نوشته شده توسط : malih

مخروط ایمنی

مخروط‌ ترافیکی نمونه‌ای از تجهیزات ترافیکی هستند که وظیفه ی هشدار و برقراری ایمنی در مکان های مختلف عمومی و خصوصی را بر عهده دارند. قیمت کله قندی ترافیکی بسیار مقرون به صرفه می باشد. برای خرید مخروط ترافیکی داشتن انتخابی عالی، باید ملاک های استاندارد داشته باشید. فروشگاههای معتبر اینترنتی وجود دارند که فروش کله قندی ترافیکی را با قیمن مناسب انجام می دهند. مخروط ایمنی یا مخروط ترافیکی برای نشان دادن محدوده ممنوع کوتاه مدت تردد در جاده ها و بزرگراه ها به کار می رود و ایمنی منطقه را حفظ می نماید ، همچنین بازتاب بالای شبرنگ های موجود بر روی مخروط ترافیکی موجب می شود از مسافتهای دور براحتی قابل مشاهده باشند. وسیله ای است با وظیفه‌ی هشدار و آگاه‌سازی رانندگان از محدودیت های جاده ای که تردد را در مسیرهای ایمن راهنمایی و جهت دهی می نماید .

کله قندی ترافیکی به دلیل کاربردهای گسترده ای که دارد ، یکی از پر مصرف ترین تجهیزات ترافیکی به شمار می آید . این محصول در انواع مختلفی تولید می گردد . مانع ترافیکی کله قندی ( مخروط ترافیکی ) به منظور محدود کردن تردد ، علامت گذاری مسیر ، تفکیک راه ، هشدار به رانندگان ، علامت گذاری محدوده ی فعالیت کارگران و بسیاری موارد بی شمار دیگر کاربرد دارد .

انواع مخروط ترافیکی باید رنگی هشدار دهنده و جالب توجه داشته باشند. برای برقراری و افزایش ایمنی راه و جاده ها از انواع وسایل هشدار دهنده‌ استفاده می‌شود . مخروط‌ های ترافیکی نمونه‌ای از تجهیزات ترافیکی هستند که وظیفه ی هشدار و برقراری ایمنی در مکان های مختلف عمومی و خصوصی را بر عهده دارند .

مخروط ایمنی پارکینگ

مخروط ترافیکی در میان کاربران به نام های گوناگونی شناخته می شود. از جمله : کله قندی ترافیکی یا پلاستیکی ، مانع کله قندی ، قندیل ، مخروط ایمنی و ...

همان‌طور که از نام مخروط‌ مشخص است ، این محصول ظاهری مخروطی شکل دارد . مخروط‌ ها دارای سطح مقطع بزرگ و پایه ای محکم در قسمت پایینی هستند، که قابلیت ایستایی مناسبی به آن‌ها می‌بخشد و کاربر را قادر می‌سازد بر روی سطوح شیب ‌دار نیز از آن‌ها استفاده کند .

مخروط های ترافیکی حتی بدون استفاده از پیچ و رول پلاک هم قابل استفاده بوده و بر روی سطح زمین قرار می گیرند. کله قندی ترافیکی به دلیل کاربردهای گسترده ای که دارد ، یکی از پر مصرف ترین تجهیزات ترافیکی به شمار می آید . این تجهیزات ترافیکی و ایمنی را می توان به صورت موقتی در معابر و جاده ها قرار داد .

از جمله کاربرد های آن می توان به این موارد اشاره کرد :

محدود کردن و هدایت تردد در خیابان ها و بزرگراه ها

 ادغام مسیرهای مختلف به یکدیگر و یا جدا سازی راه ها و علامت گذاری مسیر

کمک به کاهش حجم ترافیک، هشدار به رانندگان

علامت گذاری محدوده فعالیت کارگران و بسیاری از موارد بی شمار دیگر

 مخروط ترافیکی ایمنی

استفاده از تمام تجهیزات ترافیکی در جهت حفظ ایمنی در مکان های مختلف ، هم برای رانندگان و سرنشینان و هم برای امنیت و هشدار به عابران پیاده لازم و ضروری است . همچنین به دلیل بی توجهی بعضی از شهروندان به وجود تابلو پارک ممنوع و برای مشخص کردن حریم شخصی ، استفاده از مخروط ایمنی امری اجتناب ناپذیر است .

کله قندی ترافیکی را می توان در محیط های باز و بسته نظیر اماکن عمومی و خصوصی ، همچون پارکینگ های عمومی ، مقابل درب ساختمان ها ، نمایشگاه های خودرو  و ... استفاده کرد .

  به دلیل نوع کاربرد کله قندی ترافیکی به آن مانع کله قندی نیز می گویند و همانطور که می دانید کله قندی ترافیکی از دسته تجهیزات ترافیکی و از نوع جدا کننده ها به شمار می آید .

مخروط ترافیکی جاده ای

تولید مخروط های ترافیکی مطابق با استاندارد های جهانی صورت گرفته تا محصولی با بهترین کیفیت ارائه گردد . مخروط ترافیکی تهیه شده از مواد پلیمری  پی وی سی  بوده که دارای آنتی یو وی ، آنتی اکسیدانت و آنتی استاتیک است ، که این مواد خاصیت انعطاف پذیری و مقاومت مخروط را چندین برابر نموده است .

ساختار پلاستیکی نرم و قابل انعطاف‌ نکته‌ای مثبت برای مخروط‌ ها محسوب می‌شود  ، زیرا ممکن است مورد اصابت وسایل نقلیه قرار گیرند و این ویژگی آسیب دیدن آن‌ها و وسایل نقلیه را به حداقل می‌رساند . مواد پلی یورتان و ثابت کننده های uv  به کار رفته در تولید مخروط های ترافیکی باعث می شود تا رنگ ، کیفیت و خاصیت انعطاف پذیری مخروطی ترافیکی در  دراز مدت و در تمامی موقعیت های آب و هوایی و اثرات جوی و یو وی خورشید به صورت پایدار باقی بماند . همچنین قسمتی از بالای مخروط با شبرنگ نوع مهندسی پوشیده شده است . رنگ های روشن به کار رفته باعث می شود تا کله قندی ترافیکی از فواصل دور قابل رویت می باشد. به دلیل کیفیت مناسب شبرنگ ( مراقب باشید حتما شبرنگ باشند نه روز رنگ ) استفاده شده ، این محصول در مقابل آفتاب و یا نور مصنوعی انعکاس و بازتاب خوبی دارد و توجه رانندگان خودرو ، سرنشینان و عابران را به خود جلب می کند .

شبرنگ ترافیکی استفاده شده از چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است و ماندگاری و دوام زیادی در برابر تغییرات آب و هوایی و شرایط مختلف محیطی دارد .

مخروط های ترافیکی کالاهایی همه کاره می باشند ، که با انواع مختلفی از وسایل ایمنی جاده مثل مدل های مختلف موانع ترافیکی و بلوکه های جاده ای ، زنجیرهای پلاستیکی ، شبرنگ های ایمنی ، صفحات پیام و پرچم قابلیت سازگاری دارد .

