نوشته شده توسط : malih

نحوه استفاده از لوازم ورزشی پارک

ورزش را نباید به باشگاه های ورزشی محدود نمود. استفاده از لوازم وزرشی پارکی در پارک ها نیز فرصت خوبی برای متناسب نگه داشتن اندام و همچنین سالم نگه داشتن بدن هستند. خرید لوازم ورزشی پارکی و استفاده از آنها تنها به پارک ها محدود نمی شود یک راه افزایش تحرک و فعالیت ورزشی، استفاده از محیط پارک ها و فضای سبز، خصوصا وسایل کمک ورزشی موجود در آن ها است که با توجه به نصب آن ها در فضای باز و سبز پارک و قابلیت استفاده گروهی از آن ها، استفاده از این چنین وسیله ها را با استقبال شهروندان روبرو ساخته است.

دستگاه تخته شکم

با دستگاه تخته شکم میتوان براي تقویت و افزایش انعطاف پذیری ماهیچه های شکم و پشت و سوزاندن و کم کردن چربی شکم و کمر، مناسب براي تقویت ماهیچه های شکم و زیبای اندام استفاده کرد.

مچ پاها را در مقر پاها قرار داده و پس از اطمینان از تعادل بر روی تخته شکم خوابیده و حرکت دراز نشست را به آرامی انجام دهید. سنین مختلف میتوانند دستگاه بدن سازی تخته شکم را استفاده کنند.

دستگاه ماساژور

دستگاه ماساژور برای تقویت کمر، ماساژ دادن ماهیچه های کمر و ماساژ کامل عضلات پشتی بدن، سیستم عصبی مرکزي، بر طرف کردن خستگی و لایروبی کانال ها و رگ های خونی و سیستم گردش خون کاربرد دارد.

براي ماساژ بدن اول مقابل هر یک از قسمت های دستگاه ماساژور ایستاده و بعد بدن خود را به آرامی به طرف بالا و پائین و چپ و راست حرکت دهید. ورزش‌کار باید به این نکته توجه کند که بدن خود را به آرامی حرکت دهد. دستگاه بدن سازی ماساژور براي جوانان، اشخاص میان سال و بزرگسالان مناسب میباشد .

دستگاه چرخ و فلک دو تایی

دستگاه چرخ وفلک دوتایی براي تقویت ماهیچه های بدن در قسمت بالا تنه و افزایش انعطاف پذیری و تحریک مفصل های شانه و عضلات، گردش سریع خون در کلیه عروق بدن و قلب مناسب است. باید توجه داشت که حرکات باید به آرامی و با تمرکز انجام شود و هر دورانی به چپ و راست، باید با تنفس عمیق همراه باشد.

دستگاه گام زن دست و پا

براي تقویت عملکرد قلبی و ریوی و همچنين سوزاندن چربی مطلوب است .مناسب براي تمام سنین( به جز افرادی که دچار پوکی استخوان هستند به علت احتمال زمین خوردن وشکستگی)

دستگیره دستگاه را بگیرید و با توجه یک پای خود را روی پدال قرار داده و هنگامیکه پایتان ثابت شد پای دیگرتان را روی پدال ديگر بگذارید و دستگیره ها را بگیرید. این حرکت شبیه قدم زدن عادی است و دست و پای مخالف به صورت هم زمان حرکت مینمایند.

فروشگاه ایمن ترافیک کالا شرایطی ایجاد نموده است که بتوانید این لوازم را تهیه نموده و در حیاط منزل، فضای سبز مجتمع مسکونی  و همچنین  باغ و ویلا نصب نمایید. قیمت لوازم ورزشی پارکی چندان بالا نیست و شما با انتخاب اصولی می توانید به درستی ورزش کنید. در صورت نیاز به نصاب و مشاوره در زمنیه خرید لوازم ورزشی می توانید باشماره های داخل سایت تماس بگیرید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: وسایل ورزشی پارک , تردمیل پارکی , لوازم ورزشی پارکی , قیمت وسائل ورزشی پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

زیباسازی شهر با گلدان های شهری مدرن

گلدان شهری یکی از عوامل زیبایی شهر، پارک، فضای بالکن، محیط باز ساختمان های تجاری، مسکونی و اداری است. همانطور که می دانید تنوع متریال در ساخت گلدان شهری بسیار بالاست و همین امر خرید گلدان شهری را کمی سخت می نماید. کامپوزیت، فایبرگلاس، پلاستیک، بتن، سیمان، سنگ و ... همگی در ساخت گلدان شهری استفاده می شوند. با اینکه قیمت گلدان شهری سیمانی، بتنی و سنگی بیشتر است اما برای استفاده در مکان های عمومی گزینه های بهتری هستند زیرا وزن بالای آن از به سرقت رفتن آن جلوگیری می کند.

 قبل از اینکه وارد حوزه شهرسازی و زیباسازی فضای شهری شویم باید تعریف مشخصی از زیباسازی را ارائه دهیم. در شهرهای کشورهای خارجی استفاده از مبلمان شهری برای زیباسازی شهر مقوله ای است که از آن برای ارتقاء کیفیت زندگی شهر و شهروندان و بالا بردن کیفیت بصری منظر شهری استفاده می شود.

زیباسازی شهر یک هنر است و یک موضوع کاملا تخصصی است لذا این امر به متخصصین نیاز دارد و نمی توان سلیقه شخصی خود را در آن دخیل نمود.

محیط شهری علاوه بر نیازهای فیزیکی شهروندان نیازهای روحی و روانی آن ها را نیز به نوعی برآورده می کند. یکی از راه های پاسخگویی به این نیاز، بکار گیری مبلمان شهری مناسب می باشد.

مبلمان شهری مناسب و زیبا راهی برای ترویج جاذبه های توریستی و بهبود وضعیت اقتصادی شهر نیز می باشد. اگر قوانین و ضوابط طراحی و چیدمان مبلمان شهری زیبا رعایت گردد می تواند موجب جاذبه مکان های شهری شده  و نیز موجب رونق صنعت گردشگری شود. 

بدون شک نقش گلدان های شهری در زیباسازی منظر شهری بسیار تاثیر گذار است چرا که با نصب و جانمایی گلدان های شهری زیبا و مدرن در خیابان ها، کوچه ها و محله ها می توانیم شهری پر از زیبایی و نشاط داشته باشیم. در بسیاری از این موارد نیاز به هزینه های خیلی سنگین نیست بلکه می توان با کمک شهروندان و همکاری و مشارکت آنان در صرف هزینه و اجرا این مهم را عملی نمود.

گلدان ها با اهداف مختلف در شهر جانمایی می شوند بعضی از آن ها جهت زیبایی دکوراسیون چیده شده و بعضی جهت محافظت در محل هایی گذاشته می شوند که مانع ورود، دید و ترافیک شوند.

گلدان ها می توانند در پارک ها، هتل ها، خیابان ها، اماکن تجاری و مسکونی، تفریحی، توریستی، آموزشی و ... استفاده شوند.

در طراحی و تولید گلدان های شهری، باید شکل و مصالح مناسب برای آن ها را مورد توجه قرار داد شکل گلدان ها بهتر است به صورت مدور و دایره ای باشند تا در هنگام جابه جایی راحت تر حمل شوند، گلدان هایی با گوشه های تیز توصیه نمی شود.

موضوع دیگر مصالح به کار رفته برای آن ها می باشد. این مصالح می باید در برابر هوازدگی  و تغییرات اقلیمی مقاوم بوده و همخوانی خود را با محیط اطراف به لحاظ زیبایی بصری نیز حفظ کنند. لذا بتن و سنگ از بهترین مصالح به کار رفته در این گلدان ها می باشند، زیرا فلزات در مناطق گرمسیری گرم شده و مانع رشد گیاهان می شود. بتن می تواند در مقابل ضربه های ناشی از جابه جایی، وندالیسم، خلل و فرج ایجاد شده در تغییرات اقلیمی، کثیف شدن آن و ... مقاومت کرده و دوام آن ها را بیشتر نماید.

