نوشته شده توسط : malih

لیست قیمت ۷ مدل گلدان شهری

انواع گلدان شهری  به عنوان یکی از المان های شهری نقش بسزایی در زیباسازی محیط شهر دارد. بر اساس اقلیم هر منطقه، کاربرد و موارد استفاده می توان از گلدان های مختلفی استفاده کرد. اما مهمترین تقسیم بندی گلدان ها براساس مواد اولیه به کار رفته در تولید آنها است. پرکاربردترین انواع گلدان شامل گلدان سیمانی پارک، گلدان بتنی، فلاورباکس شهری، گلدان فایبرگلاس، گلدان کامپوزیت، فلاور باکس چوبی، گلدان پلاستیکی هستند.

      ۱. گلدان سیمانی

گلدان سیمانی بیشتر در فضاهای شهری و خیابان مورد استفاده قرار می گیرند. نسبت به گلدان پلاستکی و فایبرگلاس طول عمر بیشتری داشته و برای اماکن عمومی مقرون به صرفه می باشد. علاوه بر جلوه ی زیبای که به محیط می دهد به دلیل وزن بالا به عنوان مانع نیز قابل استفاده است. گلدان سیمانی قابلیت نگهداری آب به مدت طولانی دارد و همین امر به رشد بیشتر گیاه داخل آن کمک می کند. در صورتی که گیاه نیاز بیشتری به آب دشات بهتر است در کلدان سیمانی کاشته شود.

      ۲. گلدان بتنی

گلدان بتنی دارای طول عمر زیادی هستند و در طرح های مختلفی عرضه می شود. دلیل تنوع این محصول قالب پذیر بودن سیمان است. این مدل قابلیت استفاده در فضای شهری، پارکها وم نازل را دارد. از معایب آن وزن  بالا پس از کاشت گیاه اسکه، که جابجایی آن را دشوار می نماید. در برابر ضربه و تغییرات دما مقاومت بالایی داشته و نسبت به دیگر مدل های گلدان آسیب پذیری کمتری دارد.

     ۳. گلدان پلاستیکی

گلدان های پلاستیکی نسبت به دیگر مدل ها وزن کمتری داشته و حمل و نقل آسان آن ساده تر خواهد بود. از دیگر مزیت های آن رنگبندی متنوعی آن است که اجازه ست کردن با دکوراسیون را فراهم می کند. این گلدان ها دارای قیمت های متنوعی هستند. در بعضی موارد استفاده از مواد نامرغوب باعث ایجاد ظاهری نامناسب در آنها می شود. نسبت به بقیه مدل ها، گلدان پلاستیکی در برابر نور خورشید آسیب پذیر می باشد و در صورت استفاده در محیط آزاد ممکن است طول عمر کمتری داشته باشد.

در این مقاله شما را بیشتر با انواع گلدان شهری آشنا خواهیم نمود. برای مطالعه بیشتر این مقاله می توانید اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: گلدان سیمانی , گلدان شهری , قیمت گلدان بتنی , خرید گلدان سیمانی شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

لیست قیمت ۴ مدل تاب سرسره

تاب سرسره پارک یکی از مهیج ترین تجهیزات بازی برای کودکان به شما می رود. علاقه ای که کودکان و حتی بزرگسالان به استفاده از این تجهیزات دارند باعث شده تا علاوه بر پارک ها، امروزه از آنها در خانه، ویلاها و حیاط ها نیز استفاده شود. اگر قصد خرید تاب سرسره دارید به منظور سنجش کارایی آن باید همه ی جوانب را مد نظر قرار داده و مطابق آنها عمل کنید. به همین جهت در این مقاله با ارائه ی نکاتی مهم در این زمینه قصد داریم شما را در تهیهی این تجهیزاتیاری کنیم.

