نوشته شده توسط : malih

بررسی ۷مدل چراغ راهنمایی

حتما  براتون پیش آمده که پشت چراغ قرمز راهنمایی گیر کردید و یا توی جاده، اطراف میدان و یا نزدیک تونل چراغ راهنمایی چشمک زن دیده باشید!ایا تا به حال فکر کردید که چراغ راهنمایی چقدر می تونه به روان بودن ترافیک و ایجاد امنیت در عبور و مرور کمک کند؟ و یا اینکه چراغ راهنمایی چند مدل دارد؟ در این مقاله سعی کردیم مدلها و کاربردهای چراغ راهنمایی را توضیح دهیم.

همانطور که می دانید چراغ راهنمایی رانندگییکی از تجهیزات ترافیکی بسیار مؤثر در کنترل ترافیک و نظم بخشی به عبور و مرور خودرو ها و عابرین پیاده می باشد. امروزه انواع بسیار متنوعی از چراغ راهنمایی در بازار وجود دارد. هر یک از آنها دارای ویژگی ها و کارایی هایمتفاوتی هستند. در عین حال، همه آنها دارای شباهت هایی هم هستند. برای مثال رنگ های استانداردی که در ساختار همه چراغ های راهنمایی به کار می روند عبارتند از سه رنگ قرمز و سبز و زرد. معنای هر کدام از این رنگ ها در همه چراغ ها کاملا مشترک است. در ادامه به بررسیچند نمونه از پرکاربردترین چراغ های راهنمایی می پردازیم.

  1. چراغ راهنمایی لامپی

قدیمی ترین نوع چراغ راهنمایی، چراغ راهنمایی لامپی است. البته با گذشت زمان، تغییرات فراوانی در میزان کیفیت آنها روی داده است. چراغ راهنمایی لامپی مانند سایر انواع چراغ راهنمایی معمولا دارای بدنه ای از جنس پلی کربنات و یا پی وی سی است. به همین دلیل مقاومت فراوانی در برابر شرایط جوی دارد. از مزایای آن می توان به دارا بودن قدرت پرتاب نور بالا و قیمت ارزان و مقرون به صرفه اشاره کرد.

  1. چراغ راهنمایی ال ای دی

همگام با پیشرفت تکنولوژی و در راستای رفع ایرادات موجود در چراغ راهنمایی لامپی، چراغ های دیگری موسوم به چراغ راهنماییLED وارد بازار فروش شدند. ال ای دی، نسل جدیدی از لامپ ها هستند که حداقل میزان مصرف انرژی را دارند عمر مفید این لامپ ها بسیار زیاد است. در واقع هر خانه از این نوع چراغ راهنمایی، متشکل از تعداد زیادی از ال ای دی است. همین امر مزیتی بسیار بزرگ به شمار می آید. چرا که در صورت سوختن یکی از این لامپ ها، چراغ راهنمایی همچنان قابل استفاده است.

در ادامه مقاله ما شما را با انواع چراغ های راهنمایی و نحوه کارکرد آنها آشنا مینماییم. در صورتی که برای مطالعه ادامه این مقاله مشتاق هستید می توانید اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ راهنمایی، قیمت چراغ راهنمایی رانندگی، چراغ راهنمایی چشمک زن، تولید کننده چراغ راهنمایی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

آشنایی با تجهیزات ایمنی

آماده نمودن تجهیزات ایمنی از مهمترین اقدامات لازم برای شروع کار است. اما این تجهیزات شامل چه مواردی می شود؟ شما به عنوان یک کارفرما چگونه باید بهترین تجهیزات را برای کارکنانتان تهیه کنید؟ آیا هر لباس کار، کفش کار، کلاه ایمنی و یا دستکش ایمنی برای هر کاری مناسب است؟ با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه تجهیزات ایمنی پیشرفت بسیاری نموده است و تنوع آنها افزایشیافته است. تشخیص این که چه نوع تجهیزاتی برای فعالیت مورد نظر شما  مناسب است را باید به کارشناسان این زمینه بسپارید. ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات ایمنی در ایران شرایطی فراهم آورده است که بتوانید با یک تماس از مشاوره رایگان فروشگاه ایمن ترافیک کالا بهره مند شوید.