کلام آخر

خرید گلدان شهری پلاستیکی، سیمانی، کامپوزیت و فایبرگلاس برای بالکن ها، باغ و ویلا گزینه بهتری است چرا که رنگ بندی متنوعی داشته و قیمت پایین تری دارند. مدل های دیگری از انواع گلدان شهری نیز وجود دارد. در صورت نیاز به مشاهده تنوع محصولات ما می توانید به فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: گلدان سیمانی , گلدان شهری , قیمت گلدان بتنی , خرید گلدان سیمانی شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

نحوه تولید نیمکت پارکی

خرید نیمکت پارکی علاوه بر پارک ها، خیابان ها برای باغ، ویلا و فضای سبز مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری نیز مناسب می باشد. در فرآيند توليد صندلی فلزی فضای باز اين امر به صورت هاي مختلفي انجام مي شود که نوع تولید آن و متریال به کار رفته در آن نیمکتهای پارکی  را از هم متمایز می کند .

حالت اول : توليد نيمكت پارکی لوله ای  :

نیمكتهاي لوله اي پاركي با مدلهاي مختلف به وسيله خمكاري و جوشكاري طراحي و توليد مي شود . معمولا نيمكتهاي لوله اي داراي پايه هاي بلندي هستند كه در داخل بتن در محل نصب فرو مي رود و فيكس مي شود بنابراين قابل جابجايي نيستند . ولي مدلهايي هم قابل توليد هستند كه به زمين پيچ مي شوند و قابل جابجايي هستند .

استفاده از زانو ، درپوش ، حلقه لوله اي و …. در اين نوع نيمكتها معمول است .

يك مدل از نيمكتهاي لوله اي كه به نيمكت آرامش نيز معروف است ni 27 حالت متحرك در قسمت نشيمن وجود دارد که به عقب و جلو تاب مي خورد و اين مدل با استقبال خوبي مواجه شده است .

حالت دوم : توليد نيمكت پاركي cnc

تولید نیمکت پارکی cnc سي ان سي  امري است بسيار حساس و دقيق است كه نيازمند دستگاه برشكاري دقيق می باشد تا شكل بغلي قطعات برش شده زيبا ، هم شكل ، دقيقا هم اندازه و با كمترين پرتي ممكن انجام شود .

لبه هاي برش شده ورقهاي فولادي بسيار تميز مي باشد به صورتي كه نيازي به سنگزني و تميز كاري ندارد ، اما به جهت بالاتر بردن كيفيت پس از برشكاري لبه هاي قطعات برشكاري شده سنگ زني و پرداخت مي شود . اين كار در مورد قطعات ريز و كوچك بيشتر مرسوم است .

معمولا در توليد نيمكتهاي فلزي پاركي cnc از ورق ٦ فولادي استفاده مي شود كه داراي استقامت و ايستايي بسيار خوبي است و مقاومت بسيار بالايي در برابر خم شدن و كج شدن دارد .

نحوه توليد اين نوع از صندليهاي پاركي به اين نحو است كه در ابتدا طرح كلي اين صندلي هاي فضاي باز در نرم افزار كتيا به صورت سه بعدي طراحي مي شود و جزييات آن مورد بررسي دقيق و اصلاحات قرار مي گيرد سپس قطعات بغلي آن جهت برشكاري روي ورق فولادي st37 با ضخامت ٦ ميل با نرم افزاري خاص چيدمان مي شود تا در بهترين حالت استفاده از ورق و كمترين پرتي قرار بگيرد . سپس فايل چيدمان شده به دستگاه برش داده مي شود و ورق فولادي در دستگاه قرار مي گيرد تا عمليات برش شروع شود .

پس از اتمام برشكاري قطعات بغلي نيمكت پاركي سي ان سي ما آماده است و پس از سنگ زني آماده جوشكاري و نصب متعلقات می شود .

حالت سوم : توليد نيمکت پاركي چدني يا نيمكت پاركي داكتيل :

مشخصه اصلي نيمكتهاي پاركي چدني در بغلي چدني آنهاست كه با طرح هاي مختلفي قابل توليد هستند كه به وسيله ريخته گري چدن انجام مي شود ، بقيه مراحل مونتاژ اين محصول با نيمكتهاي ديگر مشابه است . نيمكت چدني پاركي از نظر وزني از مدلهاي ديگر سنگين تراست و اين امر سرقت آنها را بسيار مشكل مي كند ، علاوه بر اين از نظر شكل ظاهري نيز بسيار شكيل و زيباست و مورد پسند همگان قرار مي گيرد علی الخصوص وقتی از ست نیمکت پارکی و مخزن زباله پارکی چدنی استفاده شود . در نشيمن و پشتي صندلي هاي چدني فضاي باز از فلز و پروفيل استفاده نمي شود و از چوب و چوب پلاست استفاده مي شود .

سخن پایانی

انتخاب نیمکت علاوه بر بودجه مالی به شرایط آب و هوایی نیز بستگی دارد. در مناطق مرطوب بهتر است که از نیمکت پارکی بتنی، سنگی و سیمانی استفاده شود و اگر آب و هوای معتدل دارید مدل های نیمکت چوبی، فلزی و چوبی و فلزی بهترین انتخاب می باشد. قیمت نیمکت پارکی سیمانی، بتنی و سنگی نسبت به دیگر انواع نیمکت بیشتر است اما به دلیل مقاومت بالای آن در برابر عوامل جوی و همچنین ضد سرقت بودن آن برای محیط شهری بهترین انتخاب است.

ایمن ترافیک کالا انواع نیمکت پارکی با تنوع و کیفیت بالا را در این فروشگاه عرضه می دارد. برای خرید انواع نیمکت پارکی به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: نیمکت پارک , قیمت نیمکت پارک , نیمکت سیمانی , قیمت نیمکت بتنی , نیمکت چدنی , نیمکت فلزی , قیمت نیمکت پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

تاب سرسره کودک

یکی از معیارهای مهم در خرید تاب سرسره، توجه به سن کاربران است. اگر هدف شما از خرید این محصول، سرگرمی کودک است باید تاب سرسره مخصوص سن کودک را خریداری نمایید. همچنین برای انتخاب تاب سرسره مناسب باید به مکان نصب آن نیز توجه کنید. برای مثال به منظور خرید تاب سرسره کودک برای استفاده در منزل و حیاط، می توانید تاب سرسره پلاستیکی با ارتفاع و سایز کوچک را انتخاب نمایید. این محصول هم ایمنی کودکان را تامین می کند و هم طول عمر بالایی دارد.تاب سرسره کودک متناسب با سن و نیازهای کودکان طراحی و ساخته شده است. این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که می توانند ایمنی کودک را حین بازی فراهم کنند و از آسیب او جلوگیری نمایند.

چرا تجهیزات خانه بازی کودکان، باید سبک و قابل حمل باشد؟

همان‌ طور ‌که گفتیم خانه‌ بازی کودک مکانی است که کودکان زمان زیادی از وقت روزانۀ خود را در آنجا می‌گذارنند. بعضی از این مکان‌ها فضای نسبتاً محدودی دارند و باید در چیدمان آن‌ها بسیار دقت کرد. به‌علاوه نمی‌توان از وسایل بسیار متنوعی در آن‌ها استفاده کرد. در نتیجه ممکن است کم‌کم تجهیزات خانه بازی کودکان و بازی با لوازم پلی اتیلن برای کودکان تکراری شود.

شن بازی کودکان و فواید آن

در این میان، چیزی که می‌تواند فضا را از تکراری و خسته‌کننده بودن نجات دهد، تغییر در چیدمان خانه‌های مشاغل و مهد کودک‌هاست.

