیت و خاصیت انعطاف پذیری مخروطی ترافیکی در  دراز مدت و در تمامی موقعیت های آب و هوایی و اثرات جوی و یو وی خورشید به صورت پایدار باقی بماند . همچنین قسمتی از بالای مخروط با شبرنگ نوع مهندسی پوشیده شده است . رنگ های روشن به کار رفته باعث می شود تا کله قندی ترافیکی از فواصل دور قابل رویت می باشد. به دلیل کیفیت مناسب شبرنگ ( مراقب باشید حتما شبرنگ باشند نه روز رنگ ) استفاده شده ، این محصول در مقابل آفتاب و یا نور مصنوعی انعکاس و بازتاب خوبی دارد و توجه رانندگان خودرو ، سرنشینان و عابران را به خود جلب می کند .

شبرنگ ترافیکی استفاده شده از چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است و ماندگاری و دوام زیادی در برابر تغییرات آب و هوایی و شرایط مختلف محیطی دارد .

مخروط های ترافیکی کالاهایی همه کاره می باشند ، که با انواع مختلفی از وسایل ایمنی جاده مثل مدل های مختلف موانع ترافیکی و بلوکه های جاده ای ، زنجیرهای پلاستیکی ، شبرنگ های ایمنی ، صفحات پیام و پرچم قابلیت سازگاری دارد .

کله قندی ترافیکی برحسب نیاز ، در اندازه های گوناگون ( کله قندی کف لاستیکی  1  متری ،  75  و  55  سانتیمتری ) و انواع مختلفی ( کله قندی ترافیکی ژله ای ، حلقه دار ، قلاب دار ، تاشو و ... ) تولید و استفاده می شوند .

مخروط ترافیکی کف لاستیکی حلقه دار ۵۵  سانتیمتری که به کله قندی نیز شهرت دارد با بدنه ی بسیار نرم و انطاف پذیر به خوبی ضربات وارده را تحمل کرده و درعین حال به بدنه ماشین ها صدمه وارد نمی کند .

این مخروط کف لاستیکی از جنس pvc مجهز به نوار شبرنگ و در فرآیند ساخت آن از مواد Anti Uv  استفاده شده است . مواد Anti UV  سبب می گردند تا این مخروط کف لاستیکی در شرایط جوی با تابش شدید نور خورشید ، اشعه ماورابنفش خورشید را به راحتی تحمل نموده و دچار رنگ پریدگی نگردد .

مخروط های ترافیکی با قابلیت جا به جایی آسان و وزن مناسب و حالت هشدار دهنده ای که دارد بهترین گزینه برای محدود سازی و تفکیک موقتی مسیر است .

خرید کله قندی ترافیکی

فروشگاه ایمن ترافیک کالا بهترین فروشنده مخروط ترافیکی و انواع تجهیزات ایمنی و ترافیکی می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت ها و دریافت مشاوره به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید.

 

 



:: برچسب‌ها: کله قندی ترافیکی , مخروط ترافیکی , خریدکله قندی ترافیکی , قیمت کله قندی ترافیکی , خرید مخروط ترافیکی , قیمت مخروط ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

تجهیز جاده ها و مسیرها با بهترین محصولات ترافیکی بسیار مهم است تا جان و امنیت رانندگان حفظ شود. استوانه ترافیکی یا سیلندر ایمنی و کله قندی ترافیکی دو محصول مهم برای مشخص کردن محدوده جاده و هدایت رانندگان در مسیر است که می توان از آنها برای ایجاد محدودیت های موقت استفاده کرد. قیمت استوانه ترافیکی با توجه به جنس آن متفاوت است. خرید استوانه ترافیکی را می توانید از طریق فروشگاههای معتبر انجام دهید. تعداد فروشگاه هایی که فروش کله قندی ترافیکی را با قیمت مناسب ارائه می دهند بسیار کم است. استفاده از این تجهیزات ترافیکی در حاشیه جاده ها موجب توجه بهتر رانندگان و کاهش ریسک و خطر حادثه می شود.

باتوم های استوانه ترافیکی

برای عدم انحراف رانندگان و مشخص شدن محدوده جاده از استوانه های ایمنی باتومی استفاده می شود. این استوانه ها از ارتفاع مناسبی برخوردار بوده و دارای نوارهای شبرنگی هستند و موجب بالاتر رفتن دید رانندگان در نور کم می شوند. مواد به کار رفته در استوانه ترافیکی کاملا انعطاف پذیر بوده و در برابر سرما و گرما و تابش خورشید مقاوم است.

استوانه به ویژه در جاده های دو طرفه برای مشخص کردن مسیر رفت و برگشت یا در محل های دور برگردان به کار می رود. با این حال کاربرد استوانه به جاده های بین شهری محدود نشده و در داخل شهر هم از این محصولات در پارکینگ ها و خیابان ها برای جلوگیری از پارک و مشخص کردن مسیر و محدوده خطر استفاده می شود.

مخروط های ایمنی

دسته دیگری از محصولات ترافیکی، کله قندی ها یا مخروط های ایمنی است. از کله قندی ها عمدتا برای هشدار به رانندگان، جدا کردن مسیر و مشخص کردن یک منطقه خاص استفاده می شود. مخروط های ایمنی سبک بوده و به راحتی جا به جا می شوند، به همین دلیل می توان از آنها در آرایش ها و چینش های مختلف برای اخطار و به عنوان مانع استفاده کرد.

تفاوت سیلندر ایمنی و کله قندی ترافیکی در چیست؟

اولین تفاوت استوانه های ایمنی و کله قندی ها در شکل و ظاهر آنهاست. همان طور که نام این دو نشان می دهد سیلندرهای ایمنی به شکل استوانه ای کشیده و ایستاده به رنگ های روشن هستند که در آنها نوارهای شبرنگی تعبیه شده، اما کله قندی ها معمولا به شکل مخروط ساخته می شوند و از ارتفاع کمتری برخوردار هستند.