در ادامه تعدادی از انواع تجهیزات ایمنی که در هر محیط کاری برای ایجاد ایمنی کار لازم است را توضیح می دهیم.

لباس کار

لباس کار یکی از متنوع ترین انواع تجهیزات ایمنی است. اینکه شما مشغول به چه فعالیتی هستید در انتخاب لباس کار تاثیر به سزایی دارد. برای مثال اگر به عنوان کارگر مشغول به کار هستید و در طول ساعت کاری فعالیت بدنی زیادی دارید، بهتر است از انواع لباس کار یکسره، لباس کار دوبنده و یا لباس کار خلبانی استفاده کنید. این لباس ها به شما اجازه تحرک و فعالیت می دهند. اما اگر به عنوان یک مهندس فعال هستید و فقط وظیفه نظارت بر کار را دارید می توانید از انواع لباس کاپشن و شلوار استفاده کنید.

البته جنس پارچه نیز در انتخاب شما موثر است برای مثال اگر مکانیک هستید و یا در حرفه ای مشغول به کار هستید که با روغن سر و کار دارد باید از لباس هایی با پارچه های فلامنت استفاده کنید. روغن از این نوع لباس عبور نمی کند. بد نیست بدانید لباس کار ایرانخودرویی این ویژگی را دارد. اگر در محیط های گرم مشغول به کار هستید از لباس هایی با پارچه های نازک تری استفاده کنید. به صورت خلاصه می توان گفت داشتن لباس کار مناسب، علاوه بر اینکه برای حفاظت بدنتان ضروری است، به واسطه جیب هایی که در محل مناسب دارد انجام کار را برای شما آسان می نماید و این امکان را فراهم می کند که محیط کار شما منظم و مدرن شو

انواع کفش کار

شاید این تصور را داشته باشید که کفش چه تاثیری در ایمنی حین کار دارد. اما بد نیست بدانید آمار بسیار بالایی از مجروحیت های حین کار به افتادن اجسام سنگین و تیز روی پا، لیز خوردن در محیط کار و برق گرفتگی اختصاص دارد. استفاده از کفش های ایمنی مخصوص هر حرفه می تواند علاوه بر ایجاد امنیت باعث بالاتر رفتن راندمان کاریی نیز بشود.

برای مطالعه ادامه این مطلب و آشنایی بیشتر با انواع تجهیزات ایمنی می توانید اینجا کلیک کنید.

 

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تجهیزات ایمنی , کلاه کار , کفش کار , لباس کار , دستکش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

بررسی 4 مدل تاب و سرسره

تاب سرسره  یکی از مهیج ترین تجهیزات بازی برای کودکان به شما می رود. علاقه ای که کودکان و حتی بزرگسالان به استفاده از این تجهیزات دارند باعث شده تا علاوه بر پارک ها، امروزه از آنها در خانه، ویلاها و حیاط ها نیز استفاده شود. اگر قصد خرید تاب سرسره دارید به منظور سنجش کارایی آن باید همه ی جوانب را مد نظر قرار داده و مطابق آنها عمل کنید. به همین جهت در این مقاله با ارائه ی نکاتی مهم در این زمینه قصد داریم شما را در تهیهی این تجهیزاتیاری کنیم.

1-تاب سرسره ی فلزی یکی از پرکاربردترین تاب سرسره ها محسوب می شود. این تجهیزات اگر به صورت اصولی ساخته شده باشند می توانند دارای طول عمر بالایی باشند. اما آن چه امروزه استفاده از آنها را محدود کرده است، عدم رعایت استانداردهای ایمنی در ساخت آنها و همچنین داشتن طرح هایی ساده می ها برخوردار است. اما جذب گرما و سرما در فصول مختلف باعث شده تا کودکان به هنگام بازی اذیت شوند. رنگ آمیزی آنها با رنگ های  کوره ای الکترواستاتیک از زنگ زدگی و ایجاد استهلاک در آنها جلوگیری کرده و ظاهر آن را برای استفاده در مکان هایی چون پارک ها و حیاط ها مناسب می کند. با توجه به این که لغزندگی این تجهیزات نسبت به انواع غیر فلزی بیشتر است جذابیت بازی با آن برای کودکان بیشتر خواهد بود.

