نوشته شده توسط : malih

بشکه ترافیکی

یکی دیگر از تجهیزات ایمنی در جاده ها بشکه ایمنی می باشد که کاربرد اساسی در امنیت جاده ها و بزرگراه ها دارد با اینکه امروزه اکثرا خودروها از تجهیزات سنسور استفاده می کنند اما بازهم نباید از این محصول غافل شویم چون این محصول بسیار ضروری است که باید از آن استفاده شود. قیمت بشکه ایمنی بسته به اندازه و درجه کیفیت مواد مصرفی آن متفاوت است. همواره محصولاتی از این قبیل هستند که به ظاهر با کیفیت هستند اما در اصل جنس آنها تقلبی و صرفا از مواد درجه دو می باشند. وظیفه بشکه ایمنی جدا کننده ببین دو راهی می باشد کاربرد دیگر آن در دور برگردان ها می باشد .

همچنین کاربرد دیگر این محصول در کم کردن و سبک کردن ترافیک می باشد  و می تواند خطر های احتمالی در خیایان ها به راننده ها گوشزد کند کاربرد اساسی این محصول در جاهایی که در حال ساخت و ساز می باشد کاربرد دارد. مثلا در جاده هایی که در حال تعمیر هستند کاربرد بیشتری دارد.

مشخصات کلی بشکه ایمنی

همانطور که گفتیم کاربرد این محصول بیشتر در جاده ها و خیابان ها و مسیر هایی که منتهی به دور برگردان می شود می باشد ولی اگر بخواهیم کلی تر صحبت کنیم این محصول در مکان هایی که حادثه اتفاق می افتد هم کاربرد دارد و بیشتر به عنوان یک تابلو خطر کاربرد دارد مثلا بین دوراهی درجاده ها اگر دقت کنید بشکه ایمنی را مشاهده می کنید .که به رانندگان هشدار اینکه راه جدا می شود را میدهد یا اینکه جاده یک طرفه است .

همچنین این محصول با قطر یکسان و اندازه بین 100 و 105 سانتی متر تولید می شود و از یک شبرنگ در بالایی آن استفاده می شود که رانندگان در شب از آن اطلاع پیدا کنند جنس این محصول از pvc فشرده  آنتی استاتیک می باشد

ساختار بشکه ایمنی

یکی از ویژگی های مهم  این محصول انعطاف پذیر بودن آن است و همچنین خاصیت ضربه گیری در برابر وسایل نقلیه دارد به همین دلیل است که طول و استقامت زیادی دارد و همچنین کاربرد زیادی در جاده ها دارد

این محصول در رنگ های مختلفی عرضه می شود که تنوع رنگ بالایی نیز دارد  همچنین از بشکه ترافیکی در جاده ها کم رفت و آمد نیز استفاده می شود که با استفاده از این وسیله میتوان خطراتی مثل تصادف را کاهش داد .

بشکه ترافیکی دست دوم

این محصول از نامش هم پیداست بیشتر ساختمان های در حال احداث و ساختمان های عمرانی از این وسیله بسیار استفاده می کنند و بعد از اتمام کار دیگر استفاده نمی کنند همانطور که در مطالب قبل به شما گفتیم این وسیله از مواد خوبی ساخته شده که عمر طولانی دارد به همین دلیل بعد از استفاده دور ریخته نمی شود و در قسمت های  دیگر نیز استفاده می شود .

بشکه ایمنی ترافیکی زرد رنگ

همانطور که از نامش پیداست این وسیله کاربرد اساسی در روز و شب دارد آن هم بخاطر رنگی که دارد به همین دلیل است که برروی آن شبرنگی قرار می گیرد که رانندگان متوجه این وسیله شوند .

قیمت بشکه ترافیکی

در این مقاله سعی کردیم خیلی کوتاه و مختصر در مورد بشکه ایمنی با شما عزیزان صحبت کنیم همچنین در مورد انواع این محصول و کاربردهای آن صحبت کردیم امیدوارم از مطالب گفته شده لذت برده باشید .

برای خرید بشکه ایمنی و تشخیص جنس اصلی آن همواره معیار های زیادی وجود دارد اما بهترین و معتبر ترین آن خرید بشکه ترافیکی از فروشگاه ایمن ترافیک کالا می باشد. برای خرید بشکه ترافیکی در ابعاد مختلف بر اساس نیاز خود می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و یا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: بشکه ترافیکی , بشکه ایمنی , قیمت بشکه ایمنی , خرید بشکه ایمنی , خرید بشکه ترافیکی , قیمت بشکه ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

تقسیم‌بندی آینه‌های محدب ترافیکی از لحاظ شکل بدنه

خرید آینه محدب پارکینگی و نصب آن در نقاط کور پارکینگ، جاده و خیابان ها از الزامات به حساب می آید. باید دقت داشته باشید که آینه مناسب برای محیط را خریداری نموده و در مکان مناسب نصب نمایید. حالا تقسیم بندی آینه های محدب را از نظر شکل ظاهری بررسی کنیم.

آینه‌های محدب بدون فریم

اصولاً در مکان‌های سرپوشیده همچون پارکینگ‌، انبار و سوپرمارکت‌های بزرگ از آینه‌های محدب بدون فریم (ابرو) استفاده می‌شود.

آینه‌های محدب فریم‌دار

در فضاهای باز مانند جاده‌ها و خیابان‌ها از آینه‌های محدب فریم‌دار استفاده می‌شود، وجود فریم از برخورد قطرات باران و نور مستقیم خورشید به آینه جلوگیری می‌کند، و از این طریق با افزایش محدوده دید رانندگان باعث کاهش احتمال تصادفات و افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها می‌شود. آینه‌ محدب فریم‌دار، به‌واسطه وجود فریم از برخورد قطرات باران و برف به آینه جلوگیری می‌کند. آینه محدب فریم‌دار مناسب نصب در کلیه فضاهای باز می‌باشد.

آینه‌ی محدب شیشه‌ای

استفاده از این نوع آینه‌ها به دلیل اینکه در مجاورت رطوبت ممکن است لک شوند، و همچنین به لحاظ مقاومت پایین‌شان نسبت به تغییرات دما، در مکان‌های سرپوشیده از جمله؛ پارکینگ‌ها، فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها و به‌طور کلی مکان‌هایی که نیاز به دید بالایی دارند، متداول‌تر است. یک لایه لاستیکی مقاوم، جهت جلوگیری از آسیب‌های احتمالی در اطراف آینه‌ی محدب شیشه‌ای تعبیه شده است.

آینه‌ی محدب پلی‌کربنات

این نوع آینه‌ها به لحاظ مقاومت بسیار بالایی که دارند، هم در مکان‌های سرپوشیده، و هم در جاده‌‌های بین شهری، تونل‌ها، خیابان‌های درون شهری و سر پیچ جاده‌ها استفاده می‌شوند، لذا به‌واسطه دید وسیعی که برای رانندگان، در نقاط کور، و یا پیچ‌های تند جاده‌ها فراهم می‌کنند، به کاهش تصادفات و حوادث کمک شایانی خواهند کرد.

آینه‌ی محدب استیل

این  نوع از آینه‌ها، به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که علاوه بر ارائه بهترین جلوه دید به راننده، در فضای باز نیز، دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه و شرایط مختلف آب و هوایی هستند، از این جهت در صورت برخورد خودروهای معمولی و یا سنگین، امکان شکستن و ضربه خوردن به آن‌ها کمتر از انواع دیگر است. آینه‌های محدب استیل، با قطرهای ۶۰ و ۸۰ سانتیمتر، در کلیه فضاهایی با دید پایین (فضاهای بسته و یا باز) قابل نصب می‌باشد.

آینه‌‌ی محدب اکریلیک

این نوع آینه‌ی محدب نیز نشکن بوده و از انواع مقاوم به‌شمار می‌رود و بیشتر در انبارها و پارکینگ‌هایی که نقاط کور بسیاری دارند به‌کار می‌آید. نصب این آینه در انبار به لیفتراک‌هایی که در لاین‌های باریک در حال حرکت هستند این امکان را می‌دهد که با دید وسیع‌تری در داخل انبار حرکت نمایند. این آینه‌ها ضد بخار بوده، و کیفیت و دوام بالاتری نسبت به آینه‌های شیشه‌ای دارند.

خرید آینه محدب ترافیکی و پارکینگ

اگر قصد نصب آینه محدب ترافیکی در جاده های شهری و برون شهری را دارید بهتر است از انواع پلی کربنات و فریم دار آن استفاده کنید. اما در محیط های بسته می توان از انواع آینه محدب شیشه ای بدون فریم نیز استفاده کنید. قیمت آینه محدب پلی کربنات بیشتر از انواع شیشه ای است؛ اما ماندگاری بیشتری نیز دارد. در صورت نیاز به خرید آینه محدب می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید و در صورت نیاز به مشاوره در مورد انتخاب آینه محدب می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: آینه محدب پارکینگ , آینه محدب ترافیکی , قیمت آینه محدب ترافیکی , خرید آینه محدب ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

آشنایی با برخی از مدل های چراغ پلیس

چراغ پلیس یکی از ضروری‌ترین تجهیزات پلیس است که هنگام خرید آن توجه به نکاتی مانند شدت نور و رنگ نور مناسب چراغ، برند معتبر و مناسب، نوع چراغ پلیس و کاربرد آن مهم می‌باشد. همچنین در خرید چراغ پلیس توجه به این نکته که استفاده از این نوع تجهیزات منع قانونی نداشته باشد و یا اختلالی در کار پلیس وارد نکند بسیار حائز اهمیت است.

لایتر پلیس

یک مدل از چراغ های پلیسی لایترهای پلیسی می‌باشند که برای روشن کردن محدوده مشخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. لایتر چراغ پلیس ممکن است روی سیستم خودروها و یا در صورت نیاز روی کاپوت و یا سقف خودروها نصب شوند. از مزیت های این دسته از چراغ ها می‌توان به این مطلب اشاره کردکه به نیروهای پلیس کمک می‌کند در شب دید بهتری داشته باشند.

چراغ فدرالی

ریشه اسم این این دسته از چراغ های پلیس، به محل استفاده از آن‌ها برمی‌گردد.زیرا برای بار اول توسط پلیس فدرال آمریکا مورد استفاده قرار گرفت. قدرت پرتاب نور منحصر به فرد این دسته از چراغ ها.آن‌ها را از دیگر چراغ ها متمایز می‌کند. محل نصب چراغ فدرالی روی داشبورد و پشت شیشه جلو می‌باشد.و در حالت استاندارد از لامپ های آبی و قرمز در این چراغ استفاده می‌شود.

چراغ مگنتی آژیر دار دو قلو

از ابزار‌های پرکاربرد هشدار دهنده در تجهیزات پلیس می‌توان به چراغ مگنتی آژیر دار اشاره کرد. این دسته از چراغ ها علاوه بر نور، آژیر نیز دارند.که باعث می‌شود توجه بیشتری به حضور پلیس جلب شود. از مهم‌ترین مزایای این دسته چراغ ها می‌توان به راحت بودن نصب آن اشاره کرد.

فلاشر جلو پنجره

این دسته از فلاشر ها با فلاشر پلیس.تفاوت چندانی نداشته ولی تفاوت اصلی آن، این است.که محل استفاده از این چراغ ها تنها در جلو پنجره می‌باشد.

چراغ پلیسی جلو پنجره

این دسته از چراغ ها نیز ساختاری مشابه با چراغ پلیسی داشته.ولی همان طور که از نامش مشخصی تنها می توان از آن ها برای جلوی پنجره استفاده کرد.و استفاده از آن‌ها در محل‌هایی مانند سقف و یا کاپوت غیر اصولی است. چراغ پلیسی جلو پنجره به منظور تاثیر بیشتر و دید بهتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و در مدل‌های مختلفی تولید و عرضه می‌گردد که چراغ پلیسی ال ای دی جلو پنجره از پرکاربردترین انواع چراغ های پلیسی جلو پنجره است.