وسایلی مثل پمپ گاز اسباب بازی کودک و پمپ بنزین اسباب بازی کودک در عین سبکی و قابل حمل بودن، هم می‌توانند جلوۀ خوبی به خانه‌های بازی بدهند و هم فضای کمی را اشغال کنند. به‌علاوه جزو وسایل مورد علاقه کودکان نیز هستند.

نکاتی درباره ایمن بودن تجهیزات مهد کودک

نداشتن لبه‌های تیز و برنده؛

داشتن پوشش‌های حفاظتی مناسبی مثل تکیه‌گاه و کمربند محافظ در تاب‌ها؛

مناسب‌بودن ارتفاع پله‌ها در وسایلی مثل سرسره‌ها؛

کم‌بودن فاصله نشیمنگاه تا زمین در صندلی‌ها.

چطور آسیب‌دیدن کودکان را هنگام استفاده از لوازم مهد کودک کاهش دهیم

استفاده از وسایلی که مناسب سن کودکان باشد، بسیار اهمیت دارد. امروزه در مهد کودک‌ها کودکانی در رده‌های سنی مختلف حضور دارند. به همین دلیل وسایل بازی مختلفی هم مناسب با این رده‌های سنی تهیه می‌شود. نکته مهم این است که به کودکان آموزش دهیم که حتماً از وسایل بازی مناسب سن خود استفاده کنند. در کنار آن، باید این وسایل بازی ویژگی‌‌هایی داشته باشند. مثلاً گذاشتن تاب‌هایی با ارتفاع زیاد در مهد کودک‌ها مناسب نیست.

نکاتی که والدین در انتخاب مهد کودک فرزندان خود باید به آن‌ها توجه کنند

تمام مواردی که پیش از این ذکر شد، نکاتی است که والدین هم باید در انتخاب مهد کودک فرزندانشان به آن‌ها توجه کنند. والدین باید با لوازم مهد کودک و تجهیزات خانه بازی کودک آشنایی کافی داشته باشند و بدانند چه وسایلی برای سن فرزندشان مناسب است. آن‌ها باید به دقت بررسی کنند این وسایل در مهد کودکی که فرزندشان را به آن می‌سپارند حتماً وجود داشته باشد. به علاوه باید به تمیز بودن این وسایل و اینکه از چه جنس و رنگی تهیه شده‌اند و اینکه آیا نکات ایمنی در خرید تجهیزات مهد کودک مد نظرشان رعایت شده است یا خیر، توجه کنند.

خرید لوازم بازی خانگی و مهد کودک

ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از فروشگاه های عرضه کننده انواع تاب سرسره و لوازم بازی کودکان محصولاتی با کیفیت عالی و قیمت مناسب به خریداران ارائه می کند. به منظور انتخاب بهترین تاب سرسره، می توانید از مشاوره های کارشناسان فروش این مرکز بهرمند شوید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره درباره خرید تاب سرسره پلاستیکی و نحوه نصب آن می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تاب سرسره پلاستیکی , تاب و سرسره کودک , قیمت تاب سرسره پلاستیکی , خرید تاب سرسره پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

آلاچیق ها

با یک نگاه اجمالی به اطراف شهر حتما با تعداد زیادی گلدان، وسایل بازی و ورزش، نیمکت، سطل زباله و ... مواجه می شوید. همه این محصولات به عنوان مبلمان شهری شناخته می شوند.

در پارکهای عمومی ، فضاهای بزرگ و … اطاقکهایی که کاملا با مصالح ساختمانی بنای منازل متفاوت می باشد ، ساخته می شود که نقش آنها نوعی سایه بان و یا استراحت گاهی موقتی برای عابرین است.

معمولا در ساختمان این گونه اطاقک ها (آلاچیق) ، نکاتی را که از نظر چشم انداز و برخورداری از زیبایی منطقه ضروری می باشد ، مورد توجه قرار می دهند. گاهی در میان یا کنار این گونه آلاچیق ها ، حوضچه های کوچکی احداث یا در وسط آن از درختان پا بلند که بتوان در بالای آن چتری به منظور ایجاد سایه و تنوع در یکنواختی ایجاد نماید ، غرس می کنند. معمولا محل نصب یا برپا داشتن آلاچیق ها یک فرمول مشخص و کاملا تثبیت شده ای ندارد. گاهی آلاچیق ها را کنار استخرهای بزرگ ، آب نماها یا بر فراز بلندی در باغ ، در میان توده ای از درختان که حالت جنگلی دارند ، بنا می کنند. به طور کلی تاریخچه احداث آلاچیق به طور مستند در آثار باقی مانده ، چندان مشخص نیست. ولی از اوایل قرن هفدهم ، کم و بیش در برخی از باغات و قصر ها ، اطاقکی را دور از محل ساختمان به عنوان نشستن گاه میان روز و یا خلوت گاه می ساخته اند و برای تزئین داخلی یا خارجی آن از گلدان های گل استفاده می شده است. به عنوان مثال آلاچیق معروف باغ نیمانس در ساسکس انگلستان به سبک ایتالیایی همراه با ستون ها یا آلاچیق هایی به سبک کیوکس های شرقی در باغ سزین کوت در گوسیسترشیر کنار زمین بازی تنیس است. شکل و محل تعبیه آلاچیق ، بستگی به موقعیت زمین ، سلیقه طراح و شناخت چگونگی هم آهنگی با یکدیگر عوامل موجود را در باغ دارد..

چگونگی طراحی یک آلاچیق

برای احداث داربست ، آلاچیق و دیگر فرم هایی که بتواند در نقش سایه انداز را داشته باشند ، از انواع مصالح ساختمانی استفاده می شود. ولی همان گونه که قبلا توضیح داده شد ، آلاچیق ها علاوه بر سرپناه و سایه انداز بایستی به نحوی نقش پناهگاه را نیز داشته باشد. بنابراین پی یا پایه های آلاچیق را تا ارتفاع نیم متر با سنگ ، آجر یا بتون بالا آورده و در روی آنها به آنواع و اشکال مختلف ، دیواره و طاق را با مصالحی از قبیل آهن گرد یا تسمه ای ، نبشی و چوب خراطی شده یا طبیعی به ارتفاع حداکثر دو و نیم متر بنا می کنند. نقشه ساختمانی آلاچیق را بصورت چند ضلعی منظم ، مربع ، دایره یا مستطیل و … با طاق گنبدی یا ساده ترین آن به طور مسطح طراحی کرده و می سازند. دیواره های آلاچیق توسط گیاهانی ( رونده یا پیچنده ) به منظور ایجاد سایه ، محصور می شوند. لذا در فواصل معینی از ستون ها یا پایه های آلاچیق ، گیاهانی سریع الرشد کاشته می شود. گاهی به جای گیاهان زینتی از برخی درختان میوه ماننده مو و یا درختانی که بتوان به آنها فرم داد ، کاشته می شوند. در داخل آلاچیق ، می توان از میز و صندلی های چوبی ( که امکان دارد این چوب ها به اشکال طبیعی تزئین شود) ، سنگی یا سکوبندی (چوبی ، بتونی ، آجری ، سنگی ) استفاده کرد. معمولا کف آلاچیق را از آجر ، سرامیک ، بتون ، شن های رنگی یا ساده و … همانند آنواع دال های خیابان ها ، مفروش می نمایند . دور تا دور آلاچیق را  با عرض حدود یک متر ، با انواع مصالح ساختمانی و تزئیناتی که هماهنگ با طرح عمومی باغ یا پارک می باشد ، مفروش می کنند.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا یکی از بزرگترین تولید کننده های انواع مبلمان شهری شرایطی ایجاد نموده است که شما بتوانید بدون واسطه انواع کلدان و نیمکت و انوع مبلمان شهری را خریداری نمایید. با مقایسه انواع محصولات ما در این سایت می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: مبلمان شهری , گلدان , نیمکت , وسایل بازی , تاب و سرسره , وسایل بدنسازی پارکی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

عجیب ترین سرسره های دنیا

یکی از تفریحات دوران کودکی ما که شادی هیچگاه آن را فراموش نکنیم رفتن به پارک های تفریح و استفاده از دستگاه هایی مانند تاب و سرسره است چرا که لحظات شیرینی را برای ما فراهم می کرد. خرید تاب سرسره پارکی ترکیبی برای محل های شلوغ مانند پارک ها، مهدکودک ها و خانه بازی ها مناسب است..