تفاوت اصلی کله قندی و سیلندر ایمنی در قابلیت جا به جایی است. معمولا استوانه ها در زمین پیچ شده و در یک نقطه مستقر می شوند اما کله قندی ها را می توان به صورت های مختلف بر روی زمین قرار داد و به آسانی جمع کرد و به محل دیگری انتقال داد. از این نظر استوانه را بیشتر در حاشیه خیابان ها و جاده ها به کار می برند که دائما مورد استفاده خواهند بود و مخروط را در مواردی که لازم باشد به طور موقت محدوده محل یا منطقه ای مشخص شود. همچنین، چون استوانه ها بلندتر بوده بیشتر به چشم سرنشینان خودرو آمده و از این نظر بهتر قابل رویت خواهند بود.

جنس استوانه و مخروط ترافیکی

استوانه و مخروط ایمنی هر دو در دسته تجهیزات ترافیکی پلاستیکی و لاستیکی قرار می گیرند. این جنس از مواد باعث دوام مناسب در برابر شرایط جوی و ضربه پذیری این محصولات شده است. معمولا پلیمر لاستیکی به کار رفته در استوانه و مخروط از نوع آنتی اکسیدانت و آنتی یو‌-وی در نظر گرفته می شود تا در برابر فرسایش و اشعه خورشید مقاوم باشد.

خرید تجهیزات ترافیکی

فروشگاه ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده مخروط ترافیکی و استوانه ایمنی محصولات خود را به صورت تک و عمده خدمت مشتریان گرامی عرضه می دارد  ، این فروشگاه برای رفاه حال مشتریان محترم امکان خرید کله قندی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از از طریق سایت و به صورت مستقیم برای مشتریان خود فراهم نموده است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کله قندی ترافیکی , مخروط ترافیکی , خریدکله قندی ترافیکی , قیمت کله قندی ترافیکی , خرید مخروط ترافیکی , قیمت مخروط ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

استوانه ترافیکی و کله قندی

استوانه ترافیکی و کله قندی ترافیکی به دلیل کاربردهای گسترده ای که دارد، یکی از پر مصرف ترین تجهیزات ترافیکی به شمار می آید. قیمت کله قندی ترافیکی بر اساس کیفیت مواد سازنده آن تعیین می شود. خرید کله قندی ترافیکی به منظور استفاده موقتی برای معابر و جاده ها انجام می شود. فروش استوانه ایمنی به صورت اینترنتی و یا حضوری از فروشگاه های معتبر امکان پذیر است. از جمله کاربرد های آن می توان به این موارد اشاره کرد: محدود کردن و هدایت تردد در خيابان ها و بزرگراه ها، ادغام مسیرهای مختلف به یکدیگر و یا جداسازی راه ها و علامت گذاری مسیر، نظارت بر ترافيک، هشدار به رانندگان، علامت گذاری محدوده ی فعالیت کارگران و بسیاری از موارد بی شمار دیگر. استفاده از تمام تجهیزات ترافیکی در جهت حفظ ایمنی در مکان های مختلف، هم برای رانندگان و سرنشینان و هم برای امنیت و هشدار به عابران پیاده لازم و ضروری است.

همچنین به دلیل بی توجهی بعضی از شهروندان به وجود تابلو پارک ممنوع و برای مشخص کرن حریم شخصی، استفاده از مخروط ایمنی امری اجتناب ناپذیر است. کله قندی ترافیکی را می توان در محیط های باز و بسته نظیر اماکن عمومی و خصوصی، همچون پارکینگ های عمومی، مقابل درب ساختمان ها، نمایشگاه های خودرو و ... استفاده کرد.

به دلیل نوع کاربرد مخروط ترافیکی به آن مانع کله قندی نیز می گویند و همانطور که می دانید کله قندی ترافیکی از دسته تجهیزات ترافیکی و از نوع جدا کننده ها به شمار می آید.

مخروط های ترافيكي کالاهایی همه کاره مي باشند، كه با انواع مختلفی از وسایل ايمنی جاده مثل مدل های مختلف موانع ترافیکی و بلوكه هاي جاده ای، زنجيرهای پلاستيکی، شبرنگ های ايمنی ، صفحات پيام و پرچم قابلیت سازگاری دارد. کله قندی ترافیکی برحسب نیاز، در اندازه های گوناگون (از 25 سانت تا 1 متری در انواع مختلفی (کله قندی ترافیکی ژله ای،حلقه دار، قلاب دار، تاشو و ...) تولید و استفاده می شوند.

خرید تجهیزات ترافیکی

فروشگاه ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده مخروط ترافیکی و استوانه ایمنی محصولات خود را به صورت تک و عمده خدمت مشتریان گرامی عرضه می دارد  ، این فروشگاه برای رفاه حال مشتریان محترم امکان خرید کله قندی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از از طریق سایت و به صورت مستقیم برای مشتریان خود فراهم نموده است. با خرید کله قندی می توانید ایمنی را در مکان های مورد نظرتان با کمترین هزینه برقرار کنید. پس از انتخاب و خرید کله قندی ترافیکی می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، محصول خریداری شده را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کله قندی ترافیکی , مخروط ترافیکی , خریدکله قندی ترافیکی , قیمت کله قندی ترافیکی , استوانه ترافیکی , استوانه ایمنی , قیمت استوانه ترافیکی , قیمت استوانه ایمنی , خرید استوانه ترافیکی , خرید استوانه ایمنی , بولارد ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

استوانه ترافیکی؛ زیبا و با اقتدار

هر یک از علائم و تجهیزات ترافیکی دارای اهمیت خاص خودشان هستند و کارایی مهمی دارند و شما در این چند سطر، با کله قندی و استوانه ترافیکی به عنوان دو بخش مهم از تجهیزات ترافیکی آشنا می شوید. خرید استوانه ترافیکی، یکی از پرکاربردترین تجهیزات ترافیکی موقتی است که با هدف محدود و تقسیم کردن مسیر، انجام می شود. فروشگاههای معتبر اینترنتی، فروش کله قندی ترافیکی را با کیفیت مناسب و قیمت مطلوب انجام می دهند.

بزرگراه، جاده، خیابان و حتی کوچه بدون علائم راهنمایی رانندگی هرگز ایمنی لازم را ندارد و نقش مهمی را در ایجاد، حفظ و ارتقای ایمنی راه ها و سلامت مسافران و رانندگان ایفا می کند، به نوعی که هرگز نمی توان هیچ راهی را بدون تجهیزات ترافیکی متصور بود. واقعیت این است که رانندگان وسایل نقلیه برای رانندگی ایمن به عوامل مختلفی نیازمند هستند که علاوه بر مهارت در رانندگی و توجه به قوانین و مقررات رانندگی، نیازمند بهره بردن از علائم و تجهیزات ترافیکی هستند.

