نوشته شده توسط : malih

دستکش ضد برش استادکار

در تهیه دستکش ضد برش استادکار از لاتکس طبیعی و پارچه پلی استر استفاده شده است. این محصول با توجه به ساختاری که دارد، می تواند دستان کاربر را در مقابل ابزارآلات تیز محافظت نماید. نخ پلی استری که در تهیه این دستکش مورد استفاده قرار گرفته است، از کیفیت بسیار بالا با تراکم زیاد، برخوردار می باشد. به همین دلیل این محصول در مقابل تغییرات دمایی، انعطاف پذیر می باشد. بنابراین می توانید حتی در دماهای بسیار پایین نیز از آن استفاده کنید. طراحی دستکش ضد برش استادکار به گونه ای است که هوا به خوبی در آن جریان دارد. بر همین اساس نیز حین کار، دستان کارگران به هیچ عنوان عرق نمی کند.

استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید این دستکش، باعث شده تا قیمت دستکش ضد برش استادکار نسبتاً بالا باشد. اما کیفیت و کارایی این محصول، به خوبی این موضوع را توجیه می کند. چنانچه در صنایع شیمیایی مشغول به کار هستید، می توانید با استفاده از این دستکش، دستان خود را در مقابل مواد شیمیایی محافظت نمایید. ضد برش بودن آن نیز کمک می کند تا در مشاغلی چون مکانیکی، شیشه بری و ...، کاربر نگرانی از بابت بریده شدن دستان خود نداشته باشد. این محصول دارای کفی زبری است که گیرایی آن را افزایش می دهد.

دستکش کار استادکار بر اساس استانداردهای بین المللی ساخته شده است. به همین دلیل نیز محصولی ایده آل برای محافظت دستان شما حین کار می باشد. بسیار سبک بوده و دوام بالایی دارد. با توجه موادی که در ساخت آن استفاده شده است، از طول عمر بالایی نیز برخوردار می باشد. برای خرید دستکش ضدبرش استادکار، می توانید به فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید. با خرید آنلاین به این مرکز، می توانید این محصول را با قیمت مناسبی خریداری نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش ضد برش استاد کار , دستکش کار استاد کار , قیمت دستکش ضد برش استادکار ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

لباس کار کارگری

یکی از مشاغلی که همواره به لباس ایمنی نیاز دارد، شغل کارگری است. به همین سبب نیز بیشتری حجم محصولات تولیدی های تجهیزات ایمنی، به لباس کار کارگری اختصاص دارد. این محصول یکی از ساده ترین انواع لباس ایمنی است. بسته به نوع کاری که دارید می توانید لباس کار خود را در انواع کاپشن شلوار، یکسره و دوبنده تهیه کنید. اگر برای محیط کار خود به دنبال یک لباس کار ارزان می گردید، می توانید این لباس ایمنی کارگری را تهیه نمایید. سبک بودن و طراحی خاص این محصول باعث شده تا کارگر حین کار، آزادی عمل بالایی داشته باشد.

در تهیه این لباس معمولاً از ترکیب پلی استر و پنبه استفاده می شود. به همین دلیل نیز بسیار سبک است و از عرق کردن کارگران، حین کار جلوگیری می کند. این لباس برای آن دسته از افرادی که در شغل های سبک و بی‌ خطر فعالیت دارند، بهترین گزینه است. اما اگر مشغول به انجام کاری سنگین هستید می توانید انواع لباس کار کارگری با جنس فلامینت کجراه تهیه کنید. قیمت لباس کار کارگری با این پارچه، کمی بالاتر است. زیرا متریال به کار رفته در تهیه آن، دارای مقاومت بالایی است و می تواند بدن کارگر را در مقابل حرارت، مواد شیمیایی و ... محافظت کند.