سر خوردن و لذت بردن از بازی روی سرسره یکی از سرگرمی های دوران کودکی هر انسانی است که شاید دیگر هیچوقت تکرار نشود. یکی از وسایلی که در دوران کودکی طرفداران بسیار زیادی داشت سرسره بود که معمولا صفی طولانی همیشه در پشت آن وجود داشت. این روزها سرسره ها به محلی برای جذب توریست تبدیل شده اند و مدل های ترسناک و یا منحصر به فرد آن ها سالانه افراد زیادی را به سمت خود می کشاند. با ما همراه باشید تا با تعدادی از عجیب ترین سرسره های دنیا آشنا شوید.

سرسره در فرودگاه

یکی از جالبترین طرح هایی که برای سرسره ها ارائه شده است را می توان در فرودگاه سنگاپور دید. این سرسره ها از دو بخش کوتاه و بلند ساخته شده اند و بلندترین سرسره این فرودگاه نزدیک به 20 متر ارتفاع دارد که بلندترین سرسره در فرودگاه های کل دنیا و البته بلندترین سرسره سنگاپور نام گرفته است. سرسره دوم البته تنها 8 متر ارتفاع دارد و بیشتر بچه ها از آن استفاده می کنند. سرسره بلندتر طبقه سوم فرودگاه را به طبقه اول متصل می کند.

ترسناک ترین سرسره دنیا

برزیل کشوری است که مردم آن علاقه خاصی به سرسره دارند و البته ترسناکترین آن ها نیز در این کشور قرار گرفته است. این سرسره در یکی از بزرگترین پارک های آمریکای جنوبی نصب شده است و نزدیک به 41 متر ارتفاع دارد. این ارتفاع تقریبا برابر با یک ساختمان 14 طبقه است. این سرسره با این ارتفاع شما را تنها در 5 ثانیه به پایین مسیر می رساند و همچنین سرعتی که افراد روی آن دارند نزدیک به 105 کیلومتر بر ساعت است.

بلندترین سرسره دنیا

ژاپن کشوری است که بزرگترین سرسره دنیا را در دل خود قرار داده است. این سرسره نزدیک به 80 متر ارتفاع دارد و نمایی متفاوت را از منطقه "کیشیو" را نشان می دهد. بسیاری از افرادی که از این سرسره استفاده کرده اند از ترسناک بودن آن می گویند و این که سوار شدن در این سرسره بسیار بلند حس متفاوتی را به افراد القا می کند.

راه پله سرسره ای

"الکس میچالیس" طراح انگلیسی است که یکی از جالب ترین سرسره های دنیا را طراحی کرده است. سرسره او تنها تفاوتش آن است که در خانه و کنار راه پله اتاق کودکان نصب شده است. او این سرسره را برای فرزندانش طراحی کرده است و البته می گوید آن را به گونه ای طراحی کرده است که همه بتوانند استفاده کنند. سرسره خانه او یکی از معروف ترین ها در دنیا است.

در این مقاله شما را با عجیب ترین سرسره های دنیا آشنا کردیم. قیمت تاب سرسره فلزی و پلاستیکی ترکیبی نسبتا بالا است اما آموزش بازی گروهی و زندگی اجتماعی در این تاب و سرسره میسر است. تاب سرسره های پلاستیک و فلزی کوچکتر برای باغ، ویلا و حیاط منازل گزینه بهتری است.  در صورتی که قصد خرید انواع تاب سرسره فلزی و یا پلاستیکی را دارید می توانید به فروشگاه ایمن ترافیک کالا سر بزنید و در صورت نیاز با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تاب سرسره پارک , تاب سرسره فلزی , خرید تاب و سرسره پارکی , قیمت تاب سرسره فلزی , الاکلنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

مواد و مصالح مورد نیاز ساخت آبخوری

قیمت آبخوری بر اساس متریال به کار رفته در ساخت آن و شیرآلات به کار رفته متفاوت خواهد بود. در ساخت آبخوری بايد از مواد بادوام و با كیفیت مرغوب مانند سنگ، بتون، آجر و فلزاتي از قبیل مس، برنز، چدن و استیل كه طول عمر آنها 01 سال يا بیشتر است استفاده گردد. مواد مورد استفاده در مقابل فرسايش و خوردگي مقاوم و همچنین متناسب با ديگر وسايل و مبلمان شهری موجود در خیابان باشند. بهتر است رنگ و ماده سازنده آن با تركیب رنگ و مواد مورد استفاده در ديوارنوشته ها در تضاد باشد تا جذابیت بیشتری ايجاد نمايد.

پايداري

• آبخوری ها بايد دارای شیرفلکه يا اهرم باشند (با آب قطع كن اتوماتیک) كه برای كنترل جريان آب يا به حداقل رساندن مصرف آن و صرفه جويي بتوان به آساني از آن استفاده كرد؛

• برای كاهش هزينه های تأسیسات زيربنايي بهتر است آبخوريها همراه با ديگر تسهیلات استفاده از آب بنا شوند.

• فولاد و آلومینیوم استفاده شده در ساخت آنها بايد در پايان عمر مصرفي شان قابل بازيافت باشند؛

• تا آنجا كه امکان داشته باشد از مصالح و تولیدات محلي استفاده شود.

نصب آبخوری در فضاهای عمومي مزایای اقتصادی، زيست محيطي و بهداشتي بسیاری را به همراه دارد.

استانداردهاي توصيه شده

آبخوری ها بايد:

• طوری طراحي شوند كه از طريق يک صفحه فزاينده مقاوم در برابر تخريب بر روی يک بلوك بتوني نصب گردند تا در صورت نیاز به جايگزيني از كندن بلوكه بتوني جلوگیری شود؛

• از فولاد ضد زنگ نوع 603 ساخته شوند؛

• شیرآلات دارای گواهي تايید و مطابق استاندارد باشند.

مزاياي نصب آبخوري در سطح شهرها

كمبود آبخوری های عمومي منحصر به يک شهر خاص نیست. طي چند دهه گذشته آبخوری های عمومي نمود چنداني در فضاهای شهری نداشته اند و به تبع آن دانش عمومي نیز در مورد اهمیت سرمايه گذاری در سیستم های آب آشامیدني كه آب سالم، تمیز و مقرون به صرفه را به راحتي در اختیار شهروندان مي گذارند كمرنگ شده است.

