نوشته شده توسط : malih

حفاظت فردی - دستکش های ایمنی

مجموعه‌ی تمام استاندارهایی که برای واحدهای بزرگ صنعتی در نظر گرفته شده، در سرتاسر جهان با نام HSE شناخته می شوند. این حروف از کلمات بهداشت (health)، ایمنی (safety) و محیط زیست (environment) برداشته شده اند و نشان دهنده ی گستردگی دانش ایمنی و ایمن سازی است. فراهم آوردن تجهیزات ایمنی تاثیر بسیاری در کاهش خطرات موجود و افزایش راندمان کارگران دارد. با خرید دستکش ایمنی محیطی عاری از خطر را ایجاد کرده و سرمایه خود را افزایش می‌دهید. در واقع استفاده از دستکش ایمنی مناسب و استاندارد برای هر کارگاه و محلی که افراد در آن کار هایی را با دستگاه انجام می‌دهند ضروری و لازم است. حفاظت فردی در محیط کاری، در واقع از نوک پا تا موهای سر کاربران را شامل می شود که از آن جمله می توان به لباس کار، کفش ایمنی، دستکش ایمنی، انواع کلاه ایمنی، گوشی ایمنی و عینک ایمنی اشاره کرد که در ادامه متن به آن می‌پردازیم.

ایمنی در محیط کارگاه

حیط های صنعتی و کارگاهی به دلیل استفاده از ابزارالات و ماشین آلات سنگین و پیشرفته باعث ایجاد خطراتی برای کارگران می شود. لذا برای پیشگیری از حوادث ناگوار و آسیب های احتمالی محیط کار، کارشناسان استفاده از تجهیزات ایمنی در کارگاه را توصیه می کنند. مواردی همچون آتش سوزی، زخم عمیق با دستگاه های برش صنعتی، آسیب با ابزار آلات سنگین، برق گرفتگی، خراش دست‌ها، سوختگی، قطع عضو، و صدمه دیدن از مواد شیمیایی از جمله این خطرات می باشد. این خطرات همواره وجود خواهد داشت و تا زمانی که شیوه مدیریت صحیح در کنترل آن‌ها وجود نداشته باشد همواره قربانی می گیرد. با پیشرفت صنعت و فناوری لزوم استفاده از تجهیزات ایمنی از جمله موثر ترین روش های کاهش خسارات وارده بوده و می تواند بسیاری از حوادث دلخراش را به حداقل برساند. یکی از این موارد را می توان تولیدات گسترده دستکش ایمنی برای محیط کاری عنوان نمود. در این مقاله به معرفی انواع دستکش ایمنی، کاربرد و مزایای استفاده از آن اشاره خواهیم کرد.

اهمیت تجهیزات ایمنی

در میان تجهیزات ایمنی، دستکش ها اهمیت بسیاری دارند. آمار صدمات و سوانح جسمی رقمی خیره کننده را به دست ها اختصاص داده است. شاید شما هم از آمار 65 درصدی مربوط به آسیب های وارده به دست در حین کار شگفت زده شوید. اما این نکته نشان دهنده ی اهمیت نقش دستکش ایمنی است. همانطور که گفته شد وجود تجهیزات و لوازم ایمنی بسیاری از خسارات و صدمات مالی و جانی را به حداقل رسانده و موجب رفاه بیشتر کارگران در محیط کار می گردد. این لوازم محدوده وسیعی از کلاه ایمنی، دستکش ایمنی، لباس کار، عینک ایمنی و مواردی از این دسته را شامل می شوند. طبق آمار موجود، بیشترین میزان آسیب های جسمانی در مواقعی اتفاق افتاده که کارگران از استفاده تجهیزات ایمنی همچون دستکش خودداری نموده اند و یا از لوازم بی کیفیت و فاقد استاندارد های لازم استفاده کرده اند. با آشنایی و شناخت هرچه بیشتر و بهتر محصولات و پوشاک ایمنی می‌توان بسیاری از خسارت‌های موجود را کاهش داده و سطح رضایت مجموعه کاری را بالا برد. با خرید دستکش ایمنی ضرر و زیان های موجود در محیط کار کم شده و سطح تولیدات محصولات با کیفیت افزایش خواهد یافت.