۱-تاب سرسره فلزی

تاب سرسره ی فلزییکی از پرکاربردترین تاب سرسره ها محسوب می شود. این تجهیزات اگر به صورت اصولی ساخته شده باشند می توانند دارای طول عمر بالایی باشند. اما آن چه امروزه استفاده از آنها را محدود کرده است، عدم رعایت استانداردهای ایمنی در ساخت آنها و همچنین داشتن طرح هایی ساده می باشد. البته شایان ذکر است که انواع تاب سرسره ی فلزی از استحکام و طول عمر بالایی نسبت به دیگر مدل ها برخوردار است. اما جذب گرما و سرما در فصول مختلف باعث شده تا کودکان به هنگام بازی اذیت شوند. رنگ آمیزی آنها با رنگ های  کوره ای الکترواستاتیک از زنگ زدگی و ایجاد استهلاک در آنها جلوگیری کرده و ظاهر آن را برای استفاده در مکان هایی چون پارک ها و حیاط ها مناسب می کند. با توجه به این که لغزندگی این تجهیزات نسبت به انواع غیر فلزی بیشتر است جذابیت بازی با آن برای کودکان بیشتر خواهد بود.

۲-تاب وسرسره ویلایی

اگر هدف از تهیهی تاب سرسره، استفاده از آن در حیاطیا ویلا است، تاب سرسره ی ویلایی می تواند بهترین گزینه باشد. این محصولات در انواع چوبی، فلزی و پلاستیکی ساخته شده اند که مطابق سلیقهی خود می توانیدیکی از آنها را انتخاب نمایید. اما انواع چوبی و پلاستیکی آن به دلیل داشتن طرح های متنوع و زیبایی چشم نواز می تواند گزینهی بهتری بوده و زیبایی باغ یا ویلای شما را دو چندان کند. استفاده از طرح های متنوع و همچنین مناسب بودن جنس مواد به کار رفته در تاب سرسره های ویلایی غیر فلزی سبب شده تا استفاده از آنها برای کودکان ایمن بوده و مانع از ایجاد حساسیت در آنها شود.

اگر قصد خرید تاب سرسره دارید بهتر است این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. برای مطالعه ادامه مقاله اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تاب سرسره فلزی , تاب و سرسره , تاب سرسره پارکی , قیمت تاب و سرسره پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

۷ وسیله ایجاد امنیت در خیابان ها و جاده ها

همانطور که می دانید تصادفات رانندگی در کشورمان ایران آمار بسیار بالایی دارد. یکی از عمده مشکلات رانندگان عدم استفاده درست از تجهیزات ترافیکی در مکان مناسب است. استفاده از علائم و  تابلو راهنمایی و رانندگی، انواع جدا کننده و سرعتگیر در محل مناسب می تواند آمار این تصادفات را به مقدار زیادی کاهش دهد. علاوه بر علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی که توسط شهرداری در محل های مناسب نصب شده است گاه این نیاز احساس می شود که افراد از این علائم در پارکینیگ های عمومی و اختصاصی، شهرک های مسکونی و …. نیز از استفاده نمایند. ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم و تجهیزات ترافیکی از جمله چراغ راهنمایی، سرعت گیر، انواع تابلو راهنمایی، استوانه، کله قندی و بشکه جدا کننده در ایران فعالیت می کند. این شرکت شرایطی فراهم آورده است که بتوانید بدون واسطه و صرف زمان و هزینه بیش از اندازه تنها با چند کلیک تجهیزات مورد نیاز خود را در محل تحویل بگیرید.

در ادامه با محصولات تولید شده در این شرکت آشنا می شوید.

1-چراغ راهنمایی

در ایمن ترافیک کالا می توانید انواع چراغ راهنمایی در رنگ های مختلف را تهیه نمایید. علاوه بر تعدد رنگ های چراغ ها، این مدل در نوع منبع تغذیه نیز با هم تفاوت دارند، شما این امکان را دارید که بین چراغ راهنمایی سولار که منبع تغذیه آن نور خورشید است و انواع چراغ راهنمایی برقی مناسب ترین را انتخاب نمایید. البته چراغ های سولار قیمت بیشتری دارند اما از آنجایی که هزینه برق در آن وجود ندارد می توانید صرفه جویی مناسبی انجام دهید. این چراغ ها شامل فلاشر های جهت دار نیز می شود. رنگ این فلاشر ها و منبع تغذیه آنها با هم متفاوت است.