تقويت آبخوری های عمومي در سطح شهرها مزايای متعددی را به همراه دارد: ارائه خدمات به ساكنان و گردشگراني كه نیاز به نوشیدن آب سالم دارند، جايگزين مناسب برای نوشیدني های شیرين هم در مدارس و هم در اطراف شهر، حفظ آثار تاريخي شهرها با احیای آبخوری های قديمي سطح شهر و همچنین صرفه جويي در هزينه ها. برای مثال، در آمريکا، هزينه تصفیه و تأمین آب لوله كشي هر گالن، بطور میانگین دو سنت در نظر گرفته شده است كه اين رقم در مقايسه با آب بطری بسیار ناچیز است. چنانچه هزينه های جمع آوری، حمل و نقل، بازيافت و دفع بطری های پلاستیکي را محاسبه كنیم، نصب آبخوری های بیشتر در سطح شهرها

صرفه جويي در منابع شهری و كاهش اثرات زيست محیطي را در پي خواهد داشت زيرا تصفیه، بسته بندی و حمل و نقل بطری های آب در مقايسه با شیرهای آب استاندارد حجم زيادی از سوخت های فسیلي را به خود اختصاص مي دهند. علاوه براين، ارتباط بین تأمین آب آشامیدني و چاقي موضوعي است كه به طور جدی در حال بررسي مي باشد و توجه جامعه پزشکي را به خود جلب كرده است. شورای حقوق بشر سازمان ملل نیز دسترسي به آب آشامیدني را يک حق اساسي برای بشر مي داند. در صورت در دسترس نبودن آب آشامیدني، افراد مجبور خواهند شد كه عطش خود را با نوشیدني های شیرين و پركالری كه به وفور يافت مي شوند فرونشانند و در نتیجه موجبات چاقي آنان را فراهم خواهد آورد.

کلام آخر

آبخوری از جمله مهمترین انواع مبلمان شهری در پارک های به شمار می آید. نصب درست و اصولی آبخوری در مکان مناسب آرامش و آسایش شهروندان را فراهم می آورد. در خرید آبخوری باید به شرایط آب و هوای شهر دقت داشته باشید. در ضمن آبخوری باید با دیگر مبلمان شهری نصب شده در پارک از لحاظ رنگ و طراحی هماهنگی داشته باشد.

 ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده انواع مبلمان شهری و آبخوری مجموعه مناسبی از انواع آن را گردآوری نموده است. برای مشاهده مدل ها می توانید به ادرس سایت مراجعه نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: آبخوری پارک , آبخوری سنگی پارک , قیمت آبخوری پارک , خرید آبخوری پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

بولارد (استوانه ایمنی) چيست ؟

با گذشت سالها ، طراحی شبکه های جاده ما عملا تغییر کرده است. در مدل های امروزي ویژگی های ایمنی به طور قابل توجهی به منظور محافظت از اموال ، رانندگان و عابران پیاده در مقابل آسیب و بروز هرگونه تصادف در نظر گرفته شده است. بولارد ترافيكي نوآوری هایی هستند که برای جلوگیری از ورود وسايل نقليه از مسیرهای فرعی به پیاده روها استفاده مي شوند شبکه های جاده ای به گونه ای اتفاق می افتد که دارای بزرگراه و پیاده روها هستند که هر یک به موازات دیگری اجرا می شوند. به همین دلیل ، افزایش خطر وسایل نقلیه براي عابر پیاده ، یا شخصی که در درجه اول به دلیل بی دقتی در آزادراه به سر می برد ، افزایش می یابد.

تاريخچه بولارد

استفاده از بولارد ها از قرن 17 آغاز شد. در ابتدا بولاردهاي فلزی برای لنگر انداختن کشتی ها در طول سواحل استفاده می شدند. از طرف دیگر ، از تخته های چوبی برای اهداف ترافیکی استفاده مي كردند. با این حال ، استفاده از بولارد هاي ترافيكي در سالهای اولیه قرن 18 شروع شد.

بولارد چيست ؟

بولارد یک قطعه است که از پلاستیک ، فلز یا بتون ساخته شده است و داراي مکانیزمي است که به عنوان موانع عمل می کند و مانع از ورود وسايل نقليه به پياده رو ها مي شود . همچنين بولارد جهت تزئينات براي زيبا سازي قسمت هاي بيروني به ويژه ورودي ها ساختمان ها استفاده مي شود . بنابراین بولاردها برای محوطه سازی مناسب هستند.

بولارد ترافيكي چيست ؟

بولارد ترافیکی (استوانه ترافیکی) با ایجاد مانع برای راننده و یا افراد برای هدایت و کنترل ترافیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جنس این نوع بولارد معمولا از پلاستیک و لاستیک است . اما مي توان برای مقاومت بیشتر از ترکیبات PVC استفاده کرد. اين نوع مانع جایگزین مناسبی برای بشکه‌ های ضربه گير ترافيكي می‌باشد که در گذشته از آن‌ها استفاده می‌شد. مزایای این نوع بولارد اعم از وزن سبک، راحتی در استفاده، و مناسب جهت استفاده در همه مكان ها اشاره کرد همچنين مزایای ديگر آن جنس مناسب در برابر شرایط جوی متفاوت است كه باعث می‌شود تا در مقابل تمامی شرایط آب و هوایی مستحكم بوده و به راحتی آسيب نبيند .

انواع بولارد هاي ترافيكي شامل موارد زير است :

بولارد‌ های ترافیکی در ۳ نوع مختلف اعم از : دائم، قابل تنظیم و قابل جابه‌جایی تقسيم مي شود.

و اما كدام يك از رنگ ها براي بولارد هاي ترافيكي مناسب هستند ؟

از آنجا که از بولارد ها نیز برای کمک به رانندگان جهت پیدا کردن جهت به خصوص در زمان هواي تاریک و شب ها استفاده می شود .  باید با رنگ های بازتابی که در طول شب به راحتی قابل مشاهده باشند توليد شوند . رنگ زرد در این حالت داراي بیشترین رنگدانه مي باشد . با این حال ، رنگ مورد استفاده باید در برابر آب و هوا مقاوم باشد تا بتواند مدت زمان بیشتری دوام داشته باشد.

براي خريد انواع بولارد ترافيكي ميتونيد همين الان به فروشگاه ایمن ترافیک کالا سر بزنيد. این فروشگاه تمامی تجهیزات ایمنی و ترافیکی را با قیمت مناسب و با کیفیت بالا عرضه می دارد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: استوانه ترافیکی , استوانه ایمنی , قیمت استوانه ترافیکی , قیمت استوانه ایمنی , خرید استوانه ترافیکی , خرید استوانه ایمنی , بولارد ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

استوانه ترافیکی؛ زیبا و با اقتدار مثل مهره وزیر

هر یک از علائم و تجهیزات ترافیکی دارای اهمیت خاص خودشان هستند و کارایی مهمی دارند و شما در این چند سطر، با استوانه ترافیکی به عنوان بخش مهمی از تجهیزات ترافیکی آشنا می شوید.

بزرگراه، جاده، خیابان و حتی کوچه بدون علائم و تجهیزات ترافیکی هرگز ایمنی لازم را ندارد و نقش مهمی را تجهیزات ترافیکی در ایجاد، حفظ و ارتقای ایمنی راه ها و سلامت مسافران و رانندگان ایفا می کند، به نوعی که هرگز نمی توان هیچ راهی را بدون تجهیزات ترافیکی متصور بود.

واقعیت این است که رانندگان وسایل نقلیه برای رانندگی ایمن به عوامل مختلفی نیازمند هستند که علاوه بر مهارت در رانندگی و توجه به قوانین و مقررات رانندگی، نیازمند بهره بردن از علائم و تجهیزات ترافیکی هستند.

فرض کنید که قرار است در یک مسیر رانندگی، محدودیت هایی نظیر باریک کردن راه به وجود بیاید که یقینا امری موقتی است. در این شرایط، تجهیزات دائمی به کار نمی آیند و نیاز به تجهیزات موقت است. استوانه ترافیکی، یکی از پرکاربردترین تجهیزات ترافیکی موقتی است که با هدف محدود و تقسیم کردن مسیر، از آن استفاده می شود.

شک نکنید که شما نیز بارها استوانه ترافیکی را هنگام رانندگی دیده اید و بر اساس جایگاه قرار گرفتن آن در جاده یا خیابان، رانندگی خودتان را تغییر داده اید.