کلام آخر

دستکش کار تنوع بسیار بالایی دارد. هر شغل به واسطه خطراتی که برای کارگر و کارفرما دارد نیاز به نوع خاصی از دستکش ایمنی دارد. در مشاغلی مانند جوشکاری خرید دستکش کار چرم مناسب بوده و برای یک کارگر ساختمانی استفاده از دستکش کف مواد مناسب خواهد بود. درخرید دستکش ایمنی ملاک هایی مانند مواد اولیه استفاده شده در ساخت دستکش، خطرات موجود در محیط کار اهمیت زیادی دارد. در صورتی که اطلاعات کاملی در خصوص قیمت دستکش کار و مدل مناسب برای شغل خود دارید می توانید آن را به صورت آنلاین از سایت ایمن ترافیک خریداری نموده و یا  اینکه با شماره داخل سایت تماس بگیرید و اطلاعات کاملی کسب نمایید. ایمن ترفیک کالا تولید کننده انواع دستکش کار است. محصولات ای برند با کیفیت بالای خود ضامن امنیت دست های شما حین کار خواهند بود.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش کار , دستکش ایمنی , تولید کننده دستکش ایمنی , خرید دستکش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

برنامه ورزشی لوازم بدنسازی پارک

بطور کلی شما می توانید با انجام منظم برنامه ورزشی لوازم ورزشی پارک ضمن افزایش قدرت بدنی به سیستم قلبی و عروقی، حفظ تعادل بدن و ... کمک نمایید. در این مقاله با دستگاه های ورزشی که معمولا در پارک ها تعبیه شده اند آشنا و روش کار با هر کدام را توضیح می دهیم.

دستگاه بارفیکس پارک : استفاده از این دستگاه برای افزایش قدرت بالاتنه مانند کتف، بازو، شانه، ارنج و بخصوص مچ دست موثر می باشد. بهتر است این برنامه ورزشی را از 30 ثانیه شروع کنید. به این صورت که ابتدا  فقط دستگاه بارفیکس را از بالا گرفته و آویزان شوید.به آرامی بدن خود را به سمت بالا بکشید و به مرور تعداد حرکت را افزایش دهید. انجام صحیح این ورزش بر کشش اندام بالایی و تقویت آن بسیار موثر می باشد.  این برنامه ورزشی برای افرادی که در قسمت مفاصل شانه، آرنج و مچ احساس ناراحتی می کنند، ممنوع است.

دستگاه پرس سینه نشسته پارک:  یکی دیگر از برنامه ورزشی لوازم بدنسازی پارک دستگاه پرس می باشد. با انجام این برنامه می توانید عضلات سینه، بازوها، شانه و پشت بدن را تقویت کنید. ابتدا روی صندلی نشسته و دستگیره های دستگاه را بگیرید. با انقباض عضلات دست، دستگیره را به جلو فشار داده و سپس عقب برانید. در ابتدا فشار زیادی را باید تحمل کنید ولی به مرور زمان و افزایش تمرینات، کار آسانتر خواهد شد.

دستگاه پرس پا پارک: یکی دیگر از برنامه ورزشی لوازم بدنسازی پارک که قدرتی محسوب می شود، کار با دستگاه پرس پا است. این ورزش برای تقویت عضلات ناحیه پا موثر می باشد. روش کار به این صورت است که ابتدا روی صندلی نشسته و پاهایتان را بر روی پدال بگذارید. زانوها حالت خمیده داشته باشند. بدن خود را به سمت عقب بکشید و زانو را صاف کنید. احتیاط کنید که زانو کاملا صاف نشود چون در این صورت به زانو آسیب خواهد رسید. سعی کنید به آرامی حرکات را انجام دهید.

