نوشته شده توسط : malih

خرید سرعت گیر ترافیکی

سرعت گیر لاستیکی با ابعاد 33 در 90 و وزنی.در حدود 8 کیلو گرم و ضخامت 5 سانتی متر دارای 6 پیچ است که نصب آن ها را آسان می کند.در میان تجهیزات ترافیکی انواع مختلفی.از سرعت کاه جاده وجود دارد؛ در این بین طراحی کاربردی و با.کیفیت این سرعتگیر لاستیکی 90*33 موجب شده تا برتری فراوانی نسبت به بقیه گزینه ها داشته باشد. طراحی خطوط جدید در محصول یکی از این ویژگی ها است. وجود شبرنگ هایی در روی ساختار مقاوم.و ضد ضربه و از جنس ترکیبات پلیمری، باعث شده تا این  سرعت گیر در.شب به خوبی دیده شود.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

سرعت گیر لاستیکی 50*35 به عنوان یکی از تجهیزات ترافیکی در مجهز کردن خیابان و جاده ها بسیار کار آمد است و به دلیل استفاده ی فراوان به عنوان سرعت گیر جاده ای در معابر خروجی جاده ها نصب می گردد.، این محصول علاوه بر جاده ها به عنوان سرعت گیر پارکینگی نیز مورد مصرف دارد.سرعت گیر 35در50 لاستیکی دارای رنگ ثابت بوده و در شرایط آب و هوایی مختلف واکنشی نشان نمی دهد. همچنین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

سرعت گیر 90*33 علی رغم استقامت و استحکام بالا، از وزن سبکی برخوردار است.و در دسته تجهیزات ترافیکی سبک طبقه بندی می شود.بنابراین حمل و نقل آن به راحتی انجام خواهد شد.سرعت گیر پلاستیکی جاده دارای رنگ ثابتی است و در اثر اصطحکاک و یا رطوبت و اشعه UV تغییر رنگ نخواهد داد. ضمن اینکه رنگ این سرعت گیر پلاستیکی جاده به گونه ای طراحی شده است.که در شب به وضوح از فواصل زیاد برای رانندگان قابل رؤیت باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

سرعتگیر پلاستیکی 33*12 به خاطر بهره مندی از متریال کوپلیمر از استحکام فوق العاده ای برخوردار شده است. این سرعت گیر شهری قادر است وزن بالای خودروهای سنگین باربری را تا 50 تن به راحتی تحمل کند. همین مشخصه، این محصول را در بین انواع تجهیزات ترافیکی فروشگاه ایمن ترافیک بارزتر کرده است. رنگ این سرعتگیر به گونه ای است.که در هنگام شب نور خودروها را کمی منعکس می کند تا در فواصل زیاد نیز به خوبی قابل رؤیت باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

سرعت گیرپلاستیکی 100*33 از جنس پلی اتیلن ساخته می شود که مقاومت بسیار بالایی داشته و در بازه زمانی بلند مدت بدون تغییر شکل مورد استفاده قرار می گیرد.به دلیل روکش کشیده شده روی سرعت گیر پلاستیکی، محصول نام برده نیاز به نقاشی و رنگرزی نداشته و قابلیت دید بالایی در شب دارد. نصب سرعت گیر پلاستیکی با رول پلاک بسیار آسان می باشد، به همین دلیل در زمان برف رویی و تعمیر آسفالت به راحتی جابجا می شود.هزینه تعمیر و نگه داری سرعت گیرپلاستیکی 100*33 پایین است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

سرعت گیر پلاستیکی 50*35 از آن دسته تجهیزات ترافیکی است که در جای جای شهر نصب می شود.و تا حدود زیادی در کاهش خطرات ناشی از سرعت خودروها نقش به سزایی دارد. این سرعت گیر شهری در تمام ساعات شبانه روز به خاطر ویژگی چشم گربه ای که دارد.به خوبی قابل رؤیت است. ابعاد 35 × 50 این محصول و همچنین وزن سبک آن، قابلیت حمل و نصب آن را بسیار راحت و آسان کرده است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: سرعت گیر , سرعت گیر ترافیکی , سرعت گیر لاستیکی , سرعت گیر پلاستیکی , سرعت گیر پارکینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

خرید چراغ راهنمایی و رانندگی

چراغ چشمک زن لامپی تک خانه از ملزومات بسیار مهم در وسایل راهنمایی رانندگی می باشد. از اولین چراغ های فانوسی می توان به چراغ چشمک زن لامپی تک خانه اشاره کردو دلیل اینکه استفاده از چراغ راهنمایی لامپی تا کنون ادامه داشتههزینهی نگهداری کم و قیمت پایین آن است.که به سبب شده جایگرین مناسبی برای چراغ راهنماییLED باشد.به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوبو پلی کربنات مقاوم در ساخت این چراغ ترافیکی ، وزن آن سبک است و به راحتی قابل نصب بوده.و خاصیت ضد آبی دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ثانیه شمار چراغ راهنمایی یکی از تجهیزات کنترل ترافیکی است.که برای افزایش نظم خیابان ها.و افزایش توجه مردم که چه به صورت پیاده و چه با وسایل نقلیه در رفت و آمد هستند، طراحی و تولید شده است. قیمت مناسب، گارانتی بلند مدت و معتبر، عمر طولانی و ابعاد مناسب از جمله مزایای این معکوس شمار ترافیکی می باشد. معکوس شمار ال ای دی دارای بدنه ی ضد آب و با دوام می باشد. این شمارنده ترافیکی طول عمر زیادی دارد.و در شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

چراغ چشمک زن سولار تک خانه با استفاده از استاندارد و تکنوژی های بسیار جدید ساخته شده که باعث طول عمر بالا می باشد همچنین اجزا و بدنه آن مقاومت بسیار بالایی دارند.چراغ ترافیکی تک خانه دارای قابلیت بی نظیری است که می تواند میزان نور خروجی خود را با توجه به میزان نور دریافت شده در طول روز به طور اتوماتیک کم یا زیاد کند.استفاده از ال ای دی های ترافیکی در ساخت چراغ چشمک زن خورشیدی علاوه بر افزایش عمر و کاهش مصرف انرژی این قابلیت را به این محصول داده است تا نور را با وضوح بالا تا 3 کیلومتر انتشار دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

چراغ عابر پیاده متحرک با بدنه ای از جنس پلی کربنات سبک و مقاوم تولید شده و استحکام کافی در برابر شرایط مختلف آب و هوایی را دارد. وزن چراغ عابر پیاده متحرک تنها 6 کیلوگرم است و این ویژگی باعث جابه جایی و نصب آسان آن می شود.در این چراغ عابر پیادهLED های کوچک به تعداد 26 عدد جهت روشنایی به کار برده شده است. به همین دلیل مصرف چراغ راهنمایی کوچک متحرک بسیار کم و مقرون به صرفه است.  با استفاده از چراغ عابر پیاده کم مصرف می توانید مصرف برق را تا 30 درصد کاهش دهید

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

معمولا ازچراغ چشمک زن تک خانه برقی ال ای دی به عنوان مسیر نما، هشدار دهنده و یا حق تقدم در چهار راه ها استفاده می شود. رنگ بندی ال ای دی های به کار رفته در چراغ راهنمایی تک خانه دارایدو رنگ زرد که نشانه احتیاط و رنگ قرمز که به معنی اخطار است می باشد.از ویژگی های دیگر چراغ راهنمایی برقی ، پرتاب نور آن است که تا مسافت سه کیلومتر با وضوح بالا قابل مشاهده است. به دلیل استفاده از لامپ های ال ای دی در این چراغ ترافیکی طول عمر افزایش پیدا کرده.و شدت نور آن در مقایسه با محصولات مشابه بسیار بالاتر است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

چراغ راهنمایی ال ای دی در دسته تجهیزات ترافیکی قرار دارد که در بسیاری از نقاط ایران از جمله تقاطع های شهری نصب شده است و کاربرد بسیار بالایی در اکثر نقاط دارد و باعث افزایش ایمنی می گردد .این چراغ راهنمایی و رانندگیLED دارای بدنه ای از جنس پلی کربنات مقاوم در مقابل آب و هوای مختلف ایران می باشد.جنس بدنه ی این وسیله نشکن می باشد و دارای وزن بسیار کمی می باشد و همین خصوصیت حمل و نقل آن را بسیار آسان کرده است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 



:: برچسب‌ها: چراغ راهنمایی , تولید کننده چراغ راهنمایی , قیمت چراغ راهنمایی رانندگی , چراغ راهنمایی چشمک زن ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

خرید تاب سرسره پلاستیکی

سرسره سنجاب از جنس پلی اتیلن نشکن ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی در حین استفاده دارد. همچنین استفاده از مواد با کیفیت در تولید این محصول ، باعث افزایش طول عمر سرسره اسباب بازی در بازه زمانی طولانی مدت می شود. ضمنا این محصول برای استحکام اندام کودک مناسب بوده و باعث تقویت ادراک بینایی ، شنوایی و لامسه کودک می شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تاب بازی بارفیکسی از جنس پلی اتیلن بوده و تحمل وزن تاب 120 کیلوگرم می باشد. موادی که تاب از آن ساخته شده در برابر شست و شو  و نور آفتاب به هیچ وجه تغییر رنگ نمی دهند. این تاب پلاستیکی کاملا مطابق با اصول ارگونومیک طراحی شده و نه تنها هیچ گونه فشاری به ناحیه کمر و پشت کودک وارد نمی کند، بلکه تاب بازی با این تاب استاندارد موجب تقویت عضلات درشت و ظریف کودک می شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تاب بازی بچه دارای نشیمن گاه مناسبی برای کودک بوده و مانع از آسیب وارده به کمر کودکان می شود. همچنین در تولید تاب بازی کودک از حفاظ هایی استفاده می شود که از کودک محافظت کرده و شرایط مطلوبی را برای کودکان بوجود می آورد.تاب بازی در تقویت عضلات درشت و عضلات ظریف کودک موثر بوده و باعث می شود کودک متوجه شود برای هر حرکتی چه نیرویی لازم است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تاب بازی خرسی کودک از جنس پلی اتیلن نشکن ساخته شده و مقاومت بسیار بالایی دارد به همین دلیل، طول عمر بالایی در هنگام استفاده دارد. همچنین استفاده از مواد با کیفیت در تولید این محصول، از شکستن و از بین رفتن تاب بچه جلوگیری می کند.تاب بازی در تقویت عضلات درشت و عضلات ظریف کودک موثر بوده و باعث می شود کودک متوجه شود برای هر حرکتی چه نیرویی لازم است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

تاب زرافه پلی اتیلنی به دلیل حمل آسان و سبک بودن به راحتی در فضای باز و یا سرپوشیده قابل استفاده می باشد. از جمله لذت بخش ترین بازی ها برای کودکان بازی با تاب می باشد. کودکانی که از تاب بازی لذت می برند و به آن علاقه دارند در واقع تعادل در حس شنوایی آنها وجود دارد .تاب خوردن علاوه برتقویت تعادل، گیرنده های تعادلی گوش با منطقه ای در مغز در ارتباط است که آن منطقه باعث بالارفتن سطح هیجان کودک می شود .

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تاب کودک بارفیکسی دلفینیکی از محصولات در رده لوازم بازی مهد کودک به حساب می آید. تاب و سرسره پلاستیکی با قابلیت های بی شمار ساعت ها کودک شما را سرگرم می کند. تاب کودک بارفیکسی دلفین از دو قلاب فلزی ساخته شده است و کمربند ایمنی آن مانع از افتادن کودک دلبند شما در حین بازی می گردد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تاب سرسره پلاستیکی , تاب و سرسره کودک , قیمت تاب سرسره پلاستیکی , خرید تاب سرسره پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

 

خرید تاب سرسره پارکی

 

سرسره پارکی برای کودکانی که تازه راه رفتن را آموخته اند و کودکانی که مشکلات حرکتی دارند، طراحی شده است. در طراحی این محصول از پله های پهنی استفاده شده است که کودکان بتوانند به راحتی از آنها بالا روند. در قسمت شیب دار نیز ارتفاع زیادی در نظر گرفته نشده است تا خردسالان به راحتی از آن لیز بخورند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تاب و سرسره فلزی یکی از جذابترین وسایل بازی برای کودکان است.سرسره این محصول اگر چه شیب ملایمی دارد و قابل استفاده برای کودکان در سنین مختلف است اما به علت ارتفاع بالا بین پله‌های سرسره، استفاده از آن برای سنین کمتر 7 سال توصیه نمی‌شود.بازی با این اسباب بازی برای کودکان خطری ندارد چرا که این محصول رویه ای صاف دارد و طبق استاندارد طراحی شده است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

سطح شیب دار سرسره 2/5 متری 900 میلیمتر است و قطعات مختلف سرسره با روش جوشکاری به همدیگر متصل شده‌اند.نصب این سرسره بسیار راحت است و در رنگ آمیزی آن از رنگ های ضد زنگ استفاده شده است. این سرسره از آنجایی که در برابر نور خورشید، برف و باران مقاوم است بهترین گزینه برای نصب در فضای آزاد پارک ها، بوستان ها، مدارس و ... خواهد بود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

الاکلنگ با نشیمن پلی اتیلن محصولی زیبا و در عین حال ایمن برای کودکان است. بدنه این محصولا از فلز ساخته شده است تا مقاومت قابل ملاحظه ای داشته باشد. اما در قسمت نشمینگاه آن از پلی اتیلن استفاده شده است. نشستن روی فلز مشکلاتی دارد که از مهمترین آنها می توان واکنش پذیری فلز به دمای هوا را نام برد. فلز به سرعت گرم و سرد می شود و کودکان نمی توانند به راحتی روی آن بنشینند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

الاکلنگ پارک طراحی بسیار جذابی دارد. اقسام مختلف الاکلنگ پارک همگی از یک اهرم ساده تشکیل شده‌اند. در ساخت الاکلنگ می‌توان از مواد مختلفی استفاده کرد که فلز یکی از آن‌هاست. الاکلنگ که یک بازی محبوب بین کودکان و بزرگسالان است باید با توجه به اصول ارگونومیک بدن، به صورت استاندارد و ایمنی ساخته شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

الاکلنگ پارک فلزی طراحی خاصی دارد و یکی از مناسبترین اسباب بازی برای نصب در مهدکودک ها، مدارس و پارک ها می باشد. با این الاکلنگ چهار نفر به صورت همزمان و یا دو نفر مجزا می توانند بازی کنند. از آنجایی که ارتفاع هر الاکلنگ متفاوت است کودکان با سنین مختلف میتوانند روی آن بازی کنند. این الاکلنگ امنیت مناسبی دارد و دستگیره های طراحی شده در آن، باعث می شود کودکان به راحتی روی آن نشسته و بازی کنند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تاب سرسره , الاکلنگ , وسایل بازی پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

ایمن ترافیک کالا سایت

شرکت ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی، تجهیزات ایمنی و میلمان شهری تلاش دارد همگام با برندهای معتبر دنیا پیش برود. تولید انواع محصولات به کمک بهترین متریال اولین اولویت این شرکت به شمار می آید. این برند ایرانی با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی سعی دارد محصولات خو را بدون واسطه عرضه نماید تا مشتریان بتوانند با قیمت معقول و مقرون به صرفه تجهیزات و لوازم مورد نظر خود را تهیه نمایند. با توجه به اینکه بیشتر محصولات تولیدی این شرکت نیاز به نصب دارند، این شرکت با استخدام پرسنل متحد و کار بلد اقدام به نصب تجهیزات نیز می نماید. بعد از سفارش محصول و تحویل آن در محل کافی است با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا نصابان شرکت در محل مورد نظر شما حاضر شده و با زیرسازی دقیق تجهیزات را به درستی در محل نصب نمایند. گارانتی طولانی مدت ارائه شده توسط این شرکت نشانگر کیفیت بالای محصولات ما می باشد. در ادامه شما را بیشتر با محصولات موجود در سایت آشنا می نماییم.