استوانه ترافیکی ، جسمی استوانه ای و ساخته شده از مواد پلی پورتان که خاصیت انعطاف پذیری خودش را برای سال ها حفظ می کند. استوانه ترافیکی مانند مهره وزیر در بازی شطرنج، خیلی با اقتدار و زیبا روی زمین قرار می گیرد و در حالی که به راننده می گوید از کجا عبور کند یا نکند، زیبایی آن نیز باعث می شود راننده دستوری را که استوانه ترافیکی به او می دهد، از جان و دل پذیرا باشد.

نکته دیگر درباره جنس استوانه ترافیکی اینکه در ساخت آن از آنتی یوووی و آنتی اکسیدان و آنتی استاتیک استفاده می شود تا ضمن حفظ کیفیت آن برای مدت های طولانی، قابلیت ضربه پذیری تا حدود 20 هزار مرتبه را داشته باشد.

موارد استفاده استوانه ترافیکی

از استوانه ترافیکی در موارد بسیار زیادی استفاده می شود که مهمترین آنها عبارتند از:

1-پیاده روه 2- جاده ها و برزگراه ها و خیابان ها 3- استفاده به عنوان تجهیزات پارکینگی 4- تفکیک مسیر وسایل نقلیه 6- علامت گذاری حاشیه راه ها و مسیرهای گوناگون

استفاده از استوانه ترافیکی برای کنترل ترافیکی در خیابان ها، جلوگیری از ورود خودرو ها به مسیر مشخص و .... مرسوم است. خرید استوانه ترافیکی نیاز به داشتن اطلاعات کافی درباره انواع استوانه ترافیکی دارد. شما باید بتوانید تشخیص دهید که کدام یک از انواع استوانه برای کاربری شما مناسب است. قیمت استوانه ترافیکی نیز بسته به متریال استفاده شده در آن، نوع شبرنگ و همچنین اندازه آن متفاوت خواهد بود.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات کامل درباره استوانه ایمنی می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید و یا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. استوانه ترافیکی ارائه شده در این سایت دارای گارانتی کیفیت و سلامت است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: استوانه ترافیکی , استوانه ایمنی , قیمت استوانه ترافیکی , قیمت استوانه ایمنی , خرید استوانه ترافیکی , خرید استوانه ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

انواع علایم و نشانه ها

تابلوهای شهر به عنوان یکی از مبلمان یا ابزار آسان کننده زندگی شهری امروزه علاوه بر اینکه به نوعی با زیبایی های شهری درآمیخته اند، تا حدود زیادی بر نظم عمومی شهر نیز تاثیر گذاشته اند. خرید تابلوی راهنمایی و نصب آن در محل مناسب یکی از مهمترین فعالیت هایی است که جهت کاهش تصادفات انجام می شود.

گونه های مختلف از تابلوها اعم از علایم راهنمایی و رانندگی، تابلوهای مربوط به نامگذاری یا شماره گذاری اماکن، میدان ها، خیابان ها و کوچه ها و تابلوهای تبلیغاتی نصب می گردند هم به عنوان نمادهای شهری اند و هم انتقال دهنده اطلاعات هستند.

تابلوها از نظر محتوا به انواع گوناگونی تقسیم می شوند:

تابلوهای کاربری: تابلوهایی که به منظور اطلاع رسانی نسبت به وجود یک کاربری در ملک یا ساختمان نصب می شود و قابل رویت است.

تابلوی تبلیغاتی: تابلویی که به کسب، خدمات، یا تسهیلات و تاسیساتی اشاره می کند و یا به تبلیغ و شناسایی محصول یا رویداد و اتفاقی می پردازد.

تابلوی راهنمای شهری: تابلویی که در خیابان و دیگر فضاهای شهری قرار  می گیرد و به محل یا مسیری اشاره می کند.

تابلوی راهنمایی رانندگی و همچنین تابلوی انتظامی.

تابلوها و علایم تصویری ایمنی در ساختمان ها و کارگاه ها: علائمی هستند دارای پیام های منع کننده یا هشدار به وجود خطر یا راه های گریز از خطر

علایم و تابلوهای شهری را چگونه طراحی کنیم؟

به طور کلی علایم و نشانه ها را از لحاظ ساماندهی می توان به چند دسته تقسیم نمود. 1- نقشه ها 2- کیوسک اطلاعات 3- علایم آموزشی 4- علایم جهت یابی

مکان قرارگیری تابلوها بطور قابل توجهی پیام موجود در آنها را تقویت می کند. از طرف دیگر تابلوهای اعلان، نقشه ها، کیوسک‌ها و دیگر عناصر مشابه می توانند به‌عنوان نشانه ها عمل کنند. قرار گرفتن نشانه ها در اطراف ابزاری مانند نیمکت‌ها، دستشویی ها، و چهارراه‌ها می تواند در مکان‌های بزرگ مسیرهای کوچکی ایجاد کند.

 

نشانه ها می توانند برای اهداف مختلفی استفاده شوند. برای مثال تابلوهای هدایتی به مردم کمک می کنند تا در مسیر خود قرار گرفته و در مکانهایی مانند پارک های بزرگ احساس امنیت بکنند. در مکان هایی که امکان انجام فعالیت های مختلف وجود دارد، اگر تابلو وجود داشته باشد مردم و بازدیدکنندگان به راحتی می توانند نیازهای مختلف خود را برآورده کرده و یک محیط اجتماعی آسوده برای وقت صرف کردن ایجاد کند.

فراهم کردن اطلاعات لازم برای شهروندان جهت انتخاب مسیر و نحوه حرکت با توجه به علائم رانندگی از ملزومات یک سیستم ترافیکی با کیفیت است. با توجه به مقوله حرکت و سرعت، چنین سیستمی استانداردها، مشخصات ایمنی و فنی خود را دارد و از طرفی تابلوهای مسیریابی، به‌عنوان عناصری شاخص و واضح، نقش مهمی در تعیین منظر بزرگراه‌ها و خیابان‌های شهر دارند.

مهم ترین کاربرد تابلوهای راهنمای مسیر در معابر شهری، مسیریابی سریع رانندگان برای انتخاب کوتاه ترین و بهترین مسیر جهت کاهش زمان سفر و دست یابی آسان تر به مقصد است. به منظور دستیابی به اهداف فوق این تابلوها باید از استانداردهای بین المللی تبعیت نماید تا مورد استفاده مراجعان سایر کشورها نیز باشد.

برخی از مشکلاتی که تابلوهای نام معابر و راهنمای خیابان ها در سطح شهرها و جاده ها با آنها روبه رو هستند به قرار زیر است:

وجود علائم راهنمایی و رانندگی متناقض در سطح شهر

تراکم خارج از عرف این تابلوها در برخی معابر

جانمایی نادرست تابلوها در نقاط کور

پنهان شدن برخی تابلوها در پس شاخ و برگ درختان

آسیب‌های ظاهری مانند زنگ‌زدگی، شکستگی یا رنگ‌پریدگی تابلوها

نامتناسب بودن رنگ و اندازه متن تابلوهای نام معبر و ناخوانا شدن تابلو

کوچک بودن بیش از اندازه تابلوهای نام معبر و خیابان در بعضی شهرها

تفاوت در ظاهر یک نوع تابلو در سطح یک شهر و ایجاد ابهام

نبود پیوستگی میان تابلوهای مسیریابی به سمت مسیر مشخص

مشخص نبودن جهت هدایت تابلو در برخی از موارد

دو زبانه نبودن بسیاری از تابلوهای نام معابر و هدایت مسیر

  مبلمان شهری را می توان یکی از اجزاء ضروری شهر دانست و از آن به منظور ایجاد کیفیت های فضایی و ابزاری برای ارائه خدمات به شهروندان کمک گرفت که باید موقعیت اجتماعی و فرهنگی استفاده کنندگان آن ها را در نظر گرفت.

بخشی از محیط شهری را مبلمان شهری تشکیل می دهند که به عنوان جزئی از محیط شهری دارای اهمیت می باشند. در یک دید کلی سرعت گیرها نیز جزئی از مبلمان شهری محسوب می شوند که به صورت متحرک محیط شهری را تشکیل می شوند.