دستگاه کشش لت پارک:  این برنامه ورزشی برای تقویت عضلات بالاتنه مانند سرشانه، بالای سینه و پشتی بزرگ موثر است. تقریبا همان حرکت ورزشی پرس سینه می باشد با این تفاوت که در حالت نشسته این حرکت را انجام می دهید. ابتدا بر روی صندلی نشسته و دستگیره ها را بگیرید. به آرامی دستگیره ها را به سمت پایین بکشید و دوباره به حالت اول برگردانید. این برنامه ورزشی برای سالمندان که نمی توانند دست خود را بطور کامل باز و بسته کنند یا افرادی که از ناحیه شانه مشکل دارند ممنوع است.

کلام آخر

ورزش را نباید به باشگاه های ورزشی محدود نمود. استفاده از لوازم وزرشی پارکی در پارک ها نیز فرصت خوبی برای متناسب نگه داشتن اندام و همچنین سالم نگه داشتن بدن هستند. خرید لوازم ورزشی پارکی و استفاده از آنها تنها به پارک ها محدود نمی شود و ایمن ترافیک کالا شرایطی ایجاد نموده است که بتوانید این لوازم را تهیه نموده و در حیاط منزل، فضای سبز مجتمع مسکونی  و همچنین  باغ و ویلا نصب نمایید. قیمت لوازم ورزشی پارکی چندان بالا نیست و شما با انتخاب اصولی می توانید به درستی ورزش کنید. در صورت نیاز به نصاب و مشاوره در زمنیه خرید لوازم ورزشی می توانید باشماره های داخل سایت تماس بگیرید . ایمن ترافیک کالا با تولید انواع لوازم ورزشی پارکی تصمیم دارد برنامه مدون برای شادابی و نشاط جامعه داشته باشد. در صورت نیاز به نصب هر یک از محصولات ما در حیاط منزل، باغ و ویلای می ت وانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لوازم ورزشی پارک , وسایل ورزشی پارکی , قیمت لوازم ورزشی پارک , تولید کننده وسائل ورزشی پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

راهنمای خرید تاب و سرسره پارک

در این مقاله سعی داریم نحوه انتخاب و خرید تاب و سرسره پارک را به صورت مختصر شرح دهیم. این وسایل درعین زیبا و سرگرم کننده بودن باید کارآمد باشند و بتوان از آنها در بازه زمانی طولانی استفاده کرد. این موضوع بدان معنا است که کاربرد و جذابیت این وسایل نباید به دوران کوتاهی محدود شده و پس از آن بی استفاده شوند؛ بلکه بدون آن که کاربرد مفید خود را از دست بدهند باید بتوان طی سال های طولانی از آنها استفاده کرد. لازم به ذکر است تاب و سرسره پارک نباید برای سن خاصی باشند، بلکه باید برای بازه سنی گسترده تری طراحی شوند تا کودکان در سنین مختلف بتوانند از این وسیله ها در پارک ها استفاده کنند. این موضوع در استفاده مفید از فضای پارک هم موثر بوده و از یک فضا می‌توان برای وسایل مختلف با کاربردهای گسترده استفاده کرد.

اندازه مناسب تاب و سرسره پارک

اندازه تاب و سرسره پارک در خرید این دسته از وسایل بسیار مهم است و جزء اصلی ترین عواملی است که باید در خرید تاب و سرسره پارک به آن توجه کرده و در نظر گرفت. درست مانند خرید مبلمان داخل خانه که اندازه در آن بسیار مهم است و همه ما هنگام خریدن آنها حساسیت زیادی به خرج می‌دهیم؛ در خریدن تاب و سرسره پارک ها هم باید دقت کرده و به همان اندازه حساس باشیم تا وسیله های خریداری شده دارای بهترین کیفیت باشند. شرکت ایمن ترافیک کالا یکی از شرکت های تولید کننده تجهیزات پارکی استاندارد می باشد.