فرض کنید که قرار است در یک مسیر رانندگی، محدودیت هایی نظیر باریک کردن راه به وجود بیاید که یقینا امری موقتی است. در این شرایط، تجهیزات دائمی به کار نمی آیند و نیاز به تجهیزات موقت است. شک نکنید که شما نیز بارها استوانه ترافیکی را هنگام رانندگی دیده اید و بر اساس جایگاه قرار گرفتن آن در جاده یا خیابان، رانندگی خودتان را تغییر داده اید. جسمی استوانه ای و ساخته شده از مواد پلی پورتان که خاصیت انعطاف پذیری خودش را برای سال ها حفظ می کند. استوانه ترافیکی مانند مهره وزیر در بازی شطرنج، خیلی با اقتدار و زیبا روی زمین قرار می گیرد و در حالی که به راننده می گوید از کجا عبور کند یا نکند، زیبایی آن نیز باعث می شود راننده دستوری را که استوانه ترافیکی به او می دهد، از جان و دل پذیرا باشد.

انواع استوانه ترافیکی

نکته دیگر درباره جنس استوانه ترافیکی اینکه در ساخت آن از آنتی یوووی و آنتی اکسیدان و آنتی استاتیک استفاده می شود تا ضمن حفظ کیفیت آن برای مدت های طولانی، قابلیت ضربه پذیری تا حدود 20 هزار مرتبه را داشته باشد.

موارد استفاده استوانه ترافیکی

از استوانه ترافیکی در موارد بسیار زیادی استفاد ه می شود که مهمترین آنها عبارتند از:

1-پیاده روه 2- جاده ها و برزگراه ها و خیابان ها 3- استفاده به عنوان تجهیزات پارکینگی 4- تفکیک مسیر وسایل نقلیه 6- علامت گذاری حاشیه راه ها و مسیرهای گوناگون

کله قندی را بهتر بشناسیم

یکی از تجهیزات ترافیکی که شکلی مخروطی دارد، کله قندی ترافیکی است. کله قندی به گونه ای ساخته شده است که سطح مقطع بزرگ آن روی زمین قرار می گیرد و هرچه رو به بالاتر می رود، باریک تر می شود، به نحوی که نوک آن مانند یک برج دست ساز انسان باریک است.

کله قندی از جمله تجهیزات پرکاربرد است که موارد استفاده بسیار زیادی دارد؛ از جمله هدایت ترافیک وسایل نقلیه در مسیرهای از پیش تعیین شده، هشدار دادن به رانندگان وسایل نقلیه و جداسازی مسیرها از یکدیگر. کله قندی با توجه به شکل ظاهری و همچنین دارا بودن برچسب های رنگی، هم در روز و هم در شب، توجه رانندگان را به خودش جلب می کند و یک هشداردهنده بی صدا و البته کاملا موثر محسوب می شود.

استفاده از کله قندی هرگز به فضای باز مانند خیابان ها محدود نمی شود بلکه می توان از کله قندی در فضاهای بسته مانند پارکینگ ها نیز بهره برد. مثلا می توان از کله قندی به عنوان تعیین کننده حریم شحصی استفاده کرد یا مسیری را در یک پارکینگ یا گذرگاه به صورت موقت تغییر داد یا بست.

کله قندی به قدری تنوع رنگ و طرح دارد که عملا به یکی از زیباترین تجیهزات ترافیکی تبدیل شده است و جنس آن نیز به گونه ای ساخته شده که سال های زیاد در زیر نور آفتاب و بارش برف وباران تحمل بیاورد و در برابر ضربه های ناشی از برخورد وسایل نقلیه یا جابجایی های مرتب، زیاد آسیب نبیند

خرید کله قندی و استوانه ترافیکی

برای خرید انواع تجهیزات ترافیکی اعم از کله قندی و استوانه ترافیکی می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید. 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کله قندی ترافیکی , مخروط ترافیکی , خریدکله قندی ترافیکی , قیمت کله قندی ترافیکی , خرید مخروط ترافیکی , قیمت مخروط ترافیکی , استوانه ترافیکی , استوانه ایمنی , قیمت استوانه ترافیکی , قیمت استوانه ایمنی , خرید استوانه ترافیکی , خرید استوانه ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

تابلوی راهنمایی رانندگی

حمل و نقل همواره بعنوان یکی از مهم ترین موضوعات مورد توجه مسئولین به ویژه در کلان شهرها بوده است و ضرورت استفاده تابلوهای راهنمایی و رانندگی برکسی پوشیده نیست. فروش تابلوهای ترافیکی به صورت اینترنتی انجام می شود. خرید تابلو ترافیکی نظیر تابلو راهنمایی و رانندگی، تابلو ترافیکی شبرنگ دار، تابلو ترافیکی گالوانیزه، تابلو جاده ای، تابلو معابر و… را با بهترین کیفیت را باید از فروشگاه معتبر انجام دهید.

ولی در برخی موارد، وجود تابلوهای متعدد و گاه نامناسب، علاوه بر ایجاد اختلال در عملکرد رانندگان در تشخیص تابلوهای ترافیکی، منظر شهری را نیز آزار  دهنده میکند.

انواع تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی

شبرنگ تابلوهای ترافیکی :

قسمت اصلی و تخصصی هر تابلو ترافیکی، شبرنگ آن است.

به دلیل این که بخشی از سفرها در شب انجـام مـی گـردد بایـد تابلوها نورافشانی شده تا توسط راننده دیده شوند.

 شبرنگ یک ورقه ازجنس PVC می باشد که درون آن دانـه هـاي شیشه به طور منظم قرار گرفته اند. در اثر برخورد نور اتومبیل به صفحه شبرنگ این نور به کـره شیـشه اي برخورد و به طرف اتومبیل (چشم راننده) برمیگردد و راننده قادر خواهد بـود نوشـتار و پیـام تـابلو را مـشاهده و درك نماید.

بسته به میزان نور بازتابیده شده از سطح شبرنگ رده هاي مختلـف شـبرنگ بـا کیفیـت هـاي متفـاوت پدید می آید.