تجهیزات ترافیکی

این تجهیزات در راستای کاهش تصادفات رانندگی طبق استاندارد تولید و در محل دقیق نصب شوند. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی از جمله استوانه ترافیکی، کله قندی، تابلو ترافیکی، انواع چراغ راهنمایی و رانندگی،سرعتگیر،بشکه ترافیکی و نیوجرسی می باشد. استوانه وکله قندی تولید شده در این شرکت در سایزهای مختلف و در انواع کف لاستیکی، قلاب دار، شبرنگ دار و بدون شبرنگ می باشند. تابلو راهنمایی تنوع بسیار زیادی داردو ایمن ترافیک تولید همه انواع آن را در دستور کار خود دارد. چراغ راهنمایی این برند شامل چراغ راهنمایی سولار، لامپی و LED می شود که درانواع تک خانه، دو خانه و سه خانه و جهت نما تولید و عرضه می گردد. سرعتگیر این برند در انواع لاستیکی و پلاستیکی است و در سایزهای مختلف ارائه می شود. بشکه ترافیکی درب دار، شبرنگ و بدون شبرنگ در سایزهای مختف در این شرکت تولید می شود. با مراجعه به سایت و بررسی محصولات می توانید بهترین محصول را انتخاب نموده و یا با مشاوره گرفتن از کارشناسان به بهترین گزینه برسید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تجهیزات ایمنی

تجهیزات ایمنی و کار تولید شده در برند ایمن ترافیک شامل کفش کار، لباس کار، کلاه کار، دستکش ایمنی و .. می شود. لباس کار در این برند در انواع لباس کار کارگری، لباس کار ایرانخودرو، لباس کار سیلور، لباس کار خلبانی و ... می باشد. این لباس ایمنی را می توان در مدل های کاپشن و شلوار یا یک سره که شامل دو بنده و خلبانی می شود و روپوش یافت. در ضمن در دوختانواع لباس کار می توانید پارچه های مختلف را سفارش دهید. کفش ایمنی در این برند همگی از چرم مقاوم تولید شده و تنوع بسیار زیادی دارند. کلاه  ایمنی در این برند با پلی اتیلن و PVC ساخته شده و استانداردهای ایمنی در آنها رعایت شده است. دستکش کار استادکار، دستکش چرمی، دستکش کار زنجیری و ... از محصولات این برند می شود. با مراجعه به سایت می توانید بهترین محصولات را با گارانتی سلامتی و کیفیت سفارش دهید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

مبلمان شهری

مبلمان شهری با دو هدف ایجاد آسایش برای شهروندان و زیبا نمودن شهر تولید و نصب می شوند. محصولاتی همچون گلدان شهری، نیمکت پارکی، وسایل ورزشی پارکی و تاب سرسره پارکی از جمله مهمترین آنها می باشد. ایمن ترافیک کالا گلدان های شهری سنگی، بتنی، سیمانی، کامپوزیت و فایبر گلاس را در مدل های مختلف تولید نموده و به فروش می رساند. در مورد نیمکت پارکی نیز می توانید انواع نیمکت پارکی فلزی، چوبی، سنگی، بتنی و سیمانی را از این برند تهیه کنید. لوازم ورزشی این برند تنوع بسیار زیادی داشته و همگی از آلیاژ فولاد ساخته شده اند. تاب سرسره این شرکت در انواع تاب سرسره پلاستیکی، تاب سرسره فلزی و تاب سرسره ویلایی تولید و عرضه می شود.تنوع محصولات موجود در این سایت شمارا شگفت زده خواهد نمود. پیشنهاد می کنیم سری به این فروشگاه اینترنتی بزنید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 



:: برچسب‌ها: تابلوی ترافیکی , لباس کار , گلدان شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

خرید تابلو ترافیکی

استفاده از تجهیزات ترافیکی در مسیر جاده ها و فضای شهری، نقش بسزایی در کاهش میزان حوادث دارد. تابلوی جهت نما خورشیدی که با نام تابلو ترافیکی سولار هم شناخته می شود یک تابلو ترافیکی استاندارد با قیمت و کیفیت مناسب است. قیمت تابلوی جهت نما خورشیدی در ایمن ترافیک کالا که تولید کننده این نوع تابلوها می باشد، بسیار مناسب است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تابلو چاله، با فریم آهنی و شبرنگ رده مهندسی از بهترین تجهیزات ترافیکی فروشگاه مجازی ایمن ترافیک کالا با قیمتی مناسب می باشد.تابلو چاله از جمله تابلوهای اخطاری بوده و اغلب در مکان هایی که جاده دچار آسیب شده و یا در دست تعمیر و تجهیز است مورد استفاده قرار می گیرد. جنس، نوع برچسب، پوشش رنگ و ابعاد آن در مدل ها و انواع گوناگون ارائه می گردد و قیمت تابلوهای جاده ای با توجه به این موارد متغیر است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تابلو اسامی معابر 80*33 معرفی شده دارای شبرنگ رده  مهندسی می باشند. انتخاب شبرنگ مناسب از نظر دوام و همچنین از لحاظ بازتاب مناسب نور، بسیار ضروری می باشد. شبرنگ های استفاده شده در این محصول از نوع مرغوب می باشد.تابلو اسامی معابر 80*33 دیوار کوب در ابتدای خیابان ها و کوچه ها مورد استفاده قرار می گیرد و به جهت راهنمایی سریع رانندگان و عابران پیاده  نصب می گردد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تابلو ایستگاه تاکسی، با استاندارد های روز دنیا، در رده تجهیزات ترافیکی طراحی و تولید شده است. عمر طولانی این تابلو به خاطر جنس مقاوم بدنه و همچنین پوشش رنگ الکترواستاتیک است. لازم به ذکر است که در طراحی و ساخت تابلوهای معابر، گالوانیزه اصل، به کار رفته است. به همین خاطر، این تابلو دارای عمر و دوام بالایی است و همچنین در برابر رطوبت و بارندگی و انواع شرایط جوی بسیار مقاوم و ضد زنگ است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تابلو عبور از میدان یکی از تابلوهای اخباری کاربردی می باشد. در این تابلو آگاهی دهنده از برچسب شب نما استفاده شده.که این ویژگی باعث می شود تا در صورت نصب تابلو عبور از میدان در.مکان های کم نور و تاریک مثل تونل ها و زیر پل ها برای رانندگان قابل رویت باشد.و علاوه بر آن تابلو در آب و هوای مه آلود و یا شرجی نیز دیده شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا برای نصب تابلو ترافیکی در محیط هایی که قابلیت دید بالا ندارند یا جاده های کوهستانی که در معرض مه گرفتگی هستند، تابلو جهت نما سولار ترافیک را معرفی می کند. تابلو ترافیکی سولار مقاومت بالایی در برابر رطوبت، تابش مستقیم نور خورشید و گرما و ضربه دارد و نصب آن بسیار راحت است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تابلوی ترافیکی , خرید تابلوی ترافیکی , قیمت تابلوی ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

تاب، سرسره و الاکلنگ پلاستیکی

کودکان عاشق بازی هستند و با توجه به پرمشغله بودن والدین امکان حضور در پارک برای آنها کمی مشکل شده است. از این رو فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا تصمیم به فروش انواع وسایل بازی و نمونه ­ای پارکی کودک نظیر تاب و سرسره پلاستیکی، الاکلنگ، شن بازی، ماشین کودک، بازی های تعادلی و تونل بازی گرفته است که هم موجبات تفریح و سرگرمی کودکان در خانه و مهد کودک ها را فراهم آورد و هم خطرات ناشی از بازی در پارک ها را به حداقل برساند.

تاب

تاب مهدکودک یکی از انواع تاب و از وسایل بازی و پارکی کودک است که محبوبیت فراوانی در بین کودکان و حتی بزرگسالان دارد که با نصب آن در پارک ها، مهد کودک ها و یا حیاط منازل مسکونی می­توان فضایی برای شادی و تفریح کودکان فراهم نمود. تولیدکنندگان وسایل بازی و پارکی کودک با توجه به نیازهای کودکان و شرایط سنی آنها اقدام به تولید انواع تاب مهد کودک نظیر تاب پلاستیکی، تاب دو نفره مهد کودک، تاب بازی مهد کودک و تاب پلاستیکی بزرگ با بهترین کیفیت و رعایت استانداردهای لازم نموده ­اند.

قیمت تاب مهدکودک با توجه به نوع تاب و جنس تابی که انتخاب میکنید متفاوت بوده و خرید تاب مهدکودک جهت سرگرمی و تفریح کودکان یکی از امور مهم تاسیس و راه اندازی مهد کودک و خانه های بازی می­باشد. تاب بازی علاوه بر ایجاد شادی برای کودک افزایش فعالیت بدنی و سلامت جسمانی کودک را نیز بدنبال دارد.

تاب بارفیکسی

استفاده از وسایل بازی و پارکی کودک موجب میشود تا کودکان انرژی و هیجان های خود را به شیوه­ای سالم تخلیه کنند. تولیدکنندگان تاب با طراحی و فروش تاب بارفیکسی گامی هر چند کوچک در رسیدن به این امر برداشتهاند. تاب بارفیکسی برای کودک از جنس پلی اتیلن است و تحمل وزن تا 120 کیلوگرم را دارد. این محصول در انواع تاب بارفیکسی تایوانی، نوزاد، تاب کودک بارفیکسی دلفین، کودک بدون حفاظ و تاب بارفیکسی موزیکال طراحی و تولید می­شود. نصب تاب بارفیکسی آسان بوده و قابلیت نصب بر روی میله بارفیکس و هر نوع میله مقاوم دیگری را دارد و طناب تاب بارفیکسی کودکان بشدت مقاوم میباشد طوری که پارگی آن محال است.خرید تاب بارفیکسی بدلیل رعایت استانداردهای لازم که باعث تقویت عضلات درشت و ظریف کودک می­شود، به والدین و مدیران مهدکودک هاتوصیه میگردد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تاب سرسره پلاستیکی، فروش آنلاین محصولات جهت رفاه حال شما در دستور کار قرار داده است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تاب سرسره پلاستیکی , تاب و سرسره کودک , قیمت تاب سرسره پلاستیکی , خرید تاب سرسره پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

کلاه ایمنی ساختمانی جی اس پی در کارگاه های ساختمانی، بتراشکاری و نجاری کاربرد دارد. این کلاه ایمنی در رنگ مشکی تولید شده است و رنگ به کار رفته در تولید آن در برابر عوامل محیطی مقاومت مناسبی دارد. این محصول قادر است که سر را در برابر سقوط اجسام و وارد آمدن ضربه محافظت نماید. این کلاه با کاهش نیروی وارد آمده به سر از آن محافظت می کند. این مدل کلاه ایمنی تنها 1240 گرم وزن دارد و جزء کلاه های ایمنی سبک وزن به شمار می آید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کلاه ایمنی کارگاهی هترمن از PVC ساخته شده است. PVCیکی از انواع مواد اولیه مقاوم در برابر ضربه، سقوط اشیا و سوراخ شدن است. از این رو در ساخت تجهیزات ایمنی همچون کلاه ایمنی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از ویژگی هایPVC وزن سبک آن است. این کلاه تنها 1240 گرم وزن دارد و نسبتا سبک است. در تولید این کلاه ایمنی از استاندارد EN397 استفاده شده است و می توان گفت کلاه به ساختار سر انسان تطابق کامل دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کلاه ایمنی مهندسیMK6 jsp از جمله کلاه ایمنی ساخت ایران است که سر را در برابر سقوط اجسام وارد آمدن ضربه محافظت می کند. این کلاه ایمنی از پلی اتیلن ساخته شده است. از ویژگی های مهم پلی اتیلن مقاومت آن در برابر شکستگی و استحکام بالای آن می باشد. این متریال توانسته است گزینه بسیار مناسبی برای ساخت کلاه ایمنی مهندسی باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کلاه ایمنی پارکسون نقاب دار برای زمانی طراحی شده است که کارگران و مهندسین در فضای آزاد مشغول به فعالیت هستند و خطر سقوط اشیا وجود ندارد. همانطور که می دانید نور خورشید و اشعه های ساطع شده از آن نباید بیش از اندازه به پوست سر و صورت برخورد نماید. پیری زودرس پوست، ایجاد لکه پوستی و در بعضی مواقع سرطان پوست از جمله مشکلاتی است سلامتی کارگران مشغول به کار را تهدید می کند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کلاه ایمنی پرشین سیفتی یکی از انواع کلاه ایمنی بسیار مقاوم و ایده آل برا کارگران و مهندسین به شمار می آید. از این مدل برای افرادی که در ساختمان سازی، راه و شهرسازی، عمران و …فعالیت دارند استفاد می شود. این محصول ایرانی از پلاستیکABS ساخته شده است. این متریال از جمله مقاومترین انواع پلیمر پلاستیک است که  قادر است در برابر حرارت، مواد شیمیایی، سقوط اجسام، وارد آمدن ضربه و …سر و گردن شما را محافظت نماید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کلاه ایمنی تاپ کپ jsp از پلی اتیلن فشرده ساخته شد هراست و در برابر ضربه، سقوط اشیا، برخورد اشیا تیز و …کاملامقاوماست. این محصول دارای بند ریگلاژی است و شما را قادر می سازد کلاه را بر اساس اندازه صورتتان تنظیم نمایید. این کار باعث می شود در زمان کار کلاه از سر شما نیوفتد. از دیگر ویژگی های این کلاه لبه باریکی است که در جلو کلاه تعبیه شده است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی , خرید کلاه ایمنی , کلاه کار , خرید کلاه کار ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

آبخوری

آبخوری پارک یکی از جمله تجهیزات مبلمان شهری است که زیبایی و کیفیت بالای آن می تواند کمک بسیاری به زیباسازی هر چه بیش تر شهر نماید. وجود آبخوری در سطح شهر بسیار پر اهمیت است و از نیازهای اصلی در خدمات شهری محسوب می‌شود. مکان قرارگیری و نحوه نصب و اجرا آبخوری باید بر طبق دستور شهرداری انجام پذیرد در غیر این صورت نصب آن امکان پذیر نمی‌باشد. امروزه از انواع ابخوری در پارک ها، مراکز خرید و مکان‌هایی که رفت و آمد در آن بسیار زیاد می‌باشد استفاده می‌شود. از جمله موارد مهمی که در قرارگیری آبخوری در سطح شهر باید به آن توجه نمود رعایت بهداشت محیطی، استفاده از مصالح مناسب و ایجاد محیطی زیبا در کنار موارد ذکر شده می‌باشد. از آن جایی که ابخوری به صورت عمومی مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر کاربرد آن در مکان‌های پر رفت‌و‌آمد مانند پارک ها و فضاهای سبز، مراکز خرید و…می‌باشد به همین جهت رضایتمندی شهروندان در این مورد از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.

کاربرد آبخوری

در سطح شهر افرادی که از آبخوری در سراسر شهر استفاده می نمایند تمام گروه های سنی را شامل می شوند و باید در کنار توجه به این موضوع به افرادی که دارای معلولیت های جسمانی می‌باشند نیز توجه نمود. پس از توجه به طراحی صحیح و قابل استفاده بودن ابخوری برای تمامی گروه های سنی و افراد دارای معلولیت، مورد بعدی که توجه به آن بسیار حائز اهمیت می‌باشد نصب آبخوری‌ها در مکانی مناسب می‌باشد. محلی که برای نصب آبخوری در نظر گرفته می‌شود نباید به گونه ای باشد که مانع از عبور و مرور افراد پیاده رو شود و همچنین باید در محلی نصب شود که امکان دسترسی به آن راحت باشد.