جنس مواد سازنده تاب و سرسره پارک

هنگام خرید تاب و سرسره پارک جنس مواد سازنده این وسیله از مهم ترین عواملی است که حتما باید به آن دقت کرد. در گذشته همه پارک ها وسیله های فلزی داشتند که در تابستان و زمستان به پوست بدن کودکان آسیب می‌زد؛ ولی بعد از گذشت چند سال مسئولین تصمیم گرفتند در جنس تاب و سرسره پارک ها تجدید نظر کنند و از جنس دیگری برای وسیله ها استفاده کنند تا برای کودکان هم کم خطرتر باشد.

خرید تاب و سرسره پارک پلاستیکی

پلاستیک جنس دیگری است که برای ساخت تاب و سرسره پارک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع از پلاستیک ها که به صورت فشرده هستند، در گرمای بسیار زیاد آسیب نمی‌بینند و مشکلی به وجود نمی‌آورند؛ همچنین آسیبی به پوست حساس کودکان نمی‌زنند. همه بخش های سازنده یک پارک می‌تواند از جنس وسایل بازی پارکی پلی اتیلن باشد. زیرا این نوع پلاستیک می‌تواند به راحتی هر شکلی به خود بگیرد. انعطاف پذیر بودن این نوع از مواد کاربرد آن را گسترده تر کرده و حتی در ساخت تولید میز و صندلی پارک هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تاب و سرسره پلاستیکی و فلزی است. این برند نه تنها در زمینه تولید محصولات فعالیت دارد بلکه محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش رسانده و نصب آنها را نیز انجام می دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تاب سرسره پارک , تاب سرسره فلزی , خرید تاب و سرسره پارکی , قیمت تاب سرسره فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

بهترین انواع دستکش کار در سال 2020

برند G & F  با تولید دستکش کار مدل G & F 15196L توانست جزء بهترین تولید کنندگان کفش کار قرار بگیرد. این مدل از بهترین دستکش ها ایمنی به شمار می آید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Ozero gloves تولید کننده انواع دستکش کار با ارائه دستکش ایمنی OZERO Flex Grip Leather Work Gloves توانست جزء بهترین های سال 2020 قرار بگیرد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

ایمن ترافیک کالا با تولید انواع دستکش کار در ایران توانسته است نیاز بازار داخل به انواع تجهیزات ایمنی مخصوصا دستکش ایمنی را برطرف نماید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Roman Jobs Leather Work Gloves دیگر دستکش کاری است که توانسته است در بین بهترین محصولات سال 2020 قرار بگیرد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

Vgo Glove  با ارائه دستکش کار Vgo Glove Cow Split Leather Work Glovesبه بازار به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان دستکش کار معرفی شد.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

چرا باید از تجهیزات ایمنی استفاده نماییم

همه کارگران و استادکاران مشاغل مختلف باید قبل از شروع کار از ایمنی محیط کار و ایمنی خود مطمئن شوند. ایمنی افراد به واسطه استفاده از تجهیزات ایمنی همچون لباس کار، دستکش ایمنی، کفش کار، کلاه ایمنی  و ... تامین می شود. این تجهیزات بر اساس نوع کار و حرفه افراد و خطراتی که آنها را تهدید می کند طراحی و ساخته می شود. تشخیص نوع تجهیزات ایمنی که در مشاغل باید استفاده شود بر عهده کارشناسان این امر است. در ادامه تصمیم داریم درباره انواع مختلف لباس کار و کلاه ایمنی اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.