استفاده از چراغ پلیسی در خودرو های شخصی

استفاده از چراغ پلیسی تنها به ماشین های پلیس محدود نمی‌شود.و افراد دیگری هم می‌توانند از آن ها برای خودرو‌های خود استفاده کنند. چراغ های پلیسی دارای انواع بسیار گوناگونی هستند.و هر کدام از آن‌ها برای کاربرد مشخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر قصد خرید چراغ پلیسی برای خودروهای شخصی خود را دارید.با محدودیت‌های زیادی رو به رو هستید.و باید مجوز های لازم را از نهادهای مربوطه مانند نیروی انتظامی و پلیس +10 را دریافت کنید.

قوانین استفاده از چراغ پلیسی

قانون در مورد استفاده از چراغ پلیسی و سایر لوازم آن‌ها اظهار دارد.که فروش این تجهیزات با مجوز قانونی مشکلی ندارد.حتی افراد عادی نیز می‌توانند.برای خرید آن‌ها اقدام کنند، اما استفاده از تجهیزاتی که در کار پلیس تداخل ایجاد کنند.از لحاظ قانونی ممنوع بوده.و می‌تواند قابل پیگیری باشد.

راهنمای خرید چراغ پلیس

مهمترین آیتمی که در قیمت چراغ گردان تاثیر مستقیم دارد استفاده از چراغ ال ای دی و یا لامپ ساده است. قیمت خرید چراغ گردان ال ای دی نسبتا بیشتر است اما ماندگاری این مدل بیشتر از انواع ساده آن می باشد. برای خرید انواع چراغ گردان پلیس و آگاهی از قیمت چراغ گردان امداد می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید و یا با شماره های مندرج داخل سایت تماس حاصل نمایید.

چراغ گردان پلیس



:: برچسب‌ها: چراغ گردان امداد , چراغ گردان پلیس , خرید چراغ گردان پلیس , قیمت چراغ گردان پلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

چه مجموعه هایی به لباس فرم نیاز دارند؟

این مجموعه ها می تواند شامل ارتش یک کشور، اداره، موسسات، حزب ها، باشگاه های ورزشی، طرفداران یک حزب یا جریان فکری، کارخانجات و آتش نشانان باشد.  مجموعه های پزشکی درمانی، واحد های صنعتی، معدن ها، شرکت های خصوصی و دولتی، دانش آموزان مراکز آموزشی و مدارس، رستوران ها، فروشگاه های کوچک و بزرگ و غیره نیز از دسته این مجموعه ها می باشند. قیمت لباس کار از مدل دوخت لباس ایمنی و نوع پارچه آن تاثیر می گیرد. برای آشنایی با انواع پارچه مناسب برای لباس کار با ما همراه باشید.

اهمیت لباس کار یا یونیفرم برای یک سازمان یا نهاد

به صورت تیتر وار می توان به دلایلی همچون الزامات قانون، تمایز پرسنل از یکدیگر، رعایت مسائل بهداشتی، حفظ سلامت کارکنان و کارگران با پوشش خاص، نظم، اصول مدیریتی، کنترل و ایجاد نظم و انضباط، تشخیص پرسنل هر رده، شناسایی تخصص افراد و دیگر مسایل  اشاره کرد.

جدا از این موارد لباس فرم برای هر مجموعه یا دسته ای می تواند با مزایایی همچون کاربرد تبلیغاتی و نمایشی، ایجاد پرستیژ کاری، بالا بردن اعتبار آن نهاد و ایجاد حس احساس مسئولیت در افراد همراه باشد.

البسه پرسنلی که به عنوان یونیفرم در عامه شناخته می شوند باید متناسب با اهداف سازمان، اقلیم محیطی و آب و هوا، محیط کار، در نظر گرفتن مسائل امنیتی و سلامتی، خطرات احتمالی در فضای کار و حفظ شخصیت کاری تهیه شود.

برای لباس کار و یونیفرم چه پارچه ای مناسب است؟

سفارش تهیه لباس کار یا یونیفرم معمولا به تولیدی های پوشاک و سری دوزی ها داده می شود. اما چه نوع پارچه با چه رنگی بیشتر مناسب دوخت البسه پرسنلی است؟؟؟

مشخص است که پارچه لباسکار مناسب با محیط معدن با پارچه لباس کار یک فروشگاه باید تفاوت هایی داشته باشد.

روانشناسی رنگ پارچه

رنگ لباس یونیفرم بسیار حائز اهمیت است که باید با توجه به موارد ذکر شده، رنگ لوگو و برند مجموعه، سرد یا گرم بودن محیط و حتی جنسیت و رده های شغلی انتخاب شود.

بهتر است دقیق تر به هر کدام از پارچه های مورد مصرف یونیفرمی بپردازیم.

١. پارچه ترگال ساده

پارچه ترگال ساده با وزن تقریبی ٢۴٠ گرم و عرض ١۵٠ سانتی متر بسیار مناسب و مقرون به صرفه برای لباس فرم مدارس و مهد کودک ها، یونیفرم اداری، لباس پرسنلی شرکت ها، رستوران ها و فروشگاه های بزرگ و کوچک است.کالیته این پارچه به همراه نمونه مشابه خود پارچه کج راه بیش از صد رنگ را شامل می شود که هر مجموعه ای می تواند با توجه به سلایق و معیار های ذکر شده رنگ مورد نظر خود را از این پارچه ارزان انتخاب کند. در قیمت گذاری پارچه های ترگال و کجراه، رنگ پارچه به علت نرخ مواد اولیه رنگرزی یکی از ملاک های مهم است بدین صورت که رنگ های روشن و متوسط قیمتی ارزان تر نسبت به رنگ های سیر دارند.

٢. پارچه کجراه پلی استر ویسکوز

پارچه ترگال کجراه در لباسکار آنقدر پر مصرف است که به پارچه لباس کاری شهرت دارد. پارچه کج راه با این الیاف، گرماژی معادل ٢٨٠ گرم دارد و به خاطر ضخامت بیشتر مقاومت کششی بالاتری نسبت به ترگال ساده دارد. این پارچه نیز برای دانش آموزان مدارس منطقه های سرد، لباس کار کارکنانی که با جرقه سر و کار ندارند، البسه کارگران در محیط های بدون خطر، مانتو پرسنل خانم، شلوار کارمندان، پرسنل آشپز خانه ها، مراکز بزرگ خرید و غیره بسیار پر مصرف است. قیمت این پارچه نسبت به پارچه ترگال هم رنگ خود کمی بالاتر است اما بدون شک مقرون به صرفه ترین پارچه در دوخت لباسکار های یک تیکه و دو تیکه می باشد.

پارچه ترگال ساده و کجراه به صورت چاپی نیز موجود می باشد که بعنوان مثال برای لباس های نظامی با چاپ طرح پلنگی یا چاپ خال خالی و ستاره برای فرم مدارس مورد استفاده قرار می گیرد.

لازم به ذکر است دو پارچه بالا به عنوان خرجکار لباس نیز مصرف ویژه ای دارند.

٣. پارچه لباس کار و کجراه ٣٠ – ٧٠

پارچه کجراه پنبه ای سی هفتاد، دو نوع دارد که هر دو به عنوان ٧٠ – ٣٠ شناخته می شوند.

• پارچه کجراه ٣٠ در صد پنبه و ٧٠ درصد پلی استر

• پارچه کجراه ٧٠ درصد پنبه و ٣٠ درصد پلی استر

این نکته را در خرید حتما توجه فرمایید و مراقب رازهایی که تولیدی و فروشندگان پارچه به شما نمی گویند باشید.

بعضی کارخانجات این پارچه را با درصد ٨٠ – ٢٠ یعنی ٨٠ درصد پنبه و ٢٠ درصد پلی استر نیز تولید می کنند.

توجه فرمایید که گرماژ این نوع از پارچه به صورت میانگین بین ٣٠٠ تا ۴٨٠ گرم می باشد و در خرید با توجه به سفارش سازمان مورد نظر اقدام به تهیه پارچه کنید.

پارچه لباس کار هم می تواند خالص الیاف طبیعی باشد یا خالص الیاف مصنوعی و یا مخلوطی از هر دو.

اگر درباره مزایای الیاف طبیعی به خصوص پنبه بدانید مشخص است که هرچه درصد پنبه پارچه بالاتر باشد آن پارچه از مرغوبیت بیشتری برخوردار است.

همانطور که می دانید درصد پنبه هرچه بالاتر باشد تبادل حرارتی بدن با فضای محیط بهتر صورت می گیرد و به طبع آن انسان تعرق کمتری می کند.

پارچه کجراه پنبه ای بسیار در دفع پرتاب جرقه به لباس عکس العمل خوبی دارد و در صورتی که جرقه به لباس کارگر پرتاب شود به علت وجود پنبه از سوراخ شدن آن جلوگیری می کند.

برای لباس کارکنانی که در محیط های گرم به خصوص مناطق جنوبی فعالیت می کنند، مجموعه های نفتی، سایت های گازی، جوشکاری، پالایشگاه ها، سنگ بر ها و … بهتر است از پارچه کجراه پنبه ای استفاده شود.

۴. پارچه کجراه ١٠٠ درصد پنبه

این نوع از پارچه (پارچه لباس کار) در بازار به پاکویی یا پاکوی نیز شناخته می شود و به اشتباه بعضی آن را پارچه نسوز معرفی می کنند.

پارچه صد در صد پنبه برای مشاغل سخت و پر خطر یا برای لباس کار در محیط های بسیار گرم مناسب است.

در کل در خرید پارچه های پنبه ای توجه فرمایید که پارچه آبرفت دارد یا آبرفت آن در فرآیند تولید گرفته شده است. در صورتی که پارچه آبرفت دارد باید متناسب با میزان آن، تقریبا ۵ سانتی متر الگو ها بزرگتر گرفته شود که لباس پس از شستشو برای فرد تنگ نشود.

 

۵. پارچه لباس کار لی پنبه ای

پارچه های لی ساده یا پنبه ای بسیار محبوب معدن ها، ادارات برق و یا اداره گاز است. لی پنبه ای یک پارچه بسیار مقاوم در برابر پارگی یا خطرات احتمالی برای فرد است. در خرید پارچه لی پنبه ای درباره سنگ شور شدن یا نشدن آن اطلاع پیدا کنید.

۶. پارچه پرشیا

پارچه پرشیا که به آن پارچه مکانیک نیز می گویند یک پارچه ضد چروک است که در شستشو نیز تغییر رنگ نخواهد داد. برای یونیفرم اداری کارمندانی که هر روز صبح فرصت اتو کشیدن ندارند بهتر است از پارچه پرشیا استفاده شود. این پارچه چون بدن نما نیست در اکثر موارد برای رعایت حجاب برای مانتو پرسنل خانم مورد دوخت قرار می گیرد.

٧. انواع پارچه لباس کار فاستونی

فاستونی شیک ترین پارچه لباس کار یا لباس فرم کارمندان دفتری شرکت ها، ادارات، شهرداری ها و بانک ها می باشد. در خرید پارچه فاستونی باید به درصد پشم توجه کرد. ارگان ها با توجه به قیمت برای کت و شلوار یونیفرم آقایان معمولا از پارچه های شبه فاستونی بدون درصد پشم بهره می برند. نرخ خرید و فروش پارچه فاستونی در انواع مختلف تفاوت چشمگیری دارد و همه وابسته به بودجه آن سازمان است.

٨. پارچه تترون برای لباس کار

پارچه تترون در ۵ عرض که هر کدام مناسب الگوی دوختی می باشد تهیه و تکمیل خواهد شد. این پارچه در انواع رنگ ها از مقنعه یونیفرم خانم های یک سازمان تا پیراهن کارمند های مرد مورد مصرف می باشد.

٩. پارچه های پیراهنی

پارچه های چهارخانه و راه راه با سه نوع جنس پلی استر ویسکوز، پلی استر پنبه و  پنبه ای مورد مصرف پارچه اصلی یا خرج کار لباس های فرمی می باشد و معمولا تولیدی پوشاک برای لباس فرم مدارس یا جشن های یک روزه از آن بهره می برد.