مزایای استفاده از آبخوری بتنی

مزایای بسیاری را می توان برای آبخوری بتنی عنوان کرد که ما در این جا به چند مورد از مهم ترین آن ها اشاره می نماییم:

  • زیبایی و دوام بالای آبخوری بتنی
  • مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی سرد و گرم
  • آبخوری بتنی در طرح ها و مدل های مختلف وجود دارد
  • قیمت مناسب آبخوری بتنی
  • سادگی در نصب و اجرا آبخوری بتنی

کلام آخر

آبخوری از جمله مهمترین انواع مبلمان شهری در پارک های به شمار می آید. نصب درست و اصولی آبخوری در مکان مناسب آرامش و آسایش شهروندان را فراهم می آورد. در خرید آبخوری باید به شرایط آب و هوای شهر دقت داشته باشید. در ضمن آبخوری باید با دیگر مبلمان شهری نصب شده در پارک از لحاظ رنگ و طراحی هماهنگی داشته باشد. قیمت آبخوری نیز بر اساس متریال به کار رفته در ساخت آن و شیرآلات به کار رفته متفاوت خواهد بود. ایمن ترافیک به عنوان تولید کننده انواع مبلمان شهری و آبخوری مجموعه مناسبی از انواع آن را گردآوری نموده است. برای مشاهده مدل ها می توانید به ادرس سایت مراجعه نمایید. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع آبخوری بتنی می باشد. این برند این آمادگی را دارد که محولات تولید شده خود را نصب نماید.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: آبخوری پارک , آبخوری بتنی پارک , قیمت آبخوری پارک , خرید آبخوری پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

بررسی و لیست قیمت آینه ی محدب

برای راحتی در عبور و مرور و کاهش تصادفات استفاده از تجهیزات ایمنی الزامی است.

یکی از تجهیزات کمک کننده در تسهیل ترافیک آینه محدب پارکینگی  و ترافیکی است. این محصول برای فراهم آوردن دید بهتر برای رانندگان در پیچ تند جاده ها، ورودی پارکینگ ها، در تقاطع های شلوغ، برای از بین بردن نقطه کور در مکان هایی که خودروهای سنگین حرکت دارند مانند کارخانه ها و پارکینگ ها کاربرد دارد.

خرید آینه محدب و نصب آن در پارکینگ ها برای پیشگیری از تصادف امری ضروری و داشتن شناخت کافی از آینه های ترافیکی در هنگام خرید الزامی است. از مولفه های موثر در قیمت آینهی ترافیکی به جنس و طراحی آینه می توان اشاره کرد. آینه ها دارای انواع مختلفی چون آینه محدب ترافیکی، آینه محدب پارکینگ، آینه محدب کاریکاتوری، آینه محدب پارکینگ فریم دار و بدون فریم و آینه محدب استیل هستند. با بررسی اجمالی آینهی محدب، امکان انتخاب بهترین گزینه برای خریداران فراهم می شود.

آینه محدب ترافیکی

آینه محدب ترافیکی در انواع فریم دار و بدون فریم ساخته می شود. جنس این آینه از شیشه، پلی کربنات و استیل است. در قطرهای مختلف تولید می شود. به دلیل تنوع مختلف در موقعیت های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. آینه محدب ترافیکی به دو گروه آینه محدب ترافیکی پارکینگی و آینه محدب ترافیکی جاده ای تقسیم می کنند.

آینه محدب پارکینگ

آینه محدب پارکینگ در محیط های بسته که دارای نقاط کور است، رانندگان دید مناسبی نسبت به اطراف ندارند و در انبارهایی که از ماشین آلات برای جابجایی کالا استفاده می کنند کاربرد دارد. به دلیل استفاده در محیط های مسقف استفاده از نوع بدون فریم آن رایج تر است. شعاع مناسب برای دید آینه محدب پارکینگ هفت تا نه متر است که بر انتخاب محل نصب آن اثر گذار است.

به دلیل کاربرد آینه محدب پارکینگ در مکان های مسقف توصیه به خریداران استفاده از جنس شیشه ای آینه و مدلهای بدون فریم آن است. به این شکل قیمت خرید آینه محدب پارکینگ کاهش یافته و در ضمن نیاز اولیه نیز برطرف خواهد شد.

آینه محدب جاده ای

آینه محدب جاده ای در محیط های بسته و باز کاربرد دارند. بهتر است برای ایمن سازی جاده ها ی پر خطر، تقاطع و مسیر های حادثه خیز از آینه محدب جاده ای استفاده گردد. جنس استیل و پلی کربنات در محیط بیرونی مرسوم تر است. مقاومت در برابر شرایط جوی و مقاومت در برابر ضربات وارد شده در زمان تصادف، فاکتورهایی هستند که در خرید آینه محدب جاده ای باید مدنظر قرار گیرد.

در ادامه این مقاله بیشتر درباره انواع آینه محدب صحبت خواهیم نمود. در صورت علاقه به مطالعه بیشتر این مقاله می توانید اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 



:: برچسب‌ها: آینه محدب ترافیکی , آینه محدب پارکینگ , قیمت آینه محدب , خرید آینه محدب ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

لیست قیمت ۷ مدل سرعت گیر

سرعت گیر جزء تجهیزات ایمنی است که به منظور کنترل سرعت عبور و مرور خودرو ها در معابر نصب می شوند. انتخاب مدل سرعت گیر و نصب درست آن به عوامل متعددی بستگی دارد. سرعت گیر نقش بسیار مهمی در پیشگیری از حوادث رانندگی دارد. سرعت گیرها را بر اساس ویژگی هایی که دارند می توان در دسته بندی های مختلف قرار داد. تقسیم بندی آنها بر اساس جنس مواد سازنده شان بدین شرح می باشد:

سرعت گیر آسفالتی و بتنی

سرعتگیرهای آسفالتی و بتنی قدمی ترین نوع سرعت گیر ها می باشند که دارای مقاومت بالایی در برابر عبور خودرو های سنگین وزن هستند. و به دلیل اینکه مواد اولیه آن همان آسفالت جاده است قیمت تمام شده مقرون به صرفه تر از سایر سرعت گیر ها را دارند. تنها ایرادی که بر این نوع سرعت گیر وارد است، ترک خوردن و فرسودگی آن به دلیل تغییرات آب و هوایی می باشد.

سرعت گیر پلاستیکی

این مدل سرعت گیر ها از جنس پلاستیک و مشتقات آن ساخته می شوند و بسیار مقاومند. ویژگی بارز آنها که به عنوان مزیت نیز محسوب می شود، ساخته شدن آنها به صورت تکه های پازل است که در هنگام نصب در کنار هم قرار می گیرند. این امر موجب می شود در صورت تخریب قسمتی از سرعت گیر، تنها همان قسمت تعویضیا تعمیر شده و هزینه کمتری داشته باشد. در ضمن نصب شدن آنها با استفاده از پیچ موجب می شود در مواقع ضروری از جمله آسفالت کردن جاده، به راحتی آنها را جدا کرده و سپس دوباره بر سر جای خود نصب کرد. سرعت گیر پلاستیکی با توجه به اندازه و شرایط معابر، در سایز های مختلف ساخته می شوند.

۱. سرعت گیر پلاستیکی ۳۳×۹۰:

سرعت گیر پلاستیکی ۳۳×۹۰ ارتفاع این نوع سرعت گیر، پنج سانتی متر بوده و معمولا در معابر شهری نصب می شوند. جنس آن پلی اتیلن است و استحکام بالاییی دارد. با استفاده از پیچ نصب می شود و در صورت نیاز قابلیت باز و بسته شدن دارد. کیفیت بالا، وزن سبک و طول عمر زیاداز مزایای این نوع سرعت گیر است.

۲. سرعت گیر پلاستیکی ۳۵×۵۰:

سرعت گیر پلاستیکی ۳۵×۵۰ ارتفاع آن دو ونیم سانتی متر است و به عنوان سرعت گیر جاده ای مورد استفاده قرار می گیرد. البته در پارکینگ ها نیز نصب می گردد. از پلی اتیلن مقاوم و درجه یک ساخته شده است. این مدل سرعت گیر دارای رنگ ثابت بوده و در برابر نور خورشید، تغییر رنگ نمی دهد. قابلیت تحمل وزن بالا را دارد و به دلیل رنگ و چشم گربه ای قابل دیده شدن در شب را نیز دارد. قیمت آن نسبت به مزایایی که دارد، بسیار مقرون به صرفه است.

 

در ادامه این مقاله انواع سرعتگیر پلاستیکی و لاستیکی را معرفی خواهیم نمود. در صورت تمایل به مطالعه ادامه مقاله اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 



:: برچسب‌ها: سرعت گیر , سرعت گیر ترافیکی , سرعت گیر لاستیکی , سرعت گیر پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

لیست قیمت ۷ مدل دستکش کار

پیشرفت های علمی در عرصه های مختلف کیفیت زندگی انسان را ارتقا داده است. پیشرفت تکنولوژی علاوه بر راحتی، انسان را در معرض خطرات ناشناخته ی فیزیکی و شیمیایی قرار می دهد و تنها تجهیزات حفاظتی می تواند از قسمت های مختلف بدن محافظت کند. خوشبختانه امروزه ابزارهای موثری مانند، دستکش کار، ماسک، لباس و …وجوددارد که ایمنی انسان هنگام کار را فراهم می آورند.

یکی از تجهیزات ایمنی حین کار دستکش ایمنی است.  هر دستکش کار برای فعالیت خاصی در نظر گرفته شده و کار حفاظت از دست را برعهده دارد. دستکش زمانی کار آمد خواهد بود که از لحاظ قدرت عملکرد و تهویه و سایز با ساختمان دست سازگار باشد. دستکش ها بر اساس نوع کاربرد از مواد مختلف تهیه می شوند از جمله می توان به،دستکش های برزنتی، چرمی، پلاستیکی و پارچه ای اشاره کرد. اولین نکته ای که در تهیه دستکش ایمنی باید به آن اشاره کرد اندازه دستکش و تناسب آن با اندازه ی دست است. زیرا متناسب بودن اندازه ی دست و دستکش در عملکرد، راحتیوکارایی فرد تاثیر زیادی دارد.

دستکش های ایمنی  بر اساس متریال وکاربرد آنها در انواع متنوعی تولید و روانه ی بازار می شود. از مدل های آنها می توان دستکش لاتکس، دستکش نیتریل، دستکش ضد برش، دستکش جوشکاری، دستکش تانگ وانگ، دستکش جوشکاری، دستکش کف مواد، دستکش زنجیری قصابی و دستکش کارگری اشاره کرد.

دستکش لاتکس

دستکش پلاستیک طبیعییا همان لاتکس، ارزان قیمت ترین و متداول ترین دستکش ها در صنایع شیمیایی هستند، البته لاتکس در مقابل مواد شیمیایی مقاومت بالایی ندارد. بیشتر در صنایع غذایی و دارویی از دستکش لاتکس استفاده می شود. یکی از نگرانی های استفاده از این دستکش پودر موجود در آن است که ممکن است برای پوست دست آلرژی ایجاد کند.

دستکش نیتریل

دستکش نیتریل در برابر مواد شیمیایی مقاومت خوبی دارد. از لحاظ قیمت از دستکش لاتکس گرانتر اما از سایر دستکش ایمنی ارزان تر و مقرون به صرفه هستند. نیتریل در مقابل بنزین، نفت و سایر حلالها مقاومت خوبی دارند. غالبا تولید کنندگان مواد شیمیایی برای انجام فعالیت در کارخانجات از آنها استفاده می کنند. هم چنین دستکش نیتریل ضد حساسیت هستند.

در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با قیمت انواع دستکش ایمنی آشنا نموده و عوامل موثر بر قیمت دستکش کار را بررسی نماییم. در صورت تمایل به مطالعه ادامه مقاله اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 



:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی , دستکش کار , خرید دستکش ایمنی , قیمت دستکش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

آینه محدب پارکینگ

قبل از توضیح در مورد آینه محدب پارکینگ لازم است توضیح کلی در مورد آینه محدب خدمت شما ارائه نماییم. آینه محدب آینه ای است که دارای سطحی منحنی به سمت بیرون می باشد و اشیا را بزرگ تر از حالت اصلی به نمایش می گذارد. از آن جایی که این نوع آینه ها تصاویر اشیا را بزرگ تر از اندازه اصلی نمایش می دهند به همین جهت در مکان هایی که دید افراد کامل نمی باشد قابل استفاده است و به جهت بالا رفتن دید افراد می توان از وقوع بیش تر حوادث جلوگیری نمود. به طور کلی در نقاطی که دید راننده محدود تر می باشد و احتمال حادثه در پارکینگها بالاتر است از آینه محدب پارکینگی استفاده می شود. آینه محدب پارکینگیا آینه محدب ترافیکی به دلیل انحنایی که دارد می تواند به راحتی نقاط کور را نمایان سازد و بسیار به دید رانندگان کمک می نماید. آینه محدب پارکینگ از جمله تجهیزات مهم درپارکینگ ها می باشد که به جهت مشاهده نمودن زوایایی که دارای نقاط کور می باشند و دید کافی در آنجا قرار ندارد و همچنین برای ایمن سازی زوایای مخفی در پارکینگ عمومی، مسکونی، اداری و سایر پارکینگ ها به منظور پیش گیری از بروز تصادفات نصب می شود و در صورت خرابی امکان تعمیر برخی از آن ها نیز امکان پذیر می باشد.

همه چیز درباره آینه محدب پارکینگی

آینه محدب پارکینگ بیش تر در خروجی های پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد. بر اساس آمار بیش تر تصادفات در پارکینگ ها در هنگام خروج از پارکینگ و هنگام ورود به خیابان اتفاق می افتد به همین جهت استفاده از آینه محدب پارکینگ می تواند کمک شایانی در جلوگیری از تصادفات احتمالی داشته باشد. قرار گیری آینه محدب پارکینگ در محلی مناسب و روبروی خروجی پارکینگ می تواند به سادگی نقاط کور و غیر قابل دید را برای شما به نمایش بگذارد تا از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری شود. در جامعه امروزی که اکثر وسایل و کارها به صورت مدرن می باشد خرید و فروش بسیاری از محصولات نیز به صورت آنلاین امکان پذیر است به همین جهت خرید آینه محدب پارکینگ نیزیکی از جمله خریدهایی می باشد که امروزه به راحتی امکان پذیر است و شما می توانید آینه محدب پارکینگ مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید.

یکی از جمله سایت های معتبری که می توانید آینه محدب پارکینگ را به راحتی از آن خریداری نمایید سایت ایمن ترافیک می باشد که به راحتی شما را برای خرید راهنمایی می نماید تا بتوانید خریدی بدون دردسر داشته باشید.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع آیینه محدب پارکینگ آماده نصب تجیهزات ایمنی پارکینگ می باشد.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: آینه محدب ترافیکی , آینه محدب پارکینگ , قیمت آینه محدب , خرید آینه محدب ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

لیست قیمت ۷ مدل استوانه و کله قندی ترافیکی

استوانه ترافیکی و کله قندی از جمله تجهیزات ایمنی جاده ها هستند که از تاثیر به سزایی در کمترل ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی دارند. این محصولات طبق استانداردهای سازمان راهنمایی و رانندگی باید در مکان مناسب قرار بگیرند. استوانه ترافیکی و کله قندی تنوع بسیار زیادی دارند و هر کدام از آنها نیز طبق قوانین باید در موقعیت مورد نظر قرار داده شوند. در ادامه شما را با انواع استوانه و کله قندی آشنا نموده و درباره تفاوت قیمت آنها بیشتر صحبت خواهیم نمود.