لباس کار

لباس کار شاید ساده ترین و در عین حال ضروری ترین انواعتجهیزات ایمنی است. در تولید لباس کار از پارچه های مختلفی استفاده می شود. تولید کننده از پارچه پنبه ای، فیلامنت، فیلامنت کج راه، پلی استر و ... برای تولید انواع لباس کار استفاده می کند. یک لباس کار استاندارد علاوه بر پوشش بدن، محافظت بدن در برابر خطرات را نیز بر عهده دارد و باید نوع پارچه با نوع فعالیت همخوانی داشته باشد. یک لباس کار ساده کارگری از پارچه فلامنت تولید شده است. این پارچه جزء پارچه های ارزان قیمت است که از تعریق کارگران حین کار پیشگیری می نماید. در عین حال سبک بوده و قدرت عملکرد وی را افزایش می دهد. این لباس برای یک جوشکار مناسب نیست؛ چرا که هر لحظه با جرقه های ساطع شده حین جوشکاری سوراخ می شود. لباس کار جوشکاری پلی استر پنبه ای و کتان دوخته می شود. این لباس ضخیم تر بوده اما به دلیل خطرات بیشتری که حین کار جود دارد پوشیدن آن ضروری است.

لباس کار علاوه بر نوع پارچه بر اساس مدل دوخت نیز به مدل های مختلفی می شود. برای مثال لباس دو تکه که به یک پیراهن و شلوار، کاپشن و شلوار، لباس خلبانی، یکسره و دوبنده تقسیم می شود. این لباس ها با توجه به میزان سختی کار و فعالیتی که فرد باید انجام دهد انتخاب می شود. برای مثال مهندسانی که کار نظارت را برعهده دارند از لباس دو تکه ساده استفاده می کنند. اما بیشتر کارگران فعال در کارواش از لباس خلبانی استفاده می کنند که تمام بدن آنها را پوشش می دهد.

کلاه ایمنی

کلاه ایمنی از دیگر تجهیزات ایمنی است که تنوع قابل توجهی دارد. کلاه ایمنی نیز بسته به خطراتی که حین کار وجود دارد به مدل های مختلفی تقسیم می شود. اصولا افراد که در پروژه های ساخت و ساز فعالیت دارند از کلاه ایمنی مهندسی استفاده می کند. این نوع کلاه سر را در برابر خطراتی همچون سقوط اشیا، برخورد سر با اشیا تیز، برخورد شدید سر با اجسام محافظت می کند. یراق داخلی آن مقاومت مناسبی دارد. صنعتگران ما با استفادهاز کلاه ایمنی صنعتی از سر خود محافظت می کنند. این کلاه نسبت به دیگر انواع یراق مستحکمی دارد، روی سر چفت می شود و صورت و گردن را نیز محافظت می کند. کلاه ایمنی جوشکاری اما سر و صورت را در برابر دود ایجاد شده حین جوشکاری، جرقه هایی که ساطع می شود و نور آزار دهنده آن محافظت می کند.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی است.این مجموعه محصولات تولیدی خود را گارانتی می نماید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تجهیزات ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

لباس کار ایران خودرویی

لباس کار ایران خودرویی یکی از قدیمی ترین لباس های کار می باشد که اولین بار برای کسانی که در خط تولید ایران خودرو کار می کردند، تولید شده است. این لباس کار در ساده ترین شکل و بصورت یک کاپشن و شلوار هم رنگ یا پیراهن و شلوار دوخته می شود. جنس پارچه بکار رفته در این لباس از فلامنت کج راه می باشد. علت استفاده ازاین نوع پارچه، سبک بودن و استحکام بالای آن است.وزن این لباس در حدود 740 گرم است که لباس مناسبی برای محیط های کارگاهی به شمار می رود. سبک بودن و دو تکه بودن ان باعث می شود به راحتی تحرک داشته باشید.استفاده از درصد بالای نخ در تولید لباس کار ایران خودرویی، مانع تعرق زیاد کارگران خط تولید در فصول گرم سال می شود.