چنانچه در مشاغلی نظیر لوله کشی فعالیت داشته باشید، انواع لباس کار کارگری دوبنده، گزینه مناسب تری برای شما می باشد. زیرا پارچه ای که در این محصول به کار رفته است به صورت ضد آب است و نوع طراحی آن، مانع از تحرک شما نخواهد شد. چنانچه قصد خرید لباس کار کارگری دارید، به سایت فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید. این مرکز به عنوان تولید کننده و عرضه کننده انواع لباس ایمنی، آنها را با قیمت مناسب به فروش می رساند. برای انتخاب لباسی مناسب با محیط کار خود، می توانید با کارشناسان فروش ما در این مجموعه تماس بگیرید.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار کارگری , لباس کار ارزان , خرید لباس کارگری , قیمت لباس کارگری ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

برند اسپانیایی  adoاز بهترین تولید کنندگان انواع تجهیزات ترافیکی است. این شرکت با تولید انواع چراغ راهنمایی و رانندگی سعی نموده است لیست کاملی از محصولات ترافیکی روانه بازار نماید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کمپانی هلندیPromstahl از دیگر شرکت های اروپایی فعال در زمینه تولید انواع تجهیزات ترافیکی می باشد. این برند را می توان از جمله برندهای پر طرفدار اروپایی دانست.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی  ایمنی در ایران است. این شرکت سعی دارد محصولاتی با کیفیت، قیمت مناسب و مدرن روانه بازار نماید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Setga را باید سردمدار تولیدکنندگان تجهیزات ترافیکی مدرن دانست. محصولات این برند با دیگر انواع چراغ راهنمایی که تا کنون دیده اید متفاوت است. چراغ راهنمایی تولید شده در این شرکت نیز شکل و طرح متفاوتی دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

CAME URBACO برندی آمریکایی است که در حوزه تولید تجهیزات ترافیکی فعالیت دارد. این برند تا جایی پیش رفته است که محصولات آن در سرتاسر دنیا خرید و فروش می شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ راهنمایی , خرید چراغ راهنمایی , قیمت چراغ راهنمایی , چراغ راهنمایی رانندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

کلاه ایمنی jsp

کلاه ایمنی jsp یکی از تجهیزات پرکاربرد می باشد. این محصول با توجه به قابلیت هایی که دارد، سر افراد را حین انجام کار در محیط های خطرناک محافظت می کند. در ساخت این کلاه از پلی اتیلن استفاده می شود. بر همین اساس نیز دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه می باشد. این مدل کلاه با توجه به قابلیت استفاده از آن در کارهای عمرانی و ساختمان سازی، به عنوان کلاه کار ساختمانی نیز شناخته می شود.بر روی این محصول، بندی به صورت ریگلاژی تعبیه شده است. با استفاده از این بند می توان کلاه را بر روی سر، فیکس کرده و سایز آن را تنظیم نمایید. این موضوع باعث می شود، به هنگام بروز حوادثی چون سقوط اشیا و ...، کلاه از روی سر نیوفتد.

در قسمت داخلی کلاه کارjsp، عرق گیر وجود دارد. وجود این ویژگی، شرایطی را فراهم می آورد تا در صورت طولانی بودن مدت زمان کار، سر کاربر عرق نکند. به این ترتیب، افراد حین استفاده از این محصول به هیچ عنوان اذیت نمی شوند. در قسمت جلویی این کلاه کار ساختمانی، لبه ای قرار دارد. لبه جلویی از تابیدن آفتاب بر روی صورت ممانعت می کند. علاوه بر آن، لبه کلاه مانع از برخورد اشیای در حال سقوط با صورت می شود.قیمت کلاه ایمنی جی اس پی با توجه به کیفیت مواد اولیه ای که در ساخت آن، مورد استفاده قرار می گیرد، تعیین می گردد.

چنانچه در صنایع ساختمان سازی مشغول به کار هستید، استفاده از کلاه کار برندjsp، توصیه می شود. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایید. ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب از جمله ویژگی های این مرکز می باشد. جهت دریافت مشاوره های مفید در جهت خرید کلاه ایمنی، می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کلاه ایمنیjsp , کلاه کار ساختمانی , قیمت کلاه ایمنی جی اس پی ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