۱. کله قندی ترافیکی کف لاستیکی

پایه مخروط ترافیکی معمولا سیاه رنگ است و قسمت مخروط نارنجی رنگ روی آن قرار می گیرد. مخروط توخالی هستند که باعث سبک تر شدن  آنها می شود. کله قندی ترافیکی که در کف آن از لاستیک استفاده شود اصطلاحا کله قندی ترافیکی کف لاستیکی گفته می شود. لاستیک نصب شده در کف این مدل ایستایی آن را افزایش می دهد. این مدل خود در سایزهای مختلف تولید می شود که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. قیمت کله قندی ترافیکی کف لاستیکی به نسبت دیگر انواع کله قندی بیشتر است. البته بسته به سایز و ارتفاع کله قندی ترافیکی کف لاستیکی قیمت آن متفاوت خواهد بود

کله قندی کف لاستیکییک متری

مخروطی ترافیکی پلاستیکی با ارتفاع یک متری از پلی اتیلن ساخته می شود. خرید کله قندی کف لاستیکییک متری و نصب آن در جاده ها و پروژه های خارج شهری توصیه می شود. قابلیت نصب تابلو بر روی آن وجود دارد. وزن کم و رنگ ثابت از مزایای آن می باشد.

کله قندی کف لاستیکی ۷۵ سانتیمتری

کله قندی کف لاستیکی ۷۵ سانتیمتری برای کنترل تردد خيابان ها و در ورودی مغازه ها و کارگاه ساختمانی به كار می رود. در طراحی آن شبرنگ به کار رفته است. در برابر شرایط جوی و نور خورشید مقاوم است. قیمت کله قندی کف لاستیکی ۷۵ سانتیمتری نسبت به سایزیک متری کمتر و نسبت به ۵۵ سانتیمتری بیشتر است

۲. مخروط ترافیکی قلابدار

مخروط ترافیکی قلابدار از پلی اتیلن ساخته می شود. از قلاب می توان برای مسدود کردن مسیر تردد استفاده کرد. قیمت مخروط ترافیکی قلابدار بسته به اندازه و ارتفاع محصول متفاوت است. خرید مخروط ترافیکی قلابدار بیشتر برای نصب در پارکینگ ها، مغازه ها، فروشگاه ها و …انجام می شود.

کله قندی و استوانه تنوع بسیار زیادی دارند و هر کدام برای محل و کاربری خاصی طراحی شده اند. در صورت تمایل به مطالعه بیشتر این محصولات اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کله قندی ترافیکی , مخروط ترافیکی , خریدکله قندی ترافیکی , قیمت کله قندی ترافیکی , خرید مخروط ترافیکی , قیمت مخروط ترافیکی , استوانه ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

لیست قیمت ۷ چراغ راهنمایی پرکاربرد

چراغ راهنمایی پرکاربرد ترین تجهیزات ترافیکی به شمار می آید. این چراغ ها در انواع مختلف و متنوع تولید می شود که هر کدام از آنها دارای ویژگی ها و کارایی خاصی هستند. قیمت چراغ راهنمایی نیز بر اساس همان ویژگی ها تعیین می شود. در این مقاله سعی داریم چند نمونه از مهمترین مدل چراغ راهنمایی رانندگی موجود در بازار را معرفی کرده و چگونگی عملکرد و دلایل اختلاف قیمت آنها را بیان کنیم. بنابراین در صورتی که قصد خرید این وسیله را دارید و با اختلاف قیمت آنها روبرو شده اید، توصیه می کنیم جهت آگاهی از چرایی اختلاف قیمت ها با ما همراه باشید. در نهایت لیست قیمت انواع چراغ راهنمایی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. انواع چراغ راهنمایی را به چند طریق می توان دسته بندی کرد:

نوع کاربرد چراغ راهنمایی

چراغ های راهنمایی را بر اساس نوع کاربرد آنها می توان به دسته هاس زیر تقسیم کرد:

۱-چراغ راهنمایی رانندگی:

چراغ راهنمایی رانندگی در واقع همان چراغی است که همه ما آن را در چهارراه ها و میادین بارها دیده ایم. این چراغ راهنمایی پر کاربرد از سه رنگ تشکیل می شود و تنوع چندانی ندارد. تفاوت قیمت بین انواع چراغ راهنمایی براساس استفاده از ال ای دی و یا لامپ، استفاده از پنل خورشیدی و یا برق شهری و در انتها تعداد ال ای دی های به کار رفته در آن تعیین می شود. قیمت چراغ راهنمایی ال ای دی بیشتر از چراغ های لامپی است و هر چه تعداد ال ای دی ها به کار رفته در لامپ بیشتر باشد قیمت آن افزایش خواهد یافت.

۲-چراغ راهنمایی عابر پیاده:

در طرح دو چراغه و به صورت متحرک و ثابت تولید شده و در مکان های پر رفت و آمد نصب می شود. هدف از نصب این چراغ ها، هشدار به عابران پیاده است که چه زمانی حق عبور از خیابان را دارند. قیمت این چراغ ها نیز متفاوت بوده و جهت آگاهی از قیمت ها می توانید به لیست قیمت ها مراجعه فرمایید.

انواع چراغ راهنمایی از لحاظ مصرف انرژی

یکی از عوامل موثر بر تفاوت قیمت انواع چراغ راهنمایی، نوع انرژی مورد استفاده در آنها است. برای اینکه چراغ راهنمایی کار کند از دو نوع انرژی برقی و خورشیدی استفاده می شود. هر کدام از آنها دارای مزیت های خاصی هستند. برخی از مهم ترین چراغ های راهنمایی موارد زیر می باشند:

در صورتی که تمایل دارید بیشتر درباره انواع چراغ راهنمایی و رانددگی اطلاعات به دست بیاورید می توانید اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ راهنمایی , خرید چراغ راهنمایی , قیمت چراغ راهنمایی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

لیست قیمت ۷ نوع لوازم ورزشی پارکی

لوازم ورزشی پارکی جزو یکی از مهمترین تجهیزات پارک ها می باشد که در اختیار عموم مردم قرار گرفته اند. با وجود این تجهیزات، همه اعضای خانواده در هر زمان از شبانه روز می توانند حرکات ورزشی و بدنسازی را در پارک انجام دهند و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای از دستگاه های بدنسازی پارکی استفاده نمایند. وقتی می گوییم لوازم ورزشی پارکی، بدین معنا نیست که این لوازم صرفا جهت نصب در پارک ها تولید شده اند و لاغیر. در واقع این تجهیزات ورزشی مناسب برای نصب در پارک ها، بوستان ها، فضاهای سبز، محوطه مجتمع های مسکونی، حیاط منازل و مکان هایی از این قبیل می باشند.

از ویژگی های مهم تجهیزات ورزشی پارکی، مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی و آب و هوایی مختلف است. همچنین لازم است تحمل وزن بالا را نیز داشته باشند. بنابراین استفاده از متریال با کیفیت و درجه یک جهت تولید آنها امری ضروری می باشد. این وسایل عموما از جنس فلز آهن و آلیاژهای آن مانند فولاد ضد زنگ ساخته می شوند. بدنه آنها توسط یک لایه رنگ الکترواستاتیک مقاوم پوشش داده شده است. پایه های محکم آنها با دقت و با حفظ نکات ایمنی، به وسیله پیچ و مهره بر روی سطح زمین نصب می شوند. در ادامه به معرفی چند نمونه از تجهیزات ورزشیپارکی و چگونگی عملکرد آنها می پردازیم. در ضمن لیست قیمت این تجهیزات را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

۱-دستگاه گام زن پارکی:

دستگاه گام زن پارکی دارای دو پدال متحرک است. دسته یا دسته های این دستگاه ثابت هستند. کار با آن بدین شکل است که دسته ها را گرفته و پاها را بر روی پدال قرار می دهید و به شکل پاندولی به چپ و راست و یا عقب، جلو حرکت می دهید. این ورزش اثرات مثبتی بر روی ماهیچههای شکم، پا و کمرو همچنین بهبود ضربان قلب دارد.

۲-دستگاه اسکی فضایی پارکی:

از دیگر لوازم ورزشی پارکی مفید می باشد. ورزش با آن یک ورزش هوازی و چربی سوز بوده و برای کاهش وزن بسیار مؤثر است. دستگاه اسکی فضایی پارکی دارای دو پدال برای قرار گرفتن پاها بر روی آن و دو دسته متحرک است که با نگه داشتن آنها توسط دست ها، حرکات دورانی پا ها به دست منتقل شده و هماهنگ با هم حرکت خواهند کرد.

در ادامه این مقاله بیشتر با لوازم ورزشی پارکی و نحوه استفاده از آنها اشنا خواهید شد. برای مطالعه بیشتر این مقاله و بررسی قیمت لوازم ورزشی پارکی اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لوازم ورزشی پارک , وسایل ورزشی پارکی , قیمت لوازم ورزشی پارک , تولید کننده وسائل ورزشی پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

لیست قیمت ۷ مدل گلدان شهری

انواع گلدان شهری  به عنوان یکی از المان های شهری نقش بسزایی در زیباسازی محیط شهر دارد. بر اساس اقلیم هر منطقه، کاربرد و موارد استفاده می توان از گلدان های مختلفی استفاده کرد. اما مهمترین تقسیم بندی گلدان ها براساس مواد اولیه به کار رفته در تولید آنها است. پرکاربردترین انواع گلدان شامل گلدان سیمانی پارک، گلدان بتنی، فلاورباکس شهری، گلدان فایبرگلاس، گلدان کامپوزیت، فلاور باکس چوبی، گلدان پلاستیکی هستند.

      ۱. گلدان سیمانی

گلدان سیمانی بیشتر در فضاهای شهری و خیابان مورد استفاده قرار می گیرند. نسبت به گلدان پلاستکی و فایبرگلاس طول عمر بیشتری داشته و برای اماکن عمومی مقرون به صرفه می باشد. علاوه بر جلوه ی زیبای که به محیط می دهد به دلیل وزن بالا به عنوان مانع نیز قابل استفاده است. گلدان سیمانی قابلیت نگهداری آب به مدت طولانی دارد و همین امر به رشد بیشتر گیاه داخل آن کمک می کند. در صورتی که گیاه نیاز بیشتری به آب دشات بهتر است در کلدان سیمانی کاشته شود.

      ۲. گلدان بتنی

گلدان بتنی دارای طول عمر زیادی هستند و در طرح های مختلفی عرضه می شود. دلیل تنوع این محصول قالب پذیر بودن سیمان است. این مدل قابلیت استفاده در فضای شهری، پارکها وم نازل را دارد. از معایب آن وزن  بالا پس از کاشت گیاه اسکه، که جابجایی آن را دشوار می نماید. در برابر ضربه و تغییرات دما مقاومت بالایی داشته و نسبت به دیگر مدل های گلدان آسیب پذیری کمتری دارد.

     ۳. گلدان پلاستیکی

گلدان های پلاستیکی نسبت به دیگر مدل ها وزن کمتری داشته و حمل و نقل آسان آن ساده تر خواهد بود. از دیگر مزیت های آن رنگبندی متنوعی آن است که اجازه ست کردن با دکوراسیون را فراهم می کند. این گلدان ها دارای قیمت های متنوعی هستند. در بعضی موارد استفاده از مواد نامرغوب باعث ایجاد ظاهری نامناسب در آنها می شود. نسبت به بقیه مدل ها، گلدان پلاستیکی در برابر نور خورشید آسیب پذیر می باشد و در صورت استفاده در محیط آزاد ممکن است طول عمر کمتری داشته باشد.

در این مقاله شما را بیشتر با انواع گلدان شهری آشنا خواهیم نمود. برای مطالعه بیشتر این مقاله می توانید اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: گلدان سیمانی , گلدان شهری , قیمت گلدان بتنی , خرید گلدان سیمانی شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

لیست قیمت ۴ مدل تاب سرسره

تاب سرسره پارک یکی از مهیج ترین تجهیزات بازی برای کودکان به شما می رود. علاقه ای که کودکان و حتی بزرگسالان به استفاده از این تجهیزات دارند باعث شده تا علاوه بر پارک ها، امروزه از آنها در خانه، ویلاها و حیاط ها نیز استفاده شود. اگر قصد خرید تاب سرسره دارید به منظور سنجش کارایی آن باید همه ی جوانب را مد نظر قرار داده و مطابق آنها عمل کنید. به همین جهت در این مقاله با ارائه ی نکاتی مهم در این زمینه قصد داریم شما را در تهیهی این تجهیزاتیاری کنیم.

۱-تاب سرسره فلزی

تاب سرسره ی فلزییکی از پرکاربردترین تاب سرسره ها محسوب می شود. این تجهیزات اگر به صورت اصولی ساخته شده باشند می توانند دارای طول عمر بالایی باشند. اما آن چه امروزه استفاده از آنها را محدود کرده است، عدم رعایت استانداردهای ایمنی در ساخت آنها و همچنین داشتن طرح هایی ساده می باشد. البته شایان ذکر است که انواع تاب سرسره ی فلزی از استحکام و طول عمر بالایی نسبت به دیگر مدل ها برخوردار است. اما جذب گرما و سرما در فصول مختلف باعث شده تا کودکان به هنگام بازی اذیت شوند. رنگ آمیزی آنها با رنگ های  کوره ای الکترواستاتیک از زنگ زدگی و ایجاد استهلاک در آنها جلوگیری کرده و ظاهر آن را برای استفاده در مکان هایی چون پارک ها و حیاط ها مناسب می کند. با توجه به این که لغزندگی این تجهیزات نسبت به انواع غیر فلزی بیشتر است جذابیت بازی با آن برای کودکان بیشتر خواهد بود.

۲-تاب وسرسره ویلایی

اگر هدف از تهیهی تاب سرسره، استفاده از آن در حیاطیا ویلا است، تاب سرسره ی ویلایی می تواند بهترین گزینه باشد. این محصولات در انواع چوبی، فلزی و پلاستیکی ساخته شده اند که مطابق سلیقهی خود می توانیدیکی از آنها را انتخاب نمایید. اما انواع چوبی و پلاستیکی آن به دلیل داشتن طرح های متنوع و زیبایی چشم نواز می تواند گزینهی بهتری بوده و زیبایی باغ یا ویلای شما را دو چندان کند. استفاده از طرح های متنوع و همچنین مناسب بودن جنس مواد به کار رفته در تاب سرسره های ویلایی غیر فلزی سبب شده تا استفاده از آنها برای کودکان ایمن بوده و مانع از ایجاد حساسیت در آنها شود.

اگر قصد خرید تاب سرسره دارید بهتر است این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. برای مطالعه ادامه مقاله اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تاب سرسره فلزی , تاب و سرسره , تاب سرسره پارکی , قیمت تاب و سرسره پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

۷ وسیله ایجاد امنیت در خیابان ها و جاده ها

همانطور که می دانید تصادفات رانندگی در کشورمان ایران آمار بسیار بالایی دارد. یکی از عمده مشکلات رانندگان عدم استفاده درست از تجهیزات ترافیکی در مکان مناسب است. استفاده از علائم و  تابلو راهنمایی و رانندگی، انواع جدا کننده و سرعتگیر در محل مناسب می تواند آمار این تصادفات را به مقدار زیادی کاهش دهد. علاوه بر علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی که توسط شهرداری در محل های مناسب نصب شده است گاه این نیاز احساس می شود که افراد از این علائم در پارکینیگ های عمومی و اختصاصی، شهرک های مسکونی و …. نیز از استفاده نمایند. ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم و تجهیزات ترافیکی از جمله چراغ راهنمایی، سرعت گیر، انواع تابلو راهنمایی، استوانه، کله قندی و بشکه جدا کننده در ایران فعالیت می کند. این شرکت شرایطی فراهم آورده است که بتوانید بدون واسطه و صرف زمان و هزینه بیش از اندازه تنها با چند کلیک تجهیزات مورد نیاز خود را در محل تحویل بگیرید.