لباس کار ایران خودرویی معمولا در رنگ های سورمه ای و آبی و در چهار سایز مختلف تولید می شود. هرچند رنگ های دیگر مانند طوسی نیز در بازار موجود است. این مدل لباس ثبات رنگ و سایز دارد. به این صورت که دراثر شستشوی زیاد رنگ پارچه تغییر نمی کند و همچنین بر اثر شستشو با آب گرم نیز سایز لباس کاهش پیدا نخواهد کرد. 

لباس کار ایران خودرویی برای افرادی که در خط تولید صنایعی مانند نفت، گاز، پتروشیمی، معماری، راه سازی، عمران، معدن، خودروسازی و .... مشغول به کار می باشند، کاربرد دارد. همچنین برای پیمانکارانی که به صورت دوره ای و فصلی کارگران خود را تعدیل می کنند به علت پایین بودن قیمت لباس کار ایران خودرویی، مناسب است. قیمت این نوع لباس در بازار رقابتی بوده و به عنوان مناسب ترین لباس کار از نظر قیمت به شمار می رود.

در صورتی که در فکر خرید لباس کار ایران خودرویی هستید، ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از مراکز عرضه تجهیزات ایمنی از جمله لباس کار در خدمت  شما می باشد.

لباس کار



:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

بهترین کلاه ایمنی سال 2020

Evolution Deluxe با تولید کلاه مدل 6161 توانست نام خود را در بین بهترین تولید کنندگان کلاه ایمنی سال 2020 قرار دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

PYRAMEX نیز با تولید کلاه Ridgeline Full Brim توانس در صدر بهترین تولید کنندگان کلاه ایمنی قرار گیرد. این کلاه ایمنی بسیار زیبا بسیار مستحکم طراحی شده است و امکان اتصال تجهیزات جانبی به آن ممکن است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا نیز با تولید انواع کلاه ایمنی توانسته است در ایران به عنوان تولید کننده تجهیزات ایمنی نامی آشنا باشد. این برند در تولید انواع کلاه ایمنی فعالیت دارد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

AMSTON نیز با تولید کلاه ایمنی توانست نظر داوران را به خود جلب نماید. این کلاه یکی از بهترین انواع کلاه ایمنی برای مهندسین و کارگران ساختمانی است. این کلاه یراق آلات بسیار مناسبی دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

PYRAMEX با تولید کلاه ایمنی مدل HP14030 نیز توانست نظر کارشناسان را جلب نماید. این کلاه برای صنعتگران طراحی شده است و این در عین استحکام، ظاهری ساده دارد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

تاریخچه سرعت گیر و تاثیر آن در افزایش ایمنی

امروزه با وجود ماشین‌های پر سرعت در سطح شهر و همزمان وجود کودکان، عابران و …استفادهازسرعتگیر به یک امر ضروری تبدیل شده است. سرعتگیر یا سرعت کاه یکی از تجهیزات ترافیکی و ایمنی جاده ها و راه ها است، که موجب کاهش سرعت اتومبیل ها شده و افزایش ایمنی را برای عابران به همراه دارد.

تاریخچه سرعت گیر

نخستین بار در هفتم ژوئن سال ۱۹۰۶ در ایالت نیوجرسی آمریکا، خط کشی عابر پیاده را اندکی بالاتر از سطح زمین ساختند، تا موجب کاهش سرعت وسایل نقلیه شود. با وجود آن که طرح سرعت گیر آن زمان شباهتی به سرعتگیر های امروزی نداشت، اما می توان گفت این اولین ایده برای کاهش سرعت وسایل نقلیه بوده است. بعدها در سال ۱۹۲۷، یک فیزیکدان به نام آرتور هالی کامپتون، نمونه ی ساده ای برای ایجاد سرعتگیر طراحی کرد، که سرانجام در سال ۱۹۵۳ این طرح ساده و اولیه به سرعت گیر هایی که به نمونه های امروزی شباهت دارند، تغییر پیدا کرد. اما اولین سرعتگیری که در راه ها در اروپا نصب شد، در سال ۱۹۷۰ و در کشور هلند بود.

