نوشته شده توسط : malih

بهترین کلاه کار دنیا

با توجه به اهمیت استفاده از تجهیزات ایمنی حین کار، امروزه استفاده از انواع کلاه ایمنی بیشتر از قبل مورد توجه کارفرمایان و صاحبین مشاغل است. خرید مناسبترین انواع کلاه کار و استفاده مستمر از آن مهمترین دغدغه پیش روی کارفرمایان است. کلاه ایمنی باید سر و صرت کارگران را از خطراتی که آنها را تهدید می کند، حفظ کرده و در عین حال به شکلی طراحی و ساخته شده باشد که استفاده از آن برای کارگران آسان باشد. در ادامه سعی داریم 5 مدل از بهترین انواع کلاه ایمنی طراحی شده توسط برند های نامی را به شما معرفی نماییم. ایمن ترافیک کالا نیز تلاش دارد با الگو گرفتن از این برندها بهترین انواع کلاه کار را تولید نموده و یا قیمت مقرون به صرفه به فروش برساند.

  1. کلاه کار مهندسی AMSTON

این برند که سالها است در زمینه تولید تجهیزات ایمنی فعالیت دارد با تولید کلاه ایمنی مدل Vented Hard Hat کلاهی ایمن و در عین حال ساده به بازار جهانی عرضه نموده است. این کلاه ایمنی مهندسی یراق بسیار مستحکمی دارد و بدنه آن از پلی اتیلن ساخته شده است. ایمن ترافیک کالا با تولید کلاهی ایمنی مهندسی عمران، کلاه ایمنی ساختمان هرتمن، کلاه ایمنی و کلاه ایمنی پرشین safety محصولاتی کاملا مشابه با این برند خارجی را وارد بازار ایران نموده است. کلاه ایمنی مهندسی همگی یراق های مستحکمی دارند و بدنه آنها از پلی اتیلن ساخته شده است. در صورتی که تصمیم به خرید کلاه ایمنی خارجی دارید می توانید از مجموعه کلاه ایمنی برند jsp که در فروشگاه ایمن ترافیک موجود است بهترین انتخاب را داشته باشید. قیمت کلاه ایمنی ایرانی در این مجموعه نسبت به مدل های خارجی مقرون به صرفه است و این در حالی است که کیفیت آنها چیزی از مشابه خارجی خود کم ندارند.

  1. کلاه کار جوشکاری Hobart مدل Viking 3350

این محصول از قابل اعتمادترین انواع کلاه جوشکاری در سال 2020 است. از مهمترین ویژگی های این محصول LCD هوشمند آن است که بسته به نور آزار دهنده موجود در زمان جوشکاری تاریکی لنز را تنظیم می کند. ایمن ترافیک کالا نیز با تولید و عرضه انواع کلاه جوشکاری ساده و هوشمند توانسته است نیاز جوشکاران ایرانی را تامین نماید. کلاه ماسک جوشکاری هوشمند، کلاه ماسک جوشکاری پیشرفته، کلاه ماسک، کلاه جوشکاری هوشمند با سیستم هوا و .... از جمله محصولات این مجموعه هستند. همانطور که می دانید کلاه ایمنی جوشکاری انواع بسیار متنوعی دارد و اما مدل های پیشرفته و هوشمند این مجموعه دارای لنز هوشمند است. این لنزها با توجه به نور حاصل از جوشکاری تنظیم می شود. امکان تنفس با این محصولات راحت است و بدنه مقاوم آن طول عمر مناسبی دارد.