کله قندی ترافیکی برحسب نیاز ، در اندازه های گوناگون ( کله قندی کف لاستیکی  1  متری ،  75  و  55  سانتیمتری ) و انواع مختلفی ( کله قندی ترافیکی ژله ای ، حلقه دار ، قلاب دار ، تاشو و ... ) تولید و استفاده می شوند .

مخروط ترافیکی کف لاستیکی حلقه دار ۵۵  سانتیمتری که به کله قندی نیز شهرت دارد با بدنه ی بسیار نرم و انطاف پذیر به خوبی ضربات وارده را تحمل کرده و درعین حال به بدنه ماشین ها صدمه وارد نمی کند .

این مخروط کف لاستیکی از جنس pvc مجهز به نوار شبرنگ و در فرآیند ساخت آن از مواد Anti Uv  استفاده شده است . مواد Anti UV  سبب می گردند تا این مخروط کف لاستیکی در شرایط جوی با تابش شدید نور خورشید ، اشعه ماورابنفش خورشید را به راحتی تحمل نموده و دچار رنگ پریدگی نگردد .

مخروط های ترافیکی با قابلیت جا به جایی آسان و وزن مناسب و حالت هشدار دهنده ای که دارد بهترین گزینه برای محدود سازی و تفکیک موقتی مسیر است .

خرید کله قندی ترافیکی

فروشگاه ایمن ترافیک کالا بهترین فروشنده مخروط ترافیکی و انواع تجهیزات ایمنی و ترافیکی می باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت ها و دریافت مشاوره به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید.

 

 



:: برچسب‌ها: کله قندی ترافیکی , مخروط ترافیکی , خریدکله قندی ترافیکی , قیمت کله قندی ترافیکی , خرید مخروط ترافیکی , قیمت مخروط ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

تجهیز جاده ها و مسیرها با بهترین محصولات ترافیکی بسیار مهم است تا جان و امنیت رانندگان حفظ شود. استوانه ترافیکی یا سیلندر ایمنی و کله قندی ترافیکی دو محصول مهم برای مشخص کردن محدوده جاده و هدایت رانندگان در مسیر است که می توان از آنها برای ایجاد محدودیت های موقت استفاده کرد. قیمت استوانه ترافیکی با توجه به جنس آن متفاوت است. خرید استوانه ترافیکی را می توانید از طریق فروشگاههای معتبر انجام دهید. تعداد فروشگاه هایی که فروش کله قندی ترافیکی را با قیمت مناسب ارائه می دهند بسیار کم است. استفاده از این تجهیزات ترافیکی در حاشیه جاده ها موجب توجه بهتر رانندگان و کاهش ریسک و خطر حادثه می شود.

باتوم های استوانه ترافیکی

برای عدم انحراف رانندگان و مشخص شدن محدوده جاده از استوانه های ایمنی باتومی استفاده می شود. این استوانه ها از ارتفاع مناسبی برخوردار بوده و دارای نوارهای شبرنگی هستند و موجب بالاتر رفتن دید رانندگان در نور کم می شوند. مواد به کار رفته در استوانه ترافیکی کاملا انعطاف پذیر بوده و در برابر سرما و گرما و تابش خورشید مقاوم است.

استوانه به ویژه در جاده های دو طرفه برای مشخص کردن مسیر رفت و برگشت یا در محل های دور برگردان به کار می رود. با این حال کاربرد استوانه به جاده های بین شهری محدود نشده و در داخل شهر هم از این محصولات در پارکینگ ها و خیابان ها برای جلوگیری از پارک و مشخص کردن مسیر و محدوده خطر استفاده می شود.

مخروط های ایمنی

دسته دیگری از محصولات ترافیکی، کله قندی ها یا مخروط های ایمنی است. از کله قندی ها عمدتا برای هشدار به رانندگان، جدا کردن مسیر و مشخص کردن یک منطقه خاص استفاده می شود. مخروط های ایمنی سبک بوده و به راحتی جا به جا می شوند، به همین دلیل می توان از آنها در آرایش ها و چینش های مختلف برای اخطار و به عنوان مانع استفاده کرد.

تفاوت سیلندر ایمنی و کله قندی ترافیکی در چیست؟

اولین تفاوت استوانه های ایمنی و کله قندی ها در شکل و ظاهر آنهاست. همان طور که نام این دو نشان می دهد سیلندرهای ایمنی به شکل استوانه ای کشیده و ایستاده به رنگ های روشن هستند که در آنها نوارهای شبرنگی تعبیه شده، اما کله قندی ها معمولا به شکل مخروط ساخته می شوند و از ارتفاع کمتری برخوردار هستند.

تفاوت اصلی کله قندی و سیلندر ایمنی در قابلیت جا به جایی است. معمولا استوانه ها در زمین پیچ شده و در یک نقطه مستقر می شوند اما کله قندی ها را می توان به صورت های مختلف بر روی زمین قرار داد و به آسانی جمع کرد و به محل دیگری انتقال داد. از این نظر استوانه را بیشتر در حاشیه خیابان ها و جاده ها به کار می برند که دائما مورد استفاده خواهند بود و مخروط را در مواردی که لازم باشد به طور موقت محدوده محل یا منطقه ای مشخص شود. همچنین، چون استوانه ها بلندتر بوده بیشتر به چشم سرنشینان خودرو آمده و از این نظر بهتر قابل رویت خواهند بود.

جنس استوانه و مخروط ترافیکی

استوانه و مخروط ایمنی هر دو در دسته تجهیزات ترافیکی پلاستیکی و لاستیکی قرار می گیرند. این جنس از مواد باعث دوام مناسب در برابر شرایط جوی و ضربه پذیری این محصولات شده است. معمولا پلیمر لاستیکی به کار رفته در استوانه و مخروط از نوع آنتی اکسیدانت و آنتی یو‌-وی در نظر گرفته می شود تا در برابر فرسایش و اشعه خورشید مقاوم باشد.

خرید تجهیزات ترافیکی

فروشگاه ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده مخروط ترافیکی و استوانه ایمنی محصولات خود را به صورت تک و عمده خدمت مشتریان گرامی عرضه می دارد  ، این فروشگاه برای رفاه حال مشتریان محترم امکان خرید کله قندی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از از طریق سایت و به صورت مستقیم برای مشتریان خود فراهم نموده است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کله قندی ترافیکی , مخروط ترافیکی , خریدکله قندی ترافیکی , قیمت کله قندی ترافیکی , خرید مخروط ترافیکی , قیمت مخروط ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

استوانه ترافیکی و کله قندی

استوانه ترافیکی و کله قندی ترافیکی به دلیل کاربردهای گسترده ای که دارد، یکی از پر مصرف ترین تجهیزات ترافیکی به شمار می آید. قیمت کله قندی ترافیکی بر اساس کیفیت مواد سازنده آن تعیین می شود. خرید کله قندی ترافیکی به منظور استفاده موقتی برای معابر و جاده ها انجام می شود. فروش استوانه ایمنی به صورت اینترنتی و یا حضوری از فروشگاه های معتبر امکان پذیر است. از جمله کاربرد های آن می توان به این موارد اشاره کرد: محدود کردن و هدایت تردد در خيابان ها و بزرگراه ها، ادغام مسیرهای مختلف به یکدیگر و یا جداسازی راه ها و علامت گذاری مسیر، نظارت بر ترافيک، هشدار به رانندگان، علامت گذاری محدوده ی فعالیت کارگران و بسیاری از موارد بی شمار دیگر. استفاده از تمام تجهیزات ترافیکی در جهت حفظ ایمنی در مکان های مختلف، هم برای رانندگان و سرنشینان و هم برای امنیت و هشدار به عابران پیاده لازم و ضروری است.