در میان شبرنگها رنگ سفید بیشترین بازتاب و قهوه اي کمترین مقـدار و رنـگ مـشکی هـیچ گونـه بازتابی ندارد.

بدنه تابلوهای گرافیکی:

جنس صفحه علامتهاي ترافیکی دائمی، معمولاً فلزي است اما از پلاستیک و مواد دیگري مانند فیبر و چوب و غیره نیز میتوان استفاده کرد و در حال حاضر، بیشتر از فلز استفاده می شود.

 فلز تـابلو ترافیک متناسـب بـا شـرایط محیطـی و جغرافیایی انتخاب می شود و منظور از شرایط محیطی تقسیم بندي محل نصب تابلو ترافیکی به سه حالت عمده زیر است: جاده برون شهري، جاده شهري و جاده ها و مسیرهاي خاص مثل مترو، پارك ها، شهرك هاي صنعتی و مسکونی.

منظور از شرایط جغرافیایی، آب و هواي محل نصب تابلو ترافیکی و تقسیم آن به حالات خشک و شرجی می باشد.

 لذا استحکام فوق العـاده زیـادي بـراي فلـز تابلو ترافیک شبرنگ دار نیاز نبوده و با استفاده از ورق فلزي 1 تا 2 میلیمتر استحکام لازم برآورد می شود.

اتصال در انواع تابلوهای گرافیکی:

در تابلوهاي با ورق ساده (بدون فرم) وسیله اتصال پیچ و مهره است که از سوراخ هاي تعبیه شده بر روي تابلو و پایـه، عبور و محکم می شود.

دراین حالت ظاهر بودن پیچ بر روي صفحه شبرنگ و همچنـین عـدم امکـان تنظـیم زاویـه نصب تابلو ترافیکی نسبت به محور حرکت، از معایب می باشند.

 در تابلوهاي ترافیکی فریم دار زائده اتـصال بوسـیله نقطـه جـوش یـا پرچ به پشت بدنه محکم شده و با استفاده از بست دوتکه اي تابلو به پایه متصل مـی شـود .

در ایـن حالـت بـر روي صفحه شبرنگ پیچ و اتصالی مشاهده نمی شود و همچنین امکان تنظیم زاویه نصب تابلو نسبت بـه محـور حرکـت وجود دارد.

تولید کننده علائم راهنمایی و رانندگی

برای آشنایی بیشتر با محصولات ترافیکی و دریافت لیست قیمت علائم راهنمایی و رانندگی شهری با همکاران ما در ایمن ترافیک کالا تماس حاصل نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تابلوی ترافیکی , خرید تابلوی ترافیکی , قیمت تابلوی ترافیکی , تابلوی راهنمایی رانندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

مهم ترین مزیت تابلوهای ترافیکی

تولیدکنندگان در کشورهای مختلف برای آسایش مردم تولید می کنند. فروش تابلوهای ترافیکی به صورت اینترنتی انجام می شود. تابلوی راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ایمنی با یک هدف مشترک ایجاد امنیت ساخته شده اند و مسئولان تأسیس جاده ها و معابر از آنها استفاده می کنند. روزانه بر تعداد خودرو سواران و موتور سواران افزوده می شود و نیاز است که برای ایجاد و امنیت جاده ها و جان شهروندان خرید تابلوهای ترافیکی و تجهیزات ترافیکی لازم صورت گیرد تا در صورت نیاز رانندگان و عابران در حال تردد بتواند واکنش لازم را نسبت به یکدیگر در مسیرهای عبور و مرور داشته باشند.

هدف آزمون راهنمائی و رانندگی

داشتن دانش نسبت به تمام علائم و نشانه های ترافیکی یک ضرورت است که هنگام دادن گواهینامه به رانندگان، آزمون مربوط به علائم راهنمائی و رانندگی از تمام رانندگان خودرو و موتور أخذ می گردد تا با آگاهی کامل در مسیرهای درون شهری و برون شهری تردد داشته باشند. تابلوهای ترافیکی را باید بر اساس معنا و مفهوم آنها بکار گرفته شود.

به طور کلی در تمام کشورهای پیشرفته و توسعه یافته دنیا با هدف صرفه جویی در هزینه های اقتصادی و مالی، عملکرد مسئولان متخصص می تواند با نصب درست، به جا، علمی و به موقع علائم و تابلوهای ترافیکی و تجهیزات ترافیکی  در مسیرهای راه اندازی شده می توانند از تداخل و حتی تصادفات ممانعت به عمل آورند و بر روی میزان خسارات ناشی از تصادفات کنترل بیشتری داشته باشند و به میزان چشمگیری از حوادث جاده ای بکاهند.

آنچه در این بین حائز اهمیت است، عملیات نصب و محل نصب است که این امر نه تنها وضعیت و شرایط ترافیکی معابر را بهبود می بخشد بلکه باعث صرفه جویی اقتصادی بودجه مملکت نیز می گردد و نیازی به تعمیر و بازسازی مجدد مسیرهای تصادفی نمی باشد و هزینه های مربوطه در امور راه اندازی جاده ها و مسیرهای جدید می گردد و ارتباط مستقیمی با توسعه و آبادانی جاده های کشور خواهد داشت.

لزوم توجه به علائم راهنمایی و رانندگی

به یاد داشته باشید تابلوهای راهنمایی و رانندگی به منظور سهولت در رانندگی، پیشگیری از تصادفات و حفظ سلامت خودروها و سرنشینان آن ها و نیز احترام به حقوق سایر رانندگان و عابرین پیاده ایجاد شده اند. همین طور تابلوهایی مانند بوق زدن ممنوع، برای احترام گذاشتن به حقوق شهروندان و حفظ حریم شخصی آن ها تدوین شده اند. برای تبدیل شدن به راننده ای متمدن و بالغ، لازم است که تمامی این علائم را شناخته و البته خود را ملزم به رعایت آن ها بدانید.