 

١٠. پارچه های تریکو

پارچه های تریکو در انواع مختلف نیز مناسب تی شرت کارگران فست فودی ها، طرفداران یک تیم ورزشی، لباس فرم ورزشکاران یک باشگاه و … است.

شورت ها و لباس های ورزشی و تیشرت های تبلیغاتی معمولا با پارچه تریکو دوخت می شود.

١١. سایر پارچه ها

در مواردی مثل آتش نشانی، کار با مواد شیمیایی، محیط هایی از کار که احتمال انفجار وجود دارد، افرادی که در معرض اشعه های خطرناک هستند و … پارچه های ضد اشعه، ضد اتش، ضد گرما و حتی ضد آب طبق فرآیند هایی تولید می شود که در اینجا مجالی به پرداختن آنها نیست.

خرید لباس کار

خرید لباس کار نیاز به تحقیق و بررسی دارد. شرایط محیط کار و خطراتی که در آن وجود دارد تاثیر بسیاری در انتخاب نوع پارچه دارد. پارچه انتخابی شما باید راحتی کارگر، کارفرما و مهندس را فراهم آورده و خطرات موجود در محیط را نیز دفع نماید. پارچه های انتخاب شده برای لباس کار تنوع بسیار زیاد دارد و از پارچه نخی تا ویسکوز و پنبه و جین و کتان در دوخت انواع لباس کار به کار می رود. فروشگاه ایمن ترافیک کالا لباس کار های متنوع، مناسب برای محیط های کاری مختلف را با کیفیت بالا ارائه می دهد.

 در صورت نیاز به دریافت مشاوره در مورد مدل، نوع پارچه و قیمت لباس کار می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار , خرید لباس کار , قیمت لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

رنگ کلاه ایمنی افراد در پروژه های ساختمانی به چه معنا است؟

اگر وارد کارگاه های ساختمانی شده باشید، حتما دیده اید که افراد شاغل در آن مجموعه ی ساختمانی ، کلاه های ایمنی به سر دارند. شاید فکر کنید که رنگ کلاه ایمنی ساختمانی ، اهمیتی نداشته و کاملا اتفاقی انتخاب می‌شود! اما باید به شما بگوییم که چنین نیست! رنگ کلاه های ایمنی ساختمانی ، حیطه ی کاری هر فرد را در یک کارگاه ساختمانی نشان می‌دهد. برای خرید کلاه ایمنی مناسب با سمت خود با ما همراه باشید.

استاندارد رنگ کلاه ایمنی در کارگاه ساختمانی

لازم به ذکر است که استاندارد رنگ کلاه ایمنی در کارگاه ساختمانی ، از یک قانون جهانی پیروی می‌کند و در تمام جهان، نشان دهنده ی سطوح کاری افراد مختلف است. پس تفاوت رنگ کلاه های ایمنی ، بی دلیل نیست، چرا که اگر اینطور بود، نیازی به این رنگ ها نبود و تمام افراد، برای حفظ امنیت خود در کارگاه ساختمانی، یک رنگ از این کلاه ها را به سر خود می‌گذاشتند.

تاثیر رنگ کلاه ایمنی در شناسایی و مسئولین کارگاه

فرض کنید در یک بخش یا طبقه از کارگاه ساختمانی هستید و اشکالی جدی و خطرناک در قسمت برق مربوط به آن بخش به وجود آمده است. رنگ کلاه ایمنی ، مسئول مربوط به آن بخش، از دور و در میان جمعیت، قابل تشخیص بوده و می‌توانید به راحتی او را برای کمک و رفع مشکل، فرا بخوانید. همین امر باعث می‌شود تا تاخیر زیادی در پیدا کردن مسئول مربوطه به وجود نیاید.

جلوگیری از بروز اتفاقات

معمولا برای رنگ کلاه های ایمنی در کارگاه های ساختمانی ، از رنگ های روشنی استفاده می‌شود که دید خوبی دارند و از دور نیز مشخص هستند. فرض کنید برای راه اندازی یکی از ماشین آلات ساختمانی ، نیاز به تخلیه ی آن بخش از افراد کارگاه داشته باشید. در صورت استفاده از کلاه های ایمنی رنگی، می‌توانید افراد نزدیک به ماشین را دیده و از بروز تصادف و اتفاقات ناگوار، جلو گیری به عمل آورید!

ایمنی!

مهم ترین دلیل استفاده از این کلاه های ایمنی رنگی ، ایمنی افراد داخل سایت کارگاهی است! کلاه ایمنی کارگاهی ، به گونه ای طراحی شده است که در مقابل برخورد ابزار آلات و اجسام سخت، از سر افراد، محافظت کند.

یک کلاه ایمنی استاندارد ، باید بتواند در مواجهه با ضربه ، نفوذ گرد و غبار ، آتش و حرارت ، جذب آب و الکتریسیته ، از فرد ، محافظت کند! طبق قوانین ایمنی بین المللی، تمامی کلاه های ایمنی استاندارد ، باید بتوانند از پس این چالش ها بر بیایند، با این حال، ممکن است در برخی شرایط کاری خاص، بعضی از این ویژگی ها در ساخت کلاه ایمنی رعایت نشود که در دفترچه ی راهنمای کلاه ایمنی ، باید ذکر شود!

تفاوت رنگ کلاه ایمنی کارگاهی

اما رنگ کلاه های ایمنی ، طبق چه قانونی تعیین می‌شود؟ رنگ کلاه ایمنی هر فرد در کارگاه ساختمانی، طبق قوانین داخلی آن کارگاه، باید تعیین شود. اما در صورتی که قانونی مبنی بر تعیین رنگ کلاه ایمنی در داخل کارگاه تعیین نشود، باید از قانون بین المللی تعیین رنگ کلاه ایمنی پیروی کرد.

رنگ سفید: این رنگ برای کارکنان سطح بالا مثل مهندسین، مدیران، سرپرستان و … استفاده می‌شود، تقریباً در اکثر کارگاه‌های ساختمانی این رنگ‌بندی رعایت می‌شود.

رنگ زرد: این رنگ پرکاربردترین رنگ موجود در کارگاه‌های عمرانی و دیگر پروژه‌ها است، این رنگ نماینده نیروی کار اصلی و بزرگ کارگاه یعنی کارگران است، معمولاً در تمامی کارگاه‌های ساختمانی این رنگ‌بندی رعایت می‌شود.

رنگ قرمز: این رنگ برای نیروی آتش‌نشانی و اطفاء حریق در نظر گرفته می‌شود و معمولاً در کارگاه‌های متداول ساختمانی این نیرو وجود ندارد.

رنگ سبز: این رنگ نماینده کارکنان خدمات فنی و مسئولین ایمنی در کارگاه‌های ساختمانی و دیگر پروژه‌ها است.

رنگ آبی: این رنگ نماینده کارکنان بخش تعمیرات، تکنسین‌های برق، گروه نجاری و دیگر اپراتورهای فنی است.

رنگ قهوه‌ای: این رنگ برای کارکنان و کارگرانی که در محیط‌های با حرارت بالا کار می‌کنند و جوشکاران در نظر گرفته می‌شود.

رنگ خاکستری: این رنگ برای میهمانان، بازدیدکنندگان و پیمانکاران در نظر گرفته‌شده است و در اغلب کارگاه‌های بزرگ و خاص عمرانی وجود دارد.

در بسیاری از کارگاه‌های معمول ساختمانی اگر کلاه ایمنی برای کارکنان خریداری و استفاده شود به ۲ رنگ سفید و زرد اکتفا می‌شود، رعایت نکات فنی و حرفه‌ای در کارگاه‌ها و پروژه‌های عمرانی گاهی جدی گرفته نمی‌شود، رعایت نکات فنی و ایمنی باعث افزایش راندمان کار و بهبود روابط کاری خواهد شد.

خوشبختانه امروزه کلاه ایمنی در تنوع بسیار بالایی در ایران تولید می شود و هر فردی با هر توانایی شغلی می توانند بهترین کلاه ایمنی متناسب با شغل خود را از سایت ایمن ترافیک کالا خریداری نمایند. خرید کلاه ایمنی مطابق با شغل و خطرات موجود در محیط کار امری بسیار ضروری است. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان در زمینه قیمت کلاه کار در انواع مختلف، نوع کلاه ایمنی و متریال به کار رفته در ساخت آن با مشاوران و کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی , خرید کلاه ایمنی , کلاه کار , خرید کلاه کار ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

کفش کار

پای آدمی دارای استخوان‌های بیشتری نسبت به هر اندام دیگری از بدن می‌باشد و در برابر خطرهای محیطی همچون سنگ‌های تیز و زمین داغ آسیب‌پذیر است که کفش در برابر این آسیب‌ها از پا محافظت می‌کند. طراحی کفش‌ها در درازنای زمان و از فرهنگ به فرهنگ تفاوت بسیاری داشته، که ظاهر آن در اصل با کارکرد آن بستگی داشته است. کفش‌های امروزی در شیوه، پیچیدگی و هزینه تفاوت گسترده‌ای دارند. امروزه در طراحی کفش‌ها جنبه آراستگی آن نیز در نظر گرفته می‌شود.

کفش ایمنی یا کفش کار نوعی کفش است که برای استفاده در محیط‌های کار طراحی و ساخته می‌شود. پرکاربردترین آن مجهز به زرهی فولادی در جلو کفش است که از آسیب دیدگی و قطع احتمالی انگشتان پا در موقع افتادن اجسام سنگین جلوگیری می‌کند. خرید کفش کار یکی از اولین ضروریات برای رعایت ایمنی کار است.

بر طبق الزامات سيستم مديريت HSE عمده ترين خطر تهديد كننده پا در محيطهاي صنعتي له شدن پنجه هاي پا در اثر سقوط ناگهاني اجسام سنگين بر روي پنجه ها و يا برخورد جلوي كفش با قطعات تيز و برنده و آسيب ديدن پنجه پا مي باشد. بنابراين بر طبق الزامات سيستم مديريت HSE براي حفاظت پا در برابر اين صدمات كفش ايمني در نظر گرفته شده است كه در قسمت جلويي آنها از پنجه هاي محافظ فولادي استفاده شده و كفه كفش را از يك ماده قابل انعطاف مثل پلي اورتان (PU) مي سازند. قسمت پنجه كفش بر طبق الزامات سيستم مديريت HSE به تناسب شغل افراد مي تواند از جنس چرم (عايق برق) يا PVC (عايق شيميايي) نيز باشد. بر طبق الزامات سيستم مديريت HSE كفش ايمني كاركناني كه با برق سرو كار دارند يا در محل كارشان احتمال ايجاد جرقه وجود دارد بايد فاقد هر نوع ميخ فلزي باشد.

اصولا پا قلب عصبی انسان میباشد و تمام عصب مختلف بدن در پا متمرکز شده اند و همین طور نحوه قرار گرفتن پا در کفش با فرم گرفتن اسکلت بدن بسیار تاثیر می گذارد و همین دلیل مهمی می باشد که از پوشیدن کفش های ناایمن که منجر به خطرات فیزیکی ظاهری می شود جلوگیری شود.

از نظر بهداشتی در صورتیکه از کفش هایی با آستری غیر بهداشتی استفاده کنید سبب بوجود آمدن میخچه و همین طور ایجاد باکتری و قارچ مهم تر از همه بوی نامطبوع پا می شود پس در خرید کفش ایمنی علاوه بر این که به زیبایی و ظاهر کفش اهمیت می دهید به این نکته هم توجه داشته باشید که پا قلب دوم بوده و در جهت حفاظت از این قلب دوم تلاش نمایید.