همچنین به دلیل بی توجهی بعضی از شهروندان به وجود تابلو پارک ممنوع و برای مشخص کرن حریم شخصی، استفاده از مخروط ایمنی امری اجتناب ناپذیر است. کله قندی ترافیکی را می توان در محیط های باز و بسته نظیر اماکن عمومی و خصوصی، همچون پارکینگ های عمومی، مقابل درب ساختمان ها، نمایشگاه های خودرو و ... استفاده کرد.

به دلیل نوع کاربرد مخروط ترافیکی به آن مانع کله قندی نیز می گویند و همانطور که می دانید کله قندی ترافیکی از دسته تجهیزات ترافیکی و از نوع جدا کننده ها به شمار می آید.

مخروط های ترافيكي کالاهایی همه کاره مي باشند، كه با انواع مختلفی از وسایل ايمنی جاده مثل مدل های مختلف موانع ترافیکی و بلوكه هاي جاده ای، زنجيرهای پلاستيکی، شبرنگ های ايمنی ، صفحات پيام و پرچم قابلیت سازگاری دارد. کله قندی ترافیکی برحسب نیاز، در اندازه های گوناگون (از 25 سانت تا 1 متری در انواع مختلفی (کله قندی ترافیکی ژله ای،حلقه دار، قلاب دار، تاشو و ...) تولید و استفاده می شوند.

خرید تجهیزات ترافیکی

فروشگاه ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده مخروط ترافیکی و استوانه ایمنی محصولات خود را به صورت تک و عمده خدمت مشتریان گرامی عرضه می دارد  ، این فروشگاه برای رفاه حال مشتریان محترم امکان خرید کله قندی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از از طریق سایت و به صورت مستقیم برای مشتریان خود فراهم نموده است. با خرید کله قندی می توانید ایمنی را در مکان های مورد نظرتان با کمترین هزینه برقرار کنید. پس از انتخاب و خرید کله قندی ترافیکی می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، محصول خریداری شده را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کله قندی ترافیکی , مخروط ترافیکی , خریدکله قندی ترافیکی , قیمت کله قندی ترافیکی , استوانه ترافیکی , استوانه ایمنی , قیمت استوانه ترافیکی , قیمت استوانه ایمنی , خرید استوانه ترافیکی , خرید استوانه ایمنی , بولارد ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

استوانه ترافیکی؛ زیبا و با اقتدار

هر یک از علائم و تجهیزات ترافیکی دارای اهمیت خاص خودشان هستند و کارایی مهمی دارند و شما در این چند سطر، با کله قندی و استوانه ترافیکی به عنوان دو بخش مهم از تجهیزات ترافیکی آشنا می شوید. خرید استوانه ترافیکی، یکی از پرکاربردترین تجهیزات ترافیکی موقتی است که با هدف محدود و تقسیم کردن مسیر، انجام می شود. فروشگاههای معتبر اینترنتی، فروش کله قندی ترافیکی را با کیفیت مناسب و قیمت مطلوب انجام می دهند.

بزرگراه، جاده، خیابان و حتی کوچه بدون علائم راهنمایی رانندگی هرگز ایمنی لازم را ندارد و نقش مهمی را در ایجاد، حفظ و ارتقای ایمنی راه ها و سلامت مسافران و رانندگان ایفا می کند، به نوعی که هرگز نمی توان هیچ راهی را بدون تجهیزات ترافیکی متصور بود. واقعیت این است که رانندگان وسایل نقلیه برای رانندگی ایمن به عوامل مختلفی نیازمند هستند که علاوه بر مهارت در رانندگی و توجه به قوانین و مقررات رانندگی، نیازمند بهره بردن از علائم و تجهیزات ترافیکی هستند.

فرض کنید که قرار است در یک مسیر رانندگی، محدودیت هایی نظیر باریک کردن راه به وجود بیاید که یقینا امری موقتی است. در این شرایط، تجهیزات دائمی به کار نمی آیند و نیاز به تجهیزات موقت است. شک نکنید که شما نیز بارها استوانه ترافیکی را هنگام رانندگی دیده اید و بر اساس جایگاه قرار گرفتن آن در جاده یا خیابان، رانندگی خودتان را تغییر داده اید. جسمی استوانه ای و ساخته شده از مواد پلی پورتان که خاصیت انعطاف پذیری خودش را برای سال ها حفظ می کند. استوانه ترافیکی مانند مهره وزیر در بازی شطرنج، خیلی با اقتدار و زیبا روی زمین قرار می گیرد و در حالی که به راننده می گوید از کجا عبور کند یا نکند، زیبایی آن نیز باعث می شود راننده دستوری را که استوانه ترافیکی به او می دهد، از جان و دل پذیرا باشد.

انواع استوانه ترافیکی

نکته دیگر درباره جنس استوانه ترافیکی اینکه در ساخت آن از آنتی یوووی و آنتی اکسیدان و آنتی استاتیک استفاده می شود تا ضمن حفظ کیفیت آن برای مدت های طولانی، قابلیت ضربه پذیری تا حدود 20 هزار مرتبه را داشته باشد.

موارد استفاده استوانه ترافیکی

از استوانه ترافیکی در موارد بسیار زیادی استفاد ه می شود که مهمترین آنها عبارتند از:

1-پیاده روه 2- جاده ها و برزگراه ها و خیابان ها 3- استفاده به عنوان تجهیزات پارکینگی 4- تفکیک مسیر وسایل نقلیه 6- علامت گذاری حاشیه راه ها و مسیرهای گوناگون

کله قندی را بهتر بشناسیم

یکی از تجهیزات ترافیکی که شکلی مخروطی دارد، کله قندی ترافیکی است. کله قندی به گونه ای ساخته شده است که سطح مقطع بزرگ آن روی زمین قرار می گیرد و هرچه رو به بالاتر می رود، باریک تر می شود، به نحوی که نوک آن مانند یک برج دست ساز انسان باریک است.