در ادامه با محصولات تولید شده در این شرکت آشنا می شوید.

1-چراغ راهنمایی

در ایمن ترافیک کالا می توانید انواع چراغ راهنمایی در رنگ های مختلف را تهیه نمایید. علاوه بر تعدد رنگ های چراغ ها، این مدل در نوع منبع تغذیه نیز با هم تفاوت دارند، شما این امکان را دارید که بین چراغ راهنمایی سولار که منبع تغذیه آن نور خورشید است و انواع چراغ راهنمایی برقی مناسب ترین را انتخاب نمایید. البته چراغ های سولار قیمت بیشتری دارند اما از آنجایی که هزینه برق در آن وجود ندارد می توانید صرفه جویی مناسبی انجام دهید. این چراغ ها شامل فلاشر های جهت دار نیز می شود. رنگ این فلاشر ها و منبع تغذیه آنها با هم متفاوت است.

2-سرعتگیر

از مهمترین تجهیزاتی که برای کنترل سرعت درمسیرهای خلوت استفاده می شود سرعتگیر است. سرعتگیرها انواع مختلفی دارند و بسته به نوع کاربرد آن از متریال متفاوت و در رنگ های متفاوتی ساخته می شوند. سرعتگیرهای تولید شده در شرکت ایمن ترافیک کالا همگی از انواع لاستیکیو پلاستیکی هستند و به با پیچ به زمین نصب می شوند.

در ادامه این مقاله شما را با پرکاربردترین تجهیزات ترافیکی آشنا می نماییم. در صورت علاقه به مطالعه ادامه مطالب می توانید اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تجهیزات ترافیکی , سرعتگیر , استوانه ترافیکی , چراغ راهنمایی , کله قندی ترافیکی , نیوجرسی و بشکه ترافیکی , رنگ ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

بررسی 7 مدل نیمکت پارکی

حتماً شما نیز به هنگام رفتن به پارک نیمکت هایی را دیده اید که دارای طراحی بسیار زیبا بوده و رنگ آمیزی جالب آنها به پارک حال و هوای بهتری بخشیده است. با نشستن بر روی نیمکت پارک می توانید ساعتی را به دور از دغدغه های زندگی سپری کنید. انواع نیمکت پارک در طرح ها و اشکال مختلفی ساخته می شوند تا علاوه بر آرامش دادن به اشخاصی که به پارک مراجعه کرده اند، زیبایی محیط پارک ها را دو چندان کنند. البته در هر شهری با توجه به موقعیت جغرافیایی و همچنین فرهنگ مردمان آن شهر از نیمکت پارکی مختلفی و متنوعی استفاده می شود.

1-نیمکت پارکی فلزی

نیمکت فلزییکی از پر کاربردترین انواع نیمکت پارکی در سرتاسر کشور می باشد. این مدل به دلیل جنس مقاوم و استحکام بالایی که دارند در مقایسه با دیگر انواع آن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. این مدل در طرح هایی چون تماماً فلزییا تلفیقی از چوب و فلز یا چوب پلاس و چدن ساخته می شوند. . برای مثال نیمکت چدن با چوب پلاس، نیمکتU و نیمکتCNC با چوب پلاس همگی از انواع محصولاتی هستند که چهارچوب فلزی دارند اما در قسمت پشتی و نشیمنگاه آنها از چوب استفاده شده است. نیمکت فلزی با نشیمن گاه و پشتی چوبی به دلیل مقاومت پایین آن در برابر شرایط آب و هوایی بارانی و مرطوب در مقایسه با مدل های تمام فلزی مصرف کمتری در برخی شهرها دارند.

2-نیمکت پارکی بتنی

نیمکت بتنی را در شهرهای با آب و هوای بارانییا خشک و در کل با هر نوع آب و هوایی می توان دید. این مدل همانند انواع فلزی دارای مقاومت بالایی هستند اما وجه تمایز این مدل با دیگر انواع نیمکت مقاومت بتن در برابر عوامل محیطی، ضربه و شکستن است. نیمکت پارکی بتنی بر خلاف مدل های چوبییا فلزی به ندرت دچار ترک خوردگییا استهلاک می شوند.

3-نیمکت پارکی سیمانی

بسیاری از افراد نیمکت پارکی بتنی را با انواع سیمانی اشتباه می گیرند و تصور می کنند هر دو آنها یکی است. در حالی که این دو با هم تفاوت دارند. بر خلاف مدل هایی بتنی که تقریباً با هر نوع آب و هوایی سازگار هستند، نیمکت سیمانی بیشتر در شهرهایی با آب و هوای بارانی و مرطوب استفاده می شوند.

در صورت تمایل به مطالعه مقاله می توانید اینجا کلیک کنید. در ادامه مقاله شما را با انواع دیگر نیمکت پارکی، شهری، باغ و ویلا آشنا خواهیم نمود.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: نیمکت پارک , قیمت نیمکت پارک , نیمکت سیمانی , قیمت نیمکت بتنی ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

7 مدل ماسک تنفسی پرکاربرد

استفاده از ماسک تنفسی به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی در بسیاری از مشاغل ضروری است. وارد شدن دود حاصل از احتراق مواد مختلف، بخار واکنش های شیمیایی، گرد و خاک حاصل از فعالیت های ساخت و ساز و یا حتی سپری کردن ساعت های زیادی از روز در شرایط آلودگی هوا افراد را مجبور به استفاده از ماسک تنفسی می کند. خوشبختانه با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی ماسک های متنوعی نیز طراحی و به بازار عرضه شده است. تفاوت اصلی انواع ماسک تنفسی در نوع فیلتراسیون آن است. البته این ماسک ها از نظر نحوه قرار گرفتن روی صورت و الیاف استفاده شده در لایه بیرونی نیز با هم تفاوت دارند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا بازار خرید ماسک ایمنی از گذشته داغتر شده است. اما آیا شما می دانید کدام یک از انواع ماسک برای شما مناسب است؟ آیا می دانید که محیطی که در آن مشغول به کار هستید تا چه میزان آلوده است؟ آیا می توان هر ماسکی را در هر جایی استفاده نمود؟ برای گرفتن پاسخ پیشنهاد می کنیم ما را تا انتهای مقاله ای از ایمن ترافیک کالا همراهی کنید.

انواع ماسک تنفسی

تنوع ماسک تنفسی به قدری زیاد است که نمی توان آنها را در یک مقاله جای داد. ما در اینجا 5 مدل از پرکاربردترین انواع ماسک تنفسی را مورد بررسی قرار داده ایم.

1-ماسک n95 فیلتردار و بدون فیلتر

ماسک تنفسیn95یکی از پرکاربردترین انواع ماسک های تنفسی در بیمارستان ها، فعالیت های شغلی ساخت و ساز است. این ماسک تا 95 درصد آلودگی های محیط را جذب می نماید. اما در مقابل ذرات چربی هیچ مقاومتی ندارد. این ماسک به صورت فیلتردار و بدون فیلتر به بازار عرضه میشود. فیلتریا سوپاپی که در انواع فیلتر دار وجود دارد امکان خروج بازدم را آسانتر می نماید. از این استفاده از ماسک  n95سوپاپ دار راحت تر بدون سوپاپ است.

2-ماسک  ffp2فیلتردار و بدون فیلتر

ماسکffp2 فیلتر دار و بدون فیلتر دقیقا مانند ماسک n95 فیلتردار و بدون فیلتر می باشد. استاندارد ساخت ماسک های ایمنی موجود در دنیا به دو دسته اروپایی و آمریکایی تقسیم می شود. ماسک های استاندارد اروپایی را با پسوندffp  می شناسم. ماسک ffp2 نیز عملکردی مشابه با ماسک n95 دارد.

برای مطالعه ادامه مقاله می توانید اینجا کلیک کنید و اطلاعات کاملی در زمینه انواع ماسک تنفسی به دست بیاوردید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: ماسک , ماسک تنفسی , خرید ماسک , قیمت ماسک ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

آشنایی با 6 مدل لباس کار که درهر شغلی نیاز است

شاید تا به حال درگیر این قضیه بودید که برای شغل خودتون چه لباس کاری مناسبه، یا حتی اگر توی محل کار، نیازی به لباس کار ندارید ولی داشتن اطلاعات در مورد نوع پارچه و انواع مدل لباس کار میتونه براتون جالب باشه. البته که خرید لباس کار علاوه بر توجه به مسائل فنی، سلیقه ای هم هست. ما در اینجا چند پارچه و مدل لباس کار به شما معرفی میکنیم تا راحتتر انتخاب کنید.

چه پارچه ای مناسب لباس کار است؟

اگر ازدیدیک کارگر به لباس کار نگاه کنیم، بهترین لباس کار، لباسی است که علاوه بر ایمنی، راحت هم باشد. از مهمترین تفاوتها در بین انواع لباس کار، پارچه به کار رفته در دوخت اونها است. بدیهی است که لباس یک کارگر ساختمانی با لباس کارکارگر مشغول در صنایع فولاد تفاوت دارد. مقاومت پارچه و البته ارزون بودن اون، از گزینه هایی هست که در زمان خرید لباس کارگری به اون توجه میشه. در صنایع ریخته گری و فولاد، دمای محیط کار بسیار بالاست، به همین دلیل پارچه هایی از جنس کتان استفاده می شه. اصولا پارچه های کتان علاوه بر خنک بودن به نسبت پارچه های پلاستیکی، مقاومت بالاتری در مقابل جرقه و براده را دارد.

ازدیگر پارچه هایی که در تولید لباس کار از اونها استفاده میشه پارچه کج راه و ترگال هست ،تفاوت این دو پارچه در گرماژ و نوع تار و پود اونهاست. معمولا در تولید لباس کار از گرماژ 240 و 290 گرم استفاده میشه و در گرماژهای بالاتر در تولید انواع دستکش و شلوار نیز استفاده میشه. این نوع پارچه باتوجه به نوع استفاده با ویسکوز و پنبه تولید میشه.

 {ایا می دونید لباس کار مناسب، راندمان کار بالا میبره؟}

انواع دوخت لباس کار

تفاوت دیگه انواع لباس کار، مدل دوخت اونها است. مدل دوخت لباس نیز باید علاوه بر راحتی، نکات ایمنی مربوط به آن حرفه را فراهم کند. قیمت لباسکار در مدل های مختلف با توجه به سختی تولید و مقدار پارچه و خرج کار، تفاوت داره. در ادامه 5 مدل از لباس هایی که در خیلیاز شغلها استفاده میشه رو بررسی میکنیم.

1-لباس کار کاپشن و شلوار

لباس کار کاپشن و شلوار یکی از مدلهایی است که در شغلهایی مثل صنایع فولاد، خودرو سازی، معدن، راه سازی و ... استفاده میشه.در ایران مدلهای لباس کار ایران خودرویی و مدل سیلوری که به شکل کاپشن و شلوار است، طرفدار زیادی دارد. این مدل های لباس کار دارای جیبهای زیادیه که یک مزیت به حساب میاد. پوشیدن این مدل راحته و در صورت نیاز میشه زیرش لباس دیگه ای هم پوشید. این لباس با پارچه های مختلف دوخته می شه و در شغلهای مختلف بسته به نیاز، می توان نوار شبرنگ نیز به آن متصل کرد.

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات کاملی درباره انواع لباس کار و پارچه های استفاده شده در دوخت آنها به دست بیاورید ما را تا انتهای مقاله همراهی کرده و اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار , خرید لباس کار , قیمت لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

بررسی 7 مدل لباس کار پر فروش

استفاده از لباس کار مناسب در مشاغل مختلف به منظور حفظ جان کارگران از خطرات احتمالی ضروری است. طراحان این لباس ها با توجه به شرایطی که مشاغل مختلف دارند اقدام به طراحی لباس هایی متناسب با شرایط محیط کار کرده اند. به جز ضرورتی که در استفاده از لباس کار به منظور حفظ ایمنی وجود دارد، از آنها در جهت یک دست شدن پرسنل و تشخیص آنها از افراد متفرقه نیز استفاده می شود. شما می توانید با توجه به نوع کاری که دارید لباس کار مناسب حرفه ی خود را تهیه کرده و در محیط کار با استفاده از آن از خطرات احتمالی در امان باشید. حال ممکن است برای شما سوال پیش آید که چه نوع لباسی برای شغل شما مناسب است و این لباس باید دارای چه ویژگی هایی باشد. به منظور رسیدن به پاسخ سوالات خود در این زمینه پیشنهاد می کنیم ادامه ی این مطلب را با دقت تمام مطالعه کنید.

انواع لباس کار

بیشتر افراد از ویژگی های این تجهیزات ایمنی بی خبر هستند و به هنگام تهیه لباس برای کار به مشکل بر می خورند و یکی از پارامترهایی که برای انتخاب لباس قیمت درنظر می گیرند، قیمت لباس کار می باشد. اما در این بخش می توانید با انواع لباس ها و ویژگی و موارد استفاده از آنها آشنا شوید تا بتوانید با مطلعه دقیق لباس ایمنی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

لباس کار ایران خودرویی

هنگامی که اسم لباس کار ایران خودرویی به گوش می خورد، افراد تصور می کنند که از این لباس تنها کارگران شاغل در صنایع خودروسازی می توانند استفاده کنند. در حالی که به هیچ عنوان این گونه نیست. این نوع لباس کار دارای ویژگی هایی است که از آن می توان در مشاغلی چون صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، معماری، عمران، راهسازی، معدن نیز استفاده کرد. این لباس در دو نوع به صورت دو تکه تهیه شده و شامل پیراهن شلوار و کاپشن شلوار می باشد.

لباس کار یکسره طرح خلبانی

لباس کار یکسره  خلبانی جزو ساده ترین لباس کارهای موجود می باشد. این لباس که بیشتر در کار خلبانی استفاده می شود، لباسی با طراحی بسیار جذاب است که یکسره بودن آن سبب شده تا خلبانان به هنگام پرواز بسیار راحت باشند. اما آن چه در مورد این لباس جالب است این است که بر خلاف تصور عموم از آن تنها برای خلبانی استفاده نمی شود. بلکه می توان از آن در مشاغلی چون راهسازی، عمران و خودروسازی و …نیز استفاده کرد.

در صورتی که به دنبال خرید لباس کار مناسب شغل و حرفه خود هستید ما را تا انتهاب این مقاله همراهی کنید. در برای مطالعه ادامه این مقاله می توانید اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار , خرید لباس کار , قیمت لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

۷ مدل سرعت گیر که بلای ماشینتان است اما..

حتما برای شما هم بارها پیش آمده که در خیابان و یا جاده وقتی در خودروی خود نشسته اید و حرکت می کنید به یکباره به هوا پرتاب می شوید! جدای از ستون فقرات خودتان، تمام اعضای ماشینتان هم به صدا می افتد. بعله این کار همان سرعت گیر معروف است.

اما به چه دلیل این سرعت گیر را نصب می کنند و استاندارد آنها چیست؟ در این مقاله سعی داریم دلایل و انواع آن را توضیح دهیم.

براساس آمارهای موجود هر ساله تعداد زیادی از افراد بر اثر تصادفات جاده ای جان خود را از دست می دهند. از جمله معیارهای مهم ارزیابی عملکرد شبکه حمل و نقل، شاخص ایمنی و میزان کنترل تصادفات آن می باشد. یکی از پارامترهای موثر در تصادفات سرعت وسیله نقلیه است. از این رو موانعی که باعث کاهش سرعت شوند می توانند به عنوان یکی از پارامترهای موثر در این امر باشند. طی گزارشات سازمان های مختلف سرعت زیاد موجب وقوع سوانح شدیدتری می شود. به طور کلی کاهش سرعت موجب افزایش ایمنی عابر پیاده و کاهش تصادفات در بین وسایل نقلیه در تقاطع و دور برگردان می گردد.