کفش کار تولید ایران به واسطه استفاده از چرم ایرانی و تجربه بالای تولید کنندگان ایرانی کیفیت بسیار بالایی داشته و از تولیدات خارجی چیزی کم ندارد. خرید کفش کار در انواع مختلف و برای مشاغل مختلف در سایت ایمن ترافیک کالا مقدور می باشد. تنها کافی است اطلاعاتی در خصوص خطرات موجود در محیط کار خود داشته باشید تا بتوانید بهترین کفش کار مورد نظر خود را خریداری نمایید. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و اطلاعات کاملی در زمنیه قیمت کفش کار، ویژگی شاخص هر مدل و مناسب بودن آن برای مشاغل مختلف کسب نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کفش کار , کفش ایمنی , قیمت کفش کار , خرید کفش ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

عینک های ایمنی برای محافظت در برابر چه خطراتی مناسبند

اکر در محیط کارتون با خطراتی مثه پرتاب اجسام و ذرات ، تراشه های بزرگ ، ماسه و سایر مواد پران مواجهه دارین حتما باید از عینک ایمنی استفاده کنید اما باید بدونید که این عینک ها در دو مدل موجود هستن با حفاظ جانبی و بدون حفاظ جانبی اگر خطر پرتاب اشیا و ذرات از کناره ها وجود داره حتما باید از نوع با حفاظ جانبی استفاده کنید مثل کار با سنگ سنباده.

لنز و قاب عینک های ایمنی از چه جنسیه؟

لنز عینک های ایمنی از جنس شیشه، پلاستیک و یا پلی کربنات هستش که لنزهای پلی کربناته باریکتر و سبکترند و در مقابل ضربه ۱۰ برابر مقاوم تر از لنزهای پلاستیکی قدیمی هستند .

قاب عینک های ایمنی معمولا از جنس فلز ، پلی آمید یا پلی کربنات است.

لنز عینک های ایمنی در چند نوع هستند؟

این لنزها در انواع و مدل های مختلف و در واقع با ویژگی های متفاوتی موجود هستن مثلا :

– لنزهای با خاصیت ضد مه که در واقع از یک پوشش حرارتی برای این لنزها استفاده شده و در برابر مه گرفتگی مقاوم هستن و برای محیط های مرطوب مناسبند

– لنزهای با خاصیت ضد خش بودن که باعث می شه طول عمر لنزها بالاتر رفته و همچنین تمیز کردن و نگهداری از آنها آسون تر بشه و برای محیط های سایشی مناسبند.

– لنزهای ضد استاتیک که جذب ذرات و گردو غبار رو کاهش میدهند.

– لنزهای ضد uv که بیش از ۹۹.۹% اشعه مضر uv رو جذب می کنند.

– لنزهای پلاریزه که حاوی فیلتر پلاریزه هستن تا خیرگی و خستگی و استرین چشمی رو کاهش دهند. از انواع دیگه این لنزها می توان به نوع فتوکروماتیک، لنزهای با پوشش سخت و یا ضد خیرگی نام برد.

چطوری میتونیم رنگ لنز مناسب رو با توجه به محیط کار انتخاب کنیم؟

یک قانون کلی و اساسی برای انتخاب رنگ لنز مناسب در نظر گرفتن رنگ مخالف هستش. باید توجه کنید که به جز لنزهای شفاف و دودی گاهی لازمه که از لنزهای رنگی با توجه به شرایط و محیط کار استفاده بشه با توجه به قانون رنگ مخالف خیلی راحت میتونید لنز متناسب با محیط کارتون رو انتخاب کنید

– رنگ آبی مخالف رنگ زرد و رنگ قرمز مخالف رنگ سبز هستش بنابراین لنزهای با رنگ سبز برای جذب نور قرمز و لنزهای زرد برای جذب نور آبی مناسب هستند و بالعکس.

کاربرد لنزها بر اساس رنگ

✴لنزهای شفاف: این لنزها برای کارهای عمومی مناسبند دید خوبی برای کار در محیط ها و فضاهای داخل دارند و برای محافظت در برابر ضربه عالی هستند در اکثر کارهایی مثل کارهای آزمایشگاهی، سنگ کاری، تراشکاری و کارهایی از این قبیل استفاده میشن.

✴لنزهای دودی: این لنزها برای کار در محیط های بیرون که نور و خیرگی می تونه باعث استرین و خستگی چشم بشه بسیار مناسب هستند.

✴لنزهای زرد: این لنزها نور آبی رو در طیف نور مرئی جذب می کنند و بیشترین کنتراست رو ایجاد میکنن. و برای محیط هایی که نور کم هستش بسیار مناسبند. و برای کار در محیط های بیرون در روزهای مه آلود خیلی کاربرد دارن.

✴لنزهای قهوه ای: برای مصارف عمومی بخصوص در کارهایی که در محیط های بیرون انجام میشه کاربرد دارن و برای کارهایی مثله محوطه سازی، ساختمان سازی و حمل و نقل بسیار مناسبند.

✴لنز های قرمز: جذب کننده نور سبز هستن و برای کارهای بازرسی خیلی کاربرد دارن

✴لنزهای آبی: این لنزها بطور اختصاصی برای محیط هایی کاربرد دارند که نور زرد یا لامپ های بخار سدیم در تعداد بالا استفاده میشه و خیرگی زیادی ایجاد میکنه بعضی از کارخانجات تولیدی مواد غذایی چنین شرایطی دارند. لنزهای آبی اثر رنگ زرد رو خنثی میکنن و خستگی و استرین چشمی رو کاهش میدن

✴لنزهای سبز: جاذب نور قرمز هستن و بهتره بگیم که بهترین انتخاب برای جذب اشعه IR هستن بنابراین تو کارهایی کاربرد دارن که اغلب حرارت وجود داره مثل کار با کوره، ساخت فلزات، سوزاندن زباله ها و البته مهمتر از همه جوشکاری برای این لنزها درجه کدورتی در نظر گرفته میشه که معمولا ۳ یا ۵ هستش

تمیز کردن عینک ها

 عینکها هر جا و هر وقت که کثیف می‌شوند، باید مجدداً تمیز شوند و قبل از آنکه فرد دیگری بخواهد از ان استفاده کند، استریل شوند. آنها را باید با آب و صابون به منظور تمیز کردن لکه‌های روغنی و گریس شست و با آب پاک گرم آبکشی و تمیز کرد.

عینکها ممکن است به چندین طریق استریل شوند. استریل کردن باید به دقت انجام شود تا خسارتی به قاب وارد نیاید. مثلاً قاب‌های پلاستیک حرارتی، اگر در آب جوش یا در معرض بخار قرار گیرند، خراب می‌شوند و صدمه می‌بینند. شستشو با آب داغ و صابون و آبکشی با آب داغ صاف و تمیز در حداقل درجه حرارتی معادل ۰F140 به مدت یک دقیقه رشد باکتریها را متوقف و آنها را از بین می‌برد. همچنین می‌توان از محلول‌های ضد میکروب و ضد قارچ نیز استفاده کرد چنانچه استریل کامل‌تری لازم باشد، روش زیر برای عینکهایی که با چنین روشی خسارت نمی‌بینند توصیه می‌شود:

– فرو بردن و غوطه‌ور کردن در آب جوش به مدت ۵ دقیقه.

– فرو بردن و غوطه‌ور کردن در بخار زنده، در مدت بیشتر از ۵ دقیقه.

– شستشو و غوطه‌ور کردن در ماده ضد عفونی کننده آمونیوم نمکین به مدت حداقل یک دقیقه در آب

عینک کار نیز مانند دیگر تجهیزات ایمنی شخصی تنوع بسیار زیادی دارد. بدیهی است که هر یک از آنها برای محیط کار خاص و برای شرایط کاری خاص طراحی شده اند. نحوه انتخاب و خرید عینک کار کار پیچیده ای به نظر نمی رسد اما تنوع بالای محصولات انتخاب را سخت خواهد کرد. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی این آمادگی را دارد که در صورت تماس شما با شماره های داخل سایت مشاوره کاملی درباره قیمت عینک کار، نحوه انتخاب بهترین عینک ایمنی دریافت نمایید. ایمن ترافیک کالا به  عنوان تولید کننده عینک ایمنی خرید آنلاین محصولات را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: عینک ایمنی , عینک جوشکاری , عینک ازمایشگاهی , عینک گاگل , قیمت عینک ایمنی , خرید عینک ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

تجهیزات حفاظت فردی

با گسترش قوانین و مقررات ایمنی و HSE در صنایع، در کنار تقاضای کارفرما مبنی بر پایبندی بر اصول HSE تجهیزات حفاظت فردی بیش از گذشته مورد تقاضای مدیران قرار میگیرد. به دلیل پیشی گرفتن نیاز بر فرهنگ و دانش نکاتی درباره استفاده از تجهیزات حفاظت فردی بر مسئولان ایمنی و مدیران پوشیده مانده است.

در این مطلب سعی بر ارائه توضیح کاملی در خصوص تجهیزات ایمنی فردی شده است.

PPE چیست؟

 Personal protective equipment یا همان تجهیزات حفاظت فردی که به طور مخفف PPE نیز نامیده میشود وسایل و ابزاری برای حفاظت از سلامتی افراد در برابر خطرات محیط کار هستند. تعدادی از معروف ترین تجهیزات حفاظت فردی عبارتست از :کلاه ایمنی- کفش ایمنی- دستکش و کمربند ایمنی.

نکته مهم: استفاده از وسایل و تجهیزات حفاظت فردی آخرین مرحله در مدیریت ریسک و کنترل خطرات است. به این معنا که صرف استفاده از تجهیزات حفاظت فردی نباید تنها اقدام دربرابر کاهش ریسک تلقی شود. بلکه آخرین مرحله ای است که باقیمانده ریسکهای کاهش یافته را پوشش میدهد.

کلاه ایمنی

هر کلاه ایمنی از دو قسمت تشکیل شده است. یک پوسته خارجی که میتواند رنگ های مختلفی داشته باشد و عامل تعلیق ساز که در زیر پوسته خارجی قرار میگیرد. عامل تعلیق ساز از چهار تا شش پایه برای اتصال به پوسته خارجی و یک قطعه ستاره مانند برای کاهش شدت ضربه خارجی به سر تشکیل شده است. بعضی از کلاه های ایمنی دارای یک بند برای ثابت ماندن کلاه بر سر دارند.

وزن استاندارد برای کلاه ایمنی حدود ۴۰۰ گرم است. به عبارت دیگر یک کلاه ایمنی استاندارد نباید بیش از ۴۰۰ گرم وزن داشته باشد. فاصله پوسته خارجی کلاه با عامل تعلیق ساز کمتر از ۳ سانتی متر نباشد. چرا که در اثر ضربه به پوسته خارجی کلاه کارایی کاهش شدت ضربه عملگر نخواهد شد.

جنس کلاه ایمنی باید از مواد غیر قابل احتراق و عایق الکتریسیته باشد و حداقل قابلیت تحمل ۲۰هزار ولت را داشته باشد.

کلاه ایمنی استاندارد در برابر ضربه و رطوبت مقاوم است و به راحتی نمیشکند.

با توجه به آنچه گفته شد بعد از تولید کلاه ایمنی آزمونهایی را برای اطمینان از وجود این ویژگی ها اجرا میکنند. آزمون جذب ضربه، مقاومت در برابر اشتعال، عایق بودن و مقاومت در برابر گدازه ها.

خطرات ناحیه سر که کلاه ایمنی باید سر را در برابر آنها حفاظت کند چیست؟ شاید برخی از این خطرات برای شما واضح باشد ولی بهتر است به تمام آنها اشاره ای داشته باشیم. اولین دسته خطرات خطرات مکانیکی ناشی از ضربه در اثر سقوط اشیا بر سر افراد است. خطر دیگر پاشش گدازه ها در شغل ریخته گری است. در مشاغلی که با مواد شیمیایی و اسیدها و بازهای قوی سر و کار دارند نیز خطر پاشش این مواد بر سر افراد وجود دارد. خطر تماس تصادفی سر با خطوط انتقال برق که باعث برق گرفتگی میشود خطر دیگریست که کلاه ایمنی مانع از مواجهه با آن خواهد شد. در مواجهه با حریق وجود کلاه ایمنی از سر دربرابر تاثیر سو پرتوهای گرما جلوگیری مینماید.

استانداردهای کلاه ایمنی شامل EN 397 ، ANSI-Z89 ، ISO 3873  است که در هرکدام ویژگی های یک کلاه استاندارد بیان شده است.