تولید کننده علائم راهنمایی و رانندگی

ایمن ترافیک کالادر زمینه فروش علائم راهنمایی و رانندگی فعالیت می کند و توانسته با ارائه بهترین تجهیزات کنترل ترافیک رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد. همکاران ما در حوزه حمل و نقل و ترافیک و امور جاده ای مرتبط با فروش علائم راهنمایی و رانندگی در هرچه بیشتر خدمت رسانی به هم میهنان عزیزمان میباشد.  برای آشنایی بیشتر با محصولات ترافیکی و دریافت لیست قیمت علائم راهنمایی و رانندگی شهری با همکاران ما در ایمن ترافیک کالا تماس حاصل نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تابلوی ترافیکی , خرید تابلوی ترافیکی , قیمت تابلوی ترافیکی , تابلوی راهنمایی رانندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

تجهیزات ترافیکی شهری

تابلوی راهنمایی رانندگی یا علائم و نشان‌های جاده‌ایی، نمادهایی هستند که در کنار خیابان‌ها یا در بالای جاده‌ها و بزرگراه‌ها به منظور اطلاع‌رسانی ترافیکی به راننده‌ها و عابرین نصب شده‌اند. فروش علائم راهنمایی توسط فروشکاههای اینترنتی امکانپذیر است. خرید تابلوهای ترافیکی برای کنترل ترافیک بسیار مهم است. در هشت دهه گذشته با توجه به روند رو به افزایش خودروها، جاده‌ها و ترافیک شهری، این نمادها و علائم ترافیکی بیشتر، متنوع تر و کاراتر شده‌اند. شماری از کشورها با ساده‌تر کردن و استاندارد کردن هر چه بیشتر علائم ترافیکی، مشکل جهانگردان و تاجران را در این زمینه حل کرده و امنیت رفت و آمد ترافیکی را بالاتر برده‌اند. بر اساس پیوندنامه‌های بین‌المللی برخی علائم ترافیکی به جای استفاده از واژه‌ها به صورت نگاره‌های نیمرخ هستند. این قبیل نمادهای ترافیکی نخست در قاره اروپا ایجاد شده و گسترش پیدا کرد. سپس همین علائم ترافیکی در بسیاری از کشورها با تفاوت‌ها و شکل‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفت.

تجهیزات ترافیکی و مبلمان شهری

کافیست فقط بمدت یک روز، هر جا که می روید به دور و برتان بیشتر توجه کنید. پیاده یا سواره فرقی نمیکند؛ به ابتدا و انتهای کوچه ها و معابر، به ورودی ها و خروجی ها و به کنار خیابان ها و بزرگراه ها، بیشتر دقت کنید. حتماً تابلوها و تجهیزات ترافیکی نظرتان را جلب خواهند نمود. زیرا خودتان براحتی در میابید که هر جا از تابلوها و علائم ترافیکی بیشتر استفاده شده باشد شما هم در آنجا راحت ترید و بیشتر احساس امنیت می کنید. بخصوص در عصر حاضر که تابلوها و علائم ترافیکی به بخشی از زیباسازی نیز تبدیل شده اند.

تجهیزات کنترل ترافیک به سه گروه کلی تقسیم میگردند:

- علائم عمودي مانند تابلوها، علائم هادي و ....

- تجهیزات ترافیکی الکترونیکی مانند چراغهاي راهنمائی و ...

- علائم افقی مانند خطکشی ها، نوشته ها، علائم برجسته و ....

تابلو های ترافیکی

تابلوها به منظور کنترل و هدایت ترافیک و افزایش ایمنی راهها به کار میرود. دادن اطلاعاتی مانند تعیین جهت حرکت، اعلام هشدار به منظور رعایت اصول ایمنی توسط رانندگان، آگاه نمودن رانندگان از محدودیتها و ممنوعیت هایی که استفاده کنندگان از راه ملزم به پیروي از آنها میباشند و نیز راهنمائی رانندگان در معرفی و شناسائی مسیر مورد نظر از دیگر وظایف تابوها میباشد. تابلوها را به سه دسته تابلوهاي انتظامی، تابلوهاي اخباري و تابلوهاي اخطاري تقسیم میکنند.

تجهیزات ترافیکی برقی و الکترونیکی

چراغ هاي راهنما وسایل ارزشمندي هستند که براي آمد و شد وسایل نقلیه و عابران پیاده به کار گرفته میشوند. واگذاري تقدم عبور به جهت هاي مختلف حرکت که توسط چراغ راهنما انجام میشود، در بهبود کیفیت جریان ترافیک تأثیر بسیار زیادي دارد.

چراغ راهنمایی که در محل مناسب قرار گرفته و به خوبی عمل نماید، داراي فوایدي به شرح زیر است:

- برقراري حرکت منظم ترافیک

- افزایش ظرفیت تقاطع

- جلوگیري از تصادفات، به ویژه تصادفهاي با زاویه قائمه

- قطع موقت جریان ترافیک در مسیر مورد نظر در زمانهاي خاص

- ایجاد جریان عبور  بدون توقف براي خودروهاي خاص مانند ماشین هاي آتشنشانی، آمبولانسها، وسایل حمل و نقل همگانی به شکل انبوه و ..

تجهیزات ترافیکی افقی

خطکشی ها از جمله علائم مهم جهت افزایش سطح ایمنی در عبور و مرور وسایل نقلیه می باشند که باعث دقت در نوع رانندگی و هشدار به رانندگان میگردد. در بعضی حالات، خط کشی مکمل سایر تجهیزات کنترل ترافیک مانند تابلوها و چراغها است و در بقیه موارد به تنهایی مورد استفاده قرار میگیرد. تجهیزات آرام سازي ترافیک شامل دو بخش تجهیزات کنترل حجم و تجهیزات کنترل سرعت است . همچنین در بعضی موارد از طرحهاي ترکیبی استفاده میشود. در ادامه به معرفی این تجهیزات پرداخته میشود.

تجهیزات کنترل حجم

کنترل حجم شامل اقداماتی است که حجم وسایل نقلیه را در یک خیابان کاهش میدهد.راه بندها، مسدودکننده هاي تمام عرض خیابان، نیم راه بندها، مسدود کننده هاي نیمه عرض خیابان، راهبندهاي قطري، انحراف دهندههاي قطري، رفوژهاي میانی و جزایر گردشی از آن جمله هستند.

تجهیزات کنترل سرعت

این تجهیزات شامل تجهیزات عمودي و افقی کنترل سرعت میشوند.