انواع سرعتگیر

انواع سرعت گیر بر حسب استانداردهای اداره راه و شهرداری تولید می شود. این استانداردها شامل ابعاد سرعت گیر، ارتفاع ساخته می باشد. انواع مختلف سرعت گیر بر حسب مکان و افزایش ایمنی محل، مورد استفاده قرار می گیرند. ابعاد سرعت گیر نیز با توجه به محل نصب و سرعت خودروها محاسبه و نصب می گردد. سرعت گیر جاده ای، سرعت گیر خیابانییا سرعت گیر پارکینگ هر کدام در ابعاد مختلف تولید می شود.

1-سرعت گیر لاستیکی

سرعت گیر لاستیکی به دلیل داشتن طول عمر و دوام بیشتر،  قیمت بیشتری نسبت به پلاستیکی دارند. به دلیل مقاومت در مقابل سرما و بارندگی برای مناطقی با شرایط آب و هوایی متغییر مناسب است. به دلیل مقاومت در برابر ماشین الات سنگین و تحمل بالای فشار فیزیکی می توانند در جاده های برون شهری، بزرگراه مورد استفاده قرار بگیرند. سرعتگیر لاستیکی در برابر تابش آفتاب مناطق گرمسیری مقاوم است و به راحتی تغییر شکل نمی دهند. عموما رنگبندی سرعت گیر لاستیکی به صورت مشکی و دارای شبرنگ است. این سرعتگیر در ابعاد مختلفی طراحی و تولید می شود و بسته به محل نصب باید ابعاد آن را انتخاب کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره انواع سرعتگیر جاده ای و پارکینگ می توانید اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: سرعت گیر، سرعت گیر پارکینگ، سرعت گیر جاده ای،سرعت گیر پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

بررسی 12 دستگاه ورزشی پارک

از جمله مکان های مورد علاقه افراد برای ورزش کردن می توان به محیط پارکها و فضای سبز اشاره کرد. وسایل ورزشی پارک از مجموعه وسایلی می باشند که مورد استفاده ی عموم قرار می گیرد. شرایط استفاده از لوازم ورزشی در پارکها برای تمام افراد در سنین مختلف یکسان نیست و به همین دلیل بهتر است در مورد آنها مطالعه یا با افراد متخصص مشورت شود. تقسیم بندی لوازم ورزشی براساس عملکرد، به چهار قسمت دستگاه های قدرتی، قلبی و عروقی، انعطاف پذیری و تعادل و هماهنگی تقسیم می شود. ممکن است بعضی لوازم یک ویژگییا همزمان چند ویژگی را داشته باشند.

در اکثر فضای پارک ها لوازمی مانند پاندول، دستگاه مسگری، تخته شکم، ماساژور، چرخ و فلک دوتایی، گام زن، کشش لت، بارفیکس، توسن و دستگاه گام زن جلو و عقب وجود دارند. هر کدام از این دستگاه ها برای فعالیتی خاص  طراحی شده اند و باید با احتیاط با آنها کار کنید.

تفاوت و شباهت انواع لوازم ورزشی پارکی

همه انواع لوازم ورزشی از آهن و نوعی آلیاژ فولاد ساخته می شوند. این مکتریال در برابر فرسودگی و زنگ زدن چندان مقاومت ندارد از این رو با پوششی از رنگ الکترواستاتیک پوشانده می شوند. این نوع رنگ آمیزی مقاومت دستگاه را در برابر رطوبت، گرما و سرما افزایش خواهد داد. در قسمت هایی از دستگاه نیز از پلاستیک مقاوم نظیر پلی اورتان و PVC استفاده می شود.

1-دستگاه مسگری پارکی

دستگاه مسگری مناسب برای تمام سنین است. قابلیت استفاده چند ورزشکار در مزایای آن به چشم می خورد. استفاده از این وسیله برای تناسب اندام، تقویت ماهیچه های شکم وکمر، ستون فقرات و گردش خون موثر است. دستگاه مسگری پارکی حالت کمر را در طبیعی ترین وضعیت قرار می دهد. استفاده منظم از ان در کاهش چربی های انباشته شده در پهلو ها موثر است.

2-دستگاه پاندول پارکی

پاندول با نام اسکی فضایی نیز شناخته می شود. اجرای آن به بهبود تعادل، تقویت عضلات کمر و پهلو و بهبود سیستم قلبی _عروقی کمک می کند. البته سالخوردگان برای استفاده از آن باید محتاطتر عمل کنند.

3-دستگاه ماساژور پارکی

ماساژور بهترین انتخاب برای برطرف کردن خستگی بدن و عضلات است. این دستگاه برای استفاده تمام سنین کاربرد دارد. دستگاه ماساژور برعضلات کمر و سیستم گردش خون اثرات قابل توجهی دارد.

با توجه به تنوع بالای انواع لوازم ورزشی پارکی بد نیست با تمامی آن آشنا شده و کارایی آنها بدانید. نصب این تجهیزات در باغ، ویلا و حیاط منازل نیز امکان پذیر می باشد. در صورت تمایل به مطالعه ادامه این مقاله اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: وسایل ورزشی پارک , تردمیل پارکی , لوازم ورزشی پارکی , قیمت وسائل ورزشی پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

بررسی ۷ مدل دستکش کار

دستکش کار از جمله تجهیزات ایمنی شخصی است که استفاده از آن در بسیاری از مشاغل، ضروری می باشد. امروزه انواع بسیار متنوعی از دستکش کار در بازار موجود هستند که هر کدام، در طرح های مختلف و از مواد اولیه متفاوتی ساخته شده اند. طبیعتا قیمت هر یک از این دستکش ها نیز با دیگری متفاوت است. با اینکه وظیفه همه انواع دستکش های کار، حفاظت از دست انسان در برابر آسیب هایی است که این عضو پرکار را تهدید می کنند؛ اما اینطور نیست که هر دستکشی را بتوان برای هر شرایط کاری مورد استفاده قرار داد.

بنابراین هر شغلی متناسب با شرایط محیطی و آسیب های احتمالی مربوط به خود، دستکش ایمنی با شرایط خاصی را طلب می کند. افرادی که کارهایی از قبیل جوشکاری، قصابی، کارگری، باغبانی، لوله کشی، برقکاری و کارهایی از این قبیل انجام می دهند که ممکن است دست های ایشان آسیب ببیند نیاز به استفاده از دستکش کار دارند.

همانطور که گفته شد هر دستکش کار برای شرایط خاص طراحی شده است. متریال به کار رفته در ساخت آن و همچنین کوتاهی و بلندی دستکش همگی دست به دست هم داده و امنیت دست ها را در شرایط خاص تامین می نماید.

در اینجا 7 مدل دستکش کار و کاربرد آنهارا بررسی میکنیم.

  1. 1.       دستکش ضد برش استادکار:

دستکش ضد برش استادکار از الیاف پلی استر بافته شده است. بافت این مدل دستکش با تراکم بالا انجام می شود اما امکان تهویه هوا در آن وجود دارد. از این رو دست کارگر حین کار عرق نخواهد کرد. به دلیل داشتن قابلیت انعطاف بالا و همچنین عدم جذب رطوبت، مناسب برای استفاده در بسیاری از مشاغل از جمله لوله کشی است. استفاده از موادی چون لاتکس و یاPVC در کف دست و نوک انگشتان حفاظ مناسبی در برابر بریدن و سایش پوست دست است. بسته به میزان خطری که در محیط کار وجود دارد و دستگاهی که کارگر با آن کار می کند، ضخامت مواد کف دست افزایش مییابد. با ضخیم شدن مواد کف دست امنیت افزایشیافته و قابلیت انعطاف پذیری کاهش مییابد.

  1. 2.       دستکش کف مواد:

دستکش کف مواد می توان به عنوان دستکش ایمنی همه کاره یاد کرد. جهت مصارف عمومی، کارهای ساختمانی، تعمیرات و صنایع فلزی کاربرد دارد.  این دستکش ها نیز از نخ پلی استر بافته می شود و تهویه هوای مناسبی دارد. در کف دست و انگشتان دستکش از مواد و پلیمرهای پلاستیک استفاده می شود. از آنجایی که کاربرد این دستکش عمومی است، انواع بسیار زیادی از آن با ضخامت های مختلفی از مواد را میتوانید در بازار بیابید. استفاده از این دستکش از بریدن دست، سایش پوست دست، آفتاب سوختگی و …پیشگیری خواهد نمود.

در ادامه این مقاله ما شما را بیشتر با انواع دستکش ایمنی آشنا می نماییم. در صورت تمایل می توانید اینجا کلیک کنید و ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی , دستکش کار , خرید دستکش ایمنی , قیمت دستکش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

بررسی ۷مدل چراغ راهنمایی

حتما  براتون پیش آمده که پشت چراغ قرمز راهنمایی گیر کردید و یا توی جاده، اطراف میدان و یا نزدیک تونل چراغ راهنمایی چشمک زن دیده باشید!ایا تا به حال فکر کردید که چراغ راهنمایی چقدر می تونه به روان بودن ترافیک و ایجاد امنیت در عبور و مرور کمک کند؟ و یا اینکه چراغ راهنمایی چند مدل دارد؟ در این مقاله سعی کردیم مدلها و کاربردهای چراغ راهنمایی را توضیح دهیم.

همانطور که می دانید چراغ راهنمایی رانندگییکی از تجهیزات ترافیکی بسیار مؤثر در کنترل ترافیک و نظم بخشی به عبور و مرور خودرو ها و عابرین پیاده می باشد. امروزه انواع بسیار متنوعی از چراغ راهنمایی در بازار وجود دارد. هر یک از آنها دارای ویژگی ها و کارایی هایمتفاوتی هستند. در عین حال، همه آنها دارای شباهت هایی هم هستند. برای مثال رنگ های استانداردی که در ساختار همه چراغ های راهنمایی به کار می روند عبارتند از سه رنگ قرمز و سبز و زرد. معنای هر کدام از این رنگ ها در همه چراغ ها کاملا مشترک است. در ادامه به بررسیچند نمونه از پرکاربردترین چراغ های راهنمایی می پردازیم.

  1. چراغ راهنمایی لامپی

قدیمی ترین نوع چراغ راهنمایی، چراغ راهنمایی لامپی است. البته با گذشت زمان، تغییرات فراوانی در میزان کیفیت آنها روی داده است. چراغ راهنمایی لامپی مانند سایر انواع چراغ راهنمایی معمولا دارای بدنه ای از جنس پلی کربنات و یا پی وی سی است. به همین دلیل مقاومت فراوانی در برابر شرایط جوی دارد. از مزایای آن می توان به دارا بودن قدرت پرتاب نور بالا و قیمت ارزان و مقرون به صرفه اشاره کرد.

  1. چراغ راهنمایی ال ای دی

همگام با پیشرفت تکنولوژی و در راستای رفع ایرادات موجود در چراغ راهنمایی لامپی، چراغ های دیگری موسوم به چراغ راهنماییLED وارد بازار فروش شدند. ال ای دی، نسل جدیدی از لامپ ها هستند که حداقل میزان مصرف انرژی را دارند عمر مفید این لامپ ها بسیار زیاد است. در واقع هر خانه از این نوع چراغ راهنمایی، متشکل از تعداد زیادی از ال ای دی است. همین امر مزیتی بسیار بزرگ به شمار می آید. چرا که در صورت سوختن یکی از این لامپ ها، چراغ راهنمایی همچنان قابل استفاده است.

در ادامه مقاله ما شما را با انواع چراغ های راهنمایی و نحوه کارکرد آنها آشنا مینماییم. در صورتی که برای مطالعه ادامه این مقاله مشتاق هستید می توانید اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ راهنمایی، قیمت چراغ راهنمایی رانندگی، چراغ راهنمایی چشمک زن، تولید کننده چراغ راهنمایی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

آشنایی با تجهیزات ایمنی

آماده نمودن تجهیزات ایمنی از مهمترین اقدامات لازم برای شروع کار است. اما این تجهیزات شامل چه مواردی می شود؟ شما به عنوان یک کارفرما چگونه باید بهترین تجهیزات را برای کارکنانتان تهیه کنید؟ آیا هر لباس کار، کفش کار، کلاه ایمنی و یا دستکش ایمنی برای هر کاری مناسب است؟ با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه تجهیزات ایمنی پیشرفت بسیاری نموده است و تنوع آنها افزایشیافته است. تشخیص این که چه نوع تجهیزاتی برای فعالیت مورد نظر شما  مناسب است را باید به کارشناسان این زمینه بسپارید. ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات ایمنی در ایران شرایطی فراهم آورده است که بتوانید با یک تماس از مشاوره رایگان فروشگاه ایمن ترافیک کالا بهره مند شوید.

در ادامه تعدادی از انواع تجهیزات ایمنی که در هر محیط کاری برای ایجاد ایمنی کار لازم است را توضیح می دهیم.

لباس کار

لباس کار یکی از متنوع ترین انواع تجهیزات ایمنی است. اینکه شما مشغول به چه فعالیتی هستید در انتخاب لباس کار تاثیر به سزایی دارد. برای مثال اگر به عنوان کارگر مشغول به کار هستید و در طول ساعت کاری فعالیت بدنی زیادی دارید، بهتر است از انواع لباس کار یکسره، لباس کار دوبنده و یا لباس کار خلبانی استفاده کنید. این لباس ها به شما اجازه تحرک و فعالیت می دهند. اما اگر به عنوان یک مهندس فعال هستید و فقط وظیفه نظارت بر کار را دارید می توانید از انواع لباس کاپشن و شلوار استفاده کنید.

البته جنس پارچه نیز در انتخاب شما موثر است برای مثال اگر مکانیک هستید و یا در حرفه ای مشغول به کار هستید که با روغن سر و کار دارد باید از لباس هایی با پارچه های فلامنت استفاده کنید. روغن از این نوع لباس عبور نمی کند. بد نیست بدانید لباس کار ایرانخودرویی این ویژگی را دارد. اگر در محیط های گرم مشغول به کار هستید از لباس هایی با پارچه های نازک تری استفاده کنید. به صورت خلاصه می توان گفت داشتن لباس کار مناسب، علاوه بر اینکه برای حفاظت بدنتان ضروری است، به واسطه جیب هایی که در محل مناسب دارد انجام کار را برای شما آسان می نماید و این امکان را فراهم می کند که محیط کار شما منظم و مدرن شو

انواع کفش کار

شاید این تصور را داشته باشید که کفش چه تاثیری در ایمنی حین کار دارد. اما بد نیست بدانید آمار بسیار بالایی از مجروحیت های حین کار به افتادن اجسام سنگین و تیز روی پا، لیز خوردن در محیط کار و برق گرفتگی اختصاص دارد. استفاده از کفش های ایمنی مخصوص هر حرفه می تواند علاوه بر ایجاد امنیت باعث بالاتر رفتن راندمان کاریی نیز بشود.

برای مطالعه ادامه این مطلب و آشنایی بیشتر با انواع تجهیزات ایمنی می توانید اینجا کلیک کنید.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تجهیزات ایمنی , کلاه کار , کفش کار , لباس کار , دستکش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

بررسی 4 مدل تاب و سرسره

تاب سرسره  یکی از مهیج ترین تجهیزات بازی برای کودکان به شما می رود. علاقه ای که کودکان و حتی بزرگسالان به استفاده از این تجهیزات دارند باعث شده تا علاوه بر پارک ها، امروزه از آنها در خانه، ویلاها و حیاط ها نیز استفاده شود. اگر قصد خرید تاب سرسره دارید به منظور سنجش کارایی آن باید همه ی جوانب را مد نظر قرار داده و مطابق آنها عمل کنید. به همین جهت در این مقاله با ارائه ی نکاتی مهم در این زمینه قصد داریم شما را در تهیهی این تجهیزاتیاری کنیم.