2-سرعتگیر

از مهمترین تجهیزاتی که برای کنترل سرعت درمسیرهای خلوت استفاده می شود سرعتگیر است. سرعتگیرها انواع مختلفی دارند و بسته به نوع کاربرد آن از متریال متفاوت و در رنگ های متفاوتی ساخته می شوند. سرعتگیرهای تولید شده در شرکت ایمن ترافیک کالا همگی از انواع لاستیکیو پلاستیکی هستند و به با پیچ به زمین نصب می شوند.

در ادامه این مقاله شما را با پرکاربردترین تجهیزات ترافیکی آشنا می نماییم. در صورت علاقه به مطالعه ادامه مطالب می توانید اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: تجهیزات ترافیکی , سرعتگیر , استوانه ترافیکی , چراغ راهنمایی , کله قندی ترافیکی , نیوجرسی و بشکه ترافیکی , رنگ ترافیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

بررسی 7 مدل نیمکت پارکی

حتماً شما نیز به هنگام رفتن به پارک نیمکت هایی را دیده اید که دارای طراحی بسیار زیبا بوده و رنگ آمیزی جالب آنها به پارک حال و هوای بهتری بخشیده است. با نشستن بر روی نیمکت پارک می توانید ساعتی را به دور از دغدغه های زندگی سپری کنید. انواع نیمکت پارک در طرح ها و اشکال مختلفی ساخته می شوند تا علاوه بر آرامش دادن به اشخاصی که به پارک مراجعه کرده اند، زیبایی محیط پارک ها را دو چندان کنند. البته در هر شهری با توجه به موقعیت جغرافیایی و همچنین فرهنگ مردمان آن شهر از نیمکت پارکی مختلفی و متنوعی استفاده می شود.

1-نیمکت پارکی فلزی

نیمکت فلزییکی از پر کاربردترین انواع نیمکت پارکی در سرتاسر کشور می باشد. این مدل به دلیل جنس مقاوم و استحکام بالایی که دارند در مقایسه با دیگر انواع آن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. این مدل در طرح هایی چون تماماً فلزییا تلفیقی از چوب و فلز یا چوب پلاس و چدن ساخته می شوند. . برای مثال نیمکت چدن با چوب پلاس، نیمکتU و نیمکتCNC با چوب پلاس همگی از انواع محصولاتی هستند که چهارچوب فلزی دارند اما در قسمت پشتی و نشیمنگاه آنها از چوب استفاده شده است. نیمکت فلزی با نشیمن گاه و پشتی چوبی به دلیل مقاومت پایین آن در برابر شرایط آب و هوایی بارانی و مرطوب در مقایسه با مدل های تمام فلزی مصرف کمتری در برخی شهرها دارند.

2-نیمکت پارکی بتنی

نیمکت بتنی را در شهرهای با آب و هوای بارانییا خشک و در کل با هر نوع آب و هوایی می توان دید. این مدل همانند انواع فلزی دارای مقاومت بالایی هستند اما وجه تمایز این مدل با دیگر انواع نیمکت مقاومت بتن در برابر عوامل محیطی، ضربه و شکستن است. نیمکت پارکی بتنی بر خلاف مدل های چوبییا فلزی به ندرت دچار ترک خوردگییا استهلاک می شوند.

3-نیمکت پارکی سیمانی

بسیاری از افراد نیمکت پارکی بتنی را با انواع سیمانی اشتباه می گیرند و تصور می کنند هر دو آنها یکی است. در حالی که این دو با هم تفاوت دارند. بر خلاف مدل هایی بتنی که تقریباً با هر نوع آب و هوایی سازگار هستند، نیمکت سیمانی بیشتر در شهرهایی با آب و هوای بارانی و مرطوب استفاده می شوند.