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تابلوی راهنمایی فضایی ایجاد نموده است که شما بتوانید با کمترین هزینه بهترین انواع تابلوی راهنمایی را خریداری نمایید. در ضمن در صورت نیاز به نصاب جهت نصب تابلو راهنمایی می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تابلوی ترافیکی , خرید تابلوی ترافیکی , قیمت تابلوی ترافیکی , تابلوی راهنمایی رانندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

باریک ترین خیابان جهان با چراغ راهنمایی

خرید چراغ راهنمایی مناسب برای خیابان های شهر یکی از مهم ترین نیاز های هر شهر است اما خیابانی باریک در پراگ با دو چراغ راهنمایی در دو طرف آن وجود دارد که در هر لحظه، تنها یک نفر از آن می تواند عبور کند. این خیابان به عنوان تنگ ترین خیابان جهان معرفی شده است.

در هر شهری تعداد زیادی خیابان و راه های عبوری وجود دارد که هر روزه میلیون ها نفر از طریق آنها عبور و مرور می کنند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با باریکترین خیابان که خیلی عجیب به نظر می رسند آشنا کنیم.

قدمت خیابان به شکل امروزی، به اندازه ی تاریخ شهرنشینی نیست و به چند سده ی اخیر برمی گردد. گردشگری هم به شکل امروزین و رایج آن، از مظاهر چند دهه ی گذشته است. در این میان، خیابان هایی در نقاط مختلف جهان وجود دارند که چه برنامه ریزی نشده و چه از پیش طراحی شده، جاذبه ی گردشگری یک شهر یا کشور شده اند. ازسوی دیگر، «نخستین» ها و در کنار آن «ترین» ها که خیلی وقت ها هم اغراق شده هستند، خودشان جنبه ای دیگر از جذابیت های گردشگری را در جهان تکشیل می دهند. حال وقتی یک خیابان جاذب گردشگری، از «ترین»ها هم لقب می گیرد، شاید جاذبه ای مضاعف و دوچندان برای جذب گردشگر باشد.

خیابان وینارنا چرتوفکای پراگ از این قسم است. این خیابان عجیب در محله ی مالا استرانا (محله ی کوچک) در نزدیکی پل تاریخی چارلز (با قدمت قرن پانزدهم میلادی) و خانه ی فرانتس کافکا قرار دارد. این خیابان تنها حدود 50 سانتی متر عرض و حدود 10 متر طول دارد.

در این عرض، عملا تنها یک نفر می تواند رد شود و چون توریست های زیادی از آن استفاده می کنند، برای جلوگیری از تداخل و انسداد، در هر دو طرف خیابان، چراغ راهنمایی تعبیه شده است. این چراغ ها فعالند و مانند بسیاری از تقاطع های اروپایی، اگر فردی به یک سمت کوچه برسد و چراغ قرمز باشد، دکمه ای را فشار می دهد تا ماشین الکترونیک چراغ، فرمان سبز شدن را صادر کند. در آن هنگام، دیگر طرف مقابل برای عبور از خیابان مجاز نیست. در غیر این صورت، ترافیک گره می خورد!

این خیابان که روزانه تعداد زیادی گردشگر در پراگ، برای استفاده و تجربه کردن آن به این منطقه مراجعه می کنند، نزد اهالی، افسانه هایی هم دارد، ازجمله این که یک بار یک گردشگر چاق آلمانی در میانه های آن گیر کرده و با هول دادن دیگر حاضران، از همان سمتی که وارد شده بوده، خارج شده است.

البته معبرهای دیگری هم در شهرهای دیگری از جهان وجود دارند که در مقیاس های عرضی کوچک تر و بزرگ تر از این خیابان، ادعای باریک ترین خیابان جهان بودن را دارند؛ ازجمله خیابان اشپرویرهوف اشتراسه در شهر روتلینگن آلمان که در مقطع هایی با حدود 30 سانتی متر عرض، از خیابان چرتوفکاری پراگ باریک تر است اما مساله این جاست که این معبر آلمانی، مشخصه ای از خیابان ازجمله چراغ راهنمایی ندارد که به آن کوچه نگوییم و خیابان فرضش کنیم. فیزیک و نمای آن نیز به کوچه شبیه تر است.

خیابان پارلمان اکستر انگلیس هم با 65 تا 120 سانتی متر عرض متغیر در طول 50 متر، ادعای ثبت در کتاب رکوردهای گینس را هم دارد اما این یکی هم علاوه بر عریض تر بودن نسبت به معبر پراگ، مشخصه ای از خیابان را ندارد.

در این صورت، می توان گفت، در بسیاری از نقاط جهان، ازجمله در شهرهای مختلفی از کشورمان، کوچه هایی این قدر باریک وجود دارند که نام برخی از آن ها را کوچه ی آشتی گذاشته اند. چون معروف است که می گویند در زمان هایی، وقتی دو نفر با هم قهر بودند، اطرافیان، آن ها را طوری با برنامه ریزی به این کوچه ها وارد می کردند که مجبور شوند با یکدیگر رو در رو شوند و از این طریق، آشتی کنند.

به هر حال، این معبرها هرچند از فاصله ی کم بین دو یا چند ساختمان پدید آمده اند، به دلیل آن که مالکیت زمین های آن ها به شهرداری ها تعلق دارد، مکان رفت ؤآمد عمومی محسوب می شوند.

با همه ی این اوصاف، در خبرهای این سال ها، به همه ی ترین ها باید شک کرد. شاید مثال های دیگری باشد که نشان دهد خیابان هایی کم عرض تر از خیابان وینارنا چرتوفکای پراگ وجود دارند. با این حال، این خیابانی است که دو معبر اصلی را در پایتخت کشور چک به هم وصل می کند و بسیاری برای رسیدن به رستورانی به همین نام، در کناره ی رود عریض ولتاوا، مجبورند که از آن استفاده کنند؛ خیابانی که برخی قواعد راهنمایی و رانندگی در آن رعایت می شود؛ هرچند تنها وسیله هایی که با آن ها، طول این خیابان را می توان پیمود، علاوه بر کفش، اسکیت، اسکوتر و درنهایت، دوچرخه است.

خرید انواع چراغ راهنمایی

فروشگاه ایمن ترافیک کالا امکان خرید انواع چراغ راهنمایی مناسب برای هر نوع چهارراه یا معابر دیگر را فراهم نموده است. برای مشاهده انواع چراغ راهنمایی و خرید اینترنتی می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نموده و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ راهنمایی , خرید چراغ راهنمایی , چراغ راهنمایی ال ای دی , چراغ راهنمایی رانندگی خورشیدی , قیمت چراغ راهنمایی ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

چراغ های تزئینی راهنمایی و رانندگی!

خرید چراغ راهنمایی مناسب برای خیابان های شهر یکی از مهم ترین نیاز های هر شهر است. هر رنگ چراغ‌ راهنمایی و رانندگی نماد یک چیز است؛ سبز حرکت، زرد احتیاط و قرمز ایست. توجه به هر کدام از این رنگ‌ها منجر به برقراری نظم و امنیت سرچهارراه‌ها می‌شود.

اما چگونه است این چراغی که با هدف حفظ جان و ایجاد امنیت و نظم برای رانندگان و عابران پیاده سر هر چهارراهی تعبیه شده، برای بیشتر شهروندان جنبه تزئینی پیدا کرده است. این چراغ‌ها برای اکثر عابران پیاده به علمک‌های زینتی یا شایدم یک قطعه اضافی در سطح شهر تبدیل شده است که حتی نیم نگاهی هم به آنها نمی‌اندازند.