تجهیزات عمودي کنترل سرعت

ابزارهاي عمودي کنترل سرعت، قسمت هاي برجسته راه هستند که موجب پایین آوردن، سرعت وسایل نقلیه میشوند. این ابزارها شامل سرعتگیرها، گذرگاههاي برجسته عابر پیاده، تقاطع هاي برجسته و روسازي هاي سنگفرش شده میباشد.

تجهیزات افقی کنترل سرعت

ابزارهاي افقی کنترل سرعت، مسیر مستقیم ترافیک عبوري یک معبر را تغییر میدهند تا، سرعت آن کاهش یابد. این ابزارها شامل دایره هاي ترافیکی میدانچه ها، میدان ها ، پیچانه ها .

میدانها وسیعتر و بزرگتر از میدانچه هستند و براي سرعتهاي بالاتري طرح میشوند. همچنین در تقاطع هاي با حجم بالاتر در خیابانهاي جمع و پخشکننده یا شریانی، می توان با طراحی مناسب میدان و تبدیل حرکات تقاطعی به حرکات تداخلی، علاوه بر افزایش ظرفیت، سرعت وسایل نقلیه را نیز کنترل نمود. امروزه در اکثر نقاط جهان، استفاده از میدان به دلیل هزینه برپایی و نگهداری کم نسبت به تقاطع های چراغ دار،به طور چشمگیری مورد توجه قرار گرفته است. مقوله ایمنی در میدان نیز جزء ناگسستنی آن محسوب می شود که از طریق المان ها و تجهیزات خاص تأمین می گردد. یکی از این تجهیزات پر کاربرد در میدان، علائم ترافیکی هستند و در این بین، تابلو میدان کاربرد محسوسی دارد.

خرید تابلوی ترافیکی

فروشگاه ایمن ترافیک کالا توانسته به رتبه خوبی در تولید و فروش انواع تابلوهای ایمنی و ترافیکی دست یابد. برای اطلاع از شرایط خرید و مشاهده تمام محصولات، به فروشگاه ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تابلوی ترافیکی , خرید تابلوی ترافیکی , قیمت تابلوی ترافیکی , تابلوی راهنمایی رانندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

ساخت تابلوهای ترافیکی

در میان تمامی تجهیزات ترافیکی، تابلوی راهنمایی و رانندگی از اهمیت ویژه ای برخوردارند. قدمت استفاده از تابلو ترافیکی بسیار بیشتر از سایر تجهیزات ترافیکی است. مسیرهای بی انتها و پر پیچ و خم جاده ها در سرتاسر دنیا نیاز به علائم و نشانهایی دارد. نشانه هایی که رانندگان را از مسیر پیش رو، هشدارها، پیچ های تند، میزان شیب جاده، مسافت مانده تا نزدیک ترین شهر یا روستا، مسیرهای فرعی و دوربرگردان و بسیاری اطلاعات دیگر مطلع سازد. تابلوهای ترافیکی در ابعاد، اشکال و رنگهای متنوع ساخته می شوند. امروزه تابلو ترافیکی بهبود وضعیت تردد در مسیرهای عبور و مرور شهری و بین شهری مورد استفاده قرار می گیرد.

اغلب تابلوهای ترافیکی در نقاط مختلف جهان دارای مشخصات و نماد یکسانی هستند.  هریک از این تابلوها با نمادهای اختصاصی که بر روی آن ها حک شده است، وضعیت ویژه ای را بیان می کنند. به طور کلی تابلوهای ترافیکی در گروه  های مختلفی تقسیم بندی می شوند. اعلام آگاهی و یا الزام راننده از جمله مهم ترین کاربردهای تابلو ترافیکی است. تابلوهای آگاهی دهنده راهنمای راننده تا انتهای مقصد خواهند بود. بی توجهی به این تابلوها ممکن است موجب تاخیر در رسیدن و یا سرگردانی در مسیر شود. اما از دیگر کاربردهای تابلو ترافیکی می توان اعلام وضعیت های خطر را نام برد. عدم توجه به تابلوهای هشدار حادثه آفرین خواهد بود. گروه سوم تابلوهای اعلام ممنوعیت است.

رعایت نکردن این علائم سرپیچی از قوانین محسوب خواهد شد و پیگرد قانونی برای رانندگان متخلف به همراه خواهد داشت. از کاربردهای تابلو ترافیکی می توان به کاهش ترافیک جاده ای، اعلام وضعیت هشدار، اعلام مسیرهای پرپیچ و خم، اعلام مسیر یک یا دو طرفه، راهنمایی مسیر و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

با توجه به نیاز روز افزون به این محصولات، تولیدکننده های تابلو ترافیکی در مناطق مختلف کشور در حال فعالیت هستند. کیفیت محصولات تولید شده توسط برندهای مختلف متفاوت است. از این رو پیش از خرید علائم ترافیکی باید اطلاعات مفیدی در مورد این ابزار و تجهیزات در اختیار داشته باشید.

در این بخش به بررسی انواع تابلو ترافیکی و کاربرد هریک از آن ها می پردازیم. همانطور که پیش از این عنوان شد، تابلو ترافیکی در سه گروه تابلوهای آگاهی دهنده ، منع کننده و تابلوهای هشدار دهنده عمده جای می گیرند. زیر مجموعه این گروه تابلوهای کوچه، معابر و تابلوهای جاده ای هستند. کیفیت تابلو ترافیکی باید به نوعی باشد که قابل استفاده در شرایط جوی مختلف باشد. در واقع این تابلوها باید از موادی ساخته شوند که در برابر ضربات مختلف و اختلافات دمایی مقاومت بالایی داشته باشد. تفاوت انواع تابلو ترافیکی شهری و جاده ای در جنس و ابعاد آن هاست. تابلوهای شهری ساخته شده از ورقه های آهنی است که بر روی آن یک لایه پوشش الکترواستاتیکی قرار گرفته است.

اما تابلوهای مناسب برای نصب در جاده ها از جنس گالوانیزه ساخته می شوند. گالوانیزه عمر این تجهیزات را افزایش می دهد. غالبا ابعاد در نظر گرفته شده برای ساخت تابلوهای جاده ای بیش از تابلو شهری است.