در صورت تمایل به مطالعه مقاله می توانید اینجا کلیک کنید. در ادامه مقاله شما را با انواع دیگر نیمکت پارکی، شهری، باغ و ویلا آشنا خواهیم نمود.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: نیمکت پارک , قیمت نیمکت پارک , نیمکت سیمانی , قیمت نیمکت بتنی ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

7 مدل ماسک تنفسی پرکاربرد

استفاده از ماسک تنفسی به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی در بسیاری از مشاغل ضروری است. وارد شدن دود حاصل از احتراق مواد مختلف، بخار واکنش های شیمیایی، گرد و خاک حاصل از فعالیت های ساخت و ساز و یا حتی سپری کردن ساعت های زیادی از روز در شرایط آلودگی هوا افراد را مجبور به استفاده از ماسک تنفسی می کند. خوشبختانه با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی ماسک های متنوعی نیز طراحی و به بازار عرضه شده است. تفاوت اصلی انواع ماسک تنفسی در نوع فیلتراسیون آن است. البته این ماسک ها از نظر نحوه قرار گرفتن روی صورت و الیاف استفاده شده در لایه بیرونی نیز با هم تفاوت دارند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا بازار خرید ماسک ایمنی از گذشته داغتر شده است. اما آیا شما می دانید کدام یک از انواع ماسک برای شما مناسب است؟ آیا می دانید که محیطی که در آن مشغول به کار هستید تا چه میزان آلوده است؟ آیا می توان هر ماسکی را در هر جایی استفاده نمود؟ برای گرفتن پاسخ پیشنهاد می کنیم ما را تا انتهای مقاله ای از ایمن ترافیک کالا همراهی کنید.

انواع ماسک تنفسی

تنوع ماسک تنفسی به قدری زیاد است که نمی توان آنها را در یک مقاله جای داد. ما در اینجا 5 مدل از پرکاربردترین انواع ماسک تنفسی را مورد بررسی قرار داده ایم.

1-ماسک n95 فیلتردار و بدون فیلتر

ماسک تنفسیn95یکی از پرکاربردترین انواع ماسک های تنفسی در بیمارستان ها، فعالیت های شغلی ساخت و ساز است. این ماسک تا 95 درصد آلودگی های محیط را جذب می نماید. اما در مقابل ذرات چربی هیچ مقاومتی ندارد. این ماسک به صورت فیلتردار و بدون فیلتر به بازار عرضه میشود. فیلتریا سوپاپی که در انواع فیلتر دار وجود دارد امکان خروج بازدم را آسانتر می نماید. از این استفاده از ماسک  n95سوپاپ دار راحت تر بدون سوپاپ است.

2-ماسک  ffp2فیلتردار و بدون فیلتر

ماسکffp2 فیلتر دار و بدون فیلتر دقیقا مانند ماسک n95 فیلتردار و بدون فیلتر می باشد. استاندارد ساخت ماسک های ایمنی موجود در دنیا به دو دسته اروپایی و آمریکایی تقسیم می شود. ماسک های استاندارد اروپایی را با پسوندffp  می شناسم. ماسک ffp2 نیز عملکردی مشابه با ماسک n95 دارد.

برای مطالعه ادامه مقاله می توانید اینجا کلیک کنید و اطلاعات کاملی در زمینه انواع ماسک تنفسی به دست بیاوردید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: ماسک , ماسک تنفسی , خرید ماسک , قیمت ماسک ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

آشنایی با 6 مدل لباس کار که درهر شغلی نیاز است

شاید تا به حال درگیر این قضیه بودید که برای شغل خودتون چه لباس کاری مناسبه، یا حتی اگر توی محل کار، نیازی به لباس کار ندارید ولی داشتن اطلاعات در مورد نوع پارچه و انواع مدل لباس کار میتونه براتون جالب باشه. البته که خرید لباس کار علاوه بر توجه به مسائل فنی، سلیقه ای هم هست. ما در اینجا چند پارچه و مدل لباس کار به شما معرفی میکنیم تا راحتتر انتخاب کنید.