2-اگر هدف از تهیهی تاب سرسره، استفاده از آن در حیاط یا ویلا است، تاب سرسره ی ویلایی می تواند بهترین گزینه باشد. این محصولات در انواع چوبی، فلزی و پلاستیکی ساخته شده اند که مطابق سلیقهی خود می توانیدیکی از آنها را انتخاب نمایید.

اما انواع چوبی و پلاستیکی آن به دلیل داشتن طرح های متنوع و زیبایی چشم نواز می تواند گزینهی بهتری بوده و زیبایی باغ یا ویلای شما را دو چندان کند. استفاده از طرح های متنوع و همچنین مناسب بودن جنس مواد به کار رفته در تاب سرسره های ویلایی غیر فلزی سبب شده تا استفاده از آنها برای کودکان ایمن بوده و مانع از ایجاد حساسیت در آنها شود.

برای مطالعه ادامه این مقاله می توانید اینجا کلیک کنید و اطلاعات کاملی درباره انواع تاب و سرسره به دست بیاورید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تاب سرسره , خرید تاب سرسره , قیمت تاب سرسره ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

خرید لوازم ورزشی پارکی

لوازم ورزش در پارک به گونه ای در نظر گرفته می شوند که انواع مختلف لوازم ورزشی را شامل شده و قسمت های مختلف بدن در کار با این لوازم درگیر شده و تقویت شوند. دستگاه بدنسازی پارکی پرس پا، یکی از این لوازم ورزشی در پارک می باشد. این دستگاه در هنگام استفاده پا را درگیر کرده و موجب تقویت عضلات می گردد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

دستگاه گام زن پارکی یکی از وسایل ورزشی پارکی بسیار پرکاربرد است که استفاده از آن بسیار آسان بوده و کارایی آن به این شکل است که پیاده روی را شبیه سازی می کند. از مزایای استفاده از دستگاه ورزشی گام زن پارکی می توان به تقویت سیستم قلبی، تنفسی، تقویت ماهیچه های شکم و کمر، افزایش انعطاف پذیری، توازن و تقویت ران و پا و سایر موارد بیانجامد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

دستگاه پرس سرشانه پارکی ، وسیله ورزشی بدنسازی است که در اماکن ورزشی باز و پارک ها بسیار استفاده می گردد و باعث تقویت و رشد ماهیچه های سر شانه و انعطاف و هماهنگی مفاصل می گردد. دستگاه پرس سرشانه پارکی، به دلیل کاربرد بسیار در بدنسازی در بین جوانان طرفداران بسیاری دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

تردمیل پارکی، به عنوان یکی از بهتری وسایل ورزشی پارکی به شمار می آید که با بدنه ای تمام فلزی ساخته شده و به این ترتیب، ساختاری بسیار محکم و مقاوم دارد. به کارگیری فلز برای ساخت بدنه، این امکان را ایجاد می کند که لوازم ورزشی پارکی در برابر آسیب های احتمالی، خراب نشود و در صورتی که به شکل غیر اصولی مورد استفاده قرار گیرد موجب صدمه به کاربر نگردد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

دستگاه اسکی فضایی پارک، مانند بسیاری از محصولات مشابه در این زمینه، برای نصب در بوستان ها، بلوارها، پارک ها، محوطه های مسکونی، پیاده روهای وسیع و مواردی از این قبیل، انتخابی ایده آل است.وسایل ورزشی داخل پارک، به دلیل در دسترس بودن برای افراد مختلف در هر سنی، باید ساختار و طراحی استانداردی داشته باشند تا موجب ایراد صدمه فیزیکی نشوند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