عینک ایمنی چیست و چه کاربردی دارد؟

عینک ایمنی به عنوان یکی از با اهمیت ترین تجهیزات ایمنی مطرح است و در مکان هایی که امکان آسیب دیدن چشم در آن وجود دارد استفاده از آن ضروری به نظر می رسد. به طور کلی کاربرد عینک ایمنی جلوگیری از برخود انواع مایعات، ذرات ریز، گازهای ایجاد شده در حین فعالیت، با چشم است. چشم و ناحیه نرم و حساس آن هدف عینک ایمنی است. این ناحیه از صورت به شدت حساس است و گاهی درد شدیدی که فرد دارد ناشی از فرورفتن ذره ای است که حتی با چشم غیر مسلح دیده نمی شود. از این رو تولید کنندگان تجهیزات ایمنی با نیازسنجی دقیق از کسب و کارهای متفاوت و مخصوصا صنعتی اقدام به تولید انواع عینک های ایمنی نموده اند. برای نمونه می توان گفت در یک آزمایشگاه بیشترین موادی که افراد با آن سر و کار دارند مایع هستند از این رو پرتاب شدن یک قطره از مایع به داخل چشم فرد سلامتیاو را به خطر می اندازد. به همین جهت عینک ایمنی آزمایشگاه با خصوصیات خاص خود طراحی شده و در اختیار افراد شاغل در این زمینه قرار گرفته استایمن ترافیک کالا با علم به این موضوع انواع عینک ایمنی مناسب مشاغل مختلف از بهترین برندهای دنیا را گردآوری نموده تا در کمترین زمان سفارش شما را در محل تحویل دهد.

راهنمای خرید عینک ایمنی

مناسب همانطور که می دانید در هر شغلی که فعالیت می کنید عینک مخصوص برای آن شغل طراحی شده است. اولین توصیه برای انتخاب عینک ایمنی توجه به شغل و انتخاب عینک مورد نظرتان است. باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که عینک های ایمنی برایشرایط آب و هوایی معمولی طراحی شده اند و اگر شما در شرایط خاصی مشغول به کار هستید باید از پوشش مناسب استفاده کنید. برای مثال افرادی که در مناطق مرطوب فعالیت دارند باید از پوشش ضد مه و بخار استفاده نمایند تا روی شیشه عینک ایمنی حین کار بخار نگیرد. در صورتی که دچار مشکل در بینایی هستید باید عینکی با لنز طبی تهیه کنید و این کار توسط بعضی شرکت ها امکان پذیر است. سعی کنید عینکی تهیه کنید که روی چشم شما راحت باشد؛ زیرا راحتی در حین کار اهمیت زیادی دارد و روند کاری شما را بهتر خواهد کرد. سعی کنید از عینک های طراحیشده برندهای معتبر استفاده کنید. ایمن ترافیک کالا مفتخر است که توانسته مجموعه ای از بهترین تجهیزات ایمنی را در فروشگاه اینترنتی خود گردآوری نماید.

کلام آخر

عینک کار نیز مانند دیگر تجهیزات ایمنی شخصی تنوع بسیار زیادی دارد. بدیهی است که هر یک از آنها برای محیط کار خاص و برای شرایط کاری خاص طراحی شده اند. نحوه انتخاب و خرید عینک کار کار پیچیده ای به نظر نمی رسد اما تنوع بالای محصولات انتخاب را سخت خواهد کرد. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی این آمادگی را دارد که در صورت تماس شما با شماره های داخل سایت مشاوره کاملی درباره قیمت عینک کار، نحوه انتخاب بهترین عینک ایمنی دریافت نمایید. ایمن ترافیک کالا به  عنوان تولید کننده عینک ایمنی خرید آنلاین محصولات را برای مشتریان خود فراهم آورده است. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع عینک ایمنی می باشد. این برند توانسته است علاوه بر فروش اینترنتی محصولات خود آنها را گارانتی نموده است.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: عینک ایمنی , عینک جوشکاری , عینک ازمایشگاهی , عینک گاگل , قیمت عینک ایمنی , خرید عینک ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

