نوشته شده توسط : malih

بشکه ایمنی، نیوجرسی ترافیکی و کاشن تانک

بشکه ترافیکی چیست ؟ همه چیز درباره بشکه ایمنی و قیمت بشکه ایمنی و خرید بشکه ایمنی، نصب آن در جاده ها تجهیزات کانالیزه کردن ترافیک برای هشدار به رانندگان در حال عبور از محدوده عملیات اجرائی معابر و به منظور حفاظت از پرسنل مشغول به کار و هدایت وسایل نقلیه از منطقه خطر بکار می‌روند. این تجهیزات می‌بایستیک انتقال آرام و تدریجی را برای ترافیک عبوری از یک خط به خط دیگریا به کنار گذر یا مسیر انحرافی یا به هنگام کاهش عرض مسیر در حفاری‌ها فراهم آورند. این تجهیزات ترافیکی می‌بایست طوری ساخته شوند که در صورت برخورد خودرو با آن‌ها، هیچگونه آسیب خاصی به خودرو وارد نسازند. هدف اصلی، اطمینان از عبور امن و یکنواخت خودرو‌ها در منطقه عملیات اجرائی بوده و در عین حال ایمنی کارکنان و تجهیزات را نیز حفظ نماید. محل رؤیت این تجهیزات (محدوده اعمال کنترل ترافیک) فاصله بین اولین تابلوی هشداری و نقطه فراتر از منطقه کار میباشد،یعنی جایی که ترافیک پس از آن دیگر تحت تأثیر عملیات واقع نشده و می‌تواند در مسیر خود ادامه حرکت دهد. در پروژه‌های عملیات اجرائی تجهیزات کانالیزه کردن در اغلب موارد برای مدت‌های طولانی در محل باقی می‌ماند، در طی این دوره طولانی بعضی از عناصر همانند مخروط‌های ایمنی، بشکه‌های ایمنی، راهبندها، داربست‌ها و غیره به واسطه برخورد خودروها یا فعالیت‌های پروژه از محل اولیه خود جابجا میشوند، بنابراین لازم است که این تجهیزات به صورت دورهای مورد بازدید قرار گیرند. این روش باعث استقرار خوب تجهیزات ترافیکی و عملکرد مناسب خودروها در دراز مدت می‌شود و هزینه های کارگاهی و تجهیزات را به حداقل رسانده و ایمنی کارگران را در مقابله با خطرهای بالقوه کانالیزه کردن حفظ می‌نماید. این تجهیزات شامل مخروط‌های ایمنی، خطرنما و راهبندهاهستند.

بشکه ترافیکی چیست؟

در زندگی ماشینی و پرترافیک شهری امروزی، نیاز به مسدود کردن و یا جداسازی خیابانها برای انجام کارهای اجرایی و تعمیراتی در بسیاری مسیرها وجود دارد و این امور با استفاده از انواع مانع ترافیکی که موقت و متحرک هستند قابل انجام است. یکی از پرکاربردترین تجهیزات ترافیکی جهت هشدار به رانندگان در راهها و جاده ها بشکه ترافیکی است. بشکه ایمنی که در گروه جداکننده‌ها قراردارد از مواد پلی اتیلن درجه یک که در برابر ضربه و تابش آفتاب مقاوم است، ساخته شده و در رنگ زرد در کشور تولید میشود. این محصول طوری طراحی شده که در زمان برخورد وسیله نقلیه با آن، ضربه را مهار کرده و حداقل آسیب به خودرو و سرنشینان وارد میشود.

کلام آخر

خرید بشکه ترافیکی علاوه بر کنترل ترافیک در کارگاه های ساختمانی نیر کاربردی است. این تجهیزات ترافیکی در ابعاد مختلف ساخته می شود و هر کدام از آنها برای مکان و زمان مختلفی مناسب هستند. بشکه ترافیکی بر اساس ابعاد و نوع شبرنگ؛ داشتن درب و بدون درب بودن متفاوت خواهد بود. بشکه ترافیکی همه از پلی اتیلن ساخته می شود که از بهترین پلیمرها پلاستیک است. رنگ آن اغلب نارنجی رنگ است و در آن از شبرنگ استفاده می شود تا دید مناسبی در شب داشته باشد. همین امر میزان تصادفات را کاهش داده و امنیت خیابان و جاده ها را تامین نمی نماید. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی مخصوص بشکه ترافیکی می باشد. محصولات این برند را می توانید با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی تهیه نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: بشکه ترافیکی , بشکه ایمنی , قیمت بشکه ایمنی , خرید بشکه ایمنی , خرید بشکه ترافیکی , قیمت بشکه ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

Proludic از شرکت های تولید کننده تجهیزات پارکی می باشد. تاب و سرسره پارکی این برند خلاقانه طراحی شده است و زیبایی فوق العاده ای دارند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Lappset از برندهای تولید کننده انواع تجهیزات پارکی است. تاب سرسره پارکی این برند از کیفیت بالایی برخوردار است. محصولات این برند به شکلی طراحی شده اند که خلاقیت کودکان حین بازی رشد نماید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع مبلمان شهری، تاب سرسره پارکی را نیز عرضه می دارد. این برند به کمک متریالی همچون فلز و پلی اورتان استفاده کرده و تاب و سرسره زیبایی می سازد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Berliner نیز از برندهای بسیار فعال در زمینه تولید تجهزات پارکی است. این برندد نیز تلاش دارد با استفاده از طراحان برجسته تاب سرسره بسیار زیبا طراحی نماید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Playworld از برندهای معروف تولید کننده انواع تجهیزات بازی است. این برند در تولید محصولات خود به سن و سال بچه ها توجه ویژه نموده است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تاب سرسره , خرید تاب سرسره , قیمت تاب سرسره ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

آشنایی با مخروط ترافیکی

مخروط ترافیکی یا کله قندی ترافیکی به منظور ایمن کردن موقت مسیر در خیابان ها و بزرگراههابهکارمیرود. مخروط ایمنی بدلیل شکل ظاهری و سطح مقطع بزرگی که دارد از ایستایی خوبی برخوردار است و همین امر استفاده از آن را در سطوح با شیب مختلف میسر می سازد. مخروط ترافیکی برای دیده شدن بهتر، بیشتر با رنگ قرمز تولید میشود. بدنه این جداکننده ترافیکی بیشتر از جنس پلاستیک بوده و از انعطافپذیری بالایی برخوردار است، این خاصیت سبب افزایش ایمنی کله قندیهای ترافیکی شده ؛ زیرا هنگام برخورد وسایل نقلیه هم مخروط ترافیکی و هم وسیله نقلیه آسیبی نمیبینند. کله قندی ترافیکی که با نام قندیل نیز آن را میشناسند اکثراً با اندازه­های 25، 45، 55، 65، 75 و 100 سانتیمتری تولید و عرضه می­شود و در دو نوع مخروط ترافیکی با حلقه اتصال زنجیر و مخروط ترافیکی جمع شونده چراغ دار و بدون چراغ بفروش میرسد. ایمن ترافیک مخروط ایمنی را با دو جنس PVC و ژله ای و برای کاربردهای مختلفی نظیر استفاده در بزرگراه ها، فرودگاهها، پارکینگها، معابرعمومی و خیابان ها به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه مینماید. این محصول به راحتی قابل جابجا شدن است و با توجه به شکل مخروطی بودن و برخلاف استوانه ترافیکی نیازی به نصب بر روی سطح مورد نظر ندارد. مخروط ایمنی دارای دو نوع شب رنگ دار و بدون شبرنگ است که مدل شبرنگ دار آن سبب افزایش دید رانندگان در شب میشود.

کله قندی ترافیکی را بیشتر بشناسیم

افزایش حمل ونقل جاده ای و شهری استفاده از تجهیزات ترافیکی استاندارد بیش از گذشته اهمیت پیدا کردهاست؛زیرا این نوع تجهیزات نقش مهمی در افزایش ایمنی و کاهش میزان خطرات دارند. یا در کلان شهرهایی مانند تهران که ترافیک هر روز سنگینتر از گذشته میشود و تعداد خودروهای شخصی هر روز افزایش مییابد و در مقابل تعداد وسایل حمل و نقل عمومی نسبت به رشد جمعیت، کاهش مییابد و مسئولان شهری و دولت هیچ برنامه­ای برای کاهش و کنترل ترافیک ندارند. در چنین شرایطی شهروندان انتظار کاهش ترافیک را ندارند اما انتظار دارند که مسئولان برنامه مدون و کاربردی برای حداقل ثابت نگهداشتن ترافیک داشته باشند. در این مواقع یکی از روش­های کنترل ترافیک و نظارت بر ترافیک استفاده از تجهیزات ترافیکی است. مخروط ترافیکییا همان کله قندی ترافیکییکی از رایج­ ترین و ارزان­ترین تجهیزات ترافیکی محسوب می­شودوبطورمعمولبرای هشدار و راهنمایی در خیابان ها و پارکینگها مورد استفاده قرار میگیرد. کله قندی عموماً به رنگ قرمز تولید میشود و دارای نوار شبرنگی در نزدیکی راس مخروط است تا رانندگان در شب دید بهتری داشته باشند. جنس مخروط ترافیکی از پلاستیکی PVC بوده و در سایزهای مختلف با ارتفاعهای متفاوت تولید می­شود. کله قندی پلاستیکی به گونهای طراحی شده که دارای سطح مقطع بزرگ بوده و قابلیت ایستایی مناسبی دارد حتی بر روی سطوح شیب دار. این نوع از تجهیزات ترافیکی بدون نیاز به نصب نیز قابل استفاده بوده و به راحتی بر روی سطح زمین قرار میگیرد.