دستگاه اسکی فضایی پارکی، نمونه ای از بهترین لوازم ورزشی پارکی است که با طراحی استاندارد و زیر نظر متخصصان خبره، مراحل ساخت خود را طی کرده است. لوازم ورزشی داخل پارک، برای نصب در مکان های مختلف مناسب اند: بوستان ها، پارک ها، شهر بازی ها، فضای سبز، بلوارها، معابر عمومی وسیع و بسیاری از موارد دیگر.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لوازم ورزشی پارک , وسایل ورزشی پارکی , قیمت لوازم ورزشی پارک , تولید کننده وسائل ورزشی پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

خرید گلدان پارکی

وزن تقریبی این گلدان بزرگ شهری که جزء گلدان های مدرن شهری نیز به حساب می آیند چیزی در حدود 25 کیلوگرم است که بسته به مقدار خاک و گیاهانی که در آن کاشته می شود این وزن بسیار بیشتر می شود. گلدان بتنی به واسطه استفاده از بهترین نوع بتن بسیار مستحکم بوده و در طول زمان دچار خوردگی و تغییرات ظاهری نمی شود. .گلدان شهری بزرگ عمر و دوام بسیار بالایی دارد و تا سال ها  می تواند کارایی داشته باشد بدون اینکه ترک بردارد یا شکسته شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

گلدان پارکی از جمله زیباترین مبلمان شهری است که از آن می تواند در سطح شهر، پارک ها، فضای سبز مجتمع مسکونی، اداری و تجاری، باغ و ویلا استفاده نمود. این محصول مقاوم در برابر نور خورشید مقاومت بالایی دارد و قسمت مناسبی نیز دارد.

 گلدان

این گلدان سیمانی پارکی در برابر تابش مستقیم و اشعه خورشید بسیار مقاوم هستند و در نتیجه با گذشت زمان دچار تغییر در رنگ و ظاهر نمی شوند. از دیگر مزیت های این گلدان ها می توان به ضد اب بودن و قابل شتسشو بودن آنها اشاره کرد. این گلدان ها قابل استفاده در خیابان ها و بلوار ها می باشد و می توان برای سد کردن مسیر و به عنوان راهبند از این گلدان استفاده کرد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

گلدان سنگی با رنگ و طرحی جدید و زیبا، با قرار گرفتن در فضای باز و زیر نور خورشید دچار تغییر رنگ نخواهد شد. این گلدان با توجه به کیفیت بالایی که دارند دارای مقاومت و دوام بالایی هستند. این محصول در برابر ضربه، نور مستقیم خورشید و فشار مقاومت بالایی دارد و بسیار زیبا می باشد.

 گلدان

این گلدان بتنی پارک در برابر دماهای مختلف بسیار مقاوم می باشد.و ظاهر خود را در برابر سرما و گرما از دست نمی دهد.و پس از تغییرات دمایی دچار ترک خوردگی نمی شود.به علت متریال مصرف شده در گلدان بتنی پارکی ، این محصول در برابر رطوبت مقاوم بوده.و خاصیت خود را در برابر رطوبت از دست نمی دهد و خراب نمی شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

ظاهر زیبای گلدان سیمانی پارک از دیگر مزایای آن است و امکان تغییر رنگ برای تناسب بیشتر با محیط مورد نظر نیز وجود دارد. امکان استفاده از گلدان سیمانی پارک در همه نوع آب و هوا وجود دارد و از این رو ایمن ترافیک کالا با فروش گلدان سیمانی به صورت اینترنتی و با قیمت مناسب، امکان ارسال محصول به همه ی شهرهای کشور را فراهم نموده و محصول را با تضمین کیفیت ارائه می کند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: گلدان سیمانی , گلدان شهری , قیمت گلدان بتنی , خرید گلدان سیمانی شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

خرید نیمکت شهری

ایمن ترافیک کالا نیمکت چوبی و فلزی پارکی را در راستای عرضه مبلمان و تجهیزات شهری با قیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه می دهد. برای افزایش ماندگاری و بالا بردن کیفیت نیمکت ، در ساختار آن از فلز استفاده شده است و برای جنبه ی زیبایی و راحتی آن چوب به کار رفته است . فلز به کار رفته در نیمکت چوبی فلزی ارائه شده توسط ایمن ترافیک کالا ، در برابر ضربه و رطوبت مقاوم است و از چوب مناسب و مقاوم در برابر رطوبت ، گرما و نفوذ حشرات نیز در تولید محصول استفاده شده است .