کله قندی از جمله تجهیزات پرکاربرد است که موارد استفاده بسیار زیادی دارد؛ از جمله هدایت ترافیک وسایل نقلیه در مسیرهای از پیش تعیین شده، هشدار دادن به رانندگان وسایل نقلیه و جداسازی مسیرها از یکدیگر. کله قندی با توجه به شکل ظاهری و همچنین دارا بودن برچسب های رنگی، هم در روز و هم در شب، توجه رانندگان را به خودش جلب می کند و یک هشداردهنده بی صدا و البته کاملا موثر محسوب می شود.

استفاده از کله قندی هرگز به فضای باز مانند خیابان ها محدود نمی شود بلکه می توان از کله قندی در فضاهای بسته مانند پارکینگ ها نیز بهره برد. مثلا می توان از کله قندی به عنوان تعیین کننده حریم شحصی استفاده کرد یا مسیری را در یک پارکینگ یا گذرگاه به صورت موقت تغییر داد یا بست.

کله قندی به قدری تنوع رنگ و طرح دارد که عملا به یکی از زیباترین تجیهزات ترافیکی تبدیل شده است و جنس آن نیز به گونه ای ساخته شده که سال های زیاد در زیر نور آفتاب و بارش برف وباران تحمل بیاورد و در برابر ضربه های ناشی از برخورد وسایل نقلیه یا جابجایی های مرتب، زیاد آسیب نبیند

خرید کله قندی و استوانه ترافیکی

برای خرید انواع تجهیزات ترافیکی اعم از کله قندی و استوانه ترافیکی می توانید به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید و برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید. 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کله قندی ترافیکی , مخروط ترافیکی , خریدکله قندی ترافیکی , قیمت کله قندی ترافیکی , خرید مخروط ترافیکی , قیمت مخروط ترافیکی , استوانه ترافیکی , استوانه ایمنی , قیمت استوانه ترافیکی , قیمت استوانه ایمنی , خرید استوانه ترافیکی , خرید استوانه ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

تابلوی راهنمایی رانندگی

حمل و نقل همواره بعنوان یکی از مهم ترین موضوعات مورد توجه مسئولین به ویژه در کلان شهرها بوده است و ضرورت استفاده تابلوهای راهنمایی و رانندگی برکسی پوشیده نیست. فروش تابلوهای ترافیکی به صورت اینترنتی انجام می شود. خرید تابلو ترافیکی نظیر تابلو راهنمایی و رانندگی، تابلو ترافیکی شبرنگ دار، تابلو ترافیکی گالوانیزه، تابلو جاده ای، تابلو معابر و… را با بهترین کیفیت را باید از فروشگاه معتبر انجام دهید.

ولی در برخی موارد، وجود تابلوهای متعدد و گاه نامناسب، علاوه بر ایجاد اختلال در عملکرد رانندگان در تشخیص تابلوهای ترافیکی، منظر شهری را نیز آزار  دهنده میکند.

انواع تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی

شبرنگ تابلوهای ترافیکی :

قسمت اصلی و تخصصی هر تابلو ترافیکی، شبرنگ آن است.

به دلیل این که بخشی از سفرها در شب انجـام مـی گـردد بایـد تابلوها نورافشانی شده تا توسط راننده دیده شوند.

 شبرنگ یک ورقه ازجنس PVC می باشد که درون آن دانـه هـاي شیشه به طور منظم قرار گرفته اند. در اثر برخورد نور اتومبیل به صفحه شبرنگ این نور به کـره شیـشه اي برخورد و به طرف اتومبیل (چشم راننده) برمیگردد و راننده قادر خواهد بـود نوشـتار و پیـام تـابلو را مـشاهده و درك نماید.

بسته به میزان نور بازتابیده شده از سطح شبرنگ رده هاي مختلـف شـبرنگ بـا کیفیـت هـاي متفـاوت پدید می آید.

در میان شبرنگها رنگ سفید بیشترین بازتاب و قهوه اي کمترین مقـدار و رنـگ مـشکی هـیچ گونـه بازتابی ندارد.

بدنه تابلوهای گرافیکی:

جنس صفحه علامتهاي ترافیکی دائمی، معمولاً فلزي است اما از پلاستیک و مواد دیگري مانند فیبر و چوب و غیره نیز میتوان استفاده کرد و در حال حاضر، بیشتر از فلز استفاده می شود.

 فلز تـابلو ترافیک متناسـب بـا شـرایط محیطـی و جغرافیایی انتخاب می شود و منظور از شرایط محیطی تقسیم بندي محل نصب تابلو ترافیکی به سه حالت عمده زیر است: جاده برون شهري، جاده شهري و جاده ها و مسیرهاي خاص مثل مترو، پارك ها، شهرك هاي صنعتی و مسکونی.

منظور از شرایط جغرافیایی، آب و هواي محل نصب تابلو ترافیکی و تقسیم آن به حالات خشک و شرجی می باشد.

 لذا استحکام فوق العـاده زیـادي بـراي فلـز تابلو ترافیک شبرنگ دار نیاز نبوده و با استفاده از ورق فلزي 1 تا 2 میلیمتر استحکام لازم برآورد می شود.

اتصال در انواع تابلوهای گرافیکی:

در تابلوهاي با ورق ساده (بدون فرم) وسیله اتصال پیچ و مهره است که از سوراخ هاي تعبیه شده بر روي تابلو و پایـه، عبور و محکم می شود.

دراین حالت ظاهر بودن پیچ بر روي صفحه شبرنگ و همچنـین عـدم امکـان تنظـیم زاویـه نصب تابلو ترافیکی نسبت به محور حرکت، از معایب می باشند.

 در تابلوهاي ترافیکی فریم دار زائده اتـصال بوسـیله نقطـه جـوش یـا پرچ به پشت بدنه محکم شده و با استفاده از بست دوتکه اي تابلو به پایه متصل مـی شـود .

در ایـن حالـت بـر روي صفحه شبرنگ پیچ و اتصالی مشاهده نمی شود و همچنین امکان تنظیم زاویه نصب تابلو نسبت بـه محـور حرکـت وجود دارد.

تولید کننده علائم راهنمایی و رانندگی

برای آشنایی بیشتر با محصولات ترافیکی و دریافت لیست قیمت علائم راهنمایی و رانندگی شهری با همکاران ما در ایمن ترافیک کالا تماس حاصل نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تابلوی ترافیکی , خرید تابلوی ترافیکی , قیمت تابلوی ترافیکی , تابلوی راهنمایی رانندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

مهم ترین مزیت تابلوهای ترافیکی

تولیدکنندگان در کشورهای مختلف برای آسایش مردم تولید می کنند. فروش تابلوهای ترافیکی به صورت اینترنتی انجام می شود. تابلوی راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ایمنی با یک هدف مشترک ایجاد امنیت ساخته شده اند و مسئولان تأسیس جاده ها و معابر از آنها استفاده می کنند. روزانه بر تعداد خودرو سواران و موتور سواران افزوده می شود و نیاز است که برای ایجاد و امنیت جاده ها و جان شهروندان خرید تابلوهای ترافیکی و تجهیزات ترافیکی لازم صورت گیرد تا در صورت نیاز رانندگان و عابران در حال تردد بتواند واکنش لازم را نسبت به یکدیگر در مسیرهای عبور و مرور داشته باشند.