سرعت کاه استاندارد

سرعت گیر استاندارد را معمولاً یا از آسفالت درست می کنند و یا از پلاستیک و لاستیک. امروزه به سبب راحتی کار با سرعت گیرهای پلاستیکی و لاستیکی از این دو نوع برای ساخت سرعتگیر ها بیشتر استفاده می شود. زیرا نصب سرعتگیر های لاستیکی و پلاستیکینیاز به صرف هزینه و زمان زیادی ندارد و به راحتی نیز قابل اجرا است.

با وجود آن که استفاده از سرعت کاه موجب امنیت بیشتر عابران می شود، اما برخی نکته ها در مورد استفاده از سرعت گیر وجود دارند، که همواره در محافل تخصصی، مورد بحث واقع می شوند. یکی از این نکات منفی استفاده از این نوع تجهیزات ترافیکی این است، که سرعت گیر ها باعث کاهش سرعت وسایل نقلیهی ضروری، مانند آتش نشانی و آمبولانس می شوند. دیگر این که نصب سرعتگیر های ترافیکی در مناطق مسکونی باعث افزایش سر و صدا شده و موجب مزاحمت برای ساکنین خواهد شد، خصوصاً زمانی که وسیله نقلیه ای که از روی آن عبور می کند بزرگ بوده و حاوی بار نیز باشد. نکته ی دیگر اینکه، استفاده و نصب سرعت کاه های غیر استاندارد باعث آسیب رساندن به جلوبندی خودرو ها می شود.

در هر صورت استفاده از هر تکنولوژی و محصولی مزایا و معایب خاص خود را دارد و بدیهی است که به تدریج نکات منفی هر چیز با استفاده از یکسری راهکارها از بین می روند.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده بهترین انواع سرعتگیر در ایران است. این برند در زمینه نصب و پشتیبانی محصولات خود کام ها بزرگی برداشته است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: سرعت گیر , سرعت گیر ترافیکی , سرعت گیر لاستیکی , سرعت گیر پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

بهترین کفش های کار سال 2020

  Timberlandاز بزرگترین برندهای تولید کننده کفش کار است. مدل های بسیاری از این برند در سال 2020 به عنوان برترین کفش های کار در دنیا شناخته شده اند.

کفش کار

 

Caterpillar از شناخته شده ترین برندهای تولید انواع کفش کار می باشد. هر فردی که در زمینه مشاغل سخت فعالیت دارد با این برند آشنا است. این برند نیز در سال 2020 مدل های بسیاری را به بازار عرضه نموده است.

کفش کار

 

ایمن ترافیک کالا از بزرگترین برندهای تولید کننده فش کار در ایران است. این برند در تولید انواع کفش ایمنی و تجهیزات ایمنی کار فعالیت دارد. این برند کیفیت محصولات خود را با گارانتی طولانی مدت تضمین می کند.

کفش کار

 

Skechers در زمینه تولید انواع کفش فعالیت دارد. کفش کار تولیدی این برند در سال 2020 در میان برترین کفش ها قرار گرفته است.

کفش کار

 

برند Dunlop در زمینه انواع چکمه کار فعالیت دارد. تنوع محصولات این برند بسیار زیاد است. هر کدام از چکمه ها از بهترین مواد pvc ساخته شده است و ضد آّب، ضد برق گرفتگی و مقاوم هستند.