کلام آخر

همانطور که می دانید استفاده از کلاه ایمنی در بسیاری از مشاغل جزء مهمترین موارد حفاظت شخصی به شمار می آید. خوشبختانه امروزه کلاه ایمنی در تنوع بسیار بالایی در ایران تولید می شود و هر فردی با هر توانایی شغلی می توانند بهترین کلاه ایمنی متناسب با شغل خود را خریداری نمایند. خرید کلاه ایمنی مطابق با شغل و خطرات موجود در محیط کار امری بسیار ضروری است. در صورت تمایل می توانید با شماره های داخل سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان در زمینه قیمت کلاه کار در انواع مختلف، نوع کلاه ایمنی و متریال به کار رفته در ساخت آن با مشاوران و کارشناسان ما مشاوره رایگان داشته باشید. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع کلاه ایمنی این آمادگی را دارد که برای انتخاب بهترین کلاه کار به شرکت ها و کارفرمایان مشاوره بدهد. این شرکت علاوه بر تولید انواع کلاه ایمنی، آمادگی گارانتی و فروش بی واسطه محصولات خود را نیز دارد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی , کلاه کار , خرید کلاه ایمنی , قیمت کلاه ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

کلاه ایمنی مهندسی

کلاه ایمنی مهندسی را می توان در رنگ بندی های متنوعی در بازار یافت. این کلاه از استانداردهای بسیاری تبعیت می کند تا سلامت سر مهندسان و کارگران را به هنگام سقوط اشیا حفظ کند. به همین سبب نیز از پلی اتیلن فشرده در ساخت آن استفاده می شود. سطح این کلاه ایمنی صیقل داده می شود تا از شدت فشار وارد شده به قسمت سر بکاهد. در برخی از انواع این محصول از پلیمری خاص برای افزایش مقاومت آن بهره گرفته می شود که طبیعتاً این موضوع سبب بالا رفتن قیمت این تجهیزات خواهد شد.بسته به کیفیت موادی که در ساخت کلاه ایمنی مهندسی مورد استفاده قرار می گیرد، قیمت آن نیز متغییر است. البته به جز متریال، عوامل دیگری چون رعایت استانداردهای ساخت، رنگ بندی و ... نیز در قیمت گذاری این کلاه تاثیر دارند.

بنابر استانداردهای تعیین شده، وزن کلاه ایمنی مهندسی نباید از 400 گرم بیشتر باشد. همچنین سایز آن نیز باید مطابق اندازه ی سر کاربر باشد. وجود دریچه ی هوا بر روی سطح کلاه نیز از مواردی است که موجب تهویه هوای داخل کلاه شده و از عرق سوز شدن سر افراد جلوگیری می کند. رعایت تمام این استانداردها، موجب می شود تا کیفیت ساخت این کلاه ایمنی بالا باشد و قیمت کلاه ایمنی مهندسی افزایش پیدا کند. با در نظر گرفتن شرایط، می توان از انواع کلاه ایمنی مهندسی برای مشاغلی چون کادر مخابرات، مکانیک ها، معدنچیان، مهندسان، کارگران ساختمانی و ... استفاده کرد.

اگر در شغلی که به آن فعالیت دارید، احتمال سقوط اشیا وجود دارد و یا شرایط کار شما به گونه ای است که احتمال آسیب به سر وجود داشته باشد، با توجه به نکات ذکر شده اقدام به خرید کلاه ایمنی نمایید. ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر تجهیزات ایمنی، به صورت 24 ساعته آماده ی ارائه خدمات به مشتریان می باشد. برای خرید کلاه ایمنی مهندسی می توانید با سایت این فروشگاه مراجعه کرده و آن را با قیمت مناسب و به صورت ضمانت دار تهیه نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنی مهندسی،قیمت کلاه کار مهندسی، خرید کلاه ایمنی مهندسی ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

برندpoterie-ravel که در شهر فرانسه فعالیت می کند تولید کننده انواع گلدان سیمانی، سفالی و ... است. محصولات این برند به صورت دست ساز و ماشینی بوده و زیبایی خارق العاده ای دارند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

برند Adam Christopher با تولید انواع گلدان کار خود را شروع نموده است و امروزه به عنوان طراح و دیزاینر مطرح دنیا معروف است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا به عنوان طراحی و تولید کننده انواع گلدان سیمانی در ایران فعالیت دارد. این برند انواع گلدان شهری را در اندازه های بزرگ و کوچک به فروش می رساند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

poterie-goicoechea از دیگر برندهای فرانسوی مطرح در تولید مبلمان شهری است. این شرکت علاوه بر تولید انواع گلدان سیمانی در زمینه طراحی و دیزاین نیز فعالت دارد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