هدف آزمون راهنمائی و رانندگی

داشتن دانش نسبت به تمام علائم و نشانه های ترافیکی یک ضرورت است که هنگام دادن گواهینامه به رانندگان، آزمون مربوط به علائم راهنمائی و رانندگی از تمام رانندگان خودرو و موتور أخذ می گردد تا با آگاهی کامل در مسیرهای درون شهری و برون شهری تردد داشته باشند. تابلوهای ترافیکی را باید بر اساس معنا و مفهوم آنها بکار گرفته شود.

به طور کلی در تمام کشورهای پیشرفته و توسعه یافته دنیا با هدف صرفه جویی در هزینه های اقتصادی و مالی، عملکرد مسئولان متخصص می تواند با نصب درست، به جا، علمی و به موقع علائم و تابلوهای ترافیکی و تجهیزات ترافیکی  در مسیرهای راه اندازی شده می توانند از تداخل و حتی تصادفات ممانعت به عمل آورند و بر روی میزان خسارات ناشی از تصادفات کنترل بیشتری داشته باشند و به میزان چشمگیری از حوادث جاده ای بکاهند.

آنچه در این بین حائز اهمیت است، عملیات نصب و محل نصب است که این امر نه تنها وضعیت و شرایط ترافیکی معابر را بهبود می بخشد بلکه باعث صرفه جویی اقتصادی بودجه مملکت نیز می گردد و نیازی به تعمیر و بازسازی مجدد مسیرهای تصادفی نمی باشد و هزینه های مربوطه در امور راه اندازی جاده ها و مسیرهای جدید می گردد و ارتباط مستقیمی با توسعه و آبادانی جاده های کشور خواهد داشت.

لزوم توجه به علائم راهنمایی و رانندگی

به یاد داشته باشید تابلوهای راهنمایی و رانندگی به منظور سهولت در رانندگی، پیشگیری از تصادفات و حفظ سلامت خودروها و سرنشینان آن ها و نیز احترام به حقوق سایر رانندگان و عابرین پیاده ایجاد شده اند. همین طور تابلوهایی مانند بوق زدن ممنوع، برای احترام گذاشتن به حقوق شهروندان و حفظ حریم شخصی آن ها تدوین شده اند. برای تبدیل شدن به راننده ای متمدن و بالغ، لازم است که تمامی این علائم را شناخته و البته خود را ملزم به رعایت آن ها بدانید.

تولید کننده علائم راهنمایی و رانندگی

ایمن ترافیک کالادر زمینه فروش علائم راهنمایی و رانندگی فعالیت می کند و توانسته با ارائه بهترین تجهیزات کنترل ترافیک رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد. همکاران ما در حوزه حمل و نقل و ترافیک و امور جاده ای مرتبط با فروش علائم راهنمایی و رانندگی در هرچه بیشتر خدمت رسانی به هم میهنان عزیزمان میباشد.  برای آشنایی بیشتر با محصولات ترافیکی و دریافت لیست قیمت علائم راهنمایی و رانندگی شهری با همکاران ما در ایمن ترافیک کالا تماس حاصل نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تابلوی ترافیکی , خرید تابلوی ترافیکی , قیمت تابلوی ترافیکی , تابلوی راهنمایی رانندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

تجهیزات ترافیکی شهری

تابلوی راهنمایی رانندگی یا علائم و نشان‌های جاده‌ایی، نمادهایی هستند که در کنار خیابان‌ها یا در بالای جاده‌ها و بزرگراه‌ها به منظور اطلاع‌رسانی ترافیکی به راننده‌ها و عابرین نصب شده‌اند. فروش علائم راهنمایی توسط فروشکاههای اینترنتی امکانپذیر است. خرید تابلوهای ترافیکی برای کنترل ترافیک بسیار مهم است. در هشت دهه گذشته با توجه به روند رو به افزایش خودروها، جاده‌ها و ترافیک شهری، این نمادها و علائم ترافیکی بیشتر، متنوع تر و کاراتر شده‌اند. شماری از کشورها با ساده‌تر کردن و استاندارد کردن هر چه بیشتر علائم ترافیکی، مشکل جهانگردان و تاجران را در این زمینه حل کرده و امنیت رفت و آمد ترافیکی را بالاتر برده‌اند. بر اساس پیوندنامه‌های بین‌المللی برخی علائم ترافیکی به جای استفاده از واژه‌ها به صورت نگاره‌های نیمرخ هستند. این قبیل نمادهای ترافیکی نخست در قاره اروپا ایجاد شده و گسترش پیدا کرد. سپس همین علائم ترافیکی در بسیاری از کشورها با تفاوت‌ها و شکل‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفت.

تجهیزات ترافیکی و مبلمان شهری

کافیست فقط بمدت یک روز، هر جا که می روید به دور و برتان بیشتر توجه کنید. پیاده یا سواره فرقی نمیکند؛ به ابتدا و انتهای کوچه ها و معابر، به ورودی ها و خروجی ها و به کنار خیابان ها و بزرگراه ها، بیشتر دقت کنید. حتماً تابلوها و تجهیزات ترافیکی نظرتان را جلب خواهند نمود. زیرا خودتان براحتی در میابید که هر جا از تابلوها و علائم ترافیکی بیشتر استفاده شده باشد شما هم در آنجا راحت ترید و بیشتر احساس امنیت می کنید. بخصوص در عصر حاضر که تابلوها و علائم ترافیکی به بخشی از زیباسازی نیز تبدیل شده اند.

تجهیزات کنترل ترافیک به سه گروه کلی تقسیم میگردند:

- علائم عمودي مانند تابلوها، علائم هادي و ....

- تجهیزات ترافیکی الکترونیکی مانند چراغهاي راهنمائی و ...

- علائم افقی مانند خطکشی ها، نوشته ها، علائم برجسته و ....

تابلو های ترافیکی

تابلوها به منظور کنترل و هدایت ترافیک و افزایش ایمنی راهها به کار میرود. دادن اطلاعاتی مانند تعیین جهت حرکت، اعلام هشدار به منظور رعایت اصول ایمنی توسط رانندگان، آگاه نمودن رانندگان از محدودیتها و ممنوعیت هایی که استفاده کنندگان از راه ملزم به پیروي از آنها میباشند و نیز راهنمائی رانندگان در معرفی و شناسائی مسیر مورد نظر از دیگر وظایف تابوها میباشد. تابلوها را به سه دسته تابلوهاي انتظامی، تابلوهاي اخباري و تابلوهاي اخطاري تقسیم میکنند.

تجهیزات ترافیکی برقی و الکترونیکی

چراغ هاي راهنما وسایل ارزشمندي هستند که براي آمد و شد وسایل نقلیه و عابران پیاده به کار گرفته میشوند. واگذاري تقدم عبور به جهت هاي مختلف حرکت که توسط چراغ راهنما انجام میشود، در بهبود کیفیت جریان ترافیک تأثیر بسیار زیادي دارد.