بشکه ایمنی، نیوجرسی ترافیکی و کاشن تانک

بشکه ترافیکی چیست ؟ همه چیز درباره بشکه ایمنی و قیمت بشکه ایمنی و خرید بشکه ایمنی، نصب آن در جاده ها تجهیزات کانالیزه کردن ترافیک برای هشدار به رانندگان در حال عبور از محدوده عملیات اجرائی معابر و به منظور حفاظت از پرسنل مشغول به کار و هدایت وسایل نقلیه از منطقه خطر بکار می‌روند. این تجهیزات می‌بایستیک انتقال آرام و تدریجی را برای ترافیک عبوری از یک خط به خط دیگریا به کنار گذر یا مسیر انحرافی یا به هنگام کاهش عرض مسیر در حفاری‌ها فراهم آورند. این تجهیزات ترافیکی می‌بایست طوری ساخته شوند که در صورت برخورد خودرو با آن‌ها، هیچگونه آسیب خاصی به خودرو وارد نسازند. هدف اصلی، اطمینان از عبور امن و یکنواخت خودرو‌ها در منطقه عملیات اجرائی بوده و در عین حال ایمنی کارکنان و تجهیزات را نیز حفظ نماید. محل رؤیت این تجهیزات (محدوده اعمال کنترل ترافیک) فاصله بین اولین تابلوی هشداری و نقطه فراتر از منطقه کار میباشد،یعنی جایی که ترافیک پس از آن دیگر تحت تأثیر عملیات واقع نشده و می‌تواند در مسیر خود ادامه حرکت دهد. در پروژه‌های عملیات اجرائی تجهیزات کانالیزه کردن در اغلب موارد برای مدت‌های طولانی در محل باقی می‌ماند، در طی این دوره طولانی بعضی از عناصر همانند مخروط‌های ایمنی، بشکه‌های ایمنی، راهبندها، داربست‌ها و غیره به واسطه برخورد خودروها یا فعالیت‌های پروژه از محل اولیه خود جابجا میشوند، بنابراین لازم است که این تجهیزات به صورت دورهای مورد بازدید قرار گیرند. این روش باعث استقرار خوب تجهیزات ترافیکی و عملکرد مناسب خودروها در دراز مدت می‌شود و هزینه های کارگاهی و تجهیزات را به حداقل رسانده و ایمنی کارگران را در مقابله با خطرهای بالقوه کانالیزه کردن حفظ می‌نماید. این تجهیزات شامل مخروط‌های ایمنی، خطرنما و راهبندهاهستند.

بشکه ترافیکی چیست؟

در زندگی ماشینی و پرترافیک شهری امروزی، نیاز به مسدود کردن و یا جداسازی خیابانها برای انجام کارهای اجرایی و تعمیراتی در بسیاری مسیرها وجود دارد و این امور با استفاده از انواع مانع ترافیکی که موقت و متحرک هستند قابل انجام است. یکی از پرکاربردترین تجهیزات ترافیکی جهت هشدار به رانندگان در راهها و جاده ها بشکه ترافیکی است. بشکه ایمنی که در گروه جداکننده‌ها قراردارد از مواد پلی اتیلن درجه یک که در برابر ضربه و تابش آفتاب مقاوم است، ساخته شده و در رنگ زرد در کشور تولید میشود. این محصول طوری طراحی شده که در زمان برخورد وسیله نقلیه با آن، ضربه را مهار کرده و حداقل آسیب به خودرو و سرنشینان وارد میشود.

کلام آخر

خرید بشکه ترافیکی علاوه بر کنترل ترافیک در کارگاه های ساختمانی نیر کاربردی است. این تجهیزات ترافیکی در ابعاد مختلف ساخته می شود و هر کدام از آنها برای مکان و زمان مختلفی مناسب هستند. بشکه ترافیکی بر اساس ابعاد و نوع شبرنگ؛ داشتن درب و بدون درب بودن متفاوت خواهد بود. بشکه ترافیکی همه از پلی اتیلن ساخته می شود که از بهترین پلیمرها پلاستیک است. رنگ آن اغلب نارنجی رنگ است و در آن از شبرنگ استفاده می شود تا دید مناسبی در شب داشته باشد. همین امر میزان تصادفات را کاهش داده و امنیت خیابان و جاده ها را تامین نمی نماید. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی مخصوص بشکه ترافیکی می باشد. محصولات این برند را می توانید با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی تهیه نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: بشکه ترافیکی , بشکه ایمنی , قیمت بشکه ایمنی , خرید بشکه ایمنی , خرید بشکه ترافیکی , قیمت بشکه ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

Proludic از شرکت های تولید کننده تجهیزات پارکی می باشد. تاب و سرسره پارکی این برند خلاقانه طراحی شده است و زیبایی فوق العاده ای دارند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Lappset از برندهای تولید کننده انواع تجهیزات پارکی است. تاب سرسره پارکی این برند از کیفیت بالایی برخوردار است. محصولات این برند به شکلی طراحی شده اند که خلاقیت کودکان حین بازی رشد نماید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع مبلمان شهری، تاب سرسره پارکی را نیز عرضه می دارد. این برند به کمک متریالی همچون فلز و پلی اورتان استفاده کرده و تاب و سرسره زیبایی می سازد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Berliner نیز از برندهای بسیار فعال در زمینه تولید تجهزات پارکی است. این برندد نیز تلاش دارد با استفاده از طراحان برجسته تاب سرسره بسیار زیبا طراحی نماید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