LAB 123 از بزرگترین تولید کنندگان مبلمان شهری است که در زمینه تولید انواع گلدان سیمانی و کامپوزیت فعالیت دارد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: گلدان سیمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

LAPPSET از جمله برندهای فعال در زمینه تولید انواع لوازم ورزشی پارکی می باشد. این برند 50 سال است که در زمینه مبلمان شهری فعالیت دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Free kids از برندهای برتر سال است که علاوه بر وسایل ورزشی پارکی در زمینه تولید وسایل بازی پارکی نیز فعالیت دارد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا به تولید انواع تجهیزات بازی استاندارد در ایران مشغول است. گارانتی محصولات و نصب آنها توسط کارشناسان از مزایا محصولات این شرکت است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Lifefitness از برندهای نامی تولید تجهیزات ورزشی سالنی است. این برند به تازگی در زمینه تولیدتجهیزات ورزشی پارکی نیز فعالیت می نماید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Inter play از جمله برندهای برتر سال 2020است که در زمینه تولید وسایل ورزشی پارکی فعالیت می کند. محصولات این برند همگی از بالاترین کیفیت برخوردار هستند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: وسایل ورزشی پارکی , وسائل بدنسازی پارکی ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

اهمیت مبلمان شهری

مبلمان شهری از المان های متفاوتی تشکیل شده است و تنوع بسیار زیادی دارد. زیبایی و آسایش شهروندان در شهر مدیون استفاده به جا از المان های شهری است. تجهیزات ایمنی گاه فقط در زیبایی شهر تاثیر دارند مانند انواع گلدان های شهری و گاه در کنار زیبایی جهت آسایش شهروندان و در موقعیت های مناسب قرار می گیرند مانند نیمکت پارکی، سطل زباله، وسایل بازی پارکی، لوازم ورزشی بدنسازی و  ... . یک شهر زیبا از قرار گرفتن درست و به جای این تجهیزات در کنار هم ساخته می شود. در ادامه تصمیم داریم تعدادی از مهمترین مبلمان شهری را به شما معرفی نماییم.

نیمکت پارکی

نیمکت پارکی از مواد اولیه متفاوتی ساخته می شود. یکی از پرکاربردترین انواع نیمکت شهری و پارکی نیمکت فلزی هستند. فلز مقاومت مناسبی در برابر عوامل محیطی دارد و از این رو ماندگاری و طول عمر آن بالا است. از دیگر متریالی که در ساخت نیمکت شهری از آن استفاده ی شود بتن است. بتن وزن زیادی دارد و امکان به سرقترفتن آن وجود ندارد. از این رو بیشترین نیمکت های سطح شهر از انواع نیمکت بتنی هستند. استفاده از سیمان و سنگ نیز در رتبه های بعدی قرار دارد. نیمکت سیمانی نیز وزن زیادی دارد و در برابر سرما، گرما، ضربه و فرسایش مقاومت مناسبی خواهد داشت. نیمکت چوبی از دیگر انواع نیمکت پارکی است که بیشتر در پارک ها، فضای سبز، باغ و ویلا دیده می شود. همخوانی نیمکت چوبی با محیط پارک این گزینه را به بهترین انتخاب تبدیل نموده است. چوب به کار رفته در این نیمکت از چوب پلاست است. این چوب ها به واسطه روکش مقاوم خود ماندگاری بالایی دارند. چهارچوب نیمکت چوبی از فلز است. برای افزایش ماندگاری فلز از رنگ های کوره ای استفاده می شود.