کفش کار

 



:: برچسب‌ها: کفش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

راهنمای خرید کفش کار مناسب

پیدا کردن یک کفش کار مناسب معمولاً کار سختی محسوب می‌شود و قیمت آنها نیز نسبت به کفش‌های معمولی بالاتر است. خوشبختانه اغلب شرکت‌ها و پیمانکاران مسئولیت تهیه کفش پرسنل را بر عهده می‌گیرند و این کار کارکنان را راحت‌تر می‌کند. اما در برخی موارد، به پرسنل ایناجازه داده می‌شود که کفش مورد نظر خود را انتخاب کنند و مسئولیت ایمنی آن را برعهده بگیرد. اینجاست که دردسر پرسنل شروع می‌شود و لازم است انواع مختلفی از کفش های کار را بررسی کنند تا بهترین کفش کار ایمنی را انتخاب و خریداری کنند.

خرید کفش کار را از کجا شروع کنیم؟

اولین گامی که در جریان خرید کفش کار باید بردارید، این است که مشخص کنید به دنبال چه کفشی می‌گردید و باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. به عنوان مثال، یک کارمند بانک یا کارمند یک شرکت خصوصی نمی‌تواند کفشی همانند کارکنان شرکت نفت یا نهادهای نظامی را بپوشند. هر کدام از این مشاغل، ویژگی‌های منحصر به فردی دارند و لازم است که کفش استفاده شده در آنها برای ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن آماده شده باشد. مثلاً اگر یک کارمند در طول روز مسافت طولانی را می پیماید، باید کفشی را انتخاب کند که هم دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشد و هم وزن کمتر باشد.

کفش پرسنلی

این کفش‌ها توسط اکثر کارکنان و پرسنل ادارات دولتی و خصوصی استفاده می‌شوند و از لحاظ ظاهری تقریباً همانند کفش‌های معمولی هستند. تفاوت کفش پرسنلی با کفش‌های معمولی، به شکل آنها بر می‌گردد، زیرا تنوع در این کفش‌ها بسیار کمتر است و همه پرسنل باید کفشییکسان بپوشند.

کفش ایمنی

این کفش‌ها برای برخی مشاغل خاص و برای حفاظت از پا استفاده می‌شود. برای مثال برخی از مشاغل مانند ساختمان سازی، معدن، کارهای مرتبط با حوزه آهن و فولاد، تولید و مواردی از این قبیل، با تجهیزاتی سر و کار دارند که احتمال صدمه به پا وجود دارد و پرسنل باید از کفش ایمنی استفاده کنند.

پوتین ایمنی

دسته بسیار خاصی از انواع کفش کار محسوب می‌شوند که علاوه بر پا، ساق پا را نیز پوشش می‌دهند. پوتین‌های ایمنی در مورد مشاغلی که با رطوبت زیادیا با مواد روغنی و نفتی سروکار دارند بیشتر به کار گرفته می‌شنود. مشاغلی مانند شرکت های نفت، شرکت‌های حفاری و پتروشیمی.

پوتین نظامی

پوتین‌های نظامی به طور ویژه و خاص برای کارهای نظامی ساخته شده‌اند و همان طور که از اسم آنها بر می‌آید، باید از ماندگاری و از خصوصیاتی مانند راحتی و وزن سبک برخوردار باشند. این کفش‌ها معمولاً از چرم ساخته می‌شوند؛ کفی آنها بسیار محکم است و انعطاف پذیری بالایی برای شرایط سخت دارند.

انواع چکمه‌های پلاستیکی

چکمه‌های پلاستیکی تقریباً در دسته کفش‌های معمولی قرار می‌گیرند و حوزه مشخصی برای استفاده از آنها تعریف نمی‌شود. حسن این چکمه‌ها به این است که قسمت اعظمی از پا تا نزدیک زانو را پوشش می‌دهند و برای مشاغلی که با آلودگی و رطوبت زیاد سروکار دارند، مناسب هستند.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا در مجموعه خود بهترین انواع کفش کار را تولید می نماید. با فراهم آوردن شرایط خرید بدون واسطه سعی در پایین آوردن قیمت محصولات خود دارد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کفش کار , کفش ایمنی , قیمت کفش کار , خرید کفش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()