کلام آخر

کله قندی از پرکاربردترین انواع تجهیزات ترافیکی است. استفاده از کله قندی در پارکینگ ها، حاشیه خیابان ها، جاده ها و ... از بروز حوادث جلوگیری می کند. قیمت کله قندی بر اساس مواد به کار رفته در ساخت، استفاده از قلاب یا زنجیر، کف لاستیکی و یا ساده متفاوت است. البته ارتفاع کله قندی نیز در قیمت آن تاثیر گذار می باشد. قبل از خرید کله قندی بهتر است اطلاعات کاملی درباره انواع آن و کاربرد هر یک از آنها در مکان و زمان مناسب اطلاعات کاملی کسب کنید. با تماس با کارشناسان ایمن ترافیک کالا می توانید از استانداردهای موجود اطلاع یافته و خرید بهتری داشته باشید. ایمن ترافیک کالا تولید کنندده انواع کله قندی است ومحصولات خود را بدون واسطه و با گارانتی عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کله قندی ترافیکی , مخروط ترافیکی , خریدکله قندی ترافیکی , قیمت کله قندی ترافیکی , خرید مخروط ترافیکی , قیمت مخروط ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

استوانه ترافیکی و کله قندی

محصولات دسته جداکننده ترافیکی که بیشتر به منظور تعیین مسیر و هدایت رانندگان به مسیرهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرند، جز مهمترین تجهیزات ترافیکی به شمار میآیند. چرا که یکی از دلایل عمده وقوع حوادث ناگوار انحراف رانندگان از مسیر است که به راحتی با تجهیز کردن خیابانها،کوچه هاو جاده ها میتوان سبب بالا رفتن سطح ایمنی شهری و برون شهری شد. از نمونه های پرکاربرد جداکننده ترافیکی میتوان به  استوانه ترافیکی و کله قندی اشاره نمود.

انواع استوانه ترافیکی

نمونهای از استوانه ترافیکی پلیاورتان همانطور که در بالا به آن اشاره شد، استوانه ترافیکی شبنمااستکهبیشتر به منظور کنترل سرعت خودروها، مشخص کردن مسیرهای مختلف، جلوگیری از پارک خودروها در مکانهای پارک ممنوع و یا جلوگیری از برخورد خودروها با گاردریل استفاده میشود. همچنین استفاده از استوانه ترافیکی باعث می­شود تا رانندگان خودروها در شب به راحتی بتوانند مسیر را تشخیص دهند و از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود. از دیگر کاربردهای استوانه های ترافیکی می­توان به استفاده در کنارههای مسیر، خروجیهای بزرگراه، مجراهای آب، محدوده با خطر ضربه شدید، مسدود کردن راه، پیچ ها، پلهای ورودی ساختمانها،تقسیم کننده خطوط ترافیکی در یک مسیر، محور میانی معابر دوطرفه که انحراف به چپ یا گردش ممنوع میباشد و سایر موارد مشابه اشاره نمود.

استوانه ترافیکی چه کاربردی در پارکینگهادارد؟

استوانه ترافیکی کاربرد و مزایای بسیاری دارد که با توجه به نوع نیاز میتوان از این وسیله ایمنی استفاده کرد. یکی از کاربردهای استوانه ایمنی استفاده از آن در طبقات پارکینگ های عمومی و طبقات پارکینگ­ های خصوصی است که با توجه به افزایش روزافزون تعداد خودروها در شهرهای پرجمعیت، طراحی و ساخت پارکینگ­ های طبقاتی نیز رو به افزایش است و همین امر سبب افزایش استفاده از تجهیزات ایمنی و پارکینگی شدهاست. راهنمایی و هشدار به خودروها و تغییر مسیر آنهاازکاربردهای استوانه های ترافیکی در پارکینگ است. همچنین از استوانه ترافیکی جهت جداسازی پارکینگهابهوفوراستفادهمیشود. استوانه ترافیکی پارکینگ را میتوان بدون پیچ کردن نیز بر روی زمین قرار داد تا زمانی که نیاز به جابجایی دارد آن­رابهراحتی بتوان جابجا کرد. نوع استوانه ترافیکی پارکینگ بیشتر از مدل ساده و شبنمااستودارای ابعاد مختلفی میباشد که با توجه به نیاز و کاربرد باید انتخاب و تهیه شوند. علاوه بر پارکینگهااین باتومی­های ایمنی که بصورت ثابت و متحرک قابل استفاده هستند، کاربرد فراوانی در تعیین مسیر خودروها در خروجی بزرگراه­ها،سرپیچهاوکنارههای مسیر دارد که معمولاً برای دید بهتر و ایمنی بیشتر چند استوانه را پشت سرهم قرار میدهند.

کلام اخر

استفاده از استوانه ترافیکی برای کنترل ترافیکی در خیابان ها، جلوگیری از ورود خودرو ها به مسیر مشخص و .... مرسوم است. خرید استوانه ترافیکی نیاز به داشتن اطلاعات کافی درباره انواع استوانه ترافیکی دارد. شما باید بتوانید تشخیص دهید که کدام یک از انواع استوانه برای کاربری شما مناسب است. قیمت استوانه ترافیکی نیز بسته به متریال استفاده شده در آن، نوع شبرنگ و همچنین اندازه آن متفاوت خواهد بود. در صورت تمایل به کسب دریافت اطلاعات کامل می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. استوانه ترافیکی ارائه شده در این سایت دارای گارانتی کیفیت و سلامت است. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع استوانه ترافیکی محصولات تولیدی خود را با گارانتی ارائه می دهد.

 

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: استوانه ترافیکی , استوانه ایمنی , قیمت استوانه ترافیکی , قیمت استوانه ایمنی , خرید استوانه ترافیکی , خرید استوانه ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

لباس کار خلبانی

در تهیه لباس کار خلبانی از استانداردهای روز دنیا تبعیت می شود تا ایمنی بدن افراد حین کار، تضمین شود. این نوع لباس کار که دارای طراحی یکسره ای می باشد، مانع از ورود آلودگی ها به داخل لباس و آسیب دیدن بدن کاربر می شود. چنانچه برای تهیه لباس کار خلبانی به مراکز فروش تجهیزات ایمنی مراجعه کنید با قیمت های متنوعی روبرو خواهید شد. آن چه باعث تنوع در قیمت لباس کار خلبانی می شود، تفاوت در مواد به کار رفته در ساخت آن است.

در تهیه لباس کار یکسره خلبانی ممکن است از الیاف طبیعی استفاده شود. اگر درصد این الیاف در لباس بالا باشد، کیفیت لباس افزایش یافته و طول عمر بالایی خواهد داشت. به این ترتیب می توان از آن در مشاغل و شرایط مختلف استفاده نمود. همین ویژگی ها باعث شده تا قیمت آن نیز در مقایسه با انواع دیگر نسبتاً بالا باشد. اگر در شرایطی مشغول به کار هستید که نیاز است لباس کار شما دارای ضخامت بالایی باشد، استفاده از این محصول گزینه مناسبی خواهد بود.

در انواع دیگر لباس کار خلبانی، به همراه الیاف طبیعی، درصدی الیاف مصنوعی نیز به کار می رود. استفاده از الیاف مصنوعی یا صنعتی، در ساخت لباس یکسره خلبانی هم بر کیفیت و هم بر قیمت لباس کار خلبانی تاثیر خواهد گذاشت. اما به صورت کلی این نوع لباس ایمنی دارای تراکم بالایی است و به لطف همین مزیت نیز از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. استفاده از آن در شرایط مختلف امکان پذیر است و کل بدن را در برابر عوامل آسیب رسان محافظت می کند.

اگر قصد خرید لباس کار خلبانی دارید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا آن را با قیمت مناسب تهیه نمایید. کارشناسان فروش ما آماده اند تا با ارائه مشاوره های مفید، شما را در تهیه لباس کار مناسب با نیازتان همراهی کنند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار خلبانی , لباس کار یکسره , قیمت لباس کار خلبانی ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

بهترین کلاه کار دنیا

با توجه به اهمیت استفاده از تجهیزات ایمنی حین کار، امروزه استفاده از انواع کلاه ایمنی بیشتر از قبل مورد توجه کارفرمایان و صاحبین مشاغل است. خرید مناسبترین انواع کلاه کار و استفاده مستمر از آن مهمترین دغدغه پیش روی کارفرمایان است. کلاه ایمنی باید سر و صرت کارگران را از خطراتی که آنها را تهدید می کند، حفظ کرده و در عین حال به شکلی طراحی و ساخته شده باشد که استفاده از آن برای کارگران آسان باشد. در ادامه سعی داریم 5 مدل از بهترین انواع کلاه ایمنی طراحی شده توسط برند های نامی را به شما معرفی نماییم. ایمن ترافیک کالا نیز تلاش دارد با الگو گرفتن از این برندها بهترین انواع کلاه کار را تولید نموده و یا قیمت مقرون به صرفه به فروش برساند.

  1. کلاه کار مهندسی AMSTON

این برند که سالها است در زمینه تولید تجهیزات ایمنی فعالیت دارد با تولید کلاه ایمنی مدل Vented Hard Hat کلاهی ایمن و در عین حال ساده به بازار جهانی عرضه نموده است. این کلاه ایمنی مهندسی یراق بسیار مستحکمی دارد و بدنه آن از پلی اتیلن ساخته شده است. ایمن ترافیک کالا با تولید کلاهی ایمنی مهندسی عمران، کلاه ایمنی ساختمان هرتمن، کلاه ایمنی و کلاه ایمنی پرشین safety محصولاتی کاملا مشابه با این برند خارجی را وارد بازار ایران نموده است. کلاه ایمنی مهندسی همگی یراق های مستحکمی دارند و بدنه آنها از پلی اتیلن ساخته شده است. در صورتی که تصمیم به خرید کلاه ایمنی خارجی دارید می توانید از مجموعه کلاه ایمنی برند jsp که در فروشگاه ایمن ترافیک موجود است بهترین انتخاب را داشته باشید. قیمت کلاه ایمنی ایرانی در این مجموعه نسبت به مدل های خارجی مقرون به صرفه است و این در حالی است که کیفیت آنها چیزی از مشابه خارجی خود کم ندارند.

  1. کلاه کار جوشکاری Hobart مدل Viking 3350

این محصول از قابل اعتمادترین انواع کلاه جوشکاری در سال 2020 است. از مهمترین ویژگی های این محصول LCD هوشمند آن است که بسته به نور آزار دهنده موجود در زمان جوشکاری تاریکی لنز را تنظیم می کند. ایمن ترافیک کالا نیز با تولید و عرضه انواع کلاه جوشکاری ساده و هوشمند توانسته است نیاز جوشکاران ایرانی را تامین نماید. کلاه ماسک جوشکاری هوشمند، کلاه ماسک جوشکاری پیشرفته، کلاه ماسک، کلاه جوشکاری هوشمند با سیستم هوا و .... از جمله محصولات این مجموعه هستند. همانطور که می دانید کلاه ایمنی جوشکاری انواع بسیار متنوعی دارد و اما مدل های پیشرفته و هوشمند این مجموعه دارای لنز هوشمند است. این لنزها با توجه به نور حاصل از جوشکاری تنظیم می شود. امکان تنفس با این محصولات راحت است و بدنه مقاوم آن طول عمر مناسبی دارد.