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 

نیمکت چوبی پارک پایه چدنی ارائه شده توسط ایمن ترافیک کالا در حیطهی تولید مبلمان و تجهیزات شهری ، در برابر ضربات خارجی و برخورد با اشیاء بسیار مقاوم است و علاوه بر آن ، از آنجایی که نیمکت ها معمولا در فضای آزاد قرار دارند ، نیمکت چوبی پارک پایه چدنی در برابر تابش مستقیم نور خورشید ، باران، سرما و نفوذ حشرات مقاومت بالایی دارد .

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

نیمکت سنگی و چوب پارک از مواد مرغوب ساخته شده است که همین امر موجب می شود که این نیمکت پارک بسیاربا دوام باشد و عمرطولانی ای داشته باشد.،نیمکت پارکی ارزان به نسبت قیمت مناسبی که دارد در برابر شعله آتش مقاومت بالایی نشان می دهد که اینیک ویژگی بسیار مهم در هر نیمکت است.نیمکت سنگی پارک دارای ارتفاع استاندارد 70سانتی متر می باشد. این نیمکت پارکی دارای طرح جدید و رنگ های متنوع است که با سلیقه هر کسی جور درمی آید.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

نیمک بتنی با پایه گوی در گروه نیمکت پارکی ، با داشتن طراحی خلاقانه و زیبا دارای سبک کلاسیک است و از دو عدد گوی بتنی به عنوان پایه در آن استفاده شده است . این نیمکت بتنی ظرفیت نشتن دو نفر هم زمان را به راحتی دارا ست و می توان گفت که نیمکت پارکی ارزانی است.نیمکت بتنی با پایه گوی، مناسب استفاده در فضاهای مدرن شهری ، میادین ، پارک ها و فضای سبز ، مراکز دانشگاهی و فضا های آموزشی ، هتل ها ، مراکز تفریحی ، شهرک های مسکونی ، فضا های پذیرائی و اقامتی می باشد .

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

روکش کشیده شده بر روینیمکت چوبی پایه فلزی از رنگ پلی اورتان بوده و ماندگاری بالایی دارد. به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید نیمکت چوبی ، این محصول فضای آرامش بخشی را برای افراد بوجود آورده و موجب آرامش روانی فرد می شود.نیمکت چوبی پارکی از چوب روسی ساخته شده که از آلودگی محیط زیست جلوگیری کرده و پس از استقاده طولانی مدت قابلیت بازیافت و برگشت به محیط را دارد. نیمکت چوبی در ابعاد استاندارد و وزن مناسب ساخته شده و  این امر سبب می گردد نیمکت پارکی دارای استقامت بالا در برابر وزن افراد باشد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

مصالح به کار گرفته شده در این نیمکت بتنی پارک با پشتی فرفرژه باعث شده تا دوام و ماندگاری فراوان، آن را از میان انواع نیمکت متمایز گرداند.پایهی مستحکم بتنی و پشتی فرفوژه آهنی همراه با چدن نه تنها مقاومت این مبلمان بتنی پارک را در برابر فشار و وزن زیاد مقاوم می‌ سازد بلکه زیباییِ چشمگیری را نصیبآن کرده است. نیمکت سنگی پارک , درعین رعایت ارگونومی و راحتی فراوان برای مصرف کننده و تمامی ویژگی های ذکر شده, بسیار مقرون به صرفه می باشد. در نتیجه خریدار این نیمکت بتنی انتخابی هوشمندانه خواهد داشت.