Playworld از برندهای معروف تولید کننده انواع تجهیزات بازی است. این برند در تولید محصولات خود به سن و سال بچه ها توجه ویژه نموده است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تاب سرسره , خرید تاب سرسره , قیمت تاب سرسره ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

آشنایی با مخروط ترافیکی

مخروط ترافیکی یا کله قندی ترافیکی به منظور ایمن کردن موقت مسیر در خیابان ها و بزرگراههابهکارمیرود. مخروط ایمنی بدلیل شکل ظاهری و سطح مقطع بزرگی که دارد از ایستایی خوبی برخوردار است و همین امر استفاده از آن را در سطوح با شیب مختلف میسر می سازد. مخروط ترافیکی برای دیده شدن بهتر، بیشتر با رنگ قرمز تولید میشود. بدنه این جداکننده ترافیکی بیشتر از جنس پلاستیک بوده و از انعطافپذیری بالایی برخوردار است، این خاصیت سبب افزایش ایمنی کله قندیهای ترافیکی شده ؛ زیرا هنگام برخورد وسایل نقلیه هم مخروط ترافیکی و هم وسیله نقلیه آسیبی نمیبینند. کله قندی ترافیکی که با نام قندیل نیز آن را میشناسند اکثراً با اندازه­های 25، 45، 55، 65، 75 و 100 سانتیمتری تولید و عرضه می­شود و در دو نوع مخروط ترافیکی با حلقه اتصال زنجیر و مخروط ترافیکی جمع شونده چراغ دار و بدون چراغ بفروش میرسد. ایمن ترافیک مخروط ایمنی را با دو جنس PVC و ژله ای و برای کاربردهای مختلفی نظیر استفاده در بزرگراه ها، فرودگاهها، پارکینگها، معابرعمومی و خیابان ها به مشتریان خود در سراسر کشور ارائه مینماید. این محصول به راحتی قابل جابجا شدن است و با توجه به شکل مخروطی بودن و برخلاف استوانه ترافیکی نیازی به نصب بر روی سطح مورد نظر ندارد. مخروط ایمنی دارای دو نوع شب رنگ دار و بدون شبرنگ است که مدل شبرنگ دار آن سبب افزایش دید رانندگان در شب میشود.

کله قندی ترافیکی را بیشتر بشناسیم

افزایش حمل ونقل جاده ای و شهری استفاده از تجهیزات ترافیکی استاندارد بیش از گذشته اهمیت پیدا کردهاست؛زیرا این نوع تجهیزات نقش مهمی در افزایش ایمنی و کاهش میزان خطرات دارند. یا در کلان شهرهایی مانند تهران که ترافیک هر روز سنگینتر از گذشته میشود و تعداد خودروهای شخصی هر روز افزایش مییابد و در مقابل تعداد وسایل حمل و نقل عمومی نسبت به رشد جمعیت، کاهش مییابد و مسئولان شهری و دولت هیچ برنامه­ای برای کاهش و کنترل ترافیک ندارند. در چنین شرایطی شهروندان انتظار کاهش ترافیک را ندارند اما انتظار دارند که مسئولان برنامه مدون و کاربردی برای حداقل ثابت نگهداشتن ترافیک داشته باشند. در این مواقع یکی از روش­های کنترل ترافیک و نظارت بر ترافیک استفاده از تجهیزات ترافیکی است. مخروط ترافیکییا همان کله قندی ترافیکییکی از رایج­ ترین و ارزان­ترین تجهیزات ترافیکی محسوب می­شودوبطورمعمولبرای هشدار و راهنمایی در خیابان ها و پارکینگها مورد استفاده قرار میگیرد. کله قندی عموماً به رنگ قرمز تولید میشود و دارای نوار شبرنگی در نزدیکی راس مخروط است تا رانندگان در شب دید بهتری داشته باشند. جنس مخروط ترافیکی از پلاستیکی PVC بوده و در سایزهای مختلف با ارتفاعهای متفاوت تولید می­شود. کله قندی پلاستیکی به گونهای طراحی شده که دارای سطح مقطع بزرگ بوده و قابلیت ایستایی مناسبی دارد حتی بر روی سطوح شیب دار. این نوع از تجهیزات ترافیکی بدون نیاز به نصب نیز قابل استفاده بوده و به راحتی بر روی سطح زمین قرار میگیرد.