کلام آخر

همانطور که می دانید استفاده از کلاه ایمنی در بسیاری از مشاغل جزء مهمترین موارد حفاظت شخصی به شمار می آید. خوشبختانه امروزه کلاه ایمنی در تنوع بسیار بالایی در ایران تولید می شود و هر فردی با هر توانایی شغلی می توانند بهترین کلاه ایمنی متناسب با شغل خود را خریداری نمایند. خرید کلاه ایمنی مطابق با شغل و خطرات موجود در محیط کار امری بسیار ضروری است. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان در زمینه قیمت کلاه کار در انواع مختلف، نوع کلاه ایمنی و متریال به کار رفته در ساخت آن با مشاوران و کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع کلاه ایمنی این آمادگی را دارد که برای انتخاب بهترین کلاه کار به شرکت ها و کارفرمایان مشاوره بدهد. این شرکت علاوه بر تولید انواع کلاه ایمنی، آمادگی گارانتی و فروش بی واسطه محصولات خود را نیز دارد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی , کلاه کار , خرید کلاه ایمنی , قیمت کلاه ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

کلاه ایمنی مهندسی

کلاه ایمنی مهندسی را می توان در رنگ بندی های متنوعی در بازار یافت. این کلاه از استانداردهای بسیاری تبعیت می کند تا سلامت سر مهندسان و کارگران را به هنگام سقوط اشیا حفظ کند. به همین سبب نیز از پلی اتیلن فشرده در ساخت آن استفاده می شود. سطح این کلاه ایمنی صیقل داده می شود تا از شدت فشار وارد شده به قسمت سر بکاهد. در برخی از انواع این محصول از پلیمری خاص برای افزایش مقاومت آن بهره گرفته می شود که طبیعتاً این موضوع سبب بالا رفتن قیمت این تجهیزات خواهد شد.بسته به کیفیت موادی که در ساخت کلاه ایمنی مهندسی مورد استفاده قرار می گیرد، قیمت آن نیز متغییر است. البته به جز متریال، عوامل دیگری چون رعایت استانداردهای ساخت، رنگ بندی و ... نیز در قیمت گذاری این کلاه تاثیر دارند.

بنابر استانداردهای تعیین شده، وزن کلاه ایمنی مهندسی نباید از 400 گرم بیشتر باشد. همچنین سایز آن نیز باید مطابق اندازه ی سر کاربر باشد. وجود دریچه ی هوا بر روی سطح کلاه نیز از مواردی است که موجب تهویه هوای داخل کلاه شده و از عرق سوز شدن سر افراد جلوگیری می کند. رعایت تمام این استانداردها، موجب می شود تا کیفیت ساخت این کلاه ایمنی بالا باشد و قیمت کلاه ایمنی مهندسی افزایش پیدا کند. با در نظر گرفتن شرایط، می توان از انواع کلاه ایمنی مهندسی برای مشاغلی چون کادر مخابرات، مکانیک ها، معدنچیان، مهندسان، کارگران ساختمانی و ... استفاده کرد.

اگر در شغلی که به آن فعالیت دارید، احتمال سقوط اشیا وجود دارد و یا شرایط کار شما به گونه ای است که احتمال آسیب به سر وجود داشته باشد، با توجه به نکات ذکر شده اقدام به خرید کلاه ایمنی نمایید. ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر تجهیزات ایمنی، به صورت 24 ساعته آماده ی ارائه خدمات به مشتریان می باشد. برای خرید کلاه ایمنی مهندسی می توانید با سایت این فروشگاه مراجعه کرده و آن را با قیمت مناسب و به صورت ضمانت دار تهیه نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی مهندسی،قیمت کلاه کار مهندسی، خرید کلاه ایمنی مهندسی ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

برندpoterie-ravel که در شهر فرانسه فعالیت می کند تولید کننده انواع گلدان سیمانی، سفالی و ... است. محصولات این برند به صورت دست ساز و ماشینی بوده و زیبایی خارق العاده ای دارند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

برند Adam Christopher با تولید انواع گلدان کار خود را شروع نموده است و امروزه به عنوان طراح و دیزاینر مطرح دنیا معروف است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا به عنوان طراحی و تولید کننده انواع گلدان سیمانی در ایران فعالیت دارد. این برند انواع گلدان شهری را در اندازه های بزرگ و کوچک به فروش می رساند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

poterie-goicoechea از دیگر برندهای فرانسوی مطرح در تولید مبلمان شهری است. این شرکت علاوه بر تولید انواع گلدان سیمانی در زمینه طراحی و دیزاین نیز فعالت دارد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

LAB 123 از بزرگترین تولید کنندگان مبلمان شهری است که در زمینه تولید انواع گلدان سیمانی و کامپوزیت فعالیت دارد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: گلدان سیمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

LAPPSET از جمله برندهای فعال در زمینه تولید انواع لوازم ورزشی پارکی می باشد. این برند 50 سال است که در زمینه مبلمان شهری فعالیت دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Free kids از برندهای برتر سال است که علاوه بر وسایل ورزشی پارکی در زمینه تولید وسایل بازی پارکی نیز فعالیت دارد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا به تولید انواع تجهیزات بازی استاندارد در ایران مشغول است. گارانتی محصولات و نصب آنها توسط کارشناسان از مزایا محصولات این شرکت است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Lifefitness از برندهای نامی تولید تجهیزات ورزشی سالنی است. این برند به تازگی در زمینه تولیدتجهیزات ورزشی پارکی نیز فعالیت می نماید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Inter play از جمله برندهای برتر سال 2020است که در زمینه تولید وسایل ورزشی پارکی فعالیت می کند. محصولات این برند همگی از بالاترین کیفیت برخوردار هستند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: وسایل ورزشی پارکی , وسائل بدنسازی پارکی ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

اهمیت مبلمان شهری

مبلمان شهری از المان های متفاوتی تشکیل شده است و تنوع بسیار زیادی دارد. زیبایی و آسایش شهروندان در شهر مدیون استفاده به جا از المان های شهری است. تجهیزات ایمنی گاه فقط در زیبایی شهر تاثیر دارند مانند انواع گلدان های شهری و گاه در کنار زیبایی جهت آسایش شهروندان و در موقعیت های مناسب قرار می گیرند مانند نیمکت پارکی، سطل زباله، وسایل بازی پارکی، لوازم ورزشی بدنسازی و  ... . یک شهر زیبا از قرار گرفتن درست و به جای این تجهیزات در کنار هم ساخته می شود. در ادامه تصمیم داریم تعدادی از مهمترین مبلمان شهری را به شما معرفی نماییم.

نیمکت پارکی

نیمکت پارکی از مواد اولیه متفاوتی ساخته می شود. یکی از پرکاربردترین انواع نیمکت شهری و پارکی نیمکت فلزی هستند. فلز مقاومت مناسبی در برابر عوامل محیطی دارد و از این رو ماندگاری و طول عمر آن بالا است. از دیگر متریالی که در ساخت نیمکت شهری از آن استفاده ی شود بتن است. بتن وزن زیادی دارد و امکان به سرقترفتن آن وجود ندارد. از این رو بیشترین نیمکت های سطح شهر از انواع نیمکت بتنی هستند. استفاده از سیمان و سنگ نیز در رتبه های بعدی قرار دارد. نیمکت سیمانی نیز وزن زیادی دارد و در برابر سرما، گرما، ضربه و فرسایش مقاومت مناسبی خواهد داشت. نیمکت چوبی از دیگر انواع نیمکت پارکی است که بیشتر در پارک ها، فضای سبز، باغ و ویلا دیده می شود. همخوانی نیمکت چوبی با محیط پارک این گزینه را به بهترین انتخاب تبدیل نموده است. چوب به کار رفته در این نیمکت از چوب پلاست است. این چوب ها به واسطه روکش مقاوم خود ماندگاری بالایی دارند. چهارچوب نیمکت چوبی از فلز است. برای افزایش ماندگاری فلز از رنگ های کوره ای استفاده می شود.

گلدان شهری

یکی دیگر از المان زیبایی شهر، گلدان شهری است. گلدان شهری نیز به کمک مواد اولیه مختلفی ساخته می شود. مهمترین و پرکاربردترین انواع گلدان، گلدان سیمانی است. سیمان مقاومت بالایی در برابر رطوبت، گرما و سرما دارد. وزن آن نیز زیاد است و از به سرقت رفتن گلدان ها پیشگیری می نماید. گلدان شهری از جنس کامپوزیت از زیباترین انواع گلدان به شمار می آید. این گلدان را در طرح ها، رنگ ها و اندازه های مختلفی می توان یافت. قیمت گلدان کامپوزیتی بیشتر از انواع دیگر است. گلدان شهری علاوه بر زیبا نمودن شهر استفاده های دیگری نیز دارد. برای مثال برای جلوگیری از پارک نمودن ماشین ها در قسمتی از خیابان از گلدان بزرگ سیمانی استفاده می شود. گلدان شهری گاه بسیار بزرگ هستند و در آنها از گلهای مصنوعی استفاده می شود و گاه در قالب فلاورباکس و گلدان های کوچک در شهر دیده می شوند.

فلاور باکس ها نیز از دیگر المان های زیبای شهر هستند.شما با کاشت انواع گل می توانید یک جعبه پر از گل را در قسمتی از حیاط خانه و یا باغ خود داشته باشید.

کلام آخر

مبلمان شهری تنوع بسیار زیادی دارد. با نگاهی اجمالی به خیابان های شهر می توانید تعداد زیادی از آنها را ببینید. بدون حضور مبلمان شهری در سطح شهر نه تنها شهر زیبا نخواهد بود، بلکه آسایش و راحتی شهروندان نیز به مخاطره می افتد. از این رو ایمن ترافیک کالا سعی دارد با تولید بهترین انواع مبلمان شهری این مهم را ممکن سازد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: مبلمان شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

ضرورت نصب تجهیزات ترافیکی

هر ساله در تمام دنیا افراد بسیار زیادی جان خود را در تصادفات جاده ای از دست می‌دهند و یا دچار صدمات شدید می‌شوند که گاهاً تا آخر عمر دامن گیر آنها خواهد بود. در این میان عوامل بسیار زیادی در کاهش این خسارات مالی و جانی دست دارند که مهم‌ترین آنها استفاده صحیح از تجهیزات ترافیکی و ایمن سازی جاده‌ها، فرهنگ سازی ترافیکی و استفاده از خودروهای استاندارد است. متاسفانه مردم و مسئولین کشور ما با تمامی این عوامل غریبه هستند و به همین دلیل است که رتبه اول سالانه تلفات تصادفات رانندگی در اختیار کشور ما است.