نیمکت



:: برچسب‌ها: نیمکت پارک , قیمت نیمکت پارک , نیمکت سیمانی , قیمت نیمکت بتنی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

دستکش کار ضد برش استادکار از جمله دستکش های ایمنی بسیار مقاوم و با انعطاف پذیری بالا است. شما هر جا که احساس کردید دستتان در معرض آسیب است می توانید از این دستکش استفاده کنید. در قسمت کف دست و نوک انگشتان این مدل از لایه بسیار مقاومی استفاده شده است. این ماده باعث می شود هیچ قطعه تیز و برنده این مانند براده های چوب و آهن وارد پوست دست نشود.

 ضد برش

دستکش کار کف مواد استادکار از پلی اورتان ساخته شده است. این دستکش دست را در برابر عواملی همچون اکسیداسیون، حلال ها، روغن، مواد نفتی و بنزین محافظت می کند. این دستکش با این قابلیت خاص خود قیمت چندان زیادی ندارد. این دستکش انعطاف پذیری مناسبی دارد و فرد می تواند در هنگام کار با مواد شیمیایی ظریفکاری نیز انجام دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

دستکش کار ژله ای استاد کار به قدری بهینه طراحی شده است که همه می تواند در هر کاری از آن استفاده کنند. دلیل این موضوع را می توان در نحوه بافت آن جستجو کرد. این دستکش در قسمت مچ دست کشبافت است و به این شکل به راحتی در دست فیکس می شود. این دست کش در قسمت روی دست از الیاف بسیار مقاومی بافته شده است و در کف دست روکش پلاستیکی دارد.

 دستکش کار

دستکش کار تانگ وانگ یکی از انواع دستکش ایمنی برای انجام ظریف کاری است. این دستکش به واسطه ضخامت مناسبی که دارد مانع از انجام فعالیت های ظریف نمی شود. این دستکش به دلیل داشتن لایه ای از نیتریل در روکش در برابر مواد شیمیایی همچون مواد نفتی و روغنی مقاومت مناسبی دارد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

دستکش کار کف مواد تانگ وانگ از پلی استر تولید شده است. دوخت این دستکش به نحوی است که در استفاده طولانی مدت دست خسته نشده و آسیب نمی بیند. این دستکش در برابر سوراخ شدن و ساییده شدن مقاومت بسیار بالایی دارد. این دستکش از برخورد مواد روغنی و نفت با دست پیشگیری می کند و خود در برخورد با این مواد کیفیت اولیه خود را از دست نمی دهد.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

دستكش کار كف چرمی دوبل ايرانی از جمله مهمترین تجهیزاتی ایمنی است که از دست ها محافظت می کند. دست یک کارگر اگر دچار مشکل شود عملا دیگر قادر به انجام کارهای خود نخواهد بود. به همین دلیل استفاده از دستکش اهمیت زیادی دارد. یکی از دلایلی که افراد کمتر از دستکش استفاده می کنند راحت نبودن دست ها در حین کار است اما این مدل دستکش ایرانی در قسمت بالای دست از پارچه دوخته شده است و در کف دست دارای چرم با دوامی است که در حین کار قدرت مانور فرد را کاهش نمی دهد.

کف مواد



:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی , دستکش کار , خرید دستکش ایمنی , قیمت دستکش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

کفش کار مارکو ساق بلند مقاومت بسیار زیادی داشته و از پا در برابر آسیب های احتمالی موجود در محیط کاری محافظت می نماید. همچنین رویه محصول نام برده عایق مناسب گرما و حرارت بوده و مانع از آتش گرفتن و سوختن کفش در شرایط کاری سخت می شود.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