کفش ایمنی

بند سوم قانون اصلاح قوانین و مقررات استاندارد ملی ایران شامل استاندارد های کفش های ایمنی می باشد. کفش ایمنی استاندارد باید در برابر نفوذ اجسام تیز به داخل و کف کفش مقاوم باشد در واقع باید حداقل ۱۱۰۰ نیوتن برای نفوذ به کفش مورد نیاز باشد. علاوه بر این کفش ایمنی باید ضد الکتریسیته و ضد ضربه باشد. کفش های ایمنی باید دارای برگه گواهی تست باشد.

کفش های ایمنی استاندارد باید تا ۱۵۰ درجه سانتی گراد را تحمل کند. کفش ایمنی باید از پا در برابر صدمات شیمیایی حفاظت کند.

کفش های ایمنی بسته به نوع کاربردشان میتوانند بسیار متفاوت باشند. جنس اصلی کفش مشخص میکند ویژگی اصلی کفش کدام باشد.

عینک ایمنی

عینک های ایمنی وسایلی برای محافظت از چشم در برابر نور، اجسام، اشعه ها و همچنین گرما محافظت میکند. عینک ها، گاگل ها و شیلدهای صورت از جمله موارد محافظت کننده ی دیگر هستند. از جمله استانداردهای ایمنی عینک ANSI Z87 می باشد. لنزهای عینک های ایمنی در مدلهای مختلف وجود دارند. لنزهای ضد مه، ضد خش، ضد استاتیک، ضد uv و پلاریزه ویژگی هایی است که میتواند به عینک ایمنی اضافه شود. بنابر کاربرد عینک رنگ لنز ها نیز متفاوت است. به طور مثال لنزهای شفاف برای کارهای عمومی مناسب ترند. کارهای آزمایشگاهی، سنگ کاری و تراشکاری از جمله کارهایی است که با لنزهای شفاف انجام میگیرند. استفاده از انواع دودی در کارهایی که در نورهای زیاد انجام میشود مناسبند.

لنز های زرد طیف نور آبی را جذب میکند و به دلیل ایجاد کنتراست بالا برای محیط های کم نور مناسب ترند. همچنین در روزهای مه آلود کاربرد دارد.

لنزهای قهوه ای برای کارهای ساختمانی که در معرض نور طبیعی آفتاب هستند توصیه میشود. لنزهای قرمز در کارهای بازرسی استفاده شده و جذب کننده نور سبز هستند.

استفاده از لنزهای آبی برای محیطهای دارای نور زرد یا لامپ های بخار سدیم مرسوم است.کارخانه های تولید مواد غذایی از محل هایی است که لنزهای آبی دارای کاربرد موثری میباشند.

لنزهای سبز جاذب نور قرمز هستند و برای استفاده در محل هایی که کوره یا مواجهه با فلزات داغ دارند توصیه میشود.

تجهیزات حفاظت فردی تعداد و انواع گوناگون دارد. با این حال وجه اشتراک همگی پیروی از الزامات و استانداردهای بخصوص است. در بالا به تعدادی از ویژگی های تجهیزات حفاظت فردی اشاره شد. پس از ساخت هر یک از تجهیزات حفاظت فردی آزمونهایی از آنها به عمل می آید تا از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنند.

در صورت نیاز به تجهیزات حفاظت فردی اعم از کلاه ایمنی، کفش کار، لباس کار،  عینک ایمنی و دستکش های حفاظتی می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید. ایمن ترافیک کالا تمامی محصولات حفاظت فردی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب و تنوع بالا در اختیار شما قرار داده است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تجهیزات ایمنی , کلاه ایمنی , کفش ایمنی , دستکش ایمنی , لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

دستکش ایمنی و دستکش کار

اینکه دستکش ایمنی چیست و چرا باید از ان استفاده کنیم از مسائل مهم تلقی میشود که در این مقاله به ان میپردازیم .بسیاری از محیط های کاری نیاز به دستکش های ایمنی دارند. در غیر این صورت، دستان شما محافظت نمیشود و در ممکن است در معرض خطر باشد . یک جفت عمومی از دستکش ها طراحی شده است تا از دست شما در برابر انواع خطرات کاری، از جمله زخم ها محافظت کند. در بازار انواع مختلفی دارند، برخی برای محیط های کاری خاص بهتر از دیگری هستند. در ادامه درباره ی اینکه دستکش ایمنی چیست و چه کاربردهایی دارد می پردازیم. پس برای خرید دستکش کار مناسب شغل خود با ما همراه باشید.

یک دستکش معمولی، ساده ترین طرح ها را دارد. دستکش های ایمنی عمومی معمولا از چرم ساخته می شوند، اگر چه دربرخی ازانها از پنبه یا مواد چسبناک استفاده می شود.و برای برخی دیگر، این PVC برای جلب بهتر است. در حالی که این دو دستکش اساسی از دست محافظت می کنند، برخی از ویژگی های اضافی مانند عایق، ضد آب با نئوپرن و نوار های دید قابل توجهی دارند.

کاربرد دستکش ایمنی چیست

حمل و نقل مواد شیمیایی نیاز به نوع متفاوت از دستکش ایمنی برای حفاظت دارد . اینکه کاربرد دستکش ایمنی چیست را میتوان در این جا فهمید و از مزایای ان بهره مند شد . دست ها باید از مواد شیمیایی و پاتوژن ها محافظت شوند، صرف نظر از اینکه در یک مرکز آزمایش یا یک بیمارستان کار می کنید. دستکش ها در این مورد از مواد پلاستیکی ضخیم تر ساخته می شوند و مواد معمولی که برای دستکش های ایمنی شیمیایی استفاده می شود عبارتند از لاستیک، بوتیل، نیتریل و PVC.

دستکش های مخصوص مشاغل مختلف

در اتباط با این موضوع که انواع دستکش ایمنی چیست میتوان اشاره کرد برخی از دستکش های کاری به سمت مشاغل خاصی هدایت می شوند. به عنوان مثال، کارگران خودرو و مکانیک، دستکش های محکم برای آنها توسط تولید کنندگان طراحی شده اند. جوشکاران همچنین نیاز به دستکش خاصی دارند. دستکش های جوشکاری از چرم ضخیم تر ساخته شده و با کولاار دوخته شده اند. بعضی از دستکش های ایمنی، علاوه بر این، برای مقاومت بیشتر برش داده میشوند .

رتبه بندی دستکش ها در میزان ایمنی

بعضی از شایع ترین شغل هایی که نیاز به حفاظت دست دارند، مشاغل صنعتی، ساختمانی و کار هستند. به طور کلی، دستکش هایی که به سمت چنین وظایفی هدایت می شوند، از مواد چرمی ساخته شده است. در حالی که چرم محافظ همه جانبه و قابلیت جذب است، دستکش های گره ای اغلب با استفاده از کوولار برای قدرت اضافی تقویت شده یا با PVC پوشش داده می شوند تا کاربر توانایی جذب بیشتر را به دست آورد. این نوع، بدون توجه به زمانی که در ساخت و ساز و یا بسته بندی استفاده می شود، با رتبه ای است که توصیف سایش و مقاومت در برابر سوراخ میکند  پس از همه، مقاومت سایشی و سوراخدار در درجه های مختلف برای چنین مشاغل مورد نیاز است. به طور معمول، با این حال، یک جفت دستکش ساختمانی به طور متوسط ​​بر روی یک تا پنج مقیاس برای حفاظت از دست “سه” رتبه بندی می شود.

حفاظت با دستکش ایمنی چیست

اما حفاظت دست نه تنها شامل جلوگیری از سایش و محافظت در برابر سوراخ شدن است. جنبه دیگری در مورد بسیاری از دستکش های ایمنی وجود دارد که حفاظت در برابر مواد شیمیایی است. کسانی که در حرفه های پزشکی به آزمایشگاه های شیمیایی وبه مواد خطرزا دسترسی دارند نیاز به این نوع ازمحافظ دست دارند، و از جمله دستکش ایمنی طراحی شده اند برای محافظت از دست از پریز مواد شیمیایی استفاده میشود . به طور معمول، این دستکش های ایمنی در پایین ترین سطح از لاتکس ساخته می شوند، در حالی که انواع قوی از نئوپرن، پی وی سی، بوتیل یا نیتریل ساخته می شوند.

تناسب دستکش ها با دست هایتان

دستکش های ایمنی دست های شما را ازتهدیدات دردناک، آسیب بافتی و صدمات محافظت می کند. شما می دانید که حتی ممکن است یک انگشت را از دست بدهید. با قرار دادن دستکش های ایمنی، تمام این خطرات را کاهش دهید. دستکش ایمنی مناسب این نوع به هیچ وجه جنبش دست شما را از بین نمی برد. دست هایتان در داخل دستکش باید احساس راحتی داشته باشد اگر از مواد نرم ساخته شده باشند. فقط مطمئن شوید که اندازه مناسب را انتخاب کنید تا تناسب کامل داشته باشید. و دستتان کاملا در ان قرار گرفته باشد.

دستکش کار تنوع بسیار بالایی دارد. هر شغل به واسطه خطراتی که برای کارگر و کارفرما دارد نیاز به نوع خاصی از دستکش ایمنی دارد. در مشاغلی مانند جوشکاری خرید دستکش کار چرم مناسب بوده و برای یک کارگر ساختمانی استفاده از دستکش کف مواد مناسب خواهد بود. درخرید دستکش ایمنی ملاک هایی مانند مواد اولیه استفاده شده در ساخت دستکش، خطرات موجود در محیط کار اهمیت زیادی دارد. در صورتی که اطلاعات کاملی در خصوص قیمت دستکش کار و مدل مناسب برای شغل خود دارید می توانید آن را به صورت آنلاین از سایت ایمن ترافیک کالا خریداری نموده و یا  اینکه با شماره داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی کسب نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی , دستکش کار , خرید دستکش ایمنی , قیمت دستکش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

تجهیزات ایمنی ساختمان

امروزه اهمیت استفاده از تجهیزات ایمنی ساختمان به قدری از ارزش بسیار والایی برخوردار است که بدون رعایت کردن هر کدام از بخش های و بندهای آن، قطعا کار ساخت و ساز توسط ماموران و مسئولان بازرسی توقف خواهد شد.

به همین جهت برای ادامه و روند کارهای ساخت و سازی و حفاظت از نیروی کار توصیه می شود که تمام نکات مربوط به ایمنی را در ساختمان خود فراهم کرده و سپس کار را شروع کنید تا واقعیت ضرب المثل اول ایمنی و بعد کار به به سرانجام برسد. شما می توانید تمام تجهیزات مربوط به ایمنی ساختمان خود را به راحتی از وب سایت پیش روی خود تهیه خریداری کرده و آن را طبق استاندارد های تعریف شده در ساختمان سازی جدید خود مورد استفاده قرار دهید همچنین می توانید در صورت بروز هرگونه سوالی نیز با همکاران ما در تماس بوده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

ایمنی در ساختمان سازی

از مهمترین تجهیزات ایمنی ساختمان می توان به ایمنی ماشین آلات مورد استفاده اشاره کرد که کارفرمایان و پیمانکاران بایستی در وهله اول به این امر توجه داشته باشند و از مهمترین خطراتی که می تواند از ماشین آلات به کارگران برسد و بایستی تجهیزات ایمنی ساختمان را در این خصوص به کار گرفت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خطرات حرارتی

خطرات ناشی از ارتعاش

خطرات الکتریکی

خطرات مکانیکی

خطرات ناشی از صدا

خطرات ناشی از مواد و اجسام

با پیشگیری های لازم و خرید تجهیزات ایمنی ساختمان مناسب می توان از بروز اتفاق های ناخواسته و ناگوار جلوگیری لازم را داشته باشیم.

حفاظت فردی

از مهمترین تجهیزات ایمنی ساختمان می توان به حفاظت فردی اشاره کرد که ر این بخش بایستی ایمنی کارگران را در نظر داشته باشید و تمام امکانات مربوط به ایمنی آنها را فراهم کنید. از مهمترین تجهیزات ایمنی ساختمان برای کارگران می توان به مواردی از جمله لباس کار، کلاه ایمنی، گوشی ایمنی، دستکش و کفش ایمنی اشاره کرد. تمام کارفرمایان بایستی توجه لازم را در خصوص تجهیزات ایمنی ساختمان برای کارگران خود را جدی گرفته و به تعداد آنها اقدام به خرید و تهیه تجهیزات و اقلام مذکور داشته باشند.