در این مقاله به معرفی برخی از تجهیزات ایمنی جاده ای خواهیم پرداخت که شاید در پاره ای از مواقع حتی کم اهمیت به نظر برسند، ولی در عمل نقش بسزایی در افزایش سطح ایمنی و استاندارد جاده‌ها ایفا می کنند. استفاده درست و به جا از این تجهیزات ایمنی جاده ای، تاثیر چشم گیری در نرخ وقوع حوادث رانندگی خواهد گذاشت. در ادامه به معرفی پنج مورد از این تجهیزات ایمنی جاده ای خواهیم پرداخت.

جداکننده ترافیکی

مانع و جداکننده ترافیکی از جمله تجهیزات ایمنی جاده ای هستند که به دلایل مختلف از آنها در جاده های کشور استفاده نمی‌شود. البته استفاده از جداکننده‌های ترافیکی مانند بلوک‌های بتونی که دو جهت تردد جاده را از یکدیگر جدا می‌کنند مد نظر ما نیست. منظور از جداکننده ترافیکی در این مقاله بیشتر متوجه استوانه ترافیکی و استوانه‌ ایمنی، بشکه ترافیکی ترافیکی و نیوجرسی، گله قندی ترافیکی است. در محل های ورودی، خروجی و دوربرگردان‌های جاده‌ها، می‌توان با استفاده از مانع ترافیکی مناسب، مانع از ورود ناگهانی خودروها به لاین‌های تندرو جاده، و یا خروج ناگهانی خودروها از جاده به قصد لاین‌های کناری شد. با این حال به غیر از گاردریل‌های غیر استاندارد، از نوع دیگری از جداکننده ترافیکی به این منظور استفاده نمی شود. شاید استفاده از جداکننده ترافیکی در کنار دیگر تجهیزاتایمنی جاده ای، نقش موثری را در کاهش نرخ تصادفات و تلفات جاده‌ای داشته باشد.

تابلوهای راهنمایی مسیر

تابلوهای راهنمای مسیر، به همراه خط کشی و تابلوی ترافیکی الفبای ایمنی و فرهنگ رانندگی هستند. شاید کمبود تابلوهای راهنمای مسیر در بزرگراه‌های کشور حس نشود، ولی کمبود آنها در جاده‌های تک بانده و دو بانده که در درجه دو و سه قرار می‌گیرند به شدت مشهود است. استفاده از تابلوی راهنمای مسیر در محل مناسب، باعث می شود رانندگان مسیر خود را از قبل تعیین کنند و همین امر مانع حرکات ناگهانی خواهد شد. حرکات ناگهانی به منظور تغییر مسیریکی دیگر از عوامل بسیار مهم بروز تصادفات هستند. در نتیجه تابلوهای راهنمای مسیر از تجهیزات ایمنی جاده ای بسیار تاثیرگذار هستند.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی است. این مجموعه علاوه بر فروش بی واسطه محصولات خود، نصب آنها به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. در ضمن گارانتی ارائه شده نیز ضامن کیفیت محصولات تولید شده است.

 

فروش انواع تجهیزات ترافیکی



:: برچسب‌ها: تجهیزات ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

آشنایی با انواع چراغ های راهنمایی و رانندگی در جهان

ما هر بار که از خانه خارج می شویم، زمانی را صرف انتظار برای سبز شدن چراغ راهنمایی می کنیم. فرقی نمی کند که پیاده برای خرید به بیرون می رویمیا قصد داریم با اتومبیل خود سراسر کشور را در یک سفر ماجراجویانه بگردیم. هر روز برای گذراندن مسیر رفت و آمد خود با انواع چراغ راهنمایی و رانندگی مواجه می شویم که جزء مهم ترین تجهیزات ترافیکی و لازمه ی زندگی امروزی هستند. با شنیدن نام چراغ راهنمایی ناخود آگاه به یاد چراغ راهنمایی و رانندگی در چهارراه ها می‌افتیم اما انواع چراغ راهنمایی رانندگی دیگری وجود دارند که جهت کنترل ترافیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با انواع چراغ راهنما ما را تا انتها همراهی کنید.

انواع چراغ راهنمایی و رانندگی

چراغ راهنمایی و رانندگی عموما استاندارد هستند و زمانی که از قاره ای به قاره دیگر سفر می کنید، تنها تغییراتی جزئی در آن ها مشاهده می کنید. اما سوال مهم این است که آیا این طراحی های استاندارد و آشنا، بهترین انتخاب های ممکن هستند؟ یا نیاز به تغییراتی اساسی دارند؟ در مثال هایی که در ادامه این متن آمده است، راهکار هایی برای بهبودی هر چه بیشتر این علائم ترافیکی وجود دارد:

چراغ راهنمایی و رانندگییکی از انواع چراغ های ترافیکی هستند که اجازه ورود افراد و خودروها را به مسیر خاصی می‌دهند و یا آنها را از ورود به همان مسیر منع می‌کنند. این چراغ ها گاها جهت دادن هشدار از این چراغ های راهنمایی استفاده می‌شود. تمام انواع چراغ راهنما جهت یک هدف طراحی می‌شوند اما این مدل چراغ راهنمایی است که با هم تفاوت دارد. از پرکاربردترین انواع چراغ راهنمایی و رانندگی، چراغ راهنمایی با سه رنگ سبز، زرد و قرمز است. این رنگ ها گاها به شکل یک ساعت شنی نمایش داده می‌شود و گاها مانند اعداد خود را نمایش می‌دهند. در این مقاله سعی داریم معروفترین انواع چراغ راهنمایی را به شما معرفی نماییم.

چراغ ترافیکی مناسب افراد کور رنگ

برای افرادی که در دیدن رنگ ها دچار مشکل هستند، تشخیص رنگ چراغ راهنمایی می تواند چالشی روزانه باشد، به خصوص در مکان هایی که این چراغ ها به صورت افقی نصب شده اند.

چراغ راهنمایی چشمک زن

چراغ چشمک زن راهنمایی و رانندگی به دسته چراغ چشمک زن زرد و چراغ چشمک زن قرمز تقسیم می‌شوند. چراغ چشمک زن قرمز برای زمانی به کار می‌رود که خودرو باید قبل از وارد شدن به مسیر ایست کوتاهی داشته باشد و با بررسی مسیر، به راه خود ادامه دهد.

چراغ های فلش دار

در سه راه ها و چهارراه هایی که ترافیک زیادی دارند امکان استفاده از چراغ راهنمایی ساده وجود ندارد. در این تقاطع ها چراغ های فلش داری نصب می‌شود که مسیر حرکت خودروها را مشخص می‌نماید.

کلام آخر

چراغ راهنمایی لامپی از جمله قدیمی ترین انواع چراغ راهنمایی و رانندگی به شمار می آید. با پیشرفت علم امروزه لامپ های رشته و هالوژنی جای خود را به ال ای دی داده است و چراغ راهنمایی ال ای دی  با مصرف پایین برق و پرتاب نور بیشتر، کاربردی تر به نظر می رسد. خرید چراغ راهنمایی سولار در مکان هایی که دسترسی به برق مقدور نیست و یا هزینه برق بالا است کاربردی خواهد بود. قیمت جراغ راهنمایی ال ای دی سولار نسبت به دیگر انواع چراغ راهنمایی بیشتر است اما در طولانی مدت با صرفه جویی که در مصرف برق می شود این هزینه جبران خواهد شد. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع چراغ راهنمایی این مزیت را دارد که محصولات خود را با بهترین مواد اولیه و با کمک تکنولوژی های روز دنیا تولید می نماید.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ راهنمایی , تولید کننده چراغ راهنمایی , قیمت چراغ راهنمایی رانندگی , چراغ راهنمایی چشمک زن ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

قیمت تابلو راهنمایی

انواع تابلو راهنمایی با توجه به نقش هشدار دهنده ای که دارند می توانند از وقوع بسیاری از سوانح جلوگیری کنند. جاده های پر پیچ و خم و نبودعلایم راهنمایی ممکن است به اتفاقات بسیار تلخی منجر شود. اما با خرید و نصب این تابلوها، میزان خسارت های ناشی از تصادفات جاده ای و شهری به حداقل میزان خود می رسد. در قیمت تابلوی ترافیکی عوامل زیادی تاثیر گذار هستند که یکی از این عوامل، قیمت آنها می باشد. قیمت این تابلوها بر اساس متریال به کار رفته در ساخت آنها، نوع شبرنگ مورد استفاده، رنگ به کار رفته در آنها و همچنین برند تولید کننده، مشخص می شود.

بر اساس نوع کاربری علایم ترافیکی، جنس مورد استفاده برای ساخت آن تعیین می شود. از آن جایی که تابلو علائم راهنمایی رانندگی برون شهری،در جاده ها استفاده می شود و امکان سرقت آنها وجود دارد، این تابلوها را از ورق گالوانیزه ی ارزان قیمت می سازند. به همین دلیل قیمت آنها در مقایسه با سایر تابلوهای راهنمایی ارزان تر می باشد. اما تابلوهای درون شهری یا همان تابلو ترافیکی و علائم راهنمایی رانندگی به دلیل این که علاوه بر استفاده از مواد اولیه مناسب (آهن با یک لایه پوشش الکترواستاتیکی و ...)، دارای مرحله ی فریم دار کردن به منظور ازبین بردن لبه های تیز نیز می باشند نسبت به تابلوهای دیگر از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

بسیاری از علائم تابلوهای راهنمایی برای بهتر دیده شدن در تاریکی دارای نوعی شبرنگ هستند.برای مثال تابلوهای جاده ای نظیر تابلو اخباری راهنمایی، تابلو ریلی ترافیکی و تابلو حاشیه نما نیاز است که در شب نیز دیده شوند. بر همین اساس در تهیه ی علائم و نوشته ی آنها از شبرنگ هایی با طول عمر 3، 7 و 10 ساله استفاده می شود. استفاده از این نوع مواد سبب افزایش قیمت آنها نسبت به تابلوهایی چون تابلوی راهنمای مسیر و تابلو اسامی معابر شده است. البته شایان ذکر است که در برخی از تابلوهای اسامی معابر نیز از زمینه ی شبرنگ استفاده شده است. همین امر باعث شده تا این تابلوها در مقایسه با تابلوهای راهنمای مسیر کمی گران تر باشند.