کلام آخر

کله قندی از پرکاربردترین انواع تجهیزات ترافیکی است. استفاده از کله قندی در پارکینگ ها، حاشیه خیابان ها، جاده ها و ... از بروز حوادث جلوگیری می کند. قیمت کله قندی بر اساس مواد به کار رفته در ساخت، استفاده از قلاب یا زنجیر، کف لاستیکی و یا ساده متفاوت است. البته ارتفاع کله قندی نیز در قیمت آن تاثیر گذار می باشد. قبل از خرید کله قندی بهتر است اطلاعات کاملی درباره انواع آن و کاربرد هر یک از آنها در مکان و زمان مناسب اطلاعات کاملی کسب کنید. با تماس با کارشناسان ایمن ترافیک کالا می توانید از استانداردهای موجود اطلاع یافته و خرید بهتری داشته باشید. ایمن ترافیک کالا تولید کنندده انواع کله قندی است ومحصولات خود را بدون واسطه و با گارانتی عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: کله قندی ترافیکی , مخروط ترافیکی , خریدکله قندی ترافیکی , قیمت کله قندی ترافیکی , خرید مخروط ترافیکی , قیمت مخروط ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

استوانه ترافیکی و کله قندی

محصولات دسته جداکننده ترافیکی که بیشتر به منظور تعیین مسیر و هدایت رانندگان به مسیرهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرند، جز مهمترین تجهیزات ترافیکی به شمار میآیند. چرا که یکی از دلایل عمده وقوع حوادث ناگوار انحراف رانندگان از مسیر است که به راحتی با تجهیز کردن خیابانها،کوچه هاو جاده ها میتوان سبب بالا رفتن سطح ایمنی شهری و برون شهری شد. از نمونه های پرکاربرد جداکننده ترافیکی میتوان به  استوانه ترافیکی و کله قندی اشاره نمود.

انواع استوانه ترافیکی

نمونهای از استوانه ترافیکی پلیاورتان همانطور که در بالا به آن اشاره شد، استوانه ترافیکی شبنمااستکهبیشتر به منظور کنترل سرعت خودروها، مشخص کردن مسیرهای مختلف، جلوگیری از پارک خودروها در مکانهای پارک ممنوع و یا جلوگیری از برخورد خودروها با گاردریل استفاده میشود. همچنین استفاده از استوانه ترافیکی باعث می­شود تا رانندگان خودروها در شب به راحتی بتوانند مسیر را تشخیص دهند و از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود. از دیگر کاربردهای استوانه های ترافیکی می­توان به استفاده در کنارههای مسیر، خروجیهای بزرگراه، مجراهای آب، محدوده با خطر ضربه شدید، مسدود کردن راه، پیچ ها، پلهای ورودی ساختمانها،تقسیم کننده خطوط ترافیکی در یک مسیر، محور میانی معابر دوطرفه که انحراف به چپ یا گردش ممنوع میباشد و سایر موارد مشابه اشاره نمود.