جهت اطلاع بیشتر در مورد علائم هشداردهنده و تابلوهای ترافیکی و جاده ای و همچنین قیمت و خرید انواع تابلوهای ترافیکی به سایت ایمن ترافیک کالا  مراجعه نمایید و با کارشناسان فروش در تماس باشید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تابلوی ترافیکی , خرید تابلوی ترافیکی , قیمت تابلوی ترافیکی , تابلوی راهنمایی رانندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

فروش علائم راهنمایی و رانندگی

تابلوهای راهنمایی رانندگی  به منظور كنترل و هدایت ترافيک و افزایش ایمنی راهها و فقط در محلهایی كه بتوان به آسانی به هدف های مذكور رسيد، به كار می رود. با توجه به لزوم بهره وری بالای انواع تجهیزات ترافیکی و لوازم جاده ای بکار رفته در سطح معابر و جاده های کشور میتوان نسبت به تهیه و تولید و ساخت و فروش تابلوهای ترافیکی و علائم راهنمایی رانندگی با بالاترین کیفیت در سطح کشور اقدام نمود. امروزه حمل و نقل جاده ای جزء لاینفک زندگی شهری شده است .

تمام آیتم های تابلوهای ترافیکی شهری مطابق استاندارد فونت تابلوهای راهنمایی رانندگی و تولید شده با شبرنگ های ترافیکی تاریخ دار و چسب دار از برند های معتبر و مورد تایید اداره راه باید باشد . 

تابلوهای ترافیکی در سراسر جهان معانی مشترکی دارند . همچنین نماد های استفاده شده در آن ها در تمام دنیا به یک شکل می باشد . تابلوهای ترافیکی به سه گروه تقسیم می شود که می توان از طریق رنگ ها و اشکال مختلفی که دارند به نوع کاربری تابلوها پی برد . تابلوهای هشدار دهنده ، تابلوهای اخباری و تابلوهای دستوری . تابلوهای مکمل نیز در راستای هدفمندی بیشتر این سه نوع تابلو استفاده می شود . اعلام آگاهی و یا الزام راننده از جمله مهم ترین کاربردهای تابلو ترافیکی است. تابلوهای آگاهی دهنده راهنمای راننده تا انتهای مقصد خواهند بود. بی توجهی به این تابلوها ممکن است موجب تاخیر در رسیدن و یا سرگردانی در مسیر شود. اما از دیگر کاربردهای تابلو ترافیکی می توان اعلام وضعیت  های خطر را نام برد. عدم توجه به تابلوهای هشدار حادثه آفرین خواهد بود. گروه سوم تابلوهای اعلام ممنوعیت است. بنابراین تابلوهای ترافیکی نقش بسیار مهمی در نظم و کنترل ترافیک در یک جامعه را شامل می شوند.

علائم راهنمایی و رانندگی

علائم و نشان‌های جاده‌ایی، نمادهایی هستند که در کنار خیابان‌ها یا در بالای جاده‌ها و بزرگراه‌ها به منظور اطلاع‌رسانی ترافیکی به راننده‌ها و عابرین نصب شده‌اند. شرکت آسیا ترافیک توانسته به رتبه خوبی در تولید انواع تابلوهای ایمنی و ترافیکی دست یابد. شماری از کشورها با ساده‌ تر کردن و استاندارد نمودن هر چه بیشتر علائم ترافیکی و ایمنی، مشکل جهانگردان و تاجران را در این زمینه حل کرده و امنیت رفت و آمد ترافیکی را بالاتر برده‌اند. علائم و نشانه های استفاده شده در تابلوهای ترافیکی هدایت ترافیک را بسیار راحت تر نموده است . برخی از علائم ترافیکی و راهنمایی و رانندگی شامل موارد زیر می باشد .

چراغ های راهنمایی و رانندگی

گل میخ های ترافیکی که جهت سهولت مسیریابی رانندگان تولید شده است

جدا کننده های ترافیکی

و ...

تولید کننده علائم راهنمایی و رانندگی

ایمن ترافیک کالادر زمینه فروش علائم راهنمایی و رانندگی فعالیت می کند و توانسته با ارائه بهترین تجهیزات کنترل ترافیک رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد. همکاران ما در حوزه حمل و نقل و ترافیک و امور جاده ای مرتبط با فروش علائم راهنمایی و رانندگی در هرچه بیشتر خدمت رسانی به هم میهنان عزیزمان میباشد.  برای آشنایی بیشتر با محصولات ترافیکی و دریافت لیست قیمت علائم راهنمایی و رانندگی شهری با همکاران ما در ایمن ترافیک کالا تماس حاصل نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تابلوی ترافیکی , خرید تابلوی ترافیکی , قیمت تابلوی ترافیکی , تابلوی راهنمایی رانندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

راهنمای خرید تاب کودک و مجموعه تاب و سرسره کودک

شاید شما هم از خودتان بپرسید « تاب کودک چی بخرم» و یا " تاب و سرسره مناسب کودک کدام است». در این مقاله به تمامی سوال هایتان در مورد خرید تاب کودک پاسخ میدهیم.

شاید شما هم به عنوان والدین به دنبال راهی باشید تا کودکتان در این روزها بتواند در محیطی امن انرژی کودکانه ی خود را تخلیه کند . اکثر پدر و مادر ها سعی میکنند ساعاتی از روز را اختصاص دهند تا فرزندانشان را به پارک های بازی ببرند تا کودک بتواند زمانی را صرف بازی با تاب و سرسره و دیگر لوازم تفریحی کند ولی این روز ها با وجود مشغله زیاد و خطر ویروس کرونا چنین امکانی میسر نیست و اکثر والدین ترجیح میدهند اوقات فراغت خود را در خانه بگذرانند و ایمن بمانند. به همین دلیل ترجیح میدهند تا در آپارتمان یا حیاط منزلشان با تهیه تاب کودک و یا مجموعه های تاب و سرسره و صخره نوردی و ترامپولین بتوانند محیطی شاد را برای کودکشان بسازند تا در محیطی امن بازی کنند. اگر شما هم به دنبال تاب کودک هستید پیشنهاد میکنیم این مقاله را تا آخر مطالعه بفرمایید چرا که قصد داریم چند نکته درباره ی خرید تاب کودک را ذکر کنیم تا بتوانید با توجه به فضا و سن کودکتان بهترین انتخاب را داشته باشید.