رنگ تابلو نیز در قیمت آن تاثیرگذار است. در بسیاری از انواع تابلو راهنمایی از رنگ های الکترواستاتیک استفاده می شود که موجب افزایش قیمت آنها خواهد شد. این تابلو همان تابلو اسامی معابر است که با استفاده از رنگ الکترواستاتیک رنگ آمیزی می شود. همین موضوع سبب شده تا در مقایسه با دیگر تابلوها از نظر رنگ مورد استفاده دارای قیمت بیشتری باشد.

مهمترین دلیل تفاوت قیمت تابلوهای راهنمایی، تفاوت در سایز آنها است. به این صورت که تابلو ریلی ترافیکی جزو بزرگترین تابلوهای راهنمایی بوده، به همین سبب نیز در مقایسه با دیگر تابلوهای جاده ای و درون شهری از قیمت بالایی برخوردار می باشد. تابلوی اسامی معابر نیز جزو کوچکترین تابلوهای راهنمایی به حساب می آیند و دارای قیمت کمتری هستند. انواع تابلو ترافیکی بر اساس محل استفاده، دارای ابعاد مختلفی هستند. تابلوهای درون شهری نسبت به تابلوهای علائم راهنمایی رانندگی که در جاده ها مورد استفاده قرار می گیرند دارای ابعاد کوچکتر و در نتیجه قیمت کمتری نیز می باشند.

البته به جز سایز، شکل تابلو نیز در قیمت آن موثر است. به این معنا که تابلو مثلث و دایره ی علائم راهنمایی رانندگی در مقایسه با تابلوهای مستطیل شکل از ابعاد کوچکتری برخوردار هستند. در نتیجه مواد اولیه کمتری هم در ساخت آنها مورد استفاده قرار گرفته است. به همین دلیل نیز در مقایسه با تابلوهای دیگر از قیمت کمتری هم برخوردار هستند.

با توجه به ضرورت خرید انواع تابلو راهنمایی به منظور پیشگیری از حوادث جاده ای و درون شهری، ایمن ترافیک کالا اقدام به فروش این تجهیزات بهت آنلاین کرده است. با خرید تجهیزات راهنمایی به صورت آنلاین می توانید در کمترین زمان خرید خود را انجام داده و آن را در محل تحویل بگیرید. تمامی محصولات موجود در این فروشگاه بر اساس شرایط اقلیمی ایران ساخته شده و دارای ضمانت نامه می باشند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: قیمت تابلو راهنمایی , خرید علائم ترافیکی , تولید کننده تابلو راهنمایی , قیمت علائم ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

مقایسه گلدان شهری

قیمت گلدان بتنی و شهری بر اساس معیارهایی چون مواد به کار رفته در ساخت آنها، ابعاد، قالب و همچنین رنگ آمیزی آنها متفاوت است. گلدان سیمانی شهری که یکی از پرکاربردترین گلدان های شهری به حساب می آید، با توجه به در دسترس بودن سیمان و همچنین قیمت ارزان آن، نسبت به انواع دیگر از قیمت مناسبی برخوردار است. گلدان های سیمانی در سایز بزرگ را می توان به عنوان مبلمان شهری و ابعاد کوچک آن را در حیاط و حتی بر روی میز کار مورد استفاده قرار داد. رنگ آمیزی متنوع این نوع گلدان ها به آنها جلوه ی زیبایی بخشیده و سبب شده تا انواع رنگی آن نسبت به انواع بی‌ رنگ، دارای قیمت بالاتری باشد. ایجاد طرح بر روی این نوع گلدان های شهری، زیبایی آنها را دو چندان کرده و طبیعتاً موجب بالا رفتن قیمت آنها می شود.

اگر قصد خرید گلدان شهری برای باغ یا ویلای خود دارید، گلدان سنگی شهری انتخاب مناسب تری خواهد بود. طول عمر بالا و همچنین کیفیت و زیبایی بیشتر سبب شده تا این گلدان در مقایسه با گلدان های سیمانی و بتنی دارای قیمت بالاتری باشد. با توجه به سنگی که در ساخت این گلدان، مورد استفاده قرار گرفته است قیمت آنها متفاوت خواهد بود. ابعاد این محصول نیز در قیمت آن تاثیر گذاشته و سایزهای بزرگتر به دلیل استفاده از مصالح بیشتر گران تر از سایزهای کوچکتر خواهد بود. استفاده از سنگ های مختلف باعث شده تا انواع مختلفی از این محصول تهیه شود که متناسب با سلیقه ی خود و کاربری مد نظر می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

یکی از زیباترین و متنوع ترین گلدان شهری، گلدان فایبرگلاس شهری است. این گلدان ها با توجه به این که با استفاده از جنس فایبرگلس ساخته شده اند، از کیفیت بالاتری نسبت به بقیه انواع گلدان برخوردار می باشند. امروزه استفاده از آنها در سطح شهر، فرودگاه ها، مراکز خرید و ... افزایش یافته است. اما شما می توانید از آنها به عنوان نمایی زیبا در ورودی مجتمع های مسکونی یا اداری نیز استفاده کنید. به دلیل این که این محصولات برخلاف انواع دیگر گلدان شهری، از مواد طبیعی ساخته نشده است، دارای وزن بسیار سبکی می باشند.

مدرن ترین نوع گلدان شهری، گلدان کامپوزیت است. خرید گلدان کامپوزیتی شهری می تواند بهترین گزینه برای مجتمع های مسکونی و اداری، ورودی هتل ها و باغ و ویلاهای بزرگ باشد. طرح های شکیلی که این محصولات دارند محیط را زیباتر کرده و جلوه ی آن را چندین برابر می کند. قیمت این محصول در مقایسه با انواع دیگر بالاتر بوده ولی توجه به ویژگی هایی که این گلدان ها دارند ارزش خرید این آنها را بالا می برد. البته ابعاد و طرح های مختلف سبب تفاوت قیمت انواع این مدل گلدان ها نیز خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا با عرضه ی انواع گلدان شهری در ابعاد، اشکال و جنس های مختلف، خرید گلدان شهری را برای شما راحت تر کرده است. با مراجعه به سایت این مجموعه می توانید از انواع این گلدان دیدن کرده و انتخابی مطمئن با هزینه ی مناسب داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: گلدان سیمانی , گلدان شهری , قیمت گلدان بتنی , خرید گلدان سیمانی شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

برند ETE از بهترین تولید کنندگان نیمکت های بتنی، سیمانی و سنگی است. این برند با تولید نیمکت شهری بتنی توانسد در لیست برترین های سال باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Sunjoygroup با تولید نیمکت چوبی توانست در بین بهترین تولید کنندگاه سال 2020 قرار بگیرد. این نیمکت قابلت استفاده در پارک، ویلا، مدارس، باغ و ... را دارد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع نیمکت پارکی، نیمکت مناسب باغ و ویلا در ایران، توانسته است خدمات مناسبی در این زمینه به مشتریان خود ارائه دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

برند las cubanas ایتالیا با تولید زیباترین نیمت فلزی باغی توانسته است در خود را جزء بهترین ها تولید کننده انواع نیمکت جای دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Urbadis از دیگر تولید کنندگان نیمکت شهری است که توانست با تولید نیمکت شهری در بین بهترین ها قرار بگیرد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: نیمکت ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

حفاظت فردی - دستکش های ایمنی

مجموعه‌ی تمام استاندارهایی که برای واحدهای بزرگ صنعتی در نظر گرفته شده، در سرتاسر جهان با نام HSE شناخته می شوند. این حروف از کلمات بهداشت (health)، ایمنی (safety) و محیط زیست (environment) برداشته شده اند و نشان دهنده ی گستردگی دانش ایمنی و ایمن سازی است. فراهم آوردن تجهیزات ایمنی تاثیر بسیاری در کاهش خطرات موجود و افزایش راندمان کارگران دارد. با خرید دستکش ایمنی محیطی عاری از خطر را ایجاد کرده و سرمایه خود را افزایش می‌دهید. در واقع استفاده از دستکش ایمنی مناسب و استاندارد برای هر کارگاه و محلی که افراد در آن کار هایی را با دستگاه انجام می‌دهند ضروری و لازم است. حفاظت فردی در محیط کاری، در واقع از نوک پا تا موهای سر کاربران را شامل می شود که از آن جمله می توان به لباس کار، کفش ایمنی، دستکش ایمنی، انواع کلاه ایمنی، گوشی ایمنی و عینک ایمنی اشاره کرد که در ادامه متن به آن می‌پردازیم.

ایمنی در محیط کارگاه

حیط های صنعتی و کارگاهی به دلیل استفاده از ابزارالات و ماشین آلات سنگین و پیشرفته باعث ایجاد خطراتی برای کارگران می شود. لذا برای پیشگیری از حوادث ناگوار و آسیب های احتمالی محیط کار، کارشناسان استفاده از تجهیزات ایمنی در کارگاه را توصیه می کنند. مواردی همچون آتش سوزی، زخم عمیق با دستگاه های برش صنعتی، آسیب با ابزار آلات سنگین، برق گرفتگی، خراش دست‌ها، سوختگی، قطع عضو، و صدمه دیدن از مواد شیمیایی از جمله این خطرات می باشد. این خطرات همواره وجود خواهد داشت و تا زمانی که شیوه مدیریت صحیح در کنترل آن‌ها وجود نداشته باشد همواره قربانی می گیرد. با پیشرفت صنعت و فناوری لزوم استفاده از تجهیزات ایمنی از جمله موثر ترین روش های کاهش خسارات وارده بوده و می تواند بسیاری از حوادث دلخراش را به حداقل برساند. یکی از این موارد را می توان تولیدات گسترده دستکش ایمنی برای محیط کاری عنوان نمود. در این مقاله به معرفی انواع دستکش ایمنی، کاربرد و مزایای استفاده از آن اشاره خواهیم کرد.