گلدان شهری

یکی دیگر از المان زیبایی شهر، گلدان شهری است. گلدان شهری نیز به کمک مواد اولیه مختلفی ساخته می شود. مهمترین و پرکاربردترین انواع گلدان، گلدان سیمانی است. سیمان مقاومت بالایی در برابر رطوبت، گرما و سرما دارد. وزن آن نیز زیاد است و از به سرقت رفتن گلدان ها پیشگیری می نماید. گلدان شهری از جنس کامپوزیت از زیباترین انواع گلدان به شمار می آید. این گلدان را در طرح ها، رنگ ها و اندازه های مختلفی می توان یافت. قیمت گلدان کامپوزیتی بیشتر از انواع دیگر است. گلدان شهری علاوه بر زیبا نمودن شهر استفاده های دیگری نیز دارد. برای مثال برای جلوگیری از پارک نمودن ماشین ها در قسمتی از خیابان از گلدان بزرگ سیمانی استفاده می شود. گلدان شهری گاه بسیار بزرگ هستند و در آنها از گلهای مصنوعی استفاده می شود و گاه در قالب فلاورباکس و گلدان های کوچک در شهر دیده می شوند.

فلاور باکس ها نیز از دیگر المان های زیبای شهر هستند.شما با کاشت انواع گل می توانید یک جعبه پر از گل را در قسمتی از حیاط خانه و یا باغ خود داشته باشید.

کلام آخر

مبلمان شهری تنوع بسیار زیادی دارد. با نگاهی اجمالی به خیابان های شهر می توانید تعداد زیادی از آنها را ببینید. بدون حضور مبلمان شهری در سطح شهر نه تنها شهر زیبا نخواهد بود، بلکه آسایش و راحتی شهروندان نیز به مخاطره می افتد. از این رو ایمن ترافیک کالا سعی دارد با تولید بهترین انواع مبلمان شهری این مهم را ممکن سازد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: مبلمان شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

ضرورت نصب تجهیزات ترافیکی

هر ساله در تمام دنیا افراد بسیار زیادی جان خود را در تصادفات جاده ای از دست می‌دهند و یا دچار صدمات شدید می‌شوند که گاهاً تا آخر عمر دامن گیر آنها خواهد بود. در این میان عوامل بسیار زیادی در کاهش این خسارات مالی و جانی دست دارند که مهم‌ترین آنها استفاده صحیح از تجهیزات ترافیکی و ایمن سازی جاده‌ها، فرهنگ سازی ترافیکی و استفاده از خودروهای استاندارد است. متاسفانه مردم و مسئولین کشور ما با تمامی این عوامل غریبه هستند و به همین دلیل است که رتبه اول سالانه تلفات تصادفات رانندگی در اختیار کشور ما است.

در این مقاله به معرفی برخی از تجهیزات ایمنی جاده ای خواهیم پرداخت که شاید در پاره ای از مواقع حتی کم اهمیت به نظر برسند، ولی در عمل نقش بسزایی در افزایش سطح ایمنی و استاندارد جاده‌ها ایفا می کنند. استفاده درست و به جا از این تجهیزات ایمنی جاده ای، تاثیر چشم گیری در نرخ وقوع حوادث رانندگی خواهد گذاشت. در ادامه به معرفی پنج مورد از این تجهیزات ایمنی جاده ای خواهیم پرداخت.

جداکننده ترافیکی

مانع و جداکننده ترافیکی از جمله تجهیزات ایمنی جاده ای هستند که به دلایل مختلف از آنها در جاده های کشور استفاده نمی‌شود. البته استفاده از جداکننده‌های ترافیکی مانند بلوک‌های بتونی که دو جهت تردد جاده را از یکدیگر جدا می‌کنند مد نظر ما نیست. منظور از جداکننده ترافیکی در این مقاله بیشتر متوجه استوانه ترافیکی و استوانه‌ ایمنی، بشکه ترافیکی ترافیکی و نیوجرسی، گله قندی ترافیکی است. در محل های ورودی، خروجی و دوربرگردان‌های جاده‌ها، می‌توان با استفاده از مانع ترافیکی مناسب، مانع از ورود ناگهانی خودروها به لاین‌های تندرو جاده، و یا خروج ناگهانی خودروها از جاده به قصد لاین‌های کناری شد. با این حال به غیر از گاردریل‌های غیر استاندارد، از نوع دیگری از جداکننده ترافیکی به این منظور استفاده نمی شود. شاید استفاده از جداکننده ترافیکی در کنار دیگر تجهیزاتایمنی جاده ای، نقش موثری را در کاهش نرخ تصادفات و تلفات جاده‌ای داشته باشد.