البته در نظر داشته باشید که از مهمترین تجهیزات ایمنی ساختمان می توان به نصب و تعبیه کمک اولیه اولیه در قیمت های مختلف ساختمان می باشد که در صورت نیاز دسترسی راحت تری را داشته باشند. حفاظت فردی از مهمترین آیتم های مورد توجه در تجهیزات ایمنی ساختمان می باشد چرا که جان انسان از تمام دارایی های موجود در جهان با ارزش می باشد و همین امر نیز سبب وضه این قوانین در در اتحادیه های گوناگون شده است. فقط خرید تجهیزات ایمنی ساختمان کافی نبوده و شما بایستی نحوه استفاده و آموزش های لازم را برای کارگران ارائه دهید تا آنها بتوانند به شکل درست و صحیح اقدام به از استفاده از تجهیزات ایمنی ساختمان داشته باشند.

تجهیزات ایمنی ساختمان

از دیگر مهمترین آیتم های مربوط به تجهیزات ایمنی ساختمان می توان به ایمنی مواد اشاره کرد که تمام پیمانکاران موظفند نکات و دستورالعمل های مربوط به آن را در رعایت کنند. منظور از تجهیزات ایمنی ساختمانی مواد استفاده از لوازم مصرفی، ابزار آلات، قطعات یدکی و مواد اولیه ساختمان سازی می باشد که بایستی تخلیه و بارگیری این مواد طبق اصول های مندرج در آیین نامه ها بوده و هیچ گونه مشکلاتی را برای کارگران به وجود نیاورد. تجهیزات ایمنی ساختمانی مواد می تواند یکی از موارد زیر اشاره کرد:

انبار کردن مواد اولیه در یک فضای بسیار مجزا

مشخص کردن مواد خطرساز

طبقه بندی و جداسازی تمام اقلام مورد نیاز که علاوه بر ایمنی سبب سهولت دسترسی نیز خواهد شد.

خرید تجهیزات ایمنی ساختمان

اگر می خواهید بدون بروز اتفاق ناگواری، ساختمان و ساخت و ساز خود را انجام دهید توصیه می نیم که در گام اول اقدام به خرید و تهیه تجهیزات ایمنی ساختمان داشته باشید تا با خیال راحت اقدام به این کار داشته باشید. در صورت رعایت کردن تمام نکات مربوط به ایمنی ساختمان می توانید از جریمه های سنگین ماموران و بازرسان نیز در امان بوده و هزینه های خرید تجهیزات ایمنی ساختمان را جبران نمایید.

ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی فروش تجهیزات ایمنی آماده فروش انواع تجهیزات ایمنی اعم از لباس کار، کفش کار، کلاه ایمنی، ماسک ایمنی، دستکش ایمنی و ... است. در صورت نیاز به خرید هر یک از این تجهیزات از فروشگاه ایمن ترافیک کالا دیدن نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تجهیزات ایمنی , کلاه ایمنی , کفش ایمنی , دستکش ایمنی , لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

نکاتی در رابطه با کلاه ایمنی

وسایل حفاظت فردی شامل لباس کار، پیش بند، کلاه ایمنی، کلاه کار، سربند، انواع ماسک، عینک ایمنی، گوشی حفاظتی، کمربند ایمنی، دستکش های ایمنی و حفاظتی، کفش ایمنی، چکمه های حفاظتی و انواع دیگری از لوازم هستند که موجب حفظ سلامتی کارگران از خطرات و بیماری ها در محیط های کاری می شوند. این بار به ویژگی ها و خرید کلاه ایمنی مناسب می پردازیم.

● کی از کلاه ایمنی استفاده کنیم؟

در مواقعی که احتمال افتادن اشیا از بالا و برخورد آنها با سر وجود داشته باشد و یا اینکه احتمال برخورد سر با موانعی در محیط کار باشد و نیز هنگامی که کارگر در نزدیک قسمت های برق دار کار می کند، استفاده از کلاه ایمنی و حفاظت از سر الزامی است.

● انواع کلاه ایمنی

به طور کلی کلاه های ایمنی به سه دسته تقسیم می شوند:

▪ دسته اول:  این کلاه ها برای مصارف عمومی استفاده می شوند. در برابر ضربه مقاومت و محافظت خوبی دارند اما در برابر جریانات الکتریکی درجه حفاظت شان پایین است. از این گروه کلاه ها بیشتر در عملیات معادن، ساختمان سازی، کارخانجات و صنایع مشابه استفاده می شود.

▪ دسته دوم:  این کلاه ها برای کسانی پیشنهاد می شود که در محیط هایی با جریانات الکتریکی بالا کار می کنند. این کلاه ها در برابر ضربات ناشی از سقوط اشیا، شوک الکتریکی ولتاژ بالا و سوختگی مقاوم اند.

▪ دسته سوم:  کلاه های این دسته وزن سبکی دارند و برای محافظت های محدود پیشنهاد می شوند. این نوع کلاه ایمنی، سر کارکنان را در برابر ضربات ناشی از برخورد با اشیای ثابت محافظت می کنند ولی در برابر سقوط اشیا و یا شوک الکتریکی مقاومتی ندارند.

۱۲نکته درباره کلاه ایمنی

  • هر وسیله حفاظت فردی باید مطابق با استانداردها و شرایط خاصی ساخته شود تا در هنگام استفاده، فرد را از خطرات حفظ کند. کلاه ایمنی استاندراد نیز باید در برابر برخورد با اشیا مقاوم باشد، توانایی جذب ضربات را داشته باشد و آنها را به سر فرد انتقال ندهد.
  • کلاه ایمنی باید ضدآب و کندسوز باشد.
  • برای آنکه کلاه کاملا روی سر قرار بگیرد و در جای خود محکم باشد لازم است بند ها و تسمه هایی داشته باشد که فاصله این بندها از جدار داخلی کلاه بین ۱ تا ۴/۱ اینچ معادل ۱۸/۳ تا ۵۴/۲ سانتی متر باشد.
  • کلاه ایمنی باید دارای برگه مشخصاتی باشد که در آن نام کارخانه سازنده و گروهی که کلاه در آن قرار می گیرد و نیز استاندارد تاییدکننده آن آمده باشد. در آمریکا سال ۱۹۹۴ به بعد تمام کلاه های ایمنی باید دارای استاندارد ANSI باشند.
  • معمولاً وزن کلاه ایمنی به طور کامل از ۴۰۰ گرم تجاوز نمی کند. کلاه باید از مواد غیرقابل احتراق ساخته شده و در مقابل جریان برق عایق باشد.
  • به منظور حفاظت سر، صورت، پشت و گردن دور تا دور کلاه ایمنی باید لبه دار باشد.
  • برای کار در فضای نسبتا کوچک و تنگ کلاه باید کوتاه بوده و در صورت لزوم فاقد لبه باشد.
  • کلاه هایی که در فضای خیلی مرطوب مورد استفاده قرار می گیرند باید از نظر رطوبت غیر قابل نفوذ باشند.
  • نوارها و چرم داخل کلاه باید به سهولت قابل تعویض باشند.
  • برای استفاده از کلاه ایمنی که متعلق به شخص دیگری بوده باید قبلاً داخل آن ضدعفونی شده و در صورت لزوم چرم و نوارهای داخل آن تعویض شود.
  • کارکنانی که دارای موهای بلند هستند، به خصوص کارکنانی که با ماشین کار می کنند و یا در جوار آن مشغول کار هستند باید به وسیله سربند و یا وسیله حفاظتی دیگری موهای سر خود را کاملاً بپوشانند.
  • سربند کارکنانی که در مقابل آتش و یا جرقه و یا مواد مذاب و یا امثال آن کار می کنند باید از جنسی تهیه شده باشد که به آسانی آتش نگیرد و در مقابل شستن و ضدعفونی کردن به وسیله ترکیبات صنعتی مقاومت کافی داشته باشند.

خوشبختانه امروزه کلاه ایمنی در تنوع بسیار بالایی در ایران تولید می شود و هر فردی با هر توانایی شغلی می توانند بهترین کلاه ایمنی متناسب با شغل خود را از سایت ایمن ترافیک کالا خریداری نمایند. خرید کلاه ایمنی مطابق با شغل و خطرات موجود در محیط کار امری بسیار ضروری است. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان در زمینه قیمت کلاه کار در انواع مختلف، نوع کلاه ایمنی و متریال به کار رفته در ساخت آن با مشاوران و کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی , خرید کلاه ایمنی , کلاه کار , خرید کلاه کار ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

کفش کار مناسب برای محیط های سخت

کارکنانی که در محیط های سخت کار می کنند باید در فصول مختلف کفش مناسب آن فصل را بپوشند. ما امروز می خواهیم این موضوع را به شما یادآوری کنیم که  کفش ایمنی مناسب فصول سرد باید دارای چه ویژگی هایی باشد. و در هنگام خرید کفش کار به چه نکاتی باید دقت کنید.

ویژگیهای کفش ایمنی مناسب فصول سرد

•              ضدآب بودن

شاید تاکنون از افراد زیادی شنیده باشید که در ابتدای بیان ویژگی‌های یک کفش ایمنی مناسب فصول سرد، به Gore-Tex بودن آن اشاره می‌کنند. Gore-Tex در واقع نام یک تکنولوژی پیشرفته در ساخت پارچه است که مزیت‌هایی برای آن ایجاد می‌کند. هنگام استفاده از کفش ایمنی مناسب فصول سرد، فرقی نمی‌کند که صعود زمستانه دارید یا کفش خود را در سایر فصول سال استفاده می‌کنید؛ قابلیت ضدآب بودن در کفش شما از میزان اهمیت زیادی برخوردار است تا تحت هر شرایط آب‌وهوایی و با بارش‌های فصلی، بخش داخلی کفش همچنان خشک باقی بماند. وجود تکنولوژی‌هایی نظیر Gore-Tex در ساخت انواع کفش علاوه بر ایجاد هواخوری، تضمین‌کننده‌ی مقاومت در برابر نفوذ آب خواهد بود.

•              استحکام کفش

برای ساخت انواع کفش ایمنی مناسب فصول سرد از موادی استفاده می‌شود که مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار داشته باشد تا در صورت بروز چنین حوادثی، از جهت حفظ ایمنی پاهایتان آسوده‌خاطر باشید. طراحی برخی کفش ایمنی مناسب فصول سرد  به گونه‌ای است که در قسمت پنجه، لایه‌ای محافظ قرار داده شده. این لایه‌ی محافظ ایمنی کفش را دربرابر فشار و ضربه بیشتر می‌کند. درواقع سازندگان کفش ایمنی مناسب فصول سرد برای تقویت ساختار کفش در قسمت پنجه از موادی مستحکم نظیر چرم طبیعی، چرم مصنوعی یا کامپوزیت استفاده می‌کنند که به رویه‌ی کفش استحکام بیشتری می‌بخشد.

•              زیره کفش

یکی از مواردی که در طراحی و ساخت کفش ایمنی مناسب فصول سرد اهمیت زیادی دارد، جنس زیره و نوع آج‌هایی است که در آن استفاده می‌شود. زیره‌ی کفش ایمنی مناسب فصول سرد با توجه به موارد استفاده‌ای که دارند، با یکدیگر متفاوت‌اند.

•              قابلیت حفظ دما و هواخوری کفش کار

این دو قابلیت کاملا با یکدیگر متفاوت هستند؛ اما برای انتخاب کفش مناسب برای کوهنوردی باید به این دو قابلیت به‌طور یکسان توجه داشت. آن دسته از کفش‌هایی که برای صعود سه‌فصله استفاده می‌شوند، باید دارای قابلیت هواخوری باشند تا علاوه بر جلوگیری از تعریق زیاد سطح پوست، به خنک نگه داشتن پای شما کمک کنند. اما برای کفش‌های مورداستفاده در صعودهای زمستانه یا در محیط‌های سرد، قابلیت هواخوری اهمیت چندانی ندارد و مهم این است که کفش بتواند پایتان را گرم نگه دارد. برای ساخت این نوع کفش‌ بیشتر از تکنولوژی‌هایی بهره می‌گیرند که از هدررفتن دمای بخش داخلی کفش جلوگیری کند و مانع از سرمازدگی پاهایتان شود. برای انتخاب چنین کفش‌هایی باید به دمایی که کفشتان در آن قابل‌استفاده است، توجه زیادی داشته باشید تا در نهایت بتوانید بهتر انتخاب کنید.