چه پارچه ای مناسب لباس کار است؟

اگر ازدیدیک کارگر به لباس کار نگاه کنیم، بهترین لباس کار، لباسی است که علاوه بر ایمنی، راحت هم باشد. از مهمترین تفاوتها در بین انواع لباس کار، پارچه به کار رفته در دوخت اونها است. بدیهی است که لباس یک کارگر ساختمانی با لباس کارکارگر مشغول در صنایع فولاد تفاوت دارد. مقاومت پارچه و البته ارزون بودن اون، از گزینه هایی هست که در زمان خرید لباس کارگری به اون توجه میشه. در صنایع ریخته گری و فولاد، دمای محیط کار بسیار بالاست، به همین دلیل پارچه هایی از جنس کتان استفاده می شه. اصولا پارچه های کتان علاوه بر خنک بودن به نسبت پارچه های پلاستیکی، مقاومت بالاتری در مقابل جرقه و براده را دارد.

ازدیگر پارچه هایی که در تولید لباس کار از اونها استفاده میشه پارچه کج راه و ترگال هست ،تفاوت این دو پارچه در گرماژ و نوع تار و پود اونهاست. معمولا در تولید لباس کار از گرماژ 240 و 290 گرم استفاده میشه و در گرماژهای بالاتر در تولید انواع دستکش و شلوار نیز استفاده میشه. این نوع پارچه باتوجه به نوع استفاده با ویسکوز و پنبه تولید میشه.

 {ایا می دونید لباس کار مناسب، راندمان کار بالا میبره؟}

انواع دوخت لباس کار

تفاوت دیگه انواع لباس کار، مدل دوخت اونها است. مدل دوخت لباس نیز باید علاوه بر راحتی، نکات ایمنی مربوط به آن حرفه را فراهم کند. قیمت لباسکار در مدل های مختلف با توجه به سختی تولید و مقدار پارچه و خرج کار، تفاوت داره. در ادامه 5 مدل از لباس هایی که در خیلیاز شغلها استفاده میشه رو بررسی میکنیم.

1-لباس کار کاپشن و شلوار

لباس کار کاپشن و شلوار یکی از مدلهایی است که در شغلهایی مثل صنایع فولاد، خودرو سازی، معدن، راه سازی و ... استفاده میشه.در ایران مدلهای لباس کار ایران خودرویی و مدل سیلوری که به شکل کاپشن و شلوار است، طرفدار زیادی دارد. این مدل های لباس کار دارای جیبهای زیادیه که یک مزیت به حساب میاد. پوشیدن این مدل راحته و در صورت نیاز میشه زیرش لباس دیگه ای هم پوشید. این لباس با پارچه های مختلف دوخته می شه و در شغلهای مختلف بسته به نیاز، می توان نوار شبرنگ نیز به آن متصل کرد.

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات کاملی درباره انواع لباس کار و پارچه های استفاده شده در دوخت آنها به دست بیاورید ما را تا انتهای مقاله همراهی کرده و اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار , خرید لباس کار , قیمت لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

بررسی 7 مدل لباس کار پر فروش

استفاده از لباس کار مناسب در مشاغل مختلف به منظور حفظ جان کارگران از خطرات احتمالی ضروری است. طراحان این لباس ها با توجه به شرایطی که مشاغل مختلف دارند اقدام به طراحی لباس هایی متناسب با شرایط محیط کار کرده اند. به جز ضرورتی که در استفاده از لباس کار به منظور حفظ ایمنی وجود دارد، از آنها در جهت یک دست شدن پرسنل و تشخیص آنها از افراد متفرقه نیز استفاده می شود. شما می توانید با توجه به نوع کاری که دارید لباس کار مناسب حرفه ی خود را تهیه کرده و در محیط کار با استفاده از آن از خطرات احتمالی در امان باشید. حال ممکن است برای شما سوال پیش آید که چه نوع لباسی برای شغل شما مناسب است و این لباس باید دارای چه ویژگی هایی باشد. به منظور رسیدن به پاسخ سوالات خود در این زمینه پیشنهاد می کنیم ادامه ی این مطلب را با دقت تمام مطالعه کنید.