تابلوهای راهنمایی مسیر

تابلوهای راهنمای مسیر، به همراه خط کشی و تابلوی ترافیکی الفبای ایمنی و فرهنگ رانندگی هستند. شاید کمبود تابلوهای راهنمای مسیر در بزرگراه‌های کشور حس نشود، ولی کمبود آنها در جاده‌های تک بانده و دو بانده که در درجه دو و سه قرار می‌گیرند به شدت مشهود است. استفاده از تابلوی راهنمای مسیر در محل مناسب، باعث می شود رانندگان مسیر خود را از قبل تعیین کنند و همین امر مانع حرکات ناگهانی خواهد شد. حرکات ناگهانی به منظور تغییر مسیریکی دیگر از عوامل بسیار مهم بروز تصادفات هستند. در نتیجه تابلوهای راهنمای مسیر از تجهیزات ایمنی جاده ای بسیار تاثیرگذار هستند.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی است. این مجموعه علاوه بر فروش بی واسطه محصولات خود، نصب آنها به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. در ضمن گارانتی ارائه شده نیز ضامن کیفیت محصولات تولید شده است.

 

فروش انواع تجهیزات ترافیکی



:: برچسب‌ها: تجهیزات ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

آشنایی با انواع چراغ های راهنمایی و رانندگی در جهان

ما هر بار که از خانه خارج می شویم، زمانی را صرف انتظار برای سبز شدن چراغ راهنمایی می کنیم. فرقی نمی کند که پیاده برای خرید به بیرون می رویمیا قصد داریم با اتومبیل خود سراسر کشور را در یک سفر ماجراجویانه بگردیم. هر روز برای گذراندن مسیر رفت و آمد خود با انواع چراغ راهنمایی و رانندگی مواجه می شویم که جزء مهم ترین تجهیزات ترافیکی و لازمه ی زندگی امروزی هستند. با شنیدن نام چراغ راهنمایی ناخود آگاه به یاد چراغ راهنمایی و رانندگی در چهارراه ها می‌افتیم اما انواع چراغ راهنمایی رانندگی دیگری وجود دارند که جهت کنترل ترافیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با انواع چراغ راهنما ما را تا انتها همراهی کنید.

انواع چراغ راهنمایی و رانندگی

چراغ راهنمایی و رانندگی عموما استاندارد هستند و زمانی که از قاره ای به قاره دیگر سفر می کنید، تنها تغییراتی جزئی در آن ها مشاهده می کنید. اما سوال مهم این است که آیا این طراحی های استاندارد و آشنا، بهترین انتخاب های ممکن هستند؟ یا نیاز به تغییراتی اساسی دارند؟ در مثال هایی که در ادامه این متن آمده است، راهکار هایی برای بهبودی هر چه بیشتر این علائم ترافیکی وجود دارد:

چراغ راهنمایی و رانندگییکی از انواع چراغ های ترافیکی هستند که اجازه ورود افراد و خودروها را به مسیر خاصی می‌دهند و یا آنها را از ورود به همان مسیر منع می‌کنند. این چراغ ها گاها جهت دادن هشدار از این چراغ های راهنمایی استفاده می‌شود. تمام انواع چراغ راهنما جهت یک هدف طراحی می‌شوند اما این مدل چراغ راهنمایی است که با هم تفاوت دارد. از پرکاربردترین انواع چراغ راهنمایی و رانندگی، چراغ راهنمایی با سه رنگ سبز، زرد و قرمز است. این رنگ ها گاها به شکل یک ساعت شنی نمایش داده می‌شود و گاها مانند اعداد خود را نمایش می‌دهند. در این مقاله سعی داریم معروفترین انواع چراغ راهنمایی را به شما معرفی نماییم.