•              جنس رویه کفش کار

سازندگان کفش ایمنی مناسب فصول سرد  برای ساخت رویه از موادی استفاده می‌کنند که دربرابر شرایط محیطی مختلف مقاوم باشد. علاوه بر ساختار رویه‌، این دسته کفش‌ها در قسمت‌هایی نظیر پنجه، پاشنه یا قسمت‌های کناری به وسیله موادی نظیر چرم مصنوعی، چرم طبیعی، پلی‌اورتان یا لاستیک تقویت می‌شوند.

•              لایه‌ی میانی

لایه‌ی میانی مناسب در کفش ایمنی مناسب فصول سرد برای کسانی که از این کفش‌ها استفاده می‌کنند، دو مزیت به دنبال دارد. اگر در ساخت لایه‌ی میانی کفشی که استفاده می‌کنید، موادی مناسب نظیر EVA به کار رفته باشد، فشاری که از ضربات واردشده به سطح زمین به پای شما برمی‌گردد تا حد بسیار زیادی کم می‌شود. این مسئله باعث می‌شود در زمان کار کمتر احساس خستگی کنید و درعین‌حال به واسطه‌ی ساختار منعطف کفش، کنترل بهتری روی حرکات خود داشته باشید. همچنین داشتن لایه‌ی میانی ضخیم باعث می‌شود گرمای کمتری از طریق کف کفش هدر برود و در نهایت بتوانید از پای خود به‌خوبی در برابر سرما حفاظت کنید.

کفش کار تولید ایران به واسطه استفاده از چرم ایرانی و تجربه بالای تولید کنندگان ایرانی کیفیت بسیار بالایی داشته و از تولیدات خارجی چیزی کم ندارد. خرید کفش کار در انواع مختلف و برای مشاغل مختلف در سایت ایمن ترافیک کالا مقدور می باشد. تنها کافی است اطلاعاتی در خصوص خطرات موجود در محیط کار خود داشته باشید تا بتوانید بهترین کفش کار مورد نظر خود را خریداری نمایید. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و اطلاعات کاملی در زمنیه قیمت کفش کار، ویژگی شاخص هر مدل و مناسب بودن آن برای مشاغل مختلف کسب نمایید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 



:: برچسب‌ها: کفش کار , کفش ایمنی , قیمت کفش کار , خرید کفش ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

عینک ایمنی چیست؟

بسیار محتمل است که در خلال انجام فعالیت‌های روزانه، ذرات کوچکی به سمت چشم پرتاب شوند و ما را دچار مشکل کند.

این کار که می‌گوییم الزاما کارهای سنگین صنعتی نیست، می‌تواند گرفتن آب‌لیمو باشد؛ بنابراین چشمان ما در اکثر مواقع نیاز به مراقبت دارند حتی اگر با گرفتن دست در مقابل چشم‌ها باشد؛ اما چون ما به دست‌ها در حین کار احتیاج داریم این روش چندان عملی نیست.

آشنایی با انواع عینک‌های ایمنی

تنها راه عملی در راه حفظ سلامت چشم، استفاده از عینک ایمنی می‌باشد. عینک ایمنی برخلاف عینک طبی که برای اصلاح دید موثر است، وظیفه مراقبت از چشمان ما در برابر اصابت اجسام خارجی و تابش نورهای شدید را بر عهده دارد.

این اجسام و تهدیدات خارجی ۴ دسته را شامل می‌شوند:

اول براده‌های فلزی و سایر ذرات ریز جامد مثل خورده‌های چوب.

دوم ذرات ریز مایع مانند قطرات اسید و مواد شیمیایی.

سوم نور شدید حاصل از عملیات جوشکاری.

چهارم گازهای شیمیایی غیرسمی.

برای هرکدام از ۴ دسته خطرات ذکرشده، عینک ایمنی خاصی طراحی و تولید شده است. به‌طور خلاصه می‌توان گفت برای دسته اول عینک سنگ زنی، برای دسته دوم عینک آزمایشگاهی، برای دسته سوم عینک جوشکاری و برای دسته چهارم گاگل ایمنی بکار می‌رود.

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی این آمادگی را دارد که در صورت تماس شما با شماره های داخل سایت مشاوره کاملی درباره قیمت عینک کار، نحوه انتخاب بهترین عینک ایمنی دریافت نمایید. عینک کار نیز مانند دیگر تجهیزات ایمنی شخصی تنوع بسیار زیادی دارد. بدیهی است که هر یک از آنها برای محیط کار خاص و برای شرایط کاری خاص طراحی شده اند. نحوه انتخاب و خرید عینک کار کار پیچیده ای به نظر نمی رسد اما تنوع بالای محصولات انتخاب را سخت خواهد کرد.  ایمن ترافیک کالا به  عنوان تولید کننده عینک ایمنی خرید آنلاین محصولات را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: عینک ایمنی , عینک جوشکاری , عینک ازمایشگاهی , عینک گاگل , قیمت عینک ایمنی , خرید عینک ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

دستکش ایمنی

استفاده از دستکش ایمنی در انجام کار بسیار اهمیت دارد. بیش از60% حوادث ناشی در حین کار مربوط به استفاده نکردن از دستکش ایمنی می باشد. دستکش ایمنی انواع بسیار متفاوتی دارد که هر کدام در جهت فعالیتی خاص تولید و عرضه می شود. دست ها و انگشتان از با اهمیت ترین اعضای کمکی بدن می باشد که درهنگام مواجهه با خطرات ناشی از برق گرفتگی ، تماس با مواد شیمیایی ، پارگی و بریدگی ، خراش ، سوختگی ، سوراخ شدن ، تماس با مواد بیولوژیکی و همچنین در برابر دما های بسیار بالا، برای حفاظت و نگهداری از آنها باید به فکر خرید دستکش ایمنی مناسب بود.

امروزه انواع گوناگونی از دستکش ایمنی برای حفظ و نگهداری در برابر طیف گسترده ای از خطرات در دسترس عام هستند. ماهیت خطر و آسیب های ناشی در حین انجام عملیات، در انتخاب دستکش ها موثر می باشد. گستردگی و تنوع آسیب های شغلی دست، انتخاب صحیح دستکش ایمنی را مشکل می سازد. الزامی است که کارکنان از دستکش ایمنی مخصوص طراحی شده برای آسیب هایی که در محیط کاریشان اتفاق می افتد و وظایفی که بر عهده دارند، استفاده نمایند، زیرا که برای یک عملیات خاص طراحی شده اند، ممکن است در برابر سایر عملیات، حفاظت لازم را ایجاد ننمایند.

در حالت کلی می توان تجهیزات محافظت از دست ها را به 2دسته تقسیم نمود :

  • دستكش ایمنی حفاظتی
  • آستین های حفاظتی

الزامات عمومی

دستكش ایمنی از نظر محدوده ای از دستان که بایستی مورد حفاظت قرار گیرند، به ساق کوتاه (تا روی مچ)، ساق متوسط (تاروی ساعد) و ساق بلند (تا روی آرنج) تقسیم می شوند. همچنین دستکش ایمنی بسته به میزان قابلیت تحرک مورد نیاز انگشتان به انواع پنچ انگشتی، دو انگشتی و تك انگشتی دسته بندی می شوند. در برخی از انواع دستكش ایمنی به ویژه دستكش های حفاظتی در برابر حرارت و برخی مواد شیمیایی، از آسترهای کتانی در جدار داخلی استفاده می شود. در انتخاب دستكش ایمنی جهت فعالیت های مختلف می توان از علایم مشخصه ثبت شده بر روی آن جهت مصارف گوناگون استفاده کرد.

دستکش کار تنوع بسیار بالایی دارد. هر شغل به واسطه خطراتی که برای کارگر و کارفرما دارد نیاز به نوع خاصی از دستکش ایمنی دارد. در مشاغلی مانند جوشکاری خرید دستکش کار چرم مناسب بوده و برای یک کارگر ساختمانی استفاده از دستکش کف مواد مناسب خواهد بود. درخرید دستکش ایمنی ملاک هایی مانند مواد اولیه استفاده شده در ساخت دستکش، خطرات موجود در محیط کار اهمیت زیادی دارد. در صورتی که اطلاعات کاملی در خصوص قیمت دستکش کار و مدل مناسب برای شغل خود دارید می توانید آن را به صورت آنلاین از سایت ایمن ترافیک کالا خریداری نموده و یا  اینکه با شماره داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی کسب نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی , دستکش کار , خرید دستکش ایمنی , قیمت دستکش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

آینه محدب ترافیکی

آینه محدب ترافیکی فریم دار پلی کربنات قطر 60 در جاده های پر پیچ و خم، کارخانه های صنعتی و همچنین پارکینگ های بزرگ استفاده می شود. آینه ترافیکی محدب به وسیلهی دو عدد پیچ و مهره که در پشت آن قرار می گیرد، قابل نصب می باشد.آینه محدب قطر 60 سانت ، سایز استاندارد آینه ترافیکی است که در پارکینگ ساختمان ها استفاده می شود. همچنین می توان از سایز های 50 و 70 سانت نیز استفاده نمود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

آینه محدب ترافیکی جاده ای قطر 50 در انواع مختلفی از جنس شیشه و پلی اتیلن و استیل ساخته می شوند و نوع پلی اتیلن آن نشکن و ضد ضربه می باشد. آینه محدب ترافیکی در ابعاد مختلف 50، 60، 70، 80 ، 90 و بالاتر تولید می شود. که اندازه های بزرگ آن جهت استفاده در معابر و جاده های بزرگ با حجم ترافیک سنگین مناسب می باشد.  آینه محدب ترافیکی جاده ای قطر 50  با سایز کوچک بسیار مناسب پارکینگ و معابر عمومی برای ایجاد میدان دید می باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

آینه محدب ترافیکی قطر 40 در انواع مختلف و گوناگون طراحی و تولید می شوند و قابلیت استفاده در انواع مکان هایی که دید کافی ندارند ، در مسیر جاده ها و حتی پارکینگ ها و گذرگاه های درون شهری را دارا می باشند . نصب آینهی محدب ترافیکی بسیار آسان بوده و به وسیلهی دو پیچ که در پشت آن تعبیه شده است ، بر محل مورد نظر نصب می شود .