همیشه از رانندگان انتظار می‌رود به هر یک از رنگ‌ها احترام بگذارند حتی اگر چراغ برایشان سبز باشد بازهم وظیفه آنهاست برای عابرانی که سعی دارند از لابه‌لای ماشین‌ها به زحمت عبور کنند، بایستند. دیدن این صحنه‌ها نشان می‌دهد چقدر احترام به حقوق یکدیگر کمرنگ شده و همیشه باید چماق قانون بالای سرمان باشد. جالب است رانندگان در صورت عبور از چراغ قرمز و نادیده گرفتن حقوق عابران جریمه می‌شوند و همیشه زیر ذره بین دوربین‌های پلیس قرار دارند، اما چرا این سختگیری درخصوص افراد پیاده انجام نمی‌شود.

سر هر چهارراهی که دقت کنید اغلب آدم‌ها بی‌توجه به رنگ چراغ در حال تردد هستند و حقی برای راننده که مدت زمانی را پشت چراغ قرمز معطل مانده قائل نیستند. برخی از عابران که همیشه عجله دارند و رنگ‌های چراغ برایشان بی‌معنی است، برخی دیگر ماندن پشت چراغ قرمز را سوسول بازی می‌دانند و با رعایت قانون بیگانه هستند و از خطر تصادف منجر به جرح و فوت برای خود غافل مانده‌اند.

 اگر تدابیری اندیشیده شود که قانون همان طور که برای رانندگان اعمال می‌شود برای عابران هم سفت و سخت درنظر گرفته شود، شاید از این هرج و مرج‌ها و آمار بالای تصادفات در چهارراه‌ها کاسته شود. تابستان امسال این مشکل با خاموشی‌ها در سطح شهر شکل متفاوت تری به خود گرفته و تشدید شده بود، چرا که هربار که برق یک منطقه قطع می‌شد چراغ‌های راهنمایی و رانندگی نیز خاموش می‌شدند و در این موقعیت نه رانندگان و نه عابران پیاده هیچ کدام نمی‌دانستند حق با کیست و هر کدام سعی داشتند با عجله از چهارراه عبور کنند البته این شرایط برای آن دسته از عابرانی که کلاً مفهوم چراغ برایشان بی‌معناست تفاوت چندانی نداشت، حال اگر شهروندان خود قانونمند بودند نباید ما در چنین شرایطی دچار مشکل می‌شدیم.

خرید انواع چراغ راهنمایی

فروشگاه ایمن ترافیک کالا امکان خرید انواع چراغ راهنمایی مناسب برای هر نوع چهارراه یا معابر دیگر را فراهم نموده است. برای مشاهده انواع چراغ راهنمایی و خرید اینترنتی می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نموده و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ راهنمایی , خرید چراغ راهنمایی , چراغ راهنمایی ال ای دی , چراغ راهنمایی رانندگی خورشیدی , قیمت چراغ راهنمایی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

سرعت گیر

سرعتگیر ها و سرعت کاه ها تجهیزاتی هستند که به دلیل طراحی بخصوصی که دارند. از سرعت وسیله های نقلیه می‌کاهند. سرعتگیرها به دو دسته کلی پلاستیکی و لاستیکی تقسیم می شوند.  قیمت سرعت گیر نیز با توجه به مواد سازنده آن تعیین می شود.

مزایا و معایب سرعت گیر

طور کلی میتوان گفت مهمترین عیب وارده به سرعت گیر توسط اکثر مخالفین تاثیر مثبت این ابزار در کند کردن سرویس دهی ارگانهای سرویس رسان مثل آتش نشانی یا آمبولانس است. به شکلی که موارد متعددی از فوت در اثر دیر رسیدن آتش نشانی و یا آمبولانس بدلیل وجود موانع فیزیکی کنترل سرعت مثل سرعتکاه گزارش شده اند.

موافقین سرعت گیر بر این عقیده اند که استفاده از این وسیله اثری مثبت دارد و در حل مشکل سرعت زیاد رانندگان که در برخی مواقع باعث آسیب رسیدن به شهروندان میشود موثر است.

در کانادا استفاده از این ابزار متداول است. طبق گزارش شهرداری کینگستون برخی شهرهای کانادا که سرعت گیر با موفقیت در آنها نصب شده اند عبارتند از: تورنتو, اوتاوا, پیکرینگ, برنتفورد, شربروک, هالیفکس, فردریکتون, ونکوور, ویکتوریا, ادمونتون و وینپگپ

مزایا:

  • تخقیقات نشان داده این روش یکی از آسان ترین راه ها برای کنترل سرعت وسایل نقلیه است.
  • نصب سرعت گیر و سرعت کاه در مناطق مسکونی، امنیتی نسبی برای ساکنین و به خصوص کودکان فراهم می کند.                    
  • نصب آنها آسان و تقریبا ارزان است.
  • طبق تحقیقات استفاده از سرعت کاه حجم ترافیک را به میزان۱۸% و حجم تصادفات را به میزان ۱۳% کاهش میدهد.
  • از مکان نصب سرعتکاه و سرعت گیر میتوان به عنوان محلی مناسب و راحت برای عبور عابرین پیاده استفاده کرد.
  • این ابزار در صورتی که طبق ضوابط ساخته شوند, باعث کاهش حجم ترافیک در معابر محلی و انتقال بخشی ازحجم آنها به معابر رده بالاتر یعنی معابر جمع و پخش کننده و شریانی میشوند.

معایب:

  • سرعتکاه ها بدلیل مجبور کردن رانندگان به ترمزهای ناگهانی و امکان برخورد اتومبیل پشتی, در برخی مواقع معابر را برای اتومبیلها بیشتر خطرناک میکند تا امن.
  • باعث ایجاد خسارت در وسایل نقلیه میشود.
  • باعث تاخیر در سرویس دهی وسایل نقلیه اورژانسی مثل آمبولانس, آتش نشانی یا پلیس میشود. طبق تحقیقات این تاخیر ۳ تا ۵ ثانیه برای آتش نشانی و حدود ۱۰ ثانیه برای آمبولانس به ازای هر سرعتکاه میباشد. این مورد مهمترین عیب این ابزار دانسته میشود.
  • اگر سرعتکاه به صورت سری نصب نشود رانندگانی که تمایل به راندن با سرعت بالا دارند پس از عبور از آن دوباره سرعت خود را افزایش میدهند.
  • خطر جدی برای راکبین موتورسیکلت و دوچرخه به حساب می آید.
  • از آنجایی که رانندگان تمایلی به عبور از سرعتکاه ندارند, بنابراین ممکن است حجم ترافیک به خیابانهای مسکونی مجاور که فاقد این ابزار هستند منتقل شود.
  • کم کردن سرعت وسیله نقلیه و شتابگیری مجدد آن علاوه بر بالا بردن مصرف سوخت,  آلودگی صوتی نیز ایجاد میکند.
  • از دیگر معایب این ابزار افزایش میزان “ذرات آزبست” ناشی از ترمزهای وسایل نقلیه در محدوده پیرامون محل نصب آنها می باشد.
  • این ابزار نمیتواند در کم کردن سرعت SUV ها اثر زیادی داشته باشد.
  • نصب سرعت گیر بخش جدیدی را به وظایف شهرداری اضافه میکند که نگهداری و تعمیر این ابزار(به خصوص در مواقع بارش برف) است.

خرید سرعت گیر

ایمن ترافیک کالا عرضه کننده انواع تجهیزات ترافیکی از جمله سرعتگیر هستند. این برند علاوه بر تولید نصب و تعمیر محصولات را نیز عهده دار می شود. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی درباره قیمت و نوع سرعتگیر مناسب دریافت نمایید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: سرعت گیر , سرعت گیر ترافیکی , سرعت گیر لاستیکی , سرعت گیر پلاستیکی , سرعت گیر پارکینگ , خرید سرعت گیر , قیمت سرعت گیر ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1399 | نظرات ()