1-تاب سرسره ی فلزی یکی از پرکاربردترین تاب سرسره ها محسوب می شود. این تجهیزات اگر به صورت اصولی ساخته شده باشند می توانند دارای طول عمر بالایی باشند. اما آن چه امروزه استفاده از آنها را محدود کرده است، عدم رعایت استانداردهای ایمنی در ساخت آنها و همچنین داشتن طرح هایی ساده می ها برخوردار است. اما جذب گرما و سرما در فصول مختلف باعث شده تا کودکان به هنگام بازی اذیت شوند. رنگ آمیزی آنها با رنگ های  کوره ای الکترواستاتیک از زنگ زدگی و ایجاد استهلاک در آنها جلوگیری کرده و ظاهر آن را برای استفاده در مکان هایی چون پارک ها و حیاط ها مناسب می کند. با توجه به این که لغزندگی این تجهیزات نسبت به انواع غیر فلزی بیشتر است جذابیت بازی با آن برای کودکان بیشتر خواهد بود.

2-اگر هدف از تهیهی تاب سرسره، استفاده از آن در حیاط یا ویلا است، تاب سرسره ی ویلایی می تواند بهترین گزینه باشد. این محصولات در انواع چوبی، فلزی و پلاستیکی ساخته شده اند که مطابق سلیقهی خود می توانیدیکی از آنها را انتخاب نمایید.

اما انواع چوبی و پلاستیکی آن به دلیل داشتن طرح های متنوع و زیبایی چشم نواز می تواند گزینهی بهتری بوده و زیبایی باغ یا ویلای شما را دو چندان کند. استفاده از طرح های متنوع و همچنین مناسب بودن جنس مواد به کار رفته در تاب سرسره های ویلایی غیر فلزی سبب شده تا استفاده از آنها برای کودکان ایمن بوده و مانع از ایجاد حساسیت در آنها شود.

برای مطالعه ادامه این مقاله می توانید اینجا کلیک کنید و اطلاعات کاملی درباره انواع تاب و سرسره به دست بیاورید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تاب سرسره , خرید تاب سرسره , قیمت تاب سرسره ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

خرید لوازم ورزشی پارکی

لوازم ورزش در پارک به گونه ای در نظر گرفته می شوند که انواع مختلف لوازم ورزشی را شامل شده و قسمت های مختلف بدن در کار با این لوازم درگیر شده و تقویت شوند. دستگاه بدنسازی پارکی پرس پا، یکی از این لوازم ورزشی در پارک می باشد. این دستگاه در هنگام استفاده پا را درگیر کرده و موجب تقویت عضلات می گردد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

دستگاه گام زن پارکی یکی از وسایل ورزشی پارکی بسیار پرکاربرد است که استفاده از آن بسیار آسان بوده و کارایی آن به این شکل است که پیاده روی را شبیه سازی می کند. از مزایای استفاده از دستگاه ورزشی گام زن پارکی می توان به تقویت سیستم قلبی، تنفسی، تقویت ماهیچه های شکم و کمر، افزایش انعطاف پذیری، توازن و تقویت ران و پا و سایر موارد بیانجامد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

دستگاه پرس سرشانه پارکی ، وسیله ورزشی بدنسازی است که در اماکن ورزشی باز و پارک ها بسیار استفاده می گردد و باعث تقویت و رشد ماهیچه های سر شانه و انعطاف و هماهنگی مفاصل می گردد. دستگاه پرس سرشانه پارکی، به دلیل کاربرد بسیار در بدنسازی در بین جوانان طرفداران بسیاری دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تردمیل پارکی، به عنوان یکی از بهتری وسایل ورزشی پارکی به شمار می آید که با بدنه ای تمام فلزی ساخته شده و به این ترتیب، ساختاری بسیار محکم و مقاوم دارد. به کارگیری فلز برای ساخت بدنه، این امکان را ایجاد می کند که لوازم ورزشی پارکی در برابر آسیب های احتمالی، خراب نشود و در صورتی که به شکل غیر اصولی مورد استفاده قرار گیرد موجب صدمه به کاربر نگردد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

دستگاه اسکی فضایی پارک، مانند بسیاری از محصولات مشابه در این زمینه، برای نصب در بوستان ها، بلوارها، پارک ها، محوطه های مسکونی، پیاده روهای وسیع و مواردی از این قبیل، انتخابی ایده آل است.وسایل ورزشی داخل پارک، به دلیل در دسترس بودن برای افراد مختلف در هر سنی، باید ساختار و طراحی استانداردی داشته باشند تا موجب ایراد صدمه فیزیکی نشوند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

دستگاه اسکی فضایی پارکی، نمونه ای از بهترین لوازم ورزشی پارکی است که با طراحی استاندارد و زیر نظر متخصصان خبره، مراحل ساخت خود را طی کرده است. لوازم ورزشی داخل پارک، برای نصب در مکان های مختلف مناسب اند: بوستان ها، پارک ها، شهر بازی ها، فضای سبز، بلوارها، معابر عمومی وسیع و بسیاری از موارد دیگر.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لوازم ورزشی پارک , وسایل ورزشی پارکی , قیمت لوازم ورزشی پارک , تولید کننده وسائل ورزشی پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

خرید گلدان پارکی

وزن تقریبی این گلدان بزرگ شهری که جزء گلدان های مدرن شهری نیز به حساب می آیند چیزی در حدود 25 کیلوگرم است که بسته به مقدار خاک و گیاهانی که در آن کاشته می شود این وزن بسیار بیشتر می شود. گلدان بتنی به واسطه استفاده از بهترین نوع بتن بسیار مستحکم بوده و در طول زمان دچار خوردگی و تغییرات ظاهری نمی شود. .گلدان شهری بزرگ عمر و دوام بسیار بالایی دارد و تا سال ها  می تواند کارایی داشته باشد بدون اینکه ترک بردارد یا شکسته شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

گلدان پارکی از جمله زیباترین مبلمان شهری است که از آن می تواند در سطح شهر، پارک ها، فضای سبز مجتمع مسکونی، اداری و تجاری، باغ و ویلا استفاده نمود. این محصول مقاوم در برابر نور خورشید مقاومت بالایی دارد و قسمت مناسبی نیز دارد.

 گلدان

این گلدان سیمانی پارکی در برابر تابش مستقیم و اشعه خورشید بسیار مقاوم هستند و در نتیجه با گذشت زمان دچار تغییر در رنگ و ظاهر نمی شوند. از دیگر مزیت های این گلدان ها می توان به ضد اب بودن و قابل شتسشو بودن آنها اشاره کرد. این گلدان ها قابل استفاده در خیابان ها و بلوار ها می باشد و می توان برای سد کردن مسیر و به عنوان راهبند از این گلدان استفاده کرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

گلدان سنگی با رنگ و طرحی جدید و زیبا، با قرار گرفتن در فضای باز و زیر نور خورشید دچار تغییر رنگ نخواهد شد. این گلدان با توجه به کیفیت بالایی که دارند دارای مقاومت و دوام بالایی هستند. این محصول در برابر ضربه، نور مستقیم خورشید و فشار مقاومت بالایی دارد و بسیار زیبا می باشد.

 گلدان

این گلدان بتنی پارک در برابر دماهای مختلف بسیار مقاوم می باشد.و ظاهر خود را در برابر سرما و گرما از دست نمی دهد.و پس از تغییرات دمایی دچار ترک خوردگی نمی شود.به علت متریال مصرف شده در گلدان بتنی پارکی ، این محصول در برابر رطوبت مقاوم بوده.و خاصیت خود را در برابر رطوبت از دست نمی دهد و خراب نمی شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ظاهر زیبای گلدان سیمانی پارک از دیگر مزایای آن است و امکان تغییر رنگ برای تناسب بیشتر با محیط مورد نظر نیز وجود دارد. امکان استفاده از گلدان سیمانی پارک در همه نوع آب و هوا وجود دارد و از این رو ایمن ترافیک کالا با فروش گلدان سیمانی به صورت اینترنتی و با قیمت مناسب، امکان ارسال محصول به همه ی شهرهای کشور را فراهم نموده و محصول را با تضمین کیفیت ارائه می کند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: گلدان سیمانی , گلدان شهری , قیمت گلدان بتنی , خرید گلدان سیمانی شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

خرید نیمکت شهری

ایمن ترافیک کالا نیمکت چوبی و فلزی پارکی را در راستای عرضه مبلمان و تجهیزات شهری با قیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه می دهد. برای افزایش ماندگاری و بالا بردن کیفیت نیمکت ، در ساختار آن از فلز استفاده شده است و برای جنبه ی زیبایی و راحتی آن چوب به کار رفته است . فلز به کار رفته در نیمکت چوبی فلزی ارائه شده توسط ایمن ترافیک کالا ، در برابر ضربه و رطوبت مقاوم است و از چوب مناسب و مقاوم در برابر رطوبت ، گرما و نفوذ حشرات نیز در تولید محصول استفاده شده است .

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

نیمکت چوبی پارک پایه چدنی ارائه شده توسط ایمن ترافیک کالا در حیطهی تولید مبلمان و تجهیزات شهری ، در برابر ضربات خارجی و برخورد با اشیاء بسیار مقاوم است و علاوه بر آن ، از آنجایی که نیمکت ها معمولا در فضای آزاد قرار دارند ، نیمکت چوبی پارک پایه چدنی در برابر تابش مستقیم نور خورشید ، باران، سرما و نفوذ حشرات مقاومت بالایی دارد .

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

نیمکت سنگی و چوب پارک از مواد مرغوب ساخته شده است که همین امر موجب می شود که این نیمکت پارک بسیاربا دوام باشد و عمرطولانی ای داشته باشد.،نیمکت پارکی ارزان به نسبت قیمت مناسبی که دارد در برابر شعله آتش مقاومت بالایی نشان می دهد که اینیک ویژگی بسیار مهم در هر نیمکت است.نیمکت سنگی پارک دارای ارتفاع استاندارد 70سانتی متر می باشد. این نیمکت پارکی دارای طرح جدید و رنگ های متنوع است که با سلیقه هر کسی جور درمی آید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

نیمک بتنی با پایه گوی در گروه نیمکت پارکی ، با داشتن طراحی خلاقانه و زیبا دارای سبک کلاسیک است و از دو عدد گوی بتنی به عنوان پایه در آن استفاده شده است . این نیمکت بتنی ظرفیت نشتن دو نفر هم زمان را به راحتی دارا ست و می توان گفت که نیمکت پارکی ارزانی است.نیمکت بتنی با پایه گوی، مناسب استفاده در فضاهای مدرن شهری ، میادین ، پارک ها و فضای سبز ، مراکز دانشگاهی و فضا های آموزشی ، هتل ها ، مراکز تفریحی ، شهرک های مسکونی ، فضا های پذیرائی و اقامتی می باشد .

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

روکش کشیده شده بر روینیمکت چوبی پایه فلزی از رنگ پلی اورتان بوده و ماندگاری بالایی دارد. به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید نیمکت چوبی ، این محصول فضای آرامش بخشی را برای افراد بوجود آورده و موجب آرامش روانی فرد می شود.نیمکت چوبی پارکی از چوب روسی ساخته شده که از آلودگی محیط زیست جلوگیری کرده و پس از استقاده طولانی مدت قابلیت بازیافت و برگشت به محیط را دارد. نیمکت چوبی در ابعاد استاندارد و وزن مناسب ساخته شده و  این امر سبب می گردد نیمکت پارکی دارای استقامت بالا در برابر وزن افراد باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

مصالح به کار گرفته شده در این نیمکت بتنی پارک با پشتی فرفرژه باعث شده تا دوام و ماندگاری فراوان، آن را از میان انواع نیمکت متمایز گرداند.پایهی مستحکم بتنی و پشتی فرفوژه آهنی همراه با چدن نه تنها مقاومت این مبلمان بتنی پارک را در برابر فشار و وزن زیاد مقاوم می‌ سازد بلکه زیباییِ چشمگیری را نصیبآن کرده است. نیمکت سنگی پارک , درعین رعایت ارگونومی و راحتی فراوان برای مصرف کننده و تمامی ویژگی های ذکر شده, بسیار مقرون به صرفه می باشد. در نتیجه خریدار این نیمکت بتنی انتخابی هوشمندانه خواهد داشت.

نیمکت



:: برچسب‌ها: نیمکت پارک , قیمت نیمکت پارک , نیمکت سیمانی , قیمت نیمکت بتنی ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

دستکش کار ضد برش استادکار از جمله دستکش های ایمنی بسیار مقاوم و با انعطاف پذیری بالا است. شما هر جا که احساس کردید دستتان در معرض آسیب است می توانید از این دستکش استفاده کنید. در قسمت کف دست و نوک انگشتان این مدل از لایه بسیار مقاومی استفاده شده است. این ماده باعث می شود هیچ قطعه تیز و برنده این مانند براده های چوب و آهن وارد پوست دست نشود.

 ضد برش

دستکش کار کف مواد استادکار از پلی اورتان ساخته شده است. این دستکش دست را در برابر عواملی همچون اکسیداسیون، حلال ها، روغن، مواد نفتی و بنزین محافظت می کند. این دستکش با این قابلیت خاص خود قیمت چندان زیادی ندارد. این دستکش انعطاف پذیری مناسبی دارد و فرد می تواند در هنگام کار با مواد شیمیایی ظریفکاری نیز انجام دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

دستکش کار ژله ای استاد کار به قدری بهینه طراحی شده است که همه می تواند در هر کاری از آن استفاده کنند. دلیل این موضوع را می توان در نحوه بافت آن جستجو کرد. این دستکش در قسمت مچ دست کشبافت است و به این شکل به راحتی در دست فیکس می شود. این دست کش در قسمت روی دست از الیاف بسیار مقاومی بافته شده است و در کف دست روکش پلاستیکی دارد.

 دستکش کار

دستکش کار تانگ وانگ یکی از انواع دستکش ایمنی برای انجام ظریف کاری است. این دستکش به واسطه ضخامت مناسبی که دارد مانع از انجام فعالیت های ظریف نمی شود. این دستکش به دلیل داشتن لایه ای از نیتریل در روکش در برابر مواد شیمیایی همچون مواد نفتی و روغنی مقاومت مناسبی دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

دستکش کار کف مواد تانگ وانگ از پلی استر تولید شده است. دوخت این دستکش به نحوی است که در استفاده طولانی مدت دست خسته نشده و آسیب نمی بیند. این دستکش در برابر سوراخ شدن و ساییده شدن مقاومت بسیار بالایی دارد. این دستکش از برخورد مواد روغنی و نفت با دست پیشگیری می کند و خود در برخورد با این مواد کیفیت اولیه خود را از دست نمی دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

دستكش کار كف چرمی دوبل ايرانی از جمله مهمترین تجهیزاتی ایمنی است که از دست ها محافظت می کند. دست یک کارگر اگر دچار مشکل شود عملا دیگر قادر به انجام کارهای خود نخواهد بود. به همین دلیل استفاده از دستکش اهمیت زیادی دارد. یکی از دلایلی که افراد کمتر از دستکش استفاده می کنند راحت نبودن دست ها در حین کار است اما این مدل دستکش ایرانی در قسمت بالای دست از پارچه دوخته شده است و در کف دست دارای چرم با دوامی است که در حین کار قدرت مانور فرد را کاهش نمی دهد.