اهمیت تجهیزات ایمنی

در میان تجهیزات ایمنی، دستکش ها اهمیت بسیاری دارند. آمار صدمات و سوانح جسمی رقمی خیره کننده را به دست ها اختصاص داده است. شاید شما هم از آمار 65 درصدی مربوط به آسیب های وارده به دست در حین کار شگفت زده شوید. اما این نکته نشان دهنده ی اهمیت نقش دستکش ایمنی است. همانطور که گفته شد وجود تجهیزات و لوازم ایمنی بسیاری از خسارات و صدمات مالی و جانی را به حداقل رسانده و موجب رفاه بیشتر کارگران در محیط کار می گردد. این لوازم محدوده وسیعی از کلاه ایمنی، دستکش ایمنی، لباس کار، عینک ایمنی و مواردی از این دسته را شامل می شوند. طبق آمار موجود، بیشترین میزان آسیب های جسمانی در مواقعی اتفاق افتاده که کارگران از استفاده تجهیزات ایمنی همچون دستکش خودداری نموده اند و یا از لوازم بی کیفیت و فاقد استاندارد های لازم استفاده کرده اند. با آشنایی و شناخت هرچه بیشتر و بهتر محصولات و پوشاک ایمنی می‌توان بسیاری از خسارت‌های موجود را کاهش داده و سطح رضایت مجموعه کاری را بالا برد. با خرید دستکش ایمنی ضرر و زیان های موجود در محیط کار کم شده و سطح تولیدات محصولات با کیفیت افزایش خواهد یافت.

کلام آخر

دستکش کار تنوع بسیار بالایی دارد. هر شغل به واسطه خطراتی که برای کارگر و کارفرما دارد نیاز به نوع خاصی از دستکش ایمنی دارد. در مشاغلی مانند جوشکاری خرید دستکش کار چرم مناسب بوده و برای یک کارگر ساختمانی استفاده از دستکش کف مواد مناسب خواهد بود. درخرید دستکش ایمنی ملاک هایی مانند مواد اولیه استفاده شده در ساخت دستکش، خطرات موجود در محیط کار اهمیت زیادی دارد. در صورتی که اطلاعات کاملی در خصوص قیمت دستکش کار و مدل مناسب برای شغل خود دارید می توانید آن را به صورت آنلاین از سایت ایمن ترافیک خریداری نموده و یا  اینکه با شماره داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی کسب نمایید. ایمن ترفیک کالا تولید کننده انواع دستکش کار است. محصولات ای برند با کیفیت بالای خود ضامن امنیت دست های شما حین کار خواهند بود.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش کار , دستکش ایمنی , تولید کننده دستکش ایمنی , خرید دستکش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

برنامه ورزشی لوازم بدنسازی پارک

بطور کلی شما می توانید با انجام منظم برنامه ورزشی لوازم ورزشی پارک ضمن افزایش قدرت بدنی به سیستم قلبی و عروقی، حفظ تعادل بدن و ... کمک نمایید. در این مقاله با دستگاه های ورزشی که معمولا در پارک ها تعبیه شده اند آشنا و روش کار با هر کدام را توضیح می دهیم.

دستگاه بارفیکس پارک : استفاده از این دستگاه برای افزایش قدرت بالاتنه مانند کتف، بازو، شانه، ارنج و بخصوص مچ دست موثر می باشد. بهتر است این برنامه ورزشی را از 30 ثانیه شروع کنید. به این صورت که ابتدا  فقط دستگاه بارفیکس را از بالا گرفته و آویزان شوید.به آرامی بدن خود را به سمت بالا بکشید و به مرور تعداد حرکت را افزایش دهید. انجام صحیح این ورزش بر کشش اندام بالایی و تقویت آن بسیار موثر می باشد.  این برنامه ورزشی برای افرادی که در قسمت مفاصل شانه، آرنج و مچ احساس ناراحتی می کنند، ممنوع است.

دستگاه پرس سینه نشسته پارک:  یکی دیگر از برنامه ورزشی لوازم بدنسازی پارک دستگاه پرس می باشد. با انجام این برنامه می توانید عضلات سینه، بازوها، شانه و پشت بدن را تقویت کنید. ابتدا روی صندلی نشسته و دستگیره های دستگاه را بگیرید. با انقباض عضلات دست، دستگیره را به جلو فشار داده و سپس عقب برانید. در ابتدا فشار زیادی را باید تحمل کنید ولی به مرور زمان و افزایش تمرینات، کار آسانتر خواهد شد.

دستگاه پرس پا پارک: یکی دیگر از برنامه ورزشی لوازم بدنسازی پارک که قدرتی محسوب می شود، کار با دستگاه پرس پا است. این ورزش برای تقویت عضلات ناحیه پا موثر می باشد. روش کار به این صورت است که ابتدا روی صندلی نشسته و پاهایتان را بر روی پدال بگذارید. زانوها حالت خمیده داشته باشند. بدن خود را به سمت عقب بکشید و زانو را صاف کنید. احتیاط کنید که زانو کاملا صاف نشود چون در این صورت به زانو آسیب خواهد رسید. سعی کنید به آرامی حرکات را انجام دهید.

دستگاه کشش لت پارک:  این برنامه ورزشی برای تقویت عضلات بالاتنه مانند سرشانه، بالای سینه و پشتی بزرگ موثر است. تقریبا همان حرکت ورزشی پرس سینه می باشد با این تفاوت که در حالت نشسته این حرکت را انجام می دهید. ابتدا بر روی صندلی نشسته و دستگیره ها را بگیرید. به آرامی دستگیره ها را به سمت پایین بکشید و دوباره به حالت اول برگردانید. این برنامه ورزشی برای سالمندان که نمی توانند دست خود را بطور کامل باز و بسته کنند یا افرادی که از ناحیه شانه مشکل دارند ممنوع است.

کلام آخر

ورزش را نباید به باشگاه های ورزشی محدود نمود. استفاده از لوازم وزرشی پارکی در پارک ها نیز فرصت خوبی برای متناسب نگه داشتن اندام و همچنین سالم نگه داشتن بدن هستند. خرید لوازم ورزشی پارکی و استفاده از آنها تنها به پارک ها محدود نمی شود و ایمن ترافیک کالا شرایطی ایجاد نموده است که بتوانید این لوازم را تهیه نموده و در حیاط منزل، فضای سبز مجتمع مسکونی  و همچنین  باغ و ویلا نصب نمایید. قیمت لوازم ورزشی پارکی چندان بالا نیست و شما با انتخاب اصولی می توانید به درستی ورزش کنید. در صورت نیاز به نصاب و مشاوره در زمنیه خرید لوازم ورزشی می توانید باشماره های داخل سایت تماس بگیرید . ایمن ترافیک کالا با تولید انواع لوازم ورزشی پارکی تصمیم دارد برنامه مدون برای شادابی و نشاط جامعه داشته باشد. در صورت نیاز به نصب هر یک از محصولات ما در حیاط منزل، باغ و ویلای می ت وانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لوازم ورزشی پارک , وسایل ورزشی پارکی , قیمت لوازم ورزشی پارک , تولید کننده وسائل ورزشی پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

راهنمای خرید تاب و سرسره پارک

در این مقاله سعی داریم نحوه انتخاب و خرید تاب و سرسره پارک را به صورت مختصر شرح دهیم. این وسایل درعین زیبا و سرگرم کننده بودن باید کارآمد باشند و بتوان از آنها در بازه زمانی طولانی استفاده کرد. این موضوع بدان معنا است که کاربرد و جذابیت این وسایل نباید به دوران کوتاهی محدود شده و پس از آن بی استفاده شوند؛ بلکه بدون آن که کاربرد مفید خود را از دست بدهند باید بتوان طی سال های طولانی از آنها استفاده کرد. لازم به ذکر است تاب و سرسره پارک نباید برای سن خاصی باشند، بلکه باید برای بازه سنی گسترده تری طراحی شوند تا کودکان در سنین مختلف بتوانند از این وسیله ها در پارک ها استفاده کنند. این موضوع در استفاده مفید از فضای پارک هم موثر بوده و از یک فضا می‌توان برای وسایل مختلف با کاربردهای گسترده استفاده کرد.

اندازه مناسب تاب و سرسره پارک

اندازه تاب و سرسره پارک در خرید این دسته از وسایل بسیار مهم است و جزء اصلی ترین عواملی است که باید در خرید تاب و سرسره پارک به آن توجه کرده و در نظر گرفت. درست مانند خرید مبلمان داخل خانه که اندازه در آن بسیار مهم است و همه ما هنگام خریدن آنها حساسیت زیادی به خرج می‌دهیم؛ در خریدن تاب و سرسره پارک ها هم باید دقت کرده و به همان اندازه حساس باشیم تا وسیله های خریداری شده دارای بهترین کیفیت باشند. شرکت ایمن ترافیک کالا یکی از شرکت های تولید کننده تجهیزات پارکی استاندارد می باشد.

جنس مواد سازنده تاب و سرسره پارک

هنگام خرید تاب و سرسره پارک جنس مواد سازنده این وسیله از مهم ترین عواملی است که حتما باید به آن دقت کرد. در گذشته همه پارک ها وسیله های فلزی داشتند که در تابستان و زمستان به پوست بدن کودکان آسیب می‌زد؛ ولی بعد از گذشت چند سال مسئولین تصمیم گرفتند در جنس تاب و سرسره پارک ها تجدید نظر کنند و از جنس دیگری برای وسیله ها استفاده کنند تا برای کودکان هم کم خطرتر باشد.