انواع لباس کار

بیشتر افراد از ویژگی های این تجهیزات ایمنی بی خبر هستند و به هنگام تهیه لباس برای کار به مشکل بر می خورند و یکی از پارامترهایی که برای انتخاب لباس قیمت درنظر می گیرند، قیمت لباس کار می باشد. اما در این بخش می توانید با انواع لباس ها و ویژگی و موارد استفاده از آنها آشنا شوید تا بتوانید با مطلعه دقیق لباس ایمنی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

لباس کار ایران خودرویی

هنگامی که اسم لباس کار ایران خودرویی به گوش می خورد، افراد تصور می کنند که از این لباس تنها کارگران شاغل در صنایع خودروسازی می توانند استفاده کنند. در حالی که به هیچ عنوان این گونه نیست. این نوع لباس کار دارای ویژگی هایی است که از آن می توان در مشاغلی چون صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، معماری، عمران، راهسازی، معدن نیز استفاده کرد. این لباس در دو نوع به صورت دو تکه تهیه شده و شامل پیراهن شلوار و کاپشن شلوار می باشد.

لباس کار یکسره طرح خلبانی

لباس کار یکسره  خلبانی جزو ساده ترین لباس کارهای موجود می باشد. این لباس که بیشتر در کار خلبانی استفاده می شود، لباسی با طراحی بسیار جذاب است که یکسره بودن آن سبب شده تا خلبانان به هنگام پرواز بسیار راحت باشند. اما آن چه در مورد این لباس جالب است این است که بر خلاف تصور عموم از آن تنها برای خلبانی استفاده نمی شود. بلکه می توان از آن در مشاغلی چون راهسازی، عمران و خودروسازی و …نیز استفاده کرد.

در صورتی که به دنبال خرید لباس کار مناسب شغل و حرفه خود هستید ما را تا انتهاب این مقاله همراهی کنید. در برای مطالعه ادامه این مقاله می توانید اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: لباس کار , خرید لباس کار , قیمت لباس کار ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

۷ مدل سرعت گیر که بلای ماشینتان است اما..

حتما برای شما هم بارها پیش آمده که در خیابان و یا جاده وقتی در خودروی خود نشسته اید و حرکت می کنید به یکباره به هوا پرتاب می شوید! جدای از ستون فقرات خودتان، تمام اعضای ماشینتان هم به صدا می افتد. بعله این کار همان سرعت گیر معروف است.

اما به چه دلیل این سرعت گیر را نصب می کنند و استاندارد آنها چیست؟ در این مقاله سعی داریم دلایل و انواع آن را توضیح دهیم.

براساس آمارهای موجود هر ساله تعداد زیادی از افراد بر اثر تصادفات جاده ای جان خود را از دست می دهند. از جمله معیارهای مهم ارزیابی عملکرد شبکه حمل و نقل، شاخص ایمنی و میزان کنترل تصادفات آن می باشد. یکی از پارامترهای موثر در تصادفات سرعت وسیله نقلیه است. از این رو موانعی که باعث کاهش سرعت شوند می توانند به عنوان یکی از پارامترهای موثر در این امر باشند. طی گزارشات سازمان های مختلف سرعت زیاد موجب وقوع سوانح شدیدتری می شود. به طور کلی کاهش سرعت موجب افزایش ایمنی عابر پیاده و کاهش تصادفات در بین وسایل نقلیه در تقاطع و دور برگردان می گردد.

انواع سرعتگیر

انواع سرعت گیر بر حسب استانداردهای اداره راه و شهرداری تولید می شود. این استانداردها شامل ابعاد سرعت گیر، ارتفاع ساخته می باشد. انواع مختلف سرعت گیر بر حسب مکان و افزایش ایمنی محل، مورد استفاده قرار می گیرند. ابعاد سرعت گیر نیز با توجه به محل نصب و سرعت خودروها محاسبه و نصب می گردد. سرعت گیر جاده ای، سرعت گیر خیابانییا سرعت گیر پارکینگ هر کدام در ابعاد مختلف تولید می شود.