چراغ ترافیکی مناسب افراد کور رنگ

برای افرادی که در دیدن رنگ ها دچار مشکل هستند، تشخیص رنگ چراغ راهنمایی می تواند چالشی روزانه باشد، به خصوص در مکان هایی که این چراغ ها به صورت افقی نصب شده اند.

چراغ راهنمایی چشمک زن

چراغ چشمک زن راهنمایی و رانندگی به دسته چراغ چشمک زن زرد و چراغ چشمک زن قرمز تقسیم می‌شوند. چراغ چشمک زن قرمز برای زمانی به کار می‌رود که خودرو باید قبل از وارد شدن به مسیر ایست کوتاهی داشته باشد و با بررسی مسیر، به راه خود ادامه دهد.

چراغ های فلش دار

در سه راه ها و چهارراه هایی که ترافیک زیادی دارند امکان استفاده از چراغ راهنمایی ساده وجود ندارد. در این تقاطع ها چراغ های فلش داری نصب می‌شود که مسیر حرکت خودروها را مشخص می‌نماید.

کلام آخر

چراغ راهنمایی لامپی از جمله قدیمی ترین انواع چراغ راهنمایی و رانندگی به شمار می آید. با پیشرفت علم امروزه لامپ های رشته و هالوژنی جای خود را به ال ای دی داده است و چراغ راهنمایی ال ای دی  با مصرف پایین برق و پرتاب نور بیشتر، کاربردی تر به نظر می رسد. خرید چراغ راهنمایی سولار در مکان هایی که دسترسی به برق مقدور نیست و یا هزینه برق بالا است کاربردی خواهد بود. قیمت جراغ راهنمایی ال ای دی سولار نسبت به دیگر انواع چراغ راهنمایی بیشتر است اما در طولانی مدت با صرفه جویی که در مصرف برق می شود این هزینه جبران خواهد شد. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع چراغ راهنمایی این مزیت را دارد که محصولات خود را با بهترین مواد اولیه و با کمک تکنولوژی های روز دنیا تولید می نماید.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ راهنمایی , تولید کننده چراغ راهنمایی , قیمت چراغ راهنمایی رانندگی , چراغ راهنمایی چشمک زن ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

قیمت تابلو راهنمایی

انواع تابلو راهنمایی با توجه به نقش هشدار دهنده ای که دارند می توانند از وقوع بسیاری از سوانح جلوگیری کنند. جاده های پر پیچ و خم و نبودعلایم راهنمایی ممکن است به اتفاقات بسیار تلخی منجر شود. اما با خرید و نصب این تابلوها، میزان خسارت های ناشی از تصادفات جاده ای و شهری به حداقل میزان خود می رسد. در قیمت تابلوی ترافیکی عوامل زیادی تاثیر گذار هستند که یکی از این عوامل، قیمت آنها می باشد. قیمت این تابلوها بر اساس متریال به کار رفته در ساخت آنها، نوع شبرنگ مورد استفاده، رنگ به کار رفته در آنها و همچنین برند تولید کننده، مشخص می شود.

بر اساس نوع کاربری علایم ترافیکی، جنس مورد استفاده برای ساخت آن تعیین می شود. از آن جایی که تابلو علائم راهنمایی رانندگی برون شهری،در جاده ها استفاده می شود و امکان سرقت آنها وجود دارد، این تابلوها را از ورق گالوانیزه ی ارزان قیمت می سازند. به همین دلیل قیمت آنها در مقایسه با سایر تابلوهای راهنمایی ارزان تر می باشد. اما تابلوهای درون شهری یا همان تابلو ترافیکی و علائم راهنمایی رانندگی به دلیل این که علاوه بر استفاده از مواد اولیه مناسب (آهن با یک لایه پوشش الکترواستاتیکی و ...)، دارای مرحله ی فریم دار کردن به منظور ازبین بردن لبه های تیز نیز می باشند نسبت به تابلوهای دیگر از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