رویه کفش کار مارکو ساق کوتاه از جنس چرم گاوی بوده.که این امر علاوه بر زیبایی و مقاومت بالا.در برابر ضربه باعث می شود که پا درون این کفش عرق نکند . دلیل ورود هوا درون این کفش.بخاطر منافذ طبیعی موجود بر روی چرم بوده است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کفش کار کاویان ساق بلند محکم و با دوام بوده و از پا در برابر آسیب ها و صدمات  احتمالی محافظت می کند.این کفش ایمنی چرم دارای وزن سبکی میباشد. کفش ایمنی کاویان دارای طراحی ارگونو کف پا و بدن میباشد و بر اثر استفاده از این کفش ایمنی فشاری بر روی زانوها و ستون فقرات ایجاد نمی شود.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کفش کار کاویان ساق کوتاه از چرم با کیفیت و عالی تولید شده است که بسیار راحت و بدون حساسیت می باشد. استفاده، نگهداری و شست و شوی این کفش کار به علت متریال مصرف شده در آن ضد آب است. همچنین این کفش ایمنی از پاها در برابر گرما و سرما محافظت میکند.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

در مشاغلی مانند آتش نشانی و یا صنعت نفت و پتروشیمی نیاز به استفاده از کفش ایمنی نسوز وجود دارد. کفش کار کاوه نمونه‌ای بسیار عالی از کفش کاراست که رویه چرم تبریز آن در برابر برخورد اشیا نوک‌تیز و سقوط آن ها مقاوم می باشد و دچار پارگی نمی شود. این کفش کاملا استاندارد تولیدشده و تأثیر منفی بر روی زانوها و ستون فقرات فرد استفاده‌کننده نمی‌گذارد. 

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

کفش کار سبلان بسیار با کیفیت بوده و رویهی چرم محکمی دارد. این رویه چرم در برابر سوراخ و پارگی حاصل از برخورد با اشیا تیز مقاوم است. کفش ایمنی چرم تبریز در برابر سقوط اشیا از پای شخص استفاده کننده مراقبت می کند.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا 



:: برچسب‌ها: کفش کار , کفش ایمنی , قیمت کفش کار , خرید کفش ایمنی ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

چراغ پلیسی

وسایل مختلف از جمله چراغ گردان پلیس که در اختیار پلیس قرار می گیرد و به جهت امنیت بیشتر شهروندان از آن استفاده می شود را تجهیزات پلیس می‌نامند.  لوازم پلیس دارای انواع مختلفی است و در محیط های مختلف و به جهت اهداف مشخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. تجهیزات پلیس در هر سازمان پلیسی قابل مشاهده می باشد و بنا بر بخش ها و رده های مختلف مانند پلیس پیشگیری، پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس آگاهی، پلیس فتا و…می تواند متفاوت از یکدیگر باشد.

سایت های بسیاری در زمینه فروش این محصولات وجود دارند و می توان به راحتی از این سایت ها این محصولات را خریداری نمود تنها باید قبل از اقدام به خرید تجهیزات پلیسی مجوز خرید آن وسیله را تهیه نمایید تا بتوانید خریدی بی دردسر داشته باشید. از جمله سایت هایی که می توانید خرید تجهیزات پلیس را به سادگی از آن انجام دهید سایت ایمن ترافیک می باشد که محصولات خود را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت ها برای شما به ارمغان می آورد.

چراغ پلیسی چیست؟

به طور کلی چراغ پلیسییک نوع چراغ مخصوص است که بر روی ماشین هایی همچون ماشین پلیس و خودرو امداد نصب و اجرا می شود و به همین جهت نقش بسیار مهمی را در ماشین های امداد ایفا می کند و یکی از مهم ترین تجهیزات پلیس می باشد. امروزه انواع چراغ های پلیسی تهیه و تولید می شود که هر کدام دارای قیمتی مخصوص به خود است و می شود گفت قیمت چراغ های پلیسی برحسب نوع می تواند با یکدیگر متفاوت باشد.

چراغ پلیسی ماشین بسته به اندازه خودرو و یا سازمانی که برای آن کار می کنند تاثیر گذار است و می توانند دارای چراغ هایی با اندازه هایی متفاوت باشند و به دلیل تعداد ال ای دی های به کار رفته در آن و تعداد رنگ آن ها قیمت چراغ پلیسی ماشین با یکدیگر متفاوت است. برای آشنایی با انواع قیمت چراغ پلیسی برای ماشین های مختلف می توانید راهنمایی های خود را از سایت ایمن ترافیک دریافت نمایید.