قبل از خرید باید به این سوالات پاسخ دهید:

کودکی که قرار است از مجموعه تاب کودک استفاده کند چند سال دارد؟

میخواهید چند کودک به صورت همزمان از مجموعه تاب کودک استفاده کنند؟

اختلاف سنی کودکانی که از مجموعه تاب کودک استفاده میکنند چقدر است؟

چقدر فضا برای جا دادن مجموعه تاب کودک دارید؟

بودجه ای که برای خرید مجموعه تاب کودک در نظر دارید چقدر است؟

سن استفاده از تاب کودک

واقعیت این است که بچه ها خیلی زود بزرگ میشوند و همه ی والدین در هنگام خرید اسباب بازی یا لوازم تفریحی برای کودکشان به این فکر میکنند که جنسی را انتخاب کنند تا کودک بتواند مدت زمان طولانی تری را از آن استفاده کند و خیلی زود آن را کنار نگذارد. برای مثال یک کودک 18 ماهه میتواند خودش را با یک تکه پلاستیک هم سرگرم کند و داشتن تاب کودک برایش مثل داشتن یک شهر بازی بزرگ رویایی است در صورتی که یک کودک 4 ساله با اسباب بازی نوزاد 18 ماهه اصلا ارتباط برقرار نمیکند. سن کودکی که میخواهد از مجموعه تاب کودک استفاده کند بسیار مهم است چرا که باید بتواند به راحتی سوار تاب شود و یا اگر مجموعه تاب کودک شما شامل سرسره و صخره نوردی هم باشد باید بتواند از پله های سرسره و صخره نوردی بالا رود و یا بر عکس اگر سن کودک بالاتر باشد دیگر مجموعه های تاب کودک کوچکتر برایش جذابیتی ندارد. در ضمن دقت کنید که کودکان کوچک نباید بیش از حد هیجان زده شوند، بنابر این ارتفاع زیاد یا محکم تاب خوردن برایشان خطرناک است. برای مثال مجموعه تاب و سرسره قلعه برای گروه سنی 1 تا 4 سال مناسب است و مجموعه تاب و سرسره کودک سنجاب برای گروه سنی1 تا 5 سال مناسب  میباشد. برای سنین پایین تر تاب کودک کجاوه ای زرافه که گروه سنی 18 ماه تا 4 سال را پوشش میدهد مناسب تر است.

تاب بازی گروهی یا فردی؟

تعداد کودکانی که میخواهند از مجموعه تاب کودک استفاده کنند نیز مهم است. برای مثال اگر دو کودک میخواهند از مجموعه استفاده کنند به بیشتر از 2 عدد تاب کودک نیاز ندارید و یا حتی میتوانید مجموعه ای را انتخاب کنید که شامل یک تاب کودک و یک صخره نوردی و یا سرسره باشد, اینگونه همزمان یک کودک میتواند تاب بازی کند و دیگری سرسره بازی ویا صخره نوردی کند. ولی اگر بیشتر از دو کودک بخواهند با هم همزمان بازی کنند باید مجموعه بازی های بزرگتری را انتخاب کنید و یا در کنار مجموعه تاب کودک خود یک وسیله بازی دیگر مانند استخر شن بازی یا استخر آب هم بردارید تا همه کودکان بتوانند با هم همزمان سرگرم باشند. برای مثال در مجموعه تاب و سرسره با حلقه بسکتبال خرس همزمان حداقل سه کودک میتوانند از این مجموعه بازی استفاده کنند.

کارایی مجموعه تاب کودک برای گروه سنی مختلف

اختلاف سنی کودکانی که میخواهند از مجموعه تاب کودک استفاده کنند هم بسیار مهم است برای مثال کودک سه ساله نمیتواند تابی را سوار شود که یک کودک 7 ساله سوار آن میشود. اگر اختلاف سنی کودکتان زیاد باشد, به شما وسایلی جانبی در کنار مجموعه تاب کودک پیشنهاد میکنیم. استخر بادی , استخر شن بازی, سرسره بادی و کلبه کودک ازجمله اسباب بازی های جذابی هستند که میتواید در کنار مجموعه تاب کودک انتخاب کنید تا همه ی فرزندانتان بتوانند در کنار هم بازی کنند و لذت ببرند. دربرخی مجموعه بازی ها ممکن است گروه سنی برای استفاده از لوازم بازی متفاوت باشد، برای مثال در مجموعه تاب و سرسره کشتی که کودکان 1.5 تا 7 سال میتوانند از آن استفاده، کودک 1.5 ساله میتواند از تاب آن استفاده کند ولی استفاده از سرسره این مجموعه باید حتما با کمک والدین باشد.

چقدر فضا برای جا دادن مجموعه تاب کودک نیاز است؟

فضایی که برای جا دادن مجموعه تاب کودک مورد نظرتان در اختیار دارید نیز بسیار مهم است. اگر منزل شما حیاط دار باشد میتوانید یک مجموعه تاب کودک مناسب برای فضای باز انتخاب کنید و اگر برای فضا آپارتمانی یک مجموعه تاب کودک میخواهید مطمئن باشید که برای شما هم پیشنهاد های جذابی وجود دارد. برای مثال مجموعه تاب کودک کجاوه ای زرافه و مجموعه تاب و سرسره کودک طرح حروف انگلیسی هم در محیط داخل منزل قابل استفاده است و هم در حیاط منزل. اما برای استفاده ی آنها در حیاط بهتر است که این مجموعه بازی ها را در یک محیط سقف دار قرار دهید.

قیمت تاب کودک (قیمت مجموعه بازی کودک)

آخرین نکته بودجه ی مد نظر شما برای خرید تاب کودک و یا دیگر لوازم جانبی می باشد. اما جای نگرانی نیست! لاین تاب و سرسره کودک ایمن ترافیک کالا بسیار متنوع بوده و برای هر فضا و بودجه ای, محصولی با کیفیت به شما پیشنهاد میدهد. بنابر این اگر قصد دارید فضای بازی کودک خود را بسازید همین حالا از صفحه تاب سرسره ی کودک وبسایت ایمن ترافیک کالا دیدن کنید و برای هرگونه اطلاعات بیشتر با مشاوران در ارتباط باشید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تاب سرسره پلاستیکی , تاب و سرسره کودک , قیمت تاب سرسره پلاستیکی , خرید تاب سرسره پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 19 صفحه بعد