چراغ راهنمایی که در محل مناسب قرار گرفته و به خوبی عمل نماید، داراي فوایدي به شرح زیر است:

- برقراري حرکت منظم ترافیک

- افزایش ظرفیت تقاطع

- جلوگیري از تصادفات، به ویژه تصادفهاي با زاویه قائمه

- قطع موقت جریان ترافیک در مسیر مورد نظر در زمانهاي خاص

- ایجاد جریان عبور  بدون توقف براي خودروهاي خاص مانند ماشین هاي آتشنشانی، آمبولانسها، وسایل حمل و نقل همگانی به شکل انبوه و ..

تجهیزات ترافیکی افقی

خطکشی ها از جمله علائم مهم جهت افزایش سطح ایمنی در عبور و مرور وسایل نقلیه می باشند که باعث دقت در نوع رانندگی و هشدار به رانندگان میگردد. در بعضی حالات، خط کشی مکمل سایر تجهیزات کنترل ترافیک مانند تابلوها و چراغها است و در بقیه موارد به تنهایی مورد استفاده قرار میگیرد. تجهیزات آرام سازي ترافیک شامل دو بخش تجهیزات کنترل حجم و تجهیزات کنترل سرعت است . همچنین در بعضی موارد از طرحهاي ترکیبی استفاده میشود. در ادامه به معرفی این تجهیزات پرداخته میشود.

تجهیزات کنترل حجم

کنترل حجم شامل اقداماتی است که حجم وسایل نقلیه را در یک خیابان کاهش میدهد.راه بندها، مسدودکننده هاي تمام عرض خیابان، نیم راه بندها، مسدود کننده هاي نیمه عرض خیابان، راهبندهاي قطري، انحراف دهندههاي قطري، رفوژهاي میانی و جزایر گردشی از آن جمله هستند.

تجهیزات کنترل سرعت

این تجهیزات شامل تجهیزات عمودي و افقی کنترل سرعت میشوند.

تجهیزات عمودي کنترل سرعت

ابزارهاي عمودي کنترل سرعت، قسمت هاي برجسته راه هستند که موجب پایین آوردن، سرعت وسایل نقلیه میشوند. این ابزارها شامل سرعتگیرها، گذرگاههاي برجسته عابر پیاده، تقاطع هاي برجسته و روسازي هاي سنگفرش شده میباشد.

تجهیزات افقی کنترل سرعت

ابزارهاي افقی کنترل سرعت، مسیر مستقیم ترافیک عبوري یک معبر را تغییر میدهند تا، سرعت آن کاهش یابد. این ابزارها شامل دایره هاي ترافیکی میدانچه ها، میدان ها ، پیچانه ها .

میدانها وسیعتر و بزرگتر از میدانچه هستند و براي سرعتهاي بالاتري طرح میشوند. همچنین در تقاطع هاي با حجم بالاتر در خیابانهاي جمع و پخشکننده یا شریانی، می توان با طراحی مناسب میدان و تبدیل حرکات تقاطعی به حرکات تداخلی، علاوه بر افزایش ظرفیت، سرعت وسایل نقلیه را نیز کنترل نمود. امروزه در اکثر نقاط جهان، استفاده از میدان به دلیل هزینه برپایی و نگهداری کم نسبت به تقاطع های چراغ دار،به طور چشمگیری مورد توجه قرار گرفته است. مقوله ایمنی در میدان نیز جزء ناگسستنی آن محسوب می شود که از طریق المان ها و تجهیزات خاص تأمین می گردد. یکی از این تجهیزات پر کاربرد در میدان، علائم ترافیکی هستند و در این بین، تابلو میدان کاربرد محسوسی دارد.

خرید تابلوی ترافیکی

فروشگاه ایمن ترافیک کالا توانسته به رتبه خوبی در تولید و فروش انواع تابلوهای ایمنی و ترافیکی دست یابد. برای اطلاع از شرایط خرید و مشاهده تمام محصولات، به فروشگاه ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تابلوی ترافیکی , خرید تابلوی ترافیکی , قیمت تابلوی ترافیکی , تابلوی راهنمایی رانندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

ساخت تابلوهای ترافیکی

در میان تمامی تجهیزات ترافیکی، تابلوی راهنمایی و رانندگی از اهمیت ویژه ای برخوردارند. قدمت استفاده از تابلو ترافیکی بسیار بیشتر از سایر تجهیزات ترافیکی است. مسیرهای بی انتها و پر پیچ و خم جاده ها در سرتاسر دنیا نیاز به علائم و نشانهایی دارد. نشانه هایی که رانندگان را از مسیر پیش رو، هشدارها، پیچ های تند، میزان شیب جاده، مسافت مانده تا نزدیک ترین شهر یا روستا، مسیرهای فرعی و دوربرگردان و بسیاری اطلاعات دیگر مطلع سازد. تابلوهای ترافیکی در ابعاد، اشکال و رنگهای متنوع ساخته می شوند. امروزه تابلو ترافیکی بهبود وضعیت تردد در مسیرهای عبور و مرور شهری و بین شهری مورد استفاده قرار می گیرد.

اغلب تابلوهای ترافیکی در نقاط مختلف جهان دارای مشخصات و نماد یکسانی هستند.  هریک از این تابلوها با نمادهای اختصاصی که بر روی آن ها حک شده است، وضعیت ویژه ای را بیان می کنند. به طور کلی تابلوهای ترافیکی در گروه  های مختلفی تقسیم بندی می شوند. اعلام آگاهی و یا الزام راننده از جمله مهم ترین کاربردهای تابلو ترافیکی است. تابلوهای آگاهی دهنده راهنمای راننده تا انتهای مقصد خواهند بود. بی توجهی به این تابلوها ممکن است موجب تاخیر در رسیدن و یا سرگردانی در مسیر شود. اما از دیگر کاربردهای تابلو ترافیکی می توان اعلام وضعیت های خطر را نام برد. عدم توجه به تابلوهای هشدار حادثه آفرین خواهد بود. گروه سوم تابلوهای اعلام ممنوعیت است.

رعایت نکردن این علائم سرپیچی از قوانین محسوب خواهد شد و پیگرد قانونی برای رانندگان متخلف به همراه خواهد داشت. از کاربردهای تابلو ترافیکی می توان به کاهش ترافیک جاده ای، اعلام وضعیت هشدار، اعلام مسیرهای پرپیچ و خم، اعلام مسیر یک یا دو طرفه، راهنمایی مسیر و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

با توجه به نیاز روز افزون به این محصولات، تولیدکننده های تابلو ترافیکی در مناطق مختلف کشور در حال فعالیت هستند. کیفیت محصولات تولید شده توسط برندهای مختلف متفاوت است. از این رو پیش از خرید علائم ترافیکی باید اطلاعات مفیدی در مورد این ابزار و تجهیزات در اختیار داشته باشید.