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

آینه محدب ترافیکی جاده ای قطر 70 به منظور رویت نقاط کور و زوایای مخفی در پیچ های خطرناک ، بزرگراه ، جاده ها و پارکینگ منازل استفاده می شود و احتمال برخور خودروها با یکدیگر و عابران پیاده را به حداقل می رساند.آینه ترافیکی محدب جاده ای در مکان هایی که دید کامل وجود ندارد مانند پیچ جاده ها به منظور کامل شدن میدان دید، به کار می رود. وجود آینه محدب  از برخورد احتمالی جلوگیری خواهد نمود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

آینه محدب ترافیکی قطر 60، مقاوم بوده و تغییرات جوی بر روی آن تاثیری ندارد. از آنجا که تغییر دما و قرار گرفتن در فضاهای باز، تاثیری فرسایشی بر چنین محصولاتی می گذارد، ضخامت مناسب و تاکید سازندگان بر کیفیت آینه ترافیکی عمر و دوام طولانی آن را تضمین می کند.قیمت آینه ترافیکی محدب به دلیل استفاده از شیشه در ساخت آن بسیار مناسب و به صرفه است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

آینه محدب و مقعر کاریکاتوری یکی از جذابترین انواع سرگرمی است. این آینه ها با تغییر شکل افراد اسباب سرگرمی مردم را فراهم می کند. این آینه ها در انواع محتلف و در ابعاد مختلف تولید می شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: آینه محدب ترافیکی , آینه محدب پارکینگ , قیمت آینه محدب , خرید آینه محدب ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

خرید بشکه ترافیکی

بشکه 7کیلویی ترافیکی از جنس پلی اتیلن بوده و در برابر نوسانات جوی بسیار مقاوم می باشد . این محصول مقاومت لازم را در برابر ضربات احتمالی داراست و به عامل برخورد کننده حداقل صدمه را وارد می کند . بشکه ترافیکی7 کیلویی، آب و شن را درون خود نگه می دارند و مقدار پر نمودن آب و شن و ماسه بستگی به محل استفاده آن خواهد داشت.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

بشکه ترافیکی85 سانتی از جنس پلی اتیلن بوده و در برابر نوسانات جوی بسیار مقاوم می باشد. بشکه ایمنی، آب و شن را درون خود نگه می دارند و مقدار پر نمودن آب و شن و ماسه بستگی به محل استفاده آن خواهد داشت. این محصول مقاومت لازم را در برابر ضربات احتمالی داراست و به عامل برخورد کننده حداقل صدمه را وارد می کند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

انواع بشکه ترافیکی ایمنی، برای محدود کردن و مشخص کردن مسیرها مورد استفاده قرار می گیرند و با استفاده از آب یا شن پر می شوند تا وزن لازم و مطلوب را برای ممانعت از تردد و مشخص کردن حریم را داشته باشند.بشکه ترافیکی از بدنه ای پلی اتیلنی بهره می گیرد و مشخصات محافظتی رده بالایی برای آن رقم خورده است. پلی اتیلن در تماس با انواع مواد اسیدی و روغنی مقاوم بوده و هیچ گونه آسیبی نمی بیند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

بشکه ترافیکی 105 سانتی متری یکی از انواع بشکه ایمنی است که برای جدا سازی مسیر مورد استفاده قرار می گیرد.از مواد UV در طراحی و تولید بشکه ایمنی ترافیکی با هدف مقاومت این بشکه ایمنی در برابر تابش نور آفتاب استفاده شده است، به گونه ای که استفاده از مواد UV در ساخت بشکه زرد ترافیکی باعث شده است تا بشکه 105 سانتیترافیکی  تغییر رنگ ندهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: بشکه ترافیکی , بشکه ایمنی , قیمت بشکه ایمنی , خرید بشکه ایمنی , خرید بشکه ترافیکی , قیمت بشکه ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

خرید عینک ایمنی

عینک ایمنی تراشکاریcanasafe  نمونه ای از عینک ایمنی بوده که مخصوص مشاغل برشکاری، نجاری و ساختمانی می باشد. مشکلی که برای افراد در کار تراشکاری و نجاری پیش می آید این است که براده ها به سمت چشم های آن ها پرتاب می شوند. با استفاده از عینک ایمنی می توان از ورود این قطعات ریز جلوگیری کرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

عینک ایمنی شفاف، به دلیل مقاومت در برابر اشعه یو وی 400 و مقاومت مطلوبی که دارد، برای محیط ها و فعالیت های مختلفی مناسب است: جوشکاری گاز، جوشکاری سبک برق، کارگاه های صنعتی، آزمایشگاه ها و ... . بهره گیری از تجهیزات ایمنی استاندارد، کمک می کند تا کاربران امنیت کاملی را در محیط احساس کنند. یکی از ویژگی های برجسته عینک جوشکاری شفاف داشتن اشراف کامل به جزییات است که در انواع جوشکاری کاربرد دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

عینک ایمنی آزمایشگاهی اچ سی دارای لنز شفاف، ضد خش و ضد مه می باشد. لنز و بدنه ی خمیدهی عینک اچ سی موجب پوشش و حفاطت سراسری چشم می شود. بدنه ی عینک آزمایشگاهیHC نشکن و مقاوم در برابر ضربه می باشد. همچنین عینکHC دارای پل بینی نرم و غیر آلرژی زا می باشد.دستهی عینکHC دارای قابلیت افزایش طول می باشد و این امر موجب می شود که عینک به خوبی بر صورت کاربر بنشیند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

عینک شفاف ایمنی پارکسون، عینک پوشاننده ای است که به سبب بزرگی می توان از آن بر روی عینک طبی استفاده کرد. عینک های محافظتی از دو بخش شیشه و بدنه تشکیل می شوند. شیشه عینک ایمنی شفاف پارکسون از پلاستیک شفاف با وضوح بالا است و قاب نیم فریم زیبای آن از پلاستیک فشرده تولید شده است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

عینک ایمنی ضد خش پارکسون با طراحی شیک و اسپرت، مورد پسند همه نوع سلیقه قرار خواهد گرفت. جنس پلاستیکی عینک ضد خش پارکسون در برابر رطوبت، شکستگی، تغییر شکل، گرد و غبار و ضربات بسیار محکم و مقاوم است.عینک ایمنی پارکسون یکی از بهترین مدل های عینک برای محیط های ساختمانی است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

عینک ایمنی گاگل اتوماتیک توتاص محصول ایران بوده و تحت نظارت کارشناسان مطرح و معتبر این رشته ساخته شده است. مدل اتوماتیک عینک ایمنی گاگل از نمونه های بسیار با کیفیت این محصول است که پوشش کامل و یکدستی برای چشم ها در برابر عوامل آسیب زا ایجاد می کند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: عینک ایمنی , عینک جوشکاری , عینک ازمایشگاهی , عینک گاگل , قیمت عینک ایمنی , خرید عینک ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

لیست قیمت ۷مدل تابلوی راهنمایی

تابلوی راهنمایی از جمله تجهیزات بسیار مهم ترافیکی است و نقش بسزایی در کنترل ترافیک و راهنمایی رانندگان در سطح شهر و همچنین در مسیر جاده ها دارد. وجود این تابلوها در مسیرهای مختلف بسیاری از کار ها را سرعت بخشیده و از بسیاری حوادث ناگوار نیز جلوگیری می کند. تابلو های راهنمایی در انواع بسیار متنوع و مختلفی ساخته و طراحی شده اند. اطلاعات تابلو ها گاه به صورت علامت و گاه به صورت نوشته می باشند. البته در طراحی و ساخت هر کدام از این تابلو ها استاندارد های مشخصی رعایت شده اند. هر طرح و شکل، رنگ، عدد و هر نشانه ای که بر روی تابلو ها نقش می بندد کاملا با معنی و هدف دار می باشند.

  1. تابلوی مسیرنما:

از جمله تابلو های بسیار مهم هستند که اطلاعات مفیدی در جهت تشخیص سریع و به موقع مسیر مورد نظر به راننده می دهند. این تابلو ها هم در ورودی و داخل شهر ها و هم در جاده ها برای نشان دادن مسیر شهر ها و مسافت باقی مانده و اطلاعات دیگر، نصب می گردند. اختلاف شرایط محیطی حکم می کند ضخامت بدنه تابلو و جنس شبرنگ مورد استفاده نیز متفاوت باشد. از این رو قیمت انواع مختلف تابلوی مسیرنما متفاوت است.

  1. تابلوی دایره راهنمایی:

تعداد بسیار زیادی از تابلو های راهنمایی به شکل دایره هستند. به طور کلی، تابلو های که با این شکل هندسی ساخته می شوند تابلوهای انتظامی هستند و در وافع دستوری را به راننده می دهند. معمولا از جنس گالوانیزه تهیه می شوند. دو رو هستند و با یک لایه رنگ الکترو استاتیک پوشش داده می شوند و به همین دلیل در برابر شرایط آب و هوایی گوناگون بسیار مقاوم هستند. از شبرنگ های مرغوب برای نوشته های آنها استفاده می شود.

  1. تابلوی اسامی معابر:

نشان دهنده مسیر کوچه ها، مکان ها و معابر مشخص هستند. به صورت دیوار کوب و یا نصب بر روی پایه قابل استفاده می باشند. از ورقه روغنی جهت ساخت بدنه آن استفاده می شود. شبرنگ ها مرغوب از نوع رده مهندسی جهت چاپ نوشته های روی آن استفاده می شود. تفاوت قیمت به دلیل جنس شبرنگ ها و ابعاد تابلو هاست.

در ادامه این مقاله دیگر انواع تابلوی راهنمایی به شما معرفی می شود در صورت تمایل به مطالعه ادامه مقاله می توانید اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تابلوی ترافیکی , خرید تابلوی ترافیکی , قیمت تابلوی ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

 4نکته که لازم است در هنگام کار بدانید

آیا می دانید روزانه چند نفر به دلیل رعایت نکردن مسایل ایمنی جان خودرا از دست می دهند؟

کار، مقوله‌ای است که بشر از ابتدا تاکنون با آن غریبه نبوده و می‌توان گفت محل کار، نوع پوشش و شرایط انجام کار و بخصوص مسئله ایمنی در کار، نکات مهم در این زمینه است. امروزه برای انجام اغلب کارها، تجهیزات ایمنی  مناسب آن در نظر گرفته شده است. با توجه به صنعتیشدن جوامع و کشورها، طبیعتا کارها از آن حالت سنتی و قدیمی خارج شد و اشکال متنوع‌تری پیدا کرد. بنابراین همواره این نیاز احساس می‌شد که فعالان هر نوع از مشاغل مانند کارگران کارخانه‌ها، آشپزهای رستوران‌های بزرگ، پزشکان و پرستاران و حتی مشاغل کوچک‌تر نیز باید استفاده از لباس کار، کلاه و دستکش کار را برای ایمنی خود و همچنین رعایت اصول بهداشتی جدی بگیرند.

ما در ادامه این مطلب به بررسی چهار نکته مهم در هنگام کار که شامل پوشیدن لباس کار، کلاه، دستکش و کفش کار ایمن می‌شود پرداخته و با شما درباره‌ی تاثیری که این پوشش استحفاظی می‌تواند بر روی سلامت و دوام عمر کاری شما داشته باشد صحبت خواهیم کرد.

1. لباس کار باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

اندازه و سایز

یکی از موارد مهم هنگام تهیه لباس کار توجه به سایز آن است. هر فردی باید در لباس کاری که می‌پوشد احساس راحتی داشته باشد. لباس کار تنگ ممکن است شما را به هنگام فعالیت‌های کاری خسته و عصبی نماید. عکس آن هم صادق است، اگر لباس کار برای شما گشاد باشد ممکن است برای شما ایجاد مشکل کرده و جلوی دست و پای شما را بگیرد.

نوع پارچه

پارچه‌ای که برای تهیه لباس کار مورد استفاده قرار می‌گیرد باید از میزان پلاستیک بسیار کمی برخوردار باشد. زیرا پارچه‌هایی که پلاستیک‌شان زیاد است، هنگام کار در مناطق و یا محیط‌های گرم و همچنین مکان‌هایی که هوا در آن جریان کمی دارد، برای پوست بدن مشکلاتی را به وجود می‌آورد و یا در برخورد با مواد آتش‌زا دچار اشتعال می‌شود.

نوع دوخت لباس کار

شاید ما به عنوان کسی که قرار است لباس کار خاصی را بپوشیم توجه چندانی به نوع دوخت لباس کار نداشته باشیم. اما این نکته واقعا مهم است؛ زیرا اگر لباس کار دوخت محکمی نداشته باشد، پس از مدتی درزهای آن باز شده و شما را با مشکل در ظاهر لباس و خطر مواجه خواهد کرد. بهتر است افرادی که از لباس کار استفاده می‌کنند هر چند وقت یکبار تمامی قسمت‌های آن را بررسی کرده و درزهای باز شده و پارگی‌ها را برای حفظ سلامت خود بدوزند و ترمیم نمایند.

آیا می دانید لباس و کفش کار مناسب 30درصد راندمان کار افزایش میدهد؟

در ادامه این مقاله بیشتر درباره تجهیزات ایمنی صحبت می کنیم. در صورتی که  تمایل دارید ادامه مقاله را مطالعه نمایید اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تجهیزات ایمنی , کلاه ایمنی , کفش ایمنی , دستکش ایمنی , لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 شهريور 1399 | نظرات ()