استوانه ترافیکی چه کاربردی در پارکینگهادارد؟

استوانه ترافیکی کاربرد و مزایای بسیاری دارد که با توجه به نوع نیاز میتوان از این وسیله ایمنی استفاده کرد. یکی از کاربردهای استوانه ایمنی استفاده از آن در طبقات پارکینگ های عمومی و طبقات پارکینگ­ های خصوصی است که با توجه به افزایش روزافزون تعداد خودروها در شهرهای پرجمعیت، طراحی و ساخت پارکینگ­ های طبقاتی نیز رو به افزایش است و همین امر سبب افزایش استفاده از تجهیزات ایمنی و پارکینگی شدهاست. راهنمایی و هشدار به خودروها و تغییر مسیر آنهاازکاربردهای استوانه های ترافیکی در پارکینگ است. همچنین از استوانه ترافیکی جهت جداسازی پارکینگهابهوفوراستفادهمیشود. استوانه ترافیکی پارکینگ را میتوان بدون پیچ کردن نیز بر روی زمین قرار داد تا زمانی که نیاز به جابجایی دارد آن­رابهراحتی بتوان جابجا کرد. نوع استوانه ترافیکی پارکینگ بیشتر از مدل ساده و شبنمااستودارای ابعاد مختلفی میباشد که با توجه به نیاز و کاربرد باید انتخاب و تهیه شوند. علاوه بر پارکینگهااین باتومی­های ایمنی که بصورت ثابت و متحرک قابل استفاده هستند، کاربرد فراوانی در تعیین مسیر خودروها در خروجی بزرگراه­ها،سرپیچهاوکنارههای مسیر دارد که معمولاً برای دید بهتر و ایمنی بیشتر چند استوانه را پشت سرهم قرار میدهند.

کلام اخر

استفاده از استوانه ترافیکی برای کنترل ترافیکی در خیابان ها، جلوگیری از ورود خودرو ها به مسیر مشخص و .... مرسوم است. خرید استوانه ترافیکی نیاز به داشتن اطلاعات کافی درباره انواع استوانه ترافیکی دارد. شما باید بتوانید تشخیص دهید که کدام یک از انواع استوانه برای کاربری شما مناسب است. قیمت استوانه ترافیکی نیز بسته به متریال استفاده شده در آن، نوع شبرنگ و همچنین اندازه آن متفاوت خواهد بود. در صورت تمایل به کسب دریافت اطلاعات کامل می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید. استوانه ترافیکی ارائه شده در این سایت دارای گارانتی کیفیت و سلامت است. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع استوانه ترافیکی محصولات تولیدی خود را با گارانتی ارائه می دهد.

 

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: استوانه ترافیکی , استوانه ایمنی , قیمت استوانه ترافیکی , قیمت استوانه ایمنی , خرید استوانه ترافیکی , خرید استوانه ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

لباس کار خلبانی

در تهیه لباس کار خلبانی از استانداردهای روز دنیا تبعیت می شود تا ایمنی بدن افراد حین کار، تضمین شود. این نوع لباس کار که دارای طراحی یکسره ای می باشد، مانع از ورود آلودگی ها به داخل لباس و آسیب دیدن بدن کاربر می شود. چنانچه برای تهیه لباس کار خلبانی به مراکز فروش تجهیزات ایمنی مراجعه کنید با قیمت های متنوعی روبرو خواهید شد. آن چه باعث تنوع در قیمت لباس کار خلبانی می شود، تفاوت در مواد به کار رفته در ساخت آن است.

در تهیه لباس کار یکسره خلبانی ممکن است از الیاف طبیعی استفاده شود. اگر درصد این الیاف در لباس بالا باشد، کیفیت لباس افزایش یافته و طول عمر بالایی خواهد داشت. به این ترتیب می توان از آن در مشاغل و شرایط مختلف استفاده نمود. همین ویژگی ها باعث شده تا قیمت آن نیز در مقایسه با انواع دیگر نسبتاً بالا باشد. اگر در شرایطی مشغول به کار هستید که نیاز است لباس کار شما دارای ضخامت بالایی باشد، استفاده از این محصول گزینه مناسبی خواهد بود.

در انواع دیگر لباس کار خلبانی، به همراه الیاف طبیعی، درصدی الیاف مصنوعی نیز به کار می رود. استفاده از الیاف مصنوعی یا صنعتی، در ساخت لباس یکسره خلبانی هم بر کیفیت و هم بر قیمت لباس کار خلبانی تاثیر خواهد گذاشت. اما به صورت کلی این نوع لباس ایمنی دارای تراکم بالایی است و به لطف همین مزیت نیز از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. استفاده از آن در شرایط مختلف امکان پذیر است و کل بدن را در برابر عوامل آسیب رسان محافظت می کند.

اگر قصد خرید لباس کار خلبانی دارید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا آن را با قیمت مناسب تهیه نمایید. کارشناسان فروش ما آماده اند تا با ارائه مشاوره های مفید، شما را در تهیه لباس کار مناسب با نیازتان همراهی کنند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار خلبانی , لباس کار یکسره , قیمت لباس کار خلبانی ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 تير 1399 | نظرات ()