در این بخش به بررسی انواع تابلو ترافیکی و کاربرد هریک از آن ها می پردازیم. همانطور که پیش از این عنوان شد، تابلو ترافیکی در سه گروه تابلوهای آگاهی دهنده ، منع کننده و تابلوهای هشدار دهنده عمده جای می گیرند. زیر مجموعه این گروه تابلوهای کوچه، معابر و تابلوهای جاده ای هستند. کیفیت تابلو ترافیکی باید به نوعی باشد که قابل استفاده در شرایط جوی مختلف باشد. در واقع این تابلوها باید از موادی ساخته شوند که در برابر ضربات مختلف و اختلافات دمایی مقاومت بالایی داشته باشد. تفاوت انواع تابلو ترافیکی شهری و جاده ای در جنس و ابعاد آن هاست. تابلوهای شهری ساخته شده از ورقه های آهنی است که بر روی آن یک لایه پوشش الکترواستاتیکی قرار گرفته است.

اما تابلوهای مناسب برای نصب در جاده ها از جنس گالوانیزه ساخته می شوند. گالوانیزه عمر این تجهیزات را افزایش می دهد. غالبا ابعاد در نظر گرفته شده برای ساخت تابلوهای جاده ای بیش از تابلو شهری است.

جهت اطلاع بیشتر در مورد علائم هشداردهنده و تابلوهای ترافیکی و جاده ای و همچنین قیمت و خرید انواع تابلوهای ترافیکی به سایت ایمن ترافیک کالا  مراجعه نمایید و با کارشناسان فروش در تماس باشید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تابلوی ترافیکی , خرید تابلوی ترافیکی , قیمت تابلوی ترافیکی , تابلوی راهنمایی رانندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

فروش علائم راهنمایی و رانندگی

تابلوهای راهنمایی رانندگی  به منظور كنترل و هدایت ترافيک و افزایش ایمنی راهها و فقط در محلهایی كه بتوان به آسانی به هدف های مذكور رسيد، به كار می رود. با توجه به لزوم بهره وری بالای انواع تجهیزات ترافیکی و لوازم جاده ای بکار رفته در سطح معابر و جاده های کشور میتوان نسبت به تهیه و تولید و ساخت و فروش تابلوهای ترافیکی و علائم راهنمایی رانندگی با بالاترین کیفیت در سطح کشور اقدام نمود. امروزه حمل و نقل جاده ای جزء لاینفک زندگی شهری شده است .

تمام آیتم های تابلوهای ترافیکی شهری مطابق استاندارد فونت تابلوهای راهنمایی رانندگی و تولید شده با شبرنگ های ترافیکی تاریخ دار و چسب دار از برند های معتبر و مورد تایید اداره راه باید باشد . 

تابلوهای ترافیکی در سراسر جهان معانی مشترکی دارند . همچنین نماد های استفاده شده در آن ها در تمام دنیا به یک شکل می باشد . تابلوهای ترافیکی به سه گروه تقسیم می شود که می توان از طریق رنگ ها و اشکال مختلفی که دارند به نوع کاربری تابلوها پی برد . تابلوهای هشدار دهنده ، تابلوهای اخباری و تابلوهای دستوری . تابلوهای مکمل نیز در راستای هدفمندی بیشتر این سه نوع تابلو استفاده می شود . اعلام آگاهی و یا الزام راننده از جمله مهم ترین کاربردهای تابلو ترافیکی است. تابلوهای آگاهی دهنده راهنمای راننده تا انتهای مقصد خواهند بود. بی توجهی به این تابلوها ممکن است موجب تاخیر در رسیدن و یا سرگردانی در مسیر شود. اما از دیگر کاربردهای تابلو ترافیکی می توان اعلام وضعیت  های خطر را نام برد. عدم توجه به تابلوهای هشدار حادثه آفرین خواهد بود. گروه سوم تابلوهای اعلام ممنوعیت است. بنابراین تابلوهای ترافیکی نقش بسیار مهمی در نظم و کنترل ترافیک در یک جامعه را شامل می شوند.

علائم راهنمایی و رانندگی

علائم و نشان‌های جاده‌ایی، نمادهایی هستند که در کنار خیابان‌ها یا در بالای جاده‌ها و بزرگراه‌ها به منظور اطلاع‌رسانی ترافیکی به راننده‌ها و عابرین نصب شده‌اند. شرکت آسیا ترافیک توانسته به رتبه خوبی در تولید انواع تابلوهای ایمنی و ترافیکی دست یابد. شماری از کشورها با ساده‌ تر کردن و استاندارد نمودن هر چه بیشتر علائم ترافیکی و ایمنی، مشکل جهانگردان و تاجران را در این زمینه حل کرده و امنیت رفت و آمد ترافیکی را بالاتر برده‌اند. علائم و نشانه های استفاده شده در تابلوهای ترافیکی هدایت ترافیک را بسیار راحت تر نموده است . برخی از علائم ترافیکی و راهنمایی و رانندگی شامل موارد زیر می باشد .

چراغ های راهنمایی و رانندگی

گل میخ های ترافیکی که جهت سهولت مسیریابی رانندگان تولید شده است

جدا کننده های ترافیکی

و ...

تولید کننده علائم راهنمایی و رانندگی

ایمن ترافیک کالادر زمینه فروش علائم راهنمایی و رانندگی فعالیت می کند و توانسته با ارائه بهترین تجهیزات کنترل ترافیک رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد. همکاران ما در حوزه حمل و نقل و ترافیک و امور جاده ای مرتبط با فروش علائم راهنمایی و رانندگی در هرچه بیشتر خدمت رسانی به هم میهنان عزیزمان میباشد.  برای آشنایی بیشتر با محصولات ترافیکی و دریافت لیست قیمت علائم راهنمایی و رانندگی شهری با همکاران ما در ایمن ترافیک کالا تماس حاصل نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تابلوی ترافیکی , خرید تابلوی ترافیکی , قیمت تابلوی ترافیکی , تابلوی راهنمایی رانندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

راهنمای خرید تاب کودک و مجموعه تاب و سرسره کودک

شاید شما هم از خودتان بپرسید « تاب کودک چی بخرم» و یا " تاب و سرسره مناسب کودک کدام است». در این مقاله به تمامی سوال هایتان در مورد خرید تاب کودک پاسخ میدهیم.

شاید شما هم به عنوان والدین به دنبال راهی باشید تا کودکتان در این روزها بتواند در محیطی امن انرژی کودکانه ی خود را تخلیه کند . اکثر پدر و مادر ها سعی میکنند ساعاتی از روز را اختصاص دهند تا فرزندانشان را به پارک های بازی ببرند تا کودک بتواند زمانی را صرف بازی با تاب و سرسره و دیگر لوازم تفریحی کند ولی این روز ها با وجود مشغله زیاد و خطر ویروس کرونا چنین امکانی میسر نیست و اکثر والدین ترجیح میدهند اوقات فراغت خود را در خانه بگذرانند و ایمن بمانند. به همین دلیل ترجیح میدهند تا در آپارتمان یا حیاط منزلشان با تهیه تاب کودک و یا مجموعه های تاب و سرسره و صخره نوردی و ترامپولین بتوانند محیطی شاد را برای کودکشان بسازند تا در محیطی امن بازی کنند. اگر شما هم به دنبال تاب کودک هستید پیشنهاد میکنیم این مقاله را تا آخر مطالعه بفرمایید چرا که قصد داریم چند نکته درباره ی خرید تاب کودک را ذکر کنیم تا بتوانید با توجه به فضا و سن کودکتان بهترین انتخاب را داشته باشید.