کلام آخر

چراغ گردان پلیس و امداد روی انواع خودرو امداد و پلیس نصب شده و هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. رنگ چراغ گردان در هر خودرو متفاوت بوده و طبق استانداردها انتخاب می شود. در ضمن تکی و یا دوتایی بودن، گردان و یا ثابت بودن چراغ ها نیز با هم متفاوت هستند. اما مهمترین آیتمی که در قیمت چراغ گردان تاثیر مستقیم دارد استفاده از چراغ ال ای دی و یا لامپ ساده است. قیمت خرید چراغ گردان ال ای دی نسبتا بیشتر است اما ماندگاری این مدل بیشتر از انواع ساده آن می باشد. ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات پلیس تولید انواع چراغ گردان پلیس و چراغ گردان امداد را به آنجام داده و محصولات خود را به صورت انلاین به فروش می رساند.

 

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: چراغ گردان امداد , چراغ گردان پلیس , خرید چراغ گردان پلیس , قیمت چراغ گردان پلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

لباس کار ایران خودرو از مدلهای پرفروش لباس کار است. لباس کار ایران خودرو از جنس فیلامنت ویسکوز و پلی استر پنبه تهیه شده است که مقاومت بالایی در برابر پارگی، حرارت و سایش دارد. پلی استر مورد استفاده برای ساخت این لباس ترکیبی از ۳۰% پلی استر ۷۰% پنبه است. پارچه با بافت کچره با تراکم بالا و نخ چهل‌دولا برای استحکام دهی بیشتر به لباس کار دوخته شده است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

لباس کار یکسره دوبنده با پوشش پاها و ناحیه شکم و قفسه سینه برای مصارف عمومی و تعمیراتی مناسب است. استفاده از این نوع لباس کار در فصل های گرم پیشنهاد مناسب تری است. این لباس با جنس فیلامنت پلی استر و پنبه از مقاومت نسبی در برابر عوامل جرقه، پارگی و سوختگی برخوردار است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

لباس کار کارگری به عنوان پوششی ایمن در برابر آسیب ها و آلودگی­ های محیطی عمل می کند. از این رو باید از استحکام مطلوبی برخوردار باشد. کارگر فارغ از محیطی که در آن مشغول به کار است، باید از تجهیزات ایمنی برای حفظ سلامت خود استفاده کند. لباس کار کارگری از جنس فیلامنت و پلی استر پنبه ( 70% پنبه و 30% پلی استر) ساخته شده است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

لباس کار خلبانی از جمله لباس های ایمن و استاندارد برای مصارف کارگاهی است. این لباس در طرح ها و سایزهای مختلف برای افراد مختلف قابل استفاده است. پارچه مورد نظر تهیه شده از الیاف فیلامنت کجراه و پلی استر پنبه است که از قیمت مناسب و مقاومت بالایی برخوردار است.

خلبانی 

لباس کار alfa با استحکام و دوام بالایی که دارد، برای محافظت از بدن در برابر آسیب ها گزینه کاملا مناسبی است. ترکیبی از 70% فیلامنت پنبه و 30% پلی استر خواص منحصر به فردی نظیر مقاومت سایشی بالا، براقیت، عایق حرارتی، ضد جرقه، و ضد باکتری و قارچ برای لباس کار فراهم نموده است.

 فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا

لباس کار جوشکاری ساخته شده از الیاف پلی استر و کتان است که محافظت بالایی در برابر آسیب های محیطی خواهد داشت. مطابق با استاندارد بین المللیCE، جنس لباس کار جوشکاری دارای خواص ضد جرقه و عایق است. نخ مورد استفاده در دوخت لباس جوشکاری از جنس متا آرمید و نومکس است.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار , خرید لباس کار , قیمت لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 مرداد 1399 | نظرات ()