1-سرعت گیر لاستیکی

سرعت گیر لاستیکی به دلیل داشتن طول عمر و دوام بیشتر،  قیمت بیشتری نسبت به پلاستیکی دارند. به دلیل مقاومت در مقابل سرما و بارندگی برای مناطقی با شرایط آب و هوایی متغییر مناسب است. به دلیل مقاومت در برابر ماشین الات سنگین و تحمل بالای فشار فیزیکی می توانند در جاده های برون شهری، بزرگراه مورد استفاده قرار بگیرند. سرعتگیر لاستیکی در برابر تابش آفتاب مناطق گرمسیری مقاوم است و به راحتی تغییر شکل نمی دهند. عموما رنگبندی سرعت گیر لاستیکی به صورت مشکی و دارای شبرنگ است. این سرعتگیر در ابعاد مختلفی طراحی و تولید می شود و بسته به محل نصب باید ابعاد آن را انتخاب کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره انواع سرعتگیر جاده ای و پارکینگ می توانید اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: سرعت گیر، سرعت گیر پارکینگ، سرعت گیر جاده ای،سرعت گیر پلاستیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

بررسی 12 دستگاه ورزشی پارک

از جمله مکان های مورد علاقه افراد برای ورزش کردن می توان به محیط پارکها و فضای سبز اشاره کرد. وسایل ورزشی پارک از مجموعه وسایلی می باشند که مورد استفاده ی عموم قرار می گیرد. شرایط استفاده از لوازم ورزشی در پارکها برای تمام افراد در سنین مختلف یکسان نیست و به همین دلیل بهتر است در مورد آنها مطالعه یا با افراد متخصص مشورت شود. تقسیم بندی لوازم ورزشی براساس عملکرد، به چهار قسمت دستگاه های قدرتی، قلبی و عروقی، انعطاف پذیری و تعادل و هماهنگی تقسیم می شود. ممکن است بعضی لوازم یک ویژگییا همزمان چند ویژگی را داشته باشند.

در اکثر فضای پارک ها لوازمی مانند پاندول، دستگاه مسگری، تخته شکم، ماساژور، چرخ و فلک دوتایی، گام زن، کشش لت، بارفیکس، توسن و دستگاه گام زن جلو و عقب وجود دارند. هر کدام از این دستگاه ها برای فعالیتی خاص  طراحی شده اند و باید با احتیاط با آنها کار کنید.

تفاوت و شباهت انواع لوازم ورزشی پارکی

همه انواع لوازم ورزشی از آهن و نوعی آلیاژ فولاد ساخته می شوند. این مکتریال در برابر فرسودگی و زنگ زدن چندان مقاومت ندارد از این رو با پوششی از رنگ الکترواستاتیک پوشانده می شوند. این نوع رنگ آمیزی مقاومت دستگاه را در برابر رطوبت، گرما و سرما افزایش خواهد داد. در قسمت هایی از دستگاه نیز از پلاستیک مقاوم نظیر پلی اورتان و PVC استفاده می شود.

1-دستگاه مسگری پارکی

دستگاه مسگری مناسب برای تمام سنین است. قابلیت استفاده چند ورزشکار در مزایای آن به چشم می خورد. استفاده از این وسیله برای تناسب اندام، تقویت ماهیچه های شکم وکمر، ستون فقرات و گردش خون موثر است. دستگاه مسگری پارکی حالت کمر را در طبیعی ترین وضعیت قرار می دهد. استفاده منظم از ان در کاهش چربی های انباشته شده در پهلو ها موثر است.

2-دستگاه پاندول پارکی

پاندول با نام اسکی فضایی نیز شناخته می شود. اجرای آن به بهبود تعادل، تقویت عضلات کمر و پهلو و بهبود سیستم قلبی _عروقی کمک می کند. البته سالخوردگان برای استفاده از آن باید محتاطتر عمل کنند.

3-دستگاه ماساژور پارکی

ماساژور بهترین انتخاب برای برطرف کردن خستگی بدن و عضلات است. این دستگاه برای استفاده تمام سنین کاربرد دارد. دستگاه ماساژور برعضلات کمر و سیستم گردش خون اثرات قابل توجهی دارد.