بسیاری از علائم تابلوهای راهنمایی برای بهتر دیده شدن در تاریکی دارای نوعی شبرنگ هستند.برای مثال تابلوهای جاده ای نظیر تابلو اخباری راهنمایی، تابلو ریلی ترافیکی و تابلو حاشیه نما نیاز است که در شب نیز دیده شوند. بر همین اساس در تهیه ی علائم و نوشته ی آنها از شبرنگ هایی با طول عمر 3، 7 و 10 ساله استفاده می شود. استفاده از این نوع مواد سبب افزایش قیمت آنها نسبت به تابلوهایی چون تابلوی راهنمای مسیر و تابلو اسامی معابر شده است. البته شایان ذکر است که در برخی از تابلوهای اسامی معابر نیز از زمینه ی شبرنگ استفاده شده است. همین امر باعث شده تا این تابلوها در مقایسه با تابلوهای راهنمای مسیر کمی گران تر باشند.

رنگ تابلو نیز در قیمت آن تاثیرگذار است. در بسیاری از انواع تابلو راهنمایی از رنگ های الکترواستاتیک استفاده می شود که موجب افزایش قیمت آنها خواهد شد. این تابلو همان تابلو اسامی معابر است که با استفاده از رنگ الکترواستاتیک رنگ آمیزی می شود. همین موضوع سبب شده تا در مقایسه با دیگر تابلوها از نظر رنگ مورد استفاده دارای قیمت بیشتری باشد.

مهمترین دلیل تفاوت قیمت تابلوهای راهنمایی، تفاوت در سایز آنها است. به این صورت که تابلو ریلی ترافیکی جزو بزرگترین تابلوهای راهنمایی بوده، به همین سبب نیز در مقایسه با دیگر تابلوهای جاده ای و درون شهری از قیمت بالایی برخوردار می باشد. تابلوی اسامی معابر نیز جزو کوچکترین تابلوهای راهنمایی به حساب می آیند و دارای قیمت کمتری هستند. انواع تابلو ترافیکی بر اساس محل استفاده، دارای ابعاد مختلفی هستند. تابلوهای درون شهری نسبت به تابلوهای علائم راهنمایی رانندگی که در جاده ها مورد استفاده قرار می گیرند دارای ابعاد کوچکتر و در نتیجه قیمت کمتری نیز می باشند.

البته به جز سایز، شکل تابلو نیز در قیمت آن موثر است. به این معنا که تابلو مثلث و دایره ی علائم راهنمایی رانندگی در مقایسه با تابلوهای مستطیل شکل از ابعاد کوچکتری برخوردار هستند. در نتیجه مواد اولیه کمتری هم در ساخت آنها مورد استفاده قرار گرفته است. به همین دلیل نیز در مقایسه با تابلوهای دیگر از قیمت کمتری هم برخوردار هستند.

با توجه به ضرورت خرید انواع تابلو راهنمایی به منظور پیشگیری از حوادث جاده ای و درون شهری، ایمن ترافیک کالا اقدام به فروش این تجهیزات بهت آنلاین کرده است. با خرید تجهیزات راهنمایی به صورت آنلاین می توانید در کمترین زمان خرید خود را انجام داده و آن را در محل تحویل بگیرید. تمامی محصولات موجود در این فروشگاه بر اساس شرایط اقلیمی ایران ساخته شده و دارای ضمانت نامه می باشند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: قیمت تابلو راهنمایی , خرید علائم ترافیکی , تولید کننده تابلو راهنمایی , قیمت علائم ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

مقایسه گلدان شهری

قیمت گلدان بتنی و شهری بر اساس معیارهایی چون مواد به کار رفته در ساخت آنها، ابعاد، قالب و همچنین رنگ آمیزی آنها متفاوت است. گلدان سیمانی شهری که یکی از پرکاربردترین گلدان های شهری به حساب می آید، با توجه به در دسترس بودن سیمان و همچنین قیمت ارزان آن، نسبت به انواع دیگر از قیمت مناسبی برخوردار است. گلدان های سیمانی در سایز بزرگ را می توان به عنوان مبلمان شهری و ابعاد کوچک آن را در حیاط و حتی بر روی میز کار مورد استفاده قرار داد. رنگ آمیزی متنوع این نوع گلدان ها به آنها جلوه ی زیبایی بخشیده و سبب شده تا انواع رنگی آن نسبت به انواع بی‌ رنگ، دارای قیمت بالاتری باشد. ایجاد طرح بر روی این نوع گلدان های شهری، زیبایی آنها را دو چندان کرده و طبیعتاً موجب بالا رفتن قیمت آنها می شود.