قبل از خرید باید به این سوالات پاسخ دهید:

کودکی که قرار است از مجموعه تاب کودک استفاده کند چند سال دارد؟

میخواهید چند کودک به صورت همزمان از مجموعه تاب کودک استفاده کنند؟

اختلاف سنی کودکانی که از مجموعه تاب کودک استفاده میکنند چقدر است؟

چقدر فضا برای جا دادن مجموعه تاب کودک دارید؟

بودجه ای که برای خرید مجموعه تاب کودک در نظر دارید چقدر است؟

سن استفاده از تاب کودک

واقعیت این است که بچه ها خیلی زود بزرگ میشوند و همه ی والدین در هنگام خرید اسباب بازی یا لوازم تفریحی برای کودکشان به این فکر میکنند که جنسی را انتخاب کنند تا کودک بتواند مدت زمان طولانی تری را از آن استفاده کند و خیلی زود آن را کنار نگذارد. برای مثال یک کودک 18 ماهه میتواند خودش را با یک تکه پلاستیک هم سرگرم کند و داشتن تاب کودک برایش مثل داشتن یک شهر بازی بزرگ رویایی است در صورتی که یک کودک 4 ساله با اسباب بازی نوزاد 18 ماهه اصلا ارتباط برقرار نمیکند. سن کودکی که میخواهد از مجموعه تاب کودک استفاده کند بسیار مهم است چرا که باید بتواند به راحتی سوار تاب شود و یا اگر مجموعه تاب کودک شما شامل سرسره و صخره نوردی هم باشد باید بتواند از پله های سرسره و صخره نوردی بالا رود و یا بر عکس اگر سن کودک بالاتر باشد دیگر مجموعه های تاب کودک کوچکتر برایش جذابیتی ندارد. در ضمن دقت کنید که کودکان کوچک نباید بیش از حد هیجان زده شوند، بنابر این ارتفاع زیاد یا محکم تاب خوردن برایشان خطرناک است. برای مثال مجموعه تاب و سرسره قلعه برای گروه سنی 1 تا 4 سال مناسب است و مجموعه تاب و سرسره کودک سنجاب برای گروه سنی1 تا 5 سال مناسب  میباشد. برای سنین پایین تر تاب کودک کجاوه ای زرافه که گروه سنی 18 ماه تا 4 سال را پوشش میدهد مناسب تر است.

تاب بازی گروهی یا فردی؟

تعداد کودکانی که میخواهند از مجموعه تاب کودک استفاده کنند نیز مهم است. برای مثال اگر دو کودک میخواهند از مجموعه استفاده کنند به بیشتر از 2 عدد تاب کودک نیاز ندارید و یا حتی میتوانید مجموعه ای را انتخاب کنید که شامل یک تاب کودک و یک صخره نوردی و یا سرسره باشد, اینگونه همزمان یک کودک میتواند تاب بازی کند و دیگری سرسره بازی ویا صخره نوردی کند. ولی اگر بیشتر از دو کودک بخواهند با هم همزمان بازی کنند باید مجموعه بازی های بزرگتری را انتخاب کنید و یا در کنار مجموعه تاب کودک خود یک وسیله بازی دیگر مانند استخر شن بازی یا استخر آب هم بردارید تا همه کودکان بتوانند با هم همزمان سرگرم باشند. برای مثال در مجموعه تاب و سرسره با حلقه بسکتبال خرس همزمان حداقل سه کودک میتوانند از این مجموعه بازی استفاده کنند.

کارایی مجموعه تاب کودک برای گروه سنی مختلف

اختلاف سنی کودکانی که میخواهند از مجموعه تاب کودک استفاده کنند هم بسیار مهم است برای مثال کودک سه ساله نمیتواند تابی را سوار شود که یک کودک 7 ساله سوار آن میشود. اگر اختلاف سنی کودکتان زیاد باشد, به شما وسایلی جانبی در کنار مجموعه تاب کودک پیشنهاد میکنیم. استخر بادی , استخر شن بازی, سرسره بادی و کلبه کودک ازجمله اسباب بازی های جذابی هستند که میتواید در کنار مجموعه تاب کودک انتخاب کنید تا همه ی فرزندانتان بتوانند در کنار هم بازی کنند و لذت ببرند. دربرخی مجموعه بازی ها ممکن است گروه سنی برای استفاده از لوازم بازی متفاوت باشد، برای مثال در مجموعه تاب و سرسره کشتی که کودکان 1.5 تا 7 سال میتوانند از آن استفاده، کودک 1.5 ساله میتواند از تاب آن استفاده کند ولی استفاده از سرسره این مجموعه باید حتما با کمک والدین باشد.

چقدر فضا برای جا دادن مجموعه تاب کودک نیاز است؟

فضایی که برای جا دادن مجموعه تاب کودک مورد نظرتان در اختیار دارید نیز بسیار مهم است. اگر منزل شما حیاط دار باشد میتوانید یک مجموعه تاب کودک مناسب برای فضای باز انتخاب کنید و اگر برای فضا آپارتمانی یک مجموعه تاب کودک میخواهید مطمئن باشید که برای شما هم پیشنهاد های جذابی وجود دارد. برای مثال مجموعه تاب کودک کجاوه ای زرافه و مجموعه تاب و سرسره کودک طرح حروف انگلیسی هم در محیط داخل منزل قابل استفاده است و هم در حیاط منزل. اما برای استفاده ی آنها در حیاط بهتر است که این مجموعه بازی ها را در یک محیط سقف دار قرار دهید.

قیمت تاب کودک (قیمت مجموعه بازی کودک)

آخرین نکته بودجه ی مد نظر شما برای خرید تاب کودک و یا دیگر لوازم جانبی می باشد. اما جای نگرانی نیست! لاین تاب و سرسره کودک ایمن ترافیک کالا بسیار متنوع بوده و برای هر فضا و بودجه ای, محصولی با کیفیت به شما پیشنهاد میدهد. بنابر این اگر قصد دارید فضای بازی کودک خود را بسازید همین حالا از صفحه تاب سرسره ی کودک وبسایت ایمن ترافیک کالا دیدن کنید و برای هرگونه اطلاعات بیشتر با مشاوران در ارتباط باشید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تاب سرسره پلاستیکی , تاب و سرسره کودک , قیمت تاب سرسره پلاستیکی , خرید تاب سرسره پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1399 | نظرات ()