با توجه به تنوع بالای انواع لوازم ورزشی پارکی بد نیست با تمامی آن آشنا شده و کارایی آنها بدانید. نصب این تجهیزات در باغ، ویلا و حیاط منازل نیز امکان پذیر می باشد. در صورت تمایل به مطالعه ادامه این مقاله اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: وسایل ورزشی پارک , تردمیل پارکی , لوازم ورزشی پارکی , قیمت وسائل ورزشی پارک ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : malih

بررسی ۷ مدل دستکش کار

دستکش کار از جمله تجهیزات ایمنی شخصی است که استفاده از آن در بسیاری از مشاغل، ضروری می باشد. امروزه انواع بسیار متنوعی از دستکش کار در بازار موجود هستند که هر کدام، در طرح های مختلف و از مواد اولیه متفاوتی ساخته شده اند. طبیعتا قیمت هر یک از این دستکش ها نیز با دیگری متفاوت است. با اینکه وظیفه همه انواع دستکش های کار، حفاظت از دست انسان در برابر آسیب هایی است که این عضو پرکار را تهدید می کنند؛ اما اینطور نیست که هر دستکشی را بتوان برای هر شرایط کاری مورد استفاده قرار داد.

بنابراین هر شغلی متناسب با شرایط محیطی و آسیب های احتمالی مربوط به خود، دستکش ایمنی با شرایط خاصی را طلب می کند. افرادی که کارهایی از قبیل جوشکاری، قصابی، کارگری، باغبانی، لوله کشی، برقکاری و کارهایی از این قبیل انجام می دهند که ممکن است دست های ایشان آسیب ببیند نیاز به استفاده از دستکش کار دارند.

همانطور که گفته شد هر دستکش کار برای شرایط خاص طراحی شده است. متریال به کار رفته در ساخت آن و همچنین کوتاهی و بلندی دستکش همگی دست به دست هم داده و امنیت دست ها را در شرایط خاص تامین می نماید.

در اینجا 7 مدل دستکش کار و کاربرد آنهارا بررسی میکنیم.

  1. 1.       دستکش ضد برش استادکار:

دستکش ضد برش استادکار از الیاف پلی استر بافته شده است. بافت این مدل دستکش با تراکم بالا انجام می شود اما امکان تهویه هوا در آن وجود دارد. از این رو دست کارگر حین کار عرق نخواهد کرد. به دلیل داشتن قابلیت انعطاف بالا و همچنین عدم جذب رطوبت، مناسب برای استفاده در بسیاری از مشاغل از جمله لوله کشی است. استفاده از موادی چون لاتکس و یاPVC در کف دست و نوک انگشتان حفاظ مناسبی در برابر بریدن و سایش پوست دست است. بسته به میزان خطری که در محیط کار وجود دارد و دستگاهی که کارگر با آن کار می کند، ضخامت مواد کف دست افزایش مییابد. با ضخیم شدن مواد کف دست امنیت افزایشیافته و قابلیت انعطاف پذیری کاهش مییابد.

  1. 2.       دستکش کف مواد:

دستکش کف مواد می توان به عنوان دستکش ایمنی همه کاره یاد کرد. جهت مصارف عمومی، کارهای ساختمانی، تعمیرات و صنایع فلزی کاربرد دارد.  این دستکش ها نیز از نخ پلی استر بافته می شود و تهویه هوای مناسبی دارد. در کف دست و انگشتان دستکش از مواد و پلیمرهای پلاستیک استفاده می شود. از آنجایی که کاربرد این دستکش عمومی است، انواع بسیار زیادی از آن با ضخامت های مختلفی از مواد را میتوانید در بازار بیابید. استفاده از این دستکش از بریدن دست، سایش پوست دست، آفتاب سوختگی و …پیشگیری خواهد نمود.

در ادامه این مقاله ما شما را بیشتر با انواع دستکش ایمنی آشنا می نماییم. در صورت تمایل می توانید اینجا کلیک کنید و ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا



:: برچسب‌ها: دستکش ایمنی , دستکش کار , خرید دستکش ایمنی , قیمت دستکش کار ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()