کف مواد



:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی , دستکش کار , خرید دستکش ایمنی , قیمت دستکش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

کفش کار مارکو ساق بلند مقاومت بسیار زیادی داشته و از پا در برابر آسیب های احتمالی موجود در محیط کاری محافظت می نماید. همچنین رویه محصول نام برده عایق مناسب گرما و حرارت بوده و مانع از آتش گرفتن و سوختن کفش در شرایط کاری سخت می شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

رویه کفش کار مارکو ساق کوتاه از جنس چرم گاوی بوده.که این امر علاوه بر زیبایی و مقاومت بالا.در برابر ضربه باعث می شود که پا درون این کفش عرق نکند . دلیل ورود هوا درون این کفش.بخاطر منافذ طبیعی موجود بر روی چرم بوده است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کفش کار کاویان ساق بلند محکم و با دوام بوده و از پا در برابر آسیب ها و صدمات  احتمالی محافظت می کند.این کفش ایمنی چرم دارای وزن سبکی میباشد. کفش ایمنی کاویان دارای طراحی ارگونو کف پا و بدن میباشد و بر اثر استفاده از این کفش ایمنی فشاری بر روی زانوها و ستون فقرات ایجاد نمی شود.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کفش کار کاویان ساق کوتاه از چرم با کیفیت و عالی تولید شده است که بسیار راحت و بدون حساسیت می باشد. استفاده، نگهداری و شست و شوی این کفش کار به علت متریال مصرف شده در آن ضد آب است. همچنین این کفش ایمنی از پاها در برابر گرما و سرما محافظت میکند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

در مشاغلی مانند آتش نشانی و یا صنعت نفت و پتروشیمی نیاز به استفاده از کفش ایمنی نسوز وجود دارد. کفش کار کاوه نمونه‌ای بسیار عالی از کفش کاراست که رویه چرم تبریز آن در برابر برخورد اشیا نوک‌تیز و سقوط آن ها مقاوم می باشد و دچار پارگی نمی شود. این کفش کاملا استاندارد تولیدشده و تأثیر منفی بر روی زانوها و ستون فقرات فرد استفاده‌کننده نمی‌گذارد. 

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کفش کار سبلان بسیار با کیفیت بوده و رویهی چرم محکمی دارد. این رویه چرم در برابر سوراخ و پارگی حاصل از برخورد با اشیا تیز مقاوم است. کفش ایمنی چرم تبریز در برابر سقوط اشیا از پای شخص استفاده کننده مراقبت می کند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 



:: برچسب‌ها: کفش کار , کفش ایمنی , قیمت کفش کار , خرید کفش ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

چراغ پلیسی

وسایل مختلف از جمله چراغ گردان پلیس که در اختیار پلیس قرار می گیرد و به جهت امنیت بیشتر شهروندان از آن استفاده می شود را تجهیزات پلیس می‌نامند.  لوازم پلیس دارای انواع مختلفی است و در محیط های مختلف و به جهت اهداف مشخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. تجهیزات پلیس در هر سازمان پلیسی قابل مشاهده می باشد و بنا بر بخش ها و رده های مختلف مانند پلیس پیشگیری، پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس آگاهی، پلیس فتا و…می تواند متفاوت از یکدیگر باشد.

سایت های بسیاری در زمینه فروش این محصولات وجود دارند و می توان به راحتی از این سایت ها این محصولات را خریداری نمود تنها باید قبل از اقدام به خرید تجهیزات پلیسی مجوز خرید آن وسیله را تهیه نمایید تا بتوانید خریدی بی دردسر داشته باشید. از جمله سایت هایی که می توانید خرید تجهیزات پلیس را به سادگی از آن انجام دهید سایت ایمن ترافیک می باشد که محصولات خود را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت ها برای شما به ارمغان می آورد.

چراغ پلیسی چیست؟

به طور کلی چراغ پلیسییک نوع چراغ مخصوص است که بر روی ماشین هایی همچون ماشین پلیس و خودرو امداد نصب و اجرا می شود و به همین جهت نقش بسیار مهمی را در ماشین های امداد ایفا می کند و یکی از مهم ترین تجهیزات پلیس می باشد. امروزه انواع چراغ های پلیسی تهیه و تولید می شود که هر کدام دارای قیمتی مخصوص به خود است و می شود گفت قیمت چراغ های پلیسی برحسب نوع می تواند با یکدیگر متفاوت باشد.

چراغ پلیسی ماشین بسته به اندازه خودرو و یا سازمانی که برای آن کار می کنند تاثیر گذار است و می توانند دارای چراغ هایی با اندازه هایی متفاوت باشند و به دلیل تعداد ال ای دی های به کار رفته در آن و تعداد رنگ آن ها قیمت چراغ پلیسی ماشین با یکدیگر متفاوت است. برای آشنایی با انواع قیمت چراغ پلیسی برای ماشین های مختلف می توانید راهنمایی های خود را از سایت ایمن ترافیک دریافت نمایید.

کلام آخر

چراغ گردان پلیس و امداد روی انواع خودرو امداد و پلیس نصب شده و هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. رنگ چراغ گردان در هر خودرو متفاوت بوده و طبق استانداردها انتخاب می شود. در ضمن تکی و یا دوتایی بودن، گردان و یا ثابت بودن چراغ ها نیز با هم متفاوت هستند. اما مهمترین آیتمی که در قیمت چراغ گردان تاثیر مستقیم دارد استفاده از چراغ ال ای دی و یا لامپ ساده است. قیمت خرید چراغ گردان ال ای دی نسبتا بیشتر است اما ماندگاری این مدل بیشتر از انواع ساده آن می باشد. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات پلیس تولید انواع چراغ گردان پلیس و چراغ گردان امداد را به آنجام داده و محصولات خود را به صورت انلاین به فروش می رساند.

 

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ گردان امداد , چراغ گردان پلیس , خرید چراغ گردان پلیس , قیمت چراغ گردان پلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

لباس کار ایران خودرو از مدلهای پرفروش لباس کار است. لباس کار ایران خودرو از جنس فیلامنت ویسکوز و پلی استر پنبه تهیه شده است که مقاومت بالایی در برابر پارگی، حرارت و سایش دارد. پلی استر مورد استفاده برای ساخت این لباس ترکیبی از ۳۰% پلی استر ۷۰% پنبه است. پارچه با بافت کچره با تراکم بالا و نخ چهل‌دولا برای استحکام دهی بیشتر به لباس کار دوخته شده است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

لباس کار یکسره دوبنده با پوشش پاها و ناحیه شکم و قفسه سینه برای مصارف عمومی و تعمیراتی مناسب است. استفاده از این نوع لباس کار در فصل های گرم پیشنهاد مناسب تری است. این لباس با جنس فیلامنت پلی استر و پنبه از مقاومت نسبی در برابر عوامل جرقه، پارگی و سوختگی برخوردار است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

لباس کار کارگری به عنوان پوششی ایمن در برابر آسیب ها و آلودگی­ های محیطی عمل می کند. از این رو باید از استحکام مطلوبی برخوردار باشد. کارگر فارغ از محیطی که در آن مشغول به کار است، باید از تجهیزات ایمنی برای حفظ سلامت خود استفاده کند. لباس کار کارگری از جنس فیلامنت و پلی استر پنبه ( 70% پنبه و 30% پلی استر) ساخته شده است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

لباس کار خلبانی از جمله لباس های ایمن و استاندارد برای مصارف کارگاهی است. این لباس در طرح ها و سایزهای مختلف برای افراد مختلف قابل استفاده است. پارچه مورد نظر تهیه شده از الیاف فیلامنت کجراه و پلی استر پنبه است که از قیمت مناسب و مقاومت بالایی برخوردار است.

خلبانی 

لباس کار alfa با استحکام و دوام بالایی که دارد، برای محافظت از بدن در برابر آسیب ها گزینه کاملا مناسبی است. ترکیبی از 70% فیلامنت پنبه و 30% پلی استر خواص منحصر به فردی نظیر مقاومت سایشی بالا، براقیت، عایق حرارتی، ضد جرقه، و ضد باکتری و قارچ برای لباس کار فراهم نموده است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

لباس کار جوشکاری ساخته شده از الیاف پلی استر و کتان است که محافظت بالایی در برابر آسیب های محیطی خواهد داشت. مطابق با استاندارد بین المللیCE، جنس لباس کار جوشکاری دارای خواص ضد جرقه و عایق است. نخ مورد استفاده در دوخت لباس جوشکاری از جنس متا آرمید و نومکس است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار , خرید لباس کار , قیمت لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

دستکش ضد برش استادکار

در تهیه دستکش ضد برش استادکار از لاتکس طبیعی و پارچه پلی استر استفاده شده است. این محصول با توجه به ساختاری که دارد، می تواند دستان کاربر را در مقابل ابزارآلات تیز محافظت نماید. نخ پلی استری که در تهیه این دستکش مورد استفاده قرار گرفته است، از کیفیت بسیار بالا با تراکم زیاد، برخوردار می باشد. به همین دلیل این محصول در مقابل تغییرات دمایی، انعطاف پذیر می باشد. بنابراین می توانید حتی در دماهای بسیار پایین نیز از آن استفاده کنید. طراحی دستکش ضد برش استادکار به گونه ای است که هوا به خوبی در آن جریان دارد. بر همین اساس نیز حین کار، دستان کارگران به هیچ عنوان عرق نمی کند.

استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید این دستکش، باعث شده تا قیمت دستکش ضد برش استادکار نسبتاً بالا باشد. اما کیفیت و کارایی این محصول، به خوبی این موضوع را توجیه می کند. چنانچه در صنایع شیمیایی مشغول به کار هستید، می توانید با استفاده از این دستکش، دستان خود را در مقابل مواد شیمیایی محافظت نمایید. ضد برش بودن آن نیز کمک می کند تا در مشاغلی چون مکانیکی، شیشه بری و ...، کاربر نگرانی از بابت بریده شدن دستان خود نداشته باشد. این محصول دارای کفی زبری است که گیرایی آن را افزایش می دهد.

دستکش کار استادکار بر اساس استانداردهای بین المللی ساخته شده است. به همین دلیل نیز محصولی ایده آل برای محافظت دستان شما حین کار می باشد. بسیار سبک بوده و دوام بالایی دارد. با توجه موادی که در ساخت آن استفاده شده است، از طول عمر بالایی نیز برخوردار می باشد. برای خرید دستکش ضدبرش استادکار، می توانید به فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید. با خرید آنلاین به این مرکز، می توانید این محصول را با قیمت مناسبی خریداری نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش ضد برش استاد کار , دستکش کار استاد کار , قیمت دستکش ضد برش استادکار ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

لباس کار کارگری

یکی از مشاغلی که همواره به لباس ایمنی نیاز دارد، شغل کارگری است. به همین سبب نیز بیشتری حجم محصولات تولیدی های تجهیزات ایمنی، به لباس کار کارگری اختصاص دارد. این محصول یکی از ساده ترین انواع لباس ایمنی است. بسته به نوع کاری که دارید می توانید لباس کار خود را در انواع کاپشن شلوار، یکسره و دوبنده تهیه کنید. اگر برای محیط کار خود به دنبال یک لباس کار ارزان می گردید، می توانید این لباس ایمنی کارگری را تهیه نمایید. سبک بودن و طراحی خاص این محصول باعث شده تا کارگر حین کار، آزادی عمل بالایی داشته باشد.

در تهیه این لباس معمولاً از ترکیب پلی استر و پنبه استفاده می شود. به همین دلیل نیز بسیار سبک است و از عرق کردن کارگران، حین کار جلوگیری می کند. این لباس برای آن دسته از افرادی که در شغل های سبک و بی‌ خطر فعالیت دارند، بهترین گزینه است. اما اگر مشغول به انجام کاری سنگین هستید می توانید انواع لباس کار کارگری با جنس فلامینت کجراه تهیه کنید. قیمت لباس کار کارگری با این پارچه، کمی بالاتر است. زیرا متریال به کار رفته در تهیه آن، دارای مقاومت بالایی است و می تواند بدن کارگر را در مقابل حرارت، مواد شیمیایی و ... محافظت کند.

چنانچه در مشاغلی نظیر لوله کشی فعالیت داشته باشید، انواع لباس کار کارگری دوبنده، گزینه مناسب تری برای شما می باشد. زیرا پارچه ای که در این محصول به کار رفته است به صورت ضد آب است و نوع طراحی آن، مانع از تحرک شما نخواهد شد. چنانچه قصد خرید لباس کار کارگری دارید، به سایت فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید. این مرکز به عنوان تولید کننده و عرضه کننده انواع لباس ایمنی، آنها را با قیمت مناسب به فروش می رساند. برای انتخاب لباسی مناسب با محیط کار خود، می توانید با کارشناسان فروش ما در این مجموعه تماس بگیرید.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار کارگری , لباس کار ارزان , خرید لباس کارگری , قیمت لباس کارگری ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

برند اسپانیایی  adoاز بهترین تولید کنندگان انواع تجهیزات ترافیکی است. این شرکت با تولید انواع چراغ راهنمایی و رانندگی سعی نموده است لیست کاملی از محصولات ترافیکی روانه بازار نماید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کمپانی هلندیPromstahl از دیگر شرکت های اروپایی فعال در زمینه تولید انواع تجهیزات ترافیکی می باشد. این برند را می توان از جمله برندهای پر طرفدار اروپایی دانست.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی  ایمنی در ایران است. این شرکت سعی دارد محصولاتی با کیفیت، قیمت مناسب و مدرن روانه بازار نماید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Setga را باید سردمدار تولیدکنندگان تجهیزات ترافیکی مدرن دانست. محصولات این برند با دیگر انواع چراغ راهنمایی که تا کنون دیده اید متفاوت است. چراغ راهنمایی تولید شده در این شرکت نیز شکل و طرح متفاوتی دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

CAME URBACO برندی آمریکایی است که در حوزه تولید تجهیزات ترافیکی فعالیت دارد. این برند تا جایی پیش رفته است که محصولات آن در سرتاسر دنیا خرید و فروش می شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ راهنمایی , خرید چراغ راهنمایی , قیمت چراغ راهنمایی , چراغ راهنمایی رانندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

کلاه ایمنی jsp

کلاه ایمنی jsp یکی از تجهیزات پرکاربرد می باشد. این محصول با توجه به قابلیت هایی که دارد، سر افراد را حین انجام کار در محیط های خطرناک محافظت می کند. در ساخت این کلاه از پلی اتیلن استفاده می شود. بر همین اساس نیز دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه می باشد. این مدل کلاه با توجه به قابلیت استفاده از آن در کارهای عمرانی و ساختمان سازی، به عنوان کلاه کار ساختمانی نیز شناخته می شود.بر روی این محصول، بندی به صورت ریگلاژی تعبیه شده است. با استفاده از این بند می توان کلاه را بر روی سر، فیکس کرده و سایز آن را تنظیم نمایید. این موضوع باعث می شود، به هنگام بروز حوادثی چون سقوط اشیا و ...، کلاه از روی سر نیوفتد.

در قسمت داخلی کلاه کارjsp، عرق گیر وجود دارد. وجود این ویژگی، شرایطی را فراهم می آورد تا در صورت طولانی بودن مدت زمان کار، سر کاربر عرق نکند. به این ترتیب، افراد حین استفاده از این محصول به هیچ عنوان اذیت نمی شوند. در قسمت جلویی این کلاه کار ساختمانی، لبه ای قرار دارد. لبه جلویی از تابیدن آفتاب بر روی صورت ممانعت می کند. علاوه بر آن، لبه کلاه مانع از برخورد اشیای در حال سقوط با صورت می شود.قیمت کلاه ایمنی جی اس پی با توجه به کیفیت مواد اولیه ای که در ساخت آن، مورد استفاده قرار می گیرد، تعیین می گردد.

چنانچه در صنایع ساختمان سازی مشغول به کار هستید، استفاده از کلاه کار برندjsp، توصیه می شود. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید. ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب از جمله ویژگی های این مرکز می باشد. جهت دریافت مشاوره های مفید در جهت خرید کلاه ایمنی، می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنیjsp , کلاه کار ساختمانی , قیمت کلاه ایمنی جی اس پی ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مرداد 1399 | نظرات ()