اگر قصد خرید گلدان شهری برای باغ یا ویلای خود دارید، گلدان سنگی شهری انتخاب مناسب تری خواهد بود. طول عمر بالا و همچنین کیفیت و زیبایی بیشتر سبب شده تا این گلدان در مقایسه با گلدان های سیمانی و بتنی دارای قیمت بالاتری باشد. با توجه به سنگی که در ساخت این گلدان، مورد استفاده قرار گرفته است قیمت آنها متفاوت خواهد بود. ابعاد این محصول نیز در قیمت آن تاثیر گذاشته و سایزهای بزرگتر به دلیل استفاده از مصالح بیشتر گران تر از سایزهای کوچکتر خواهد بود. استفاده از سنگ های مختلف باعث شده تا انواع مختلفی از این محصول تهیه شود که متناسب با سلیقه ی خود و کاربری مد نظر می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

یکی از زیباترین و متنوع ترین گلدان شهری، گلدان فایبرگلاس شهری است. این گلدان ها با توجه به این که با استفاده از جنس فایبرگلس ساخته شده اند، از کیفیت بالاتری نسبت به بقیه انواع گلدان برخوردار می باشند. امروزه استفاده از آنها در سطح شهر، فرودگاه ها، مراکز خرید و ... افزایش یافته است. اما شما می توانید از آنها به عنوان نمایی زیبا در ورودی مجتمع های مسکونی یا اداری نیز استفاده کنید. به دلیل این که این محصولات برخلاف انواع دیگر گلدان شهری، از مواد طبیعی ساخته نشده است، دارای وزن بسیار سبکی می باشند.

مدرن ترین نوع گلدان شهری، گلدان کامپوزیت است. خرید گلدان کامپوزیتی شهری می تواند بهترین گزینه برای مجتمع های مسکونی و اداری، ورودی هتل ها و باغ و ویلاهای بزرگ باشد. طرح های شکیلی که این محصولات دارند محیط را زیباتر کرده و جلوه ی آن را چندین برابر می کند. قیمت این محصول در مقایسه با انواع دیگر بالاتر بوده ولی توجه به ویژگی هایی که این گلدان ها دارند ارزش خرید این آنها را بالا می برد. البته ابعاد و طرح های مختلف سبب تفاوت قیمت انواع این مدل گلدان ها نیز خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا با عرضه ی انواع گلدان شهری در ابعاد، اشکال و جنس های مختلف، خرید گلدان شهری را برای شما راحت تر کرده است. با مراجعه به سایت این مجموعه می توانید از انواع این گلدان دیدن کرده و انتخابی مطمئن با هزینه ی مناسب داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: گلدان سیمانی , گلدان شهری , قیمت گلدان بتنی , خرید گلدان سیمانی شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

برند ETE از بهترین تولید کنندگان نیمکت های بتنی، سیمانی و سنگی است. این برند با تولید نیمکت شهری بتنی توانسد در لیست برترین های سال باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Sunjoygroup با تولید نیمکت چوبی توانست در بین بهترین تولید کنندگاه سال 2020 قرار بگیرد. این نیمکت قابلت استفاده در پارک، ویلا، مدارس، باغ و ... را دارد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع نیمکت پارکی، نیمکت مناسب باغ و ویلا در ایران، توانسته است خدمات مناسبی در این زمینه به مشتریان خود ارائه دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

برند las cubanas ایتالیا با تولید زیباترین نیمت فلزی باغی توانسته است در خود را جزء بهترین ها تولید کننده انواع نیمکت جای دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Urbadis از دیگر تولید کنندگان نیمکت شهری است که توانست با تولید نیمکت شهری در بین بهترین ها قرار بگیرد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: نیمکت ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()