خرید تاب و سرسره پارک پلاستیکی

پلاستیک جنس دیگری است که برای ساخت تاب و سرسره پارک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع از پلاستیک ها که به صورت فشرده هستند، در گرمای بسیار زیاد آسیب نمی‌بینند و مشکلی به وجود نمی‌آورند؛ همچنین آسیبی به پوست حساس کودکان نمی‌زنند. همه بخش های سازنده یک پارک می‌تواند از جنس وسایل بازی پارکی پلی اتیلن باشد. زیرا این نوع پلاستیک می‌تواند به راحتی هر شکلی به خود بگیرد. انعطاف پذیر بودن این نوع از مواد کاربرد آن را گسترده تر کرده و حتی در ساخت تولید میز و صندلی پارک هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تاب و سرسره پلاستیکی و فلزی است. این برند نه تنها در زمینه تولید محصولات فعالیت دارد بلکه محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش رسانده و نصب آنها را نیز انجام می دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تاب سرسره پارک , تاب سرسره فلزی , خرید تاب و سرسره پارکی , قیمت تاب سرسره فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

بهترین انواع دستکش کار در سال 2020

برند G & F  با تولید دستکش کار مدل G & F 15196L توانست جزء بهترین تولید کنندگان کفش کار قرار بگیرد. این مدل از بهترین دستکش ها ایمنی به شمار می آید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Ozero gloves تولید کننده انواع دستکش کار با ارائه دستکش ایمنی OZERO Flex Grip Leather Work Gloves توانست جزء بهترین های سال 2020 قرار بگیرد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

ایمن ترافیک کالا با تولید انواع دستکش کار در ایران توانسته است نیاز بازار داخل به انواع تجهیزات ایمنی مخصوصا دستکش ایمنی را برطرف نماید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Roman Jobs Leather Work Gloves دیگر دستکش کاری است که توانسته است در بین بهترین محصولات سال 2020 قرار بگیرد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

Vgo Glove  با ارائه دستکش کار Vgo Glove Cow Split Leather Work Glovesبه بازار به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان دستکش کار معرفی شد.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

چرا باید از تجهیزات ایمنی استفاده نماییم

همه کارگران و استادکاران مشاغل مختلف باید قبل از شروع کار از ایمنی محیط کار و ایمنی خود مطمئن شوند. ایمنی افراد به واسطه استفاده از تجهیزات ایمنی همچون لباس کار، دستکش ایمنی، کفش کار، کلاه ایمنی  و ... تامین می شود. این تجهیزات بر اساس نوع کار و حرفه افراد و خطراتی که آنها را تهدید می کند طراحی و ساخته می شود. تشخیص نوع تجهیزات ایمنی که در مشاغل باید استفاده شود بر عهده کارشناسان این امر است. در ادامه تصمیم داریم درباره انواع مختلف لباس کار و کلاه ایمنی اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.

لباس کار

لباس کار شاید ساده ترین و در عین حال ضروری ترین انواعتجهیزات ایمنی است. در تولید لباس کار از پارچه های مختلفی استفاده می شود. تولید کننده از پارچه پنبه ای، فیلامنت، فیلامنت کج راه، پلی استر و ... برای تولید انواع لباس کار استفاده می کند. یک لباس کار استاندارد علاوه بر پوشش بدن، محافظت بدن در برابر خطرات را نیز بر عهده دارد و باید نوع پارچه با نوع فعالیت همخوانی داشته باشد. یک لباس کار ساده کارگری از پارچه فلامنت تولید شده است. این پارچه جزء پارچه های ارزان قیمت است که از تعریق کارگران حین کار پیشگیری می نماید. در عین حال سبک بوده و قدرت عملکرد وی را افزایش می دهد. این لباس برای یک جوشکار مناسب نیست؛ چرا که هر لحظه با جرقه های ساطع شده حین جوشکاری سوراخ می شود. لباس کار جوشکاری پلی استر پنبه ای و کتان دوخته می شود. این لباس ضخیم تر بوده اما به دلیل خطرات بیشتری که حین کار جود دارد پوشیدن آن ضروری است.

لباس کار علاوه بر نوع پارچه بر اساس مدل دوخت نیز به مدل های مختلفی می شود. برای مثال لباس دو تکه که به یک پیراهن و شلوار، کاپشن و شلوار، لباس خلبانی، یکسره و دوبنده تقسیم می شود. این لباس ها با توجه به میزان سختی کار و فعالیتی که فرد باید انجام دهد انتخاب می شود. برای مثال مهندسانی که کار نظارت را برعهده دارند از لباس دو تکه ساده استفاده می کنند. اما بیشتر کارگران فعال در کارواش از لباس خلبانی استفاده می کنند که تمام بدن آنها را پوشش می دهد.

کلاه ایمنی

کلاه ایمنی از دیگر تجهیزات ایمنی است که تنوع قابل توجهی دارد. کلاه ایمنی نیز بسته به خطراتی که حین کار وجود دارد به مدل های مختلفی تقسیم می شود. اصولا افراد که در پروژه های ساخت و ساز فعالیت دارند از کلاه ایمنی مهندسی استفاده می کند. این نوع کلاه سر را در برابر خطراتی همچون سقوط اشیا، برخورد سر با اشیا تیز، برخورد شدید سر با اجسام محافظت می کند. یراق داخلی آن مقاومت مناسبی دارد. صنعتگران ما با استفادهاز کلاه ایمنی صنعتی از سر خود محافظت می کنند. این کلاه نسبت به دیگر انواع یراق مستحکمی دارد، روی سر چفت می شود و صورت و گردن را نیز محافظت می کند. کلاه ایمنی جوشکاری اما سر و صورت را در برابر دود ایجاد شده حین جوشکاری، جرقه هایی که ساطع می شود و نور آزار دهنده آن محافظت می کند.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی است.این مجموعه محصولات تولیدی خود را گارانتی می نماید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تجهیزات ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

لباس کار ایران خودرویی

لباس کار ایران خودرویی یکی از قدیمی ترین لباس های کار می باشد که اولین بار برای کسانی که در خط تولید ایران خودرو کار می کردند، تولید شده است. این لباس کار در ساده ترین شکل و بصورت یک کاپشن و شلوار هم رنگ یا پیراهن و شلوار دوخته می شود. جنس پارچه بکار رفته در این لباس از فلامنت کج راه می باشد. علت استفاده ازاین نوع پارچه، سبک بودن و استحکام بالای آن است.وزن این لباس در حدود 740 گرم است که لباس مناسبی برای محیط های کارگاهی به شمار می رود. سبک بودن و دو تکه بودن ان باعث می شود به راحتی تحرک داشته باشید.استفاده از درصد بالای نخ در تولید لباس کار ایران خودرویی، مانع تعرق زیاد کارگران خط تولید در فصول گرم سال می شود.

لباس کار ایران خودرویی معمولا در رنگ های سورمه ای و آبی و در چهار سایز مختلف تولید می شود. هرچند رنگ های دیگر مانند طوسی نیز در بازار موجود است. این مدل لباس ثبات رنگ و سایز دارد. به این صورت که دراثر شستشوی زیاد رنگ پارچه تغییر نمی کند و همچنین بر اثر شستشو با آب گرم نیز سایز لباس کاهش پیدا نخواهد کرد. 

لباس کار ایران خودرویی برای افرادی که در خط تولید صنایعی مانند نفت، گاز، پتروشیمی، معماری، راه سازی، عمران، معدن، خودروسازی و .... مشغول به کار می باشند، کاربرد دارد. همچنین برای پیمانکارانی که به صورت دوره ای و فصلی کارگران خود را تعدیل می کنند به علت پایین بودن قیمت لباس کار ایران خودرویی، مناسب است. قیمت این نوع لباس در بازار رقابتی بوده و به عنوان مناسب ترین لباس کار از نظر قیمت به شمار می رود.

در صورتی که در فکر خرید لباس کار ایران خودرویی هستید، ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از مراکز عرضه تجهیزات ایمنی از جمله لباس کار در خدمت  شما می باشد.

لباس کار



:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

بهترین کلاه ایمنی سال 2020

Evolution Deluxe با تولید کلاه مدل 6161 توانست نام خود را در بین بهترین تولید کنندگان کلاه ایمنی سال 2020 قرار دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

PYRAMEX نیز با تولید کلاه Ridgeline Full Brim توانس در صدر بهترین تولید کنندگان کلاه ایمنی قرار گیرد. این کلاه ایمنی بسیار زیبا بسیار مستحکم طراحی شده است و امکان اتصال تجهیزات جانبی به آن ممکن است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا نیز با تولید انواع کلاه ایمنی توانسته است در ایران به عنوان تولید کننده تجهیزات ایمنی نامی آشنا باشد. این برند در تولید انواع کلاه ایمنی فعالیت دارد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

AMSTON نیز با تولید کلاه ایمنی توانست نظر داوران را به خود جلب نماید. این کلاه یکی از بهترین انواع کلاه ایمنی برای مهندسین و کارگران ساختمانی است. این کلاه یراق آلات بسیار مناسبی دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

PYRAMEX با تولید کلاه ایمنی مدل HP14030 نیز توانست نظر کارشناسان را جلب نماید. این کلاه برای صنعتگران طراحی شده است و این در عین استحکام، ظاهری ساده دارد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

تاریخچه سرعت گیر و تاثیر آن در افزایش ایمنی

امروزه با وجود ماشین‌های پر سرعت در سطح شهر و همزمان وجود کودکان، عابران و …استفادهازسرعتگیر به یک امر ضروری تبدیل شده است. سرعتگیر یا سرعت کاه یکی از تجهیزات ترافیکی و ایمنی جاده ها و راه ها است، که موجب کاهش سرعت اتومبیل ها شده و افزایش ایمنی را برای عابران به همراه دارد.

تاریخچه سرعت گیر

نخستین بار در هفتم ژوئن سال ۱۹۰۶ در ایالت نیوجرسی آمریکا، خط کشی عابر پیاده را اندکی بالاتر از سطح زمین ساختند، تا موجب کاهش سرعت وسایل نقلیه شود. با وجود آن که طرح سرعت گیر آن زمان شباهتی به سرعتگیر های امروزی نداشت، اما می توان گفت این اولین ایده برای کاهش سرعت وسایل نقلیه بوده است. بعدها در سال ۱۹۲۷، یک فیزیکدان به نام آرتور هالی کامپتون، نمونه ی ساده ای برای ایجاد سرعتگیر طراحی کرد، که سرانجام در سال ۱۹۵۳ این طرح ساده و اولیه به سرعت گیر هایی که به نمونه های امروزی شباهت دارند، تغییر پیدا کرد. اما اولین سرعتگیری که در راه ها در اروپا نصب شد، در سال ۱۹۷۰ و در کشور هلند بود.

سرعت کاه استاندارد

سرعت گیر استاندارد را معمولاً یا از آسفالت درست می کنند و یا از پلاستیک و لاستیک. امروزه به سبب راحتی کار با سرعت گیرهای پلاستیکی و لاستیکی از این دو نوع برای ساخت سرعتگیر ها بیشتر استفاده می شود. زیرا نصب سرعتگیر های لاستیکی و پلاستیکینیاز به صرف هزینه و زمان زیادی ندارد و به راحتی نیز قابل اجرا است.

با وجود آن که استفاده از سرعت کاه موجب امنیت بیشتر عابران می شود، اما برخی نکته ها در مورد استفاده از سرعت گیر وجود دارند، که همواره در محافل تخصصی، مورد بحث واقع می شوند. یکی از این نکات منفی استفاده از این نوع تجهیزات ترافیکی این است، که سرعت گیر ها باعث کاهش سرعت وسایل نقلیهی ضروری، مانند آتش نشانی و آمبولانس می شوند. دیگر این که نصب سرعتگیر های ترافیکی در مناطق مسکونی باعث افزایش سر و صدا شده و موجب مزاحمت برای ساکنین خواهد شد، خصوصاً زمانی که وسیله نقلیه ای که از روی آن عبور می کند بزرگ بوده و حاوی بار نیز باشد. نکته ی دیگر اینکه، استفاده و نصب سرعت کاه های غیر استاندارد باعث آسیب رساندن به جلوبندی خودرو ها می شود.

در هر صورت استفاده از هر تکنولوژی و محصولی مزایا و معایب خاص خود را دارد و بدیهی است که به تدریج نکات منفی هر چیز با استفاده از یکسری راهکارها از بین می روند.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده بهترین انواع سرعتگیر در ایران است. این برند در زمینه نصب و پشتیبانی محصولات خود کام ها بزرگی برداشته است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: سرعت گیر , سرعت گیر ترافیکی , سرعت گیر لاستیکی , سرعت گیر پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

بهترین کفش های کار سال 2020

  Timberlandاز بزرگترین برندهای تولید کننده کفش کار است. مدل های بسیاری از این برند در سال 2020 به عنوان برترین کفش های کار در دنیا شناخته شده اند.

کفش کار

 

Caterpillar از شناخته شده ترین برندهای تولید انواع کفش کار می باشد. هر فردی که در زمینه مشاغل سخت فعالیت دارد با این برند آشنا است. این برند نیز در سال 2020 مدل های بسیاری را به بازار عرضه نموده است.

کفش کار

 

ایمن ترافیک کالا از بزرگترین برندهای تولید کننده فش کار در ایران است. این برند در تولید انواع کفش ایمنی و تجهیزات ایمنی کار فعالیت دارد. این برند کیفیت محصولات خود را با گارانتی طولانی مدت تضمین می کند.

کفش کار

 

Skechers در زمینه تولید انواع کفش فعالیت دارد. کفش کار تولیدی این برند در سال 2020 در میان برترین کفش ها قرار گرفته است.

کفش کار

 

برند Dunlop در زمینه انواع چکمه کار فعالیت دارد. تنوع محصولات این برند بسیار زیاد است. هر کدام از چکمه ها از بهترین مواد pvc ساخته شده است و ضد آّب، ضد برق گرفتگی و مقاوم هستند.

کفش کار

 



:: برچسب‌ها: کفش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

راهنمای خرید کفش کار مناسب

پیدا کردن یک کفش کار مناسب معمولاً کار سختی محسوب می‌شود و قیمت آنها نیز نسبت به کفش‌های معمولی بالاتر است. خوشبختانه اغلب شرکت‌ها و پیمانکاران مسئولیت تهیه کفش پرسنل را بر عهده می‌گیرند و این کار کارکنان را راحت‌تر می‌کند. اما در برخی موارد، به پرسنل ایناجازه داده می‌شود که کفش مورد نظر خود را انتخاب کنند و مسئولیت ایمنی آن را برعهده بگیرد. اینجاست که دردسر پرسنل شروع می‌شود و لازم است انواع مختلفی از کفش های کار را بررسی کنند تا بهترین کفش کار ایمنی را انتخاب و خریداری کنند.

خرید کفش کار را از کجا شروع کنیم؟

اولین گامی که در جریان خرید کفش کار باید بردارید، این است که مشخص کنید به دنبال چه کفشی می‌گردید و باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. به عنوان مثال، یک کارمند بانک یا کارمند یک شرکت خصوصی نمی‌تواند کفشی همانند کارکنان شرکت نفت یا نهادهای نظامی را بپوشند. هر کدام از این مشاغل، ویژگی‌های منحصر به فردی دارند و لازم است که کفش استفاده شده در آنها برای ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن آماده شده باشد. مثلاً اگر یک کارمند در طول روز مسافت طولانی را می پیماید، باید کفشی را انتخاب کند که هم دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشد و هم وزن کمتر باشد.

کفش پرسنلی

این کفش‌ها توسط اکثر کارکنان و پرسنل ادارات دولتی و خصوصی استفاده می‌شوند و از لحاظ ظاهری تقریباً همانند کفش‌های معمولی هستند. تفاوت کفش پرسنلی با کفش‌های معمولی، به شکل آنها بر می‌گردد، زیرا تنوع در این کفش‌ها بسیار کمتر است و همه پرسنل باید کفشییکسان بپوشند.

کفش ایمنی

این کفش‌ها برای برخی مشاغل خاص و برای حفاظت از پا استفاده می‌شود. برای مثال برخی از مشاغل مانند ساختمان سازی، معدن، کارهای مرتبط با حوزه آهن و فولاد، تولید و مواردی از این قبیل، با تجهیزاتی سر و کار دارند که احتمال صدمه به پا وجود دارد و پرسنل باید از کفش ایمنی استفاده کنند.

پوتین ایمنی

دسته بسیار خاصی از انواع کفش کار محسوب می‌شوند که علاوه بر پا، ساق پا را نیز پوشش می‌دهند. پوتین‌های ایمنی در مورد مشاغلی که با رطوبت زیادیا با مواد روغنی و نفتی سروکار دارند بیشتر به کار گرفته می‌شنود. مشاغلی مانند شرکت های نفت، شرکت‌های حفاری و پتروشیمی.

پوتین نظامی

پوتین‌های نظامی به طور ویژه و خاص برای کارهای نظامی ساخته شده‌اند و همان طور که از اسم آنها بر می‌آید، باید از ماندگاری و از خصوصیاتی مانند راحتی و وزن سبک برخوردار باشند. این کفش‌ها معمولاً از چرم ساخته می‌شوند؛ کفی آنها بسیار محکم است و انعطاف پذیری بالایی برای شرایط سخت دارند.

انواع چکمه‌های پلاستیکی

چکمه‌های پلاستیکی تقریباً در دسته کفش‌های معمولی قرار می‌گیرند و حوزه مشخصی برای استفاده از آنها تعریف نمی‌شود. حسن این چکمه‌ها به این است که قسمت اعظمی از پا تا نزدیک زانو را پوشش می‌دهند و برای مشاغلی که با آلودگی و رطوبت زیاد سروکار دارند، مناسب هستند.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا در مجموعه خود بهترین انواع کفش کار را تولید می نماید. با فراهم آوردن شرایط خرید بدون واسطه سعی در پایین آوردن قیمت محصولات خود دارد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کفش کار , کفش ایمنی , قیمت کفش کار , خرید کفش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

 

بازتاب هنر در نیمکت های شهری

در طراحی نیمکت فلزی پارک، چند نکته حائز اهمیت است. سطوح نشیمن، لازم است راحت و از لحاظ بصری زیبا باشند.در مقابل تغییرات آب و هوایی دوام داشته و در برابر تخریب طبیعت نیز مقاوم باشند. بهتر است نیمکت ها از متریالی ساخته شوند که نیازبه مراقبت و رسیدگی دائم نداشته باشند. در این میان ،هنرمندان با طراحی های خلاقانه خود، هر روزه سعی دارند که فضای شهری را برای ساکنان و عابران دلچسب تر کنند. ایمن ترافیک مگ، تصاویری از این هنر را برای شما جمع آوری کرده، تا شما نیز در این لذت با ما سهیم باشید.

جشنواره معماری لندن از یک سری از نیمکت های عمومی که توسط معماران و طراحان در حال ظهور طراحی شده اند، پرده برداری کرد که مردم استقبال زیادی از این طرح کردند و بسیاری از مردم که در شهر از این نیمکت های شهری استفاده می‌کردند از این طرح های خلاقانه استقبال کردند. نیمکت های شهری تاثیر فراوانی روی زیبایی شهر دارد و باعث می‌شود که چهره شهر زیبا تر شود. این طرح تقریبا در تمام کشورها اجرا می‌شود که بسته به خلاقیت طراحان این طرح ها می‌تواند موفق یا نا‌موفق باشند. دانشجویان و دانش آموزانی که به تازگی در رشته هایی مانند طراحی و یا از این دست رشته ها فارق التحصیل شده اند میتوانند در این فستیوال شرکت کنند که هم تجربه ای تازه داشته باشند و هم اینکه ممکن از طرح های تازه آنها استقبال شود و روی آنها سرمایه گذاری کنند.

خلاقیت در طراحی نیمکت های شهری

دو مهندس آمریکایی که گروه طراحی مشهوری دارد که طراح نیمکت های شهری هستند. این تیم طراحی به تازگی نیمکت هایی را طراحی کردند که مانند واگن های قطار است. این واگن ها میتوانند به راحتی از هم جدا شوند و همچنین میتوانند به هم متصل باشند. از این نیمکت ها می‌توانید در فضاهای بسته و همچنین در فضاهای باز مانند پارک ها و شهربازی ها استفاده کرد این نیمکت ها میتوانند گلدان های زیبایی نیز باشند که گزینه های بسیار زیبایی برای شهر ها باشد.

صندلی های نوری

امروزه استفاده کردن از نورپردازی های قوی و جذاب در طراحی المان های شهری و نیمکت های شهری افزایش پیدا کرده و تعداد زیادی از این نیمکت ها را میتوان در پارک ها مشاهده کرد. میتوان از نور های رنگی در طراحی کردن نیمکت های شهری استفاده کرد و طرح های زیبایی را خلق کرد که منظره شهر را در شب ها زیباتر کند. به عنوان مثال شهر هایی مانند لندن میتواند نمونه زیبایی از این طرح باشد چون این شهر داراییکی از بهترین منظره های شب است که نوریست های زیادی برای دیدن منظره لندن در شب به این شهر سفر میکنند.

کلام آخر

در مجموعه ایمن ترافیک کالا می توانید انواع نیمکت های متنوع با طراحی خلاقانه را سفارش داده و در محل تحویل بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: نیمکت بتنی , قیمت نیمکت بتنی , نیمکت فلزی پارک , نیمکت سیمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 تير 1399 | نظرات ()